Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Ebiede » 27-08-2018 14:26

Ik reken erop dat er helemaal niets meer bij komt.. Hornkamp gaat niet naar MVV.. Doke niet naar Ado.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Hakansson » 27-08-2018 15:57

Ik reken zeker nog op 2 versterkingen . En voor hornkamp is er ook intresse uit duitsland en spanje
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 27-08-2018 18:00

Er is wel meer interesse voor onze spelers.
Ook voor Yuki en Thorsby.
Ik zou niet verbaast zijn wanneer we beiden nog kwijtraken. Op de laatste dagen van de transferwindow is gewoon alles nog mogelijk.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Rick » 27-08-2018 19:05

Ik hoop dat er eindelijk eens een echte verrassing komt die succesvol is. Snap wel dat het steeds lastigere is om spelers uit Zweden, Denemarken, Kroatië, Tsjechië, Noorwegen en Ijsland te halen omdat clubs uit Engeland ook daar al vroeg scouten. Echter, ook de Franse Lique 2 en het 2e niveau in Spanje hebben betere spelers dan die in de Eredivisie. Als je puur kijkt naar de Eredivie dan zou je zeggen haal van Rhijn en Fran Sol.

Hoop daarnaast ook echt dat van Amersfoort, Doke Schmidt en Kobayashi de club nog verlaten. Doorselecteren! Normaal gssproken had ik dit ook gezegd bij Zeneli, maar dat is momenteel de enigste buitenspeler die nog 1x per wedstrijd een man kan passeren en een goal kan maken.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor pes5 » 27-08-2018 19:21

Fran Sol... Iedereen roept om hem, maar WillemII vraagt tussen de 5 en 6 mln. Geen schijn van kans.

Ik hoop op een back, een spits en een vleugelspits.

Als Necid een beetje fit is, zou dat een goede aanwinst zijn. De rb van PEC zou hier heel goed passen m.i. en iemand als Assaidi ook. Maar ook iemand als Cerny zou hier heel goed kunnen spelen. Ik denk echter dat Ajax in hem nog steeds iemand met heel veel potentie ziet.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-08-2018 19:26

Een echte rechtsback en een creatieve "10" hebben topprioriteiten. Als er een spits komt, komt die toch op de bank te zitten. Denk niet dat Necid of de onbetaalbare Sol dat wil. Misschien Serrarens van De Graafschap..
Voor de "10" positie zou ik Bel Hassani wel aandurven. Heeft tevens een goede trap en komt bij AZ ook niet aan voetballen toe. Maar dan moeten we eerst Pelle en Yuki lozen. We hebben zoveel middenvelders, maar zit geen enkele uitblinker bij (Schaars na de winterstop wel)
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Rick » 27-08-2018 20:00

pes5 schreef:Fran Sol... Iedereen roept om hem, maar WillemII vraagt tussen de 5 en 6 mln. Geen schijn van kans.

Ik hoop op een back, een spits en een vleugelspits.

Als Necid een beetje fit is, zou dat een goede aanwinst zijn. De rb van PEC zou hier heel goed passen m.i. en iemand als Assaidi ook. Maar ook iemand als Cerny zou hier heel goed kunnen spelen. Ik denk echter dat Ajax in hem nog steeds iemand met heel veel potentie ziet.


Oh daar had ik geen idee van. Ja de rechtsback van Zwolle zou fantastisch zijn, maar zie liever dat ze die miljoen(en) investeren in de aanval en gaan voor de transfervrije van Rhijn. Cerny zou inderdaad een prima optie zijn voor de vleugel, maar is lang geblesseerd geweest en heeft een lange aanloop periode nodig.

Ramselaar mag trouwens weg, kunnen wij die niet kopen of huren met een optie tot koop (alleen bij vertrek Yuki en van Amersfoort)? Dan heb je met Thorsby, Rienstra en Ramselaar toch een zeer behoorlijk middenveld. Ook Bel Hassani of Maher zouden inderdaad prima creatieve middenvelders zijn als Kobayashi nog vertrekt.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Hakansson » 27-08-2018 20:00

Feanfan 1 schreef:Een echte rechtsback en een creatieve "10" hebben topprioriteiten. Als er een spits komt, komt die toch op de bank te zitten. (Schaars na de winterstop wel)


Waarom geen goede eerate spits halen . Lammers heeft nog weinig indruk gemaakt , enzo wat als hij Lammers op de bank zou zitten is toch geen kapitaals vernietiging
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Rick » 27-08-2018 20:03

Snap die kritiek op Lammers enigszins omdat hij nog geen goals heeft gemaakt. Maar heeft slechts 1 bal in de 16 gekregen? Hebben 3 wedstrijden minder dan 40 procent balbezit gehad en voetballen bijna continu op eigen helft.. Is dat dan echt de man die kritiek verdient?

Ben het echter wel met je eens dat je nooit bewust iemand moet halen die je als wissel wil gebruiken. Houd dan gewoon vast aan Hornkamp en investeer dat geld in de winter of volgend seizoen in een goede spits.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-08-2018 20:47

Lammers heeft idd tot nu toe weinig indruk gemaakt. Dat komt omdat hij nog geen enkele fatsoenlijke voorzet heeft gekregen.
Denk je dat Huntelaar of Finnbogason nu een goal hadden gemaakt ? Weet wel zeker van niet, ze zijn beide afhankelijk van een voorzet of steekpass
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Crash » 27-08-2018 21:01

Kom op nou. Lammers is de beste speler die we in de selectie hebben zitten. Of hij goed genoeg wordt om als puntspeler bij een club met kampioensaspiraties te spelen moet ik nog zien, maar bij ons steekt hij er voetballend gezien met kop en schouders boven uit.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-08-2018 08:11

Lammers heeft tot nu toe vrijwel alles goed gedaan, dat komt wel goed. De rest van het team moet zich meer zorgen maken hoe ze hem een keer in stelling krijgen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor tha boelie » 28-08-2018 08:14

Er waren gisteren scouts van ons aanwezig bij de wedstrijd Moreirense - Belenenses. Geen idee voor welke speler maar wel een teken dat ze nog bezig zijn.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Thinkman » 28-08-2018 08:56

tha boelie schreef:Er waren gisteren scouts van ons aanwezig bij de wedstrijd Moreirense - Belenenses. Geen idee voor welke speler maar wel een teken dat ze nog bezig zijn.


Fredy, oud speler van oa Excelsior?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 28-08-2018 11:47

we hebben nog een goede rechtsback en linksback nodig.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-08-2018 12:25

Er komt in ieder geval geen rechtsback lijkt mij. Floranus is beoogd 1e RB, en Schmidt is nog niet weg. Dubbel bezet dus, kwantitatief.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Ebiede » 29-08-2018 09:38

Stil, stiller, stilst.... Begin me ernstig zorgen te maken. Een seizoen minimaal 20 wedstrijden naar Doke kijken. Geen creativiteit en geen scorend vermogen.

Klokje tikt door..stadion loopt leeg.. en zoals al eerder aangegeven de heren in de Ivoren toren (citaat Tom Knipping) dronken en glas, deden hun plas en alles bleef zoals het was.

Een selectie met een behoorlijke Keeper. 3 verdedigers die het subtopniveau aankunnen. 2 middenvelders die subtopniveau zijn (Rienstra en Kongolo) rest is of te licht of te matig. Voorin een spits van wie ik het nog maar moet zien. Een jongen met potentie en een Zenelli die al twee jaar roept weg te willen. Maar die in ze prestaties heel constant is (lees Matig).
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Hakansson » 29-08-2018 16:56

Hamstra heeft gesproken er komt niks meer bij dat word genieten tot de winter .

Laat staan dat lammers gebleseerd raakt of een van de vleugels .

Lachu zeg pffff

Wat heeft onze td een waardeloze selectie samen gesteld en niemand kunnen verkopen pff brevet van onvermogen .


Er was intresse voor van Amersfoort verkoop hem dan nooit gezeurd die jonge voorbeeld prof gun hem dat dan dan kun je zelf ook verder , maar nee hoor de middelmoot maar aanhouden . Pffff
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Neymar » 29-08-2018 17:00

Wordt vast weer een topseizoen!
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-08-2018 17:02

Pff, nog 14 wedstrijden tot de winterstop smeken, hopen en punten sprokkelen
Arme JOR, hier valt niks mee te winnen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Baas » 29-08-2018 18:04

Met veel geluk gewonnen bij PEC.
Met superstrontmazzel een punt tegen Vitesse.
Tegen Feyenoord eindelijk laten zien dat deze selectie zwaar ondermaats is..
En Hamstra roept nog geen week later:
"We zijn in principe klaar".
Gadverdamme.. Dit wordt weer een flut seizoen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Superfries1994 » 29-08-2018 18:15

Volgens Hamstra gaat er zeer waarschijnlijk niets bij komen. Heerenveen is klaar op de transfermarkt.

Dat is zeer teleurstellend naar mijn mening. De selectie is niet in balans, daar het te veel middenvelders herbergt die allemaal kunnen spelen, en te weinig aanvallende stootkracht, te veel centrale verdedigers en te weinig basiswaardige backs. In de aanval is er zeer weinig te kiezen, wat gevaarlijk is met weinig imponerende (vooralsnog) vleugels als Mihajlovic en Rojas, Zeneli die zelden in vorm is en een spits die nog alles moet bewijzen. Daarnaast wordt Van Amersfoort tweede spits, maar kon bij Almere in die rol nooit overtuigen. Daar komt ook nog eens bij dat meerdere spelers eigenlijk liever waren vertrokken, iets dat ook nooit goed is voor het team. We hebben in het recente verleden vaker jongens gehad die eigenlijk te laat zijn vertrokken (Larsson en St. Juste).
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor pes5 » 29-08-2018 18:49

Het is nog geen vrijdag.

Ik denk dat dit allemaal bij het transferspel hoort.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor abegoal » 29-08-2018 19:03

Denk het niet. Hier moeten we het waarschijnlijk mee doen!
Gaat lastig worden.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 29-08-2018 19:08

abegoal schreef:Denk het niet. Hier moeten we het waarschijnlijk mee doen!
Gaat lastig worden.


Valt wel mee. Ik ben zeer tevreden over de aankopen Rienstra en Kongolo. Die spelen straks Yuki en Thorsby zo uit de basis.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Fladian » 29-08-2018 19:44

Dat de club in eerste instantie open zou staan voor een verhuur van Hornkamp en dat Van Amersfoort eigenlijk bij een redelijk bod zou hebben mogen vertrekken betekent dat ze ook wel inzien dat er nog iemand in de spits positie bij zou moeten komen.

Daarom neem ik een uitspraak als 'we zijn in principe klaar' ook niet heel serieus. Ook met de woorden dat Van Amersfoort en Hornkamp nu zouden gaan blijven, dat neem ik ook met een korrel zout.

Ik denk dat Hamstra gewoon nog bezig is, maar op het moment dat je dat hardop uitspreekt, dan worden niet alleen de verwachtingen hoger als het toch niet gelukt is. En natuurlijk stijgen de prijzen voor spelers, omdat ze weten dat we specifiek op zoek zijn naar versterkingen, omdat we onze selectie nog niet compleet vinden. Dat is gewoon, zoals Pes5 ook zegt, het "transferspel." Na al die jaren hetzelfde riedeltje te horen, ga ik er toch wel vanuit dat dat duidelijk is en dat een td nooit hardop zal zeggen "we moeten echt nog iemand hebben voor positie x" enkele dagen voor het einde van de transfermarkt.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Otsje P » 30-08-2018 11:47

Ik zie hier en op Feanonline vaak kreten voorbij komen als "bij ons hebben ze weer zitten slapen" of "we vissen weer achter het net". Vaak vind ik dit loze kreten omdat we niet weten wat er achter de schermen allemaal gebeurd, maar vandaag gooi ik hem er ook eens in.

Ik lees namelijk net dat Vurnon Anita medisch gekeurd wordt in Tilburg en bij Willem 2 gaat tekenen. Als er nu 1 speler perfect zou zijn voor onze situatie, dan was het wel Vurnon Anita. Heeft bij Ajax erg goed gespeeld als linksback en daarmee een transfer afgedwongen naar Newcastle. Hij werd voor die positie zelfs opgeroepen voor NL elftal volgens mij. In Engeland heeft hij veel als Rechtsback gespeeld en op zijn natuurlijke positie als controleur (waar hij bij Ajax ook wel speelde). Laten dat nu net de 3 posities zijn waar we sinds het wegvallen van Schaars problemen hebben.

Linksachter is Woudenberg zo matig dat we Pierie uit het centrum hebben moeten halen waardoor we nu met een centrum spelen dat niet met ruimte in de rug kan voetballen. Dumfries is vertrokken en Floranus is vooralsnog een vraagteken en zijn back up is in de vorm van Doke Schmidt gewoon geen basismateriaal.

Als Anita beschikbaar is, dan was dat een zeer, zeer, zeer welkome ervaren versterking geweest. We vissen achter het net

P.S. Mathijssen is bij Willem 2 sowieso erg goed bezig. Met Avdijai en met name Ozbiliz voorin een beste slag geslagen en nu met Anita een nieuwe topversterking voor een ploeg als Willem 2.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 30-08-2018 13:33

Grotendeels mee eens, wel een paar kanttekeningen:
- Iemand Anita zien spelen de afgelopen 3 jaar?
- Ons salarishuis zat (of zit) vol
- Anita i.t.t. bijvoorbeeld Kongolo financieel niks op zal leveren
- Was Anita al beschikbaar toen wij Floranus/Kongolo haalden?
- We hebben momenteel met Schaars, Kongolo, Rienstra, Pelle, Vlap, Thorsby, Kobayashi 7 spelers voor 3 posities

Ik denk dat Hamstra Anita best had willen hebben, maar het past helaas niet qua selectie, financiën en timing
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor HUNTELAAR » 30-08-2018 14:02

Otsje P schreef:Ik zie hier en op Feanonline vaak kreten voorbij komen als "bij ons hebben ze weer zitten slapen" of "we vissen weer achter het net". Vaak vind ik dit loze kreten omdat we niet weten wat er achter de schermen allemaal gebeurd, maar vandaag gooi ik hem er ook eens in.

Ik lees namelijk net dat Vurnon Anita medisch gekeurd wordt in Tilburg en bij Willem 2 gaat tekenen. Als er nu 1 speler perfect zou zijn voor onze situatie, dan was het wel Vurnon Anita. Heeft bij Ajax erg goed gespeeld als linksback en daarmee een transfer afgedwongen naar Newcastle. Hij werd voor die positie zelfs opgeroepen voor NL elftal volgens mij. In Engeland heeft hij veel als Rechtsback gespeeld en op zijn natuurlijke positie als controleur (waar hij bij Ajax ook wel speelde). Laten dat nu net de 3 posities zijn waar we sinds het wegvallen van Schaars problemen hebben.

Linksachter is Woudenberg zo matig dat we Pierie uit het centrum hebben moeten halen waardoor we nu met een centrum spelen dat niet met ruimte in de rug kan voetballen. Dumfries is vertrokken en Floranus is vooralsnog een vraagteken en zijn back up is in de vorm van Doke Schmidt gewoon geen basismateriaal.

Als Anita beschikbaar is, dan was dat een zeer, zeer, zeer welkome ervaren versterking geweest. We vissen achter het net

P.S. Mathijssen is bij Willem 2 sowieso erg goed bezig. Met Avdijai en met name Ozbiliz voorin een beste slag geslagen en nu met Anita een nieuwe topversterking voor een ploeg als Willem 2.


Eens. We zijn op dit moment niet beter dan Willem 2, NAC en Heracles.
En dan heb je ons enige talent/creatieve speler Frederiksen nog niet eens meegeteld. Dat zijn 8 spelers!

Erg slecht gehandeld deze transferperiode.
Nu maar van de nood een deugd maken en Bruijn en Kongolo op de backs proberen
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Grimo » 30-08-2018 14:55

HUNTELAAR schreef:
Eens. We zijn op dit moment niet beter dan Willem 2, NAC en Heracles.
En dan heb je ons enige talent/creatieve speler Frederiksen nog niet eens meegeteld. Dat zijn 8 spelers!

Erg slecht gehandeld deze transferperiode.
Nu maar van de nood een deugd maken en Bruijn en Kongolo op de backs proberen


Dit is satire toch?
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron