Jan Olde Riekerink

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 17-03-2019 09:46

Het is een goede trainer, maar weet nog steeds niet in thuiswedstrijden het team gied voor te bereiden!
dat is mijn probleem met JOR.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Forza » 17-03-2019 14:50

Ik denk, dat het een kwestie van tijd is voordat Cees Roozemond zichzelf als trainer benoemt :evil:
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Superfries1994 » 17-03-2019 20:02

https://www.feanonline.nl/nieuws/hoofdn ... t-moeilijk

Iemand die deze uitspraken van JOR wat meer duiding zou kunnen geven? Waar heeft hij het over? Een stap minder doen? Een makkelijke wedstrijd? En welke wijzigingen? Of is dit een interview van voor de wedstrijd ofzo?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor fuotbalgek » 30-03-2019 22:43

Benieuwd hoe lang we nog met deze trainer door gaan modderen. Driekwart in het seizoen klopt het nog steeds van geen kanten. Zelfs tegenstanders als De Graafschap en Excelsior weten we in eigen huis niet het spel op te leggen. Er zit geen balans in het elftal, we spelen met een eiland aanvallers en een eiland verdedigers met twee zwevende middenvelders er tussen. Het is aan de bal bij vlagen tenenkrommend, en deze trainer lijkt ook geen alternatief te kunnen bedenken om een wedstrijd op een andere manier naar je toe te trekken.

Vandaag win je hem dan, zwaar onterecht, excelsior mist 4/5 opgelegde kansen. Normaal krijg je gewoon weer 3 of 4 tegen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Forza » 31-03-2019 00:57

Misschien zat ik net te gapen, maar volgens mij heeft sc Heerenveen in de eerste helft tegen de nummer 15 van de Eredivisie niet een keer op doel geschoten. Ik krijg vragenlijsten toegestuurd over amusement voor en na de wedstrijd, maar tsja... Ik ben zo'n simpele idioot die betaalt om een leuke wedstrijd te zien. En nee, dat lukt niet altijd. Maar als je zeventien keer voor iets betaalt en je krijgt een keer of drie iets fatsoenlijks terug.... Betaal je dan nog eens voor zeventien keer?

Deze joker van een trainer moet misschien iets anders gaan doen.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 31-03-2019 09:45

Er schuilt inderdaad een groot gevaar in de slechte thuiswedstrijden. Dan kunnen de marketeers wel weer een leuke actie bedenken maar als het zo slecht is...
Dan kun je vervolgens wel een abo nemen op Fox maar dan zap je na een kwartier gewoon weg en ga je naar Netflix.
Het zal echt anders moeten.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 01-04-2019 08:10

Forza schreef:Misschien zat ik net te gapen, maar volgens mij heeft sc Heerenveen in de eerste helft tegen de nummer 15 van de Eredivisie niet een keer op doel geschoten.

Het was inderdaad een erg belabberde wedstrijd, maar dan heb je vaker dan één keer zitten gapen ;)
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor CS1984 » 07-04-2019 13:50

Wegwezen
CS1984
Bankzitter
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 12-10-2015 16:03

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Superfries1994 » 07-04-2019 14:04

Weggespeeld worden door Emmen, De Graafschap en Excelsior kan gewoon echt niet. Zijn positie is toch redelijk onhoudbaar aan het worden.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 07-04-2019 15:11

H'veen heeft eigenlijk altijd goed gepresteerd tegen de topploegen en de directe concurrentie . De positie op de ranglijst wordt voornamelijk bepaald in de wedstrijden tegen de kleintjes. Daarom voorspelde ik al waar het met JOR op zou uitdraaien. Hij is gewoon geen motivator die spelers kan raken waardoor ze messcherp aan de aftrap verschijnen.

Heb ook al heel vaak gezegd dat we er vanaf moeten om trainers te zoeken die het typische H'veen spelletje willen spelen. H'veen heeft behoefte aan een motivator en een realist die zijn ploeg op basis van de aanwezige kwaliteiten laat spelen. We hebben na Ajax, PSV en Feyenoord de meeste goals gemaakt en gezien het aantal gecreeërde kansen misschien wel het meeste rendement. Als je dan zoveel tegendoelpunten incasseert en zoveel moeite hebt het spel te maken, heb je mijn inziens veel meer aan een trainer die moeilijk te kloppen ploegen smeedt
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-04-2019 15:26

sinjoor schreef:H'veen heeft eigenlijk altijd goed gepresteerd tegen de topploegen en de directe concurrentie . De positie op de ranglijst wordt voornamelijk bepaald in de wedstrijden tegen de kleintjes. Daarom voorspelde ik al waar het met JOR op zou uitdraaien. Hij is gewoon geen motivator die spelers kan raken waardoor ze messcherp aan de aftrap verschijnen.

Kan me nog herinneren dat we vorig jaar maar 3x (2x van ADO) gewonnen hebben van een ploeg uit het linkerrijtje
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor gwgwgw » 07-04-2019 15:32

Feanfan 1 schreef:Kan me nog herinneren dat we vorig jaar maar 3x (2x van ADO) gewonnen hebben van een ploeg uit het linkerrijtje


Wij winnen al jaren lang al zelden meer van een ploeg uit het linker rijtje. Vorige jaar was die 3x zelfs een verbetering t.o.v. de seizoenen daarvoor, waar het steeds max 2 was.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor oldtimer » 07-04-2019 18:07

Volgens mij hebben " we " vorig seizoen ook nog thuis van PSV gewonnen ( 2-0 )!
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor gwgwgw » 07-04-2019 18:36

oldtimer schreef:Volgens mij hebben " we " vorig seizoen ook nog thuis van PSV gewonnen ( 2-0 )!


Ja, plus 2 keer tegen ADO en dat maakt 3.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Steurder » 08-04-2019 08:57

JOR-out
Reboelje!! Fan bugjen frjemd.
Avatar gebruiker
Steurder
Selectiespeler
 
Berichten: 281
Geregistreerd op: 18-03-2005 10:21
Woonplaats: Ljouwert

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 08-04-2019 09:24

Ik zie het niet met goedkomen met het huwelijk JOR en sc Heerenveen.
JOR heeft er nog steeds geen team van weten te maken, we kunnen het spel niet maken en worden kansloos weggespeeld door teams met een veel lagere begroting. Daarnaast is onze verdediging een gatenkaas waar een olifant doorheen is gekropen: Er zit totaal geen lijn en samenhang in dit elftal.
Verder vind ik het erg zorgwekkend dat we er helemaal en dan ook helemaal niks van bakken, wanneer de tegenstander doorschuift en ons vastzit. Leuk dat we zoveel goals (uit) maken. Maar je zou toch mogen verwachten, met nog 5 wedstrijden te gaan, dat er lijn in de manier van verdedigen zit.
Conclusie: Er zit geen samenhang in dit team. Verdedigend spelen we als los zand. Ik zie het niet meer goedkomen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Neymar » 08-04-2019 11:14

Het lijkt me vrij duidelijk dat dit niet de trainer is die Heerenveen weer aan het voetballen krijgt. Geprobeerd en gefaald. Op naar de volgende.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Baas » 08-04-2019 11:17

Het voetbal lijkt echt nergens naar.
Onderin staat het erg dichtbij elkaar.
We staan nu 10e en dan lijkt het nog redelijk, maar we zakken nog wel wat verder op de lijst.
JOR past niet bij ons en gaat hier nooit een succes worden.
Lijkt mij erg prettig wanneer hij evenals vd Gaag en Poldervaart opstapt.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Crash » 08-04-2019 15:13

Vele malen liever Cees eruit dat JOR eruit, maar eerlijk is eerlijk, hij krijgt geen stabiliteit in het elftal en dat lijkt me toch een beetje zijn verantwoordelijkheid. Nou moet gezegd dat hij het wel met een mentaal week zooitje te maken heeft. Dus te benijden is hij nou ook weer niet.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Feanfan 1 » 08-04-2019 15:19

JOR kan je veel dingen kwalijk nemen, maar de spelers zijn net zoveel schuldig. Passes over 3 meter die niet aankomen, voorzetten die niet aankomen, op 3 meter dekken enz enz
Maar ik vind eigenlijk dat de motivatie uit je zelf moet komen. Als amateurvoetballer op reserve 5e klasse niveau heb je meestal ook een trainer die de 3e helft belangrijker vindt. Dan wil je als speler toch ook winnen, of het nu Tijnje 3, DWP 4, of Stiens 2 is ?
Vind altijd beetje lulkoek om een trainer als schuldige aan te wijzen als de motivatie er niet is.

Vind DKV wel een goed voorbeeld. DKV wint 0-6 bij Jong Ajax en Hake is toptrainer en 3 dagen later 4-2 verliezen bij Telstar en Hake is een pannenkoek terwijl het dezelfde 11 spelers zijn in die wedstrijden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Baas » 08-04-2019 15:50

JOR moet als trainer juist wel iets doen aan de mentaliteit!
Een goede trainer moet bij spelers de koppies omhoog kunnen krijgen en de neuzen dezelfde kant op.
Juist mentaliteit van een spelersgroep kan een trainer aan werken.
Dat Schmidt gewoon niet kan voetballen, daar kan JOR niets aan doen (hem opstellen is een ander verhaal trouwens).
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Mackan68 » 08-04-2019 15:52

Wizard schreef:Ik zie het niet met goedkomen met het huwelijk JOR en sc Heerenveen.
JOR heeft er nog steeds geen team van weten te maken, we kunnen het spel niet maken en worden kansloos weggespeeld door teams met een veel lagere begroting. Daarnaast is onze verdediging een gatenkaas waar een olifant doorheen is gekropen: Er zit totaal geen lijn en samenhang in dit elftal.
Verder vind ik het erg zorgwekkend dat we er helemaal en dan ook helemaal niks van bakken, wanneer de tegenstander doorschuift en ons vastzit. Leuk dat we zoveel goals (uit) maken. Maar je zou toch mogen verwachten, met nog 5 wedstrijden te gaan, dat er lijn in de manier van verdedigen zit.
Conclusie: Er zit geen samenhang in dit team. Verdedigend spelen we als los zand. Ik zie het niet meer goedkomen.

Wat gister opviel was dat spelers bij standaard situaties uitgebreid in discussie gingen over wie zich waar moest opstellen. Of discussie, ze stonden tegen elkaar te schreeuwen. Voor standaard situaties lijkt het mij ook dat daar standaard tactieken op los gelaten worden vooraf aan de wedstrijden. Wie verdedigt wie. Of welke positie t.o.v de goal, 1e paal, 2e paal. Het kan toch niet zo zijn dat daar voorafgaand aan zo'n situatie eerst gescholden en gewezen moet worden? Ik vraag me wel eens af waar er nou precies op getraind wordt. Van onze JOR krijg je iedere week meer het idee dat hij maar wat doet. Of laat doen. Zolang dat goed gaat hoor je niemand, maar nu het een aantal wedstrijden helemaal nergens naar lijkt ga je meer op dit soort details letten. Wat moet zo'n man bij ons terwijl we het steeds meer met jonge en relatief onervaren spelers moeten doen? Deze man is gewend om met gearriveerde spelers te werken. En dat zie je aan alles.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor pes5 » 08-04-2019 17:42

Wizard schreef:Ik zie het niet met goedkomen met het huwelijk JOR en sc Heerenveen.
JOR heeft er nog steeds geen team van weten te maken, we kunnen het spel niet maken en worden kansloos weggespeeld door teams met een veel lagere begroting. Daarnaast is onze verdediging een gatenkaas waar een olifant doorheen is gekropen: Er zit totaal geen lijn en samenhang in dit elftal.
Verder vind ik het erg zorgwekkend dat we er helemaal en dan ook helemaal niks van bakken, wanneer de tegenstander doorschuift en ons vastzit. Leuk dat we zoveel goals (uit) maken. Maar je zou toch mogen verwachten, met nog 5 wedstrijden te gaan, dat er lijn in de manier van verdedigen zit.
Conclusie: Er zit geen samenhang in dit team. Verdedigend spelen we als los zand. Ik zie het niet meer goedkomen.



Helemaal mee eens, van A tot Z.

En dat riep ik ook al toen we na de winter een paar potjes wonnen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 08-04-2019 18:09

Feanfan 1 schreef:JOR kan je veel dingen kwalijk nemen, maar de spelers zijn net zoveel schuldig. Passes over 3 meter die niet aankomen, voorzetten die niet aankomen, op 3 meter dekken enz enz
Maar ik vind eigenlijk dat de motivatie uit je zelf moet komen. Als amateurvoetballer op reserve 5e klasse niveau heb je meestal ook een trainer die de 3e helft belangrijker vindt. Dan wil je als speler toch ook winnen, of het nu Tijnje 3, DWP 4, of Stiens 2 is ?
Vind altijd beetje lulkoek om een trainer als schuldige aan te wijzen als de motivatie er niet is.

Vind DKV wel een goed voorbeeld. DKV wint 0-6 bij Jong Ajax en Hake is toptrainer en 3 dagen later 4-2 verliezen bij Telstar en Hake is een pannenkoek terwijl het dezelfde 11 spelers zijn in die wedstrijden


Wij als supporters kunnen wel vinden dat de motivatie uit jezelf moet komen, maar in de praktijk werkt het toch vaak anders. Ik denk dat trainers naast verstand van voetbal vooral spelers moeten kunnen raken. Hoorde Petrovic laatst bij Andy vd Meyde vertellen hoe Dick Advocaat hem op scherp kreeg. Hij was toen reservespeler bij PSV en ging op een gegeven moment aan Advocaat vragen wanneer hij een kans kreeg. Advocaat had hem toen eerst op z'n plek gezet, maar daags voor de volgende wedstrijd zag hij zijn naam dan toch in de basis elf staan. Het enige wat Advocaat hem gezegd had was: Als je morgen je kans niet pakt kom je overmorgen om 7 uur 's ochtends op de club en haal je je kastje leeg. Begrijp je wat ik ermee bedoel?
JOR is gewoon geen motivator en weet spelers niet zo te raken dat ze voor hem door het gaatje gaan. We hebben helemaal niet zulk slecht materiaal! Hoe vaak is het dit seizoen niet voorgekomen dat we eerst op een 2-0 achterstand moesten komen voordat het team ging knokken voor wat ze waard waren. Dan kun je alsnog verliezen, maar niet zoals het dit seizoen onder JOR veel te vaak is gebeurd!
Weet nog dat JOR in 't begin geprezen werd voor zijn eerlijkheid na de wedstrijd. Toen waarschuwde ik er al voor dat dat ging veranderen. Als ik dan hoor hoe JOR na afloop gisteren nog volop vertrouwen had dat zijn ploeg de PO's zou behalen, dan heb ik heimwee naar Van Basten die gewoon zei: als we zo spelen als vandaag verdienen we het niet.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Superfries1994 » 08-04-2019 18:15

sinjoor schreef:Weet nog dat JOR in 't begin geprezen werd voor zijn eerlijkheid na de wedstrijd. Toen waarschuwde ik er al voor dat dat ging veranderen. Als ik dan hoor hoe JOR na afloop gisteren nog volop vertrouwen had dat zijn ploeg de PO's zou behalen, dan heb ik heimwee naar Van Basten die gewoon zei: als we zo spelen als vandaag verdienen we het niet.


Vergeet niet dat we toen ook net twee jaar Streppel erop hadden zitten. Die had altijd een andere wedstrijd gezien dan de rest van de wereld. Dan is een eerlijk geluid al snel verfrissend.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 09-04-2019 06:58

Feanfan 1 schreef:
Vind altijd beetje lulkoek om een trainer als schuldige aan te wijzen als de motivatie er niet is.

Door veel top- en profvoetballers worden de coaches, die goede motivators zijn, geprezen. Juist de coaches, die een spelersgroep weten te motiveren, presteren. Foppe de Haan werd voornamelijk geprezen om zijn motivatie en hoe hij er een team van wist te maken. Zo ook nog onlangs door de Oranje Leeuwinnen. Kijk maar naar de beste coaches om je heen of om je heen in het topvoetbal: Het zijn allen echte motivators, coaches die een team weten te raken.
Natuurlijk moet de motivatie uit jezelf komen, maar elke persoon moet af en toe even worden aangespoord en worden geprikkeld. Er zit genoeg kwaliteit in dit team om 8e te worden als je ons elftal vergelijkt met Heracles, Willem II en Groningen. Helaas weet JOR dit elftal niet genoeg te motiveren en er geen hecht team van te maken in defensief opzicht. Wanneer je daar geen vertrouwen meer in hebt, is het klaar. Next.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 09-04-2019 11:21

Superfries1994 schreef:
Vergeet niet dat we toen ook net twee jaar Streppel erop hadden zitten. Die had altijd een andere wedstrijd gezien dan de rest van de wereld. Dan is een eerlijk geluid al snel verfrissend.


Toen bekend werd dat Streppel de nieuwe trainer werd was er veel scepsis, maar tijdens de voorbereiding waren de meeste meningen hartstikke positief. Hij werd zelfs een toptrainer genoemd.

Een bloemlezing:

Grimo » 15-07-2016 07:51

Wat vinden jullie van Streppel tot nu toe en zover we kunnen oordelen?

Ik vind zelf dat hij een positieve indruk maakt. Zit op de training boven op de groep. Larsson gaf vandaag ook aan in de LC, dat Streppel de groep heeft goed gedaan, veel energie geeft en dat dat hun aansteekt. Tevens lijkt het erop dat dat Streppel lekker wil aanvallen. Als ik de speelstijl met veel pressie zie gaan we ongetwijfeld veel leuke wedstrijden zien, we zullen er ook wel eens mee op onze bek gaan en tegen een zeper aan lopen maar ok. Dat overkwam Zwolle en Heracles ook wel eens vorig seizoen maar als de balans goed is gaan we met deze speelwijze meer leuke wedstrijden zien denk ik. Ze draaien tot nu een prima voorbereiding, de wedstrijden zijn nog niet tegen hoogvliegers maar wel ideeal om de aanvalspatronen en opbouw er in te slijpen. Tevens wordt er veel gescoord en worden er veel kansen gecreeerd. Ook heeft Larsson nieuw elan en is meer leider aan het worden lijkt het. Met twee, drie echte versterkingen kwalitaitief en niet kwantitief kan dit best wel weer eens een leuk seizoen worden. Ik heb er een goed gevoel bij.


Fuotbalgek » 15-07-2016 08:42

Ben het met je eens, het meest positieve zover deze zomer is Streppel zijn werkwijze en beoogde tactiek.

Zonder spectaculaire versterkingen zal er door de huidige spelers uit een ander vaatje getapt moeten worden en ik heb wel het gevoel dat Streppel dit los weet te krijgen. Met een speelstijl die ook beter aansluit.

Wanneer Streppel één kwalitatieve versterking op het middenveld krijgt staan we er niet zo slecht op verwacht ik. Benieuw hoe deze ploeg zich houdt tegen de sterkere tegenstanders van de voorbereiding. Het belooft in ieder geval meer spektakel in het Abe Lenstra stadion. En dat is broodnodig voor de klantenbinding.


Mackan68 » 15-07-2016 15:11


Ik ook. Beter wedstrijden met 4-3 verliezen met aanvallend voetbal dan een waardeloze wedstrijd aangluren en alsnog met 1-0 het schip in gaan. Wanneer er veel kansen gecreëerd worden zal, ook wanneer ze een tijdje niet binnen willen vallen, het kwartje toch een keer de goede kant opvallen. Hopelijk gebeurt dat meteen aan het begin van het seizoen. Dan kun je meteen met een beetje vertrouwen vooruit kijken. Aan het begin van het seizoen zijn er een paar lastige wedstrijden (op papier) Als je daar een beetje aardig doorheen komt ben je in ieder geval al redelijk koopman.

Marça » 18-07-2016 08:32


Ook mijn eerste indruk is positief, nadat ik eerlijk gezegd mijn twijfels had over zijn aanstelling. Als Gertjan Verbeek de eerste keus was, dan kan ik me nu heel goed voorstellen dat ze daarna bij Streppel zijn uitgekomen. Ook hij zit er bovenop bij deze jonge groep en ik denk dat zij daar vrijwel allemaal baat bij hebben. (Zolang het maar niet overslaat in cynisme)

Ik zag op Instagram een aantal foto's voorbij komen van de selectie, waaruit bleek dat ze afgelopen weekend vrij hadden na een zware trainingsweek. Ik denk dat dat ook de juiste balans is; keihard werken en daarna tijd voor ontspanning/uitrusten.


Pes5 » 13-08-2016 12:49

Ik kijk de wedstrijd nu in z'n geheel terug, maar ik vind het mooi om Streppel langs de lijn bezig te zien. Ook hoe hij Veerman aanspoort en precies benoemt wat hij van hem verwacht. Heel actief en zit er bovenop. Ook fysiek lijkt de ploeg er goed op te staan.
Viel me wel op dat de ploeg, net als vorig jaar, periodes soms ver terugzakt, maar de veerkracht erna viel me in positieve zin op.


Pes5 » 14-08-2016 09:39

Prettig om naar te luisteren die Streppel. Is erg scherp, weet wat ie wel en niet wil zeggen, heeft humor en is duidelijk.


Feanfan 1 » 30-10-2016 17:14

Ik was al blij met zijn komst, maar nu 5 maanden verder hebben we voor Heerenveen-begrippen een toptrainer.
Tuurlijk is een trainer ook afhankelijk van zijn materiaal (Schaars o.a.) en het zit dit seizoen ook niet tegen. Maar de intentie om aan te vallen, om publiek te vermaken, zowel thuis als uit kan ik geen of weinig negatieve dingen over hem zeggen

paparazzi » 30-10-2016 17:19

De man straalt rust , kalmte en plezier in het vak uit. Zeer belangrijk!

Knipecity » 30-10-2016 18:04

Ik had mijn twijfels, eerlijk is eerlijk, maar hij maakt een zeer goede indruk tot nu toe en zijn speelwijze spreekt me enorm aan.


Jazz » 30-10-2016 19:19

Hetzelfde voor mij (zie eerste pagina). Hij is de man die Heerenveen weer aantrekkelijk laat spelen!


Wizard » 31-10-2016 09:45

Ik had mijn twijfels ook zeer zeker. Streppels succes verbaast vriend en vijand en laat zien dat Willem II '14-'15 geen gelukje was. Deze man is echt de man op de juiste plek op dit moment. Prima!
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Marça » 09-04-2019 12:05

Aangezien ik hierboven ook gequote wordt, voel ik me wel ff genoodzaakt te reageren.. :wink:

Ik sta nog steeds achter mijn eerdere beweringen en vind Streppel in principe nog steeds een prima trainer. Het voornaamste dat ik hem verwijtte was dat hij teveel overtuigd was van zijn eigen plan (namelijk: afjagen, bal veroveren en het spel maken) terwijl we daar de spelers niet voor hadden.

JOR probeerde in het begin een vergelijkbare tactiek, maar ging uiteindelijk wel over op een meer reagerende variant. Ik had ook verwacht dat dit ons team beter zou liggen (want meer snelheid in de omschakeling) maar op de een of andere manier loopt het momenteel van geen kant. Dat begint met onzekerheid achterin en spelers die voorin de bal niet kunnen vasthouden.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 09-04-2019 12:31

Wizard » 31-10-2016 09:45

Ik had mijn twijfels ook zeer zeker. Streppels succes verbaast vriend en vijand en laat zien dat Willem II '14-'15 geen gelukje was. Deze man is echt de man op de juiste plek op dit moment. Prima!

Dat was hij op DAT moment ook zeer zeker. De voorbereiding was prima verlopen en de eerste wedstrijden, die we toen speelden, werden gewonnen met prima spel. Helaas wist Streppel geen remedie op het antwoord van de tegenstanders op onze speelstijl. Nu onder JOR lijkt ditzelfde te gebeuren; hij slaagt er maar niet in om een passend antwoord te vinden.
Verder nogal flauw om een quote van het begin seizoen onder Streppel te vergelijken met einde seizoen onder JOR.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Superfries1994 » 09-04-2019 13:07

sinjoor schreef:Toen bekend werd dat Streppel de nieuwe trainer werd was er veel scepsis, maar tijdens de voorbereiding waren de meeste meningen hartstikke positief. Hij werd zelfs een toptrainer genoemd.

Ja, het eerste half jaar ging het geweldig. Streppel is dan natuurlijk ook een goede coach. Dat zakte helemaal weg in het halve seizoen daarna, en het seizoen daarop ook. Dat was toen even zwak als dat het nu is. De enige speler die zich daaraan onttrok was Dumfries. Streppel had in dat anderhalve seizoen altijd een andere wedstrijd gezien. Dat is waar ik op doel.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten