Dave Bulthuis

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Wizard » 30-10-2018 14:58

Smitte schreef:Die 1-0 komt omdat Floranus niet anticipeert en niet meeloopt. Bulthuis is verre van goed, maar in mijn ogen is Hoegh nog een stuk slechter.

Goh, dan denken wij er echt totaal anders over. Ik vind juist Hoegh op dit moment by the far de beste verdediger die we hebben. In potentie is dat Pierie, maar op dit moment is dat in mijn ogen Hoegh. Simpelweg omdat hij zijn persoonlijke duels bijna allemaal wint en hij de shit, die Bulthuis vaak laat liggen, moet opknappen. Ook in de opbouw zie je dat de tegenstander Bulthuis en Floranus laat opbouwen en dit verstoort bij Hoegh en Pierie.
Bulthuis heeft een prima mentaliteit, maar komt overall (voor een subtopper) op elk voetballend vlak te kort.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Muck » 30-10-2018 16:42

Wel knap van Bulthuis dat hij vader wordt, meestal staat ie aan de verkeerde kant te dekken. :wink:
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Smitte » 30-10-2018 18:02

Wizard schreef:Goh, dan denken wij er echt totaal anders over. Ik vind juist Hoegh op dit moment by the far de beste verdediger die we hebben. In potentie is dat Pierie, maar op dit moment is dat in mijn ogen Hoegh. Simpelweg omdat hij zijn persoonlijke duels bijna allemaal wint en hij de shit, die Bulthuis vaak laat liggen, moet opknappen. Ook in de opbouw zie je dat de tegenstander Bulthuis en Floranus laat opbouwen en dit verstoort bij Hoegh en Pierie.
Bulthuis heeft een prima mentaliteit, maar komt overall (voor een subtopper) op elk voetballend vlak te kort.


Ik heb in een half uurtje alle tegengoals teruggekeken (alleen tegengoals, alle overige fouten niet meegerekend). Kijk maar eens hoe vaak Hoegh zijn duel verliest in de zestien. Voorzetten mogen ook te makkelijk gegeven worden. Alle samenvattingen zijn te bekijken op Youtube van Heerenveen, mocht je het er niet mee eens zijn ben ik benieuwd welke goals jij toekent aan een andere verdediger..

AZ – Heerenveen
1-0. Vind het te makkelijk om deze toe te wijzen aan Bulthuis. Werkt weg (bal wordt door aanvaller AZ geraakt, waardoor die snelheid verliest). Floranus bleef meesjokken en hielp totaal niet met mee verdedigen, reageert te laat en ik vind het zijn fout.
2-2. Thorsby verliest zijn man uit het hoog waardoor die vrij kan inkopcpen. Geen druk op bal door duo Kobayashi/Floranus (Kobayashi loopt zelfs niet mee, waardoor Floranus in 1 tegen 2 komt).

Heerenveen – Ajax
0-1 Hahn.
0-2 Hahn. Deels Zeneli die niet meeloopt met Ziyech, maar zonder om zich heen te kijken naar voren loopt.
0-3 Hoegh. Ondanks dat het natuurlijk nooit een penalty is, staat hij wel helemaal verkeerd (hij moet veel meer ingedraaid staan, of al meesprinten) waardoor Dolberg eenvoudig alleen op Hahn gestuurd kan worden.
0-4 Hoegh/Bulthuis. Bulthuis moet die bal gewoon wegwerken, maar Dolberg mag nooit zo makkelijk voor Hoegh komen.

Heerenveen – ADO
1-1 Hoegh. In eerste instantie niet goed geblokt door Woudenberg, Hoegh staat daarna helemaal verkeerd en duikt volledig onder de bal door.

Excelsior – Heerenveen
1-0 Hoegh. Te weinig druk op de bal van Zeneli. Hoe Hoegh opnieuw zo makkelijk zijn tegenstander voor zich laat komen is mij een raadsel..
2-0 Kobayashi/Hahn. Te weinig druk op de bal. Afstandschoten van 25-30 meter moeten altijd voor de keeper zijn.
3-1 van Bergen. Staat verkeerd waardoor zijn man zomaar door kan lopen. Vervolgens slechte communicatie tussen Bulthuis/Hoegh, waardoor beiden naar dezelfde man lopen. Geef hem maar aan Hoegh, omdat hij de achterste verdediger is en moet doorstappen op de vrije man op de zestien.

Heerenveen – Heracles
0-1 Hoegh. Te weinig druk op de bal van Floranus, Hoegh weer helemaal verkeerd en laat zijn tegenstander weer voor zich komen.3-5
1-2 Floranus/Hoegh. Floranus loopt te laat met zijn man mee die een 1-2 aangaat, Hoegh dekt niet goed door waardoor hij in niemandsland terecht komt en ook uit positie staat om de doorgelopen man van Floranus op te vangen.
2-3 Ongelukkige vrije trap
3-4 Restverdediging staat in zijn geheel niet goed. Bulthuis schakelt te laat, Hoegh stapt dom in en maakt vervolgens een sliding waarmee hij zichzelf uitschakeld.
3-5 Schitterende vrije trap.

VVV – Heerenveen
1-1 Te weinig druk op de bal van Pierie, voorzet verliest Hoegh (alweer!!!) zijn persoonlijke duel. Bal valt voor de voeten van buitenspeler (Zeneli en Pierie niet meegelopen).

Heerenveen – Feyenoord
0-1. Thorsby/aanvallers. Diepe bal kan zonder druk gegeven worden, Thorsby geeft man over aan HOegh die al een man heeft. Thorsby moet meelopen. Of Bulthuis en Hoegh naar rechts schuiven (maar stonden gekanteld omdat bal aan die kant was, dus in deze situatie geef ik 'm aan Thorsby.
0-2. Ook weer meerdere mensen de fout in. Schmidt laat te makkelijk voorgeven, Mihajlovic is te laat en vervolgens staat Bulthuis te ver van van Persie af.
0-3. Hahn. Foute inspeelbal.
0-4 Schmidt/Hoegh. Schmidt dekt veel te ver door (halverwege helft Feyenoord), verliest sprintduel, Hoegh laat zich kinderlijk eenvoudig uitspelen.
3-5. In alle risico veel ruimte weggegeven, Woudenberg gaat duel niet aan met Larsson in de 16 die vrij terug kan koppen.

Heerenveen – Vitesse
1-1. Hoegh verliest weer een duel in de 16, voorzet wordt niet geblokt door linksbuiten (Bruijn?)

PEC – Heerenveen
1-0 Schmidt veroorzaakt penalty. Staat verkeerd, domme overtreding.
2-3 Penalty. Kobayashi en Pierie laten man lopen. Beetje ongelukkige carambole in 16. Hands Thorsby.

11 van de 24 waar Hoegh een (hoofd)rol bij speelt.
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Wizard » 31-10-2018 09:39

Het blijft vrij subjectief om te beoordelen wie schuldig is aan een goal. Naar mijn mening staan Bulthuis en Floranus defensief erg vaak verkeerd en moet Hoegh (en in mindere mate Pierie) dat veelal oplossen. Wanneer je een fout van je medespeler moet oplossen, sta je vaak al verkeerd en is het des te lastiger de situatie onder controle te houden. Defensief positionering is naast het winnen van duels het belangrijkste verdedigende aspect. Je kunt namelijk ook stellen: Waar was Bulthuis (zou hij niet op de betreffende plek horen te staan?). Daarnaast heeft Bulthuis met Pierie naast zich een prima back, waar Hoegh veelal fouten moet herstellen van zowel Floranus als Bulthuis.
Verder zie je dat Hoegh veel meer luchtduels wint en blokkades heeft dan Bulthuis. Daarnaast wordt de opbouw normaliter door Hoegh of Pierie verzorgt aangezien dat onze beste passers achterin zijn. Wanneer Bulthuis veelal een opbouwende pass geeft, gaat het mis, en dat hoor je terug in het stadion (uiteraard niet op de samenvatting op tv). Je ziet dat de hoog pressie gevende tegenstanders minder druk voeren op Bulthuis.

https://www.whoscored.com/Teams/287/Sho ... Heerenveen

Aerials won Blocks Passing
Hoegh: 4.2 0.9 81.3%
Bulthuis: 2.2 0.4 79.3%

Bijzondere bij de passing is dat Hoegh en Pierie de mannen voor de opbouw zijn en iemand als Bulthuis de opbouw vaak aan Hoegh over laat. Daarmee is de risicovolle passing voor Hoegh. Toch is het passing-% van Hoegh hoger.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor TORCIDA » 31-10-2018 11:08

De 0-1 tegen ajax is een fout van kobyasi, hij liet zich wederom erg makkelijk van de bal zetten en valt, lijkt op een overtreding, maar zijn balaanname is ruk, wil ook in een keer doorspelen, kijk de beelden maar terug.

bal gaat dan breed naar Schone, die de bal er perfect in trapt. Ik stond precies in de baan van het schot, de bal krijgt op het laatst een draai mee naar buiten de hoek in. Deze had Hahn alleen gehad als hij ook in de hoek stond.

de 0-2 wel zijn fout, echter ook hier staat Zyech volledig vrij en is niemand alert op de rebound
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Wizard » 31-10-2018 12:23

0-1 fout van Kobayashi. Daarnaast is het een mooi schot, maar moet zo'n bal voor de keeper zijn natuurlijk.
0-2 fout van Hahn. Daarnaast staat Ziyech hier helemaal vrij. Waar zijn Pierie en Zeneli?
0-3 fout van de scheids. Hoegh doet hier alles goed. Dekt aan de binnenkant en verdedigt met een schouderduw. Let hier tevens op Bulthuis die bij deze goal puur 'lucht' dekt. Zijn mannetje, Tadic, krijgt alle tijd en ruimte om aan te nemen, te kijken en de pass te geven op Dolberg. Wanneer Bulthuis scherper was geweest, was er niks aan de hand geweest.
0-4 fout Bulthuis. Pieries mannetje mag zomaar voorzetten, maar Bulthuis doet helemaal niks (weer lucht dekkend) en Hoegh is te laat. Maar ook hier zou je eerder Bulthuis de schuld mogen geven aangezien je in deze situatie mag verwachten dat hij de voorzet naar Dolberg eruit haalt (ik neem ook aan dat Hoegh dat verwacht). Hij doet werkelijk helemaal niks. Kijk goed waar hij staat en welke lijnen hij er t.o.v. een Ajax-speler eruit haalt? Geen! Hij is te laat en dekt geen lijn af.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor pes5 » 31-10-2018 12:25

De 0-3 tegen Ajax geef je aan Høegh, maar hier levert Bulthuis een bal dramatisch en in wil dat vervolgens herstellen en vliegt er al een wilde in, waardoor de hele verdediging uit positie is en Høegh dit moet herstellen.

Tegen AZ zag je dit ook met die kans van Johnsen. Bulthuis stapt op onbegrijpelijke wijze in en meteen is de hele defensie uit positie.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Smitte » 31-10-2018 16:07

Wizard schreef:0-3 fout van de scheids. Hoegh doet hier alles goed. Dekt aan de binnenkant en verdedigt met een schouderduw. Let hier tevens op Bulthuis die bij deze goal puur 'lucht' dekt. Zijn mannetje, Tadic, krijgt alle tijd en ruimte om aan te nemen, te kijken en de pass te geven op Dolberg. Wanneer Bulthuis scherper was geweest, was er niks aan de hand geweest.
0-4 fout Bulthuis. Pieries mannetje mag zomaar voorzetten, maar Bulthuis doet helemaal niks (weer lucht dekkend) en Hoegh is te laat. Maar ook hier zou je eerder Bulthuis de schuld mogen geven aangezien je in deze situatie mag verwachten dat hij de voorzet naar Dolberg eruit haalt (ik neem ook aan dat Hoegh dat verwacht). Hij doet werkelijk helemaal niks. Kijk goed waar hij staat en welke lijnen hij er t.o.v. een Ajax-speler eruit haalt? Geen! Hij is te laat en dekt geen lijn af.


0-3 staat Hoegh niet goed. Hij moet veel meer ingedraaid staan om sneller mee te kunnen sprinten met Dolberg. Ik zie ook geen balverlies van Bulthuis zoals pes5 beweert, Kierie verliest een kopduel, Bulthuis dekt door en Hoegh staat 'vast'. '

0-4 eens dat Bulthuis te ver van de goal afstaat (moet die strakke bal voor de goal eruit halen), maar hoe kinderlijk eenvoudig Hoegh zijn man weer voor zich laat komen is echt erg. Gebeurd hem ontzettend vaak.
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Wizard » 31-10-2018 16:13

Smitte schreef:
0-3 staat Hoegh niet goed. Hij moet veel meer ingedraaid staan om sneller mee te kunnen sprinten met Dolberg. Ik zie ook geen balverlies van Bulthuis zoals pes5 beweert, Kierie verliest een kopduel, Bulthuis dekt door en Hoegh staat 'vast'. '
0-4 eens dat Bulthuis te ver van de goal afstaat (moet die strakke bal voor de goal eruit halen), maar hoe kinderlijk eenvoudig Hoegh zijn man weer voor zich laat komen is echt erg. Gebeurd hem ontzettend vaak.


Dat ben ik dus totaal niet met je eens.

0-3: Hoegh dekt zowel de lijn af via rechts als door het centrum als via links. Hij staat positioneel gewoon prima (namelijk, hij is ook de laatste verdediger). Bulthuis staat niet bij Tadic en niet bij Dolberg. Wanneer Hoegh meer naar Dolberg gaat staan, is Tadic weg en is het 2 tegen 1. Verder dekt Bulthuis helemaal niet door. Bulthuis dekt lucht, en staat totaal niet in de 'zone' te verdedigen en ook niet in de mandekking. Totaal onacceptabel!

0-4: Hoegh staat achter zijn man, om ook de ruimte achter hem te kunnen beheersen. De andere centrale verdediger (les 1 bij verdedigen) haalt dan de lijn vóór de spits eruit; dit is dan ook de taak van Bulthuis. Pierie is te laat, maar dan hoort Bulthuis vervolgens de eerste lijn naar de spits eruit te halen bij de eerste paal. Bulthuis is simpelweg te laat en staat daarnaast ook totaal verkeerd. Hij dekt geen zone af en geen man. Totaal onacceptabel. Hoegh wordt simpelweg verrast doordat zijn maat gigantische steken laat vallen. Natuurlijk mag je dit Hoegh aanrekenen, maar ligt de fout meer bij Pierie, maar in het kwadraat bij Bulthuis die feitelijk niks doet, maar bovenal simpelweg verzaakt in zijn taak.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Ebiede » 04-11-2018 16:24

Meneer Bulthuis is vandaag weer kwaad op iedereen. Wat is deze Wannebee-leider een drama zeg. Ik vindt het ook een schande dat dit figuur aanvoerder is van ons team. Hij is alles wat ik niet associeer met Heerenveen. Geen talent, geen techniek, geen inzicht, vol met tatoeages en lang haar. Alles waar de club niet voor staat.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Lipton » 04-11-2018 16:54

Maar hij heeft wel gelijk, wat een kut instelling vandaag. En dan maar klagen dat men geen transfer heeft gemaakt naar het buitenland...
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Ebiede » 04-11-2018 17:14

Lipton schreef:Maar hij heeft wel gelijk, wat een kut instelling vandaag. En dan maar klagen dat men geen transfer heeft gemaakt naar het buitenland...


Hij speelde zelf met dezelfde kut instelling, ben zijn met een beschuldigende vinger naar een andere wel zat.

Arias de minste spits van de eredivisie, ik heb het geteld, onze grote leider was hem in 90 minuten 7 keer totaal kwijt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor g11 » 04-11-2018 18:56

Door hem altijd maar weer in de basis te zetten, blijkt maar voor de zoveelste keer keer dat er totaal geen band is tussen het (technisch) manegement en het publiek. Publiek ziet de vele ballen van deze 'aanvoerder' die niet aankomen, waarna meneertje met veel misbaar aangeeft dat het nooit aan hem zelf ligt.


Vooral steeds maar weer opstelling en vooral voorkomen dat ons zelf opgeleid talent 'Pierie' wordt tegen gehouden in zijn ontwikkeling.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor pes5 » 05-11-2018 19:55

In de wedstrijd tegen FC Emmen was Dave Bulthuis aanvoerder van Heerenveen. Na afloop van de wedstrijd, die in de slotfase gelijk werd gespeeld, had hij harde woorden over voor zijn ploeggenoten.

''Het is schandalig dat sommigen maar 45 minuten gas geven en dat terwijl sommigen de stap naar het buitenland willen maken", zei hij na afloop van de wedstrijd. Die harde woorden zijn bij analisten Mario Been en Kenneth Perez in het verkeerde keelgat geschoten.

"Als je aanvoerder bent, doe dit dan lekker in de kleedkamer'', begint Been bij Fox Sports. ''Scheldt elkaar daar verrot. Maar ga niet de zwartepiet bij een andere speler neerleggen, want jij bent zelf ook onderdeel van het elftal.''

Collega Perez vult Been aan: ''Het verbaast mij dat Bulthuis (tweede) aanvoerder is van Heerenveen. Het is een zeer, zeer simpele speler. Dat geeft wel aan wat voor niveau het is bij Heerenveen. In het verleden moest je echt wel aan de bak om daar iets te halen, nu niet zozeer meer, voor de topclubs."


Van Feanonline


Touché!!!!!
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Wizard » 08-11-2018 09:08

We zwakken en zakken als club echt af door zo'n zwakke en schreeuwende speler aanvoerder te maken. Dit is onbegrijpelijk. Zoals ik in mijn vorige posts al aangaf is dit juist een speler die ik op de linksback zou zetten of op de bank. Sowieso niet centraal en al helemaal niet als aanvoerder.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor paparazzi » 10-11-2018 23:56

Ik gok dat Bulthuis in de 34e minuut rood pakt tegen Groningen.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Satyr » 11-11-2018 12:17

paparazzi schreef:Ik gok dat Bulthuis in de 34e minuut rood pakt tegen Groningen.


Nou... da's wel optimistisch ;)
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Superfries1994 » 25-11-2018 01:32

Krijgt Dave echt geld (meerdere tonnen) voor deze optredens? Hij betaalt contributie, neem ik aan? :roll: En dan nog verbaasd zijn als je een gele kaart krijgt, terwijl je net iemand onderuit hebt geschoffeld... Mag ook allemaal doorgaan. Niemand die hem ook bij zijn lurven pakt, want ik weet zeker dat hij er na Fortuna gewoon weer in staat. Ja, als hij een keertje wat over een aantal medespelers zegt, dan mag hij de volgende wedstrijd niets zeggen. Dave is niet de enige speler die wel erg tegenvalt, maar je mag toch wel meer verwachten van iemand die aardig wat seizoenen, volgens de verhalen waar je nu wel aan mag twijfelen, zeer verdienstelijk heeft gespeeld in de Tweede Bundesliga.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor g11 » 25-11-2018 14:10

Waarom zoveel kritiek op deze speler. We doen het hartstikke goed, slecht 30 tegendoelpunten in 13 wedstrijden. Er zijn veel voetballiefhebbers die speciaal voor deze man naar het stadion komen, de klasse straalt van hem af. Door een handjevol criticasters in het publiek wordt hij niet geaccepteerd, gelukkig door de medespelers wel. Vinden het elke keer weer geweldig dathij met zijn niveau met kop en schouders boven de rest uitsteekt, en heeft net als Pierie als linksback, de meeste groei potentieel (lees verkoop waarde). Medespelers hebben er totaal geen moeite mee dat hij verwijtend en neerbuigend naar zijn medespelers kijkt. Ondanks zijn beperkte lengte is hij wel de grote man (op de trainingen). De (top) trainer vult zijn naam niet voor niks iedere week als eerste op het wedstrijdformulier in.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Wizard » 26-11-2018 08:26

Laten we hopen dat het centrum met Pierie en Hoegh tegen Fortuna als een huis staat, zodat deze man of op de linksback of op de bank komt. Hij vormt met Floranus (die gelukkig nog veel kan leren) toch de achilleshiel van onze verdediging.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Voorstopper » 04-01-2019 22:36

Mag ook weg volgens de lc. Lijkt me ook een beetje een overbodige en dure opvulling van de selectie.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor DSCH » 05-01-2019 16:23

Dan blijven er wel weinig verdedigers over. Je moet dan wat terughalen. Al ben ik bang dat er niet veel clubs zullen vragen naar de diensten van Bulthuis.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Wizard » 06-01-2019 14:40

DSCH schreef:Al ben ik bang dat er niet veel clubs zullen vragen naar de diensten van Bulthuis.

Een team, dat met mandekking speelt en vrij defensief, kan prima met Bulthuis uit de voeten. Het is alleen wel heel erg duidelijk dat deze man niet in de zone en al helemaal niet met ruimte in zijn rug kan verdedigen. Wat dat betreft is dat ook ontzettend slecht gescout van de club.
Ik ben heel erg blij dat hij weg mag aangezien hij totaal niet in onze speelstijl past. Wat is deze man bij veel tegengoals betrokken geweest.
Hopelijk vindt hij een mooie club dat erg defensief speelt en kan hij nog een paar seizoenen op niveau spelen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Raider » 18-01-2019 23:05

Wat voor straf geven ze Bulthuis ? Als het waar is. Geblesseerd en toch op wintersport.
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor abrikozenkoning » 18-01-2019 23:35

Bulthuis plaatste een paar dagen geleden ook gewoon een filmpje dat hij met een hond aan het rennen was in een bos in zijn Instagram story. Het zal wel een dekmantel zijn om onrust te voorkomen, maar dat werkt op deze manier wel erg averechts.
abrikozenkoning
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 04-01-2015 20:54

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Marça » 20-01-2019 21:23

Het lijkt er sterk op dat hij na die aanvaring met Hamstra (hier ook al genoemd) disciplinair geschorst is ofzo. Ook vandaag zat hij niet bij de selectie. Heeft iemand gezien of hij afgelopen week heeft meegetraind op SKW?
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-01-2019 21:29

Marça schreef:Het lijkt er sterk op dat hij na die aanvaring met Hamstra (hier ook al genoemd) disciplinair geschorst is ofzo. Ook vandaag zat hij niet bij de selectie. Heeft iemand gezien of hij afgelopen week heeft meegetraind op SKW?

Heb geen training bezocht, maar meende hem te herkennen op de training in sc Heerenveen tv op Fox afgelopen donderdag
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Dave Bulthuis

Berichtdoor Superfries1994 » 24-01-2019 23:39

Vertrekt naar Zuid-Korea. Heerenveen krijgt er een paar ton voor, volgens VI. Goed nieuws dus.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten