Moderators: Beheerders, Fanmasters
Lardy schreef:
Heel simpel.
Lardy schreef:
Heel simpel.
bennieeee schreef:Doe mij volgend jaar maar zoiets..
Mulder
Marzo - Otigba - V. Aken - ??
Thern - Thorsby
Foor
Zeneli - ?? - Tissoudali
Wissels:
Jurjus
St. Juste
Vd Boomen
Cavlan
v. Amersfoort
Thern als spelverdeler op het middenveld, Thorsby als een stofzuiger en Foor als een echte 10.
Foor moet voor NEC ook nog belangrijker worden maar is nog jong en heeft al veel wedstrijden gespeeld.
Linksback Brenet anders proberen?
Heeft zowel Willems als Poulsen daar staan.
Spits ben ik niet over uit. Je kan beginnen met v. Amersfoort of Zahovic of misschien nog een speler erbij..
AllardP schreef:Hoezo verzuipen? Deze jongens moeten ooit de kans krijgen om het te laten zien, waarom niet nu? Ik weet zeker dat ze staan te popelen. In het eerste kun je je ook sneller verbeteren dan in ons (ook al matige) beloftenteam.
Als ze niet goed genoeg blijken; prima, dan weten we dat ook weer en kijken we verder. Van de basisspelers die ik noemde weten we al zeker dat ze niet goed genoeg zijn. Ik zie er niet naar uit om nog acht wedstrijden naar dit hemeltergende voetbal te kijken.
Heerenveen rules schreef:Hoezo zou Cavlan meer op kunnen komen als je St Juste op rechtsback zet?
Jazz schreef:Bulthuis moet gelijk uit de basis. Zet Pierie op CB en Woudenberg op linksback.
Wizard schreef:Ik denk dat je de pijn direct moet benoemen en moet oplossen. De pijn is dat we verdedigend niet goed staan en in de omschakeling ontzettend kwetsbaar zijn:
- Met een Pierie heb je een slimmere centrale verdediger dan Bulthuis. Pierie weet hoe hij positioneel moet staan.
- Met Pierie en Hoegh heb je 2 jongens die beide kunnen opbouwen. Daarnaast heeft Pierie de beste inspeelpass van alle verdedigers die we hebben. Waarom zou je hem dan aan de zijkant posteren?
Voor de rest zou ik iedereen laten staan. Met Rienstra-Pierie-Hoegh heb je een prima driehoek centraal. En ook voorin is de tandem Lammers-Vlap goed aan elkaar gewaagd. Verder is het zaak aan JOR om het tempo echt op te voeren. Jongens die het niet kunnen bijbenen en geen aanval kunnen opzetten, kunnen er naast worden gezet. Wat dat betreft is het weer een voordeel dat we genoeg middenvelders hebben. Pijnlijke is alleen dat je de jongens die je wilt verkopen, graag ook speeltijd wilt geven (om ze in de etalage te zetten). Echter nu geniet het sportieve resultaat op de lange termijn de prioriteit: Doorselecteren, de beste moeten spelen, het stadion moet weer vol.
Mackan68 schreef:Zeneli heeft echt even een signaal nodig dat er van hem meer verwacht wordt dan wat hij nu laat zien. Tegen Excelsior was het echt schrikbarend slecht. Een handvol wedstrijden banken zal hem goed doen.
Keer terug naar Spelers & staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast