Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor gwgwgw » 31-07-2018 12:24

BK2007 schreef:Denk je dat er een andere spits bijkomt ?

We hebben nu Lammers, Iredale, Hornkamp.


Dat mag ik toch wel hopen dat we hiermee niet de competitie in gaan. Waar we het meest van verwachten heeft welgeteld 348 minuten in de eredivisie gemaakt en de andere 2 helemaal nog geen. En we hebben al weinig scorend vermogen in de ploeg.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor abegoal » 31-07-2018 14:29

gwgwgw schreef:Dat mag ik toch wel hopen dat we hiermee niet de competitie in gaan. Waar we het meest van verwachten heeft welgeteld 348 minuten in de eredivisie gemaakt en de andere 2 helemaal nog geen. En we hebben al weinig scorend vermogen in de ploeg.


Met Lammers en Hornkamp heb je gewoon een goed duo voorin. Lammers als eerste spits en Hornkamp kan in de schaduw mooi doorgroeien en zijn minuten pakken.

Onze problemen ligt elders in het elftal, met name middenveld en vleugels.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 31-07-2018 14:32

Ook dat gedweep met 'feiten' altijd. Zo'n Hornkamp heeft eigenlijk 0,0 kans gekregen van Streppel, hoe moet zo'n jongen zich dan bewijzen.

Het is ook een kwestie van geluk, voor hetzelfde geld schiet hij er 10 in voor december en gaat hij in januari voor een dik bedrag weg. Net zoals een goalgetter halen geen garantie betekend voor goals.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor gwgwgw » 31-07-2018 15:10

Satyr schreef:Ook dat gedweep met 'feiten' altijd. Zo'n Hornkamp heeft eigenlijk 0,0 kans gekregen van Streppel, hoe moet zo'n jongen zich dan bewijzen.


Ik zal voortaan eerst even mijn berichten door jou laten keuren of het geen gedweep is. Het klopt dat ze niet het nog niet hebben (kunnen) laten zien. Het betreft niet alleen Hornkamp die zich nu voor het eerst moet gaan bewijzen, maar dat geldt ook Lammers en Iredale. En als Zeneli weg gaat, hebben we ook nog eens 2 buitenspelers die het allebei nog maar moeten laten zien of ze basismateriaal zijn.

Zo moet er wel erg veel op zijn plaats gaan vallen. Een paar spelers waarvan je weet wat je er aan hebt zou niet verkeerd zijn.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 01-08-2018 18:08

Satyr schreef:Ook dat gedweep met 'feiten' altijd. Zo'n Hornkamp heeft eigenlijk 0,0 kans gekregen van Streppel, hoe moet zo'n jongen zich dan bewijzen.

Het is ook een kwestie van geluk, voor hetzelfde geld schiet hij er 10 in voor december en gaat hij in januari voor een dik bedrag weg. Net zoals een goalgetter halen geen garantie betekend voor goals.

Van wat ik heb gezien zou het me verbazen als Hornkamp een volwaardige eredivisie spits kan worden.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor BK2007 » 01-08-2018 18:22

En Lammers, Knipe ?

Daar heb ik nou ook wat twijfels bij.
Als Veerman vertrekt zal er toch echt een meer ervaren spits bij moeten. Dat wordt nog wat zo kort voor het begin van de competitie.
Het lijkt weer zo'n situatie te worden waar men eerst de huidige selectie test en na de eerste wedstrijden in augustus alsnog in beweging komt als het te slecht blijkt te zijn.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 01-08-2018 20:01

BK2007 schreef:Als Veerman vertrekt zal er toch echt een meer ervaren spits bij moeten.


Laat Hornkamp de Veerman rol maar op zich nemen. Krijgt hij de ervaring...
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 02-08-2018 08:00

Satyr schreef:Laat Hornkamp de Veerman rol maar op zich nemen. Krijgt hij de ervaring...

Exact. Geef jongens als Hornkamp en Iredale de kans. Mocht dat niks worden, haal je in de winterstop alsnog een talentvolle spits en verhuur je of Hornkamp of Irdeale.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-08-2018 08:31

Meestal geeft de reservebank aan hoe goed je bent. Aangezien onze basis al middenmoot-kwaliteit is kan je niet de gok nemen op spelers van beloften die nog nauwelijks minuten in het eerste hebben gemaakt.
En ik snap dat je niet al het geld uit moet geven, maar de huidige selectie heeft nog geen 11 spelers dat subtopniveau is
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 02-08-2018 08:46

Feanfan 1 schreef:Meestal geeft de reservebank aan hoe goed je bent. Aangezien onze basis al middenmoot-kwaliteit is kan je niet de gok nemen op spelers van beloften die nog nauwelijks minuten in het eerste hebben gemaakt.

Ik zie liever een enorme versterking op het middenveld of op de vleugel dan een extra spits op de bank.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Flying Tilster » 11-08-2018 23:19

@Wizard: Wat dacht je van versterking in de achterhoede op de backs? Woudenberg, Bulthuis, Doke.. sorry hoor, maar dat kan toch niet. Bulthuis valt mij tot dusverre ook vies tegen. Haalt bij lange na niet het niveau wat hij destijds bij Utrecht had.
Woudenberg zou je eventueel nog een kans kunnen geven, maar Doke laat toch al tijden zien het niveau niet aan te kunnen...

Dan liever daar een versterking.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 12-08-2018 09:09

Flying Tilster schreef:Woudenberg zou je eventueel nog een kans kunnen geven, maar Doke laat toch al tijden zien het niveau niet aan te kunnen..

Woudenberg op links is het zelfde als Doke op rechts. Doke speel al zijn hele carrière bij ons (in de beloftes) op het uitstapje naar Go Ahead na. Van een speler die aanschurkte tegen het 1e van Feyenoord mag je toch wel iets meer verwachten?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Goran Popov » 22-08-2018 06:36

Sander de Vries meldt dat Hornkamp een seizoen aan MVV verhuur zal worden.

Dan hebben we dus Lammers en Iredale. Iredale heeft nog geen minuut gemaakt, lijkt er nog niet klaar voor.

Ik vermoed dus nog een aanvallende impuls op korte termijn.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 22-08-2018 07:20

Dat is ook precies wat ik dacht! Hoop wel dat het een directe versterking gaat zijn, of een groot talent:
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor BK2007 » 22-08-2018 07:28

Dit had ik niet verwacht. Hornkamp zijn eerste minuten laten maken in het eerste, dat leek mij het scenario.

Wellicht wordt Pelle nu gewoon 2e spits.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 22-08-2018 07:51

Hornkamp naar mvv zou okita de omgekeerde weg bewandelen?
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 26-08-2018 19:15

Volgens tjerkstra media moet tom van weert de opvolger van veerman worden. Pffff

Gelukig heeft tjerkstra zelden iets goed, want dit soort namen geeft weinig ambitie aan
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-08-2018 19:22

Hakansson schreef:Volgens tjerkstra media moet tom van weert de opvolger van veerman worden. Pffff
Gelukig heeft tjerkstra zelden iets goed, want dit soort namen geeft weinig ambitie aan

Van Weert komt hier ook niet op de bank zitten
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Rick » 26-08-2018 20:11

Hakansson schreef:Volgens tjerkstra media moet tom van weert de opvolger van veerman worden. Pffff

Gelukig heeft tjerkstra zelden iets goed, want dit soort namen geeft weinig ambitie aan


Van Weert is opzich een prima speler, maar niks voor ons. Wederom een spits waarmee je er niet op vooruit gaat. Je hebt wapens nodig in je team. Snelheid, kracht of iemand met uistekende loopacties achter de verdediging.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 27-08-2018 08:39

Hakansson schreef:Volgens tjerkstra media moet tom van weert de opvolger van veerman worden. Pffff

Gelukig heeft tjerkstra zelden iets goed, want dit soort namen geeft weinig ambitie aan


Tjerkstra heeft het alleen in een poll/stelling op Twitter gezet: 'Tom van Weert moet de opvolger worden van Henk Veerman bij sc Heerenveen.' Dit zegt meer over zijn eigen ideëen dan dat het een gerucht is.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 28-08-2018 10:54

Karim Ansarifard staat op het altijd betrouwbare Feanonline als kandidaat. Weer een Iranier.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-08-2018 12:28

Lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk. Die komt niet voor de bank, en Lammers moet ook spelen. Als hij nu geslachtofferd wordt slaat dat wat mij betreft nergens op.

Tenzij we nu ineens 442 of 451 gaan spelen

Het wordt eerder een nog oudere spits, die genoegen neemt met een reserverol. Necid is helaas al onder de pannen bij ADO nu.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 28-08-2018 12:44

Satyr schreef:Karim Ansarifard staat op het altijd betrouwbare Feanonline als kandidaat. Weer een Iranier.


Bron is Tasnim News Agency, een persbureau uit Iran. Als het eigen nieuws was geweest, hadden we dat wel in het bericht gezet.

Eerlijk gezegd kan ik de betrouwbaarheid nu minder goed inschatten, al is die ene zin wel aardig duidelijk: "The Dutch football team is going to sign the Olympiacos striker as a replacement for his countryman Reza Ghoochannejhad who joined Apoel in the summer."
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 30-08-2018 21:20

Blijkbaar toch nog opzoek naar een goedkoop buitenkansje, dan eerst maar een weekje op proef


Voormalig Newcastle United-speler Yasin Ben El-Mhanni is in beeld bij SC Heerenveen om de aanval te versterken, meldt het Engelse Goal. De 22-jarige vleugelspeler is momenteel clubloos nadat zijn contract bij Newcastle eerder deze zomer niet werd verlengd.

De technisch vaardige El-Mhanni (er zijn veel video's van hem te vinden op YouTube) traint momenteel mee bij Brentford en staat naar verluidt in de belangstelling van meer Championship-clubs, waaronder Leeds United. Ook het Franse Amiens en Saint-Etienne zouden interesse hebben.

Omdat El-Mhanni transfervrij is, heeft de sluitende transfermarkt op vrijdag geen invloed op zijn situatie. De Brit met Marokkaanse roots heeft overigens een verleden bij veel clubs: zo staan naast Newcastle United ook Lewes, Farnborough, Aldershot Town en Barnet FC achter zijn naam.

Het afgelopen seizoen speelde El-Mhanni zijn duels bij Newcastle United O23, dat uitkomt in de Premier League 2. In de twaalf duels die hij speelde kwam hij niet tot scoren of een assist.
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-08-2018 21:24

Hakansson schreef:Het afgelopen seizoen speelde El-Mhanni zijn duels bij Newcastle United O23, dat uitkomt in de Premier League 2. In de twaalf duels die hij speelde kwam hij niet tot scoren of een assist.

Gelukkig hebben we ontzettend veel scorend vermogen in de ploeg,daar past deze speler perfect bij :roll:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 31-08-2018 09:18

Een vleugelspeler die niet zo lui als staal is. Dat is alles waar ik om vraag.

Aan Zenelli hebben we helemaal maar dan ook helemaal niks als die niet om schakelt en niet bereid is om te werken.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor nickstok » 31-08-2018 10:09

ARNHEM - Mitchell van Bergen vertrekt alsnog bij Vitesse. De aanvaller is op weg naar Heerenveen. De club uit Friesland wil vandaag de transfer afronden.

Van Bergen (19) stapte donderdag al voortijdig van de training bij Vitesse en was vanochtend niet meer aanwezig in Arnhem.

De vleugelspits komt bij Vitesse niet in aanmerking voor een basisplaats. Van Bergen flirtte daarom deze zomer al met VVV-Venlo, maar een huurjaar in Limburg werd door de leiding van de Arnhemse club beantwoord met een veto.

De Ossenaar kwam vervolgens in beeld bij Heerenveen, waar Gerry Hamstra de technisch directeur is. Hij werkte eerder bij Vitesse en kent Van Bergen zodoende goed.

Van Bergen moet in Friesland doorgroeien. De aanvaller debuteerde in december 2015 al voor Vitesse tegen FC Twente (5-1 zege). Hij reikte vervolgens tot 31 optredens bij de Arnhemse eredivisionist, maar bracht de definitieve doorbraak niet tot stand.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hakansson » 31-08-2018 10:15

Opzich een goede versterking een talent volle speler die nog door kan groeien alleen een goede versterking als het om koop gaat huren tsja dan leid je toch een speler op voor concurrent om de play off plaatsen
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Demster » 31-08-2018 10:16

Pff als het alleen huur betreft zou ik het zeer teleurstellend vinden. Is een oude bekende van Hamstra. Creativiteit is ver te zoeken bij de clubleiding.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 31-08-2018 10:25

Demster schreef:Pff als het alleen huur betreft zou ik het zeer teleurstellend vinden. Is een oude bekende van Hamstra. Creativiteit is ver te zoeken bij de clubleiding.


Wat maakt het uit dat we niet creatief zijn. Als er maar kwaliteit is.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten