Moderators: Beheerders, Fanmasters
du longhi schreef:Op papier hebben we toch best een redelijk elftal.
Een middenveld met Rienstra, Schaars en Vlap is zeker eredivisiewaardig
Zeneli Lammers en van Bergen is zeker goed genoeg voor de subtop.
Achterin daar schort het aan. Hoegh en Pierie gaat nog maar de backs zijn niet van het Heerenveen niveau.
Op zich snap ik de keus voor destijds voor Woudenberg wel. Destijds 2e back bij Feyenoord en kon mee met het niveua. Jammer dat hij zich nog niet dusdannig ontwikkelt heeft dat hij beter geworden is. Floranus deed het op de back bij Sparta helemaal niet gek. Alleen bij Heerenveen bakt hij er helemaal niks van. Bulthuis kon mee met Utrecht toen die streden om plek 4-5.
Dat hij niet gebracht heeft wat hij bij Utrecht bracht is spijtig.
Had Hamstra met Dumfries veel geluk dan kun je ook stellen dat hij met deze drie ook wel heel ongelukkig geweest is.
Als je van te voren weet dat spelers niet doorontwikkelen zullen ze waarschijnlijk ook niet gehaald worden. Deze jongens zijn stil blijven staan of zelfs achteruit gegaan. Hoe kan dat?
du longhi schreef:Hoe kan dat?
Wizard schreef:We hadden hier zelfs een actief forumlid, die nu weg is, die steeds maar bleef volharden dat de club een prima en stabiele financiële reserve had.
AllardP schreef:De vraag is vervolgens: wat doe je hieraan? Naar mijn mening moet je niet te bang zijn om een deel van de reserve te investeren in het team. Alleen met goede resultaten kun je uit de vicieuze cirkel breken. Andere opties werken niet: met snijden in de uitgaven worden de resultaten alleen maar slechter en met huurspelers verminder je toekomstige transferopbrengsten, waarvan je altijd afhankelijk zult blijven.
Is dit nou echt zo'n rare mening, beste Wizard?
Kaz_SCH schreef:Blij dat je terug bent AllardP, ook ik was altijd blij met jouw bijdragen die in mijn ogen altijd op feiten gebaseerd waren. Nu ik jullie 2 posts zo onder elkaar zie, ligt jullie mening helemaal niet zo ver uit elkaar, het is een verschil in interpretatie van dezelfde feiten. Als we gewoon normaal op elkaar reageren is er toch niks mooiers dan een beetje lullen over onze club?
Feit is: Er is stiekem best veel geld
Ander feit is: Je moet helaas ook veel geld achter de hand houden als je elk jaar (voor transfers) 6 miljoen achteruit boert
fuotbalgek schreef:Toch twijfelachtig waarom er geen rode loper wordt uitgelegd voor een vertrek van Thorsby en Yuki. Thorsby kennelijk alleen wanneer er een derde club wil huren, begrijpelijk achteraf. Yuki, geen idee waarom je daar niet vanaf wil. Benieuwd wat de club nu met Morten gaat doen
Jazz schreef:
Er schijnt geen interesse te zijn geweest in Yuki. Dit lijkt me sterk, als jonge international van Japan moet er toch een club interesse hebben getoond?
Forza schreef:Ik snap weinig van het transferbeleid (algemeen).
Kobayashi vertrekt voor niets. Ja, hij heeft een hoog jaarsalaris. Nu heb je niets. Laat bijtekenen en verkoop, je krijgt vast meer dan vier ton.
Thorsby? Een schandaal. Gaat gratis weg en het enige wat ze bedenken... Rancune... Wat kwartiertjes meedoen. In wiens belang is dat? Thorsby? De club?
Schaars. Aanvoerder. Duidelijk een man die de lijnen kan uitzetten en meerwaarde kàn hebben. Gratis weg.
Lammers. Gehuurd. Doet hij het slecht, dan wil je hem niet. Doet hij het goed, dan ben je hem ook kwijt.
Pierie. Eigen opleiding. Weg voor redelijk bedrag en eventueel meer als hij het goed doet. Wat ik eigenlijk lastig vind om te geloven.
Van Amersfoort. Niet slechter dan wat er staat. Opgeofferd omdat Odegaard kwam. Gratis weg. Zonde.
Vlap: Zie Pierie.
Wel verlengd... Matig materiaal.
Leuk hoor, Pierie weg voor vijf miljoen (?). Maar shoppen met een operationeel tekort van miljoenen en een dreigende leegloop van sponsoren èn supporters... Dat vraagt om een voetbalkenner/clubkenner. Kenden we maar zo iemand...
Kobayashi: Er was geen interesse. Verder hebben wij geen geld om 4 ton per jaar salaris te betalen aan 1 speler
Thorsby: Hij wilde niet verlengen, daar kan de club niks aan doen.
Schaars: Stijn is 35, enorm blessuregevoelig en was niet spectaculair na zijn rentree. Is ook een enorme gok of hij hier wilt blijven en/of hij zijn oude niveau kan halen.
Lammers: We krijgen een deel van de winst mocht Lammers PSV verlaten. Verder kan ik niet 1,2,3 spitsen opnoemen die wel haalbaar waren. Jij wel?
Pierie: Kan niet verdedigen, hebben nu de hoofdprijs gekregen. Prima. Skovgaard en Dresevic mogen strijden om zijn plek.
Van Amersfoort: Komt te kort, vlagen van goed spel tegenover wedstrijden waar hij onzichtbaar is. Dit vertrek kan je opvangen.
Forza schreef:
Koba: Ik weet niet wat gevraagd is, Is er niemand die 4 ton of iets meer betalen voor een Japans international?
Thorsby: Waar. Maar hoe ze ermee omgaan is beschamend.
Schaars: Wat is het goedkopere alternatief?
Lammers: Een spits die er 14 maakt? Roep maar iets. Ik denk dat er zat zijn,
Pierie: Eens
Van Amersfoort: Inderdaad inwisselbaar. Maar deze hebben we. De volgende inwisselbare moeten we betalen. En dat geld is er niet. Overigens vind ik dat hij het goed deed voor Odegaard kwam. Daar is hij geslachtofferd. Hij is meer waard dan 0. En dat is wat we krijgen. De opvolger is transfervrij (roep maar!) of duurder.
Forza schreef:.
Keer terug naar Transfers & geruchten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast