Ondertussen in Groningen...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 04-11-2018 14:56

abegoal schreef:Buijs na de gewonnen wedstrijd tegen excelsior: "ik durf weer op teletekst te kijken". Ben benieuwd naar zijn reactie nu Nac ook heeft gewonnen! :lol:


Het was een mooie dag voor Danny. :mrgreen:

Ik hoop trouwens dat jullie volgende week zondag net zo'n pot afleveren als vandaag in de eerste helft. :shock:
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-11-2018 15:53

Dan houden we er toch een puntje aan over, iets waar ik op dit moment wel voor teken. Wij zijn ook een matig elftal. Geluk is dat we uit beter spelen dan thuis. Dus jullie mogen er op klappen, dan kunnen wij mooi in de counter toe slaan.
Wordt denk ik net als vorig seizoen bij ons thuis. De lamme tegen de blinde en door een VAR-moment wordt de wedstrijd beslist. Aangezien wij nog geen één keer de VAR mee hebben gehad wordt dat wel hoog tijd
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Flying Tilster » 05-11-2018 01:08

Prosac schreef:[Ik hoop trouwens dat jullie volgende week zondag net zo'n pot afleveren als vandaag in de eerste helft. :shock:


Wij spelen uit beter dan thuis.. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat we kunnen winnen :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 11-11-2018 16:09

Blij met de 3 punten. Blij dat Heerenveen de hele wedstrijd zo speelde als tegen Emmen. :mrgreen:
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Thinkman » 11-11-2018 19:39

Prosac schreef:Blij met de 3 punten. Blij dat Heerenveen de hele wedstrijd zo speelde als tegen Emmen. :mrgreen:


Gelukkig snap je dat het inderdaad aan Heerenveen lag dat Grunn won. Niet de verdienste dus van de laagvliegers van Buijs.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 11-11-2018 23:40

Ik denk dat jullie je met dit spel meer zorgen moeten maken dan wij. Heerenveen heeft welgeteld 1 dikke kans (redding Padt) en een afstandsschot op de lat weten te produceren in 95 minuten voetbal
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 12-11-2018 08:36

Nog 21 punten en we mogen weer een jaar Eredivisie.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 12-11-2018 09:45

Prosac schreef:Blij met de 3 punten. Blij dat Heerenveen de hele wedstrijd zo speelde als tegen Emmen. :mrgreen:

Het was verdiend. Zorgwekkend voor jullie is wel dat het elftal compleet afhankelijk is van Doan en Mahi. Wanneer één van beide vertrekt (of niet thuis geeft), ga je de middenmoot niet halen.
Over onze eigen club mogen we ons nog meer zorgen maken. Laten we hopen dat deze off-day samen met Emmen-thuis rechtgezet kan worden in de volgende reeks.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Surhuisterveen » 12-11-2018 13:01

Gefeliciteerd Prosac met de verdiende overwinning. Bij Groningen zijn veel meer aanknopingspunten dan bij ons.
Het 4-4-2 waar ze daar op overgestapt zijn werpt zijn vruchten af.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Mackan68 » 12-11-2018 21:23

Prosac schreef:Ik denk dat jullie je met dit spel meer zorgen moeten maken dan wij. Heerenveen heeft welgeteld 1 dikke kans (redding Padt) en een afstandsschot op de lat weten te produceren in 95 minuten voetbal

Dat was geen redding Prosac. Yuki schoot hem gewoon tegen dat iets te corpulente lichaam aan, of bedoel je de kans van Zeneli? Dat vond ik eerlijk gezegd meer geluk dan wijsheid. :wink: Maar toch gefeliciteerd met de terechte overwinning.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 16-11-2018 00:08

Wizard schreef:Het was verdiend. Zorgwekkend voor jullie is wel dat het elftal compleet afhankelijk is van Doan en Mahi. Wanneer één van beide vertrekt (of niet thuis geeft), ga je de middenmoot niet halen.


Denk dat een tussentijds vertrek van Doan erger is dan Mahi. Maar dit seizoen moeten we maar uitgaan van lijfsbehoud, alles meer is mooi meegenomen. Vooral achterin valt alles steeds beter op zijn plek, dat scheelt al. Nu nog een scorende spits. :lol:
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Surhuisterveen » 08-01-2019 22:32

Groningen haalt Bruns, Bel Hassani en Sierhuis.
Wij verkopen hoogstens ipv nieuwe spelers. Die gaan nog wel boven ons eindigen.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Thinkman » 08-01-2019 22:49

Surhuisterveen schreef:Groningen haalt Bruns, Bel Hassani en Sierhuis.
Wij verkopen hoogstens ipv nieuwe spelers. Die gaan nog wel boven ons eindigen.


Allemaal huurlingen, twee zonder ritme en één uit de KKD. Armoe en paniek, een treurige combinatie.

Dan toch liever een paar eigen talenten de kans geven zoals ik bij ons eerder zie gebeuren.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Surhuisterveen » 14-01-2019 11:04

Paniek wel, Armoede niet. Die worden er echt wel sterker op.
Vind het bij ons juist armoedig dat je talenten in deze moeilijke fase de kans moet geven ipv directe versterkingen te halen.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 14-01-2019 12:09

Surhuisterveen schreef:Paniek wel, Armoede niet. Die worden er echt wel sterker op

Normaliter zijn het versterkingen. Met name Bruns was bij Vitesse tot dit seizoen echt een basisklant. Bel Hassani heeft inderdaad weinig wedstrijdritme op Eredivisieniveau. Daarnaast hebben ze met Sierhuis toch een behoorlijke spits gehuurd.
Ik verwacht dat Groningen met deze versterkingen het linker rijtje nog wel gaat halen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Marça » 14-01-2019 12:22

Bruns schijnt allesbehalve wedstrijdfit te zijn en heeft nog wel het een en ander in te halen. Naar Sierhuis ben ik heel erg benieuwd. Die heeft bij Ajax in de jeugd een paar prachtige treffers gemaakt, maar mag blijkbaar toch vertrekken gezien de optie tot koop die FCG heeft bedongen.

Bij Bel Hassani is het ook nog maar afwachten, die heeft in de eerste seizoenshelft amper gespeeld (twee duels?) en vorig seizoen ook amper, zelfs niet bij Jong AZ (tien duels totaal). Qua namen klinkt het wel goed, maar het zijn in mijn ogen geen 'zekerheidjes' die op korte termijn de boel daar gaan helpen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 14-01-2019 14:21

Marça schreef:Bruns schijnt allesbehalve wedstrijdfit te zijn en heeft nog wel het een en ander in te halen. .

Hij speelde toch alle EL kwalificatieduels mee en speelde toch nog 8 wedstrijden in de Eredivisie dit seizoen. Het zou zo kunnen zijn, maar vorig seizoen speelde Bruns alles bij Vitesse. Al of niet wedstrijdfit, Bruns is één van de eerste namen die Groningen op papier zet. Met Doan. B. Hassani en Bruns heb je toch een heel behoorlijk middenveld op papier.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Ebiede » 14-01-2019 14:48

Wizard schreef:. Met Doan. B. Hassani en Bruns heb je toch een heel behoorlijk middenveld op papier.


Stuk voor stuk mooie voetballers, maar ik denk dat je, wanneer je ze alle drie opstelt, compleet wordt overlopen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 14-01-2019 17:33

Ebiede schreef:Stuk voor stuk mooie voetballers, maar ik denk dat je, wanneer je ze alle drie opstelt, compleet wordt overlopen.

We gaan het meemaken:
- Bruns is jarenlang een vaste basiskracht v. Vitesse geweest. Een prima middenvelder die er altijd staat. Ook dit seizoen heeft hij toch alweer 12-13 wedstrijden gespeeld.
- Doan is een topper en zal binnen 1,5 seizoen de stap naar een mooie club kan.
- Bel Hassani is inderdaad een mooi weer voetballer; deze jongen kan goed voetballen, maar moet dit eerst maar weer es laten zien.

Bruns zal wel snel in de basis terecht komen. Bel Hassani zal eerst zo'n 3-4 wedstrijden nodig hebben om voldoende ritme te krijgen. Voor de rest kan Groningen doorselecteren. Mijns inziens prima versterkingen met daarnaast een echte goaltjesdief (iets wat onze buren precies nodig hadden).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor ampm » 16-01-2019 12:49

Afbeelding
En nog drie. Of zoals ze op het forum daar zeggen: Groningen komt straks elke wedstrijd met twee wedstrijdbussen
ampm
Bankzitter
 
Berichten: 39
Geregistreerd op: 05-01-2008 14:31
Woonplaats: Groningen

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor pes5 » 16-01-2019 15:33

Paniekvoetbal van de FC.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor hhage » 16-01-2019 18:41

Een speler van Az die bijna 2 jaar geen wedstrijd in de eredivisie heeft gespeeld.
Een 21-jarige speler van Feyenoord die nog niet is doorgebroken.
Een wissel van subtopper Vitesse.
Een speler die het zelfs bij STVV niet kon maken.
Een speler van Jong Ajax die alleen in de KKD speelde.
En een onbekende Japanner.

Grote paniek daar dus.....
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor ampm » 17-01-2019 09:59

Ik vind de eerste drie aanwinsten (Bel Hassani, Bruns en Sierhuis) geen paniek, denk dat ze echt wat toevoegen. Gladon snap ik niets van. Die van Feyenoord en Ikatura zijn vooral voor volgend seizoen denk ik. Paniek? Vast en zeker, maar op Gladon na vind ik het wel aardige 'versterkingen'
ampm
Bankzitter
 
Berichten: 39
Geregistreerd op: 05-01-2008 14:31
Woonplaats: Groningen

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Jazz » 17-01-2019 12:34

hhage schreef:Een speler van Az die bijna 2 jaar geen wedstrijd in de eredivisie heeft gespeeld.
Een 21-jarige speler van Feyenoord die nog niet is doorgebroken.
Een wissel van subtopper Vitesse.
Een speler die het zelfs bij STVV niet kon maken.
Een speler van Jong Ajax die alleen in de KKD speelde.
En een onbekende Japanner.

Grote paniek daar dus.....


Wie is die STVV speler dan?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Muck » 17-01-2019 12:51

Paul Gladon werd door de Wolves verhuurd aan Sint Truiden.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Janneman » 17-01-2019 17:16

ampm schreef:Ik vind de eerste drie aanwinsten (Bel Hassani, Bruns en Sierhuis) geen paniek, denk dat ze echt wat toevoegen. Gladon snap ik niets van. Die van Feyenoord en Ikatura zijn vooral voor volgend seizoen denk ik. Paniek? Vast en zeker, maar op Gladon na vind ik het wel aardige 'versterkingen'


Aardige versterkingen met weinig wedstrijdritme, het zal wel even duren voordat deze iets kunnen toevoegen. Verder zijn het vooral jonge spelers en je weet dat deze nooit constant presteren, een gok maar wie weet pakt het goed uit.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 17-01-2019 17:27

Janneman schreef:Aardige versterkingen met weinig wedstrijdritme, het zal wel even duren voordat deze iets kunnen toevoegen. Verder zijn het vooral jonge spelers en je weet dat deze nooit constant presteren, een gok maar wie weet pakt het goed uit.

- Bruns was de helft van de wedstrijden basisspeler bij Vitesse dit seizoen. Vorig seizoen onbetwiste basisspeler. Die zal zo aanhaken;
- Sierhuis was basisspeler bij Jong Ajax in de KKD. Die zal ook zo aanhaken;
- Bel Hassani zal inderdaad niet zomaar aanhaken is mijn verwachting aangezien die vnl. wedstrijden bij Jong AZ heeft gespeeld (dit en vorig seizoen) en daarnaast al sinds vorig seizoen mocht vertrekken bij AZ.

In mijn ogen zijn Bruns en Sierhuis dan ook echt gewenste versterkingen. Je krijgt er een ervaren middenvelder bij die vorig seizoen nog basisspeler was bij Vitesse en een naar verwachting beter presterende spits voor Cassierra. Daarnaast zal Bel Hassani toch na een maand wel wedstrijdfit zijn en kan hij nog makkelijk 10-12 wedstrijden meepakken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Janneman » 17-01-2019 18:24

Wizard schreef:- Bruns was de helft van de wedstrijden basisspeler bij Vitesse dit seizoen. Vorig seizoen onbetwiste basisspeler. Die zal zo aanhaken;
- Sierhuis was basisspeler bij Jong Ajax in de KKD. Die zal ook zo aanhaken;
- Bel Hassani zal inderdaad niet zomaar aanhaken is mijn verwachting aangezien die vnl. wedstrijden bij Jong AZ heeft gespeeld (dit en vorig seizoen) en daarnaast al sinds vorig seizoen mocht vertrekken bij AZ.

In mijn ogen zijn Bruns en Sierhuis dan ook echt gewenste versterkingen. Je krijgt er een ervaren middenvelder bij die vorig seizoen nog basisspeler was bij Vitesse en een naar verwachting beter presterende spits voor Cassierra. Daarnaast zal Bel Hassani toch na een maand wel wedstrijdfit zijn en kan hij nog makkelijk 10-12 wedstrijden meepakken.


Mee eens, maar de KKD is nog geen Eredivisie en de anderen moeten ook zien mee te draaien (die Japanner, Gladon en Mo). Verder zit je er mee dat je ook nog wel even bezig bent met het inpassen van deze spelers, ik denk niet dat ze direct even mee draaien.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Kaz_SCH » 18-01-2019 10:31

Wizard schreef:We gaan het meemaken:
- Bruns is jarenlang een vaste basiskracht v. Vitesse geweest. Een prima middenvelder die er altijd staat. Ook dit seizoen heeft hij toch alweer 12-13 wedstrijden gespeeld.
- Doan is een topper en zal binnen 1,5 seizoen de stap naar een mooie club kan.
- Bel Hassani is inderdaad een mooi weer voetballer; deze jongen kan goed voetballen, maar moet dit eerst maar weer es laten zien.

Bruns zal wel snel in de basis terecht komen. Bel Hassani zal eerst zo'n 3-4 wedstrijden nodig hebben om voldoende ritme te krijgen. Voor de rest kan Groningen doorselecteren. Mijns inziens prima versterkingen met daarnaast een echte goaltjesdief (iets wat onze buren precies nodig hadden).


Wie is een echte goaltjesdief dan?
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Jazz » 18-01-2019 11:27

Kaz_SCH schreef:Wie is een echte goaltjesdief dan?


Hij bedoelt Gladon, de goaltjesdief uit de KK Divisie (30 goals uit 83 wedstrijden)
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten