Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 22-10-2018 12:12

Surhuisterveen schreef:Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het geduld van hoofdsponsor GroenLeven met Eisenga op is.
Daarnaast is het de bedoeling dat het uitzwaaien van Allbäck niet het laatste wat we van hem in Heerenveen hebben gezien..


Erg benieuwd hoe betrouwbaar je bron is. Het zou mij ook niet verbazen als Eisenga binnen nu en een paar maanden weg is. Maar vraag me dan af wie het dan zou gaan doen, veel mensen zullen hun vingers hier niet aan willen branden. Zie niet zo heel snel een functie voor Allback als hij zegt dat hij niet zo snel trainer meer gaat worden.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kaz_SCH » 22-10-2018 12:29

Surhuisterveen schreef:Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het geduld van hoofdsponsor GroenLeven met Eisenga op is.
Daarnaast is het de bedoeling dat het uitzwaaien van Allbäck niet het laatste wat we van hem in Heerenveen hebben gezien..


Het zou best waar kunnen zijn, maar ik ben helemaal klaar met sponsoren die zich op dergelijke manieren overal mee menen te bemoeien. Dat recht heb je niet. Dan moet je als directeur van de hoofdsponsor ballen hebben en er zelf gaan zitten, of je contract uitdienen en niet verlengen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 22-10-2018 12:38

Surhuisterveen heeft helaas gelijk... @KAZ, GroenLeven bemoeid zich niet met het voetbalbeleid, maar wel met het te voeren sponsorbeleid. En terecht. Als je er 750000 in hebt zitten en de sponsruimtes blijven leeg, de enige goede commerciële man er uit gezet is, de nieuwe commerciële man al tot 2 keer toe bij vorige werkgevers er uit moest wegen niet functioneren.. het falen met die dame, het op non actief zetten van 2 ervaren commercieel accountmanagers en een nog onervaren accountmanager, er nu maar eentje over is (Venema) je liever wegloopt voor sponsoren dan dat je ze pampert, de hoofdsponsor wordt gevraagd of hij a.u.b. niet snel naar het stadion wil komen om een nieuwe sponsor op te vangen omdat er anders (bijna) niemand is.. ) Luuc is niet verbindend..
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Ebiede » 22-10-2018 12:45

Kaz_SCH schreef:
Het zou best waar kunnen zijn, maar ik ben helemaal klaar met sponsoren die zich op dergelijke manieren overal mee menen te bemoeien. Dat recht heb je niet.


En waarom heeft de hoofdsponser dat recht niet en wij als fans wel?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 22-10-2018 13:00

Eens, een hoofdsponsor heeft dit recht natuurlijk wel. Maar meestal gebeurd dit niet maar in dit geval is de hoofdsponsor ook nog eens een echte FeanFan. Die man maakt zich zorgen om de club en ziet dat het met Eisenga op dit moment totaal niet lukt. Daarom trekt hij aan de bel maar de RvC steunde Eisenga altijd behoorlijk volgens mij.

Overigens wel opvallend dat de Voorzitter van de RvC al behoorlijk bekend was met de nieuwe commerciële man Hylke van der Veen, die tot nu toe geen behoorlijk sterke indruk maakt. https://www.abvakwerk.nl/nieuws/voorzit ... vakwerk/10
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kaz_SCH » 22-10-2018 14:11

Omdat een club onbestuurbaar is als de directie elke keer de koers moet bijstellen als een sponsor ergens iets van vindt. Waar houdt dat dan op? De directeur vervangen, prijs van skyboxen, het menu bij OSSH meetings of het merk toiletpapier? Je sponsort een club vanuit commerciële overwegingen. GroenLeven betaalt geld aan sc Heerenveen in ruil voor jarenlange exposure aan een miljoenenpubliek. De rechten- en plichten van beide partijen zijn duidelijk vastgelegd in de sponsorovereenkomst. De club is er niet bij gebaat dat een sponsor voor onrust zorgt. Een sponsor moet wat mij betreft niet op de stoel van de bestuurder gaan zitten. Dat is de rol van de sponsor niet. Denk je dat pak 'm beet Ziggo iets te vertellen heeft over het (technische) beleid van Ajax?

Wij als supporters hebben geen commerciële, maar emotionele betrokkenheid bij de club. Wij betalen om onze club te zien spelen, niet om onze bedrijfsnaam elke zondag op Studio Sport te zien.

GroenLeven moet niet voor onrust zorgen, maar juist voor stabiliteit. En als ze echt niet meer met Eisenga verder willen hebben ze de mogelijkheid om de sponsoring te stoppen na afloop van het contract. Als de hoofdsponsor de directeur er uit wipt,en de volgende doet weer iets wat ze niet aan staat. Waar blijven we dan?

Ik vind het een typisch voorbeeld van waarom een supporter beter geen sponsor kan zijn. De vertroebelde blik van een supportershart botst makkelijk met de commerciële transactie die een sponsorschap feitelijk is.

EDIT: Verwar bovenstaand bericht trouwens niet met dat ik Eisenga goed bezig vind, het gaat me er om dat sponsorbemoeienis me geen goede zaak lijkt.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Jazz » 22-10-2018 15:06

Eisenga is veel te trots om zelf op te stappen...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Marça » 22-10-2018 15:42

Wel grappig dat dit nu ter sprake komt, had het er laatst ook al met een andere fan over. Het lijkt er namelijk op dat het Eisenga niet lukt om met de andere managers en medewerkers het tij te keren. Dat valt niet los te zien van bepaalde ontwikkelingen in de maatschappij, maar het heilige vuur bij Eisenga lijkt wat weg te ebben.

Misschien kan een nieuw commercieel plan hierbij helpen, maar het blijft op teveel vlakken gewoon te stil vanuit de bestuurskamer. En stilstand betekent ook hier achteruitgang. Als Eisenga nu weg zou willen - zoiets kan hij altijd neerleggen bij de rvc - dan kan hij via de voordeur naar buiten onder het mom dat hij 'de rust weer heeft laten terugkeren' en op zoek is naar een nieuwe uitdaging.

Nogmaals, het is speculeren, maar het is zeker niet uit te sluiten. Het liefste zie ik hem echter nog wel even blijven - maar dan mag er wel eens wat meer duidelijkheid komen over de te varen koers.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 23-10-2018 18:57

Marça schreef:maar dan mag er wel eens wat meer duidelijkheid komen over de te varen koers.
De koers die momenteel gevaren wordt heeft de naam 'God zegene de greep'. Er werd gesproken over een koers om in het jubileumjaar het stadion weer vol te hebben. Volgens de regels van Eisenga die niet strookten met die van Bloemers. Nou, het schip vaart gewoon achteruit. Om het stadion daadwerkelijk vol te krijgen zullen kaarten gratis weg gegeven moeten worden. Maar zelfs dan heb ik met het huidige voetbal mijn twijfel of 27.224 mensen dat wekelijks aan willen gluren.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-11-2018 18:16

VoetbalPrimeur heeft uitgezocht hoeveel spelers een aflopend contract hebben in de Eredivisie en daaruit blijkt dat SC Heerenveen wat dat betreft de kroon spant. Bij de Friezen kunnen er na dit seizoen maar liefst 13 spelers (!) gratis de deur uitlopen.

Het gaat om: Stijn Schaars, Daniel Hoegh, Marco Rojas, Yuki Kobayashi, Jizz Hornkamp, Doke Schmidt, Lucas Woudenberg, Nicolai Naess, Arber Zeneli, Morten Thorsby, Jordy Bruijn, Pelle van Amersfoort en Jan Bekkema. "Zeneli is waarschijnlijk de speler met de hoogste transferwaarde", aldus VoetbalPrimeur.

"De Kosovaar werd afgelopen zomer nog gelinkt aan clubs uit de Serie A. Zijn club kan een eenzijdige optie voor één seizoen lichten. Dat is bij een aantal anderen ook het geval. Aanvoerder Schaars herstelt momenteel van een beenbreuk. Van Amersfoort heeft zijn aanstaande vertrek reeds aangekondigd."
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Superfries1994 » 07-11-2018 20:32

Feanfan 1 schreef:VoetbalPrimeur heeft uitgezocht hoeveel spelers een aflopend contract hebben in de Eredivisie en daaruit blijkt dat SC Heerenveen wat dat betreft de kroon spant. Bij de Friezen kunnen er na dit seizoen maar liefst 13 spelers (!) gratis de deur uitlopen.

Het gaat om: Stijn Schaars, Daniel Hoegh, Marco Rojas, Yuki Kobayashi, Jizz Hornkamp, Doke Schmidt, Lucas Woudenberg, Nicolai Naess, Arber Zeneli, Morten Thorsby, Jordy Bruijn, Pelle van Amersfoort en Jan Bekkema. "Zeneli is waarschijnlijk de speler met de hoogste transferwaarde", aldus VoetbalPrimeur.

"De Kosovaar werd afgelopen zomer nog gelinkt aan clubs uit de Serie A. Zijn club kan een eenzijdige optie voor één seizoen lichten. Dat is bij een aantal anderen ook het geval. Aanvoerder Schaars herstelt momenteel van een beenbreuk. Van Amersfoort heeft zijn aanstaande vertrek reeds aangekondigd."

Mooie kans om een hele hoop miskopen eindelijk de deur uit te doen (een paar had al lang gemoeten). Men zal wel proberen om Hornkamp, Hoegh, Bruijn, Zeneli en Thorsby erbij te houden, en anders de laatste twee te verkopen, in de winterstop (Thorsby) of de zomer (Zeneli).
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 08-11-2018 14:32

14, Lammers gaat terug naar PSV.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Hakansson » 11-11-2018 13:14

Word echt tijd dat er eens goed doir geselecteerd word. Zenelli , kobiyashi , van amersfoort sowieso weg en spelets met mentaliteit terug halen
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Feanfan 1 » 11-11-2018 13:20

Hakansson schreef:Word echt tijd dat er eens goed doir geselecteerd word. Zenelli , kobiyashi , van amersfoort sowieso weg en spelets met mentaliteit terug halen

11 Bulthuizen win je ook geen wedstrijden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Ebiede » 11-11-2018 18:49

Incompetentie mensen op alle cruciale posities binnen de club. Dit jaar is de definitieve stap naar de afgrond begonnen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Thinkman » 11-11-2018 19:58

Ebiede schreef:Dit jaar is de definitieve stap naar de afgrond begonnen.


De Provincie Fryslan (aka Provincie Leeuwarden, aangezien daar alle centen heengaan) lijkt graag het laatste zetje te willen geven door de concurrent een nieuw stadion te schenken.

Daarmee zet ze een vette streep door de toekomst van sc Heerenveen: uiteindelijk zullen dan beide clubs een armoedig bestaan in de marge hebben, waarbij die uit Leeuwarden tot nu steeds met vele miljoenen belastinggeld in leven werd gehouden. Dat zal zo blijven, anders kan die club niet bestaan, dat heeft het verleden al vaak bewezen.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Wizard » 11-11-2018 21:36

Thinkman schreef:De Provincie Fryslan (aka Provincie Leeuwarden, aangezien daar alle centen heengaan) lijkt graag het laatste zetje te willen geven door de concurrent een nieuw stadion te schenken.
Daarmee zet ze een vette streep door de toekomst van sc Heerenveen: uiteindelijk zullen dan beide clubs een armoedig bestaan in de marge hebben.

Exact dit. De Provincie Fryslân heeft blijkbaar totaal niet het besef dat deze ondoordachte actie uiteindelijk leidt tot de teneeergang van beide Friese clubs. Friesland is te klein voor twee Eredivisieclubs. Daarnaast heeft de stad Leeuwarden te weinig groeipotentieel en een te klein (economisch) achterland. Onbegrijpelijk.
Onbegrijpelijk is ook hoe deze directie mag doormodderen. Wanneer het slecht gaat (lees: beneden verwachting), mag er best es openheid van kaarten worden gegeven. Er moet in ieder geval een aantal spelers worden verkocht en in de plaats zullen er 1-2 echte verdedigers moeten worden aangetrokken. Dit kan zo niet langer.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Jazz » 12-11-2018 14:14

Zijn mensen gistermiddag nog bij het stadion langsgeweest? Ik las dat sommige op Feanonline al riepen dat ze de bus op zouden wachten...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Goran Popov » 12-11-2018 14:43

Ben wel naar de uitwedstrijd geweest, maar heb daar niks over gehoord. Wel viel het me op dat de supportersbussen de gehele route terug door ME, agenten in burger en stewards werd begeleid. Ben nog niet bij heel veel uitwedstrijden geweest maar volgens mij is dat wel vrij uitzonderlijk.

Persoonlijk vind ik wel dat het zo langzamerhand tijd wordt voor een statement naar de club. Of de spelersbus opwachten de beste optie is weet ik niet, maar dat er wat moet veranderen bij de club is duidelijk. Op de belangrijkste functies zitten afstandelijke en onaansprekende figuren als Eisenga, Hamstra en JOR. Bij Streppel had ik sterk het gevoel dat elkaar de hand boven het hoofd gehouden werd, en dat gevoel heb ik nu weer. Je hoort de club nergens over terwijl het op alle vlakken fout gaat.

Ik kwam vandaag dat stukje tegen over hoe Bloemers toen aan de aan de kant is gezet. Iemand die zeer goed bij de sponsoren lag en bovendien zijn targets meer dan behaalde. Die wordt er zo ff uitgeflikkerd omdat meneer Eisenga denkt het beter te weten. Maar als je op de grasmat staat maakt het geen ruk uit wat je doet, spelers die wekelijks falen mogen gewoon aan blijven modderen.

De invloed en impact van de bestuursfuncties mogen niet onderschat worden. De gehele clubcultuur gaat verloren zo. Zo'n kwal als Eisenga verzamelt enkel vriendjes en ja-knikkers om zich heen. Hij laat nooit wat van zich horen en schuift tegenvallende toeschouwersaantallen af op Netflix. Wat een lafaard ben je dan. Hij mag dan wel een Friese achternaam hebben, maar hij snapt er werkelijk niks van.

Wat voor opties hebben we als supporters om duidelijk te maken dat de dingen anders moeten? Hoe kunnen er voor zorgen dat de clubcultuur weer terugkomt en dat we voorkomen dat mensen die steeds verder weg bij Heerenveen staan alleen vriendjes bij de club halen? Deze spiraal moeten we zien te doorbreken, en snel.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Surhuisterveen » 12-11-2018 15:42

Helemaal met je eens Goran Popov. Er moet wat gebeuren, en wel snel.
Maar hoe?
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor tha boelie » 12-11-2018 16:05

Het belangrijkste lijkt mij dat er weer bestuurders komen die het Heerenveen gevoel terug kunnen brengen. Dan denk ik voornamelijk aan oud spelers en oud trainers. Gertjan Verbeek is dan de laatste tijd bij meerdere clubs mislukt, ik denk nog steeds dat hij onze club weer omhoog kan helpen als voorzitter of technisch manager. Henk de Jong als trainer, al zal hij nu niet heel snel vertrekken bij de Graafschap. Dan kan je nog kijken naar een rol voor Allback als scout. De huidige mensen hebben de kans gehad maar zijn niet geslaagd, dan moet je verder kijken.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kaz_SCH » 12-11-2018 16:29

Misschien Van Nistelrooy maar eens polsen als hoofdtrainer!
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 12-11-2018 17:23

Ik zou de combinatie Gert Jan Verbeek als TD en Henk de Jong als trainer wel zien zitten. En dan ook Jan de Jonge weer terug op de plek van HJO. Dan heb je met De Jong en De Jonge twee mensen om Gert Jan heen die hem aankunnen en ook op de rem trappen bij hem. Verder ook weer meer oud-spelers bij de club betrekken. Dan bedoel ik namen zoals Petter Hansson, Marcus Allback, Arek Radomski, Mika Vayrynen, Geert Arend Roorda en Michel Breuer.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Fladian » 12-11-2018 19:08

Ik snap dat nooit zo goed, mensen die om Verbeek roepen. Natuurlijk, icoon van de club, maar hij heeft de laatste jaren meer dan eens aangetoond meer overtuigt te zijn van eigen kunde, dan dat ie het werkelijk heeft laten zien. En we kennen allemaal veel te veel trainers die zo erg geloven dat ze goed zijn, dat ze niet meer weten wat ze moeten doen als het niet lukt. Ik vrees dat Verbeek tegenwoordig in datzelfde rijtje behoort.
Daarnaast heeft de beste man helemaal geen ervaring als TD. Ook lijkt hij mij helemaal niet het type die daar goed in zal zijn.

Henk de Jong heeft nooit hoger dan een degradatiekandidaat getraind. Een leuke training met een prachtig imago voor de neutrale kijker, dat wel, maar er is niks dat er op wijst dat hij een ploeg dat de subtop ambieert op de rails kan krijgen.

Namen van oud spelers als trainer, zoals Tieme, Van Nistelrooy, Allback, etc. is ook niks anders dan een gok. Zij hebben nooit wat bewezen. En al sta ik er absoluut voor open om beginnende trainers kansen te geven, zijn wij niet in de positie om zo'n gok te nemen. Ja, we zouden zomaar de volgende Mark van Bommel te pakken kunnen krijgen, maar we zouden ook de volgende Danny Buijs kunnen vinden.

Natuurlijk is het afkraken van andere ideeen erg makkelijk zonder zelf wat te noemen, maar het toont wel aan hoe moeilijk het eigenlijk is om een geschikte kandidaat te vinden. Fred Rutten - en de TD met wie hij in Israel werkte - is overigens wel weer vrij, al vraag ik mij af hoeveel zin hij hier in zou hebben.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 12-11-2018 20:54

GeraldSibon35 schreef:Ik zou de combinatie Gert Jan Verbeek als TD en Henk de Jong als trainer wel zien zitten. En dan ook Jan de Jonge weer terug op de plek van HJO. Dan heb je met De Jong en De Jonge twee mensen om Gert Jan heen die hem aankunnen en ook op de rem trappen bij hem. Verder ook weer meer oud-spelers bij de club betrekken. Dan bedoel ik namen zoals Petter Hansson, Marcus Allback, Arek Radomski, Mika Vayrynen, Geert Arend Roorda en Michel Breuer.

Er wordt nu al geklaagd dat Hamstra weinig netwerk heeft. Wat mogen we van GJV verwachten? Henk de Jong lijkt me op zich een prima assistent, op dit moment niet meer. Maar hij zal daar zelf wel anders over denken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Jan van Dessel » 13-11-2018 17:06

Mensen vervangen (lees ontslaan) komen we niet verder mee. Ze (mensen die er nu zitten) helpen, begeleiden, plannen maken voor de toekomst wel. Alleen gaat dat niet gebeuren. De vraag hoelang Luuc Eisenga ernog zit is onduidelijk, gezien zijn aflopende contract. De opvolger staat al klaar in de wandelgang. De vraag is word je er beter van? Ik denk van niet, omdat de opvolger ook niet de juiste man is. De toekomst van Heerenveen ziet er niet rooskleurig uit i.v.m. de steeds maar toenemende mate van machtsverhoudingen die nog steeds aan de gang zijn binnen Heerenveen. Zonde voor de club.
Jan van Dessel
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 04-09-2015 10:34

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 13-11-2018 18:21

Jan van Dessel schreef:Mensen vervangen (lees ontslaan) komen we niet verder mee. Ze (mensen die er nu zitten) helpen, begeleiden, plannen maken voor de toekomst wel. Alleen gaat dat niet gebeuren. De vraag hoelang Luuc Eisenga ernog zit is onduidelijk, gezien zijn aflopende contract. De opvolger staat al klaar in de wandelgang. De vraag is word je er beter van? Ik denk van niet, omdat de opvolger ook niet de juiste man is. De toekomst van Heerenveen ziet er niet rooskleurig uit i.v.m. de steeds maar toenemende mate van machtsverhoudingen die nog steeds aan de gang zijn binnen Heerenveen. Zonde voor de club.


Nu ben ik wel heel erg benieuwd wie klaar staat in de wandelgang, maar dat ga je vast niet vertellen. Ook al heb ik wel een beetje een idee wie dat zou kunnen zijn.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 13-11-2018 18:38

Yme Kuiper mag wel terugkeren samen met wat meer oud gedienden met de oude netwerken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Jan van Dessel » 13-11-2018 19:56

@GerardSibon35

Noem de naam die je vermoed en ik zeg je of je vermoeden klopt.

Contract van Eisenga loopt trouwens tot februari 2019. De keuze is aan de huidige commissarissen of ze met hem doorgaan of niet.
Jan van Dessel
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 04-09-2015 10:34

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 14-11-2018 03:53

Als er slecht gepresteerd blijft worden sportief en commercieel, dan zou er wel eens een wissel kunnen komen. Gaan we alsnog een stijgende lijn pakken die ons redelijk onbedreigd rond de 7-8-9e plek houdt dan heb ik het vermoeden dat ze gewoon doorgaan met Luuc. Onder het mom 'een club besturen is geen korte termijn politiek'. Het is nu even lastig, maar Luuc heeft uitgelegd waar dat allemaal aan ligt :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron