Roozemond eruit

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Superfries1994 » 06-03-2019 01:47

Trevorp schreef:Het simpele feit dat je als voorzitter van de RvC een bestuurder ontslaat om vervolgens doodleuk zijn stoeltje in nemen, maakt dat deze paardenman alle schijn tegen zich heeft.

Daarmee heeft hij zich op dag 1 al in een positie gemanoeuvreerd waarbij de publieke opinie zich tegen hem is gekeerd. Als je dat als directeur niet kunt voorzien en/of voorkomen diskwalificeer je jezelf voor deze functie.

Zo raar is dat dan weer niet: Anders was de club tijdelijk stuurloos geweest zonder algemeen directeur. Waarschijnlijk had je dan hier gezeten met de zin: 'Als Roozemond het zoveel beter weet dan Eisenga, waarom doet ie het dan zelf niet?'. Dat hij zelf tijdelijk de rol op zich neemt, was niet zo vreemd. Over een vaste benoeming heeft hij (officieel) geen invloed. Ik ken de man verder niet, en ook niet de anderen in het Stichtingsbestuur, dus ik kan niets zeggen over of hij wel of niet door hen te beïnvloeden deze positie zichzelf heeft toegeëigend. Ik denk dat weinigen hier iets zinnigs over kunnen zeggen en zo lang kun je ook niet over een 'coup' spreken.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Mackan68 » 06-03-2019 04:58

Superfries1994 schreef:Zo raar is dat dan weer niet: Anders was de club tijdelijk stuurloos geweest zonder algemeen directeur. Waarschijnlijk had je dan hier gezeten met de zin: 'Als Roozemond het zoveel beter weet dan Eisenga, waarom doet ie het dan zelf niet?'. Dat hij zelf tijdelijk de rol op zich neemt, was niet zo vreemd. Over een vaste benoeming heeft hij (officieel) geen invloed. Ik ken de man verder niet, en ook niet de anderen in het Stichtingsbestuur, dus ik kan niets zeggen over of hij wel of niet door hen te beïnvloeden deze positie zichzelf heeft toegeëigend. Ik denk dat weinigen hier iets zinnigs over kunnen zeggen en zo lang kun je ook niet over een 'coup' spreken.

Nou, feitelijk is dat dus wel een beetje vreemd, want er was met Hylke van der Veen al een directeur in huis. Die had de klus ook tijdelijk kunnen invullen. Maar kennelijk lopen de mensen op de werkvloer niet echt met hem weg?? Misschien een beetje simpele redenatie, maar ook wel een waar de nodige logica in zit. Hoe kan het dat er over hem maar 2 dagen geruchten zijn geweest en dat het daarna één grote Roozemondshow werd? Over die vaste benoeming heeft hij in die zin wél invloed gehad door te zeggen dat hij wel langer door wilde of de nieuwe AD wilde worden. Dat heet gewoon beïnvloeden. Mensen hoeven dan alleen nog maar de makkelijkste weg te kiezen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Thinkman » 06-03-2019 06:46

Mackan68 schreef:Misschien een beetje simpele redenatie, maar ook wel een waar de nodige logica in zit. Hoe kan het dat er over hem maar 2 dagen geruchten zijn geweest en dat het daarna één grote Roozemondshow werd? Over die vaste benoeming heeft hij in die zin wél invloed gehad door te zeggen dat hij wel langer door wilde of de nieuwe AD wilde worden. Dat heet gewoon beïnvloeden. Mensen hoeven dan alleen nog maar de makkelijkste weg te kiezen.


Inderdaad een beetje simpele redenatie. Tot daar ben ik het met je eens. Helaas zonder veel logica.
Zeggen dat hij wel de nieuwe directeur wilde worden is transparant en duidelijk zijn. Geen achterkamergekonkel. ‘Roozemondshow’ en ‘de gemakkelijkste weg kiezen’, het is puur subjectief, niet feitelijk.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Wizard » 06-03-2019 08:25

Thinkman schreef:Zeggen dat hij wel de nieuwe directeur wilde worden is transparant en duidelijk zijn. Geen achterkamergekonkel. ‘Roozemondshow’ en ‘de gemakkelijkste weg kiezen’, het is puur subjectief, niet feitelijk.

Niet met je eens. Het punt, waar iedereen over valt, was dat hij juist totaal geen transparantie en duidelijkheid heeft gegeven in het traject, nadat Eisenga de laan was uitgestuurd. Dat hij er voor open stond om de voorzittershamer over te nemen getuigt absoluut van duidelijkheid. Echter, het hele traject er omheen en het traject dat we als club moesten bewandelen was nog volstrekt onduidelijk. Voordat hij zichzelf benoemde, moest hij natuurlijk eerst de juiste mensen mee krijgen. Vandaar de radiostilte, vandaar het stilzwijgen en vandaar de onduidelijkheid. Nu hij de hamer heeft, kan hij opeens wel transparant en duidelijk zijn.
Wellicht is het een geweldige bestuurder en voorzitter. Maar, naar mijn mening heeft hij dit spel erg sneaky gespeeld. Het had hem gesierd, wanneer hij meteen uitleg had gegeven bij het vertrek van Eisenga en had verteld wat de vervolgstappen waren geweest. Nu lijkt het erop dat niemand behalve dhr. Roozemond zelf een kans heeft gehad om de hamer over te nemen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor hilbi » 06-03-2019 09:53

En herinneren we ons de brief van 10 december nog van de medewerkers van heerenveen waar ze zich beklagen over het stichtings- bestuur incl. Roozemond?

Ik kan dan ook niet anders concluderen dat het vertrouwen erg broos moet zijn als ze nu wel voor Roozemond kiezen.

Maar goed als Roozemond hen baan zekerheid biedt is de keuze misschien snel gemaakt.

https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/medewerkers-diep-teleurgesteld-in-stichtingsbestuur/10
Avatar gebruiker
hilbi
Selectiespeler
 
Berichten: 453
Geregistreerd op: 15-06-2009 16:00

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Crash » 06-03-2019 12:04

De periode Roozemond voorbijkijkend, slechts een paar weken vermoed ik voordat hij weer met de staart tussen de benen vertrekt na alle terecht ontstane commotie omwille van deze clown, wie zijn er wél geschikte kandidaten om de club wél weer de juiste kant op te stuwen?
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Ebiede » 06-03-2019 12:27

Zoals hierboven ook gedeeltelijk aangeven heeft Roozemond juist gehandeld door Eisinga en de RVC eruit te gooien. Ze hebben er een janboel van gemaakt.

Wat hij daarna doet lijkt helemaal nergens op. Ook al zou hij capabel zijn, hij heeft zich zelf onmogelijk gemaakt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Irevinho2 » 06-03-2019 12:30

Hoe kan het na de brief van 10 december, dat de OR toch een positief oordeel heeft over deze benoeming?
Irevinho2
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 22-01-2019 10:17

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor TORCIDA » 06-03-2019 12:40

Ik hoop dat je deze woorden niet zorgvuldig hebt gekozen, want dit gaat natuurlijk nergens over. Hij moet ze maar overtuigen om Heerenveen te overtuigen? De sponsoren moeten achter het beleid staan, en dat staan ze op dit moment niet. Wellicht is Cees Roozemond een hele goede voorzitter, maar tot nu toe is het geen verbinder. En dat laatste is heel hard nodig om de sponsoren weer naar het stadion te krijgen.

Ik raad je aan de anti-Riemer pet af te zetten en juist te kijken naar hetgeen de club op dit moment nodig heeft. Dat is een hele stapel sponsoren die de club weer WILLEN sponsoren. Laat er nou geen groter Noordelijk netwerk zijn dan het netwerk van deze adviesgroep. Laat vervolgens deze adviesgroep met het huidige bestuur SAMEN een route kiezen; één voor de lange termijn, maar bovenal ook voor de korte termijn. Op die manier wordt een ieder gehoord en creëer je saamhorigheid en draagvlak. Met de huidige route die nu door Roozemond bewandelt krijg je juist meer tegenstanders dan voorstanders. Het is geen paardensport waarbij je alles op 1-2 paarden kan inzetten. In deze wereld heb je 90% nodig.... Mensen die een enorm netwerk hebben, zodat bedrijven je de sponsoring gunnen. Mensen die weten hoe ze in deze gekke voetbalwereld weer zieltjes kunnen winnen.



Hahaha "ik raad je aan", jeezus wat voor drol ben jij. Ik kies mijn woorden zorgvuldig. Misschien eens je blinde pet afzetten

Feit: sinds aftreden Riemer heeft er nog geen een voorzitter het overleefd, elke keer weer duikt de naam Riemer op, een groep sponsoren of netwerk die wel willen instappen maar..... Ik zou eens wat oud medewerkers vragen hoe die over Riemer denken. Er zijn er die letterlijk zeggen, zelfs als hij dood onder de middenstip begraven is, steekt hij nog zijn hand omhoog.
(Dit zijn niet mijn woorden en zo extreem denk ik er niet over) Maar feit is gewoon, het is altijd Riemer had het wel gekund, onder Riemer was dit niet gebeurd etc etc. Als Riemer al met de club in gesprek is, en dat is prima, moet hij zich naar de media stil houden. Maar Riemer heeft een ego en wil graag gehoord worden. Hij heeft niet in de gaten dat keer op keer een deel van de onrust ook bij hem wegkomt. Zelfs zijn beste vriend Formsma joeg hij de tent uit, want meneer was niet gekend in de aanstelling van Formsma.

En ik vind, dat als deze groep er is en ze graag willen sponsoren of investeren, ze met Heerenveen moeten praten en niet via Riemer met Heerenveen

En noem eens een voorzitter die wel uit de voetbalwereld kwam? Eentje Formsma, heeft nog gevoetbald bij Heerenveen. Er is nog niet een geweest die het wel kan. De vraag is of deze er wel is. Zeker met al die hijgende oud bestuursleden in je nek.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Wizard » 06-03-2019 14:46

Feit: sinds aftreden Riemer heeft er nog geen een voorzitter het overleefd, elke keer weer duikt de naam Riemer op, een groep sponsoren of netwerk die wel willen instappen maar..... Ik zou eens wat oud medewerkers vragen hoe die over Riemer denken.
En ik vind, dat als deze groep er is en ze graag willen sponsoren of investeren, ze met Heerenveen moeten praten en niet via Riemer met Heerenveen

Het gaat er niet om wat een paar oud-medewerkers vinden van een bestuurder cq oud-voorzitter. Feit is dat Riemer de club heeft gebracht naar een subtopclub en daarbij een enorme kring aan sponsoren aan de club heeft weten te binden. Het is de vraag of een ander dat ook had gekund. Hij wist als geen ander te verbinden; dat was zijn kracht. En dit is mijn punt dan ook wat nu belangrijk is voor de club, namelijk verbinden.
Het gaat er - nogmaals - niet om wie Riemer aardig vindt en wie niet; het gaat er om wie de sponsoren weer kan verbinden met elkaar en met de club. Dat Riemer nog steeds bewust danwel onbewust invloed heeft, staat buiten kijf. Je kunt het leuk vinden of niet leuk, het is een gegeven. Daarbij is het een feit dat Riemer een hele grote groep bedrijven vertegenwoordigt, die potentiële sponsoren zijn van sc Heerenveen. En die moeten weer aan de club worden verbonden... Dat doe je door met deze groep incl. Riemer te praten.
Hoe Roozemond nu te werk gaat, lijkt niet op een verbinder. Maar goed, een valse start hoeft geen directe opgave of een voorteken voor wanbeleid te zijn.
NB Je mag mij een drol vinden, je mag mijn overbuurman een drol vinden, je mag Riemer een drol vinden, feit blijft dat de mensen om de club heen weer met elkaar worden verbonden. Dat doe je door een kerngroep te vormen die voor het grootste deel staat voor de bedrijven die potentieel sponsor van sc Heerenveen op korte termijn zijn/worden. Dat Riemer daarbij hoort kan je (helaas) niet omheen. Deze groep kiest een koers/beleid waar het gros zich mee kan vereenzelvigen. De voorzitter volgt het beleid; de rest volgt. Op dit moment kiest de huidige voorzitter zijn eigen weg....
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Superfries1994 » 06-03-2019 15:05

Mackan68 schreef:Nou, feitelijk is dat dus wel een beetje vreemd, want er was met Hylke van der Veen al een directeur in huis. Die had de klus ook tijdelijk kunnen invullen. Maar kennelijk lopen de mensen op de werkvloer niet echt met hem weg?? Misschien een beetje simpele redenatie, maar ook wel een waar de nodige logica in zit. Hoe kan het dat er over hem maar 2 dagen geruchten zijn geweest en dat het daarna één grote Roozemondshow werd? Over die vaste benoeming heeft hij in die zin wél invloed gehad door te zeggen dat hij wel langer door wilde of de nieuwe AD wilde worden. Dat heet gewoon beïnvloeden. Mensen hoeven dan alleen nog maar de makkelijkste weg te kiezen.

Van der Veen heeft natuurlijk al wel een behoorlijke klus aan de commerciële afdeling. Als de club nu in een rustiger vaarwater geweest was, dan was dat misschien een optie geweest, maar met een tekort van 6 miljoen is dat niet het geval.

Roozemond heeft gezegd dat hij best langer wil blijven (als daar draagvlak voor is), iets dat hij best mag zeggen. Net zoals bijvoorbeeld ook Sytse Bouwer het graag had willen worden. Met invloed bedoel ik vooral de bevoegdheid om ook daadwerkelijk de beslissing te nemen. Die had hij niet (uiteraard).
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Mackan68 » 06-03-2019 17:13

Thinkman schreef:
Inderdaad een beetje simpele redenatie. Tot daar ben ik het met je eens. Helaas zonder veel logica.
Zeggen dat hij wel de nieuwe directeur wilde worden is transparant en duidelijk zijn. Geen achterkamergekonkel. ‘Roozemondshow’ en ‘de gemakkelijkste weg kiezen’, het is puur subjectief, niet feitelijk.

Je ad interim zegt ik wil wel blijven. En dan durf jij met droge ogen te beweren dat er door het SB dan niet voor de makkelijkste weg wordt gekozen? Gelukkig heeft Cees zelf al aangegeven zowel in het SB als de RVC mensen uit zijn netwerk te hebben zitten. Herkenbaar van ergens voor en tot 2013. Wat vind je trouwens van het verhaal dat Bouwer al weken terug heeft 'gesolliciteerd' of anderszins kenbaar heeft gemaakt wel AD/Voorzitter te willen worden en open te staan voor investeringen, maar dat hij vervolgens he-le-maal niets hoort van het SB?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Mackan68 » 06-03-2019 17:17

hilbi schreef:En herinneren we ons de brief van 10 december nog van de medewerkers van heerenveen waar ze zich beklagen over het stichtings- bestuur incl. Roozemond?

Ik kan dan ook niet anders concluderen dat het vertrouwen erg broos moet zijn als ze nu wel voor Roozemond kiezen.

Maar goed als Roozemond hen baan zekerheid biedt is de keuze misschien snel gemaakt.

https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/medewerkers-diep-teleurgesteld-in-stichtingsbestuur/10

Bij de medewerkers is het kennelijk ook een kwestie van zoals de wind waait waait mijn vestje. En de wind is binnen een paar weken zomaar uit de andere hoek komen waaien.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Thinkman » 06-03-2019 18:25

hilbi schreef:En herinneren we ons de brief van 10 december nog van de medewerkers van heerenveen waar ze zich beklagen over het stichtings- bestuur incl. Roozemond?

Ik kan dan ook niet anders concluderen dat het vertrouwen erg broos moet zijn als ze nu wel voor Roozemond kiezen.

Maar goed als Roozemond hen baan zekerheid biedt is de keuze misschien snel gemaakt.

https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/medewerkers-diep-teleurgesteld-in-stichtingsbestuur/10


Ik citeer laatste stuk uit die brief:
“Er zullen ongetwijfeld meerdere berichten in de media verschijnen, maar wij willen ons daar niet mee bezig houden. Onze focus ligt op ons werk, waarbij we één gezamenlijk doel hebben; de opbouw van onze mooie club!

Wij verwachten dat het Stichtingsbestuur op constructieve wijze in gesprek gaat met de OR en betrokkenen om op professionele wijze richting de toekomst te kijken.”
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Feanfan 1 » 08-03-2019 17:41

Roozemond is te gast bij Omrop Fryslan en zit tegenover Geert-Jelle de Vries die goede tegenvragen stelt.
Die Roozemond ziet het allemaal wel erg rooskleurig in. Bijvoorbeeld dat we wel even boven Groningen gaan eindigen en dat we daarmee extra tv-inkomsten hebben. Volgens mij houdt hij geen rekening dat we onder hun eindigen
Te zien rond 18:10,19:10 enz
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor HUNTELAAR » 08-03-2019 18:00

1. Hij kon geen duidelijk antwoord over zijn benoeming geven, dat kan namelijk ook niet.

2. Dat hij groep Riemer aan het lijntje houdt vind ik ook een kwalijke zaak.
Zeg dan, zo en zo gaan we het op eigen benen doen. Reken me er over twee jaar maar op af.

Nu is zijn benoeming rond, zijn zijn vrienden rond hem heen geïnstalleerd en zijn ze ‘heel hard aan het werk’ aan een beleidsplan.
Geef mij een goede reden waarom dat gesprek volgende week doorgang zou moeten vinden?
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor hhage » 08-03-2019 18:47

Heb net ook Omrop Fryslan gekeken, goed verhaal geef hem de kans.De vertegenwoordigers van NN, Feanfan, personeel en vrijwilligers doen dat ook.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Thinkman » 08-03-2019 18:49

Feanfan 1 schreef:Roozemond is te gast bij Omrop Fryslan en zit tegenover Geert-Jelle de Vries die goede tegenvragen stelt.
Die Roozemond ziet het allemaal wel erg rooskleurig in. Bijvoorbeeld dat we wel even boven Groningen gaan eindigen en dat we daarmee extra tv-inkomsten hebben. Volgens mij houdt hij geen rekening dat we onder hun eindigen
Te zien rond 18:10,19:10 enz


Netjes en duidelijk verhaal van Roozemond. Pijnlijk wel het amateuristische geklungel van Arjen die Boer die constant zijn mond opentrekt om het verhaal te onderbreken met flauwe en suggestieve opmerkingen.
Geert-Jelle de Vries vast een beste vent, maar valt me toch een beetje tegen, denkt vooral te zwart wit, niet de verbinding zoekend. Dat doet Roozemond wel, zelfs als stuntel Arjen de Boer er niet steeds doorheen wauwelt. Wat hij wel constant doet.

Positief: er is nog ruim voldoende geld, de geruchten over dreigend faillissement werden met klem tegengesproken.
SKW vernieuwing heeft prio, maar gedoseerd, geen big bang. Ambitie en realisme, een goede combinatie.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor BK2007 » 09-03-2019 11:00

Laat het een wijze les zijn voor iedere nieuwe ambitieuze man/vrouw (of groep mensen) die ooit algemeen directeur wil worden bij de club dat men dan wel alvast van te voren een plan maakt hoe daar te komen.
De theorie die nu door een aantal supporters en in de media gesuggereerd wordt dat Roozemond en zijn kliek dit dus hebben gepland kunnen hierin gewoon gelijk hebben. Hiertegen is formeel dus niets te doen.

Persoonlijk ben ik hiermee totaal niet blij en sluit me aan bij de woorden van Foppe de Haan die dit telefonisch met de Omrop meen ik ook vond. Het is een verkeerde procedure geweest, klaar en helder.

Echter formeel loopt dit nu zo. Dat betekent dat wil je ooit als bijvoorbeeld Sytse Bouwer (die ik liever aan het roer had gehad momenteel) dat je nu dus ook een plan moet maken om over een tijdje wel aan het roer te komen. Zet mensen die jou willen steunen dus in SB en RvC. Denk dus een tijd vooruit want anders heb je niets in te brengen zoals nu blijkt met Kamp Riemer. (wat je daar verder ook maar van mag vinden).

Overigens zou je formeel wel een verbod instellen dat iemand van SB of RvC niet in de directie kan worden benoemd ? Misschien wel zo verstandig dit zo te regelen. Het is ook voor de governance beter: een strikte scheiding tussen toezichthouders en de uitvoerende directie.

Naar mijn mening had Roozemond dus niet gedelegeerd directeur mogen worden en had er een buitenstaander zoals destijds Sporre dat even was, aangesteld moeten worden. Daarna had er een officiële vacature moeten komen met een normale sollicitatieprocedure. Vooral voor een maatschappelijk instelling zoals een sportclub als de onze is dat denk ik erg belangrijk. We zijn geen normaal bedrijf natuurlijk.

Er zijn ook voetbalclubs zoals Fc Barcelona waar ze verkiezingen houden wie de voorzitter wordt. Misschien een goed idee ?
https://www.goal.com/nl/news/545/primer ... -barcelona

Ik zie zoiets graag bij ons ook plaatsvinden.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Trevorp » 09-03-2019 11:50

Verkiezingen gaan vaak op basis van met sentiment. Maar de rest van je betoog: volledig mee eens.

Ik moet zeggen dat ik er nog steeds 'last' van heb. Het lijkt wel of er een familielid van me is overleden bij een auto-ongeluk met een dronken bestuurder; ongeloof overheerst en daarna vooral woede. Ik vind het ook lastig om dit te accepteren, en moeten we dat überhaupt wel?
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Surhuisterveen » 09-03-2019 12:04

Toricda schreef:

We moeten stoppen om ons afhankelijk te willen opstellen van wat vroeger was, dat was vroeger. We moeten het nu doen met nieuwe mensen. En verder.


Dat is juist wat Riemer wil. Nieuwe mensen die hij capabel acht naar voren schuiven. Hij zit helemaal niet op macht te wachten.
Alleen het beste voor de club.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor jorro » 09-03-2019 12:24

Surhuisterveen schreef:Dat is juist wat Riemer wil. Nieuwe mensen die hij capabel acht naar voren schuiven. Hij zit helemaal niet op macht te wachten.
Alleen het beste voor de club.


Het recente verleden heeft meermaals uitgewezen dat nieuwe mensen die Riemer capabel achtte totaal niet geschikt bleken te zijn en de club alleen maar verder in de stront hebben gedrukt. Dus daar heb ik niet veel vertrouwen in.

Het mooiste zou zijn als Roozemond en Riemer & co hun mega ego's opzij zetten en samen écht gaan werken aan het beste voor de club. Ik vind namelijk dat wij als supporters daar onderhand wel eens recht op hebben.
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-03-2019 12:33

Geloof dat Roozemond morgenochtend te gast is bij de Tafel van Kees
Kan hij aan heel Nederland land zien wat voor mooiweerprater hij is
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Roozemond eruit

Berichtdoor Thinkman » 09-03-2019 12:41

jorro schreef:Het recente verleden heeft meermaals uitgewezen dat nieuwe mensen die Riemer capabel achtte totaal niet geschikt bleken te zijn en de club alleen maar verder in de stront hebben gedrukt. Dus daar heb ik niet veel vertrouwen in.

Het mooiste zou zijn als Roozemond en Riemer & co hun mega ego's opzij zetten en samen écht gaan werken aan het beste voor de club. Ik vind namelijk dat wij als supporters daar onderhand wel eens recht op hebben.


Eens met Torcide en jorro. Ik hoop echt dat Riemer dit keer wél volledig kan accepteren dat hij niet (meer) de baas is. Maar Riemer is vast een flexibel en verbindend persoon, dus dat komt vast wel goed toch...?

Het enthousiasme droop er na het gesprek vorige week nog niet bepaald vanaf (kuch), maar hij staat vast te popelen om de club ego-loos te dienen met 'goede adviezen'. Niet via de pers maar direct bij de club.
Dus Riemer geen azijn meer op tafel maar een lekkere whiskey. Lukt dat, dan nemen de supporters wel een biertje!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten