“Spontane actie”

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

“Spontane actie”

Berichtdoor Ebiede » 19-08-2018 21:59

De club wil over de rug van hen die er niet meer zijn een goede sier maken!! En dan lees je na de wedstrijd dat twee mensen die hun pake willen eren met een spandoek dit niet mogen..

Deze club is niet meer de mijne.. de dagelijkse leiding staat mijlenver van ons af. We worden bestuurd door een Veenstra light! lege tribunes, teruglopend sponsoraantallen en andere denk en zienswijzen worden niet geaccepteerd.

Nu we een nacht verder zijn is mijn boosheid nog steeds niet verdwenen. Alleen maar erger geworden. De reserve spelers en TS konden het ook niet opbrengen om te gaan staan en klappen.. Hoezo #eenmetheerenveen..

Op Twitter zowel van Eisinga en de club geen excuus.. (zou het minste zijn) alleen maar een bericht dat ze het gaan uitzoeken..Wat ze daar mee bedoelen is dat ze het laten voor wat het is en hopen dat het een storm in een glas water is. Ze komen nimmer ergens op terug.

Komende zondag de rode loper maar weer uit leggen voor het Feyenoord-tuig en je eigen fans maar weer schofferen..
Laatst bijgewerkt door Ebiede op 20-08-2018 07:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Smitte » 19-08-2018 22:45

Triest, triest, triest..

Wat is er in hemelsnaam met mijn club gebeurd???????????
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor jorro » 20-08-2018 07:20

Erg triest inderdaad. Wel kun je je afvragen of dit de directe schuld is van onze directie. Zoals bekend hebben we een aantal stewards rondlopen die enorm kunnen mierenneuken, en die niet in staat zijn om even mee te denken en zaken niet strikt volgens het "regels zijn regels" principe te benaderen. Volgens mij zit daar de oorzaak van dit probleem. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden door een behulpzame verplaatsing van het spandoek, want hing hij nu niet precies voor een reclamebord?

Edit. Ik zie nu een foto op facebook voorbij komen inclusief een heel relaas. Het ding lijkt helemaal niet voor een reclamebord te hebben gehangen. Volkomen onbegrijpelijk waarom het spandoek daar weggehaald moest worden en om te beginnen niet eens het stadion in mocht... :?
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor pes5 » 20-08-2018 09:59

Heerenveen heeft hier inmiddels op gereageerd en excuses gemaakt. Dit is niet conform beleid.

Heel erg triest, maar ik snap niet zo goed wat de club hier aan kan doen. Individueel handelen van een steward lijkt mij.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor JelleLawnmower » 20-08-2018 14:58

Reactie sc Heerenveen n.a.v. weigeren/verwijderen spandoek
Gepubliceerd op 20 augustus 2018 10:18

Bij sc Heerenveen komen vragen binnen over het spandoek ter herinnering aan een overleden supporter dat zondag kortstondig te zien was bij de wedstrijd tegen Vitesse. sc Heerenveen voelt zich geroepen te reageren.

Eén van onze stewards lijkt, bij een zakelijke ingang van het stadion, zelfstandig de beslissing genomen te hebben om het spandoek met de tekst ‘Rust zacht Pake, vak 27, paal 8’ niet toe te laten tot het stadion. Het spandoek is, volgens het bericht op Facebook, vervolgens teruggenomen van de betreffende steward en opgehangen bij vak 16. Daar is door andere stewards besloten dat het weg moest.

Hoe e.e.a. exact is verlopen wordt op dit moment uitgezocht, maar sc Heerenveen betreurt dat er zondag niet conform beleid gehandeld is. Het spandoek had namelijk gewoon mogen blijven hangen in het stadion. Sterker nog, het was een prachtig eerbetoon aan een supporter die onze club 50 jaar lang heeft gesteund!

Alleen spandoeken die discriminerend, kwetsend en/of niet bijdragen aan het sentiment van de wedstrijd, worden niet toegestaan in het Abe Lenstra stadion. Dat is het beleid van sc Heerenveen aangaande uitingen in het stadion.

We hebben contact met de familie gehad en bieden via deze weg nogmaals onze welgemeende excuses aan. We wensen hen alle sterkte toe!

Bron: https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/reactie-sc-heerenveen-nav-weigerenverwijderen-spandoek/10

Edit: desbetreffende Facebook post
JelleLawnmower
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 02-04-2017 15:38

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Demster » 20-08-2018 15:56

Heerenveen-Feyenoord in gevaar na hoogoplopend conflict met stewards


Stewards van sc Heerenveen zijn woest op de club, zo weet de Leeuwarder Courant maandagmiddag te melden. Een boycot voor het duel met Feyenoord aanstaande zondag dreigt. Aanleiding is een spandoek tijdens de wedstrijd tegen Vitesse (1-1) met de tekst 'Rust zacht Pake, vak 27, paal 8'. Met het spandoek wilden twee kleinkinderen hun grootvader een laatste eer bewijzen.

Het spandoek paste, zo dachten de twee jongens, bij de actie die Heerenveen had georganiseerd, namelijk om in de twaalfde minuut stil te gaan staan voor supporters die afgelopen jaar waren overleden. Het spandoek mocht het Abe Lenstra Stadion niet in, maar even later hing hij er tóch, dankzij een vriend van het duo. Het spandoek werd vervolgens door een steward verwijderd.

“Een van onze stewards lijkt, bij een zakelijke ingang van het stadion, zelfstandig de beslissing te hebben genomen om het spandoek niet toe te laten tot het stadion”, liet Heerenveen maandag weten. Met dit statement zijn de stewards absoluut niet blij. Zij willen niet spreken van een individuele actie, maar een commando vanuit Heerenveen.

“Je wilt niet weten wat wij over ons heen krijgen op social media”, wordt een steward geciteerd door de Leeuwarder Courant. “Het spandoek moest in opdracht van de commandoruimte worden verwijderd. Elke steward die zondag met een oortje rondliep kan dit beamen. Heerenveen beseft niet dat, doordat ze nu de waarheid verdoezelen, elke steward door hun eigen supporters kan worden aangevallen.”

“Het is te hopen dat Luuc (Eisenga, red.) het boetekleed aantrekt. Anders is elke steward zondag het pispaaltje.” In een reactie laat algemeen directeur Eisenga weten dat dit niet nooit de bedoeling is geweest. “Wij staan vierkant achter onze stewards. Eerst moet de emotie uit de discussie. Dan moeten we een beeld krijgen van wat er daadwerkelijk is gebeurd. (...) We gaan hier de komende tijd over spreken. We komen hier wel uit.”


https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=335864
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor pes5 » 20-08-2018 15:58

In de commandoruimte zit toch ook een steward? Dan is diegene toch degene die de verkeerde beslissing neemt en daarmee klopt het verhaal van Heerenveen toch?

Je wordt trouwens ook kotsmisselijk van al die reacties op de sociale media en op Feanonline.

Ongelooflijk, de hoeveelheid stront die daar over sommige personen en de cliub wordt uitgestort.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Ebiede » 20-08-2018 16:09

pes5 schreef:
Ongelooflijk, de hoeveelheid stront die daar over sommige personen en de cliub wordt uitgestort.


Zou er niet een kern van waarheid inzitten?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor pes5 » 20-08-2018 16:33

Ebiede schreef:Zou er niet een kern van waarheid inzitten?


Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die een punt hebben, maar waarom moet dat altijd over de sociale media gaan?

Ik zie ook weer zaken voorbijkomen over stadionverboden en er worden allemaal andere zaken bijgehaald.

Een overijverige steward heeft een doek laten weghalen en dat niet gemoeten. Heerenveen reageert en onderneemt actie. Klaar!

Waarom moet daar zo'n enorma heisa om gemaakt worden?
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Ebiede » 20-08-2018 16:44

Dat is heel simpel, met de club on gesprek heeft geen zin.. de fans zijn noodzakelijk kwaad en klapvee.. we moeten ja en amen knikken en daarmee uit.

De heisa omtrent dit doek os voor een x-aantal de welbekende druppel. De club zal mijn inzien het komende half jaar heel goed Nasr de fans moeten gaan luisteren anders zitten we volgend jaar onder de 10.000 toeschouwers.

Om solied te quoten “god please forgive them for they know not what they do“
Laatst bijgewerkt door Ebiede op 20-08-2018 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Thinkman » 20-08-2018 16:49

Of de LC zit te liegen, of een ‘steward’. De suggestie dat de club de waarheid wil verdoezelen is smerig en op zijn minst voorbarig.
Waar baseert deze anonieme steward dit op? Emotie of feiten. Luuc is duidelijk; betreurt de gang van zaken, contact familie, had niet gemoeten, verder uitzoeken etc. En steward Sjaak Plofboon gaat alweer uithuilen bij de gretige LC.
Heeft Sjaak zelf met Luuc gesproken? Waarop baseert hij zijn beschuldiging? Graag concrete informatie.

Een beetje steward blijft rustig en reageert niet meteen vanuit emotie. Deze anonieme steward lijkt niet aan dat signalement te voldoen.

*) Sjaak Plofboon is waarschijnlijk niet zijn echte naam, heb ik verzonnen.


Een beetje normale steward gaat eerst intern de discussie voeren in plaats van vooraf in de media te gaan huilen. Dan was er niets aan de hand geweest. Cursus communicatie voor beginners opnemen in opleidingspakket stewards misschien?
Laatst bijgewerkt door Thinkman op 20-08-2018 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor pes5 » 20-08-2018 16:58

Precies.

En nu voelen weer veel mensen zich in de voet geschoten.

Er zijn nu eenmaal altijd mensen die niet tegen opgelegde regels kunnen. Of mensen die met bier menen te moeten gooien, of mensen die denken dat vuurwerk erbij hoort, ook al benadelen ze de club. Of mensen die menen dat hun spandoek bij een uitduel belangrijker is dan het zicht van medesupporters. Of mensen die denken dat Heerenveen supporters pest als ze optreden tegen het stsan op de trappen.

En laat veel van die mensen nu eens heel goed zijn in reageren op sociale media.

In de tijd van Riemer was Heerenveen veel strenger als het om supporters gaat, maar dat lijkt men te vergeten.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor BK2007 » 20-08-2018 17:02

Nou, als ik er ook iets over mag zeggen. Het is wel zo dat supporters zich tegen de stewards kunnen keren. Wat natuurlijk best wel een hachelijk gevoel kan geven met name met Feyenoord thuis in het vooruitzicht.

Al met al een tamelijk vervelende situatie. Eventjes afwachten hoe dit zou werkelijk zit met die "commandoruimte".
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor xander » 20-08-2018 22:54

Politieclub sc Heerenveen is aan de macht bij de club. ACAB

Nog nooit stond de club zo ver af van mij als nu. Mijn club is ziek, DOODZIEK!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Thinkman » 21-08-2018 06:23

xander schreef:Politieclub sc Heerenveen is aan de macht bij de club. ACAB

Nog nooit stond de club zo ver af van mij als nu. Mijn club is ziek, DOODZIEK!


Laat je toch niet zo makkelijk opnaaien door het trollenleger van de LC. Die doen alles om onze club in een kwaad daglicht te stellen, maar hebben nog nooit één kritische vraag gesteld rondom de WTC stadion gemeente maffia bij Cambuur. Over dit voorval al meerdere(!) artikelen met uiterst suggestieve vragen. Op de redactie van de LC hebben ze precies bereikt wat ze wilden. Al zullen de meeste mensen dit wel doorzien, er blijft bij veel mensen wat negatiefs hangen, en daar gaat het ze om.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor BK2007 » 21-08-2018 07:33

De LC zit inderdaad weer te stoken.
Trap er toch niet in.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor du longhi » 21-08-2018 09:26

Let wel; ik vind het ook niet kunnen dat het spandoek verwijderd is.
De club heeft excuses aangeboden en ik ga ervan uit dat de familie op de koffie mag bij Luuc.
Intern wordt er met de stewards gesproken en worden er van welke kant dan ook excuses aangeboden.

In elk bedrijf gaan dingen niet goed maar bij een BVO wordt alles uitvergroot.

@Xander wil je eens opnoemen wat er allemaal niet goed is bij de club? Scouting, supportersbeleid, interne strubbelingen, communicatie.....
@Ebiede wil je Sander hier mee helpen?

Ik volg de club van een afstand. Ik denk dat er heel veel goed gaat maar weet ook dat er dingen niet goed gaan.
Hebben we dan voor de 4e keer achter elkaar een verkeerde directie aangesteld?

In een bedrijf moeten beslissingen worden genomen. Hiervoor is een directie verantwoordelijk. De directie is ook verantwoordelijk over de te voeren koers van een bedrijf. Als een medewerker niet mee gaat in de koers (Bloemers) zul je een oplossing moeten vinden. Als je dat niet doet wordt je gebrek aan daadkracht verweten. Helaas heeft het nemen van beslissingen ook de eigenschap dat ze niet door iedereen even gewaardeerd kunnen worden.

Jullie kreten als de club is doodziek en de club is de mijne niet meer intigreren mij. Want bij mij zal Heerenveen altijd mijn club blijven. Al degraderen we naar de topklasse. Als Heerenveen niet meer jullie club waarom dan het vele posten op het forum. Als de club ver bij je afstaat, wat volgens mij bij jullie niet het geval is, waarom dan nog al de negativiteit. Laat het gaan. Ga je energie in positieve dingen stoppen in plaats van de negatieve energie in Heerenveen.

Riemer was een dictator, Yme Kuiper kon er niks van, Veenstra hebben we het niet over en Eisinga is dan de volgende in de rij?

Ik geloof dat het niet zo makkelijk is om een club als Heerenveen te leiden. De directie heeft een zware klus maar geef ze de tijd en het vertrouwen.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor TORCIDA » 21-08-2018 09:59

jeezus wat hebben er weer een boel lieden hier commentaar, en het is mijn club niet meer bla bla bla. Er is een fout gemaakt, dat kan toch, maar doe toch verder een beetje normaal ipv je eigen club in de grond te trappen.

A: ik ben blij dat er een regel is dat we niet allerhande herdenkingsdoeken in het stadion hangen. Met alle respect voor de overledene en nabestaanden, maar ik kom naar het stadion voor voetbal. En niet om elke week met spandoeken te worden geconfronteerd die iemand herdenken.

B; de Actie van Heerenveen om in de 12e minuut alle overleden supporters te herdenken was prima. Doe dit een wedstrijd per seizoen, en sta dan ook eventuele herdenkings- doeken toe.

C; de actie was er, maar men heeft zich niet gerealiseerd dat er dus spandoeken zouden kunnen worden meegenomen.
een jammerlijke communicatiefout, want dit had men dus in dit geval gewoon moeten toestaan.

D; Luuc heeft mijns inziens gereageerd zonder exact te regels omtrent de spandoeken te kennen en de aansturing vanuit de çommandoruimt, dit heeft hij zich niet gerealiseerd. De actie van weghalen had niet gemoeten. Hij spreekt over een steward, noemt niemand bij naam. Het wordt veel te groot gemaakt.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor TORCIDA » 21-08-2018 10:03

xander, stel je niet zo aan, kom je überhaupt nog wel? Ik wordt doodziek van gezeik op de club zo als jij nu doet.
waar heb je nu in het stadion last van?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Kaz_SCH » 21-08-2018 10:28

Ik ben helemaal klaar met dit gedoe. Het is pijnlijk wat er gebeurd is, maar niks wat niet opgelost kan worden. Zeer ongelukkig allemaal, en de bloedhonden van het LC gaan er meteen mee aan de haal. Nog wat online trolls erbij, helemaal geweldig.

De club gaat het netjes oplossen met de benadeelde mensen, daar ben ik zeker van. Voor de rest hebben we er allemaal niks minder om gehad toch?

Laten we blij zijn dat we 4 punten voor staan ten op zichte van dezelfde wedstrijden vorig jaar, en vooruit kijken.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor xander » 21-08-2018 14:38

TORCIDA schreef:xander, stel je niet zo aan, kom je überhaupt nog wel? Ik wordt doodziek van gezeik op de club zo als jij nu doet.
waar heb je nu in het stadion last van?

Ik kom niet meer en nee heb ook geen stadionverbod.

Mijn club is mijn club niet meer, het SCH gevoel is volledig weg. Dat het ooit zo ver heeft kunnen komen heb ik nooit gedacht. Er is nog een heel klein beetje gevoel anders las ik het forum niet meer maar dat is het dan ook. Jij hebt wel een goed gevoel bij de huidige gang van zaken? Liefst schop ik nergens tegenaan en zeik ik niet op de club maar ben ik er trots op. Hoop dat het ooit nog eens veranderd.


Ik doelde op de politie die in de commando ruimte zit en dit soort dingen over onze club beslist en onze club het allemaal laat gebeuren.

Bij deze is dit ook mijn laatste forum post, scheelt weer wat negativiteit rondom de club! Hoop tot ooit nog eens in het stadion.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor TORCIDA » 21-08-2018 15:21

misplaatst gevoel dat niks mag Xander, tenzij je alleen op rotzooi uit bent. Als ik zie wat er in de laatste jaren is gerealiseerd is het alleen maar beter geworden, zie de ontwikkelingen omtrent NN en het stavak en dat het zich nu voor het 2e jaar onderaan bevindt. Ik merk in het stadion niets van betutteling. En wat er nu niet mag mocht vroeger ook niet. Je hebt alleen nu de pech dat er camera's zijn dus als je wat uitspookt dan wordt het eerder gezien. En dit verhaal met het spandoek is een misverstand, communicatiefout geen trend oid.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor xander » 21-08-2018 15:27

Ik zeg niet dat niks mag of kan bij de club. En ja het is een zeer goede ontwikkeling na al die jaren het stavak onderaan! Maar dat is een totaal andere discussie. Het Heerenveen gevoel is weg, althans bij mij.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor pes5 » 21-08-2018 17:45

@Thinkman; laten we het niet persoonlijk maken.

Het is jammer dat Xander het zo ervaart, maar het is zijn goed recht. Zou wel fijn zijn als dit beargumenteerd wordt.

Zoals Torcida ook zei, het is momenteel best rustig bij de club. Als je het gezeik niet opzoekt, dan is er ook geen reden voor een stadionverbod of dergelijke.

En dan schaar ik ook het gooien van bier, staan op de trappen en binnensmokkelen van vuurwerk daaronder.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Surhuisterveen » 22-08-2018 12:44

staan op de trappen


Dit zou veel meer gedoogd moeten worden. Wat een ergernis om telkens door zo'n machtsbeluste steward aangesproken te worden omdat er 1 been op een rode streep van de trap staat. Over betutteling gesproken.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor pes5 » 22-08-2018 13:17

Surhuisterveen schreef:
Dit zou veel meer gedoogd moeten worden. Wat een ergernis om telkens door zo'n machtsbeluste steward aangesproken te worden omdat er 1 been op een rode streep van de trap staat. Over betutteling gesproken.


Dat kun je wel vinden, maar deze worden gezien als vluchtroutes en dienen vrij geworden te houden. De KNVB controleert dit en deelt rap forse boetes uit.

Dan kun je dit wel betutteling vinden, maar dit kost de club onnodig geld. Zonde dus.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Smitte » 22-08-2018 14:21

pes5 schreef:Dat kun je wel vinden, maar deze worden gezien als vluchtroutes en dienen vrij geworden te houden. De KNVB controleert dit en deelt rap forse boetes uit.

Dan kun je dit wel betutteling vinden, maar dit kost de club onnodig geld. Zonde dus.


En de stewards zelf blijven de gehele wedstrijd op de trappen staan...
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Marça » 22-08-2018 14:30

Smitte schreef:En de stewards zelf blijven de gehele wedstrijd op de trappen staan...


Hoe moeten ze anders zien of er iemand op de trappen staat? :lol:
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Surhuisterveen » 23-08-2018 17:40

Ik begrijp heus wel dat het een KNVB richtlijn is. Maar voetbalsupporters zijn de eerste die aan de kant gaan als er zich een noodsituatie aandient.
Gaat mij over de betutteling in zijn algemeenheid wat het bezoek van stadion steeds minder aangenaam maakt.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor BK2007 » 23-08-2018 17:54

Ach het valt toch wel mee met de regels ?
Vergis je niet trouwens, het betaalde voetbal kwam uit een heel erg diepe crisis ooit. Tijden dat hooligans alles verziekten en bijvoorbeeld de zitplaatsen nog niet verplicht waren.
Sindsdien maakt het voetbal qua toeschouwers een mooie periode door. We zien nu dan een lichte dalende trend sinds een paar jaar. Tegelijk overigens met opkomst van FOX.


Overigens, daar waar er veel mensen opeengepakt zijn in bijvoorbeeld stadions zijn nu eenmaal strenge (veiligheid)regels nodig.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Volgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron