Ondertussen in Groningen...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor FeanYme » 05-11-2017 00:13

Zij gaan naar Leeuwarden!

2-1 verlies weer tegen Heracles. Ik begin het toch wel sneu worden voor Faber.
HEERENVEEN
Avatar gebruiker
FeanYme
Selectiespeler
 
Berichten: 315
Geregistreerd op: 02-04-2014 08:48
Woonplaats: Wolvega

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Appie_M » 05-11-2017 11:45

Zal één dezer dagen wel van zijn verantwoordelijkheden worden ontheven. Misschien geven ze hem wel een ander baantje omdat ie wel goed schijnt te liggen binnen de club, maar lijkt me niet dat ze met Faber aan het roer nog veel potten gaan breken daar.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Baas » 07-11-2017 11:11

Wordt een wedstrijdje...
Welke trainer wordt als eerste ontslagen? Streppel of Faber?
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Satyr » 07-11-2017 15:11

Rare snuiter, die Mahi. Veldwijk en dat vlogsnolletje zijn laatst overvallen met wapens en Mahi schijnt gezegd te hebben dat ze Veldwijk hadden moeten doodschieten.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Surhuisterveen » 07-11-2017 18:14

En dan de waardeloze straf vanuit de club. Een week niet meetrainen..
Lachertje. Ook de reactie van dominee Jans is lachwekkend.

Dit had een "op staande voet" moeten zijn. Maarja, transferwaarde Mahi..
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor paparazzi » 25-11-2017 15:31

Van mij mag Groningen lekker degraderen naar die competitie waar die club uit Ljouwert ook in speelt. Ik zou ze geen seconde missen die Friezenhaters.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor hhage » 25-11-2017 18:14

paparazzi schreef:Van mij mag Groningen lekker degraderen naar die competitie waar die club uit Ljouwert ook in speelt. Ik zou ze geen seconde missen die Friezenhaters.


Ik heb helemaal niets tegen Groningen,ik hoop dat dat stelletje oplichters in Enschede volgend seizoen naar leeuwarden mogen,dat hebben ze dik verdiend
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Thinkman » 25-11-2017 23:44

hhage schreef:Ik heb helemaal niets tegen Groningen,ik hoop dat dat stelletje oplichters in Enschede volgend seizoen naar leeuwarden mogen,dat hebben ze dik verdiend


Op basis van de statistieken van Streppel bestaat er een kans dat wij ze dan vergezellen. Streppel heeft over 2017 een onwaarschijnlijk slecht trackrecord. Gelukkig is het tij bijna gekeerd want van de laatste 8 wedstrijden wonnen we maar liefst 1 keer en 1 keer gelijk tegen twee degradatie kandidaten... :cry:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 27-11-2017 14:23

paparazzi schreef:Van mij mag Groningen lekker degraderen naar die competitie waar die club uit Ljouwert ook in speelt. Ik zou ze geen seconde missen die Friezenhaters.

Dat begrijp ik dus nooit zo goed. Vanuit de provinciehoofdstad Groningen kan ik me daar nog iets van voorstellen aangezien het voor een groot deel verhuisde Duitsers zijn (tezamen met de bisschop van Münster), maar de Groningse 'Ommelanden' hoorden bij één van de 7 Friese stammen en dus pompeblêden. Samen met andere Friese stammen hebben ze gevochten tegen de Duitsers/Saksen en dan zijn het nu opeens Friezenhaters. Waarschijnlijk hebben ze daar wat teveel klappen op hun hoofd gehad..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor vak ff » 20-01-2018 07:14

Thinkman schreef:
We zijn nog steeds een unieke club met een grote en trouwe aanhang!


Yep...we mogen best trots zijn op onze posities :

Afbeelding

Blijkbaar is het (ex)subtop publiek behoorlijk verveeld met zijn eigen club momenteel...

Jullie hebben, net als wij, seizoenen gehad die tegen de 100% bezettingsgraad aan lagen.
Denk wel dat de no show bij Groningen momenteel wel flink hoog ligt, waardoor het regelmatig leger is dan de gemiddelden (gebaseerd op aantal verkochte kaarten) laten zien.
Maar ipv elkaar vliegen afvangen en de eigen club te prijzen, past algemene zorg hierover misschien wel beter.
vak ff
Selectiespeler
 
Berichten: 299
Geregistreerd op: 15-10-2006 09:24
Woonplaats: grunn

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Crash » 02-09-2018 13:22

Nu het toch veel over transferbeleid gaat in de daarvoor bestemde topics, misschien ook eens interessant om het beleid van FC Groningen eens tegen het licht te houden.

Gaat niet goed daar. Nog vele malen zorgelijker dan bij ons.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Surhuisterveen » 03-09-2018 12:04

Het stadion loopt leeg, prestaties vallen steeds verder terug en dus minder inkomsten.

Ze zijn ons voor, denk dat het bij ons ook niet lang meer duurt.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Crash » 03-09-2018 18:55

Surhuisterveen schreef:Het stadion loopt leeg, prestaties vallen steeds verder terug en dus minder inkomsten.

Ze zijn ons voor, denk dat het bij ons ook niet lang meer duurt.


Klopt hoor. We gaan dezelfde richting op. Het duo Nijland/Jans lijkt er alleen iets slagvaardiger in te zijn dan Eisinga/Hamstra.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor BakCristian » 24-09-2018 15:34

Wou de conducteur Padt een enkeltje naar de KK divisie verkopen?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Thinkman » 24-09-2018 18:40

BakCristian schreef:Wou de conducteur Padt een enkeltje naar de KK divisie verkopen?


Padt kon na twee rode kaarten even geen kaartje meer zien. Daar had hij wel een punt. Daar wel.
Op het veld gewoon weer nul punten.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Satyr » 28-09-2018 06:43

Kansloos tegen Twente en de ME mocht ook even meespelen. Bij ons gaat het niet goed, maar bij onze buren is het gras niet groener.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 28-09-2018 07:50

Satyr schreef:Kansloos tegen Twente en de ME mocht ook even meespelen. Bij ons gaat het niet goed, maar bij onze buren is het gras niet groener.

Was vanochtend op Radio1 een (korte) reportage over Groningen. Dit weekend thuis verlies tegen Utrecht kon wel eens betekenen dat Buys plaats moet maken voor Erwin Koeman. Ook hier werd gezegd dat de fans van Groningen bijzonder hoge verwachtingen hebben van hun club waar het financieel niet geweldig gaat.
Feitelijk is Groningen op dit moment een middenmoter, net als wij. Ik ben benieuwd of Nijland en Jans dit nog kunnen rechttrekken. Een nieuwe coach al zo vroeg in het seizoen kan toch nooit DE redding zijn?
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-09-2018 09:47

Uiteraard is dat niet op de oplossing. Ik werk in Groningen (wel leuk, leedvermaak), mijn collega's zeggen het ook allemaal. Het kan niet weer de schuld van trainer nummer 4 zijn. Jans en Nijland stellen bewust een jonge, onervaren trainer aan, als je hem nu ontslaat geef je jezelf een enorm brevet van onvermogen. Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor deze selectie? Dat zijn toch echt Nijland en Jans zelf. Of lag het naast Buijs ook aan Faber, vd Looi en Huistra dat het niet om aan te gluren was?
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 08-10-2018 07:12

Het gaat daar echt abominabel slecht... Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat Buijs dit nog kan redden. Het spel is namelijk nog steeds niet goed, terwijl de selectie toch over voldoende kwaliteit bezit om een stabiele middenmoter te zijn.
Het niet opstellen van Mahi (éen van je beste spelers, maar ligt kennelijk nog steeds niet goed) en Doan in de spits posteren zegt eigenlijk wel genoeg over de keuzes van deze trainer.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Surhuisterveen » 08-10-2018 10:46

Voldoende kwaliteit waag ik te betwijfelen.
Warmerdam, Hrustic, Memisevic, Zeefuik, Te Wierik is allemaal middelmaat.
Tel daarbij op dat het team totaal geen zelfvertrouwen heeft waardoor ook spelers als Padt, Doan en Mahi (terug van een blessure meende ik), het moeilijk hebben.
Buijs kun je hiervoor niet verantwoordelijk stellen, eerder Jans en Nijland die de selectie daar hebben samengesteld.
Maar goed, we weten allemaal hoe het in de voetballerij werkt als de prestaties uitblijven..
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 08-10-2018 10:53

Met een middenveld vd Looi, Warmerdam, Hrustic zal je nooit de bovenliggende partij zijn. Allemaal rond de 20
Daar zal je toch minimaal 1 dikke 20er of 30er moeten hebben. Wat wij dus wel hebben met Rienstra, Yuki en Schaars
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 09-10-2018 08:25

Je hoeft als middenmoter ook niet de bovenliggende partij te zijn. Die gedachte is te Nederlands. Ze hebben een aantal topspelers in huis die met elke subtopper mee kunnen:
Met Padt hebben ze een topkeeper in huis.
Met Doan hebben ze een geweldige middenvelder (10) in huis, die nu alleen steeds verkeerd staat geposteerd.
Mahi en Cassierra zijn twee uitstekende aanvallers.

Alleen de verdediging oogt op papier matig. Behalve Memisevic is de rest vrij onervaren. Maar met de selectie die ze nu hebben en de 4 spelers die er met kop en schouders bovenuit steken moeten ze toch zeker een stabiele middenmoter kunnen vormen. Jongens als Mahi en Doan zijn spelers met flair die een wedstrijd naar hun hand kunnen zetten. Padt hoort bij de beste keepers van de Eredivisie.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor paparazzi » 28-10-2018 01:01

Een man, een naam: DUMFRIES! Wat een geweldenaar is dit toch. Die heeft een paar extra longen dat kan niet anders. Vergeet niet dat hij in de 86e !! minuut nog even een sprintje eruit trekt van zo`n 70 meter, en vervolgens kalm afrond. Die blijft niet lang in Nederland meer voetballen want die ontgroeid alle clubs hier. Tot zover Denzel.

Wat betreft Groningen; die Cassierra heeft het verkeerde beroep gekozen. Die had beter bij de Albert Heijn achter kassa nummero zoveel kunnen plaatsnemen. Man man man. Wat een prutser is dat! Ik begrijp wel waarom de neuzen zoiets uitlenen.
Voor de rest heeft Groningen ook een erg matige selectie, op die Japanner na.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Feanfan 1 » 28-10-2018 09:54

Gelukkig voor Groningen komt de wonderdokter over 2 weken op bezoek
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Appie_M » 28-10-2018 12:27

Feanfan 1 schreef:Gelukkig voor Groningen komt de wonderdokter over 2 weken op bezoek


Tja, je ziet het scenario al van mijlenver aankomen he :|
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Satyr » 30-10-2018 09:38

Feanfan 1 schreef:Gelukkig voor Groningen komt de wonderdokter over 2 weken op bezoek


Zwolle - Heerenveen 2-3
VVV - Heerenveen 1-1
Excelsior - Heerenveen 3-3
De Graafschap - Heerenveen 0-5
AZ - Heerenveen 2-3

Ja, we doen het super kut in uitduels.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Jazz » 30-10-2018 15:01

Satyr schreef:Zwolle - Heerenveen 2-3
VVV - Heerenveen 1-1
Excelsior - Heerenveen 3-3
De Graafschap - Heerenveen 0-5
AZ - Heerenveen 2-3

Ja, we doen het super kut in uitduels.


Tegen VVV en Excelsior speelde we wel kut ja...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 01-11-2018 14:09

Kom jongens, niet gaan indekken he. Heracles riep ook al dat zij de wonderdokter waren. Jullie scoren gigantisch veel en makkelijk, dan prik je er tegen dit Groningen ook echt wel een of twee in.
Vervolgens kunnen jullie het achterin niet dicht houden, maar Mahi speelt vrijdag en zal dus volgende week wel weer geblesseerd zijn en we hebben allemaal gezien dat Pohl en Cassiera er he-le-maal niks van kunnen. :lol:

Ergo: Heerenveen moet zich volgende week zondag diep schamen als het geen 3 punten pakt.
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Thinkman » 01-11-2018 19:00

Prosac schreef:Kom jongens, niet gaan indekken he. Heracles riep ook al dat zij de wonderdokter waren. Jullie scoren gigantisch veel en makkelijk, dan prik je er tegen dit Groningen ook echt wel een of twee in.
Vervolgens kunnen jullie het achterin niet dicht houden, maar Mahi speelt vrijdag en zal dus volgende week wel weer geblesseerd zijn en we hebben allemaal gezien dat Pohl en Cassiera er he-le-maal niks van kunnen. :lol:

Ergo: Heerenveen moet zich volgende week zondag diep schamen als het geen 3 punten pakt.


Je hoeft hier niet elke keer dat we tegen Grunn moeten, te melden dat jullie de underdog zijn, en dat het een wonder zou zijn als we punten laten liggen tegen jullie. Ga nou eens van eigen kracht uit, neem een voorbeeld aan al die positievelingen op dit forum! :wink:

Ik denk dat Grunn zeker niet de underdog is. En de match tegen Heerenveen is toch de strohalm om het seizoen nog een heel klein beetje glans te geven. Want verder glanst Grunn als een uitgedroogde suikerbiet :mrgreen:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor abegoal » 04-11-2018 10:16

Buijs na de gewonnen wedstrijd tegen excelsior: "ik durf weer op teletekst te kijken". Ben benieuwd naar zijn reactie nu Nac ook heeft gewonnen! :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten