Moderators: Beheerders, Fanmasters
....en Sibon krijgt dit opnieuw voor elkaar met invalbeurtEbiede schreef:.... na de invalbuurt van Sibon ging het hele stadion er achterstaan. Op zeker weet ik dat vorig jaar rond de 70ste minuut het cynisme al lang was toegeslagen.
abegoal schreef:Het weer heeft wel het kaf van het koren gescheiden. Veel meer dan anders werd het gezang uit NN over genomen en veel minder dan anders werd er vroegtijdig vertrokken.
Uitzonderingen natuurlijk daargelaten, kun je zien dat de 'echte' supporter gewoon komt.
Erwin4ever schreef:Mooie sfeeractie op zuid, al vroeg ik ( en velen bij mij in de buurt ) waarom dat spandoek met de getinte spelers erop?
Laat ik duidelijk maken dat ik daar totaal geen problemen mee heb!
Erwin4ever schreef:Uiteraard werkt het wedstrijd verloop van gister zeker mee, maar ik ben zeer te spreken over de sfeer gister in het ALS!
Mooi was ook het geroezemoes, van verbazing/ongeloof, dat door het stadion ging toen het 2-0 was geworden.
Wel vind ik het dan weer verrassend ( of misschien eigenlijk wel diep triest ) dat zelfs bij deze wedstrijd heel veel mensen toch 5 à tien minuten voor het einde vertrekken...
Lenstra schreef:Topsfeer gisteravond. Het leek wel alsof andere tribunes ook goed meededen.
Lenstra schreef:Topsfeer gisteravond. Het leek wel alsof andere tribunes ook goed meededen.
Keer terug naar Sfeer & supporters
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten