Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 24-05-2019 16:36

Otsje P schreef:Hij is mager in de passing, mager in de duels en erg goed in het wijzen naar anderen.
Je ziet het er niet aan af, maar Ben hoorde afgelopen seizoen toch regelmatig/vaak bij de spelers met het hoogste passingspercentage en gewonnen duels. Ik vind hem echter zowel aanvallend als verdedigend nauwelijks meerwaarde hebben. Ben het dus verder ook met je eens. Het is een speler die meehobbelt met het niveau. Zal er niet snel bovenuit steken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Otsje P » 25-05-2019 09:52

Wizard schreef:
2. Rienstra heeft een aanzienlijk deel van zijn carrière als verdediger en defensieve middenvelder gespeeld. Dus die statistieken m.b.t. goals gaan er bij mij niet in. In zijn tijd dat hij als '10' bij Willem II speelde had hij toch behoorlijke statistieken voor een '10'. Ook dat was de reden dat AZ hem haalde. Het is niet gek dat Hamstra hem dan ook als zodanig presenteert.


Ik bestrijd nergens dat hij een aanzienlijk deel van zijn carrière defensiever heeft gespeeld maar dat doet dus helemaal niets af aan het feit dat hij dus maar 1 seizoen 10 goals heeft gemaakt. Dat bevestigd eigenlijk alleen maar dat slechts 1 trainer een offensieve middenvelder in hem zag. Als hij zo makkelijk scoorde dan was hij toch al veel eerder in zijn carrière als aanvallende middenvelder opgesteld? Feit blijft dus dat Hamstra hem op basis van 1 seizoen als aanvallende middenvelder heeft gepresenteerd als een scorende aanvallende middenvelder. Ik vind 1 seizoen dus een heel mager bewijs voor die scorende vaardigheden.

Ook dat was de reden dat AZ hem haalde.
Hij werd door Willem II van AZ gehuurd. AZ haalde hem zeker niet als aanvallende middenvelder omdat hij zowel bij Heracles en Zwolle defensiever speelde zoals je zelf al aangaf. Wat je hiermee bedoeld is me dus een beetje onduidelijk.

Maar goed, het is duidelijk dat het niet geweldig is uitgepakt. Of dat van te voren te voorzien is, laten we in het midden. Men probeerde te anticiperen op het vertrek van diverse middenvelders (Pelle mocht niet weg omdat hij back-up spits werd) en in principe juich ik het feit toe dat ze op tijd probeerden in te spelen op die situatie.

Ik vind echter iemand die bij AZ flink tekort kwam geen aanwinst voor ons. Spelers van het niveau dat te kort komt voor AZ hebben en hadden we zelf wel in huis. De kunst is om iemand te halen/vinden die de potentie heeft om wel bij AZ te spelen. Dat bedoel ik met weinig creatief. Spelers halen die het aardig doen bij Heracles en Zwolle wanneer ze 10e of 11e worden en nu 30 jaar oud zijn vind ik verre van vooruitstrevend. Dat is settelen voor middelmaat. En als je dan ook nog transfersommen betaald voor middelmaat van die leeftijd dan heb je eigenlijk ook nog eens geen respect voor onze financiële situatie.

Maar laten we vooruit kijken naar wat er voor komend seizoen moet gebeuren. Je weet dat ik respect heb voor je kijk op de zaken Wizard, denk je dat er nog wat konijnen uit de hoge hoed getoverd gaan worden?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor spettervanpetter » 25-05-2019 14:26

Ik ben benieuwd of ze bij Heerenveen geleerd hebben van de vorige transferperiodes en dat ze dus niet weer zo lang wachten met de transfers. In sommige gevallen snap ik het, moet je nou eenmaal wachten tot sommige spelers een beslissing nemen. Maar de goede transfervrije spelers moet je nu zien te binden, dan kan je weer besparen op een transfersom al betwijfel ik soms ook of het verhaal van Heerenveen wel goed genoeg is. Wat dat betreft was een trainer als Henk de Jong wel een aanwinst geweest, die wist jongens zelfs te overtuigen om destijds voor Cambuur te komen spelen. Maar goed, hierbij een lijstje van potentiële aanwinsten:

Fran Tudor rechtsback(transfervrij) 23 jaar heef al 138 wedstrijden voor Hajduk Split gespeeld.
Asger Sörensen CB 22 jaar (nog 1 jaar contract) afgelopen seizoen verhuurd aan SSV Jahn Regensburg in de 2e Bundesliga, eigendom van Red Bull Salzburg.
Raphael Holzhauser centrale middenvelder (transfervrij) 26 jaar, heeft veel ervaring, is paar maanden geleden gestopt bij Grasshoppers waar een hoop speelde.
Sidney Friede centrale middenvelder 22 jaar, door Hertha BSC uitgeleend aan Moeskroen, begon daar ineens te draaien toen hij aan de selectie werd toegevoegd.
Iñigo Vicente linksbuiten of nummer 10. Speelt bij Atletico Bilbao 2, Heeft echt een geweldige techniek. Met de voorbeelden van Aitor(Twente) en Dalmau(Heracles) is dat niveau best aardig.
spettervanpetter
Bankzitter
 
Berichten: 40
Geregistreerd op: 12-06-2015 10:58

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 27-05-2019 08:34

Otsje P schreef:Ik vind echter iemand die bij AZ flink tekort kwam geen aanwinst voor ons.
De kunst is om iemand te halen/vinden die de potentie heeft om wel bij AZ te spelen.

1. Je hebt gelijk dat Rienstra alleen op '10' bij Willem II speelde. Ik heb hem bij Zwolle ook meerdere keren in actie gezien als opkomende middenvelder en had verwacht dat hij ook daar regelmatig op '10 had gespeeld in de 2e seizoenshelft.
Wat betreft het flink tekort komen bij AZ deel ik je mening niet. Hij speelde in zijn eerste seizoen bij AZ bijna het gehele seizoen basis en raakte pas in zijn 2e seizoen halverwege maart zijn basisplek kwijt. Hij werd na een slechte wedstrijd buiten de basis gelaten waar hij niet mee eens was. Hier is een discussie ontstaan wat niet in goede aard is beland bij de technische staf en werd Rienstra buiten de selectie gelaten.
Met het op handen zijnde vertrek van Thorsby en Yuki dacht Hamstra dus een relatief goedkope en ervaren middenvelder met Rienstra aan te kunnen trekken. Iemand die zich al had bewezen en had laten zien goals te kunnen maken. Op dat moment vond ik het een sterke zet van Hamstra en helemaal geen rare zet. Hier verschillen we dan ook van mening.
2. Hier ben ik het absoluut eens met je. Echter hier komt onze scouting ook vooral kijken. Zij zullen met namen moeten komen en Hamstra zal moeten doorpakken. Juist op dit gebied won Heerenveen de slag met de concurrentie en was dit de basis van de groei en het succes van de club. Dit punt is dan ook minstens belangrijk als het vernieuwen van het jeugd- en trainingscomplex.

Op dit moment nog weinig zicht op de spelers die mogelijk komen. Wanneer ik meer hoor/weet, post ik het hier. Wat me wel opvalt is dat de club zich weer meer richt op de (2e divisie van) Scandinavische competities.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 27-05-2019 12:04

Hij zou gezien zijn leeftijd en de kosten voor zijn transfer een speler moeten zijn die het team kan dragen. Daarvoor zoek je bepaalde eigenschappen, waarvan je vooraf had kunnen weten dat hij ze niet bezit. Hij is geen leider in het veld, geen spelmaker, geen speler die voorop gaat in de duels. Ben kan leuk meeballen als het loopt, en heeft diepgang richting doel van de tegenstander, maar zal dit middenveld en deze ploeg nooit dragen. Dan had je beter ruimte voor een talent als Bruijn kunnen laten en een ervaren zes kunnen halen die deze eigenschappen meer heeft.

Los daarvan komt dat wat Rienstra hier wel zou kunnen toevoegen er voorlopig vrij slecht uit. Je kunt discussiëren over vooraf duidelijk of hij wel of niet goed genoeg is. Ik vind het voornamelijk een gekke aankoop voor samenstelling selectie en balans op middenveld. Wat Rienstra nu doet had Thorsby net zo goed dit hele seizoen kunnen doen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 27-05-2019 12:38

Dat is mijn punt niet. Het was overduidelijk dat Thorsby en Pelle zouden vertrekken. Daarnaast was er de verwachting dat Yuki ook zou vertrekken. Het inspelen op het vertrek van deze drie vind ik geen slechte zet. Het getuigt van doorpakken. Het pakt nu alleen slecht uit aangezien voorgenoemde 3 bleven.

Ik zie Rienstra op dit moment liever vertrekken dan blijven. Dat is puur omdat ik vind dat hij met zijn leeftijd en ervaring niet hetgeen brengt wat dit team nodig heeft. Je zou dan beter een talentvolle begin twintiger op die positie kunnen zetten.
Wat mijn punt is dat Rienstra het prima bij AZ heeft gedaan en daar 1,5 seizoen onbetwist basisspeler was en ook bij de clubs daarvoor het erg goed deed. Daarmee vind ik dan ook dat deze aankoop door Hamstra goed gerechtvaardigd kan worden. Dat hij nu niet hetgeen brengt waarvoor hij is gehaald is deels ook te wijten aan het team, systeem, rol, etc. ?

Wat betreft de transferprijs is er geen duidelijkheid. Hier is nooit iets over geroepen. Er gaan geluiden van 1 mio, maar ook van 100k. Aangezien Rienstra uit de selectie was gezet, en weg wilde, lijkt me een bedrag van een paar ton dichter bij de waarheid dan 1 mio.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 27-05-2019 17:15

Is Rasmus Kristensen niks voor ons? We verloren destijds de transferstrijd van Ajax. Deze jongen is nu 3e keus en zal dus graag willen spelen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor DSCH » 27-05-2019 19:15

Ik ben bang dat Kristensen wel meerdere opties heeft, champions leaugue gespeeld, beker gewonnen en kampioen geworden. Die staat wel bij clubs op het lijstje. Wellicht ook bij ons, en het zou zeker een aanwinst zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Zal wellicht nu ook wel teveel verdienen?
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor du longhi » 28-05-2019 09:03

Oud speler van Twente, Douglas.
Zou die weer op te trainen zijn tot het niveau van destijds.
Is al een hele poos zonder club.
Ik weet het is een gokje maar wie weet kun je iets met een prestatiecontract of iets dergelijks.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 28-05-2019 10:44

Wizard schreef:Dat is mijn punt niet. Het was overduidelijk dat Thorsby en Pelle zouden vertrekken. Daarnaast was er de verwachting dat Yuki ook zou vertrekken.

Dat hij nu niet hetgeen brengt waarvoor hij is gehaald is deels ook te wijten aan het team, systeem, rol, etc. ?

Wat betreft de transferprijs is er geen duidelijkheid. Hier is nooit iets over geroepen.


Wel mijn punt dus. Rienstra kun je vooraf qua kwaliteit over discussiëren. Maar goed of slecht blijkt dat hij niet het type voetballer is dat deze selectie nodig had/heeft.

Dat de er een transfersom wordt betaald is in onze situatie gek. Dit is het soort spelers dat je gratis oppikken, investeren moet je in jongere spelers met meer groeipotentie.

Overigens was het naar mijn mening meer de wens van Heerenveen die drie heren met aflopend contract te verkopen dan dat dit daadwerkelijk erg reëel was. Alleen voor Thorsby had ik verwacht, Pelle was met name rechterrrijte voor huur / habbekrats.Yuki is ook weinig concreet voor geweest.

Hoe dan ook, achteraf een ongelukkige aankoop waarvan ik niet verwacht dat we deze zomer afscheid kunnen nemen. Met het vertrek van Schaars kan om alsnog een middenvelder met voetballend vermogen en veel druk op de bal te halen die niet in één tempo speelt zoals Ben, zou naast Bruijn een complementair duo kunnen zijn. Denk niet dat Kongolo daar al is, dus zal dan van extern moet komen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Fladian » 28-05-2019 13:39

Wizard schreef:Daarmee vind ik dan ook dat deze aankoop door Hamstra goed gerechtvaardigd kan worden. Dat hij nu niet hetgeen brengt waarvoor hij is gehaald is deels ook te wijten aan het team, systeem, rol, etc. ?

Ik vind dat eigenlijk wel opgaan voor veel spelers die Hamstra gehaald heeft. Op papier waren de meesten prima versterkingen, zelfs sommige namen en profielen die hier ook wel eens genoemd werden. Floranus was een prima talent bij Sparta die een minder jaar had gehad op zijn niet beste positie, Woudenberg was een prima linksback die in het verleden heeft aangetoond het Eredivisie niveau aan te kunnen, Hoegh kwam van een grotere club en stond al langer in de belangstelling, Hahn was ook een goede keeper die bij de meeste clubs zo terecht zou kunnen, Yuki was een technische extraverte (!) Japanse gok die ook voor een commerciele boost kon zorgen.

Als je hun alleen zou omschrijven zonder naam, dan denk ik echt wel dat de meeste mensen de spelers zal toejuichen. Feit is echter waardoor het misgaat. Passen de spelers niet bij elkaar, is het een tekortkoming van de trainer(s) of is er echt verkeken op de kwaliteit van de speler(s), dan wel hun mentaliteit?

Het antwoord daarop weet ik niet, maar ik snap wel vaak de keuze van Hamstra waarom hij bepaalde spelers heeft gehaald. Dus k ben het wat dat betreft volledig met je eens, ook met Rienstra. Op papier zou Rienstra ook een prima aanwinst zijn..

du longhi schreef:Oud speler van Twente, Douglas.
Zou die weer op te trainen zijn tot het niveau van destijds.
Is al een hele poos zonder club.
Ik weet het is een gokje maar wie weet kun je iets met een prestatiecontract of iets dergelijks.

Een tijdje terug was hij aanwezig bij een wedstrijd van FC Twente, waarbij iemand ook een foto had gemaakt en geplaatst op of hier of op FO. Ik denk dat je wel mag aannemen dat Douglas gestopt is met (professioneel) voetbal...
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 28-05-2019 14:50

fuotbalgek schreef:Dat de er een transfersom wordt betaald is in onze situatie gek. Dit is het soort spelers dat je gratis oppikken, investeren moet je in jongere spelers met meer groeipotentie.
Met het vertrek van Schaars kan om alsnog een middenvelder met voetballend vermogen en veel druk op de bal te halen die niet in één tempo speelt zoals Ben, zou naast Bruijn een complementair duo kunnen zijn.


Er was afgelopen zomer interesse voor Yuki, Thorsby en Pelle. Deze interesse is alleen voor Thorsby en Pelle even concreet geweest. Het is dan ook niet gek dat gezien het onervaren elftal van vorig jaar de technische staf er ervaring bij wilde. Wanneer je dan een speler van AZ, die 1,5 seizoen lang basisspeler was bij AZ en één van de beste spelers van Willem II dat seizoen was, voor een relatief laag bedrag kan kopen, vind ik dat een prima keuze. Rienstra wilde bovendien graag bij AZ verrekken, zodat een transfersom van 1 mio mij erg sterk lijkt en dit eerder op een paar ton ligt (zoals ook is gemeld).
Dat hij nu niet brengt wat hij zou moeten brengen kan je Hamstra niet geheel aanrekenen.
Maar goed, dat is mijn mening en blijft subjectief.

Ik vraag me verder af of je wel een speler met veel voetballend vermogen voor de positie naast Bruijn moet halen. Dit seizoen bleek dat juist het grote manco, namelijk kwetsbaar in de omschakeling. Of de speler met veel voetballend vermogen moet een uitstekend gevoel voor positiespel en dus inzicht hebben.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor mart761 » 28-05-2019 22:26

Heerenveen was altijd aan het vissen in de vijver die sinds dit jaar de Keuken Kampioen Divisie heet!
Jammer genoeg is dat de laatste jaren veranderd. Dure snoepreisjes van onze scouting naar alle wereld delen...

Toch lopen er een groot aantal talenten rond op dit niveau:
Julian Lelieveld (Eagles verhuurd door Vitesse) rechtsback
Tahiri (RKC)
Gaari (RKC)

Schouten is ook een versterking voor ons!
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 29-05-2019 00:33

Die Stijn Spierings werd in de winter verkocht door Sparta aan RKC, maar die schiet er toch een paar ballen geweldig in. Vanavond natuurlijk ook weer twee tegen GAE in een knotsgekke wedstrijd, maar ook al eerder in de competitie tegen GAE was het twee keer prachtig raak. Als je dat vergelijkt met hoe Ben Rienstra soms afmaakt.. Echt een middenvelder met diepgang die er ook echt wat mee doet.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor sonnema » 29-05-2019 08:03

mart761 schreef:Heerenveen was altijd aan het vissen in de vijver die sinds dit jaar de Keuken Kampioen Divisie heet!

En dat heeft ons in het verleden veel opgeleverd. Vaak werden de beste spelers uit de , voor het gemak maar 1e divisie noemen, gehaald.
Dat leverde enkele toppers op en veel bruikbare spelers:
Nurmela, Breuer, Huntelaar, v. Nistelrooij, Lurling en Yildirim zijn enkele voorbeelden.
Ik denk dat Heerenveen ook terug zou moeten naar de kern en de scouting hier weer meer op zou moeten focussen al besef ik ook dat tijden zijn veranderd en je nu slechts 1 van de vele clubs bent.
Vroeger kozen dit soort spelers ook bewust voor heerenveen, vanwege de visie. Men wist dat je, zeker onder Foppe, kon rekenen op een eerlijke kans, omdat er naar je mogelijkheden werd gekeken en niet naar je naam.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor bennieeee » 29-05-2019 10:49

Opties in de kkd

Mous - keeper - Cambuur
Mbuyama - verdediger - MVV
Hansson - vleugel - RKC maar verhuurd door Feyenoord
Dervisoglu - spits - Sparta
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 29-05-2019 19:11

Wizard schreef:Ik vraag me verder af of je wel een speler met veel voetballend vermogen voor de positie naast Bruijn moet halen. Dit seizoen bleek dat juist het grote manco, namelijk kwetsbaar in de omschakeling. Of de speler met veel voetballend vermogen moet een uitstekend gevoel voor positiespel en dus inzicht hebben.


Eens dat dit een probleem was afgelopen seizoen, met name wanneer Schaars afwezig maar ook door de balans op middenveld met zeer aanvallende Vlap. Toch denk ik dat wanneer je geen speler gaat halen die daar het spel gaat maken, dat wij als ploeg weer veel moeite krijgen aan de bal. Je zoekt eigenlijk een speler die daar voetballend vermogen, loopvermogen en duelkracht toevoegt, maar een nieuwe Schaars lijkt schier onmogelijk.

Een vertrek van Vlap zou wel een kans geven om een betere balans op het middenveld te vinden, en weer twee echte buitenspelers op te stellen, zonder overlopen te worden in de omschakeling. Maar dan zal er weer een sterke spits bij moeten komen. Linksom of rechtsom zal Hamstra 1 of 2 bepalende spelers voor de as moeten halen deze transferperiode. Erg benieuwd hoe dit ingevuld gaat worden.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor HVNFL » 30-05-2019 11:21

fuotbalgek schreef:Eens dat dit een probleem was afgelopen seizoen, met name wanneer Schaars afwezig maar ook door de balans op middenveld met zeer aanvallende Vlap. Toch denk ik dat wanneer je geen speler gaat halen die daar het spel gaat maken, dat wij als ploeg weer veel moeite krijgen aan de bal. Je zoekt eigenlijk een speler die daar voetballend vermogen, loopvermogen en duelkracht toevoegt, maar een nieuwe Schaars lijkt schier onmogelijk.


Een nieuw ervaren type zoals Schaars zou wellicht een Nigel de Jong kunnen zijn? Volgens Transfermarkt is hij deze zomer transfervrij.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 05-06-2019 12:56

Schouten staat nadrukkelijk in de belangstelling van Sassuolo. Transferbedrag zou rond de 2 mio zijn wat mijns inziens een reëel bedrag is. Het zou toch erg jammer zijn wanneer wij zo'n speler niet kunnen aantrekken. Uiteraard is 2 mio erg veel geld voor sc Heerenveen op dit moment, maar zo'n bedrag verdien je zeker terug op een speler als Schouten.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 05-06-2019 13:15

Wizard schreef:Schouten staat nadrukkelijk in de belangstelling van Sassuolo. Transferbedrag zou rond de 2 mio zijn wat mijns inziens een reëel bedrag is. Het zou toch erg jammer zijn wanneer wij zo'n speler niet kunnen aantrekken. Uiteraard is 2 mio erg veel geld voor sc Heerenveen op dit moment, maar zo'n bedrag verdien je zeker terug op een speler als Schouten.

Twee miljoen is inderdaad een reëel bedrag, maar op dit moment voor ons niet te betalen denk ik. Sowieso kunnen wij natuurlijk niet op tegen Sassuolo. Misschien als Vlap verkocht wordt dat je zo'n bedrag kan investeren, maar ik zou eerder gaan voor een speler die minder is opgevallen maar wel de potentie heeft een goed niveau te bereiken.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor GMV » 05-06-2019 14:55

Superfries1994 schreef:Twee miljoen is inderdaad een reëel bedrag, maar op dit moment voor ons niet te betalen denk ik. Sowieso kunnen wij natuurlijk niet op tegen Sassuolo. Misschien als Vlap verkocht wordt dat je zo'n bedrag kan investeren, maar ik zou eerder gaan voor een speler die minder is opgevallen maar wel de potentie heeft een goed niveau te bereiken.

Zeneli en Pierie brachten samen 12 miljoen op. Dat geld is er wel.
GMV
Selectiespeler
 
Berichten: 317
Geregistreerd op: 29-10-2006 12:10
Woonplaats: Joure

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor davp » 05-06-2019 15:19

Van die 12 miljoen gaat nog het nodige af, zoals bij elke transfer. En de rest is voor een groot deel gereserveerd voor de operationele tekorten gok ik.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Kaz_SCH » 05-06-2019 15:25

Volgens mij waren Zeneli (4) en Pierie (5) samen rond de 9 miljoen. Maar als jij bronnen hebt dat het 12 miljoen is, alleen maar mooi. 6 miljoen daarvan kunnen we al in een groot gapend gat genaamd het begrotingstekort storten. Gaat nog wat belasting af, gaat nog wat naar zaakwaarnemers, in het geval van Zeneli gaat er nog een flink stuk naar zijn oude club. Hou je niet zo heel gek veel over.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-06-2019 22:08

Paul Verhaegh gaat naar Twente
Hadden wel wat ervaring kunnen gebruiken en hij speelt ook rechtsback, maar helaas
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor fuotbalgek » 05-06-2019 22:24

Feanfan 1 schreef:Paul Verhaegh gaat naar Twente
Hadden wel wat ervaring kunnen gebruiken en hij speelt ook rechtsback, maar helaas


Precies mijn gedachte. Hornkamp zal een lastig verhaal worden, Floranus kan veel leren, wij hebben een jaar een stabiele back. Die buitenkansjes zijn wij toch altijd weinig doortastend in.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 05-06-2019 23:59

fuotbalgek schreef:Precies mijn gedachte. Hornkamp zal een lastig verhaal worden, Floranus kan veel leren, wij hebben een jaar een stabiele back. Die buitenkansjes zijn wij toch altijd weinig doortastend in.

Verhaegh heeft wel slechts twee wedstrijden gespeeld afgelopen jaar, volgens mij door een blessure. Maar inderdaad, dit was misschien wel een goede speler voor ons geweest en een mooie kans. Toch aanvoerder bij Wolfsburg in 2018. We zullen zien waar Hamstra wel mee komt.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor mart761 » 15-06-2019 07:39

Het zou mij niks verbazen dat Heerenveen Vincent Janssen probeert binnen te halen.
Die moet wat om zijn carrière weer nieuw leven in te blazen!
Hij is 25 jaar, dus of wekelijks spelen of nog zo’n jaar...
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor DSCH » 15-06-2019 12:02

mart761 schreef:Het zou mij niks verbazen dat Heerenveen Vincent Janssen probeert binnen te halen.
Die moet wat om zijn carrière weer nieuw leven in te blazen!
Hij is 25 jaar, dus of wekelijks spelen of nog zo’n jaar...


Dat zou wel een heel grote verrassing en een mooie stunt zijn. Ben alleen bang dat er meer clubs zijn waar hij wekelijks kan spelen en die ook meer kunnen betalen. Lijkt mij onhaalbaar.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Crash » 15-06-2019 15:27

Zou inderdaad een enorme verrassing zijn.

Maar ook eentje die er eigenlijk ook nodig zou moeten komen, een dusdanige verrassing en boost! De club is onmetelijk veel goodwill verloren. Zie het lege stadion, de hoeveelheid terechte kritiek richting de club de afgelopen jaren met als pieken het gedoe rondom Veenstra, de matige klasseringen en de zelfbenoeming van Roozemond.

Het wordt inderdaad tijd weer de nodige goodwill terug te winnen en supporters weer in grote getalen trots te kunnen laten zijn op hun ooit zo mooie club.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Neymar » 17-06-2019 12:36

Kan me echt niet voorstellen dat Heerenveen ook maar iets van kans maakt bij Vincent Janssen. Die kan vast wel ergens naar een middenmotor in de Bundesliga, of naar Portugal ofzo waar hij veel meer kan verdienen.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 8 gasten