Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jelmer1981 » 03-01-2019 16:47

Zeer benieuwd wat er gaat gebeuren deze winter.
Ik verwacht niet dat alle spelers die nu genoemd worden (Zeneli, Thorsby, van Amersfoort, Yuki en Rojas) ook gaan vertrekken. Sterker nog, ik denk dat het wel eens lastig zou kunnen worden om die jongens te slijten.
Zeneli zal wel vertrekken, en daar hebben we Mihajlovic al voor gehaald, dus die zal echt niet ook vertrekken. Verkeerde interpretatie van de media neem ik aan.
Ik kan me niet voorstellen dat er een club komt voor Rojas en Yuki. die hebben echt niets laten zien. Thorsby misschien, en Pelle zal wel naar NAC of NEC gaan denk ik.

Ik verwacht er sowieso een centrale verdediger bij... anders hadden ze Naess niet zo makkelijk laten gaan.
Veel zal afhangen van Schaars... komt hij nog terug en op niveau?
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor zweed1 » 03-01-2019 22:35

Ik verwacht verder geen mutaties alleen vertrekkende. De heren directeuren/toezichthouders zijn zo met elkaar bezig dat er geen aandacht is voor de broodnodige versterking met name in de defensie.

Kijk eens in Belgie of Zweden voor een sterke verdediger, maar als club zijn wij ook steeds minder interessant aan het worden. Wij betalen matig en er is veel gedoe bestuurlijk.

Maar hopen op een positief 2019, ik volg het nog van verre afstand allemaal.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Voorstopper » 04-01-2019 12:03

Er is natuurlijk wel aangegeven dat er in de zomer is aangekocht met verwachte inkomsten uit de verkoop. Ik verwacht dus ook dat er eerst wel meerdere spelers moeten gaan vertrekken voor we in actie gaan komen en het kan de komende weken wel eens rustig worden qua inkomende transfers. Schaars is natuurlijk ook op de terugweg, we hebben een paar jonge gasten die er aan komen en een Bruijn die wel wat meer minuten kan maken. Een vertrek van Thorsby in de winter kan prima opgevangen worden. Pas wanneer Zeneli én een Rojas gaan gaat men misschien wat doen, maar zou ook zo een huurspeler kunnen zijn voor de breedte.

De winterperiode is bij uitstek wel de periode waarin vanuit Zweden spelers naar Europa vertrekken dus wie weet zit er nog iets tussen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Raider » 05-01-2019 12:46

Bulthuis gaat mischien vertrekken in de winter ,een goede zaak. Maar ik zie het allemaal duister in, geen geld om goede spelers te kopen. Spelers die weinig opbrengen. En ik zou het niet verstandig vinden om Zenelli in de winter te verkopen. Hij speelt soms goed en dan weer slecht maar dan blijft er niks meer over.
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 05-01-2019 15:24

Out: Thorsby, Zeneli, Bulthuis
In: Hopelijk een goede CB
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Superfries1994 » 05-01-2019 15:34

Jazz schreef:Out: Thorsby, Zeneli, Bulthuis
In: Hopelijk een goede CB

Joost van Aken gaat naar Zwolle. Dat had voor ons een goede derde centrale verdediger kunnen zijn. Al had Pierie of Hoegh het dan wel moeilijk gekregen. Misschien dat Zwolle hem slechts huurt, dan kunnen wij hem altijd nog definitief overnemen in de zomer, mocht Pierie vertrekken. Al staat die laatste sinds eind vorig seizoen al behoorlijk stil in zijn ontwikkeling.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor tha boelie » 08-01-2019 08:44

sc Heerenveen heeft een nieuwe datum vastgesteld voor de traditionele nieuwjaarsreceptie. Op dinsdag 5 februari zullen we met elkaar het glas heffen op hopelijk een succesvolle tweede seizoenshelft. Na het sluiten van de wintertransferperiode is dit ook het moment om u bij te praten over alle veranderingen in de selectie van trainer Jan Olde Riekerink en nieuwe spelers voor te stellen.


Dit beloofd nog wat voor de komende maand.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 08-01-2019 08:48

tha boelie schreef: Na het sluiten van de wintertransferperiode is dit ook het moment om u bij te praten over alle veranderingen in de selectie van trainer Jan Olde Riekerink en nieuwe spelers voor te stellen.

M.n. de zin 'en nieuwe spelers voor te stellen' vind ik een zeer interessante. Ik ben erg benieuwd met welke versterkingen de club komt. Logisch zouden zijn: een basiswaardige centrale verdediger en een talentvolle linksbuiten.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 08-01-2019 10:23

Tegen die tijd kunnen we twee 'nieuwe aanwinsten presenteren', een nieuwe middenvelder en een nieuwe rechtsback: Stijn Schaars en Jizz Hornkamp.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 08-01-2019 18:11

Ik wil 2 nieuwe spitsen.

Aangezien Lammers toch weer naar PSV terug gaat en Pelle waarschijnlijk ook vertrekt.
Dan wordt Hornkamp ook nog eens omgeschoold tot rechtsback.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 09-01-2019 08:24

BK2007 schreef:Ik wil 2 nieuwe spitsen..

Dat is op dit moment geen topprioriteit. Voor Lammers is Pelle back-up.
Wanneer één van onze centrale verdedigers geschorst of geblesseerd is, hebben we een serieus probleem.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 09-01-2019 11:19

Rojas mag blijkbaar ook deze winter vertrekken. Het is inmiddels een heel lijstje aan het worden van spelers die mogen vertrekken, hopelijk lukt dit ook dan maak je aardig wat ruimte in het salarishuis want er hoeft niet voor iedereen een vervanger te komen.
- Arber Zeneli > nieuwe buitenspeler (Dennis Johnsen?)
- Dave Bulthuis > nieuwe centrale verdediger (Jurgen Mattheij?)
- Marco Rojas > Arjen van der Heide/Emil Frederiksen
- Morten Thorsby > Rodney Kongolo
- Yuki Kobayashi > Jordy Bruijn
- Van Amersfoort > nieuwe centrumspits (Samuel Armenteros?)
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Mackan68 » 09-01-2019 11:48

Op dit moment was wat mij betreft een iets voorzichtigere aankondiging van het voorstellen van nieuwe spelers meer op zijn plaats geweest. Dat was eenvoudig door het woord 'eventueel' toe te voegen. Dit lijkt er op dat ze er bij de club nogal zeker van zijn dat er spelers vertrekken waarvoor nieuwe spelers aangetrokken dienen te worden. Voor Yuki en/of Thorsby zullen geen vervangers gehaald worden. Hetzelfde geldt voor Zeneli. Dit is min of meer al gecommuniceerd door Hamstra. Blijft Bulthuis en/of Doke eventueel over. Ik vraag me af wie er voor hen een transferbedrag neer gaat tellen. W.b Dave is er een gerucht over Fortuna. Maar de geruchten gaan ook al zeker 3 transferwindows over onze topper Zeneli. En die is er ook nog steeds. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er in het buitenland iemand op Dave zit te wachten. En evenmin dat Fortuna hetzelfde aan salaris gaat betalen wat hij bij ons opstrijkt. De vraag komt dan automatisch weer naar boven. Wat is het belangrijkste aspect voor bepaalde keuzes, sportief of financieel?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 09-01-2019 15:29

Mackan68 schreef:De vraag komt dan automatisch weer naar boven. Wat is het belangrijkste aspect voor bepaalde keuzes, sportief of financieel?

Met betrekking tot Bulthuis lijkt er veel meer aan de hand te zijn. Dave verklaarde vorig seizoen al niet meer als linksback te willen worden opgesteld. Hij kwam immers meer tot z'n recht als centrale verdediger. Nadat hij terecht werd gepasseerd door Pierie op deze positie, is hij bij de club op een verkeerde manier verhaal gaan halen. De wijze waarop dit heeft plaatsgevonden is niet in goede aarde gevallen. Verder zijn ze er bij de club ook achter dat Bulthuis simpelweg te kort komt in onze manier van spelen; hij maakt simpelweg teveel fouten en uit zijn ongenoegen op een verkeerde manier. Dan is het niet vreemd dat je mag vertrekken.
Dat Bulthuis mag vertrekken lijkt me ook de enige juiste manier. Zowel sportief als financieel. Hij heeft dit seizoen niet gebracht waarvoor hij is binnengehaald; hij presteert duidelijk ondermaats en heeft wel een erg grote mond voor een middelmatige speler (t.o.v. medespelers). Dave is hier niet gekomen voor de bank en dan is het voor beide partijen beter om uitelkaar te gaan.

NB De club geeft aan dat voor elke vertrekkende verdediger een vervanger komt. Ik ga ervan uit dat gezien voorgenoemde situatie Bulthuis vertrekt. Daarnaast zal ervoor Zeneli zeker een vervanger danwel talentvolle vleugelspeler komen. Met een vertrek van Zeneli betekent het dat je overblijft met Van Bergen en 2 vleugelspelers die mogen vertrekken; daar ga je geen play-offvoetbal mee behalen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Superfries1994 » 10-01-2019 01:05

Wizard schreef:Nadat hij terecht werd gepasseerd door Pierie op deze positie, is hij bij de club op een verkeerde manier verhaal gaan halen. De wijze waarop dit heeft plaatsgevonden is niet in goede aarde gevallen.

Is dit een gokje van jou of heb dit gehoord? Niet dat ik je niet geloof trouwens, want ik zie Bulthuis dit zo doen. Ik vind zijn blessure ook een beetje duister.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 10-01-2019 08:50

Superfries1994 schreef:Is dit een gokje van jou of heb dit gehoord? Niet dat ik je niet geloof trouwens, want ik zie Bulthuis dit zo doen. Ik vind zijn blessure ook een beetje duister.

Ik heb dit in de wandelgangen gehoord. Aangezien deze bronnen meestal behoorlijk betrouwbaar zijn, verwacht ik dat dit klopt. Wat betreft de aard en ernst van zijn blessure, durf ik daar niks over te zeggen. Het is sowieso vreemd dat hij - ondanks dat hij geblesseerd is - niet meegaat op trainingskamp.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jelmer1981 » 10-01-2019 09:44

Wizard schreef:De club geeft aan dat voor elke vertrekkende verdediger een vervanger komt. Ik ga ervan uit dat gezien voorgenoemde situatie Bulthuis vertrekt.

Ik ben wel benieuwd of dit inclusief Naess is, dus bij vertek Bulthuis twee nieuwe verdedigers...
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor pes5 » 10-01-2019 16:19

Als Bulthuis buiten het veld net zo dom en negatief is als in het veld, dan verbaast me dat niet Wizard.

Wat wel duidelijk is, is dat er defensief echt iets bij moet. Weer vier tegengoals vandaag.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 11-01-2019 10:17

pes5 schreef:Wat wel duidelijk is, is dat er defensief echt iets bij moet. Weer vier tegengoals vandaag.

Tegen de nummer laatste van de 2. Bundesliga. Met je basisteam speel je daar simpelweg gelijk tegen.
Defensief zal er absoluut wat bij moeten; met de huidige selectie wordt het zo wel erg moeilijk om play-off voetbal te halen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Feanfan 1 » 11-01-2019 11:22

Wizard schreef:Tegen de nummer laatste van de 2. Bundesliga. Met je basisteam speel je daar simpelweg gelijk tegen.
Defensief zal er absoluut wat bij moeten; met de huidige selectie wordt het zo wel erg moeilijk om play-off voetbal te halen.

Misschien willen de meesten het niet zien, maar we moeten er voor zorgen dat we niet bij de laatste 3 eindigen. We beginnen met Ajax, AZ, Vitesse, Zwolle en PSV. Daar worden niet veel punten behaald en dan sta je al bij de onderste 4 waardoor de druk nog meer toeneemt. En met de huidige verdediging eindig je op 80 tegengoals. Dan is play-offs voor Europa totaal niet realistisch
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Demster » 11-01-2019 13:49

Voor mij is het duidelijk dat we in een negatieve spiraal terecht zijn gekomen waar we moeilijk uit lijken te komen. Elk jaar wordt de selectie kwalitatief minder, levert minder geld op wat weer resulteert in minder geld voor kwalitatieve aankopen. Hierdoor is het belangrijk dat de club actief zoekt naar de zogenoemde 'buitenkansjes'. Hier is de scouting erg belangrijk voor en lijkt die afdeling nou net niet optimaal benut worden, waardoor we blijven zitten met de Bulthuisjes van deze wereld. Ik verwacht daardoor ook helemaal niks van deze transferperiode qua eventuele verrassingen.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 11-01-2019 18:05

Demster schreef:Voor mij is het duidelijk dat we in een negatieve spiraal terecht zijn gekomen waar we moeilijk uit lijken te komen. Elk jaar wordt de selectie kwalitatief minder, levert minder geld op wat weer resulteert in minder geld voor kwalitatieve aankopen. Hierdoor is het belangrijk dat de club actief zoekt naar de zogenoemde 'buitenkansjes'. Hier is de scouting erg belangrijk voor en lijkt die afdeling nou net niet optimaal benut worden, waardoor we blijven zitten met de Bulthuisjes van deze wereld. Ik verwacht daardoor ook helemaal niks van deze transferperiode qua eventuele verrassingen.


Ach wel nee joh.

Er zijn nog vele pareltjes in onze selectie. Je bent denk ik wat negatief doordat zo'n Thorsby gratis weggaat ?
Vind hem niet bepaald een groot talent en ben ook wat verbaast over zijn transfer.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Demster » 11-01-2019 21:15

BK2007 schreef: Ach wel nee joh.

Er zijn nog vele pareltjes in onze selectie. Je bent denk ik wat negatief doordat zo'n Thorsby gratis weggaat ?
Vind hem niet bepaald een groot talent en ben ook wat verbaast over zijn transfer.


Nouja, het klinkt misschien allemaal wat melancholisch maar ik had wel verwacht dat we voor Thorsby iets zouden vangen. Zeker omdat hij net als De Roon echt alle mogelijkheden heeft om tot bloei te komen in Italië. Maar aan de andere kant zie ik bij ons niet 1,2,3 spelers die net zoveel geld gaan opleveren als we vroeger kregen voor onze spelers. De Frederiksens en Van der Heidens moeten 't ook allemaal nog wel even gaan waarmaken.
Laatst bijgewerkt door Demster op 12-01-2019 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Mackan68 » 12-01-2019 15:57

Demster schreef: De Frederiksens en Van der Heidens moeten 't ook allemaal nog wel even gaan waarmaken.

Inderdaad. En Thorsby is de enige waarschijnlijk niet die bij ons gratis de deur uitloopt. Er loopt nog een hele lijst spelers uit contract. Of het lukt om met een aantal te verlengen (Hoegh, Buijs, Hornkamp) zal vooral afhangen of ze de komende maanden een kans krijgen en hoe uiteindelijk het resultaat is tot eind maart. Volgens mij moet er voor die tijd duidelijk worden of contracten verlengd, open gebroken worden o.i.d. Komen nog een aantal spelers bij waar de club graag vanaf wil. Daar krijg je nooit meer voor dan wat je er zelf voor betaald hebt, Mihajlovic bijvoorbeeld. Met een lege knip en alleen wat ruimte in het salarishuis wordt het een heidens karwei om je selectie te versterken komende zomer. En ik denk dat dat toch de insteek moet zijn iedere transferperiode.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Superfries1994 » 12-01-2019 18:11

BK2007 schreef:Ach wel nee joh.

Er zijn nog vele pareltjes in onze selectie. Je bent denk ik wat negatief doordat zo'n Thorsby gratis weggaat ?
Vind hem niet bepaald een groot talent en ben ook wat verbaast over zijn transfer.

Je had er wel een paar ton mee kunnen verdienen. Toch lekker als je het verlies zoveel mogelijk kan beperken. Daarbij staat Thorsby ook de ontwikkeling in de weg van jongens als Bruijn, Kongolo, oftewel de verkopen van de toekomst.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jelmer1981 » 14-01-2019 11:15

Het blijft weer zeer rustig bij Heerenveen, op transfer-gebied. Naess is vertrokken, waar blijft zijn vervanger? Ik neem aan dat er een CV komt die de strijd aankan om de basisplaatsen, maar tot op heden blijft het stil. Helemaal nu openlijk het vertrouwen in Bulthuis opgezegd is, kunnen we echt niet met deze selectie de tweede seizoenshelft in!
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 14-01-2019 12:12

Het is jammer dat - tot nu toe - niks op Thorsby is verdiend. Het beleid van de club is er namelijk gericht om juist op dit soort jongens te verdienen. Dat dit nu niet is gebeurd mag de directie worden aangerekend, en in het bijzonder Hamstra. Toch is het transferwindow nog niet bereikt; we hebben nog steeds kans om iets (een paar ton) op hem te verdienen.

Aangezien Thorsby toch vertrekt en we niks op hem verdienen, zou ik graag willen zien dat de club andere middenvelders de kans geeft. Uiteraard mits we een kleurloos seizoen spelen en dus nergens meer voor spelen. Tot die tijd zou ik absoluut met de sterkste 11 spelen (wat dus ook zonder Thorsby zou kunnen betekenen).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 15-01-2019 11:38

De beoogde basisselectie van sc Heerenveen

De verdediging van sc Heerenveen:
Linksback: Woudenberg
LCV: Pierie
RCV: Hoegh (Drkusic)
Rechtsback: Floranus, Schmidt, Hornkamp

Aangezien Bulthuis mag vertrekken en Naess reeds is vertrokken, blijven voorgenoemde namen over voor de basis van Heerenveen.
Concreet betekent dit dat er per direct een linksbenige verdediger bij moet.
Daarnaast is het voor de ontwikkeling van Pierie van essentieel belang dat de verdediging wordt opgewaardeerd (en dus versterkt) aangezien dit niet alleen goed is voor zijn ontwikkeling, maar ook voor zijn marktwaarde.


Het middenveld van sc Heerenveen:
Controlerend: Schaars, Rienstra, Bruijn, Kongolo
Aanvallend: Vlap, (Van Amersfoort), Frederiksen

Kobayashi mag vertrekken. Met de terugkeer van Schaars en bovengenoemde namen heb je een op papier prima middenveld.
In principe mag ook Van Amersfoort vertrekken.


De aanval van sc Heerenveen:
Spits: (Lammers), Iredale, (Van Amersfoort)
Vleugels: Van Bergen

Rojas en Mihajlovic mogen vertrekken. Zeneli zal toch naar verwachting deze winter danwel komende zomer vertrekken. Lammers zal terugkeren naar PSV. Van Amersfoort mag vertrekken.
Met Van der Heide staat er een jong talent die dit seizoen nog niet de extra kan maken. Het is wachten totdat hij de volgende stap zet.
De club zal dan ook druk op zoek zijn naar een spits en 2-3 vleugelaanvallers.


Resumé:
- Een nieuwe centrale verdediger (voorkeur linksbenig) is een must. De club actief moeten zoeken naar een verdedigende versterking aangezien de verdediging op dit moment de achilleshiel lijkt te zijn.
- De club zal actief moeten zoeken naar versterkingen op de vleugels en de spits met het oog op de grote schare aan aanvallers die spoedig lijkt te vertrekken
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 16-01-2019 20:53

Nog 15 dagen voordat de winter transferwindow sluit. Het is echter heel stil, typisch Heerenveen stil... Thorsby gaat zo goed als zeker weg, maar wat gaat er gebeuren met Kobayashi? Voor Zeneli zie ik wel dat we 1 dag voor het sluiten van de window een laag bod krijgen van een Galasataray of een Fiorentina. Vervanging heb je dan al (Mihaljovic).
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 16-01-2019 21:10

Koopjesjagers worden netjes weer naar buiten begeleidt.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten