Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 15-01-2019 20:53

Bubbe schreef:
Edit: Utrecht pakt gemiddeld nét 120 toeschouwers meer zie ik.


En daar draait het wel prima de laatstje jaren, en daarbij is de stad groter.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Trevorp » 16-01-2019 00:32

Daarom zie ik dit wel degelijk als een waarschuwing. Als het sportief, of dan maar qua amusement, niet beter gaat, dan zijn dit signalen waar je rekening mee kunt gaan houden voor wat betreft volgend seizoen. En ja, dit is een landelijke tendens die zich heeft ingezet bij vele clubs; ik vind het eeuwig zonde voor al die clubs.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-04-2019 10:53

Ben benieuwd of we de 10.000 halen volgend seizoen. Het spel is al jaren niet om aan te zien en de bestuurlijke problemen lijken ook elk jaar erger te worden

Persoonlijk weet ik toch wel dat ik verleng, dat verplicht ik mezelf. Maar ik weet eigenlijk van te voren ook wel dat het spel en niveau er niet beter op wordt en met de gedachte dat je binnen 5 jaar degradeert
Op dit moment ben je gewoon blij als ze uit spelen, dat scheelt weer een avond ergernis

Ga ook wel eens naar Duitsland, 1e, 2e en 3e niveau, maar dat is toch een stuk leuker.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 05-04-2019 12:08

Ik haak volgend jaar af.. Na 35 jaar ben ik er klaar mee.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 06-04-2019 07:35

De voetbalsupporters zullen wel afhaken, de Heerenveensupporters blijven komen.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 06-04-2019 07:42

hhage schreef:De voetbalsupporters zullen wel afhaken, de Heerenveensupporters blijven komen.


Prima jongen.. pannenkoek. Noem me maar een voetbalsupporter.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 06-04-2019 08:44

Cees jaagt wel een hoop weg denk ik. Maar het slechte voetbal onder JOR ook.
Zou Cees nu de trainer van de plaatselijke voetbalclub in Bergen gaan aanstellen voor volgend seizoen?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor davp » 06-04-2019 12:00

Ebiede schreef:Ik haak volgend jaar af.. Na 35 jaar ben ik er klaar mee.


Dit hoor ik veel in m´n omgeving. M´n pa zegt ´m bijvoorbeeld na dit jaar ook op, die heeft al sinds mensenheugenis een SK maar is er nu ook klaar mee. Mijn gevoel zegt dat het aantal SK houders wel eens met een 30 tot 40% kan gaan zakken na dit seizoen.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor DSCH » 07-04-2019 11:10

Ik verleng. Simpelweg omdat ik vind dat je dat moet doen als supporter. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat anderen geen “echte” supporters zijn. Iedereen heeft zijn eigen redenen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor fuotbalgek » 07-04-2019 12:48

Ik verleng niet. Simpelweg omdat ik dit seizoen al niet meer de behoefte heb om te gaan.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 07-04-2019 17:49

BK2007 schreef:Cees jaagt wel een hoop weg denk ik. Maar het slechte voetbal onder JOR ook.
Zou Cees nu de trainer van de plaatselijke voetbalclub in Bergen gaan aanstellen voor volgend seizoen?

Alleen als die trainer lid is van zijn paardenclubje 'Penny'.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 07-04-2019 17:56

Ik verleng niet. Ik ga geen 200 Euro investeren in het failliet van de club. Zodra Cees z'n hielen heeft gelicht ben ik er weer bij. Of dat in de ere-, KKD of hoofdklasse is maakt me niet uit. Ik neem overigens volgend seizoen wél een clubcard en blijf onze jongens supporten in de uitwedstrijden. Iets met concessies doen. Dit is alleen op karakter want zelfs de uitwedstrijden beginnen nu van een bedenkelijk niveau te worden en het Heerenveen gevoel is nagenoeg verdwenen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-04-2019 17:58

Mackan68 schreef:Alleen als die trainer lid is van zijn paardenclubje 'Penny'.

Dan wordt onze nieuwe trainer Nol de Ruiter en onze nieuwe keeper Robin Ruiter :wink:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 08-04-2019 09:38

Mackan68 schreef:Ik verleng niet. Zodra Cees z'n hielen heeft gelicht ben ik er weer bij.

Ik ben het niet vaak eens met je voetbalvisie, maar hier zijn we het roerend eens:
Ik zal niet verlengen indien Cees hier volgend seizoen nog zit. Wanneer hij is vertrokken, ben ik er weer.

Bijna mijn hele leven lang trouw supporter van deze mooie club, maar dit wanbeleid ga ik niet steunen. Een duidelijker signaal kan ik voor mezelf niet afgeven.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor TORCIDA » 08-04-2019 11:05

Ik verleng wel, nu helemaal, ze hebben ons juist nodig. Ik voel me ook niet groter dan de club. Juist door wel te komen, die sk te kopen steun je ook de club. En Cees is niet verantwoordelijk voor de huidige prestaties op het veld. Ik vind het eigenlijk gewoon een beetje zielig als dat de reden is dat je niet meer komt
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 08-04-2019 11:35

Ik zie momenteel geen enkele logische reden om mijn seizoenskaart te verlengen. Al dat geld, al die uren (ik woon niet in de buurt) kan ik wel beter besteden. Uiteindelijk verleng je uit clubliefde wel weer, maar je gaat tegenwoordig bijna liever naar de tandarts of je schoonouders.

Ik heb een enorm gevoel van onmacht. Ik wil als supporter(s) een heel sterk signaal afgeven, maar de club is totaal niet gebaat bij niet verlengen, al kan ik me heel goed voorstellen om niet te verlengen.

Tijd voor een spandoek zo groot als de Noordtribune, met daarop een afbeelding van de lege noordtribune en de tekst: Is dit dan wat jullie willen?
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor mitrita » 08-04-2019 12:38

Zolang Olde Riekerink onze trainer is pieker ik er niet over om te verlengen.
Roozemond zie ik liever tegelijktertijd ook vertrekken, maar afhankelijk van zijn daden wil ik daar nog wel over nadenken.
Het geblunder vorige week met die mail aan sponsoren spreekt alvast niet in zijn voordeel.
Ik snap best dat de club er niet bij gebaat is maar het is het enige middel dat we als supporters hebben.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 08-04-2019 15:27

Wizard schreef:Ik ben het niet vaak eens met je voetbalvisie, maar hier zijn we het roerend eens:
Ik zal niet verlengen indien Cees hier volgend seizoen nog zit. Wanneer hij is vertrokken, ben ik er weer.

Bijna mijn hele leven lang trouw supporter van deze mooie club, maar dit wanbeleid ga ik niet steunen. Een duidelijker signaal kan ik voor mezelf niet afgeven.

Heb je dit Cees al laten weten? Hij geniet enorm van zulke mailtjes en je krijgt ongetwijfeld een uitnodiging voor een gesprek waarin hij zijn grootste kwaliteit kan blijven trainen: Proberen met een mooi verhaal op mensen in te praten om ze voor hem te winnen. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Uitbreiding Trainingcomplex Skoatterwâld

Berichtdoor Ebiede » 09-04-2019 08:59

Ik ging al niet verlengen, maar lever ook per direct mn kaart in. Hier wil ik niet meer bij horen.Na meer dan 35 jaar klaar mee.

SZK kaart zit in envelop met onderstaand schrijven. Kees Rozenmond zal het jeuken denk ik, maar ik wil hier niet bij horen.

Betreft: inleveren Seizoenkaart
Geacht heer/mevrouw,
Bijgaand lever ik mijn seizoenkaart in. Ik wil niet bij een club horen die haar kernwaarden verkwanseld. Een club waar vriendjespolitiek, machtsspelletjes en leugens tot gemeengoed behoren.
Ik wens u veel wijsheid toe.

Met Vriendelijke groet

Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor camataru » 09-04-2019 11:17

ik ga ook zeker niet verlengen.
zolang roozemond aanblijft kom ik niet meer.
Ik kan niet meegaan in zijn leugens en bedrog.
Wanneer hij (roozemond en consorten) weg is kom ik weer terug, maar voor nu ben ik klaar met sc. Heerenveen.

Ik heb 25 jaar lang met plezier een seizoenkaart gehad. Maar wat er nu gebeurd met mijn club kan ik niet aanvaarden.

camataru
vak 22.

ik heb respect voor de mensen die blijven/verlengen
Laatst bijgewerkt door camataru op 09-04-2019 12:27, in het totaal 3 keer bewerkt
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 09-04-2019 12:17

Ook respect voor jullie toch pijnlijke en moeilijke beslissing, uiteindelijk is het het enige harde statement dat je als individuele supporter kunt maken

Ik kan iedereen die wél verlengt ook goed begrijpen, maar het is misschien wel het overwegen waard om dat dan massaal pas op een afgesproken (late) datum te doen? Wat vinden we daar van?
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-04-2019 12:26

We kunnen zoveel statements maken wat we willen, maar die paardenman blijft toch wel zitten
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Crash » 09-04-2019 14:37

Ik heb al twee jaar geen seizoenskaart meer, na zo'n 26 jaren achter elkaar wel ééntje te hebben gehad.
Ik was het twee jaar geleden al meer dan zat. Ik heb geen moment écht spijt gehad van deze beslissing. Ik heb geen zin meer om gefrustreerd thuis te komen en me te bedenken wat ik allemaal nog meer met mijn vrije tijd had kunnen doen, na de zoveelste wanprestatie op het veld te hebben mogen aanschouwen. Mijn gezinssituatie veranderde bovendien, waardoor alle of het merendeel van de thuiswedstrijden bezoeken een utopie bleek.

Afgelopen seizoen heb ik sc Heerenveen nog éénmaal zien spelen tegen Roda JC en kwam ik opnieuw gedesillusioneerd thuis. Wát een armetierig zooitje stond er op het veld! Wat ik op tv al meerdere keren had waargenomen bleek in het echt nog meer zeer te doen aan de ogen. Wát is het niveau de laatste jaren achteruit gehold zeg!

Tóch kriebelt het nog wel eens. Thuis voor de buis mis je de beleving natuurlijk wél. En soms, heel soms, zie je nog best eens wat aardige momenten van ons koningskoppel Lammers en Vlap, een technisch hoogstandje van de verder inefficiënte Noorse vriend aan de linkerkant of een rappe actie voor de wat efficiëntere Van Bergen. Hoewel de ondergrens in deze selectie bijzonder laag (lees soms niet eens lijkt te bestaan) is, zou dit voor mij op termijn niet hoeven te betekenen niet weer een keer een wedstrijd te bezoeken of zelfs opnieuw een seizoenskaart te nemen. Op termijn dan hé?

En toen was er Cees. En het hele verhaal rondom Cees. En toen was het voor mij weer helder en duidelijk. Zolang Cees er is zet ik nóóit meer een stap in het Abe Lenstra stadion. Het is dat ik mijn seizoenskaart, die ik al twee jaar niet meer heb, niet opnieuw kan opzeggen, maar anders zou ik graag Ebiede zijn voorbeeld volgen door deze met soortgelijk begeleidend schrijven naar het ALS op te sturen. Hulde hiervoor!

Sterker nog, ik hoop dat een ieder van ons zijn voorbeeld volgt. Dat Cees daarna wel móet opstappen, omdat hij anders alleen nog maar baas kan spelen over een lege huls. En daarna opnieuw beginnen. Maar eerlijk. Zonder achterkamertjes politiek en met mensen aan het roer die er voor de club zitten en niet voor zichzelf. Als dat gebeurd weet ik zeker dat het bij mij opnieuw weer gaat kriebelen...
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 09-04-2019 19:42

Voor de opzeggers die dit via de mail doen. Doe dit vooral naar Cees Rozemond, maar ook zeker naar andere mensen bij de club. Laat je mailtje niet zomaar door Cees alleen de prullenbak in gegooid worden. Laat de club zien dat je statement serieus genomen moet worden. Dit is voorlopig het enige wat wij als supporters kunnen doen naast eventuele spreekkoren en/of spandoeken. Ook van mij respect voor degenen die wél verlengen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 10-04-2019 07:41

Crash schreef:En toen was het voor mij weer helder en duidelijk. Zolang Cees er is zet ik nóóit meer een stap in het Abe Lenstra stadion. Het is dat ik mijn seizoenskaart, die ik al twee jaar niet meer heb, niet opnieuw kan opzeggen, maar anders zou ik graag Ebiede zijn voorbeeld volgen door deze met soortgelijk begeleidend schrijven naar het ALS op te sturen. Hulde hiervoor!

Sterker nog, ik hoop dat een ieder van ons zijn voorbeeld volgt. Dat Cees daarna wel móet opstappen, omdat hij anders alleen nog maar baas kan spelen over een lege huls. En daarna opnieuw beginnen. Maar eerlijk. Zonder achterkamertjes politiek en met mensen aan het roer die er voor de club zitten en niet voor zichzelf. Als dat gebeurd weet ik zeker dat het bij mij opnieuw weer gaat kriebelen...

Amen!!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 13-04-2019 08:52

Ik begrijp alle standpunten, maar kan me het meest vinden in wat Ebiede zegt. Na meer dan dertig jaar ben ik eens gaan rekenen. Het gaat niet alleen om een investering van 200 euro. Het is voor mij ook elke keer 80 kilometer rijden, dus dat is over een heel seizoen nog eens 250 euro. Plus de gezelligheid (lees: drankjes) vooraf. Dan kom ik op 550 euro in totaal of zo, ruim 30 euro per wedstrijd. Voor niets eigenlijk. Slecht voetbal, een steeds leger stadion, steeds meer frustratie, een club waar ik me steeds minder thuis voel. Ik heb daar nooit over nagedacht en nooit een probleem van gemaakt. Wij gingen naar Heerenveen. Punt.

Tot nu.

Ik twijfel enorm. Wat doen we nog op dit zinkend schip als de kapitein alleen maar bezig is zijn eigen ego op te poetsen? Er is eigenlijk maar één statement, dat zal werken en dat is: hij eruit of wij eruit.

Punt is alleen... Na Veenstra en nu deze kwibus... Wie is de volgende?
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor davp » 13-04-2019 09:03

Ze hebben nog een paar wedstrijden om me te overtuigen. En Cees nog een paar weken om op te stappen.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 13-04-2019 16:14

Een passant maakt de club niet.dus om het ervan af te hangen wel of geen seizoenkaart, omdat een voorzitter(passant) je niet aanstaat vind ik dan ook raar.daar help je de club niet mee integendeel.En dan de opzeggers die hier ook nog medestanders proberen te krijgen zijn ook mooi bezig om de club af te breken.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 13-04-2019 17:12

hhage schreef:Een passant maakt de club niet.dus om het ervan af te hangen wel of geen seizoenkaart, omdat een voorzitter(passant) je niet aanstaat vind ik dan ook raar.daar help je de club niet mee integendeel.En dan de opzeggers die hier ook nog medestanders proberen te krijgen zijn ook mooi bezig om de club af te breken.


Inderdaad. Het lijken soms wel DKV ers.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor pes5 » 13-04-2019 17:38

Zoals Riemer zei; gewoon blijven komen. Met opzeggen help je de club niet.

Er zijn andere manieren om je ongenoegen te laten blijken wat mij betreft.

Desondanks vind ik niet nodig om elkaar te veroordelen vanwege keuzes. Dat is iets wat een ieder voor zich moet bepalen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

cron