''Voorzitter gezocht''

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Trevorp » 08-01-2019 19:52

GeraldSibon35 schreef:De naam van Eelco Derks wordt in de wandelgangen genoemd als mogelijke nieuwe directeur. Veel bestuurlijke ervaring in de sportwereld en een correcte nuchtere man. Is naar voren geschoven door nieuwe RvC lid Willem Jan van Elsacker die elkaar goed kennen van hun gezamenlijke periode in de directie van Thialf.


Van wielrenner naar basketballer. Ach, laat er er niet over oordelen, ik ken de man niet. Eisinga komt mij ook over als een correcte en nuchtere man.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Thinkman » 08-01-2019 22:02

Thinkman schreef:.... Maar goed, we wachten nog steeds op het Stichtingsbestuur. Die AvA duurt wel lang vanavond, maar die duidelijkheid zal zo wel komen!


Stichtingsbestuur is niet verrotte snel in het geven van de beloofde duidelijkheid. RvC en directeur moesten plotseling wegwezen, uitleg zou snel volgen, na inlichten verbaasde personeel.

Het Stichtingsbestuur zwijgt echter nog altijd in alle talen. Niet bepaald ‘grutsk’, integendeel!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Wizard » 09-01-2019 08:19

Thinkman schreef:Het Stichtingsbestuur zwijgt echter nog altijd in alle talen. Niet bepaald ‘grutsk’, integendeel!

Na deze harde actie zou het inderdaad correct zijn geweest om via het clubkanaal danwel media een korte update te geven.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor BK2007 » 09-01-2019 18:43

Ik hoorde bij mij in de familie dat de bezoekersaantallen in Thialf ook aan het dalen zijn.
Als dat verhaal klopt dan zou ik het wonderlijk vinden als zo'n voormalig directeur van Thialf uitgerekend bij ons de nieuwe directeur gaat worden.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Thinkman » 09-01-2019 20:10

BK2007 schreef:Ik hoorde bij mij in de familie dat de bezoekersaantallen in Thialf ook aan het dalen zijn.
Als dat verhaal klopt dan zou ik het wonderlijk vinden als zo'n voormalig directeur van Thialf uitgerekend bij ons de nieuwe directeur gaat worden.


Door allerlei oorzaken (alternatieven, concurrentie, vergrijzing, cultuurtrends etc..) denk ik dat die dalende bezoekersaantallen er helaas gewoon bijhoren. De hele subtop van de eredivisie heeft hier last van.

Thialf heeft tegenwoordig concurrentie uit Leeuwarden, wij binnenkort ook als de Provincie op bevel van de gemeente Leeuwarden onze miljoenen in de Cambeerput wil gooien.

Dat is niet alleen funest voor de middenstand aldaar, ook voor ons toch al armetierige sponsorachterland betekent dit nog meer verschraling en achteruitgang.

De Cambeerput moet dus wel gedempt worden maar niet met onze centen. Waarmee dan wel spreekt voor zich :mrgreen:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Mackan68 » 02-02-2019 03:55

Jaap S1.JPG
De ontwikkelingen volgens zelfbenoemd clubwatcher Jaap S: Als hier ook maar iets van waar is. Ik vrees een groep niet Friezen die NIETS met ONZE club heeft!! Revolutie nr3 of einde oefening voor mij.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Trevorp » 02-02-2019 10:14

Mijn God, dit kan toch niet waar zijn. We worden straks geleid door mensen die niets met voetbal van doen hebben. En het enige wat die man met Friesland heeft is het ras van zijn paard.

Ik oordeel vooraf niet graag over mensen, maar dit gaat gewoon nergens over.

Het is ónze club gvd :angry:
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor BK2007 » 02-02-2019 11:11

Wat maakt het uit wat voor achtergrond iemand heeft voordat hij bij ons directeur wordt.
Als hij zijn werk maar goed doet.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor jorro » 02-02-2019 11:21

BK2007 schreef:Wat maakt het uit wat voor achtergrond iemand heeft voordat hij bij ons directeur wordt.
Als hij zijn werk maar goed doet.


Als je kijkt naar de afgelopen paar maanden, en hoe de heren die het nu voor het zeggen hebben de boel hebben aangepakt, dan is enige zorg absoluut op zijn plaats. Je kunt je dan ook afvragen of deze mannen wel de juiste zijn. Er is 0 uitleg gegeven terwijl vooral achter de schermen veel lijkt te worden geregeld. Maar uit de diverse berichten blijkt dat er alweer verschillende kampen zijn en van eensgezindheid geen enkele sprake is. Dat is een teken aan de wand en belooft weinig goeds. De club is toch van ons? Als we op deze manier doorgaan ís er straks geen club meer. Hoe moeilijk is het toch om allemaal het belang van onze club voorop te zetten en samen te bouwen ipv. de boel af te breken en elkaar de tent uit te vechten!
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor BK2007 » 02-02-2019 12:08

Maar goed van de plannen die er nu gemaakt worden weten we sowieso niets. Maar om dan meteen een negatieve voorspelling te doen gaat mij te ver.
Er is ingegrepen door het Stichtingsbestuur waar ook vertegenwoordigers in zitten van NieuwNoord en Feanfan. Die gingen ook akkoord anders was Eisenga er nu nog.
Hetgeen nu in gang gezet is moet even zijn plek krijgen en dan pas kunnen we beoordelen hoe men het gaat aanpakken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-02-2019 12:15

De club gaat toch naar de kloten als je elk jaar minimaal 5 miljoen in de schulden staat en dat alleen kan rechtbreien door transfers. En dat we nauwelijks spelers hebben die vele miljoenen op zullen leveren. Geld om te versterken is er dan ook niet met als gevolg mindere resultaten met als gevolg nog minder mensen op de tribune, dus nog minder inkomsten. Tel uit je winst.

De enige oplossing is een geldschieter die miljoenen in de club pompt. Maar willen we dat, want dan is Heerenveen Heerenveen niet meer (nu eigenlijk ook al nauwelijks :? )
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor BK2007 » 02-02-2019 12:22

Feanfan 1 schreef:De club gaat toch naar de kloten als je elk jaar minimaal 5 miljoen in de schulden staat en dat alleen kan rechtbreien door transfers. En dat we nauwelijks spelers hebben die vele miljoenen op zullen leveren. Geld om te versterken is er dan ook niet met als gevolg mindere resultaten met als gevolg nog minder mensen op de tribune, dus nog minder inkomsten. Tel uit je winst.

De enige oplossing is een geldschieter die miljoenen in de club pompt. Maar willen we dat, want dan is Heerenveen Heerenveen niet meer (nu eigenlijk ook al nauwelijks :? )


De nieuwe bestuurders zullen als belangrijkste taak gaan krijgen om de inkomstenkant van de financiele huishouding een boost te geven. In de tijd van RIemer vd Velde waren het trouwens vele kleintjes die de club groot maakten.
In tegenstelling tot wat jij nu noemt de miljonair die er even geld in steekt zoals Jordania of Van Seumeren. Dat heeft niet mijn voorkeur.
Probeer de kleintjes (met alle respect) in de regio weer terug te winnen. Dat het kan heeft het verleden bewezen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Trevorp » 02-02-2019 13:08

BK2007 schreef:Wat maakt het uit wat voor achtergrond iemand heeft voordat hij bij ons directeur wordt.
Als hij zijn werk maar goed doet.


Dat maakt wel degelijk uit. Een voetbalclub leiden is een heel andere tak van sport dan een bank, of een paardenclub. Besturen vanuit emotie is niet goed, maar je kunt ook niet alleen besturen vanuit de cijfers. Er is geen andere onderneming waarbij je klanten ook supporters zijn, supporters die je ook bestaansrecht geven. Zakelijk wordt dat snel vergeten.

Daarnaast krijgt geen enkele onderneming meer publiciteit dan professionele voetbalvereniging.

Uitzonderingen daargelaten, maar ik vraag mij toch altijd sterk af of deze mensen gepassioneerd genoeg zijn om onze club naar de juiste bestemming te brengen.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor pes5 » 02-02-2019 15:55

Dus eerst benoemt Roozemond zichzelf als directeur voor de komende jaren en nu schuift hij Peter Bazuijnen naar voren? Wat is het nu Jaap Stalenburg?
Wat mij betreft pakken Riemer en Foppe dit samen met Verbeek en mensen met clubgevoel en Friese identiteit op.

Verbeek zie ik alleen niet in een functie waarin hij soms diplomatiek moet zijn of als verbinder op moet treden.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor hhage » 02-02-2019 16:26

Bij elke nieuwe directeur/trainer constant roepen dat ze op moeten stappen is ook niet bevoordelijk om het rustig te krijgen bij de club.laat die mensen rustig hun werk doen.Zegt ook wel genoeg dat we uit meer punten pakken dan thuis,Thuis dat gezeur vanaf de tribune ga je ook niet beter van voetballen...
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor BK2007 » 02-02-2019 18:13

Jammer dat Riemer, Foppe, Gert-Jan hun ideeën, plannen met de club niet naar buiten brengen. Dit kan misschien wat te weeg brengen en wat in gang brengen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Superfries1996 » 03-02-2019 14:49

Wat de club gewoon nodig heeft is geld. In de huidige financiële situatie zal het allemaal weinig uitmaken wie je benoemt tot grote baas zolang deze niet een zak met euro's meebrengt. Zou het daarom jammer vinden als die groep ondernemers wordt gepasseerd. Dat is het soort mensen dat je nodig hebt. Geen regenten in dure pakken.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor diepFries » 03-02-2019 18:28

Superfries1996 schreef:Wat de club gewoon nodig heeft is geld. In de huidige financiële situatie zal het allemaal weinig uitmaken wie je benoemt tot grote baas zolang deze niet een zak met euro's meebrengt. Zou het daarom jammer vinden als die groep ondernemers wordt gepasseerd. Dat is het soort mensen dat je nodig hebt. Geen regenten in dure pakken.
Steunt zo'n groep dan 'de club' of 'de machthebbers'? Het blijft toch dubbel dat men pas met centen over de brug komt, zodra men inspraak/zeggenschap in het beleid denkt te hebben. Wie dan de gewenste 'verbinder' is die alle groepen bijeen krijgt, ik weet het zo ook niet. Om nou de club zonder verder nadenken aan de groep met de grootste zak geld over te dragen, daar pas ik voor. Dat lost het probleem niet op.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor GeraldSibon35 » 05-02-2019 15:35

Dit zou voor mij het ideale nieuwe bestuur zijn, goede mensen met de combinatie affiniteit met de club en kwaliteit. De 3J’s aan het roer bij Heerenveen. Verder Riemer en Foppe gewoon weer laten scouten voor de club en zorgen dat het scoutingsapparaat weer in orde komt.

Bestuur
Algemeen directeur
Jan Dirk van der Zee, voldoet aan de meeste criteria die de nieuwe directeur moet hebben. Hij komt uit de buurt van Heerenveen, zit regelmatig op de tribune bij thuiswedstrijden, bestuurlijke ervaring bij de KNVB als voorzitter amateurvoetbal en zit in geen een van de kampen. Schijnt zelf ondanks zijn goede functie bij de KNVB wel oren te hebben naar het directeurschap bij Heerenveen.

Commercieel directeur
Joop Akkerman, is in het verleden voorzitter geweest van de OSSH wat hij erg goed invulde. Heeft een eigen bedrijf waarmee hij ondernemers helpt hun bedrijf te verbeteren. Lijkt me een geschikte man om de banden met vertrokken sponsoren weer aan te halen.

Technisch directeur
Jan de Visser, ex-speler van Heerenveen die na zijn carrière als voetballer begonnen is als zaakwaarnemer. Heeft dus al een behoorlijk netwerk opgebouwd in de voetbalwereld en is ook een bekende van de club.

RvC
Wiebe Wieling (voorzitter), nuchtere geschikte vent. Veel bestuurservaring en een echte Fries. Wilde in de vorige bestuurscrisis de boel bij elkaar brengen maar vertrok uiteindelijk omdat hij geen zin had in vieze spelletjes. Volgens mijn mening een ideale man om de RvC van onze club te leiden.

Bernard Franssen, vijfjaar lang directeur amateurvoetbal KNVB geweest en een vaste supporter van SC Heerenveen. Heeft behoorlijk veel bestuurlijke ervaring en affiniteit met de club.

Lutz Jacobi, veel ervaring als politicus en trouwe supporter van SC Heerenveen. Werd ook weleens genoemd als nieuwe boegbeeld van de club maar in de RvC lijkt me beter.

Tjisse Wallendal, in de tijd van Riemer 12 jaar lang bij de club gewerkt en daarna nog als directeur van Sportstad Heerenveen. Veel bestuurlijke ervaring en een echte clubman.

Hans Anker, heeft aangegeven wat te mindere als advocaat dus daarnaast zou hij prima in de RvC kunnen plaatsnemen. Echt clubhart en behoorlijk wat intelligentie daarnaast ook handig met zijn juridische achtergrond.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Ebiede » 05-02-2019 15:48

Aardig lijstje TD mag van mij ook Arnold Oosterveer of Johan Hansma weer worden.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor tha boelie » 05-02-2019 21:22

Op it stuit is der in groep dwaande om in plan te meitsjen foar SC Hearrenfean. Riemer van der Velde docht dat mei Gertjan Verbeek en Foppe de Haan en âld-bestjoersleden Yme Kuiper, Henk Hoekstra en Tjisse Wallendal. Sy hawwe in plan op trije gebieten: kommersjeel, finansjeel en sportyf. Hoe krije se it stadion wer fol? Hoe komme de sponsoaren werom? En hoe kin de klup sportyf wer groeie?

"Ik ben bekend met de plannen. Ik heb goed contact met Riemer en Foppe. Natuurlijk weet ik ook dat twaalf jaar na het aftreden van Riemer het nooit rustig is geweest, maar ik wil wel gaan kijken in hoeverre we zijn ideeën kunnen gebruiken."


https://www.omropfryslan.nl/nijs/864928 ... eam-riemer

Benieuwd wat hier uit komt rollen. Zijn denk ik de enige mensen die Heerenveen terug op de rit krijgen. Niet dat ze zelf alle functies gaan bekleden maar hebben wel een goed plan en weten waarschijnlijk wel de juiste mensen .
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor pes5 » 05-02-2019 21:59

Ik heb niet zo'n goed gevoel bij die Roozemond. Dat hele interview geeft me een naar gevoel. Kan er de vinger niet opleggen, maar echt een open en vriendelijke uitstraling heeft ie niet.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor tha boelie » 05-02-2019 22:04

Heeft wel een duidelijk verhaal en de bestuurlijke ervaring. Eisinga was wel vriendelijk voor de camera maar bleek achter de schermen niet zo vriendelijk te zijn. Denk niet dat Roozemond zelf het stokje overneemt, wellicht weer een positie in het stichtingsbestuur?
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-02-2019 22:15

pes5 schreef:Ik heb niet zo'n goed gevoel bij die Roozemond.

Ik ook totaal niet. Bij de nieuwjaarsreceptie had hij het ook 5 minuten over Friese paarden die in Tasmanie (Australië) waren.
Dat verhaal had wel een doel, maar die paarden had hij best wel achterwege kunnen laten. Zo gebruikte hij ook nog een keer een spreekwoord met het woord paard erin
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Thinkman » 05-02-2019 23:27

tha boelie schreef:Heeft wel een duidelijk verhaal en de bestuurlijke ervaring. Eisinga was wel vriendelijk voor de camera maar bleek achter de schermen niet zo vriendelijk te zijn. Denk niet dat Roozemond zelf het stokje overneemt, wellicht weer een positie in het stichtingsbestuur?



Eerste indruk; Roozemond komt prima over op mij. Ervaren, duidelijk open en daadkrachtig. Lijkt me een verbinder die zich ook echt al bewezen heeft. Ik denk dat de kans groot is dat hij onze nieuwe voorzitter gaat worden.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Superfries1994 » 06-02-2019 01:54

Ik heb een veel beter gevoel bij Roozemond dan bij Eisenga. Duidelijke uitleg ook om het vertrouwen in de RvC op te zeggen (enorme stijging begrotingstekort bijvoorbeeld). Heb bij deze man veel meer het idee dat hij capabel genoeg is. Even afwachten of hij daadwerkelijk ook de nieuwe directeur gaat worden.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor paparazzi » 06-02-2019 02:26

pes5 schreef:Dus eerst benoemt Roozemond zichzelf als directeur voor de komende jaren en nu schuift hij Peter Bazuijnen naar voren? Wat is het nu Jaap Stalenburg?
Wat mij betreft pakken Riemer en Foppe dit samen met Verbeek en mensen met clubgevoel en Friese identiteit op.

Verbeek zie ik alleen niet in een functie waarin hij soms diplomatiek moet zijn of als verbinder op moet treden.


Dat kan Verbeek prima, indien hij maar met bovengenoemde heren Foppe en Riemer een trio kan vormen. Vanavond gelezen dat het verhaal van Derksen klopt en dat bovengenoemde mannen de club willen helpen en saneren.
Waar wacht dhr Roozemond dan nog op vraag ik me dan af?
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor Ebiede » 06-02-2019 09:40

Plaats het vertrek van Eisinga in een ander perspectief. We kunnen nu wel pissed-off op Rozemond zijn (is ook mijn man niet) maar Eisinga heeft er een potje van gemaakt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor TORCIDA » 06-02-2019 10:36

tja duidelijk is geworden dat het zittende bestuur met luuc, de rvc hebben zitten slapen. Alsof ze nog nooit van liquiditeit prognoses hebben gehoord. Er is herhaaldelijk door het SB op gewezen. Maar op financieel gebied was het zorgelijk. Door ingrijpen van het SB is voorkomen dat de salarissen niet konden worden betaald.

Logischer wijze komt het RVC dan ook in een ander licht staan. En Roozemond heeft zichzelf voorgedragen, waar het SB mee instemde. Dus het is geen eenmansactie. Ik snap niet waarom Roozemond nu de gebeten hond is. De continuïteit staat van de club is het belangrijkste doel op dit moment. Luuc is gestopt. We hebben geen voorzitter. Dit is niet wenselijk momenteel.
Alternatieven zijn er niet. Wat je van hem persoonlijk vindt op basis van zijn voorkomen is een vooroordeel, of je moet echt feiten hebben die je zelf hebt geconstateerd.

Ik denk dat hij gelet op hoe hij gister op mij over kwam, er met open vizier in gaat, absoluut benaderbaar is, voor iedereen. Hij verstopt zich niet. Daar had Luuc wel een handicap, was niet zo open, had een beetje een eigen clubje.
En vergeet niet, Riemer was ook een baas en zeker niet de manager zoals we die hedendaags kennen. Dit heb ik persoonlijk in vergaderingen mee gemaakt. De meesten in een functie als deze hebben een bepaalde uitstraling, ego of hoe je het anders moet wilt noemen. En laten we aub de friese journalisten zoals stalenbrug en de vries net serieus nemen. Zij weten vaak nog niet eens de halve waarheid. En gissen maar wat en brengen dit als feit.

Een trio verbeek, foppe en riemer kan gewoon niet. Dat is puur korte termijn, ze zijn daar te oud voor inmiddels.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: ''Voorzitter gezocht''

Berichtdoor pes5 » 06-02-2019 11:08

TORCIDA schreef:tja duidelijk is geworden dat het zittende bestuur met luuc, de rvc hebben zitten slapen. Alsof ze nog nooit van liquiditeit prognoses hebben gehoord. Er is herhaaldelijk door het SB op gewezen. Maar op financieel gebied was het zorgelijk. Door ingrijpen van het SB is voorkomen dat de salarissen niet konden worden betaald.

Logischer wijze komt het RVC dan ook in een ander licht staan. En Roozemond heeft zichzelf voorgedragen, waar het SB mee instemde. Dus het is geen eenmansactie. Ik snap niet waarom Roozemond nu de gebeten hond is. De continuïteit staat van de club is het belangrijkste doel op dit moment. Luuc is gestopt. We hebben geen voorzitter. Dit is niet wenselijk momenteel.
Alternatieven zijn er niet. Wat je van hem persoonlijk vindt op basis van zijn voorkomen is een vooroordeel, of je moet echt feiten hebben die je zelf hebt geconstateerd.

Ik denk dat hij gelet op hoe hij gister op mij over kwam, er met open vizier in gaat, absoluut benaderbaar is, voor iedereen. Hij verstopt zich niet. Daar had Luuc wel een handicap, was niet zo open, had een beetje een eigen clubje.
En vergeet niet, Riemer was ook een baas en zeker niet de manager zoals we die hedendaags kennen. Dit heb ik persoonlijk in vergaderingen mee gemaakt. De meesten in een functie als deze hebben een bepaalde uitstraling, ego of hoe je het anders moet wilt noemen. En laten we aub de friese journalisten zoals stalenbrug en de vries net serieus nemen. Zij weten vaak nog niet eens de halve waarheid. En gissen maar wat en brengen dit als feit.

Een trio verbeek, foppe en riemer kan gewoon niet. Dat is puur korte termijn, ze zijn daar te oud voor inmiddels.


Vooral dit. Losse endjes aan elkaar knopen en zelf conclusies vormen. Walgelijk stukje journalistiek.

Laat die LC die beerput Leeuwarden eens opengooien.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten