Jan Olde Riekerink

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 19-12-2018 17:28

pes5 schreef:Utrecht deed dit veel met succes. Vlap en Lammers zetten de as vast, maar doordat de backs van Utrecht zo hoog gingen staan en Jensen een fantastische trap heeft, kon Ut3echt telkens gevaarlijk worden via de flanken.

Vergeet ook niet dat V/d Streek zich steeds liet zakken, zodat Utrecht een man meer op het middenveld had. Daar waar wij druk zetten op hun verdedigers, stonden wij met 2 man achterin zonder mannetje. Er viel dus of ruimte op de flank (later in de wedstrijd) of op het middenveld (begin van de wedstrijd). Kortom, ook in verdedigend opzicht moeten we veel meer inschuiven wanneer we op hoge pressie spelen. Anders is het vrij simpel voor een tegenstander om hier onderuit te spelen dmv korte pass of crosspass.
Veel ploegen bouwen op via de vleugelverdedigers; vandaar dat ik dacht dat je dat bedoelde. Yuki wordt op dit forum vaak verguisd, maar wordt mijns inziens niet voldoende op waarde geschat aangezien hij veelal de bal te laat krijgt en daardoor onvoldoende afspeelkeuzes heeft.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor pes5 » 19-12-2018 18:54

Aan de bal is Yuki onze beste middenvelder. Rienstra moet naast hem ook meer doen om dat uit te buiten.
Dit middenveld is echter bij balverlies wel heel kwetsbaar.
Zie de goal van WillemII en de 0-3 van Utrecht. Rienstra schakelt heel traag om en Yuki is veel te soft in de duels.

Daar ligt m.i. nog steeds de sleutel. Balans op het middenveld.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 21-12-2018 13:31

Stijn Schaars keert binnenkort ook weer terug. Zou hij dan voor een nog beter sc Heerenveen kunnen zorgen ?
Op zich zijn we er tov Streppel zijn tijd er wel aardig op vooruit gegaan. Dat was me teveel gebrei, vooral met die verschrikkelijke Odegaard.
Er wordt nu meer gedaan met zoeken naar ruimtes en overslaan van middenveld als je goed kijkt. Dat bevalt me met JOR al een stuk meer. Ook door het brengen van Van Bergen en Van Amersfoort de laatste wedstrijden zie je ook een ander en beter spel.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Feanfan 1 » 22-12-2018 19:03

Je kunt hem wel of geen goeie trainer, maar tis wei iemand die in durft te grijpen. Nu Van Amersfoort in de spits ten koste van Lammers. Onze topper Streppel zou 34 wedstrijden met Lammers gespeeld hebben om welke reden dan ook.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Janneman » 23-12-2018 03:18

Feanfan 1 schreef:Je kunt hem wel of geen goeie trainer, maar tis wei iemand die in durft te grijpen. Nu Van Amersfoort in de spits ten koste van Lammers. Onze topper Streppel zou 34 wedstrijden met Lammers gespeeld hebben om welke reden dan ook.


Als dit de enige criteria is om de trainer te behouden dan leggen we de lat wel erg laag. Ik vind deze trainer niet geschikt, het spel mag na 17 wedstrijden zich weleens gaan ontwikkelen, je verwacht meer lijn er in en wilt toch patronen zien waarvan je denkt er zit een idee achter. Helaas is er te weinig van dit alles te vinden en luister en zie ik deze man ook niet graag. Het klinkt hard maar deze trainer maakt niks beter dus ik zie hem graag z.s.m. vertrekken.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor GeraldSibon35 » 11-02-2019 12:53

Hoeveel vertrouwen hebben jullie nog in het feit dat JOR dit gaat omdraaien?
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 11-02-2019 12:57

GeraldSibon35 schreef:Hoeveel vertrouwen hebben jullie nog in het feit dat JOR dit gaat omdraaien?

Sinds de wedstrijd tegen Vitesse heb ik er wel weer vertrouwen in, wat werd bevestigd tegen PEC (eerste helft). Veel hangt af van de twee wedstrijden na PSV. Wanneer je daar minimaal 4 punten, krijg je vertrouwen en kan dat tot een goede reeks leiden. Pak je in de twee wedstrijden na PSV geen winstpartij, gaat het een heel lastig karwei worden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Muck » 11-02-2019 13:33

JOR gaat dit niet omdraaien en dat kun je hem ook niet kwalijk nemen. Er is maar 1 remedie hiertegen en dat is winnen, vertrouwen krijgen en weer winnen.

Er zit een angst in deze ploeg. Zodra er niks op het spel staat (Ajax) spelen ze prima, maar zodra er thuis een resultaat verwacht wordt (PEC, AZ) sluipt de angst en onzekerheid er weer in. Daar kan de trainer niet heel veel aan doen, dat moet de groep zelf oppakken. En gaan winnen.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Janneman » 17-02-2019 01:22

GeraldSibon35 schreef:Hoeveel vertrouwen hebben jullie nog in het feit dat JOR dit gaat omdraaien?


Geen, ondanks vandaag een redelijk resultaat en een strijdend Heerenveen overtuigd deze man me voor geen meter.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Superfries1994 » 17-02-2019 01:32

Zoals gezegd in het wedstrijdtopic van PSV, begrijp ik zijn keuze voor die slappe Serviër en de wissel Yuki-Schaars totaal niet, maar als ik 95 minuten zo'n Van Bommel langs de kant zie lopen, dan ben ik wel blij dat wij een beetje een normale vent in de dugout hebben. Ik weet niet of hij nou de goede coach voor ons is, maar met al die weerstand vanuit de media, zoals Derksen die hem sinds dag 1 al arrogant noemt, gun ik hem wel dat het seizoen alsnog goed afloopt.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor paparazzi » 17-02-2019 01:42

Superfries1994 schreef:Zoals gezegd in het wedstrijdtopic van PSV, begrijp ik zijn keuze voor die slappe Serviër en de wissel Yuki-Schaars totaal niet, maar als ik 95 minuten zo'n Van Bommel langs de kant zie lopen, dan ben ik wel blij dat wij een beetje een normale vent in de dugout hebben. Ik weet niet of hij nou de goede coach voor ons is, maar met al die weerstand vanuit de media, zoals Derksen die hem sinds dag 1 al arrogant noemt, gun ik hem wel dat het seizoen alsnog goed afloopt.


Alweer met jou eens.
JOR is zo slecht nog niet als sommigen je willen doen laten geloven.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 17-02-2019 15:53

JOR is idd een prima trainer. Maar beseft een beetje te laat hoe belangrijk de thuiswedstrijden zijn. Na PSV thuis is het echt noodzakelijk tegen iedere opponent thuis zo te spelen. Geef de toeschouwers waar voor hun geld.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-02-2019 16:02

Probleem is dat Heerenveen niet tegen een geparkeerde bus kan voetballen. Dat was bij Streppel ook al een drama en eigenlijk al jaren een probleem, maar dat geldt voor alle linkerrijtjeclubs.
De clubs die geen muur opstellen zijn meestal kwalitatief sterker (top 3, AZ, Vitesse, Utrecht). Alleen PSV is een uitzondering, maar komt ook omdat je net als vorig jaar al na 3 minuten voorstaat

Binnenkort komen WIllem II, De Graafschap en Excelsior op bezoek. Die gaan de bus parkeren en JOR moet een oplossing zoeken om die wedstrijden alsnog in winst om te zetten. Dat zie ik niet zomaar gebeuren, omdat we vrij voorspelbaar zijn en nauwelijks individuele kwaliteiten hebben
In uitwedstrijden worden de "kleine" clubs gedwongen door het thuispubliek om aan te vallen en dan komt er ruimte, iets waar Heerenveen meestal wel raad mee weet
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Lipton » 17-02-2019 16:56

We kunnen lullen wat we willen maar bij JOR zit er wel eens soort van opgaande lijn in.
Bij Streppel werd het allemaal heel voorspelbaar en het werd steeds minder.

Uiteindelijk is de selectie ook niet zo goed als veel mensen doen denken.
Volgens mij zouden we nog wel jaren met hem vooruit kunnen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 17-02-2019 18:05

paparazzi schreef:
Alweer met jou eens.
JOR is zo slecht nog niet als sommigen je willen doen laten geloven.



Kom op zeg, alsjeblieft....

JOR zal best kijk hebben op 't spelletje, maar het is gewoon een waardeloze trainer. Totaal geen motivator, geen inspirator, geen charisma en in zijn perspraatjes maakt hij regelmatig een verwilderde, wereldvreemde indruk. Kan me niet voorstellen dat spelers hem serieus nemen.

Ik heb overigens voorspeld hoe het zou lopen. In 't begin was de speelstijl heilig, en werd puntenverlies naar buiten toe afgedaan als leerproces. Vergeet dat aanvallende, dominante voetbal alsjeblieft. In 't begin van 't seizoen hoor je - naar mijn overtuiging- gewoon zoveel mogelijk punten te pakken, en is de manier waarop van secundair belang. En zodra je je eenmaal hebt gepositioneerd, en de ploeg zelfvertrouwen heeft opgedaan omdat het wedstrijden over de streep kan trekken, kun je gaan nadenken om wat aanvallender of initiatiefrijker te willen zijn.

Want was is er nu nog over van de aspiraties om aanvallend voetbal te spelen en het publiek te vermaken?
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 17-02-2019 19:18

sinjoor schreef:Want was is er nu nog over van de aspiraties om aanvallend voetbal te spelen en het publiek te vermaken?


Nou de wedstrijd tegen PSV afgelopen zaterdagavond :lol:

Maar goed we hebben nog 12 wedstrijden te gaan om het linkerrijtje te bestormen en mijn idee is het dat het mogelijk is.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 18-02-2019 00:47

BK2007 schreef:
Nou de wedstrijd tegen PSV afgelopen zaterdagavond :lol:

Maar goed we hebben nog 12 wedstrijden te gaan om het linkerrijtje te bestormen en mijn idee is het dat het mogelijk is.


Fijn dat je nog zo optimistisch kan zijn, maar we staan slechts op doelsaldo boven de streep, en hebben thuis pas EEN keer gewonnen.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Janneman » 18-02-2019 01:51

BK2007 schreef:Nou de wedstrijd tegen PSV afgelopen zaterdagavond :lol:

Maar goed we hebben nog 12 wedstrijden te gaan om het linkerrijtje te bestormen en mijn idee is het dat het mogelijk is.


Ben jij toevallig JOR met een account hier? :lol:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Kaz_SCH » 18-02-2019 11:25

BK2007 schreef:
Nou de wedstrijd tegen PSV afgelopen zaterdagavond :lol:

Maar goed we hebben nog 12 wedstrijden te gaan om het linkerrijtje te bestormen en mijn idee is het dat het mogelijk is.

sinjoor schreef:Fijn dat je nog zo optimistisch kan zijn, maar we staan slechts op doelsaldo boven de streep, en hebben thuis pas EEN keer gewonnen.


Wat nou als jullie beide gelijk hebben? Ja we staan er zeer beroerd voor en ja we hebben thuis maar 1 keer gewonnen, en ja we kunnen ook nog prima het linkerrijtje halen, we spelen namelijk ook nog een paar keer uit. Alles staat zó dicht op elkaar. En met na de winterstop: Ajax, Az, Vitesse, PEC en PSV wist alleen AZ van ons te winnen. Uiteindelijk heeft iedereen hetzelfde programma, maar als het iets meer gespreid zit met de zware tegenstanders blijf je iets stabieler rond die 10e-12e plek hangen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 18-02-2019 13:15

Kaz_SCH schreef:
Wat nou als jullie beide gelijk hebben? Ja we staan er zeer beroerd voor en ja we hebben thuis maar 1 keer gewonnen, en ja we kunnen ook nog prima het linkerrijtje halen, we spelen namelijk ook nog een paar keer uit. Alles staat zó dicht op elkaar. En met na de winterstop: Ajax, Az, Vitesse, PEC en PSV wist alleen AZ van ons te winnen. Uiteindelijk heeft iedereen hetzelfde programma, maar als het iets meer gespreid zit met de zware tegenstanders blijf je iets stabieler rond die 10e-12e plek hangen.


Ik denk dat we vooral veel geluk hadden dat Ajax en PSV in een dip verkeerden. Maar al halen we alsnog het linkerrijtje, dat is ook gewoon de plek waar we horen te staan. Zo'n slechte spelersgroep hebben we niet. Feit blijft dat we na 22 wedstrijden op doelsaldo boven de streep staan.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Kaz_SCH » 18-02-2019 14:09

Klopt weer als een bus. Maar wat wil je daarmee zeggen? Je hoeft niemand te overtuigen dat we het heel slecht gedaan hebben tot nu toe. Belangrijker is om vooruit te kijken, en als ik dat doe zie ik dat we van alle ploegen die in hetzelfde schuitje zitten de beste ploeg en (op papier, voor zover dat nog bestaat) het makkelijkste programma hebben. Dus nogmaals, ja, we staan er heel beroerd voor en hebben verschrikkelijk gepresteerd, maar ook JA: ik denk dat we uiteindelijk niet écht in de problemen gaan komen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Feanfan 1 » 18-02-2019 15:34

En niet te vergeten... Keeper Hahn heeft denk ik, zonder overdrijven, ook wel 8 punten gekost. Eens kijken waar je dan gestaan had, maar dit seizoen hebben we geen andere keus meer
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 18-02-2019 18:03

Kaz_SCH schreef:Klopt weer als een bus. Maar wat wil je daarmee zeggen? Je hoeft niemand te overtuigen dat we het heel slecht gedaan hebben tot nu toe. Belangrijker is om vooruit te kijken, en als ik dat doe zie ik dat we van alle ploegen die in hetzelfde schuitje zitten de beste ploeg en (op papier, voor zover dat nog bestaat) het makkelijkste programma hebben. Dus nogmaals, ja, we staan er heel beroerd voor en hebben verschrikkelijk gepresteerd, maar ook JA: ik denk dat we uiteindelijk niet écht in de problemen gaan komen.


Dat dacht Twente vorig jaar ook. Het verschil tussen H'veen en ploegen die gewend zijn tegen degradatie te spelen is dat er een hele andere druk bij komt kijken, en er andere dingen worden gevraagd. En ook al komen we uiteindelijk niet in de problemen, dan nog is dit gewoon een waardeloos seizoen. De doelstelling was play offs halen en het publiek vermaken met aanvallend, dominant voetbal.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 18-02-2019 18:59

sinjoor schreef:
Dat dacht Twente vorig jaar ook. Het verschil tussen H'veen en ploegen die gewend zijn tegen degradatie te spelen is dat er een hele andere druk bij komt kijken, en er andere dingen worden gevraagd. En ook al komen we uiteindelijk niet in de problemen, dan nog is dit gewoon een waardeloos seizoen. De doelstelling was play offs halen en het publiek vermaken met aanvallend, dominant voetbal.


Kom op joh. Nog 12 wedstrijden en als je er een paar achter elkaar wint schiet je gelijk het linkerrijtje in.

Verder spelen we prima voetbal de laatste tijd, met mooie wedstrijden en resultaat tegen Ajax, Vitesse en PSV. Van AZ kan je verliezen. Dit komt wel goed hoor.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 18-02-2019 23:48

BK2007 schreef:
Kom op joh. Nog 12 wedstrijden en als je er een paar achter elkaar wint schiet je gelijk het linkerrijtje in.

Verder spelen we prima voetbal de laatste tijd, met mooie wedstrijden en resultaat tegen Ajax, Vitesse en PSV. Van AZ kan je verliezen. Dit komt wel goed hoor.


De wedstrijden tegen de topploegen zijn voor trainers altijd het makkelijkste. Het zijn namelijk de wedstrijden waarvoor je spelers niet hoeft te motiveren. Daarnaast hoeven we tegen de topploegen ook niet het spel te maken.


Ik zie ons ook niet degraderen, of in de nacompetitie terecht te komen. Maar ik schat de kans nog kleiner in dat ineens de puzzelstukjes op z'n plek vallen, en het seizoen alsnog glans krijgt.

En ik kan er eerlijk gezegd ook niet bij dat sommigen JOR hier nog jaren zien blijven, en vinden dat hij het eigenlijk best redelijk doet
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 19-02-2019 18:15

sinjoor schreef:De wedstrijden tegen de topploegen zijn voor trainers altijd het makkelijkste. Het zijn namelijk de wedstrijden waarvoor je spelers niet hoeft te motiveren. Daarnaast hoeven we tegen de topploegen ook niet het spel te maken.



Echt joh ? Als je dit soort dingen post neemt niemand je meer serieus natuurlijk.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 20-02-2019 08:26

sinjoor schreef:De wedstrijden tegen de topploegen zijn voor trainers altijd het makkelijkste. Het zijn namelijk de wedstrijden waarvoor je spelers niet hoeft te motiveren. Daarnaast hoeven we tegen de topploegen ook niet het spel te maken..

Dat is absoluut zo.
Aan de andere kant hebben we ook tegen ploegen als Vitesse en PEC een prima prestatie neergezet.

sinjoor schreef:Ik zie ons ook niet degraderen, of in de nacompetitie terecht te komen. Maar ik schat de kans nog kleiner in dat ineens de puzzelstukjes op z'n plek vallen, en het seizoen alsnog glans krijgt.

Dat is jouw inschatting. Wanneer we een prima pot spelen tegen Fortuna, EN, winnen, kunnen de puzzelstukjes zomaar eens op hun plek vallen. Het is nu afwachten of JOR het team ook tegen Fortuna weet te motiveren. Ik denk dat hij ook beseft dat er heel veel van deze wedstrijd afhangt. Win je deze wedstrijd, kan dat zomaar es de ommekeer betekenen.
Dat betekent helaas ook, dat, wanneer je deze wedstrijd niet wint, het wel eens een heel vervelend seizoen kan worden. Ik zie ons zeker niet degraderen, maar een seizoen zonder glans betekent als club nog meer terugval en uiteindelijk minder inkomsten en fans in het stadion.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Vrieskist » 20-02-2019 08:54

Wizard schreef:...Het is nu afwachten of JOR het team ook tegen Fortuna weet te motiveren. Ik denk dat hij ook beseft dat er heel veel van deze wedstrijd afhangt. Win je deze wedstrijd, kan dat zomaar es de ommekeer betekenen.
Dat betekent helaas ook, dat, wanneer je deze wedstrijd niet wint, het wel eens een heel vervelend seizoen kan worden. Ik zie ons zeker niet degraderen, maar een seizoen zonder glans betekent als club nog meer terugval en uiteindelijk minder inkomsten en fans in het stadion.

Precies, de wedstrijd tegen PSV was een mooie aanloop naar deze wedstrijd waar het echt om gaat. Winnen van een concurrent is noodzakelijk. Ik kan me niet voorstellen dat JOR of het team dat niet beseft.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-02-2019 09:26

Ze kunnen zo 0-3 winnen van Fortuna en week later met 1-2 verliezen van Willem II. Dit team is tot alles in staat en heeft weinig met motivatie te maken
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 20-02-2019 11:45

Feanfan 1 schreef:Ze kunnen zo 0-3 winnen van Fortuna en week later met 1-2 verliezen van Willem II. Dit team is tot alles in staat en heeft weinig met motivatie te maken

Dat is de vraag. Het spel is dit kalenderjaar een stuk beter dan voor de winterstop. Echter, de punten blijven voor alsnog uit. Wanneer je nu een resultaat pakt tegen Fortuna incl. goed voetbal, kan dat zomaar eens een opmars zijn naar een goede reeks. Ik heb daar wel vertrouwen in en een stuk meer dan tijdens de periode voor de winterstop.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten