Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen

Berichtdoor Thinkman » 05-04-2019 10:09

BK2007 schreef:Het schijnt dat er door Cees Roozemond een bedrijf uit Bergen is ingeschakeld om in het wilde weg emails te versturen naar bedrijven met een shirt sponsor voorstel?
Kent iemand de details hiervan?
Lijkt me nogal zinloos en wanhopige actie.


Wilde weg mails sturen lijkt me onwaarschijnlijk. Loopt via http://www.grptv.nl/
Maar als ik dan op de facebook pagina daarvan lees:
Offical Sponsor Manager van SC Heereveen Eredivisie krijg ook ik de tranen in de ogen.

Zulke knullige taalfouten bij een communicatiebedrijf, mag niet! De flyer ziet er dan wel weer redelijk uit (maar bij nadere bestudering minder..). Target mailing hoeft niet duur te zijn en kan effectief zijn. Moeten we wel iets beter gaan voetballen trouwens.

Gaat ook niet specifiek om zoektocht nieuwe hoofdsponsor lijkt het, maar vooral actief nieuwe sponsoren zoeken:

Sport Sponsoring by GRPTV - Dat is een goed idee !

sc Heerenveen zal langdurig succesvol blijken als het de balans weet te vinden tussen het innovatieve, eigenzinnige voetbalbedrijf aan de ene kant en het
nuchtere, emotionele clubgevoel aan de andere kant.
Met 51 Skyboxen, 4478 Business seats, een Museum, Fanbase met 80.000 relaties, Feanstore, 20 beste opleidingsclubs van Europa, meer dan 4.000.000 Live TV kijkers, meer dan 140.000.000 Kijkers van Studio Sport en dan in het meest duurzame stadion van Nederland, zijn voldoende business modellen denkbaar.

Denkt u aan de mogelijke Exposure
• 4 minute LED-boarding on-time
• 4 minuten LED-boarding off-time
• LED-boarding aan de Oostgevel Abe Lenstra
stadion
• 1 keer ‘Virtuele reclame’
• Commercial Videowall
• Wedstrijdbanner videowall
• 1/1 positie reclamezuil A32
• Communicatiepakket Hoofdsponsor


Dat het dan weer iemand uit Bergen is, zal in de 'beeldvorming' niet helpen voor Cees, maar dat gaat ie zoals bekend nooit uit de weg ;)
Andere kant: wat is er de afgelopen jaren onder Luuc aan actieve sponsorwerving en -behoud gedaan?
Laatst bijgewerkt door Thinkman op 05-04-2019 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen

Berichtdoor Mackan68 » 05-04-2019 11:22

Thinkman schreef:
Dat het dan weer iemand uit Bergen is, zal in de 'beeldvorming' niet helpen voor Cees, maar dat gaat ie zoals bekend nooit uit de weg ;)
Andere kant: wat is er de afgelopen jaren onder Luuc aan actieve sponsorwerving en -behoud gedaan?

Gepruts in de marge. Net als op het veld met regelmaat gebeurt. Tot het vertrek van Bloemers ging het naar omstandigheden best goed. We zijn dit jaar van net iets meer dan 500 OSSH leden op dit moment tot 499 afgezakt. Met Hylke van der Veen zie ik die lijst ook niet zomaar groeien. Sinds zijn komst zijn er meer dan 60 leden vertrokken. :cry:
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 05-04-2019 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor BK2007 » 05-04-2019 11:37

Het lijkt bijna dat men bij de club en de commerciele afdeling gewoon niet meer weten wat ze moeten doen.
Proberen ze dit eens.
Misschien dat er echt een reactie komt wie weet zullen ze wel denken.
Chris Woerts kraakt het wel af, maar die voelt zich misschien gepasseerd als concurrerend marketeer.
Overigens heeft de club Woerts wel eens ingeschakeld maar heeft hij toen iets weten te bereiken eigenlijk voor ons ?
Hij heeft destijds Fc Twente wel geholpen aan XXimo.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen

Berichtdoor Wizard » 05-04-2019 12:48

Thinkman schreef:Target mailing hoeft niet duur te zijn en kan effectief zijn. Moeten we wel iets beter gaan voetballen trouwens.
Gaat ook niet specifiek om zoektocht nieuwe hoofdsponsor lijkt het, maar vooral actief nieuwe sponsoren zoeken:

Precies dat dus. Daarnaast heeft de club de meeste sponsoren binnengehaald door een persoonlijke en warme benadering te kiezen; dus niet via de koude kant. Ik vind dit echt een enorme sof: Target-mailing daar waar je sportieve prestaties compleet uitblijven met daarbij de grootste taalfout die je maar kunt maken. Hoe onprofessioneel en ondoordacht!
Daarnaast gun je zo'n opdracht aan een huidige sponsor of een lokaal bedrijf uit de buurt en niet via een bedrijfje uit Bergen dat toch geen sponsor wordt / blijft.

Verder maakt het niet uit wat Eisenga wel/niet deed. Het gaat erom dat er nu iets moet gebeuren: Banden met oud-sponsoren herstellen en via het noordelijke netwerk bedrijven bij het huidige netwerk betrekken. Het is alleen lastig als je alles alleen wilt doen en je connecties in Noord-Holland en Zuid-Amerika zitten.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen

Berichtdoor Thinkman » 05-04-2019 13:43

Wizard schreef:Verder maakt het niet uit wat Eisenga wel/niet deed. Het gaat erom dat er nu iets moet gebeuren: Banden met oud-sponsoren herstellen en via het noordelijke netwerk bedrijven bij het huidige netwerk betrekken.


Het maakt wel uit voor nu wat er in de afgelopen jaren allemaal is gedaan en vooral niet gedaan om de sponsors binnenboord te houden. Ik weet niet de details van deze 'mailing' en in hoeverre dit onderdeel is van een uitgewerkte strategie. Dat weet de afdeling commercie als het goed is....Maar een misprijzende tweet van een concullega pakt meteen weer verkeerd uit.

De ruzies van de afgelopen jaren inclusief de recente machtsstrijd maken de club overigens bijzonder onaantrekkelijk en risicovol voor elke sponsor; altijd en overal in alle geledingen steeds weer ruzie en tweespalt. De grote ineenstorting is nog niet gestopt.
Ik vraag me de laatste tijd wel eens af of er vanuit deze bestuuurlijke 'bermudadriehoek' ooit nog een stabiele club zal herrijzen..
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Jazz » 05-04-2019 17:45

Wat een lachwekkende wanvertoning, een anoniem mailtje dat barst van de typfouten, een PowerPoint presentatie gemaakt door een kleuter, een bedrijfje uit Bergen dat NIKS maar dan ook NIKS te maken heeft met Friesland of Heerenveen, het gaat maar door.

Commerciele afdeling schiet met hagel. Ze doen maar wat. Wat is hun marketingplan? Is hier over nagedacht?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Thinkman » 05-04-2019 18:18

Jazz schreef:Wat een lachwekkende wanvertoning, een anoniem mailtje dat barst van de typfouten, een PowerPoint presentatie gemaakt door een kleuter, een bedrijfje uit Bergen dat NIKS maar dan ook NIKS te maken heeft met Friesland of Heerenveen, het gaat maar door.

Commerciele afdeling schiet met hagel. Ze doen maar wat. Wat is hun marketingplan? Is hier over nagedacht?


Precies die vragen heb ik ook. Ik hoop op een warrige éénmansactie van een hopelijk goedbedoelende(..) persoon buiten de club. En toch zeker niet van onze directeur of onze commerciële afdeling (toch toch?). De directeur zal dit natuurlijk nooit buiten de commerciële afdeling om initiëren. Het roept bij mij meer vragen dan antwoorden op en dat is niet goed.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor BK2007 » 05-04-2019 21:26

In het verleden is toch Chris Woerts als externe ingeschakeld om een nieuwe hoofdsponsor te zoeken. Dat lukte Woerts toen niet en het werd GroenLeven. Nu schakelt de club dus weer een externe hulp in: dat marketingbureau in met een wat vreemde email actie. Ik denk dat dit helemaal niets oplevert. Maar wie weet. Het zijn tegenwoordig trouwens allemaal alleen nog verzekeraars, telefoonbedrijven en energiemaatschappijen. Laten we hopen dat die interesse hebben.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen

Berichtdoor Muck » 08-04-2019 12:47

BK2007 schreef:Offical Sponsor Manager van SC Heereveen Eredivisie krijg ook ik de tranen in de ogen.


Ik ga nu vanaf nu de ontbrekende 'n' in 'Heereveen' consequent toekennen aan onze nieuwe man. Voortaan heet hij voor mij 'Roozenmond'. En Kees. Kees Roozenmond.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 08-04-2019 15:23

BK2007 schreef:In het verleden is toch Chris Woerts als externe ingeschakeld om een nieuwe hoofdsponsor te zoeken. Dat lukte Woerts toen niet en het werd GroenLeven. Nu schakelt de club dus weer een externe hulp in: dat marketingbureau in met een wat vreemde email actie. Ik denk dat dit helemaal niets oplevert. Maar wie weet. Het zijn tegenwoordig trouwens allemaal alleen nog verzekeraars, telefoonbedrijven en energiemaatschappijen. Laten we hopen dat die interesse hebben.

Kun je nagaan wat een geweldig netwerk onze commerciële topper van der Veen heeft. Lekker directeurtje spelen zonder de sponsorenlijst ook maar te laten groeien. Deze zomer een jaar in dienst en 0,0 resultaat. Wat moeten we ermee?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Wizard » 09-04-2019 07:31

Mackan68 schreef:Kun je nagaan wat een geweldig netwerk onze commerciële topper van der Veen heeft

Maar heeft deze man geen enorme ondankbare taak? Henk Bloemers was een handenbinder. Na zijn vertrek werd het alleen maar onrustiger: Twee wisselingen van zijn voormalige functie, het vertrek van Eisenga en de komst van de zelfgekroonde koning. Nee, Van der Veen zijn baan is niet te benijden op dit moment.

Verder ben ik er echt oprecht van overtuigd dat wanneer de club, indien Cees de eer aan zichzelf houdt en stopt, Henk Bloemers terughaalt als commerciële man in combinatie met een algemeen directeur als Bouwer, er echt een ommekeer kan worden bewerkstelligd. Daarbij gaat het er niet om of Bouwer een goede algemeen directeur is, maar wel dat hij bedrijven aan sc Heerenveen kan binden. We hebben weer mensen van de club nodig. Mensen die bedrijven weer aan de club kunnen binden, mensen die je weer het sc Heerenveengevoel geven.

Helaas zie ik een type als Cees niet de eer aan zichzelf houden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor xander » 09-04-2019 14:29

Toch is Cees geloof ik bij van Wijnen op de koffie geweest wat zijn voorgangers nooit hebben gedaan. :roll:
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Jazz » 09-04-2019 17:36

xander schreef:Toch is Cees geloof ik bij van Wijnen op de koffie geweest wat zijn voorgangers nooit hebben gedaan. :roll:


Bron?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Raider » 25-04-2019 20:56

Weet niet waar ik dit moet plaatsen. maar uit betrouwbare bron weet ik Dat Raadsma als sponser na 40 jaar ook een stapje terug doet.
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Wizard » 13-06-2019 14:25

De nieuwe hoofdsponsor wordt dan voor 1 juli as bekend gemaakt, aldus Cees Roozemond.
Ik ben heel erg benieuwd wie de nieuwe hoofdsponsor gaat worden met de wetenschap dat deze dus meer dan 500k per jaar gaat betalen. Er zijn geluiden dat dit CoolBlue wordt (op de club en via feanonline).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Muck » 13-06-2019 16:01

Coolblue wordt elk jaar genoemd als mogelijke (shirt)sponsor....wordt alleen genoemd als vaag gerucht door bezoekers op internetsites. Eerst zien dan geloven.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Thinkman » 13-06-2019 18:29

Muck schreef:Coolblue wordt elk jaar genoemd als mogelijke (shirt)sponsor....wordt alleen genoemd als vaag gerucht door bezoekers op internetsites. Eerst zien dan geloven.


Die kans is ongeveer 1 procent. Al past dat cool natuurlijk wel prima bij onze boys in blue!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-06-2019 08:38

CoolBlue heeft het helemaal niet nodig, die maken jaar in jaar uit enorme omzetsprongen en zijn al extreem zichtbaar in het hele land. Als CoolBlue een voetbalclub gaat sponsoren is het eerder in België.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor BK2007 » 21-06-2019 20:23

https://www.fcgroningen.nl/zakelijk/bus ... emene-info

Ik lees hier dat bij Fc Groningen ongeveer 800 bedrijven zijn aangesloten bij hun business club.
Dat zijn er serieus meer dan bij ons. Klopt dit wel en zo,ja wat doen ze daar nou zoveel beter dan bij ons.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor hhage » 21-06-2019 22:49

BK2007 schreef:https://www.fcgroningen.nl/zakelijk/business-club/algemene-info

Ik lees hier dat bij Fc Groningen ongeveer 800 bedrijven zijn aangesloten bij hun business club.
Dat zijn er serieus meer dan bij ons. Klopt dit wel en zo,ja wat doen ze daar nou zoveel beter dan bij ons.


Groningen-stad is 7 keer groter dan Heerenveen,dan is het ook niet zo raar dat daar veel meer bedrijven zitten die de club kunnen sponsoren
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-06-2019 13:59

hhage schreef:Groningen-stad is 7 keer groter dan Heerenveen,dan is het ook niet zo raar dat daar veel meer bedrijven zitten die de club kunnen sponsoren


Maar in de Provincie Friesland (minus Leeuwarden) wonen evenveel mensen als in de provincie Groningen. Trek dan in Groningen nog 40.000 studenten vanuit het hele land van het totaal af en het verzorgingsgebied van Heerenveen is minstens evengroot als dat van Groningen, en van oudsher zelfs een stuk groter met o.a. delen van Drenthe en de kop van Overijssel erbij.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor casper » 29-06-2019 10:44

[quote][https://www.fcgroningen.nl/zakelijk/bus ... emene-info

Ik lees hier dat bij Fc Groningen ongeveer 800 bedrijven zijn aangesloten bij hun business club.
Dat zijn er serieus meer dan bij ons. Klopt dit wel en zo,ja wat doen ze daar nou zoveel beter dan bij ons./quote]

Ik vind dat helemaal niet zo vreemd,al die onrust en de negatieve sfeer die er rondom Heerenveen hangt is hier natuurlijk mede debet aan.
Sponsoren willen alleen horen bij iets wat positiviteit uitstraalt,die willen niet verbonden zijn met dat negatieve gedoe.
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor bennieeee » 19-07-2019 10:43

Er wordt nog wel rond gebeld voor sponsors. Bij ons op het werk zijn we zojuist benaderd.
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Kaz_SCH » 25-07-2019 07:21

We gaan het seizoen in met KiKa. Op zich natuurlijk mooi voor KiKa en het geweldige werk dat zij doen. Toch hoop ik voor ons dat we zo snel mogelijk een goede hoofdsponsor strikken.

Roozemond geeft aan dat ze de tijd willen nemen om een goede partij te vinden voor de langere termijn, dat lijkt me op zichzelf een goed streven. Dat had vanaf het begin het plan moeten zijn, ook naar buiten toe. Dat het nu ineens het plan is om meer tijd te nemen lijkt (let op: lijkt!) een beetje op paniekvoetbal omdat het met de 3 partijen waarmee gesprekken werden gevoerd niet gelukt is.

We gaan zien wat er uiteindelijk uitrolt, en tegen welk bedrag. Maar iets zegt mij dat we straks alsnog met een relatief onbekende hoofdsponsor komen te zitten met een contract voor 1 jaar en een bescheiden bedrag, omdat er alweer een aantal maanden om zijn. En dat het verhaal dan is dat ze nu een heel jaar de tijd hebben om een geschikte hoofdsponsor te vinden voor het jubileumjaar. Vind ik op zich niet eens een heel gek idee, alleen het plan lijkt steeds pas vorm te krijgen nadat ze door de realiteit in het gezicht geslagen zijn.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Feanfan 1 » 25-07-2019 18:11

Moet toegeven dat dhr Roozemond ook goede dingen doet, maar op het gebied van shirtsponosoring heeft hij zichzelf weer enorm overschat. Voor 1 juli zou er een nieuwe sponsor komen, maar bijna een maand verder nog steeds niks.
Ben echt benieuwd waar hij mee op de proppen komt, maar denk niet dat de nieuwe sponsor gaat betalen wat Roozemond in zijn hoofd heeft
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-08-2019 15:27

Meende ergens gelezen te hebben dat Heerenveen dat ook zou doen, maar dat was al ergens in juni
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Wizard » 05-08-2019 08:12

Feanfan 1 schreef:Meende ergens gelezen te hebben dat Heerenveen dat ook zou doen, maar dat was al ergens in juni

Klopt. Er werd gezegd dat er ook een optie is om met 3 hoofdsponsoren op het shirt verder te gaan i.p.v. 1.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor sonnema » 06-08-2019 07:42

Wizard schreef:Klopt. Er werd gezegd dat er ook een optie is om met 3 hoofdsponsoren op het shirt verder te gaan i.p.v. 1.


Op zich zijn dat ook prima oplossingen om bedrijven als hoofdsponsor aan je te binden.
Zijn verschillende opties in mogelijk:
- shirtsponsor 1e seizoenshelft/ 2e seizoenshelft
- aparte sponsoren voor uit- en thuis
- competitie/beker (waarbij er natuurlijk het risico is dat je er in de beker snel uitvliegt)
- Sponsor die veel wil betalen, krijgt meer exposure en staat op de shirts in de topwedstrijden.

Al met al zijn er veel verschillende opties mogelijk, dit zou de commerciele afdelingen meer moeten uitdiepen.
Wat is er prachtiger dan dat je als bedrijf je naam op het Heerenveen shirt hebt staan, iets wat normaal gesproken onbetaalbaar is, maar met meerdere hoofdsponsoren wel kan. Ook een consortium van bedrijven is mogelijk natuurlijk (Businesspark A7 of iets in die trant...slechts als voorbeeld).
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Satyr » 07-08-2019 15:55

MVV heeft dit ook al eens gedaan. Hier in zuid-Limburg zitten ze een beetje met hetzelfde probleem qua sponsoring als wij met Cambuur hebben, de echt grote namen willen niet kiezen. DSM zou met gemak alle drie (Roda, Fortuna en MVV) kunnen sponsoren, maar ze doen het gewoon niet.

In Schotland hebben Celtic en Rangers heel lang dezelfde sponsor gehad, dat pakte daar wel goed uit.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor HUNTELAAR » 07-08-2019 22:20

Ik Zapp uit verveling zojuist even langs omrop fryslan, en zie dat ze daar vanaf komend seizoen het Cambuur journaal hebben?!?!
Als vervanger van boppeslach, dit is toch niet te geloven!
Vergeten ze niet een club? Dit ligt er een beetje te dik bovenop
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 2 gasten