Warner Hahn

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-09-2018 16:21

Kan net zo goed niemand op goal zetten, deze jongen houdt toch geen enkele bal tegen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Superfries1994 » 16-09-2018 17:06

Was inderdaad vandaag wel heel erg matig. Ballen slapjes wegstoten, zomaar uit het niets uitkomen...
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Flying Tilster » 17-09-2018 00:51

Feanfan 1 schreef:Kan net zo goed niemand op goal zetten, deze jongen houdt toch geen enkele bal tegen


Maak je liever druk over die spelers die voor hem staan die als "verdediger" betiteld wordt.
Hoe kun je in godsnaam Hahn de schuld geven van de grote fouten die onze verdedigers maken? Wel erg makkelijk na een 3-5 nederlaag om je keeper de schuld te geven. Ik vind Bulthuis, met de meeste ervaring, die slechtste verdediger die wij momenteel hebben. Die man blijkt er helemaal niks meer van te kunnen...
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-09-2018 04:49

Ik vind het niet makkelijk om de keeper de schuld te geven, maar ik constateer houdbare ballen. En ik maak me inderdaad druk om de mensen die voor hem staan, want de één is nog slechter dan de ander. En ik maak me helemaal zorgen over de twee mensen die hier alles voor het zeggen hebben, want die zorgen er voor dat de club straks Twente en Roda jC achterna gaat

Maar over Hahn, tegen Vitesse was hij veruit de beste en Zwolle ging ook nog wel aardig. Die goal tegen VVV trapt hij de grond in, tegen Feyenoord 5 tegengoals en gisteren weer. Niet dat het blunders zijn, maar er zijn keepers die ballen tegenhouden. Die laatste goal (vrije trap Osman), als Hansen op goal had gestaan was hij hier afgebrand omdat het weer zijn "linkerhoek" was.

Bij keepen hoort ook de verdediging neerzetten, misschien is hij daar ook niet zo goed in, al begint het natuurlijk bij de speler zelf
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Warner Hahn

Berichtdoor jorro » 17-09-2018 07:25

Natuurlijk had het gister beter gekund en gemoeten, maar daar staat tegenover dat Hahn zowat in z'n eentje verantwoordelijk is voor de schamele 5 puntjes die we nu hebben. Het lijkt me, zoals ook anderen constateren, belangrijker om zorg te uiten over de erbarmelijke staat van de verdediging én het middenveld daar weer voor.
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Beetle » 25-11-2018 19:51

Kan een andere keeper nu een kans krijgen? Dit is de zoveelste blunder die deze keer Thorsby een rode kaart kost!
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Superfries1994 » 25-11-2018 20:12

Beetle schreef:Kan een andere keeper nu een kans krijgen? Dit is de zoveelste blunder die deze keer Thorsby een rode kaart kost!

Volgens Hahn was het geen blunder van Hahn, en dus niet Hahn's schuld. Thorsby had die bal moeten verwachten. Je zou ook eens wél je verantwoordelijkheid pakken.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Wizard » 26-11-2018 08:23

Tamelijk bijzondere reactie van Hahn. Ook al zou het niet helemaal zijn schuld zijn geweest zou het wel zo chique van hem zijn geweest om het boetekleed aan te trekken uit collegialiteit. Maar nee, meneer legt het gehele kleed neer bij zijn teamgenoot. Dit is trouwens wel wat tekenend voor Hahn op dit moment.
Hij heeft een punt dat Thorsby die bal moet kunnen verwachten, maar je gaat ook geen speler (die in de dekking staat) aanspelen die op dat moment met zijn rug naar je toe staat. Flater.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Superfries1994 » 26-11-2018 10:59

Wizard schreef:Tamelijk bijzondere reactie van Hahn. Ook al zou het niet helemaal zijn schuld zijn geweest zou het wel zo chique van hem zijn geweest om het boetekleed aan te trekken uit collegialiteit. Maar nee, meneer legt het gehele kleed neer bij zijn teamgenoot. Dit is trouwens wel wat tekenend voor Hahn op dit moment.
Hij heeft een punt dat Thorsby die bal moet kunnen verwachten, maar je gaat ook geen speler (die in de dekking staat) aanspelen die op dat moment met zijn rug naar je toe staat. Flater.

Als je het beeld stil zet op minuut 32:35, dan zie je in dat beeld even veel PSV'ers loerend op een slechte bal als spelers van Heerenveen die de bal kunnen ontvangen en de keeper (4 tegen 4). Geen 3 tegen waar Hahn het over had. De bal wordt ook ingespeeld op een moment dat Thorsby stil staat en Lozano al zijn richting oploopt. Thorsby reageert ook ietwat laat, maar het was dan ook wel echt een hele slechte bal. Veel te veel achter Thorsby in plaats van voor, en vrij zacht. Hij speelt hem eerder in de voeten van Lozano dan in die van Thorsby. Dan moet je de verantwoordelijkheid pakken. Je komt hier tenslotte van Feyenoord, grote aankoop, één van de spelers waarvan je zo'n rol ook verwacht. Maar hij lijkt het tot nu toe niet beter te doen dan Hansen van vorig jaar. En dat was nauwelijks een voldoende.

Al is het ook niet makkelijk ballen tegenhouden als je soms kijkt hoe er verdedigd wordt. Floranus is duidelijk, maar als je ziet hoe bijvoorbeeld een Rienstra met 10 man (mannetje minder op het middenveld) terug sjokt én totaal niet om hem heen kijkt waardoor Bergwijn helemaal vrij komt tussen middenveld en verdediging (minuut 63).. Of hoe Bulthuis zich in het centrum bij de derde goal laat weglokken uit het centrum door Lozano (ipv overgeven), waardoor er een enorm gat ontstaat en De Jong vrij een balletje breed kan leggen op diezelfde Lozano (die dan opeens niet meer gedekt wordt door Dave). Het is echt verontrustend dat de ervaren jongens het massaal laten afweten. Je kunt Hamstra veel verwijten, maar dit is toch iets waar hij ook weinig aan kan doen. Natuurlijk, het is PSV, en met een man minder, dan valt 3-0 nog alles mee. Maar een hoop had toch ook wel voorkomen kunnen worden.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Wizard » 26-11-2018 13:59

Superfries1994 schreef:Je kunt Hamstra veel verwijten, maar dit is toch iets waar hij ook weinig aan kan doen. Natuurlijk, het is PSV, en met een man minder, dan valt 3-0 nog alles mee. Maar een hoop had toch ook wel voorkomen kunnen worden.

Hamstra heeft deze spelers gehaald en dus is juist hij diegene die hier verantwoordelijk voor mag worden gesteld. Behalve Lammers getuigt het aankoopbeleid van Hamstra tot nu toe nog niet van succes. Dat JOR er geen samenhangend team van weet te maken (het is op dit moment zelfs slechter dan onder Streppel), mag je hem aanrekenen. Feit blijft dat Hamstra verantwoordelijk is voor de aankopen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Superfries1994 » 26-11-2018 14:44

Wizard schreef:Hamstra heeft deze spelers gehaald en dus is juist hij diegene die hier verantwoordelijk voor mag worden gesteld. Behalve Lammers getuigt het aankoopbeleid van Hamstra tot nu toe nog niet van succes. Dat JOR er geen samenhangend team van weet te maken (het is op dit moment zelfs slechter dan onder Streppel), mag je hem aanrekenen. Feit blijft dat Hamstra verantwoordelijk is voor de aankopen.

Dat is ook zo. Hamstra is verantwoordelijk. Maar vooraf zou je zeggen: Rienstra, ervaren speler, heel goed gedaan bij Zwolle, minder bij AZ maar het weer opgepakt bij Willem II en de juiste leeftijd. Die moet de jonge jongens toch bij de hand kunnen nemen. Zelfde geldt voor Bulthuis, veel ervaring in de Tweede Bundesliga, een prima competitie. Misschien voetballend geen topper, maar verdedigend toch zeker wel. Op voorhand. Je zou toch zeggen: Dat zijn geen slechte aankopen. In de praktijk blijkt hier dus niets van. Als je bijvoorbeeld Kongolo op de plek van Rienstra neerzet, dan wordt het echt niet opeens 5% minder. En zoals Rienstra nu speelt, ga je het niet eens merken.
Een aantal jongens stellen simpelweg zwaar teleur. Terwijl zij beter zouden moeten kunnen. Dat is niet direct Hamstra zijn fout, echter blijft hij toch aan het einde van de rit verantwoordelijk.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Wizard » 27-11-2018 09:55

Superfries1994 schreef:Een aantal jongens stellen simpelweg zwaar teleur. Terwijl zij beter zouden moeten kunnen. Dat is niet direct Hamstra zijn fout, echter blijft hij toch aan het einde van de rit verantwoordelijk.

Bulthuis kan niet verdedigen met ruimte in de rug. Dit geldt ook voor Hoegh. Wanneer je wilt spelen op balbezit en met de voetballende oplossing dan weet je dat je moet verdedigen met ruimte in de rug. Hoegh kan deze ruimte vaak nog positioneel oplossen door zijn voetbalintelligentie. Bulthuis kan dit niet. Bulthuis is prima en zelfs uitstekend in de mandekking, maar in de zone en met ruimte in zijn rug is het een hele zwakke verdediger. Dit weet je obv scoutingsrapporten. Waarom wordt er dan toch gekozen voor deze man?
Rienstra is absoluut een prima voetballer, maar werd gehaald als '10', terwijl Vlap hier al speelde. Rienstra speelde in zijn carrière als '10' en als centrale verdediger. De positie van 6 en 8 zijn vrij nieuw voor hem. Gezien zijn ervaring zou hij die rol prima moeten oplossen. Op dit moment sneeuwt hij onder ook deels doordat Thorsby geen echte 6 is en deels dat Rienstra geen echte 6 is. Overigens ben ik ervan overtuigd dat een Rienstra gaat excelleren wanneer hij een echte opbouwer achter hem heeft staan, een Schaars.
Enfin, onze TD heeft ervoor gekozen om middenvelders en aanvallers aan te trekken, terwijl de prioriteit bij de verdediging lag. Uiteraard ontzie je je verdediging met een sterk middenveld, maar is ons middenveld niet sterk genoeg om het voetballend op te lossen. Dat laatste ligt ook deels bij onze JOR die er nog steeds geen geoliede voetbalmachine van heeft weten te maken, terwijl lager gebudgetteerde clubs dat wel zijn. Ligt dit dan geheel aan Hamstra die geen samenhangend team heeft weten aan te kopen of weet JOR er geen samenhang van te maken? Ik denk dat het aan beide ligt, maar dat Hamstra zich het meest achter z'n oren mag krabben.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-11-2018 12:00

Rienstra is geen 10, maar omdat hij er vorig jaar toevallig een stuk of 12 inschoot wordt hij als 10 gezien. Een 10 is ook iemand met een goede techniek en een steekpass en ook Vlap voldoet daar niet aan.
Maar aangezien Vlap nog wel eens een goal maakt (niet onbelangrijk) staat hij op een positie waar een completere speler hoort (type Djuricic)
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Warner Hahn

Berichtdoor visje » 16-12-2018 16:23

Hoelang blijven ze deze schiet en grabbel tent Warner Hahn nog opstellen? hij zou niet misstaan op de plaatselijke braderie of kermis.. maar deze man straalt zoveel onrust uit op de verdediging, ballen die voor het oprapen zijn worden in blinde paniek over de zei/achterlijn getrapt. zonde dat ze Hansen vorig jaar zo hebben laten gaan, liet ook wel eens een balletje gaan maar communicatie met de verdediging was zoveel beter en er was zoveel meer rust.
visje
Selectiespeler
 
Berichten: 424
Geregistreerd op: 16-01-2006 23:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-12-2018 16:25

En dan zie je Wouter van der Steen wekelijks uitblinken bij Den Bosch...
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Jazz » 16-12-2018 17:05

Feanfan 1 schreef:En dan zie je Wouter van der Steen wekelijks uitblinken bij Den Bosch...


Ja, in de KKD. Dat is niet ons niveau dus ik begrijp niet wat je hiermee wilt te zeggen...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-12-2018 17:19

Jazz schreef:Ja, in de KKD. Dat is niet ons niveau dus ik begrijp niet wat je hiermee wilt te zeggen...

Dat hij ballen tegenhoudt. Tis niet zo dat de goals in de KKD kleiner dat hij het makkelijker heeft
vd Steen zou hier een prima keeper geweest zijn en zeker niet meer tegengoals hebben gekregen dan Hahn die al mooi wat flaters heeft gemaakt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Demster » 16-12-2018 19:31

Feanfan 1 schreef:Dat hij ballen tegenhoudt. Tis niet zo dat de goals in de KKD kleiner dat hij het makkelijker heeft
vd Steen zou hier een prima keeper geweest zijn en zeker niet meer tegengoals hebben gekregen dan Hahn die al mooi wat flaters heeft gemaakt

Dit inderdaad. Heb honderd keer liever Wouter hier onder de lat.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Superfries1994 » 16-12-2018 19:51

Feanfan 1 schreef:Dat hij ballen tegenhoudt. Tis niet zo dat de goals in de KKD kleiner dat hij het makkelijker heeft
vd Steen zou hier een prima keeper geweest zijn en zeker niet meer tegengoals hebben gekregen dan Hahn die al mooi wat flaters heeft gemaakt

Maar de spitsen zijn wel beter? Krachtiger en preciezer in hun schoten, sneller ook. Dit is toch geen vergelijk? Hahn is heel matig dit seizoen vooralsnog, en de houding vind ik eigenlijk nog irritanter van iemand die overkomt van topclub Feyenoord, vooral na PSV. Maar Van der Steen maakte ook fouten bij ons in de goal.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-12-2018 19:58

In de wedstrijden dat hij bij ons gekeept heeft, kwam hij betrouwbaarder over dan Hahn. Het aantal fouten zullen niet veel geweest zijn (ADO uit weet ik toevallig). Daarbij werd hij ook gewoon misbruikt door Streppel, maar desondanks meestal tot altijd prima wedstrijden gekeept
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Goran Popov » 17-12-2018 12:16

Van der Steen was meer dan een prima keeper. Zowel op de lijn als in de lucht. Ik kan me nog goed herinneren toen ik hem in het doel zag staan tijdens een wedstrijd in de voorbereiding (ik denk) anderhalf jaar terug. Verbaal zeer sterk en aanwezig, veel meer persoonlijkheid dan Hahn. Vond het echt zonde dat hij niet meer kansen kreeg en onbegrijpelijk dat Hansen werd gehuurd. Op Wouter's fout tegen ADO na kan ik me geen beslissende fouten heugen.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Warner Hahn

Berichtdoor oldtimer » 17-12-2018 12:56

Maar als ik eerlijk ben, ook weinig belangrijke reddingen. Ik heb daarvan niet een meer op mijn netvlies.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-12-2018 13:33

Dan heeft hij door het coachen de verdediging goed neergezet :D
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Wizard » 17-12-2018 13:45

Goran Popov schreef:Vond het echt zonde dat hij niet meer kansen kreeg en onbegrijpelijk dat Hansen werd gehuurd. Op Wouter's fout tegen ADO na kan ik me geen beslissende fouten heugen.

Ik vond V/d Steen een prima keeper voor een degradatiekandidaat in de Eredivisie. Ik kan me trouwens zeer goed vinden in de opmerking van Oldtimer, namelijk dat Wouter weinig uitblinkt/belangrijke reddingen in huis heeft. Dat zag je ook terug op de trainingen. V/d Steen is een prima keeper, maar geen klasbak die net dat stukje extra brengt. Hansen vond ik dan ook zeker een betere keeper dan V/d Steen aangezien hij wel dat stukje extra bracht.

Helaas was Hahn de zwakste schakel zondag. Met 1 enorme blunder en 1 bal die hij absoluut had moeten keren leidde hij samen met onze zeer zwakke verdediging deze nederlaag in.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Mackan68 » 17-12-2018 18:54

oldtimer schreef:Maar als ik eerlijk ben, ook weinig belangrijke reddingen. Ik heb daarvan niet een meer op mijn netvlies.

Penalty gestopt uit bij Excelsior?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Mackan68 » 17-12-2018 18:59

Wizard schreef:Hansen vond ik dan ook zeker een betere keeper dan V/d Steen aangezien hij wel dat stukje extra bracht.
Wat voor stukje extra? Was ook bij tijd en wijle een eersteklas grabbelaar. Stond erbij en keek ernaar. Maar dat zijn onze keepers (te) vaak.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Wizard » 18-12-2018 09:03

Mackan68 schreef:Wat voor stukje extra? .

Ik meende dat jij af en toe ook een training bijwoonde? Hierin zag je toch overduidelijk dat Hansen over meer keeperskwaliteiten beschikte dan V/d Steen. Dit neemt trouwens niet weg dat ik V/d Steens inzet altijd enorm heb gewaardeerd.

NB Ik ben ervan overtuigd dat zowel V/d Steen als Hansen die 1e goal van Utrecht wel hadden gekeerd. Jammer dat Hahn nog tegenvalt. Bij PEC was hij toch een hele behoorlijke keeper die echt punten voor dat team pakte.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Warner Hahn

Berichtdoor bennieeee » 23-12-2018 09:56

Ik kan echt niet meer rustig zitten als er een schot op doel komt. Vind hem zeer zwak op dit moment.
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Marça » 23-12-2018 12:15

Ik vond hem juist gisteren een prima wedstrijd spelen. Bij de goals viel hem niet veel te verwijten en daarnaast had hij een paar goede reflexen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Warner Hahn

Berichtdoor Mackan68 » 23-12-2018 18:00

Wizard schreef:Ik meende dat jij af en toe ook een training bijwoonde? Hierin zag je toch overduidelijk dat Hansen over meer keeperskwaliteiten beschikte dan V/d Steen. Dit neemt trouwens niet weg dat ik V/d Steens inzet altijd enorm heb gewaardeerd.

NB Ik ben ervan overtuigd dat zowel V/d Steen als Hansen die 1e goal van Utrecht wel hadden gekeerd. Jammer dat Hahn nog tegenvalt. Bij PEC was hij toch een hele behoorlijke keeper die echt punten voor dat team pakte.

Nee, ik heb bij Hansen nooit iets extra's kunnen ontdekken wat bij onze keepers in voorgaande seizoenen ontbrak. Hij was exact het type keeper wat onze club altijd weet te scouten. Af en toe een leuke redding, maar nooit de man of the match door zich te onderscheiden en punten te pakken. En trainingen zeggen me niet zoveel. In wedstrijden moet je het laten zien. En dat gebeurt gewoon veel te weinig. Hahn is hetzelfde verhaal. Heeft regelmatig opvallende reflexen als het leed al geleden is en er een nagenoeg niet meer in te halen achterstand is ontstaan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten