Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 07-08-2018 10:27

- Elias Mar Omarsson (IFK Goteborg). Kan zowel in de spits als op rechtsbuiten spelen. Heeft dit seizoen prima statistieken, 17 wedstrijden 12 goals. Is technisch sterk, heeft snelheid en kan behoorlijk koppen. Ondanks dat hij nu voornamelijk rechtsbuiten speelt lijkt me dit een goede vervanger van Veerman. Video: https://m.youtube.com/watch?v=-ssZpbALBv0
- Kristoffer Olsson (AIK) 23-jarige middenvelder die uit de jeugd van Arsenal komt. Voormalig aanvoerder van Zweden O21, maakte veel indruk op mij tijdens het EK O21. Hele technische jongen die altijd de bal wil hebben, schuwt daarnaast de duels ook niet. Video: https://m.youtube.com/watch?v=eolN-n_LOsI.
- Arnor Sigurdsson (IFK Norkopping). 19-jarige IJslandse middenvelder/linksbuiten. Werd door Simon Thern al getipt als interessante speler voor de Eredivisie. Is dit seizoen aan het doorbreken en lijkt nu nog haalbaar voor een club als Heerenveen. Video: https://vimeo.com/268957366.
- Franz Brorsson (Malmo FF). 22-jarig Zweedse centrale verdediger. Is dit seizoen definitief doorgebroken bij Malmo FF. Bikkelhard in de duels en voetballend gewoon degelijk. Video: https://m.youtube.com/watch?v=_kmQl5tL9rU

Dit waren in het verleden typische Heerenveen aankopen, op dit moment wordt er door de club liever gekozen voor spelers zoals Kobayashi en Rojas. Hoop dat de blik bij de club weer op spelers zoals bovenstaand genoemde spelers gaat. Deze 4 spelers zou ik erg graag zien bij ons, vooral de eerste 3 zouden op dit moment erg welkom zijn!
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Kaz_SCH » 08-08-2018 11:17

Adam Maher schijnt (reacties Feanonline, korretje zout dus) bij het stadion gesignaleerd te zijn. Lijkt mij niet verkeerd om wat meer mogelijkheden en creativiteit op het middenveld te krijgen naast de 1-dimensionale Thorsby, Yuki en Pelle. Dé verlosser zal het ook niet zijn natuurlijk, maar ik ben gematigd positief als dit waar is.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Superfries1994 » 08-08-2018 11:38

Kaz_SCH schreef:Adam Maher schijnt (reacties Feanonline, korretje zout dus) bij het stadion gesignaleerd te zijn. Lijkt mij niet verkeerd om wat meer mogelijkheden en creativiteit op het middenveld te krijgen naast de 1-dimensionale Thorsby, Yuki en Pelle. Dé verlosser zal het ook niet zijn natuurlijk, maar ik ben gematigd positief als dit waar is.

Wat zal ik blij zijn als die drie middenvelders zijn vertrokken. Thorsby wil niet bijtekenen en is hier nooit onomstreden geweest, Yuki is het ook niet echt geworden en Pelle vind ik echt tekort komen. En een aantal frisse jongens erbij zou ook geen kwaad kunnen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Ebiede » 08-08-2018 11:58

Als Maher komt, waarom nu pas? Dat had begin Juli ook gekend. Deze jongen is transfervrij en dan had hij de hele voorbereiding mee kunnen doen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 08-08-2018 12:03

Ebiede schreef:Als Maher komt, waarom nu pas? Dat had begin Juli ook gekend. Deze jongen is transfervrij en dan had hij de hele voorbereiding mee kunnen doen.


Geen ruimte in het salarishuis denk ik? Met het vertrek van Veerman komt er behoorlijk wat salarisruimte vrij. In de tussentijd heeft Maher bii Jong AZ meegetraind/gewacht op het moment dat er iemand zou vertrekken bij Heerenveen.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 08-08-2018 13:11

Staat op feanonline een leuk stukje over een interview tussen Andy v/d Meyde en Kuwas. Kuwas zegt zelf dat zijn prijskaartje rond de 4,5 mio is. Laten we zeggen dat dat de vraagprijs van Heracles is. Kuwas weet natuurlijk ook dat hij veel eenvoudiger de grote stap vanuit Heerenveen dan vanuit Heracles kan zetten.
Wellicht kan Hamstra er een goede deal uitslepen voor zowel Heerenveen als Heracles. Ik denk dan bijv. aan een hoger doorverkooppercentage voor Heracles in ruil voor een lagere transferprijs: Een prijs van rond de 3 tot 3,5 mio moeten we wel kunnen betalen. Een goede Kuwas is namelijk een garantie voor een mooi transferbedrag over 2 jaar. Die jongen is 25 jaar en zal toch op z'n 27e nog in het buitenland willen spelen in een mooie competitie.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 08-08-2018 13:54

Als Kuwas echt zo goed is wordt hij wel door andere clubs opgehaald.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 08-08-2018 14:51

BK2007 schreef:Als Kuwas echt zo goed is wordt hij wel door andere clubs opgehaald.

Het is de transfersom en de status van de club Heracles.

Vorig seizoen: 6 goals en 15! assists in 30 wedstrijden
16/17: 6 goals en 10 assists in 32 wedstrijden

Dit lijken me hele nette statistieken voor een vleugelspeler van Heracles. In ons team zal hij minimaal dezelfde statistieken weerleggen. Reken er maar op dat zijn transferwaarde dan alleen maar zal stijgen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 08-08-2018 18:14

Wizard schreef:Staat op feanonline een leuk stukje over een interview tussen Andy v/d Meyde en Kuwas. Kuwas zegt zelf dat zijn prijskaartje rond de 4,5 mio is. Laten we zeggen dat dat de vraagprijs van Heracles is. Kuwas weet natuurlijk ook dat hij veel eenvoudiger de grote stap vanuit Heerenveen dan vanuit Heracles kan zetten.
Wellicht kan Hamstra er een goede deal uitslepen voor zowel Heerenveen als Heracles. Ik denk dan bijv. aan een hoger doorverkooppercentage voor Heracles in ruil voor een lagere transferprijs: Een prijs van rond de 3 tot 3,5 mio moeten we wel kunnen betalen. Een goede Kuwas is namelijk een garantie voor een mooi transferbedrag over 2 jaar. Die jongen is 25 jaar en zal toch op z'n 27e nog in het buitenland willen spelen in een mooie competitie.


Droom lekker verder.... Heerenveen gaat echt niet 3.5 miljoen betalen op dit moment. Max wat ze misschien zouden uitgeven aan een speler is 2 miljoen denk ik. Daarnaast gaan we niet zo snel meer een speler verkopen voor veel meer dan 5 miljoen. Dus dan is het wel een behoorlijk groot risico.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 08-08-2018 21:40

GeraldSibon35 schreef:
Geen ruimte in het salarishuis denk ik? Met het vertrek van Veerman komt er behoorlijk wat salarisruimte vrij. In de tussentijd heeft Maher bii Jong AZ meegetraind/gewacht op het moment dat er iemand zou vertrekken bij Heerenveen.

Zo'n grote hap uit het salarishuis was het salaris van Veerman niet heb ik uit betrouwbare bron binnen de club vernomen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Hoho » 08-08-2018 22:47

Maximale klassering met dit elftal? Middenmoot - van het rechter rijtje welteverstaan!
Ik ben geen doemdenker maar als er geen voetballend vermogen bijkomt is dit weer een verloren jaar.
stop staring at my avatar
Avatar gebruiker
Hoho
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 29-05-2008 13:08
Woonplaats: Dútslân

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Rick » 09-08-2018 06:15

Hoho schreef:Maximale klassering met dit elftal? Middenmoot - van het rechter rijtje welteverstaan!
Ik ben geen doemdenker maar als er geen voetballend vermogen bijkomt is dit weer een verloren jaar.


Het elftal is inderdaad niet in balans en kan de nodige ‘directe’ versterkingen nog goed gebruiken. Maar rechterrijtje is echt niet het hoogst haalbare. Echt moeilijk om de playoffs te halen met deze selectie wordt het wel. Compleet afhankelijk of Hahn niet geblesseerd raakt en in vorm gaat komen, wanneer staat Schaars er weer, kan Hoegh naast een mindere rechtsback ook elke wedstrijd een 6 halen en gaat Lammers dit seizoen laten zien wat hij kan. Verder zijn er meerdere spelers zoals Pieri die meer ervaring hebben en dit seizoen verder zouden moeten zijn en is Streppel weg.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Rick » 09-08-2018 06:25

Wil je echt concurreren met teams als AZ, Vitesse, Utrecht en op dit moment nog Zwolle, dan moet er echt nog wat bij. Het is afwachten of de club Veerman, Thorsby, Kobayashi, van Amersfoort, Smidt en Woudenberg nog weet te verkopen en wat er bij andere clubs gaat gebeuren. Mijn inziens missen wij op de vleugels nog een speler met snelheid, diepgang en scorend vermogen. Op het middenveld een speler met creativiteit, die de bal in de ploeg weet te houden en een goede rechtsback.

Okita - met Zeneli, Mihijlovjc en Rojas kom je 1 buitenspeler tekort en voegt met zijn snelheid en diepgang het nodige toe.

Semedo - 2 transfers naar Engeland zijn niet doorgegaan. Echt een uitstekende aanvallers, maar moet wel meer dan een miljoen kosten.

Van Rhijn - Smidt is prima voor Emmen, maar komt hier nooit verder dan 5 wedstrijden. Floranus is gewoon nog niet van het niveau Heerenveen en gaat je echt punten kosten.

Aissadi - bij vertrekt Zeneli zou ik gaan voor Aissaidi als Kuwas niet haalbaar blijkt. Kan mooi 60 minuten spelen en wisselen voor Rojas of Mihijlovic. Mooiste zou zijn dat het geld van Zeneli direct aan Kuwas besteed gaat worden.

Maher - mist het karakter en fysiek, maar brengt wel de nodige creativiteit. Is transfervrij en is een directe versterking.

Türüc - ideale speler voor de nummer tien positie. Heeft echter nog een contract voor 2 jaar en zou niet goedkoop zijn.

Joey Veerwman - een speler voor de toekomst

Sinkgraven/Schöne/Siem de Jong - wellicht nu nog onhaalbaar, maar met al die middenvelders is de verwachting dat deze drie straks minder/nauwelijks of helemaal niet meer gaan spelen. Deze spelers brengen wat wij nu missen; scorend vermogen en kwaliteit dat direct inzetbaar is op het middenveld. Maar goed dan moeten ze wel net als Schaars salaris willen inleveren.


Nog te verkopen: Thorsby, Veerman, Smidt, Van Amersfoort, Kobayashi en Woudenberg.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 09-08-2018 07:49

GeraldSibon35 schreef:Droom lekker verder.... Heerenveen gaat echt niet 3.5 miljoen betalen op dit moment. Max wat ze misschien zouden uitgeven aan een speler is 2 miljoen denk ik. Daarnaast gaan we niet zo snel meer een speler verkopen voor veel meer dan 5 miljoen. Dus dan is het wel een behoorlijk groot risico.

En waarom zouden ze dat niet doen? Op dit moment staat er geen team en blijven de banken leeg. Dumfries is verkocht en het geld kunnen we prima investeren in een nieuwe speler. Iemand als Kuwas gaat zijn geld zeker wel terugverdienen.
Daarnaast is je schatting van 2 mio wel heel erg voorzichtig. We hebben onlangs nog bijna 3 mio voor een vleugel uitgetrokken en in het verleden zelfs es 4,5 mio voor een speler (op leeftijd).
Met dit huidige team, teruglopende aantal supporters en stagnatie in het sponsorenbestand zal je als club de beurs moeten trekken. Dit jaar zal na 2 jaar Streppeldebacle een zeer belangrijk jaar worden; pakt de club door of blijven we hangen?
Op dit moment zijn de uitgaande transfers van vorig seizoen nog voldoende qua gelden om het huidige begrotingstekort af te dekken. De transfer van Dumfries kan je prima gebruiken voor een transfer als Kuwas.
Voor de langere termijn dien je een bedrag te reserveren voor het nieuwe trainingscomplex. Voor de kortere termijn is succes nu essentieel. Een jongen als Kuwas is een zekerheid voor zowel sportief als financieel succes. Of je moet ergens in het buitenland een vergelijkbare speler kunnen vinden die een stuk jonger is..
Daarnaast ben ik niet eens met je dat we niet meer dan 5 mio voor een speler zouden kunnen krijgen. Afgelopen seizoenen zijn er alleen maar spelers vertrokken die of verdediger waren of een 1-jarig contract hadden. Juist de transferbedragen zijn de afgelopen jaren sterk gestegen en dat zullen ze in de toekomst ook bij onze club doen.

@Rick: Prima lijstje. Vrij realistisch lijstje. Alleen Türüc lijkt me niet haalbaar/realistisch.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Rick » 09-08-2018 14:30

Eens Wizard, ook ik denk dat een investering van 3.5 miljoen voor Kuwas de moeite waard is. Dat verdien je wel weer terug, hij is 25 en waarschijnlijk na 1 of 2 seizoenen gaat die weg voor 5 of 6 miljoen. Snap ook niet dat AZ hem niet haalt met het geld van Jahanbaks.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Hakansson » 09-08-2018 19:48

Bij trencin loopt een spits met aardig neusje voor de goal goed alternatief voor veerman
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor vincentdelbos » 09-08-2018 20:27

We lopen wel eens te zeiken op transfergeruchten van spelers uit competities zoals Slovenië, Noorwegen, Bulgarije, omdat het niveau zo laag is. Nou, als ik de Europese optredens bekijk; wat zijn wij afgezakt. Nu zag ik hier die spits van Trencin voorbij komen als leuke spits; behalve geld (?) heeft die gast geen enkele reden om hier naar toe te komen. volgens mij,
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor bennieeee » 10-08-2018 17:01

GeraldSibon35 schreef:- Elias Mar Omarsson (IFK Goteborg). Kan zowel in de spits als op rechtsbuiten spelen. Heeft dit seizoen prima statistieken, 17 wedstrijden 12 goals. Is technisch sterk, heeft snelheid en kan behoorlijk koppen. Ondanks dat hij nu voornamelijk rechtsbuiten speelt lijkt me dit een goede vervanger van Veerman. Video: https://m.youtube.com/watch?v=-ssZpbALBv0


Wordt de nieuwe spits van Excelsior
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Rick » 12-08-2018 15:02

Vorig jaar viel Serrarens tijdens de play offs ook al positief op. Nu tegen Feyenoord laat hij het weer zien. Wint veel duels, enorm balvast en weet er vaak ook nog een goed vervolg aan te geven. Jammer alleen dat hij al 27 is.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor pes5 » 12-08-2018 22:01

Wat zou Ehizibue moeten kosten?
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 13-08-2018 08:07

pes5 schreef:Wat zou Ehizibue moeten kosten?


Minimaal 3 miljoen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 16-08-2018 16:03

Voor het eind van de transfermarkt verwacht/hoop ik eigenlijk nog op 4 nieuwe spelers. En dan op de volgende posities: achterin een vervanger van de waarschijnlijk vertrekkende Naess, creatieve buitenspeler, nummer 10 concurrent Vlap en een back-up spits. Dit allemaal rekening houdend met het vertrek van Nicolai Naess, Morten Thorsby/Yuki Kobayashi en Pelle van Amersfoort.

Vervanger van Naess:
Keziah Veendorp (FC Emmen), stond vorig jaar ook al in belangstelling van ons. In het verleden een van de grotere verdedigende talenten van Nederland, nu via FC Emmen is hij langzaam aan het opkrabbelen. Voordeel is dat hij ook nog heel behoorlijk rechtsback kan spelen. Verwacht ook niet dat FC Emmen heel veel geld kan vragen.

Creatieve buitenspeler:
Mohammed El Hankouri (Feyenoord) creatieve dribbelaar die vorig seizoen werd verhuurd aan Willem II, deed het best aardig daar en kreeg contractverlenging bij Feyenoord. Toch lijkt hij niet echt een kans te krijgen daar. Heeft ook nog maar een contract tot 2019 dus Feyenoord kan nu nog wat voor hem vangen.

Concurrent nummer 10:
Arnor Sigurdsson (IFK Norkopping) IJslandse middenvelder die in Zweden speelt. Ik heb hem hier al eerder genoemd. Fijne speler met veel potentie, als je een jaartje wacht kost hij de hoofdprijs en nu kun je hem voor relatief weinig ophalen. Concurrentie laten aangaan met Vlap en dan maar kijken wie de beste is.

Back-up spits:
Benjamin Källman (FC Inter Turku), 20-jarige Finse spits die er aardig op los scoort de laatste 2 jaar. Dit seizoen in 27 wedstrijden 16 goals. Kan hier in de schaduw van Sam Lammers een jaartje wennen aan de Eredivisie en dan hebben we volgend seizoen een nieuwe eerste spits. Heeft nog een 1-jarig contract dus zal ook niet heel veel kosten.

Dit zijn 4 redelijk goedkope spelers met potentie die ons zeker in de breedte sterker zullen maken.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Rick » 16-08-2018 20:55

Zowel Veendorp als Hankouri zijn talenten die ons niet gelijk beter maken. De andere 2 heb ik nooit zien spelen. In de aanval ontbreekt het aan snelheid, het middenveld is nu overal dubbel bezet met zowel ervaring als talent en in de verdediging mis je ook snelheid. Ehizibue en Kuwas zouden de perfecte aankopen zijn, maar waarschijnlijk onhaalbaar. Van Rhijn, Okita en Semedo lijken mij wel haalbaar en voegen gelijk wat toe. Voor de spitspositie zijn er echt weinig kandidaten op het moment. Met Hornkamp en Lammers heb je al 2 talentvolle spelers. Wellicht dat een Ogbeche of Serrarens goedkope alternatieven zijn als standjn.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 17-08-2018 08:10

Dat talententen kopen is leuk, als ze doorbreken tenminste.
Maar talenten hebben we zelf ook wel rondlopen.
Voor nu lijkt het me belangrijk om spelers te halen die ons echt versterken.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 17-08-2018 11:11

Rick schreef:Zowel Veendorp als Hankouri zijn talenten die ons niet gelijk beter maken. .

Daar zal je het als sc Heerenveen wel van moeten hebben. We hebben nu ervaring in ons team zitten met jongens als Hahn, Hoegh, Schaars en Rienstra. Daaromheen zal je talenten posteren die zich moeten ontwikkelen. Tenzij er zich een buitenkansje voor doet waardoor je hele team beter wordt (en zo ook je talenten); ik denk dan aan Odegaard en Lammers.
Zo'n buitenkansje zou ook Kuwas zijn die zich nog prima kan ontwikkelen zowel sportief als in transferwaarde tenzij de club hier anders over denkt uiteraard. Resumerend, je zult als sc Heerenveen en dus als opleidingsclub het vooral moeten hebben van talenten aangezien daar vooral je verdienmodel zit. Jongens als Veendorp en Hankouri mits met een positief scoutingsrapport zijn dus zeer interessante spelers voor onze club.

Transferwaarde Ehizibue is 2 mio (die zou dus inderdaad tussen de 2 en 3 mio moeten kosten) mits een huidg contract voor minimaal 2 jaar.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Rick » 17-08-2018 22:50

Daar moet je het inderdaad van hebben, maar de balans in het elftal moet ook goed zijn. Op het middenveld heb je met Vlap, Kongolo en Bruin drie talenten en daarachter met Rienstra, Kobayashi, Thorsby en ook nog Schaars een goede mix. Als Kobayashi en/of Thorsby nog vertrekken, moet je een eredivisiewaardige speler daarvoor terughalen of een uitzonderlijk talent.

In de verdediging heb je met Floranus, Pieri en Woudenberg drie talenten. Laatst genoemde lijkt te kort te komen overigens. Daarnaast met Hoegh en Bulthuis twee ervaren krachten. Daar mis je gewoom eredivisie niveau. Zowel Ehizibue als Van Rhijn voegen dat toe op de plek waar wij het meest hebben ingeleverd. Het meest ideale is dat je op elke positie zowel een talent als ervaren speler kunt opstellen.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor du longhi » 19-08-2018 07:45

Ik zou proberen die Schuurs van Ajax te huren met optie tot koop. Zit nu in de KKD te voetballen bij jong Ajax.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Fladian » 19-08-2018 09:30

Optie tot koop? Dit is het eerste seizoen dat ie bij Ajax speelt, net nadat hij een transfer gemaakt heeft van Fortuna. De kans dat hij nu hier wil spelen is nihil. Bovendien, we hebben Pierrie al en hem samen met Schuurs opstellen lijkt mij geen goed plan.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor tha boelie » 28-08-2018 08:51

Halil Dervisoglu van Sparta wordt een goede spits, probeer die maar vast te leggen voor volgend jaar. Nog een jaartje stallen bij Sparta.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor pes5 » 28-08-2018 09:51

Dat is zeker een goede spits.

Verder zijn er nogal wat Nederlandse spelers in het buitenland die bij hun club dienen te vertrekken. Ze zijn waarschijnlijk onhaalbaar, maar als ze er een paar uur voor de deadline nog zitten, kan het zo zijn dat je ze toch een jaar kunt huren.

Ik heb het dan over Kenny Tete, Bazoer, Bruma en Vincent Janssen. Je kunt altijd een lijntje uitgooien. Daarnaast zou ik toch vol voor Assaidi gaan. Briljante speler die echt het verschil kan maken en ook Ramselaar zijn situatie zou ik in de gaten houden.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten