Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Hakansson » 27-01-2019 18:59

Hoop dat bestuur en hamstra wakker zijn dat er wat bij moet nu pfff.

Bank met 7 spelers waarvan 2 keepers en 0 verdigers 1 buitspeler en dan staat vlap ook nog eens als vleugel opgesteld
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Trevorp » 27-01-2019 19:22

Superfries1996 schreef:Cees Roozemond is onze nieuwe algemeen directeur volgens verschillende bronnen.

Ad interim
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Beetle » 27-01-2019 19:56

Ik wordt verdomme ziek van het kijken naar de prestaties van dit elftal. Wat een walgelijk lafjes aftreksel van voetbal. Een stel theezakjes zijn het! Ik wou dat ik bij de nieuwjaarsreceptie was geweest. Dan had ik mijn muil opengetrokken dat de directie ook eens zijn waffel open mag doen.

En wat ik ook wil is dat de directie afbijt van de KNVB als het competitieschema weer bekend wordt. De kracht van Heerenveen was altijd de zaterdag avond. Daar kwam het publiek op af en daar zag je bevende tegenstanders. Ik wil dat de directie eist van de KNVB zeker elf thuiswedstrijden op de zaterdag avond. Volgend jaar is het jubileum jaar voor de club en ook de 100ste verjaardag van Abe Lenstra. Dit hoort gevierd te worden met spel dat we verdienen. Niet dit laffe getiktak.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor pes5 » 27-01-2019 21:19

Je hebt geluk. De nieuwjaarsreceptie is op 5 februari.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Thinkman » 27-01-2019 22:18

pes5 schreef:Je hebt geluk. De nieuwjaarsreceptie is op 5 februari.


Beetle treft het dus! Kan ie daar alsnog zijn verhaal doen. :D
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor fuotbalgek » 27-01-2019 23:49

Het is toch onwaarschijnlijk dat we na bezuinigingen en aanpassing sportstad constructie nog steeds miljoenen verlies lijden? We zijn bijna op het punt dat de selectie qua waarde wel uitgehold is. Ondertussen blijven we in een spiraal zitten van dalende inkomsten en moet ook de vier miljoen van Zeneli weer een bodemloze put in. Er is maar één ding waar de te vormen directie zich op moet richten, en dat is evenwicht in de begroting en het geld vrij maken voor de voetbalbegroting. Schrijnend.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor fuotbalgek » 28-01-2019 01:28

Thinkman schreef:Beetle treft het dus! Kan ie daar alsnog zijn verhaal doen. :D


Beetje staat liever achter de camera ;)
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-01-2019 10:12

Het is toch niet te geloven dat we tijdens een wedstrijd te horen krijgen dat Cees Roozemond de nieuwe Directeur (a.i.) is? De man die 2 maanden geleden nog voorzitter van het Stichtingsbestuur was dat de RvC, en daarmee uiteindelijk Eisenga naar huis stuurde benoemde zichzelf snel tot voorzitter van de RvC, en weer een paar weken later benoemt hij zichzelf doodleuk tot Algemeen Directeur van de club (al dan niet tijdelijk). Even los van welke 'kant' je wil kiezen, dit kan toch niet? Onze club is geworden tot een speelbal van grote ego's die slechts de lusten, niet de lasten willen dragen. Sinds de coup van het Stichtingsbestuur hebben we nog steeds geen énkele uitleg gehad over het hoe en waarom, en welke kant we nu op gaan.

Samen met de volstrekt kansloze wedstrijd van gister, een steeds verder uitgeholde selectie, geen enkele daadkracht of zicht of verbetering, een bijna opgedoekte scouting, een trainingscomplex uit de jaren 80 en een stel kleuters in de bestuurskamer heb ik het nog nooit zo somber ingezien voor onze club. Op naar een fantastisch jubileumjaar...

Gister reden we terug naar huis (70km enkele reis), en vroegen we ons af: Waarom doen we dit nog? Wat krijgen we nou precies terug voor die 700 euro per jaar en 100 uur die we er insteken? Uiteindelijk verleng ik toch wel weer, maar rationeel kan ik die keuze niet meer uitleggen thuis. Fortuna thuis moest ik helaas missen, dus de laatste overwinning die ik gezien heb was van april vorig jaar.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor jorro » 28-01-2019 10:26

Mooi gesproken Kaz_SCH. Je slaat de spijker volledig op z'n kop en verwoordt precies hoe ik erin sta, en met ons denk ik vele anderen. Wat ik ook erg vind is de gelatenheid bij iedereen. Het lijkt haast alsof het ons allemaal niks doet. Maar feit is dat iedereen gewoon compleet murw gebeukt is. Hoe komen we hier in vredesnaam uit?
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-01-2019 10:41

jorro schreef:Mooi gesproken Kaz_SCH. Je slaat de spijker volledig op z'n kop en verwoordt precies hoe ik erin sta, en met ons denk ik vele anderen. Wat ik ook erg vind is de gelatenheid bij iedereen. Het lijkt haast alsof het ons allemaal niks doet. Maar feit is dat iedereen gewoon compleet murw gebeukt is. Hoe komen we hier in vredesnaam uit?


Als supporters zal je toch je onmacht op een bepaalde manier moeten uiten. Er is genoeg woede bij iedereen, maar we zijn van nature te nuchter om dat te uiten. Misschien maar goed ook, met fakkels naar de bestuurskamer of de bus opwachten zie ik niet zitten en past niet bij ons.

Misschien met z'n allen maar eens een kwartier later komen. Lege tribunes met grote spandoeken: Van wie is de club? Want die kant gaat het momenteel op. We kunnen in ieder geval massaal naar die nieuwjaarsreceptie gaan om eens te horen wat nou precies de bedoeling van deze klucht is.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Steurder » 28-01-2019 10:59

Bij de volgende thuiswedstrijd maar eens de bekende gele hesjes aantrekken...
Reboelje!! Fan bugjen frjemd.
Avatar gebruiker
Steurder
Selectiespeler
 
Berichten: 281
Geregistreerd op: 18-03-2005 10:21
Woonplaats: Ljouwert

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 28-01-2019 11:41

de heer roosemond stelt zichzelf aan als interim, omdat er nog geen vervanger van Luuc is. Dit lijkt mij een actie die gedragen wordt door het stichtingsbestuur en rvc, anders is dit niet mogelijk. Dus dat hier sprake is van eigen ego gaat bij mij niet op.
Dit is pure noodzaak omdat er anders geen eindverantwoordelijke is. Sterker, ik denk dat die ook niet zijn eerste keus was of is.

Iedereen roept telkens om uitleg, deze is toch in de persco gegeven toen Luuc stopte. Bijna iedereen vond dat het met Luuc zo niet verder kon. Zijn contract liep af. Dat er bestuurlijk slagkracht moet komen is wel duidelijk. Maar wat KAZ schetst is wel erg overdreven en op onderbuikgevoel.

Dat ons team een drama is mag helder zijn.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-01-2019 13:26

TORCIDA schreef:de heer roosemond stelt zichzelf aan als interim, omdat er nog geen vervanger van Luuc is. Dit lijkt mij een actie die gedragen wordt door het stichtingsbestuur en rvc, anders is dit niet mogelijk. Dus dat hier sprake is van eigen ego gaat bij mij niet op.
Dit is pure noodzaak omdat er anders geen eindverantwoordelijke is. Sterker, ik denk dat die ook niet zijn eerste keus was of is.

Iedereen roept telkens om uitleg, deze is toch in de persco gegeven toen Luuc stopte. Bijna iedereen vond dat het met Luuc zo niet verder kon. Zijn contract liep af. Dat er bestuurlijk slagkracht moet komen is wel duidelijk. Maar wat KAZ schetst is wel erg overdreven en op onderbuikgevoel.

Dat ons team een drama is mag helder zijn.


Eisenga zou volgens het officiële en weinigzeggende communiqué tot 1 maart in dienst blijven, en dus eindverantwoordelijk. En dat de actie gedragen wordt door het Stichtingsbestuur (daar was hij voorzitter van) en de RvC (daar heeft hij zichzelf voorzitter van gemaakt), dat is dan niet zo wonderlijk.

Daarna zeg je dat 'bijna iedereen' vond dat het met Eisenga niet verder kon, volgens wie dan allemaal, en waarom dan? Dat antwoord hebben we toch niet gehad? Het Stichtingsbestuur kwam niet eens opdagen bij de PersCo.

Ik weet niet welke 'kant' ik moet kiezen, en dat is mijn punt ook niet. Punt is dat het allemaal heel schimmig is, zonder transparantie. Ik ga daarmee inderdaad deels af op mijn onderbuikgevoel, want feiten zijn er amper. Het lijkt er in mijn ogen op dat een aantal sponsoren een staatsgreep heeft gepleegd via het Stichtingsbestuur, en dat nu niemand meer weet hoe verder. Bestuur, RvC en SB zijn momenteel vleugellam. Terwijl we juist nu daadkracht nodig hebben. Wat er ook gebeurd is, en of het nou goed is of niet, de timing is verschrikkelijk vreemd en getuigt van weinig inzicht wat goed is voor de club.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Thinkman » 28-01-2019 20:20

Zelfs revaliderende kneusjes van Ajax halen hun neus op voor onze club.
We verliezen operationeel 100.000,- per week (!). Dan houdt kopen héél snel op, en de rest uiteindelijk ook.
De 'Provincie Leeuwarden' probeert krampachtig de belastingbetaler weer miljoenen te laten bloeden voor ambtenarenspeeltje cambuur, om de doelstelling van ' maar één club in Friesland' zo snel mogelijk in hun voordeel te beslissen.
De voorzitter van het SB benoemt zichzelf tijdens (!) het "klantenbindertje" tegen AZ tot clubvoorzitter a.i., er is nog nul uitleg gegeven over het wegsturen van de RvC en alleen in het flaterklassement weten we nog een voldoende te scoren.

Iemand nog wat positiefs te melden?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor xander » 29-01-2019 09:58

Ik denk dat we maar beter met de club kunnen stoppen, het is mooi geweest 1920-2019 het waren 99 mooie jaren, mooier gaat het nooit meer worden.

Tsja positief worden.... stoppen met zeiken hier en die theezakjes maximaal hun best laten doen door achter the staan als 12de man misschien een idee laat dit geneuzel voor wat her is. Hopend dat er ooit nog een opleving rondom onze club komt :D is denk ik het beste voor ons allemaal! SCH
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Forza » 29-01-2019 10:11

Iemand nog wat positiefs te melden?


Ja. We leven nog. Daarmee is het ook wel gezegd.

Ik deel na dertig jaar op de tribune (ook in de eerste divisie tegen clubs als Zeeland) hetzelfde sentiment als hierboven knap beschreven en stel me bijna elke thuiswedstrijd de vraag... Wat doe ik hier nog?

Pijnlijk.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Jazz » 29-01-2019 20:01

Het is tijd voor een Friese miljonair om bij te springen. Geen gezeik meer, we hebben geld nodig.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Thinkman » 30-01-2019 20:57

Hans Westerhof heeft afgelopen zondag bij De Tafel van Kees op FOX Sports nadere uitleg gegeven waarom hij niet langer commissaris wil zijn bij SC Heerenveen. Voor de oud-trainer was het een logisch gevolg nadat het vertrouwen in de andere twee commisarissen was opgezegd.

"Mijn mede-commissarissen Jorrit Jorritsma en Gerard Kremer zijn uitstekende en integere mensen en hebben prima werk gedaan, al vond het Stichtingsbestuur blijkbaar van niet. Maar dan ben ik natuurlijk solidair met hun", begint Westerhof, die zelf vond dat er weinig aanleiding was om afscheid te nemen van algemeen directeur Luuc Eisenga.

"Het begon ermee dat het Stichtingsbestuur - een beetje onder druk van een aantal sponsoren en misschien supportersgroeperingen - vond dat er afscheid moest worden genomen van Eisenga. Maar de Raad van Commissarissen is zijn werkgever, dus die moeten dat beslissen. Wij hebben gezegd: dat doen we niet", vervolgt Westerhof met duidelijke taal.
"Als goede werkgever heb je ervoor te zorgen dat je goede functioneringsgesprekken hebt.
Dan praat je over dingen die niet goed gaan, dingen die goed gaan en dingen die voor verbetering vatbaar zijn.
Daar kom je dan in het volgende functioneringsgesprek weer op terug. Ons volgende gesprek zou in maart zijn geweest."

"Het zou van heel slecht werkgeverschap getuigen als je ineens zou zeggen dat je afscheid wilt nemen. Toen heeft het Stichtingsbestuur gezegd: 'Nou, dan zeggen we het vertrouwen op in de RvC en dan doen we het zelf wel.' Toen heeft de directeur (Eisenga, red.) gezegd: 'Nou, dan ben ik weg. Dan kies ik voor mezelf.'"

Het Stichtingsbestuur wilde aanvankelijk wel verder met Westerhof als commissaris, maar die verklaarde zich dus solidair met Jorritsma en Kremer. Inmiddels zijn Egbert van Hes en Willem Jan van Elsacker toegetreden als nieuwe RvC-leden en wordt er nog gezocht naar een vervanger voor Westerhof die zich vooral toelegt op het sportieve gedeelte van de club.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor du longhi » 07-02-2019 15:54

Ik merk dat ik een beetje murw geslagen ben door alle bestuurlijke perikkelen. Ik wil het niet meer weten.
Wat er op het veld gebeurt volg ik, de rest zal wel!
Er staat een selectie die op zich prima kan voetballen. Vanaf nu vol gaan voor plek 7. Te beginnen a.s. Zaterdag tegen PEC.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Thinkman » 07-02-2019 20:13

Het begon vanochtend in de Telegraaf alweer lekker herkenbaar met een stukje van Riemer's trouwe spreekpop Robin Jongmans met wederom een suggestief stukje riooljournalistiek.
Doel is overduidelijk: voorkomen dat de sterke bestuurder Roozemond kans maakt om voorzitter te worden, en daarmee de invloed van Riemer verzwakt.

Ik deel even de suggestieve titel en subtitel die feitelijk een langer verblijf van Roozemond uitsluit:
Heerenveen wil Fries gezicht
Kiest ’tijdelijke’ baas voor pluche of identiteit?

Daarna volgt een tirade over "de Coup van Cees", de ’vrienden’ van Roozemond, die verzot op de macht op het Friese pluche de 'clubiconen' zo weinig mogelijk macht willen geven etc… het te verwachten riedeltje.

En de weinig verrassende slotsom: (zonder onderbouwing of toelichting, alleen 'het plan van clubiconen ligt klaar'):
"Er ligt een plan dat Heerenveen weer zou kunnen laten opbloeien tot de club die het was. De vraag is in hoeverre de mensen die zich er nu over buigen bereid zijn dit te omarmen. In het belang van Heerenveen."

=====

Over dat mysterieuze plan lezen we nergens een woord van Riemer. Of is dat plan eigenlijk niet meer dan een verkapte poging om de macht weer naar de 'clubiconen' van weleer te laten vloeien? Naar de mannen in de schaduw, die geen verantwoordelijkheid dragen maar nog wel de touwtjes willen vasthouden?

Geen woord over dat 'plan' van Riemer cs, maar hij zoekt, ook vandaag, wél de pers op om los te gaan op Hamstra die volgens hem 'onzin' staat te verkondigen en in wie hij dus 'teleurgesteld' is. Inderdaad, dat ventileert hij wél direct naar de pers.
Als de club groter zou zijn dan zijn ego had ie buiten de pers Hamstra gebeld om dit uit te praten zonder de club nog verder te beschadigen. Maar weer koos Riemer een pad dat de club meer kwaad dan goed heeft gedaan.

Niemand is groter dan de club. Behalve Riemer?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 07-02-2019 20:37

Goed verhaal Thinkman. Het is zo duidelijk allemaal.

Tel nog even het bericht van vandaag van Verbeek in de vi erbij:
https://www.vi.nl/nieuws/verbeek-deelt- ... -kruispunt

Plus het zielige verhaal van de eveneens werkeloze Pastoor bij de tafel van Kees afgelopen zondag.

Dus: Verbeek directeur, Pastoor trainer. Wat hebben we nog nodig: een TD. Ach Jan de Jonge, natuurlijk.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor cootje » 08-02-2019 14:08

Ik denk nog steeds dat één van de gebroeders Anker, of misschien wel samen, de ideale directeur voor onze club zal zijn.
Zij hebben kennis van zaken, sc Heerenveen fans in hart en nieren, weten hoe de club in elkaar steekt, kennen de mensen en spelers, en zijn goed van de tongriem gesneden. Deze mannen kunnen Heerenveen weer ouderwets goed "verkopen", net zoals Riemer vd Velde dat jaren geleden ook kon.
Dus voor mij ; Anker for president.
cootje
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 17-01-2008 22:48

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor g11 » 08-02-2019 15:50

cootje schreef:Ik denk nog steeds dat één van de gebroeders Anker, of misschien wel samen, de ideale directeur voor onze club zal zijn.
Zij hebben kennis van zaken, sc Heerenveen fans in hart en nieren, weten hoe de club in elkaar steekt, kennen de mensen en spelers, en zijn goed van de tongriem gesneden. Deze mannen kunnen Heerenveen weer ouderwets goed "verkopen", net zoals Riemer vd Velde dat jaren geleden ook kon.
Dus voor mij ; Anker for president.


Geen woord aan toe te voegen, helemaal mee eens
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Thinkman » 08-02-2019 16:23

cootje schreef:Ik denk nog steeds dat één van de gebroeders Anker, of misschien wel samen, de ideale directeur voor onze club zal zijn.
Zij hebben kennis van zaken, sc Heerenveen fans in hart en nieren, weten hoe de club in elkaar steekt, kennen de mensen en spelers, en zijn goed van de tongriem gesneden. Deze mannen kunnen Heerenveen weer ouderwets goed "verkopen", net zoals Riemer vd Velde dat jaren geleden ook kon.
Dus voor mij ; Anker for president.


Ja als je een advocatenkantoortje met nog geen tien medewerkers kunt runnen én regelmatig met een flinke borrel op in het stadion gesignaleerd wordt, ben je uitermate geschikt om een voetbalbedrijf als sc Heerenveen te runnen. :wink:

Prima als juridisch adviseurs en voor de gezelligheid, maar we hebben een stevige en ervaren bestuurder nodig die op veel meer vlakken moet uitblinken dan de Ankers. Besturen van een grote club is niet iets wat je wilt uitbesteden aan ongetwijfeld goedbedoelende groentjes. Eisenga was een belofte die goed en enthousiast begon, maar zijn gebrek aan bestuurlijke ervaring brak hem uiteindelijk op.

Nog veel ernstiger is echter het idee om GJV hier directeur te maken.
Het lijkt hem zelf wel weer eens wat, “maar alleen als er een goed plan (!) ligt”.
Een communicatief moeizame trainer die bij 5 van de 7 clubs werd ontslagen, nul bestuurlijke ervaring heeft en ruzie krijgt met iedereen die het niet met hem eens is, ja laten we die eens oefenen bij onze club. Geen goed idee voor een club die bijna 6 miljoen per jaar tekort komt en moet lenen om de salarissen te betalen. Een sterke ervaren rot is nodig. Roozemond lijkt aan dat profiel te kunnen voldoen, anders is misschien een Sporre nog te porre?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Demster » 08-02-2019 16:42

Hoe aardig de gebroeders Anker ook mogen zijn, ik denk niet dat je ze een bestuurlijke rol moet geven. Wat ik namelijk vaak opvang is dat mensen, buiten Heerenveen om, altijd met medelijden naar de twee zitten te kijken. Ze worden ook vaak gezien als "De dorpsgekken van Heerenveen" met hun gele en rode kaarten op de tribune. Voor puur advies zouden ze waarschijnlijk nog wel van meerwaarde zijn maar willen we dat we als club nog serieus genomen worden, dan alsjeblieft niet als directeuren.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor fuotbalgek » 08-02-2019 17:21

Roozemond heeft met de hele gang van zaken de schijn tegen en moet toegeven dat ik ook zeer sceptisch over hem was. Wanneer het financiële plaatje en de krachten die op de achtergrond worden uitgeoefend echter wat aan gericht komen, denk ik dat we nog niet zo ontevreden hoeven te zijn over hoe hij nu met de situatie omgaat. Het is ook niet voor niks dat de supportersverenigingen die in het sticbtingsbestuur zitten zich nog niet laten horen en kennelijk als sticbtingsbestuur unaniem hier achter staan.

Het hele spel met de bekende poppen bij VI en Telegraaf is wel zwaar vermoeiend. Net als de beperkte duiding die lokale media weten te geven. Dat maakt dat er weer supporters en sponsoren zullen afhaken. Ja dik tien jaar vraag je je af of deze club nog in een rustig bestuurlijk vaarwater kan raken.

De enige twee opties zijn de oude garde terug met de eindverantwoordelijkheid, eigen hoofd op het hakblok als het maar gaat, of een bredere directie met ervaren bestuurders die financieel schoon schip kunnen maken en openlijk tegen negatieve krachten kunnen ingaan. De laatste optie lijkt me het meest reëel, en Roozemond lijkt mij iemand die onderdeel kan zijn van een nieuwe directie. Anders graag weer terug richting het sticbtingsbestuur, van waaruit hij in deze situatie toch goed gehandeld heeft.

Hoe dan ook lijkt het me zinvol dat we weer naar een driekoppige directie gaan met een financieel directeur, een commercieel directeur en een technisch directeur.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor FeanfanSpursfan » 10-02-2019 12:12

Mensen die gister naar inloopmiddag van NieuwNoord zijn geweest? Wat was de indruk van Roozemond? Nog opvallende uitspraken?
FeanfanSpursfan
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 06-03-2016 15:42

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor xander » 15-02-2019 05:02

Staan er weer lekker op, voorpagina AD sportwereld. Waar houd dit op godverdomme!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor davp » 15-02-2019 07:12

Wat staat daar dan?
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Marça » 15-02-2019 09:53

Afbeelding
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten