9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (1-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (1-1)

Berichtdoor paparazzi » 03-02-2019 17:01

Deze wedstrijd zal gewonnen moeten worden om niet een serieuze degradatiekandidaat te worden!!
Laatst bijgewerkt door paparazzi op 04-02-2019 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-02-2019 17:25

http://www.eredivisiestats.nl/thuisstand.php

Wij zijn, zoals de meesten ook wel verwachten, de slechts presterende thuisclub dit seizoen
Misschien dat JOR op dit forum meekijkt... Maar wat moeten we doen, hoe moeten we spelen dat we thuis ook gaan winnen. Ploegen als NAC en De Graafschap halen juist de meeste punten thuis en tis niet zo dat zij kunstgras als hulpmiddel helpen

Moeten we gewoon het eerste kwartier volle bak spelen en laten zien dat er niks te halen valt ? Of moeten we zoals we wel vaker doen en op de counter spelen ? Wij zijn het gevaarlijkste in de omschakeling, dus daar zou je de tactiek op aan moeten passen.

Zwolle is in ieder gevaarlijk kwetsbaar bij standaardsituaties, dus zou dan wel lengte in de ploeg zetten met Vlap en evt. ook van Amersfoort en koste van Rienstra dan
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Thinkman » 03-02-2019 18:36

Feanfan 1 schreef:http://www.eredivisiestats.nl/thuisstand.php
Wij zijn, zoals de meesten ook wel verwachten, de slechts presterende thuisclub dit seizoen
Misschien dat JOR op dit forum meekijkt... Maar wat moeten we doen, hoe moeten we spelen dat we thuis ook gaan winnen. Ploegen als NAC en De Graafschap halen juist de meeste punten thuis en tis niet zo dat zij kunstgras als hulpmiddel helpen


Beetje zwart-wit misschien maar hebben we gemiddeld niet gewoon een heel negatief publiek?
Daar, bij de “nieuwkomers” in de eredivisie fanatieke zingende suppórters versus bij ons de “vergane glorie” klagende en verwende uitfluiters?

Sommige spelers spelen liever uit dan thuis en dat komt door ons publiek. Dat is zelden de 12e man, integendeel zo blijkt wel!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor jorro » 03-02-2019 18:51

Thinkman schreef:Beetje zwart-wit misschien maar hebben we gemiddeld niet gewoon een heel negatief publiek?
Daar, bij de “nieuwkomers” in de eredivisie fanatieke zingende suppórters versus bij ons de “vergane glorie” klagende en verwende uitfluiters?

Sommige spelers spelen liever uit dan thuis en dat komt door ons publiek. Dat is zelden de 12e man, integendeel zo blijkt wel!


Ja daar heb je denk ik wel gelijk in. Hopelijk realiseert iedereen zich dat we er zaterdag als supporters MOETEN staan. Het zou fantastisch zijn als we allemaal onze teleurstelling en frustratie even opzij zetten en we vanaf de tribunes ervoor zorgen dat onze spelers het beste uit zichzelf halen. Dus volle bak support en sfeer, zoals twee seizoenen geleden tegen PEC. In deze moeilijke fase van de competitie helpen alle beetjes, dus laten we er als supporters vol voor gaan!!!
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor pes5 » 03-02-2019 20:08

Eens met vorige sprekers.

We moeten onszelf als publiek laten horen zaterdag en wel in positieve zin. Als iedere seizoenkaarthouder hier op het forum zaterdag nu eens iemand meeneemt. Of liever nog twee mensen. Volle bak tegen PEC.

En NN en Feanfan; doe naam sfeervak ook weer eens eer aan. Het lijkt de laatste tijd wel of we als toeschouwers zitten te wachten totdat we weer iemand kunnen uitfluiten vanaf de tribune. Wachten op een fout.

Het team heeft ons nu nodig.

ALS ÉÉN MAN ACHTER HEERENVEEN!
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor DSCH » 05-02-2019 17:44

Helemaal eens met de vorige Posts. Wij als supporters kunnen de ploeg zeker helpen. Vol achter het team gaan staan en ze naar de drie punten schreeuwen!! Dat is hoe wij iets voor de club kunnen betekenen!
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Satyr » 05-02-2019 20:54

Drie punten zijn noodzaak, we hebben echt geen team voor degradatiestress.

En minimaal één supporter die er nu al slecht van slaapt :oops:
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor HUNTELAAR » 05-02-2019 23:25

Olde Riekerink schijnt vorige week gezegd te hebben zich geen zorgen te maken over de beruchte streep.
Nou.. ik wel!

100% eens met vorige berichten, laten we achter de ploeg gaan staan zaterdag.
Bij weer geen driepunter schieten we ons zelf in de voet,en niet in de voet van welke passant dan ook, wij zijn de club!!
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor HUNTELAAR » 05-02-2019 23:33

Nu ook weer, de LC pakt groots uit met het feit dat we geld moeten lenen om salarissen te betalen. Het zal allemaal wel, ze vinden het prachtig. Ze laten geen moment benut om samen met omroep fryslan onze club in kwaad daglicht te stellen.
Wannneer komt nou eindelijk ons tegengeluid. Kom op! De club is van ons, maar we laten ons in slaap sussen en inpakken en ons steeds verder van onze club afdrijven.

Nou eerst maar even slapen, hopelijk zonder al te veel degradatiestress
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor paparazzi » 06-02-2019 02:01

Satyr schreef:Drie punten zijn noodzaak, we hebben echt geen team voor degradatiestress.

En minimaal één supporter die er nu al slecht van slaapt :oops:


Kop op! Als er eentje kritisch kan zijn dan ben ik het vaak wel, maar ik geloof niet in degradatie. No way!
We hebben allemaal kunnen zien tegen dat er tegen Vitesse weer een echt team stond en dat ze echt wel kunnen voetballen. We zijn op het juiste moment klaar voor het restant van de competitie.
Ik ben zeer optimistisch over Dennis Johnsen maar ook over Jizz Hornkamp. Verder staat er een stabiel middenveld en komt Schaars ook langzaam aan weer op zijn oude niveau terug.
Met michel Vlap hebben we goud in handen en met van Bergen naar mijn overtuiging ook. Verder hebben we een spits die ze er vanuit alle hoeken en gaten in kan knallen.
Nee, het staat goed zo. Alles lijkt erop te wijzen dat de komende wedstrijden alleen maar beter zullen worden. Te beginnen tegen Zwolle!
Pec is een mooi opwarmertje voor de week erna, Psv. Op een mooie zaterdagavond en een heerlijk tijdstip.
Het zou mij niets verbazen als er zes punten worden gehaald in deze twee potjes.
Daarnaast beschikken we ook nog eens over een goede bank met o.a Thorsby, Kongolo en Mihaljovic. Met de steun van de 12e man erbij gaat dit zeker goedkomen, let maar eens op!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor pes5 » 06-02-2019 11:06

Dan moet die 12e man zich nu ook laten gelden! Net stinne, mar derhinne!

Staat er al een oproep op de websites van NN of Feanfan?

Het team heeft ons nu meer nodig dan ooit te voren, dus neem allemaal gasten mee en zorg dat er kabaal gemaakt wordt.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Satyr » 08-02-2019 13:44

[quote="paparazzi"
Het zou mij niets verbazen als er zes punten worden gehaald in deze twee potjes. [/quote]

Waarom nu ineens wel? Zwolle thuis hopelijk 2-2, PSV zal wel weer een Heracles/Feyenoord-achtige nederlaag worden. Dat is helaas een stuk realistischer dan 6 punten verwachten op basis van Vitesse uit. Zonder VAR verlies je daar en stá je al op/onder de streep
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor jorro » 08-02-2019 14:35

Ja Satyr, het is erg verleidelijk om sceptisch en negatief te zijn, want er is momenteel erg weinig om positief over te zijn als het onze club aangaat. Toch zou het fijn zijn als wij als supporters daar voor nu overheen stappen en rondom alle resterende wedstrijden volop achter de club gaan staan. Wie weet wat er dan mogelijk is/gebeurt. Ik wil wel eens zien wat er met onze spelers gebeurt als ze merken dat het stadion achter ze staat en ze opzweept. Dat zou toch extra punten moeten opleveren zou je zo zeggen!? Ik hoop echt dat iedereen hiervan doordrongen is en we morgen een Abe Lenstra Stadion zien dat samen met de spelers volop strijd levert, en waarbij we met z'n allen laten zien dat onze club nog altijd springlevend is ipv. halfdood. Forza!
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Satyr » 09-02-2019 01:15

Ik hoop dat jullie gelijk krijgen. In uitduels gebeurd het niet (publiek is meestal tegen je :) )en daar spelen we juist wat beter, pakken we de punten.

Het ligt volgens mij aan de speelwijze thuis (breien, breed, futloos, traag, laf) en niet zozeer aan wat extra aanmoedigingen. Laat ik het zo zeggen, er mag best eens een bal richting Lammers die niet door iedere andere speler eerst twee keer is aangeraakt.

Bijvoorbeeld, Hahn die een bal uit de handen helemaal naar voren schiet. Dat mag tegenwoordig bij voetbal, echt. Of een vrije trap nemen zoals AZ corners neemt. Je hoeft niet te wachten op Pierie en Hoegh om te scoren. Je geeft de tegenstander dan ook zeeën van tijd om te organiseren.

Meer ADHD dan ADD dus.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor paparazzi » 09-02-2019 14:41

Satyr schreef:Het ligt volgens mij aan de speelwijze thuis (breien, breed, futloos, traag, laf).


Dat klopt ook wel. Het was de afgelopen maanden veel te afwachtend en dan maar proberen met reactievoetbal eruit te komen.
Inmiddels kun je nu toch wel stellen dat dat geen succes heeft gebracht in thuiswedstrijden en dat zal de technische staf ook wel weten inmiddels.
Daarom verwacht ik ook een totaal andere spelbeeld vanavond. Heerenveen zal het spel nu thuis eens moeten maken!
En als dat niet via de schijven op het middenveld lukt dan maar wat sneller die bal bij Lammers en/of van Bergen.
Ik verwacht niet dat wij vanavond de bal aan Zwolle geven maar zelf vol gas erop gaan.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Satyr » 09-02-2019 20:23

Het was weer niet veel, maar iig een puntje.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor siesta » 09-02-2019 20:25

Ze willen wel maar kunnen het gewoon niet. Dramatische tweede helft. :(
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor JelleLawnmower » 09-02-2019 20:35

Met een trainer die middenvelders op rechtsbuiten opsteld en spitsen op rechtsback zijn we gedoemd te degraderen Rozemond onstla die JOR joker!!!!!!!!
JelleLawnmower
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 02-04-2017 15:38

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor paparazzi » 09-02-2019 20:43

jammer en toch weer teleurstellend. Maar ze kunnen ook niet beter.
Verdrietig om te constateren dat een Zwolle makkelijker voetbalt dan ons.
Lammers niet gezien. Van Bergen uitstekend evenals Mihaljovic! Hornkamp op de back vind ik een drama! Dan zie ik nog liever Floranus daar.
Uiteindelijk redt Hahn ons nog een punt met z`n enorme reflex. Keurig!

Ach, zo slecht is het allemaal ook weer niet. Volgende week gewoon weer proberen volle bak tegen Psv!

Trouwens, wat een slecht veld zeg!!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-02-2019 21:17

Puntje wat een maximaal haalbare was na 90 minuten en dat Hahn eindelijk eens een puntje pakt.
Ze willen wel, maar kunnen niet. Ik zou voortaan Van Amersfoort in de thuiswedstrijden laten spelen en Lammers in uitwedstrijden
Heb trouwens wel "genoten" van Makkelie. Niet teveel met kaarten strooien, voordeelregel toepassen en duidelijkheid bij spelers creëren. Toch wat anders dan Siemen Mulder of Christiaan Bax
Laatst bijgewerkt door Feanfan 1 op 09-02-2019 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor fuotbalgek » 09-02-2019 21:30

Pijnlijk inderdaad om te constateren dat er weinig voetbal in zit. Met name de tweede helft vraag je je af wat het idee is. Over het middenveld voetballen lukt niet, Lammers is onzichtbaar en onbereikbaar en er komt niks meer vanaf de flanken. De opbouw stagneert daardoor constant wanneer de backs onder druk aan de bal komen en niet veel meer kunnen dan een pisbal langs de lijn of terug naar de keeper.

Doordat Vlap diep speelt en Rienstra te vaak verstoppertje speelt komen we in de opbouw in de knoei. Alles moet via Schaars in deze formatie. Zou graag volgende week toch Yuki weer eens naast Schaars zien, ten koste van Rienstra. Daarnaast hadden we vandaag na een uur beter met Pelle op het middenveld kunnen spelen, die meer dynamiek en power kan brengen als de wedstrijd er op vraagt, en Vlap ten koste van Lammers voorin. Misschien ook maar eens proberen. Hebben we Streppel zijn Schaars, Yuki en Pelle weer staan.

Overigens, wanneer de opbouw niet lukt hebben we kennelijk ook geen plan B. Het middenveld overslaan en direct onze aanvallers bereiken, of via de tweede bal aanvallen, zie je ook geen poging toe. We verzanden maar in opbouwen wat te moeizaam gaat.

Hornkamp was inderdaad niet best maar laten we hem na een mindere wedstrijd niet afschrijven, tegen Vitesse begon hij goed. Floranus heeft hier veel fouten mogen maken met meer ervaring achterin, geef die jongen even de kans. Er zit wel gif in en hij is comfortabeler aan de bal dan Floranus en enkele andere verdedigers bij ons. Kan wel wat worden.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor zweed1 » 09-02-2019 22:22

Na lange tijd maar weer eens een wedstrijdje gaan kijken. Ben toch flink geschrokken er zit weinig voetbal in de ploeg. Alhoewel wij op papier sterker lijken dan PEC is er erg weinig combinatievoetbal.

Weinig combinaties lukken, de linies sluiten niet op elkaar aan het is lastig de bal lange in de ploeg te houden en er ontbreekt een regisseur. Ik weet niet wat ze precies op de training doen maar dit zij toch profs daar verwacht je toch wat meer van.

Ik denk dat het lastig gaat worden wat een echt ander plan hebben ze ook niet, lange bal spelen. Verder is het achterin kwetsbaar zo’n tegengoals mag nooit in de laatste seconde 1e helft vallen.

Maar ja beetje is toch nog mooi want PEC was beter. Veel meer balbezit en doel-opgingen en dat terwijl wij thuis speelden ??
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-02-2019 22:24

zweed1 schreef:Maar ja beetje is toch nog mooi want PEC was beter. Veel meer balbezit en doel-opgingen en dat terwijl wij thuis speelden ??

Zo gaat het hele seizoen al. In uitwedstrijden wordt er wel leuk en aanvallend gevoetbald.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor pes5 » 09-02-2019 22:27

Ik ben klaar met JOR.

Uiterst correcte kerel, maar het lijkt er gewoon niet op. Er zit zo vreselijk weinig overtuiging in dit Heerenveen. De wil is er best wel, maar we zetten niet goed druk, verspelen zo ongelooflijk veel vrije ballen en terwijl de kwaliteit er toch wel moet zijn, ik hoef weinig spelers van bijvoorbeeld PEC hier te zien, komt het er totaal niet uit.

Ze wilden ook wel druk zetten vandaag, maar na 5 minuten was dat ook weer gedaan. Het is gewoon geen grheel. Deze trainer motiveert niet. We hebben iemand nodig die harder op kan treden en het systeem erin dreunt.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor hhage » 09-02-2019 22:47

Zag dat de spelers wel hun best deden,en sommige spelers probeerde het publiek er achter te krijgen,jammer dat sommige op de tribune de laatste minuten gaan fluiten terwijl we terug werden gedrongen en de ploeg de steun wel nodig hadden...Waarom zou je als speler zijnde voor zulke supporters je best doen??
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Hakansson » 10-02-2019 00:49

Voor eerst sinds lange tijd met gevoel naar huis van ze hebben er alles aan gedaan.
Vond ze fel in deuls en hardwerken das lang geleden.

Schaars was fel in deuls en probeerde de boel te sturen , maat zelf aan de bal dramatisch.

Verder opvallend dat kik veel deuls aanging , waar hij deze normaal vaak mijdt.
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Superfries1994 » 10-02-2019 03:13

paparazzi schreef:jammer en toch weer teleurstellend. Maar ze kunnen ook niet beter.
Verdrietig om te constateren dat een Zwolle makkelijker voetbalt dan ons.
Lammers niet gezien. Van Bergen uitstekend evenals Mihaljovic! Hornkamp op de back vind ik een drama! Dan zie ik nog liever Floranus daar.
Uiteindelijk redt Hahn ons nog een punt met z`n enorme reflex. Keurig!

Ach, zo slecht is het allemaal ook weer niet. Volgende week gewoon weer proberen volle bak tegen Psv!

Trouwens, wat een slecht veld zeg!!

Mihajlovic was toch gewoon heel matig vandaag? Kwam bijzonder weinig dreiging van af, en veel ballen gingen bij hem ook weer achteruit. Hornkamp was vandaag niet best inderdaad, maar die zullen we echt de tijd moeten geven. We hebben door blessures ook weinig keus.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Superfries1994 » 10-02-2019 03:23

Het was echt enorm slordig vandaag. Er lieten een hele hoop het flink afweten helaas. Schaars heeft wel tien ballen verkeerd gegeven (terwijl je van hem juist goede ballen verwacht), Vlap zat er ook totaal niet in zoals vrijwel altijd (maar dan wel weer scoren), Mihajlovic vond ik ook maar weinig toevoegen en Postbode Ben was ook weer bezig. Veel dom balverlies wat vaak onnodig is. In een aanval ver op de helft van de tegenstander kan het gebeuren, maar voor de middenlijn of iets erover ging het al mis. Veel ballen weer terug, veel te vaak aan de voet. Schaars en Rienstra speelden weinig over en als ze het deden, was het balverlies. Hornkamp viel ondanks zijn goede pot tegen Vitesse vandaag wel door de mand helaas. Maar er zit wel iets in, dat kost alleen nog wel wat tijd. Hahn had weer eens een paar hele slechte momenten, maar de redding op die kopbal was mooi en was ook wel weer een keer nodig.

Van Bergen was bij tijd en wijlen lekker op dreef en is zich echt aan het ontwikkelen. Levert steeds betere ballen af na een actie en die acties lukken ook steeds vaker. Pierie speelde een geweldige wedstrijd en was tussen al die ervaren spelers om hem heen (Schaars, Rienstra, Hoegh, Hahn) verreweg de beste zonder fouten. Woudenberg was weer degelijk en lijkt dat niveau ook goed vast te kunnen houden. Daarnaast kun je na een paar tellen al zien dat Johnsen vele malen beter is dan Mihajlovic. Als coach zijnde kan je daar ook niet meer omheen. Zijn invalbeurt was niet eens geweldig, maar je ziet aan zoveel dingetjes dat hij echt goed kan ballen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Goran Popov » 10-02-2019 10:08

Het kan aan mij liggen, maar is er hier dus niemand die zich groen en geel ergerde aan JOR die doodleuk THUIS tegen ZWOLLE bij een 1-1 STAND zijn spits er 10 minuten voor tijd afhaalt? Verdomme man. Wat wil je dan?? Haal verdomme een verdediger of middenvelder er af en ga alles of niets spelen. Wat een suurtsje is dat zeg.

Ik identificeer me niet met dat soort slap gedoe.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: 9-2-2019 sc Heerenveen-Pec (18.30u)

Berichtdoor Ebiede » 10-02-2019 10:10

Die spits moet hij er veel eerder afhalen. Lammers is een van de redenen dat het zo stroef draait, brengt helemaal niks en help de ploeg helemaal niet. Met Van Amersfoort draait het veel beter.

Wat mij betreft geen minuut meer voor Lammers.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten