Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor zweed1 » 22-08-2018 17:11

fluitconcert schreef:Interessant topic, heb even een accountje aangemaakt omdat ik even wil reageren. Ik ben Fries met een lichte voorkeur voor Heerenveen. In mijn leven ging ik altijd zo af en toe naar het stadion, het ene seizoen 4x, dan weer 1x, dan weer niet, etc. etc.
Nu moet ik er echter niet aan denken om daar nog heen te gaan. Zelfs al zou ik de kaarten gratis krijgen, zou ik nog niet gaan.

Waarom?

1. Er is geen sfeer. Nieuw Noord doet zijn best, maar het galmt maar wat in het grote stadion. De rest is altijd stil.
2. Het is altijd een enorm gedoe om aan eten/drinken te komen.
3. Het spel is niet om aan te gluren. Ook nu hoor ik JOR weer praten over spektakel, ik heb er nog niks van gezien.

Tevens lees ik dat veel oudere seizoenkaarthouders weg zijn. Dit is volgens mij niet juist. Alle oudere seizoenkaarthouders die ik ken, zitten er nog. Ik kan als ik even goed nadenk zo 25 seizoenkaarthouders (leeftijd tussen 20 en 50, soms incl kleine kids!) bedenken die het hebben opgezegd, omdat ze simpelweg te slecht voetbal zien. Als er dan ook nog geen sfeer is, en de entertainmentwaarde eromheen nihil is, houdt het gewoon op. Ook hoor ik vaak geluiden over dat mensen geen zin hebben om naar 11 overbetaalde tieners te kijken die er niks van bakken. Elk jaar komen er weer spelers bij waar je nog nooit van gehoord hebt. Of je zit naar 'Thorsby' te kijken, die 'de bikkel van het middenveld is.' Laat me niet lachen aub. Wat een armoede zeg.

Tot slot hoor ik iedereen zeggen: 'Heerenveen kan niet degraderen.' Ik denk oprecht - ik hoop het niet - dat Heerenveen binnen nu en vijf jaar degradeert, en verandert in een soort Roda JC. Hetzelfde als bij Twente zal hier niet gebeuren, het stadion zal leger en leger worden.

Speciaal ingelogd om dit warrige verhaal hier neerzet zetten, daar zit echt niemand op te wachten. Ga wat leuks doen in je vrije tijd. Eerst gratis kaarten niet willen hebben en op het slot er toch weer bij willen zijn als Heerenveen Champions Leage speelt.

Sommige dingen kunnen idd beter, catering is idd erg matig, maar verder gaat het nergens over
Voor mij was de maat een aantal jaren geleden vol. Heerenveen-Ajax 0-2, Heerenveen kon het kampioenschap van Ajax verpesten. Daar wilde ik bij zijn. Verdorie 27 euro betaald voor een kaartje helemaal bovenin naast het uitvak. En wat deed de ploeg? Alleen maar passief voetballen. Ze hebben geen kans gecreerd die wedstrijd. Wat een lachertje was dat. Sindsdien ben ik er klaar mee, ik kom er nooit weer. Tenzij de kaarten gratis zijn, het stadion vol zit en Heerenveen minimaal speelt om Europees voetbal.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 22-08-2018 17:24

fluitconcert schreef:Interessant topic, heb even een accountje aangemaakt omdat ik even wil reageren. Ik ben Fries met een lichte voorkeur voor Heerenveen.

Voor mij was de maat een aantal jaren geleden vol. Heerenveen-Ajax 0-2, Heerenveen kon het kampioenschap van Ajax verpesten. Daar wilde ik bij zijn. Verdorie 27 euro betaald voor een kaartje helemaal bovenin naast het uitvak. En wat deed de ploeg? Alleen maar passief voetballen. Ze hebben geen kans gecreerd die wedstrijd. Wat een lachertje was dat. Sindsdien ben ik er klaar mee, ik kom er nooit weer. Tenzij de kaarten gratis zijn, het stadion vol zit en Heerenveen minimaal speelt om Europees voetbal.

De allergrootste successupporter en profiteur heeft zich gemeld. Welkom jong. En tot nooit waarschijnlijk..... Afgehaakt omdat Heerenveen een kampioenschap van Ajax niet kon voorkomen. Zegt denk ik genoeg over hoeveel verstand van voetbal je hebt :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 22-08-2018 18:07

@fluitconcert ik kan deze post niet seriues nemen.

Alleen al vallen over JOR. Onder hem heb ik in 2 wedstrijden al meer strijd gezien dan de afgelopen 4 jaar, wat mij betreft prima man!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor fluitconcert » 22-08-2018 18:45

Mackan68 schreef:De allergrootste successupporter en profiteur heeft zich gemeld. Welkom jong. En tot nooit waarschijnlijk..... Afgehaakt omdat Heerenveen een kampioenschap van Ajax niet kon voorkomen. Zegt denk ik genoeg over hoeveel verstand van voetbal je hebt :lol:


Tsja, dat jij er voor kiest om wekelijks in een triest halflege sfeerloze bioscoop te gaan kijken naar een stel overbetaalde tieners moet je zelf weten. En nee, ik heb er ook geen verstand van. Ik wil alleen maar zeggen dat ik tot de groep van 10.000 mensen hoor die NIET naar het stadion komen. Het is aan de club om te zorgen dat deze wel weer de weg naar het stadion weten te vinden.
fluitconcert
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 22-08-2018 16:23

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor fluitconcert » 22-08-2018 18:45

Ebiede schreef:@fluitconcert ik kan deze post niet seriues nemen.

Alleen al vallen over JOR. Onder hem heb ik in 2 wedstrijden al meer strijd gezien dan de afgelopen 4 jaar, wat mij betreft prima man!


Dat zei iedereen vorig jaar ook over Streppel. Maar ik hoop dat het verbetert!
fluitconcert
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 22-08-2018 16:23

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Hans91 » 22-08-2018 21:20

Jij hoort niet bij die 10.000. Jaren terug stond je standaard in de wachtlijst als je een seizoenskaart wou hebben. Het gaat dus ook echt om mensen die zoveel wedstrijden komen. Niet mensen die 2 keer per seizoen komen. Er is niks mis met mensen die minder komen, maar iemand die niet komt om zo'n wedstrijd tegen Ajax in het verleden is niet iemand die ze moeten hebben. Ze moeten supporters hebben die blijven komen. Anders schiet je niks op.
Hans91
Bankzitter
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 17-09-2015 13:16

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor fluitconcert » 22-08-2018 23:42

Hans91 schreef:Jij hoort niet bij die 10.000. Jaren terug stond je standaard in de wachtlijst als je een seizoenskaart wou hebben. Het gaat dus ook echt om mensen die zoveel wedstrijden komen. Niet mensen die 2 keer per seizoen komen. Er is niks mis met mensen die minder komen, maar iemand die niet komt om zo'n wedstrijd tegen Ajax in het verleden is niet iemand die ze moeten hebben. Ze moeten supporters hebben die blijven komen. Anders schiet je niks op.


Je moet wel een product hebben waardoor mensen blijven hangen. Het is niet zo dat mensen die nooit gaan, uit het niets ineens seizoenkaarthouder willen worden zoals jij suggereert. Dat was jaren terug ook niet zo.
fluitconcert
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 22-08-2018 16:23

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 23-08-2018 08:28

JelleLawnmower schreef:Afbeelding
Inmiddels staan we dit seizoen op de 7e plaats (na 1 thuiswedstrijd) met Twente erbij zelfs 8ste.
Van gemiddeld 20.000 naar 16.000 supporters, het verval zette na de winterstop echt hard in.
Allemaal voorspeld door mij als Streppel aan zou blijven. En ik werd weggezet als barbaar voor het opperen van de perfecte maatregel!
Blijk ik achteraf toch gelijk te hebben gekregen, helaas.


- Midden- en Zuid-Nederland heeft geen vakantie meer, Noord nog wel
- 1 wedstrijd is nooit een goede steekproef
- sc Heerenveen telt daadwerkelijke stadionbezoekers
- FC Groningen telt verkochte stoeltjes, dus ook seizoenkaarthouders die niet langskomen. Doen ze al jaren geheimzinnig over.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 23-08-2018 08:32

Dat doet Heerenveen toch ook. Zondag zaten er echt geen 16.000 mensen. Hield met 12.000 wel op.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor pes5 » 23-08-2018 09:52

Haha. Het zat in ieder geval dichterbij de 16 dan de door jou genoemde 12. Of wil je zeggen dat er meer dan de helft van de stoelen leeg waren?

En Heerenveen telt geen verkochte kaarten, maar het aantal dat gescand is voor de wedstrijd.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 23-08-2018 11:23

Ebiede schreef:Dat doet Heerenveen toch ook. Zondag zaten er echt geen 16.000 mensen. Hield met 12.000 wel op.


Ik denk dat er wel 16.000 mensen waren (van de mogelijke 27.244), noord, zuid en oost waren 'acceptabel', vooral west was erg leeg, maar dat is ook de laagste tribune.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 23-08-2018 11:30

Als iedereen terug is van vakantie nog maar eens kijken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor JelleLawnmower » 24-08-2018 11:06

hhage schreef:Na 1 wedstrijd dan kun je niet spreken van een gemiddelde,in de winterstop maar weer ff zo'n lijstje...
Dit bedoel ik met alles negatief zien .25 jaar hebben we de 4-5 hoogste gemiddelde supportersaantallen van Nederland,en jij haalt er nu 1 wedstrijd uit....
De negatieve trend van de dalende toeschouwersaantallen van de tweede helft van vorig seizoen lijkt doorgezet te worden. We mogen heel blij zijn als er zondag meer dan 21.000 man naar de wedstrijd tegen Feyenoord komen, zo erg is het inmiddels al. En post jij tijdens de winterstop maar het gemiddeld aantal toeschouwers, die zal dichter bij de 16.000 dan de 20.000 liggen.
JelleLawnmower
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 02-04-2017 15:38

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor gerrit421 » 24-08-2018 16:45

De kaartverkoop tot de winterstop meteen openen i.p.v. 3 weken
Iedereen in de buurt van Heerenveen een brief sturen met inschrijfformulier met clubkaart en aangeven wat ze er mee kunnen
gerrit421
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 04-11-2009 09:56

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 24-08-2018 21:03

JelleLawnmower schreef:]De negatieve trend van de dalende toeschouwersaantallen van de tweede helft van vorig seizoen lijkt doorgezet te worden. We mogen heel blij zijn als er zondag meer dan 21.000 man naar de wedstrijd tegen Feyenoord komen, zo erg is het inmiddels al. En post jij tijdens de winterstop maar het gemiddeld aantal toeschouwers, die zal dichter bij de 16.000 dan de 20.000 liggen.


Ik zie Cambuur vanavond ook,aardig leeg na 1 wedstrijd dit seizoen staan ze 23e van Nederland qua supportersaantal na 1 wedstrijd,MAAR daar roepen ze altijd dat ze trouwe supporters zijn en in de eredivisie thuis horen als je naar de fans kijkt.en de rest van Nederland neemt dat over en roept dat ook,maar als je naar de feiten kijkt klopt daar natuurlijk niets van.hier is de laatste tijd alleen maar negativiteit en ook dat neemt de rest van Nederland over.als we met z'n allen de club wat beter verkopen dan gaat het ook op termijn ook beter...
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 25-08-2018 11:14

Ik zag dat onze nieuwe huis dj er morgen weer is.
Kunnen we rond nieuw noord nou niet gewoon wat extra boxen plaatsten, en alleen deze wat luider zetten?

Krijgt iedereen wat hij wil.
De middenweg die ze proberen te zoeken, schiet wat mij betreft zo zijn doel voor bij.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 01-09-2018 21:34

Bij PSV thuis tegen Willem2 ook veel lege stoeltjes hoor.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor TORCIDA » 04-09-2018 11:06

thuis tegen PSV was het zwolle stadion verre van vol, thuis tegen heerenveen hebben ze een actie gehouden om publiek te trekken.

De komende zondag spelen we dus de derde thuiswedstrijd op zondagmiddag, 2x 14:30 en 1x 16:45. Zondagmiddag 16;45 is gewoon een kuttijd bij uitstek, ik weet zeker nu we op zoveel incourante tijden spelen we echt supporters missen.

Als je hierdoor op voorhand al weet dat je 4 tot 5 thuiswedstrijden gaat missen kun je voor hetzelfde geld een eredivisie live abbo nemen en je ziet ook nog eens de uitwedstrijden en alles eredivisie.

Mensen blijven niet thuis omdat de speaker te hard staat of omdat de wifi het niet doet. Daar geloof ik echt niets van
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-09-2018 11:24

Voor degene die zondagmiddags voetballen is 16:45 wel een prima tijd
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 04-09-2018 13:00

TORCIDA schreef:Zondagmiddag 16;45 is gewoon een kuttijd bij uitstek, ik weet zeker nu we op zoveel incourante tijden spelen we echt supporters missen.

Ik vind 16.45 een prima tijd op zondag. Vooral voor de mensen, die zelf op zondagochtend of -middag sporten, is de namiddag prima. Ben je tussen 19.00 en 19.30 thuis. Qua avondeten niet ideaal, maar ook dat valt wel in te passen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor TORCIDA » 04-09-2018 14:14

dat laatste is wel weer waar inderdaad.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor gwgwgw » 04-09-2018 17:54

Bubbe schreef:Het is een trend in de Eredivisie, voetbal wordt blijkbaar minder populair. Nadat iedereen 2 thuisduels heeft afgewerkt staat Heerenveen qua toeschouwersgemiddelde zelfs achter de top3 (plek 4).
https://www.transfermarkt.nl/eredivisie ... bewerb/NL1


Overzicht is nog niet helemaal bijgewerkt (klik maar op uitgebreid), want nog niet alle clubs staan op 2 wedstrijden. Bijvoorbeeld Vitesse, met de wedstrijd tegen Ajax erbij is het gemiddelde 16333.

We staan i.d.d. nu nog steeds op de 4 plek. Alleen is de voorsprong die wij (en ook groningen) hadden op de ploegen onder ons behoorlijk geslonken. Als we kijken vanaf ons laatste jaar (11/12) dat we nog boven de 25.000 gemiddeld zaten, zijn wij en Groningen de hardste dalers en is onze grote voorsprong flink geslonken. Sinds dat seizoen:

sc Heerenveen - 6.416
FC Groningen - 5.233
FC Utrecht - 2.739
Vitesse - 1.193
AZ - 1847
NAC + 754

Tis misschien nog vroeg om het gemiddelde van dit moment als maat staaf te nemen, na een stuk of 5 á 6 thuiswedstrijden zal het gemiddelde wat meer betrouwbaar worden. Zo hebben wij bijv met Feyenoord en Vitesse al 2 aantrekkelijke wedstrijden gehad, tegenover bijvoorbeeld Groningen (Willem II en PEC) en Utrecht (PEC en VVV). Daar in tegen hebben wij misschien wat meer last van de vakantie gehad (noord) en hebben wij al een keer op zondag 16:45 gespeeld. Groningen heeft echter ook al op vrijdag en zondag 12:15 gespeeld. Tevens zit je nog met te telling die niet iedereen hetzelfde hanteert (aanwezig of verkocht).
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor abegoal » 26-09-2018 19:51

Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 27-09-2018 07:19

Positieve is dat je nog steeds de 4e club van de Eredivisie bent qua bezoekersaantallen. Mochten de huidige sportieve resultaten zich voortzetten dit seizoen, kan je zomaar es 2-3 plekken zakken. Er is dringend sportief succes nodig.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 27-09-2018 14:20

Als de aanvangstijden een serieuze reden zijn voor mensen om af te haken, dan is het te overwegen om bijvoorbeeld een 'zondagochtend-wedstrijd' (12:15 uur) in het Abe Lenstra Stadion te gaan boycotten? Als FeanFan en NieuwNoord op die manier oproepen om een statement te maken tegen de macht van FOX, laat je de club één keer in de steek , maar geef je een duidelijk signaal.

In december zijn er bijvoorbeeld twee duels om die tijd, tegen FC Emmen en FC Utrecht. Reken maar dat er aandacht voor komt in de media als de helft of een kwart van de mensen die er nu zit (dan circa 3-8 duizend) bewust een keer thuisblijven. In Duitsland is een vergelijkbare actie voor wedstrijden op maandagavond.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 27-09-2018 16:19

Marça schreef:Als de aanvangstijden een serieuze reden zijn voor mensen om af te haken, dan is het te overwegen om bijvoorbeeld een 'zondagochtend-wedstrijd' (12:15 uur) in het Abe Lenstra Stadion te gaan boycotten? Als FeanFan en NieuwNoord op die manier oproepen om een statement te maken tegen de macht van FOX, laat je de club één keer in de steek , maar geef je een duidelijk signaal.

In december zijn er bijvoorbeeld twee duels om die tijd, tegen FC Emmen en FC Utrecht. Reken maar dat er aandacht voor komt in de media als de helft of een kwart van de mensen die er nu zit (dan circa 3-8 duizend) bewust een keer thuisblijven. In Duitsland is een vergelijkbare actie voor wedstrijden op maandagavond.

Zit op zich wel wat in. Aan de andere kant. De supporters kunnen dat signaal wel geven maar als de club daar behalve wat open deuren in de media geen serieus (of serieuzer) werk van maakt. Ik krijg altijd het idee dat het nogal snel 'we zijn er niet blij mee, maar het kan zo wel' is. Geldt ook een beetje voor belachelijke kaarten waar we in het verleden wel eens tegen aan gelopen zijn. Bijt eens een beetje van je af en wees niet altijd het braafste jongetje van de klas. Dat gaat zich tegen je keren.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Baggerraartje » 29-12-2018 19:02

De realisten beginnen nu toch wel erg gelijk te krijgen...
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/85 ... heerenveen
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 29-12-2018 19:10

Oud nieuws. Eisenga mag niet voor niets zijn biezen pakken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor diepFries » 31-12-2018 18:17

Baggerraartje schreef:De realisten beginnen nu toch wel erg gelijk te krijgen...
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/85 ... heerenveen
Ja en nee. De bezettingsgraad in een artikel als dit zegt niks. Zo heeft een aantal clubs (o.a. Ajax) kennelijk alle verkochte kaarten doorgegeven, in plaats van de daadwerkelijke aantallen bezoekers. Met gemiddeld ruim 18.000 toeschouwers doen we het in absolute aantallen nog heel behoorlijk. Al is dit al wel inclusief de thuiswedstrijden tegen Feijenoord en Ajax. Aandachtspunt blijft dat de aantallen seizoenskaarthouders en het totale stadionbezoek nog ieder jaar achteruit gaan. Hoewel niet op basis van dit artikel, moet er dus zeker wat gebeuren.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Trevorp » 02-01-2019 21:39

diepFries schreef:Ja en nee. De bezettingsgraad in een artikel als dit zegt niks.


Mij zegt het wel degelijk iets. Namelijk dat het percentage potentiële opzeggers hoog is. Met maar 1 thuisoverwinning en een lage amusementwaarde qua spel groeit het aantal twijfelaars (wat je zelf ook aangeeft). En dat zien we momenteel heel duidelijk terug in het stadion.

Eisinga heeft volgens sommige media als doel opgelegd gekregen om te bezuinigen. Het aantrekken van spelers waarvoor je naar het stadion komt, zit er waarschijnlijk dus ook niet in. Daarnaast levert ook dit toch weer negatieve publiciteit op. Geen goed teken.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 16 gasten