Jordy Bruijn

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Superfries1994 schreef: Meer dan met een kopballetje is Vlap niet betrokken bij goals vooralsnog. Zijn spel is zeer pover. En wie bedoel je? Lammers? Zeneli? Mihajlovic? Na vandaag kan je het hele team eigenlijk wel noemen..
Vlap was topscorer in de voorbereiding. Vlap scoorde tegen Hoffenheim. Vlap scoorde tegen Vitesse. Kobayashi verknalde weer een opgelegde kans. Veel gaat via hem misschien, maar geen goals of assists. Weet zelfs bij het intrappen maar weinig ballen binnen te werken. Is verder de slapste in de duels. Zeneli, Mihajlovic en Lammers waren inderdaad ook niet sterk, maar aangezien we op de geblesseerde Rojas na geen andere vleugelspelers hadden..... En Lammers, tsja ik heb het al eens eerder ergens geschreven. Hij is mij te veel een spits als Fazli en Beda. Die lieten zich ook teveel naar het middenveld zakken en scoorden eigenlijk zelden. Ik zie Lammers op zijn huidige manier van voetballen zomaar eenzelfde seizoen draaien. Maar kennelijk is hij 'erg goed' voor het team. Net zoals Reza dat vorig seizoen was. Lammers houden, Jizz verhuren en Pelle als 2e spits, ik zou het klinklare kolder vinden. Maar het schijnt dat Sam een geweldige sleepbeweging heeft, volgens Hamstra. En kennelijk denken ze dat mensen daarvoor naar het stadion komen. Ik zie momenteel liever spelers als Thorsby en Bruijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Mackan68 schreef:Vlap was topscorer in de voorbereiding. Vlap scoorde tegen Hoffenheim. Vlap scoorde tegen Vitesse. Kobayashi verknalde weer een opgelegde kans. Veel gaat via hem misschien, maar geen goals of assists. Weet zelfs bij het intrappen maar weinig ballen binnen te werken. Is verder de slapste in de duels. Zeneli, Mihajlovic en Lammers waren inderdaad ook niet sterk, maar aangezien we op de geblesseerde Rojas na geen andere vleugelspelers hadden..... En Lammers, tsja ik heb het al eens eerder ergens geschreven. Hij is mij te veel een spits als Fazli en Beda. Die lieten zich ook teveel naar het middenveld zakken en scoorden eigenlijk zelden. Ik zie Lammers op zijn huidige manier van voetballen zomaar eenzelfde seizoen draaien. Maar kennelijk is hij 'erg goed' voor het team. Net zoals Reza dat vorig seizoen was. Lammers houden, Jizz verhuren en Pelle als 2e spits, ik zou het klinklare kolder vinden. Maar het schijnt dat Sam een geweldige sleepbeweging heeft, volgens Hamstra. En kennelijk denken ze dat mensen daarvoor naar het stadion komen. Ik zie momenteel liever spelers als Thorsby en Bruijn.
Behoudens zijn goal(s) vind ik hem slap in duels en slordig spelen. Sowieso lijkt het me niet verstandig blind te staren op statistieken: Met 11 Inzaghi's win je ook geen wedstrijden. Yuki was de eerste helft tegen Vitesse zeer goed, daarna viel hij weer ver terug inderdaad. Ik zou ze beiden niet meer opstellen en eens Bruijn en Rienstra de kans geven. Die maken beiden een betere indruk dan de gebroeders Slap.
Ik heb totaal gemist dat Rojas geblesseerd is, dat verklaart inderdaad een hoop. Vandaar ook het inzetten van Van Amersfoort vorige week en gister (althans, dat was de bedoeling totdat Schmidt geblesseerd raakte). Zeneli is veel te wisselvallig (transfer wordt niets), Mihajlovic heeft mij nog nooit kunnen overtuigen. Ik vind Lammers juist veel en veel beter voetballen dan Reza. Constant in de weer en wint nog eens wat. Kan uitstekend wegdraaien, laat hij meermaals zien. Dat soort dingen zag ik Reza niet doen. Die goals gaan ook wel komen, maar hij moet ook echt beter bediend worden, want zijn vleugelspitsen kunnen er op dit moment erg weinig van. Ik hoop ook dat Van Amersfoort nog vertrekt, hem als backup houden zou getuigen van wel erg weinig ambitie. Niet goed genoeg voor Almere en weinig overtuigend in de duels die hij speelt sinds zijn blinde darm ontsteking.
Rotterdamse fries
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-10-2018 13:57

Bericht door Rotterdamse fries »

Jordy krijgt veelste weinig speeltijd! Laat op de trainingen zien 1 van de beste te zijn!

Het wisselbeleid in het algemeen van JOR... diep triest!!!
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Ik zeg het net in een ander topic ook...
Daarnaast zou ik Bruijn altijd opstellen. In deze opstelling ipv Rienstra. Deze jongen brengt zoveel drive en gif in de ploeg, ik snap niet dat hij zo weinig speelt.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik denk dat Jordi Bruijn zijn tijd nog wel komt. Er moet eerst door geselecteerd worden.
Samen maken we de club sterk.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Afgelopen zomer concrete interesse voor Bruijn, maar hij mocht niet weg. Nu in de winter ook weer concrete interesse, maar hij mag niet weg. Sterker nog, Heerenveen wil verlengen en hem voor langere tijd vastleggen. Wat mij betreft een goed teken, want volgens mij heeft hij het in zich om uit te groeien tot een vaste basiskracht. Nu nog een trainer die hem ook minuten in het eerste gunt.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

BK2007 schreef:Ik denk dat Jordi Bruijn zijn tijd nog wel komt. Er moet eerst door geselecteerd worden.
Onze trainer doet erg zijn best om Jordy te overtuigen om zijn contract te laten verlengen. Daarom mocht onze super Japanner ook weer opdraven tegen AZ, en kon Jordy weer eens niet laten zien dat hij een voetballer in waar we in de toekomst nog veel plezier aan kunnen beleven.
Ik pas hier niet
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Vertrekt voor een halfjaar naar NEC, als hij veel gaat spelen een goede keuze. Komt hier nog niet in de plannen voor van JoR, wat ik persoonlijk ontzettend jammer vind. Gelukkig nog een optie jaar, dus loopt niet zomaar weg.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Prima stap voor zowel sc Heerenveen als voor NEC en Jordy.
Laten we inderdaad hopen dat hij veel speelminuten maakt bij NEC. Hij heeft het zeker in zich om op termijn basisspeler bij ons te worden.
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Jammer dat hij niet veel kansen gekregen heeft. Hopelijk geen Bikel scenario en dat die daar na dit seizoen blijft.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Volgens mij heeft Heerenveen een optie, dus hij kan gewoon een jaartje nog vastgelegd worden.
Daarnaast zijn ze volgens mij in gesprek over het verlengen voor een langere periode.
Heerenveen blijft uitspreken vertrouwen te hebben in deze jongen, hopelijk voelt hij dat ook zo.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Jordy vandaag op de bank tegen Cambuur.
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Aanvoerder gister bij NEC en een heerlijke assist.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Jordy heeft zijn contract met twee jaar verlengd met een optie voor nog twee jaar. Geweldig nieuws!
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Goed nieuws inderdaad. Bruijn is zo’n speler die het echt een eer vind om voor Heerenveen te spelen, ik denk dat hij hier zeker gaat slagen.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik lees alleen maar positieve dingen over zijn periode bij NEC. Hoop dat dit volgend seizoen door kan zetten bij ons.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Hopelijk wordt dit zijn seizoen. Onderbelicht nav de wedstrijd tegen Heracles maar was een absolute uitblinker. Sinds zijn komst vind ik het al een snelle, dynamische goed voetballende gifkikker op het middenveld. Go Jordy!
nou nou
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Verdiend zeker een basisplaats, wat mij betreft op de plaats van Rienstra en dan Ejuke op de linksbuiten. Rienstra naar Turkije zou daarom een goede oplossing zijn. Maar ik geloof dat de twijfel bij Rienstra wat is toegeslagen?
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Ligt het aan mij of kwam die heel erg gefrustreerd over na zijn goal?

https://www.youtube.com/watch?v=BZYtRjj1L2c

Na ongeveer 40 seconden.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Demster schreef:Ligt het aan mij of kwam die heel erg gefrustreerd over na zijn goal?

https://www.youtube.com/watch?v=BZYtRjj1L2c

Na ongeveer 40 seconden.
Logisch, hij zit op de bank en hij moet spelen.
Heerenveen fan in Leiden
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Jazz schreef:
Logisch, hij zit op de bank en hij moet spelen.
Nouja, hoe pijnlijk 't ook mag zijn, dat gaat die de komende tijd niet vaak doen. Voor het seizoen was het een van de eersten die ik op papier zou zetten maar hij heeft mij helaas niet kunnen imponeren. Zijn laatste invalbeurt tegen VVV was ook niet best al vind ik niet dat je hem daarop mag beoordelen. Zal me niks verbazen als die in januari vertrekt.
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Had echt verwacht dat hij een basisplek zou hebben dit jaar. Snap wel dat hij gefrustreerd is. Maargoed in het huidige elftal is het logisch dat hij geen basisplek heeft.
Plaats reactie