Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 31-08-2018 10:29

Jazz schreef:
Wat maakt het uit dat we niet creatief zijn. Als er maar kwaliteit is.

51 Wedstrijden aan speeltijd, 8 goals en 11 assists, wordt jij daar ontzettend gelukkig van??
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Demster » 31-08-2018 10:31

Jazz schreef:Wat maakt het uit dat we niet creatief zijn. Als er maar kwaliteit is.


Tja kwaliteit, heeft die dat al eens laten zien een seizoen lang... Lekker voor een concurrent opleiden als het alleen huur is. Denk dat er dan ook een buitenspeler nog vertrekt als dit door gaat.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 31-08-2018 10:31

Huur zou ik echt belachelijk vinden... een talent van een concurrent beter maken, dat zouden we echt niet moeten willen. Eens een keer een talent van Ajax of PSV huren vind ik nog tot daar aan toe, maar dit zou echt een hele slechte ontwikkeling zijn!
Mochten we hem toch kopen (of huren met een realistische optie-tot-koop) dan juich ik het van harte toe. Volgens mij een groot talent waar nog veel rek in zit, en die met zijn 19 jaar toch al aardig wat wedstrijden gespeeld heeft.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 31-08-2018 10:40

Waarom heeft iedereen het over huur? Er staat nergens in het hele artikel dat we hem huren. De club zal ook zeker geen speler van een concurrent gaan huren zonder koopoptie.
Laten we aub hier weer inhoudelijk discussiëren dwz op de inhoud.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 31-08-2018 10:41

Wizard schreef: De club zal ook zeker geen speler van een concurrent gaan huren zonder koopoptie.


Weet je het heel zeker?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor BakCristian » 31-08-2018 10:43

De titel van FO wees eerst naar huur, dat is inmiddels aangepast.
Laten we de discussie hier op een wat hoger niveau voeren dan op FO. Die reacties creëren alleen maar negatieve gedachten.
Eerst 12.00 uur maar eens afwachten.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 31-08-2018 10:45

Van Bergen heeft gewoon nog een contract tot de zomer van 2020. Ze hebben het contract echt niet ontbonden.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor BakCristian » 31-08-2018 10:58

Jazz schreef:Van Bergen heeft gewoon nog een contract tot de zomer van 2020. Ze hebben het contract echt niet ontbonden.


Nogal een voorbarige conclusie. Als het contract tot 2019 liep hadden ze het wel afgekocht, maar 2020 niet?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Rick » 31-08-2018 10:59

Een hoop mensen wouden Sylvester van der Water halen, ook ik zag in hem een prima optie als back up voor Rojas. Als ze echter Mitchel hebben gekocht, dan haal je een speler met meer talent. Ontzettend behendige speler, die echt wel een man kan passeren en een goed schot heeft.

Kan mij ook niet voorstellen dat het om huur gaat zonder optie tot koop. Zowel Hamstra als Eisenga hadden aangegeven dit alleen te doen bij een uitzonderlijk talent. Dat is Mitchell dan weer niet.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Fladian » 31-08-2018 11:01

4-jarig contract meldt Omroep Gelderland.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 31-08-2018 11:04

4 jarig contract , goed gedaan hamstra ik zie het wel zitten in deze speler . Heeft binnen een paar wedstrijden een basis plaats . En op zijn 19 toch al 50 wedstrojden gespeeld
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 31-08-2018 11:06

BakCristian schreef:Nogal een voorbarige conclusie. Als het contract tot 2019 liep hadden ze het wel afgekocht, maar 2020 niet?


Van Bergen is een talent die hoog werd aangeschreven bij Vitesse. Ik zou het heel, heel erg sterk vinden als Vitesse het contract had ontbonden.
Laatst bijgewerkt door Jazz op 31-08-2018 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 31-08-2018 11:07

Apart, eerst zegt Hamstra dat het salarishuis zo goed als vol zit, maar toch kopen ze een speler die gewoon in de basis gaat spelen?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Fladian » 31-08-2018 11:08

Jazz schreef:Apart, eerst zegt Hamstra dat het salarishuis zo goed als vol zit, maar toch kopen ze een speler die gewoon in de basis gaat spelen?

Er zou toch nog iemand vertrekken?
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Rick » 31-08-2018 11:13

Jazz schreef:Apart, eerst zegt Hamstra dat het salarishuis zo goed als vol zit, maar toch kopen ze een speler die gewoon in de basis gaat spelen?


Kan toch ook tacktiek zijn? En voor een 19 jarige bankzitter betaal je echt niet de hoofdprijs aan salaris. Wat zou Pelle verdienen? Een ton? Denk zelfs minder. Wellicht dat Pelle of Hornkamp nog vertrekken. Het is even afwachten wat er verder nog gaat gebeuren.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Voorstopper » 31-08-2018 11:27

Met een tegenvallende Rojas en een Zeneli die ieder transferwindow loert op een vertrek is een extra optie op de flank prima. Wel bijzonder dat "een groot talent" bij Vitesse vertrekt, ik vind Beerens nu ook niet een fenomenale speler ofzo. Die zou je als talent er uit moeten kunnen spelen op termijn.
Maar prima zet voor de toekomst, ben erg benieuwd.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 31-08-2018 11:30

Ik ben benieuwd, wanneer Van Amersfoort naar Emmen vertrekt, er vandaag ook nog een centrumspits wordt gehaald?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Fladian » 31-08-2018 11:37

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Van Bergen gekost heeft. Een bevriende Vitesse supporter vertelde mij dat ie alles onder een miljoen te weinig zou vinden.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 31-08-2018 11:42

Ik gok erop dat we dat niet hebben betaald.

Hamstra kennende kan het wel eens een koop zijn met een terugkoopclausule voor Vitesse of een doorverkoop percentage.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 31-08-2018 13:48

Ebiede schreef:Ik gok erop dat we dat niet hebben betaald.

Hamstra kennende kan het wel eens een koop zijn met een terugkoopclausule voor Vitesse of een doorverkoop percentage.

Jammer van deze reactie. Blijkbaar ken je hem zowel zakelijk als persoonlijk. Tenminste zo valt af te lezen uit je reactie.
Prima aankoop. Talentvolle vleugel, NL, en ook bij de Vitesse fans zeer geliefd. Contract voor 4 jaar spreekt genoeg vertrouwen uit! Ik ben benieuwd wanneer hij zijn eerste minuten in ons mooie shirt kan maken!
Creatief, technisch en snelle vleugelspeler. Benieuwd wat zijn potentieel is! Enfin, Hamstra kent hem van zijn Vitesse periode en zal vast weten wat hij kan.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Demster » 31-08-2018 15:47

Petje af dat je zo'n jongen kan binden voor 4 jaar. Erg veelbelovend talent dat hier vast kan renderen. Als leendeal had ik het niks gevonden, maar hier kan je alleen maar complimenten voor geven. Welkom Mitchell!
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 31-08-2018 15:58

Wizard schreef:Jammer van deze reactie. Blijkbaar ken je hem zowel zakelijk als persoonlijk. Tenminste zo valt af te lezen uit je reactie.
Prima aankoop. Talentvolle vleugel, NL, en ook bij de Vitesse fans zeer geliefd. Contract voor 4 jaar spreekt genoeg vertrouwen uit! Ik ben benieuwd wanneer hij zijn eerste minuten in ons mooie shirt kan maken!
Creatief, technisch en snelle vleugelspeler. Benieuwd wat zijn potentieel is! Enfin, Hamstra kent hem van zijn Vitesse periode en zal vast weten wat hij kan.


Kun jij aangeven wat er mis is met mn reactie. Ik geef toch dat ik niet denk dat we een miljoen hebben betaald. Door dat we dit niet hebben betaald (denk ik) ga ik er van uit dat er een een aanvullende clausule oid tot stand is gekomen.

Ik geef toch helemaal geen oordeel over Hamstra. Dit is in het verleden wel vaker gedaan met o.a Lammers, Odegaard en Facey.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 31-08-2018 19:15

Ebiede schreef:Kun jij aangeven wat er mis is met mn reactie.
Ik geef toch helemaal geen oordeel over Hamstra. Dit is in het verleden wel vaker gedaan met o.a Lammers, Odegaard en Facey.

Ik vind het een uiterst negatieve reactie die mijns inziens totaal geen hout snijdt:
Facey was een noodconstructie omdat we op dat moment nauwelijks eredivisie waardige verdedigers hadden. Op het laatste moment toch een kunstgreep; dan is huren in zo’n geval de enige oplossing.
Odegaard was een buitenkansje. Groot talent van Real en heeft Heerenveen daarom al opnieuw op de kaart gezet. Ook al had iedereen meer van Odegaard verwacht, het halen van Martin was op dat moment een prima actie. Zulke spelers maken je andere spelers alleen maar sterker getuige de reacties van de andere spelers.
Lammers behoeft mijns inziens geen extra uitleg. Zolang de andere spelers dankzij en rondom Lammers beter renderen, beter worden en meer waard worden, is zo’n huurdeal zeker interessant. Met deze visie zal een opleidingsclub prima 1 of 2 spelers kunnen huren. Tot nu toe komt Lammers erg sterk over en doet me veel aan Uth denken. Wellicht verdienen we met deze constructie meer op Lammers dan op Uth.
NB Feanonline barst van de inhoudsloze en zielige reacties. Ik hoop dat wij op dit forum wat verstandiger zijn en meer op de inhoud discussiëren dan klakkeloos wat roepen uit impulsiviteit en emotie.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Crash » 31-08-2018 19:43

Misschien dien je de reactie van Ebiede nog eens te lezen Wizard. Inderdaad alles behalve negatief. Hij geeft gewoon aan welke constructie hij vermoedt, n.a.v. eerdere transfers, waarbij hij enkele voorbeelden noemt.
Volgens mij interpreteer je de post verkeerd in dit geval.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 01-09-2018 10:32

Crash schreef:Misschien dien je de reactie van Ebiede nog eens te lezen Wizard. Inderdaad alles behalve negatief. Hij geeft gewoon aan welke constructie hij vermoedt, n.a.v. eerdere transfers, waarbij hij enkele voorbeelden noemt.
Volgens mij interpreteer je de post verkeerd in dit geval.

Wellicht interpreteer ik deze verkeerd. Op mij komt de post over alsof er vanuit wordt gegaan dat Hamstra’s andere deals bepaalde huurconstructies waren.
1) Er was geen enkele aanleiding om te stellen dat dit huur zou zijn. Iemand op feanonline begint over huur en iedereen papegaait dit vervolgens door.
2) Zoals ik in mijn vorige post aangaf waren de transfers van Facey en Odegaard van een totaal andere aard en dus met een andere beweegreden. Ik vind het dan ook flauw om te stellen dat “dit dan ook wel weer een huurconstructie zou zijn”.
Het is altijd wel wat en de negatieve stemming blijft rondzwerven. Onder Streppel was er geen mentaliteit en het voetbal was onthutsend zwak en saai. Er is nu mentaliteit en deze nieuwe trainer moet zijn stempel nog op het positiespel drukken; dat is duidelijk. We zijn 3 wedstrijden bezig...
Hamstra heeft ondanks een vol salarishuis toch nog een speler aangetrokken. Dat verdient een compliment! Een jonge talentvolle NLse speler en de jongste Vitesse debutant ooit. Waarom kan dan zelfs zoiets weer negatief worden neergezet? Ik vind dat jammer. Jammer voor de discussie, jammer voor de sfeer binnen mijn mooie club
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 01-09-2018 11:27

Wizard schreef:Waarom kan dan zelfs zoiets weer negatief worden neergezet? Ik vind dat jammer. Jammer voor de discussie, jammer voor de sfeer binnen mijn mooie club

Er is meerdere keren uitgelegd dat de post NIET negatief was en dat er géén waarde oordeel uitgesproken werd over Hamstra. De enige die het negatief blijft interpreteren ben je zelf Wizard. Nergens voor nodig. Geen groot transferbedrag betaald voor een groot talent maar een terugkoopclausule of hoog doorverkooppercentage kun je toch ook positief uitleggen? Dat er hierdoor eventueel komende winter nog geld over is om een waardige stand-in of opvolger te halen voor bijvoorbeeld Lammers?
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 01-09-2018 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Peter » 01-09-2018 11:30

Ik ben het hier helemaal mee eens. De negatieve sfeer die hier heerst heeft gewoon overal invloed op. Op andere supporters, sponsors etc. Wie wil zich nu identificeren met een club waar negativiteit overheerst. Positief kritisch mag, is zelfs goed, maar dat heerst hier absoluut niet. Het is altijd negatief kritisch. Jammer.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 01-09-2018 15:19

Peter schreef:Ik ben het hier helemaal mee eens. De negatieve sfeer die hier heerst heeft gewoon overal invloed op. Op andere supporters, sponsors etc. Wie wil zich nu identificeren met een club waar negativiteit overheerst. Positief kritisch mag, is zelfs goed, maar dat heerst hier absoluut niet. Het is altijd negatief kritisch. Jammer.

Precies dit. Wellicht dat Ebiede dat ook totaal niet bedoelt, maar ik ben de negativiteit hier flink zat.
@Ebiede dan zat ik zeker fout. Helaas is de meerderheid vd Posts hier erg negatief zodat ik je post verkeerd geïnterpreteerd heb.

Ik snap niet waar alle negativiteit vandaan komt. We zijn niet meer de structurele top6 club maar een top8 club. Het is nu niet alleen aan de directie en de technische staf om de club weer naar glorietijden te leiden, maar ook voor een groot deel aan de supporters!! Laten we daarom vooral positief zijn naar onze club en het spel en de keuzes (wanneer deze definitief zijn) kritisch analyseren.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 01-09-2018 19:52

Ik snap de negativiteit heel goed. Wij waren gewend om altijd minimaal bij de eerste 7 komen en meestal zelfs 4e of 5e.
Dat we door het financiële wanbeleid 8 jaar geleden er nu om moeten lijden hebben de meeste ook nog wel begrip voor. Toch hebben we afgelopen jaren genoeg miljoenen binnen gekregen om er wat leuks mee te doen

Wij stonden bekend om het opleiden van spitsen en die met dikke winst verkopen. Het begon al met het huren van Lammers. Dat zal best een goede spits worden, maar welke afspraken ze ook gemaakt hebben, het zal geen miljoenen opleveren. Ook het huren van Odegaard en Facey kunnen we onze vraagtekens bij zetten (al is Odegaard vooral Streppel te verwijten)

De problemen van vorig jaar en de aankopen van dit jaar:
Defensief zijn we altijd kwetsbaar en daar is met de komst van Floranus zijn we er op papier niet op vooruit gegaan. Het aantal goals uit dode spelmomenten zijn tot nu toe minimaal, dus dat is toe een dikke plus voor JOR.
De aankoop van Kongolo heb ik helemaal niet gesnapt. Ik heb geen idee waar hij het beste tot zijn recht komt en wie hij uit de basis moet spelen, want Thorsby en Yuki spelen toch wel. De aankoop van Rienstra snap ik wel, maar die had ik dan juist op ""6" gezet. Dat hij vorig seizoen 10 goals gemaakt heeft is pure scorebordjournaistiek. De jaren daarvoor maakte hij nauwelijks goals. En het is totaal geen speler met een steekpass, maar die hebben we sowieso niet. Ik had geprobeerd Bel Hassani of, als die betaalbaar was, El Khayati van ADO genomen. Garantie voor meer dan 10 goals

En voetbal draait om scoren en we hebben niet zoveel spelers die een goal kunnen maken, dat heeft vanavond 2 punten gekost. Tevens iemand met een goede trap hebben we ook niet, dus dat zal nog meer punten kosten (Bel Hassani/El Khayati wel)

Verdedigend kwetsbaar
Middenveld veel kwantiteit,weinig kwaliteit en individuele klasse (hopen dat Schaars snel fit is)
Aanvallend wisselvallig.

Tevens hebben we ook niet tot weinig spelers die miljoenen op zullen leveren. Zeneli zijn waarde daalt met de week
Dus nogmaals, het geld dat er was niet altijd even goed uitgegeven en financieel weinig miljoenen die zullen binnenstromen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Voorstopper » 01-09-2018 20:29

Het is voor ons allemaal wennen aan de nieuwe situatie. EN zelfs daar rekening mee houdend vind ik het wel jammer dat we in de spits geen speler hebben kunnen vinden die goed genoeg is en die ons nog centen op kan leveren vanuit een directe transfer. Leuk dat Lammers als het ooit nog wat met hem wordt via een doorverkooppercentage nog iets opbrengt maar het zal nooit hetzelfde zijn als zelf een spits voor 4-7 miljoen verkopen.
De scouting heeft geen geschikte aanvaller kunnen vinden (of de club heeft hem niet weten te strikken) en dat is gewoon wel zorgelijk. Ook al hebben we met Lammers nu een prima spits staan, het is beter wanneer zo'n speler van jezelf is.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten