Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Vind het ook vreemd dat hij op proef is, los van zijn voetbalkwaliteiten. We hebben net een nieuwe rechtsback gehaald, en Schmidt is er ook nog (steeds). Of staat Pierie op punt van vertrekken en moet Floranus linksback worden?
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Afgelopen weekend speelde testspeler Robin Schouten (Jong Ajax) met Heerenveen mee tegen Drachtster Boys. De kans is klein dat de verdediger een contract krijgt in Friesland, want hij was vooral in beeld als versterking indien Doke Schmidt zou vertrekken. Een transfer van die laatste is in elk geval voorlopig van de baan. 'Dus op dit moment is er geen vacature op die plek', licht Hamstra toe. 'Over die situatie zijn we richting Robin vooraf ook helder geweest.'
Aldus VI, daar is het antwoord dus al over het meespelen van Robin.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Ah, bedankt. Dat is een helder verhaal dan inderdaad.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

VI is slecht geïnformeerd. Schouten deed afgelopen zaterdag mee, niet tegen Drachtster boys.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Iemand op Twitter (Jan Veldhuizen, trainer Heerenveen O13) meldt dat Derrick Luckassen naar Heerenveen gaat. Luckassen zit vanavond ook niet bij de wedstrijdselectie van PSV..

Edit: bron lijkt nogal ontbetrouwbaar, denk dat dit onzin is.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Lukassen ontbreekt wel volgens Elfrink op twitter.
PSV heeft nog grof geld betaald voir deze speler.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1595
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

BK2007 schreef:Lukassen ontbreekt wel volgens Elfrink op twitter.
PSV heeft nog grof geld betaald voir deze speler.
Iets van 5 mio volgens mij. Maar tot nu toe komt hij daar totaal niet uit de verf. Zal dan denk ik wel om een verhuur gaan, lijkt me sterk dat PSV ‘m nu al afgeschreven heeft en voor een betaalbare prijs laat gaan.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Samen maken we de club sterk.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Een paar mensen zeggen dat we Doke hebben verkocht en nu aan het onderhandelen zijn met Luckassen. Luckassen zou dan gehuurd worden?
Heerenveen fan in Leiden
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Doke verkopen is inderdaad een goed ding, maar Luckassen? Dat hoop ik toch niet. Kan me zijn eerste interview nog herinneren toen hij naar PSV ging, man man man ik twijfel of hij de basisschool heeft afgemaakt.

Fysiek zeer sterke speler maar we hebben op dit moment niet wéér zo'n onrustig figuur achterin nodig.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Luckassen lijkt naar Hertha BSC te gaan
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

tha boelie schreef:Luckassen lijkt naar Hertha BSC te gaan
Kan die daar mooi op het bankje. Kan mij niet voorstellen dat hij uberhaupt ooit in beeld geweest. PSV heeft een jaar geleden nog 5 miljoen betaald?
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Nu SC Heerenveen Dave Bulthuis en Marco Rojas verkocht heeft, kan de club weer nieuwe spelers halen. Vooral in de achterste linie kunnen de Friezen een extra speler gebruiken.

Volgens de Leeuwarder Courant heeft Gerry Hamstra de transfervrije Andreas Skovgaard op het oog. De 21-jarige verdediger uit Denemarken kwam uit voor Nordsjaelland maar is momenteel transfervrij. Daar wilde de verdediger zijn aflopende contract niet verlengen.

De linksbenige Skovgaard kan als centrale verdediger uit de voeten. Hij kwam al 67 keer in actie in de Deense Superligaen. Indien de stopper naar Friesland komt zal hij vermoedelijk als stand-in voor Daniel Hoegh en Kik Pierie fungeren.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Dat lijkt me niet verkeerd.jong heeft al wat ervaring en is transfervrij.hier kun je niets op verliezen
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Nee, maar hij heeft langere tijd niet gespeeld. Dus: wanneer kan hij worden ingezet? Gaan mogelijk zo een paar weken overheen.
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

oldtimer schreef:Nee, maar hij heeft langere tijd niet gespeeld. Dus: wanneer kan hij worden ingezet? Gaan mogelijk zo een paar weken overheen.
Volgens transfermarkt heeft hij afgelopen december gewoon nog volledige wedstrijden gespeeld. Dus dan valt dat toch wel wat mee? Die is echt zo op niveau lijkt me.
Swollenaer
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-07-2004 22:16
Locatie: Zwolle

Bericht door Swollenaer »

Klopt, was gewoon basisspeler en stond laatste wedstrijd voor de winterstop 90 minuten op het veld.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Reece Oxford wordt genoemd door Feanonline. Is een goeie verdediger, heb 'm al een paar keer zien spelen
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Satyr schreef:Reece Oxford wordt genoemd door Feanonline. Is een goeie verdediger, heb 'm al een paar keer zien spelen
Lijkt me sterk dat die hier komt, centrale verdediger met een marktwaarde (transfermarkt.nl) van 7 miljoen. Maar hij is welkom!
Andreas Skovgaard lijkt me een meer reële optie. Met winstpotentie op termijn.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ja, op huurbasis he, die Reece Oxford
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Nog maar meer Huren.. Roda, NAC en Vitesse zijn er niets bij. Geen kapitaal meer op het veld, top beleid. Met sneltrein vaart naar de afgrond.

Wat een prutser die Hamstra.
Spijt heb je morgen maar!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ebiede schreef:Nog maar meer Huren.. Roda, NAC en Vitesse zijn er niets bij. Geen kapitaal meer op het veld, top beleid. Met sneltrein vaart naar de afgrond.

Wat een prutser die Hamstra.
Cerny met optie tot koop klinkt interessant. Oxford voor korte termijn impuls is ook prima, met de huidige verdediging is elke hulp van waarde. Lammers is ook een prima spits die is gehaald omdat we geen basiswaardige spits hadden.

Snap jouw probleem niet, ze anticiperen op het doorbreken van Drkusic en Hornkamp volgend seizoen. Die zijn er nu nog niet klaar voor.
Heerenveen fan in Leiden
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Jazz schreef:
Cerny met optie tot koop klinkt interessant. Oxford voor korte termijn impuls is ook prima, met de huidige verdediging is elke hulp van waarde. Lammers is ook een prima spits die is gehaald omdat we geen basiswaardige spits hadden.

Snap jouw probleem niet, ze anticiperen op het doorbreken van Drkusic en Hornkamp volgend seizoen. Die zijn er nu nog niet klaar voor.
Als ik de berichten mag geloven, wordt Cerny sowieso niet gehuurd met optie tot koop. Dat wil Ajax namelijk niet. Waar een platte huur met Lammers afgelopen zomer onacceptabel was, behoort dat nu wel opeens tot de mogelijkheden. Oxford is volgens mij een speler van de buitencategorie (voor onze begrippen natuurlijk). Die is anders niet haalbaar en speelt ook op een minder lucratieve positie. Voor de aanval twee gehuurde spelers lijkt me geen sterk besluit als je ieder jaar een miljoenenverkoop moet realiseren.
Swollenaer
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-07-2004 22:16
Locatie: Zwolle

Bericht door Swollenaer »

Wat is het alternatief? Een ervaren, transfervrije speler halen met wellicht nog iets aan doorverkoopwinst, zoals Mokthar? Voor nu een kwaliteitsimpuls halen, korte termijn denken akkoord voor mij en dan in de zomer voor de lange termijn wat halen.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

SC Heerenveen verwacht morgen de laatste details rond de komst van Andreas Skovgaard af te ronden. Voor de positie van linksbuiten schakelt de club door na een 'nee' van Vaclav Cerny.

Met Skovgaard is de vervanger van Dave Bulthuis binnen. Mogelijk komt er nog een defensieve versterking bij in de persoon van Reece Oxford (West Ham United). De twintigjarige Engelsman kan als rechtsback en centrale verdediger spelen.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7714
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Joost van Aken, waar hij nog tot medio 2021 onder contract staat, heeft besloten dat hij de club deze winterstop niet op huurbasis mag vertrekken.
'De nieuwe trainer, Steve Bruce, wilde de situatie de afgelopen weken aankijken en heeft nu besloten dat hij Joost er graag bij wil houden', vertelt zijn zaakwaarnemer Johan Hansma aan VI. 'Een verhuur is dus niet langer bespreekbaar.'
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Reece Oxford komt niet. Heerenveen is nu bezig met een andere buitenlandse verdediger die nog boven Oxford op het lijstje van Hamstra zou hebben gestaan. Bron: Feanonline

Wat ik me dan afvraag is waarom men niet in eerste instantie gelijk voor de eerste keuze is gegaan? Een in verhouding hogere prijs wellicht..
nou nou
Jazz
Beheerder
Berichten: 2488
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Gregory van der Wiel zou een stunt zijn van juwelste
Laatst gewijzigd door Jazz op 30-01-2019 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen fan in Leiden
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Superfries1996 schreef:Wat ik me dan afvraag is waarom men niet in eerste instantie gelijk voor de eerste keuze is gegaan?
Ik denk dat beide zaken naast elkaar lopen.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Superfries1996 schreef:Reece Oxford komt niet. Heerenveen is nu bezig met een andere buitenlandse verdediger die nog boven Oxford op het lijstje van Hamstra zou hebben gestaan. Bron: Feanonline

Wat ik me dan afvraag is waarom men niet in eerste instantie gelijk voor de eerste keuze is gegaan? Een in verhouding hogere prijs wellicht..
Hamstra heeft zelf al benoemd dat spelers in de winter duurder zijn. Al zou dat voor de Scandinaviër die men op het oog heeft niet uit moeten maken. Denk eerder dat er minimale steun is voor investeringen tot de directie en rvc weer gestalte heeft gekregen.
Plaats reactie