Opstelling/Speelstijl/Tactiek

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor AllardP » 08-03-2016 10:42

Inmiddels is wel duidelijk dat er dit seizoen niets meer te halen is. Het lijkt me dan ook verstandig om de rest van het seizoen te richten op de toekomst, dus spelers met potentie die volgend jaar ook nog onder contract staan. 'Te licht' en 'nog niet klaar voor de eredivisie' vind ik geen argumenten meer na de absolute wanprestaties van de eerste elf.

Dus niet meer opstellen: Van den Berg, Te Vrede, Veerman, Van Anholt (tenzij hij bijtekent). Ook Bijker is wat mij betreft gewogen en te licht bevonden.

In plaats daarvan: Namli, Zahovic, Van den Boomen en Slagveer. Als hij bijtekent ook Amin.

Hoe we daar een team van maken, laat ik graag aan Foppe over. Nu ik de namen zo bekijk, valt het me wel op dat we nog maar erg weinig talent achter de hand hebben. Zie ik iets over het hoofd?
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor fuotbalgek » 08-03-2016 10:52

Dat al het 'talent' in onze eerste elftal voetbalt aangezien we nauwelijks 25-35 jarige spelers hebben
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Superfries1994 » 08-03-2016 14:05

Spelers expres laten verzuipen heeft ook geen zin. Gewoon zo veel mogelijk punten nog halen en nog redden wat er te redden valt wat mij betreft.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor AllardP » 08-03-2016 15:19

Hoezo verzuipen? Deze jongens moeten ooit de kans krijgen om het te laten zien, waarom niet nu? Ik weet zeker dat ze staan te popelen. In het eerste kun je je ook sneller verbeteren dan in ons (ook al matige) beloftenteam.

Als ze niet goed genoeg blijken; prima, dan weten we dat ook weer en kijken we verder. Van de basisspelers die ik noemde weten we al zeker dat ze niet goed genoeg zijn. Ik zie er niet naar uit om nog acht wedstrijden naar dit hemeltergende voetbal te kijken.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Superfries1994 » 08-03-2016 21:46

AllardP schreef:Hoezo verzuipen? Deze jongens moeten ooit de kans krijgen om het te laten zien, waarom niet nu? Ik weet zeker dat ze staan te popelen. In het eerste kun je je ook sneller verbeteren dan in ons (ook al matige) beloftenteam.

Als ze niet goed genoeg blijken; prima, dan weten we dat ook weer en kijken we verder. Van de basisspelers die ik noemde weten we al zeker dat ze niet goed genoeg zijn. Ik zie er niet naar uit om nog acht wedstrijden naar dit hemeltergende voetbal te kijken.

Ze zijn op dit moment blijkbaar nog niet zo ver, anders hadden ze er wel vaker bij gezeten. Met de beloften zitten ze nu in de kampioenspoule oid, daar hebben ze al meer tegenstand dan eerst. Daarnaast, de betere jongens uit de beloften doen af en toe al mee, en één heeft al een basisplaats veroverd: Thorsby. Namli en Zahovic vallen af en toe in, Van den Boomen al in het begin van het seizoen. Wie moet er nog meer een kans krijgen? Huizingh? Van Koesveld?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor du longhi » 27-07-2016 08:35

Keeper; Mulder

RB; Marzo
CV; St. Juste
CV; Van Aken
LB; Clavan

DMV; Schaars
MR; Thern
ML; Namli

AL; Larrson
S; Reza
AR; Zeneli

Volgens mij heb je hier een elftal bij elkaar die (gezien de voorbereiding) stuk voor stuk kunnen voetballen.
Als de mentaliteit dit jaar ook goed is dan zie ik ons zeker in het linker rijtje en misschien wel een uitschieter naar boven maken.
Behalve de backposities is de bank ook redelijk tot goed. Mits er niet teveel blessures kan het wel eens een mooi jaar worden.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Rick » 27-07-2016 09:41

Als de selectie zo zou blijven, zou ik ST Juste of Otigba rechtsback zetten. Met het idee dat Cavlan daardoor veelvuldig kan opkomen en je defensief minder kwetsbaar bent.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Peter » 27-07-2016 10:17

Als de selectie zou zou blijven zou ik Van Aken linksback zetten en ST Juste en Otigba centraal. Van Aken heeft ook wel linksback gespeeld en dat is volgens mij toch de meest kwetsbare plek in de huidige selectie.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-07-2016 10:18

Hoezo zou Cavlan meer op kunnen komen als je St Juste op rechtsback zet?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Baas » 27-07-2016 11:19

De opstelling die Du Longhi hier geplaatst heeft lijkt mij inderdaad de sterkst mogelijke. Als de neuzen dezelfde kant op staan en men dus voor elkaar wil werken, kan het een heel mooi seizoen worden.
Forza Heerenveen!
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Rick » 27-07-2016 16:33

Heerenveen rules schreef:Hoezo zou Cavlan meer op kunnen komen als je St Juste op rechtsback zet?


Omdat St Juste defensief een stuk beter is dan Marzo. En dan sta je met drie man achterin een stuk sterker en als het goed is gewft dat meer vertrouwen en ruimte voor Cavlan om veelvuldig zijn aanvallende kwaliteiten te tonen. Had trouwens nog geen reactie van je gezien over Schaars. Blij mee?
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor wijzijnscheerenveen » 27-07-2016 16:48

Volgens mij speel je dan gewoon 3-4-3 bij jou idee. Bovendien vind ik dat je Marzo hiermee tekort doet. Die jongen verzaakt eigenlijks nooit en zie hem als back nog wel wat stappen maken.
wijzijnscheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 20-05-2015 11:40

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Rick » 02-09-2018 09:14

Na 4 gespeelde wedstrijden al een redelijk duidelijk beeld gekregen van de selectie en de concurrenten. De eerste drie wedstrijden waren wij de mindere qua veldspel, maar wisten wij op basis van vechtlust en effectiviteit 4 punten te halen uit de eerste 2 wedstrijden. Tegen VVV waren wij tot aan de goal veel beter en hadden voor het eerst meer dan 60% balbezet. Blijkbaar maakt het niks uit of je dus meer of minder balbezit hebt, want wij kwamen tot welgeteld 8 schoten. Ja wij hadden allang 2 of 3-0 voor moeten staan. Maar 8 schoten in een wedstrijd en dat al 4 wedstrijden zo, is natuurlijk erg matig. Als je dan effectief met de kansen omgaat zoals de eerste 2 wedstrijden, hoor je niemand. Maar dit is toch wel een probleem.

Daarnaast vergeten wij continu te voetballen als er druk wordt gezet en druk op de bal is nog steeds een probleem. Ik hoop enorm dat JOR aan gaat tonen een goede trainer te zijn, want als dit na 10 wedstrijden nog steeds het geval is dan houd ik hem daarvoor ook verantwoordelijk. Kan tot dusver nog niet een speelstijl vinden, al heb ik vertrouwen dat hij dit er wel in gaat brengen. De volgende 5 speelrondes moeten er 10 punten gehaald worden (Heracles T, Excelsior U, ADO T, de Graafschap U en Ajax T). Vooral zaak om je thuiswedstijden te winnen (Ajax wordt wel lastig...)

De focus de komende periode moet komen te liggen op:
1: Creëren van kansen (meer dan 10 schoten);
2: Waar en hoe wil je drukzetten;
3: Balbezit spelen/counteren tegen een tegenstander die druk zet.

Als je onze selectie verder vergelijkt met de overige selecties, dan is er een top 2 (Ajax en Psv) een subtop cq top vijf (Feyenoord, Vitesse en Az) en een groot aantal middenmoters die de subtop kunnen aanvallen. De teams waarmee wij concurreren zijn Willem II, ADO, Utrecht,Groningen, Heracles en PEC. Wellicht dat wij of een ander team hiervan kan uitblinken en mee kan doen met de subtop, maar zie dat zelf niet snel gebeuren. Alle middenmoters zijn nog te wisselvalig. Persoonlijk denk ik dat wij van alle middenmoters met Utrecht de beste selectie hebben en plek 6 en 7 haalbaar moeten zijn. Je ziet echter bij ADO een El khayati rondlopen (zo’n publieksspeler hebben wij nog niet) en ook Willem II heeft goed ingekocht.

NAC, VVV, de Graafschap, Excelsior en Emmen moeten strijden om directe degradatie te ontlopen.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Kaz_SCH » 03-09-2018 08:24

Ik denk, dat met de keuze voor drukzetten, doordekken, vooruit verdedigen etc.

(en ga nu vooral even zitten..)

Dat je misschien wel beter met Woudenberg - Pierie - Hoegh - Floranus kunt spelen dan met Pierie - Bulthuis - Hoegh - Floranus
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Kaz_SCH » 17-09-2018 12:32

Tegen ADO maar eens zo beginnen:

------------------Hahn---------------

Floranus - Hoegh - Pierie - Woudenberg

---------Thorsby ------ Kongolo------------

-------------------Vlap-------------------------

Rojas------------Lammers----------Van Bergen


* Hopende dat hoegh en pierie kunnen spelen
* Vlap NOOIT meer op rechtsbuiten, die loopt alles voorin helemaal dicht. Hij is geen Odegaard, en Floranus is geen Dumfries.
* Zeneli mag een tijdje vanaf de bank dromen van de Serie A
* Rienstra is me ook nog niet meegevallen zeg
* Yuki kan geweldig voetballen, maar als het tegenzit valt hij als eerst door de mand
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-09-2018 14:26

Rienstra moet op 6. Die Rienstra moet op 6, die is coachend veel beter dan Yuki en Thorsby.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Jazz » 17-09-2018 15:07

Bulthuis moet gelijk uit de basis. Zet Pierie op CB en Woudenberg op linksback.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Rick » 24-09-2018 23:07

Jazz schreef:Bulthuis moet gelijk uit de basis. Zet Pierie op CB en Woudenberg op linksback.


En dan toch maar weer met tikkie terug en 10 meter dekken: Woudenberg? Dat Dave kwaliteit mist, dat weet iedereen. Maar hij speelt niet minder dan hij kan. Iets wat bij Woudenberg wel het geval is en ook Floranus vind ik flink tegenvallen. Ze missen beide gewoon echt gif!! Zelf ik krijg zin om een avondje tegen beide te spelen. Ze geven beide elke vleugelspeler zoveel tijd om ge draaien, voorzetten te geven (wordt zelden een bal geblokt) en met de bal is het ook niet veel. In een slecht draaiend elftal zijn het dan geen spelers die je moet opstellen. Beide hebben talent, maar tot dusver erg weinig laten zien.

Daarnaast heeft ook Naess tegen Heracles aangetoond de verdediging niet beter te kunnen maken. De enige mogelijkheid die ik nog voor hem zie is de rechtsback, maar daarvoor komt hij volgens mij gewoon snelheid te kort. Persoonlijk zou ik Kongolo daar wel eens willen zien, heeft alles wat een goede back nodig heeft: snelheid, lengte en is zowel verdedigend als aanvallend redelijk goed.

Op het middenveld is Thorsby onze motor en Rienstra heeft wel scorend vermogen, maar zie ik op dit moment liever in een Schaars rol. Die moet verantwoordelijk worden voor de organisatie en het verplaatsen van de bal. Kobahashi komt in defensief opzicht ook hopeloos tekort de laatste tijd en zie voor hem alleen nog een rol als nummer 10 (eerst de bank warm houden).

Omdat ik dit materiaal niet goed genoeg vind voor een 4-3-3 systeem, zou ik gewoon een simpele 4-4-2 hanteren. Met Thorsby en Rienstra in het centrum. Op dit moment zou ik daar Van Bergen en Mihajlovic(op basis van laatste wedstrijd) neerzetten. Al twijfel ik bij laatsgenoemde over zijn loopvermogen en defensieve kwaliteiten heeft hij niet. Hornkamp en in mindere mate Bruijn zouden die positie ook goed kunnen invullen al zie ik die liever als spits en centrale middenvelder.

Tot slot zou ik met Vlap en Lammers in de spits beginnen. Beide hebben lengte, scorend vermogen en kunnen met ruimte goed voetballen. Je mist wel alleen wel diepgang als je met beide speelt. Dat hebben Mijajlovic en van Bergen echter wel. Zowel Bruijn als Hornkamp zitten ook dicht tegen een basisplaats aan en kunnen op meerdere posities spelen.


————————Vlap——Lammers————

Mihajlovic————Thorsby———-van Bergen
——————————Rienstra——————-
Pieri——Bulthuis———Hoegh—-Kongolo—-
——————————Hahn———————
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Wizard » 25-09-2018 17:14

Ik denk dat je de pijn direct moet benoemen en moet oplossen. De pijn is dat we verdedigend niet goed staan en in de omschakeling ontzettend kwetsbaar zijn:
- Met een Pierie heb je een slimmere centrale verdediger dan Bulthuis. Pierie weet hoe hij positioneel moet staan.
- Met Pierie en Hoegh heb je 2 jongens die beide kunnen opbouwen. Daarnaast heeft Pierie de beste inspeelpass van alle verdedigers die we hebben. Waarom zou je hem dan aan de zijkant posteren?

Een alternatief is:
- Kongolo naast Hoegh centraal. 'Probleem' is dan alleen dat je dan 2 rechtsbenige centrale verdedigers hebt. Enfin, Kongolo is snel, goed in de duels en kan doorschuiven indien nodig.

Op het middenveld heb je een dilemma aangezien we simpelweg niet over een geschikte '6' beschikken. Van alle middenvelders zouden dat (behoudens de geblesseerde Schaars) alleen Rienstra en Yuki kunnen. Echter Yuki is te voorzichtig voor een '6' en dus blijft Rienstra over.
Voor de '8' geldt feitelijk hetzelfde. Thorsby is een prima loper, maar in een 4-3-3 moet de '8' eigenlijk ook iemand zijn die een aanval kan opzetten. Thorsby heb je het liefst zoveel mogelijk in de '16' en dus voor de goal. Bruijn en Yuki zijn in principe (qua profiel) de enige spelers die goed als 8 zouden kunnen functioneren. Echter Yuki is te voorzichtig en wil zich nog wel es verstoppen.
Op de '10' heb je Vlap. Technisch een prima speler voor de '10'. Als alternatief heb je Thorsby, maar ook een Yuki (die bij Japan en ook bij zijn vorige club prima op deze positie speelde). In eerste instantie zou ik kiezen tussen Vlap en Thorsby.

Voor de rest zou ik iedereen laten staan. Met Rienstra-Pierie-Hoegh heb je een prima driehoek centraal. En ook voorin is de tandem Lammers-Vlap goed aan elkaar gewaagd. Verder is het zaak aan JOR om het tempo echt op te voeren. Jongens die het niet kunnen bijbenen en geen aanval kunnen opzetten, kunnen er naast worden gezet. Wat dat betreft is het weer een voordeel dat we genoeg middenvelders hebben. Pijnlijke is alleen dat je de jongens die je wilt verkopen, graag ook speeltijd wilt geven (om ze in de etalage te zetten). Echter nu geniet het sportieve resultaat op de lange termijn de prioriteit: Doorselecteren, de beste moeten spelen, het stadion moet weer vol.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Mackan68 » 27-09-2018 16:30

Wizard schreef:Ik denk dat je de pijn direct moet benoemen en moet oplossen. De pijn is dat we verdedigend niet goed staan en in de omschakeling ontzettend kwetsbaar zijn:
- Met een Pierie heb je een slimmere centrale verdediger dan Bulthuis. Pierie weet hoe hij positioneel moet staan.
- Met Pierie en Hoegh heb je 2 jongens die beide kunnen opbouwen. Daarnaast heeft Pierie de beste inspeelpass van alle verdedigers die we hebben. Waarom zou je hem dan aan de zijkant posteren?


Volgens JOR is dit het beste voor het team op dit moment. En dan is gebleken (NOT!!)

Voor de rest zou ik iedereen laten staan. Met Rienstra-Pierie-Hoegh heb je een prima driehoek centraal. En ook voorin is de tandem Lammers-Vlap goed aan elkaar gewaagd. Verder is het zaak aan JOR om het tempo echt op te voeren. Jongens die het niet kunnen bijbenen en geen aanval kunnen opzetten, kunnen er naast worden gezet. Wat dat betreft is het weer een voordeel dat we genoeg middenvelders hebben. Pijnlijke is alleen dat je de jongens die je wilt verkopen, graag ook speeltijd wilt geven (om ze in de etalage te zetten). Echter nu geniet het sportieve resultaat op de lange termijn de prioriteit: Doorselecteren, de beste moeten spelen, het stadion moet weer vol.

Van Bergen basis op rechts en Mihajlovic op links. Bij een blessure van Mihajlovic zou ik van Bergen op links zetten en Rojas op rechts. Zeneli heeft echt even een signaal nodig dat er van hem meer verwacht wordt dan wat hij nu laat zien. Tegen Excelsior was het echt schrikbarend slecht. Een handvol wedstrijden banken zal hem goed doen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Wizard » 28-09-2018 07:30

Mackan68 schreef:Zeneli heeft echt even een signaal nodig dat er van hem meer verwacht wordt dan wat hij nu laat zien. Tegen Excelsior was het echt schrikbarend slecht. Een handvol wedstrijden banken zal hem goed doen.

Precies. De selectie is groot genoeg en de concurrentie is niet veel minder. Ook qua middenvelders moet er door geselecteerd worden. Toch geloof ik niet dat het aan de individuele kwaliteit van de spelers ligt, maar meer aan de organisatie en het dwingend vermogen van JOR om het team zijn visie op te leggen. Wanneer je mindere teams kapot wil spelen danwel kansen wilt creëren, zal je verrassender moeten spelen. Dat betekent dus niet het afwachtende en te veilige spel wat we nu spelen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Rick » 01-10-2018 17:37

Ook tegen Ado hebben Woudenberg en Floranus weer aangetoond het niveau niet aan te kunnen. Wat is dat toch? Ik ben serieus als ik zeg dat beide gewoon niet eens eredivisie materiaal zijn. Floranus die dekt niet alleen verkeerd, maar probeerde continu met buitenkant links of rechts een bal af te pakken?? Ze staan beide met regelmaat aan de verkeerde kant, dekken niet door, staan op 10 of 5 meter en hoge ballen timen ze verkeerd en blijven uit duel! Elke buitenspeler heeft de dag van zijn leven..
Kongolo en Bulthuis maar links en rechtsback en Pieri met Hoegh centraal.


Het middenveld met Rienstra op 6 staat al veel beter en ook Thorsby haalde gewoon weer een voldoende. Daarnaast scoorde Vlap, maar zie hem steeds meer en meer als een spits en geen middenvelder. Hij mist namelijk het creatieve van een echte 10 en heeft wel de vaardigheden voor een spits (met ruimte een redelijke techniek, eerste meters redelijke snelheid, doelgericht, heeft zijn lengte mee en goed in de combinatie). Je ziet ook vaak dat hij zichzelf in stelling weet te brengen voor de goal inplaats van de spits. Kan hem namelijk nooit echt betrappen op een mooie steekpass.

Zoals eerder aangegeven is dit team ook veel beter in een 4-4-2. Lammers en Vlap mooi in de spits. Dan blijven er nog 2 plekken op het middenveld over. Afhankelijk van de tegenstander kiezen voor de aanval met spelers met snelheid als Zeneli en Van Bergen of controle met bijv Bruijn en Kobayashi. Vooral Bruijn mag van mij wel eens starten.

Tot slot de lijst met spelers waar je echt afscheid van moet nemen:
1. Van Amersfoort (geen eredivisieniveau)
2. Woudenberg (geen eredivisieniveau)
3. Schmidt (geen eredivisieniveau)
4. Kobayashi (een goede voetballer, maar komt hier niet tot zijn recht)
5. Zeneli (probeer er nog iets van winst op te maken)
6. Naess (viel heel matig in tegen Heracles, heeft het niveau niet)
7. Rojas (krijgt geen kans, maar met dit materiaal moet je gewoon basispeler zijn als je 26 jaar bent)

Topprioriteit:
Rechtsback en Linksback (liefst sterke backs met inhoud die graag doordekken en redelijk snel zijn)
Spits
2 buitenspelers (bij Heracles een package deal voor Petersson en Kuwas;)
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Satyr » 02-10-2018 07:54

Ohja, die laat Heracles ook gewoon gaan en die spelers willen ook beide naar Heerenveen toe. Kom terug uit het verleden aub.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Rick » 05-10-2018 20:25

Satyr schreef:Ohja, die laat Heracles ook gewoon gaan en die spelers willen ook beide naar Heerenveen toe. Kom terug uit het verleden aub.


Vandaar ook de knipoog..
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Satyr » 08-10-2018 22:48

Ah, ik zag alleen de twee haakjes staan :mrgreen:
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor paparazzi » 27-10-2018 21:15

Ik zou weleens met Jizz Hornkamp willen beginnen.
Jongen heeft wel een echt killerinstinct in tegenstelling tot Lammers. Laatstgenoemde is zeer balvaardig en zou ik weleens op 10 willen zien. Volgens mij komt hij daar nog veel beter uit de verf.
Hij heeft inzicht en een goed schot .
Vlap vind ik de laatste tijd nogal tegenvallen. Zet die tezamen met Kobayashi eens op de bank en probeer het eens met deze samenstelling. Kongolo ipv Juki.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor TORCIDA » 05-11-2018 09:53

Waar zijn Rojas, Mihajovic gebleven, komen totaal niet meer voor in de opstelling, zelfs niet als wissel. Tegen Emmen had Mihajovic toch echt meer dreiging kunnen brengen dan een Kobyasi.

waar is Jordy bruin, geblesseerd?

Waarom krijgt Kongolo geen kans,
Waarom niet beginnen met Van den Bergen
Waarom wordt er niet eerder gewisseld, neem Emmen thuis, in de 55/60 minuut hadden er zeker gewisseld moeten worden
en hiermee de tactiek voorin aan te passen.

Echt bij far de slechtste wedstrijd van JOR dit seizoen
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Hakansson » 05-11-2018 10:00

Het ergste is nog na 11 wedstrijden , dat er nog steeds geen duidelijke speelstijl , tactiek te ontdekken is .

Druk zetten en snel de bal winnen ie je totaal niet in deze tactiek alles gaat zozo en een beetje half, dus deze stijl lijkt het niet te zijn.

terug zakken massaal verdedigen en gokken op de counter is het ook niet.

dan zou je zeggen met kobayashi op de buiten moet er een overwicht op middenveld komen om van daar uit te voetballen en ook daar zie je niks van terug.

Ben echt benieuwd wat nou het idee van jor en zijn staf is en met welke intenties het team naar buiten word gestuurd, en komt die nou omdat het team matig is en niet beter kan of kan jor zijn visie niet overbrengen op de jongens.

ik denk het laatste aangezien we geen wereld team hebben , m aar met de huidige competitie en welke teams er mee doen zouden zelfs met deze selectie vrij gemakkelijk bij de eerste 8 moeten komen.
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor sonnema » 05-11-2018 11:31

TORCIDA schreef:Waar zijn Rojas, Mihajovic gebleven, komen totaal niet meer voor in de opstelling, zelfs niet als wissel

Maar wel 2 keepers op de reservebank. :? :?
Het lijkt of Rojas en Mihajlovic in het verkeerde boekje staan bij JOR, anders niet te verklaren.
Heb je opties, gebruik je ze niet. Dit was een wedstrijd die schreeuwde om buitenspelers.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor TORCIDA » 05-11-2018 13:57

twee.......
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten