Arriva Actie Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Arriva Actie Heerenveen

Berichtdoor Ebiede » 17-09-2018 11:28

De bedoeling van de Arriva actie is an sich prima. Maar het is weer net niet. De klant moet actie ondernemen en er is geen pro-actieve actie vanuit de club.

Zoals reeds eerder aangegeven laat van uit elke hoek van de provincie een bus rijden voor een eurootje oid. Bied het aan, maar leg de verantwoordelijkheid niet bij de "klant" neer.

Ik heb het over onderstaande actie;
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/met ... -tarief/10
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Arriva Actie Heerenveen

Berichtdoor TORCIDA » 19-09-2018 14:29

wat is het net niet? Is dit een mededeling op basis van eigen ervaring ? of iets anders
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Arriva Actie Heerenveen

Berichtdoor Ebiede » 19-09-2018 18:40

Zoals ik al een geef de club is niet pro-actief. Ze leggen het initiatief bij de klant ipv zelf te faciliteren.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Arriva Actie Heerenveen

Berichtdoor Thinkman » 19-09-2018 19:57

Ebiede schreef:Zoals ik al een geef de club is niet pro-actief. Ze leggen het initiatief bij de klant ipv zelf te faciliteren.



Echt, wat moeten ze nog meer doen dan?

Je hoeft je alleen maar aan te melden. Hoeveel meer wil je het faciliteren? De touringcar door de wijk rijden en overal aanbellen of je mee wilt?

Prima initiatief dat iedereen verbonden met de club (dus ook jij en ik) kan promoten bij anderen! Mooi toch?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Arriva Actie Heerenveen

Berichtdoor Ebiede » 20-09-2018 08:25

In mijn optiek moet je het faciliteren. Ben er van overtuigd dat er op deze manier geen gebruik van wordt gemaakt.

Je moet mensen van 16 tot 25 jaar gaan bereiken, 10 euro vervoer en kaartje voor zuid of noord.

Laat bussen vanuit Lemmer (via St nic en Joure) /Bolsward (via Sneek) /Harlingen (via Franeker en Grou) / St- Anne (via Stiens) / Dokkum(via Burgum) / Buitenpost( Surhuisterveen)/ Drachten- Appelscha(Oosterwolde en Gorredijk) /Meppel (Steenwijk en Wolvega)en Emmeloord.

De bussen zijn een uur voor de wedsrijd bij het stadion (zo wordt het fanplein/feanplaze gevuld) en vertrekken ook een uur na de wedstrijd

Wanneer je hier goed campagne opvoert dan kan dat niet anders dan succesvol zijn. € 10,- voor een busrit en kaart en niet te moeilijk doen over bier en muziek. Het is geen hogere wiskunde. (desnoods een jaarkaart voor € 110,-)
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Arriva Actie Heerenveen

Berichtdoor Rick » 24-09-2018 23:21

Thinkman schreef:

Echt, wat moeten ze nog meer doen dan?

Je hoeft je alleen maar aan te melden. Hoeveel meer wil je het faciliteren? De touringcar door de wijk rijden en overal aanbellen of je mee wilt?

Prima initiatief dat iedereen verbonden met de club (dus ook jij en ik) kan promoten bij anderen! Mooi toch?


Snap je gedachte, maar het gaat om gemak. Als supporters zelf initiatief moeten tonen (zeker de jeugd), gaat er weinig gebruik van gemaakt worden. Het is verder een prima initiatief!
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten