Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Ebiede » 09-08-2018 14:44

Rick schreef: Een Zwolle laat de laatste jaren met beperkte middelen ook zien dat er gepresteerd kan worden.


Verder ben ik het wel met je eens hoor, maar Zwolle is nog geen jaar boven ons geëindigd.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Rick » 09-08-2018 14:50

Verder ben ik het wel met je eens hoor, maar Zwolle is nog geen jaar boven ons geëindigd.[/quote]

Van de afgelopen seizoenen zijn ze 2x boven ons geëindigd en vorig seizoen met 2 punten onder ons (begroting van 12 miljoen?)
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 15-08-2018 09:17

Nog geen bevestiging van een vertrekkende speler. Terwijl Rienstra al binnengehengeld wordt. Dit is nieuw :mrgreen: .
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Ebiede » 15-08-2018 09:37

BK2007 schreef:Nog geen bevestiging van een vertrekkende speler. Terwijl Rienstra al binnengehengeld wordt. Dit is nieuw :mrgreen: .


Naess vertrekt naar Stabeak.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 15-08-2018 09:50

Naess is meer een CV. Mocht Naess vertrekken mag ik aannemen dat er nog een CV gehaald wordt. Misschien Leeuwin ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Baas » 15-08-2018 10:25

Er gaat nog wel het nodige gebeuren verwacht ik.

Achterin staat het allemaal niet even lekker. Naess lijkt weg te gaan en het is te hopen dat ook Doke onze club verlaat.
In dat geval mag er wat mij betreft een echt goede CV komen. Ik vind Bulthuis niet basiswaardig.
Het is mijn hoop dan dan Floranus de verwachtingen waarmaakt.

We hebben nu wel veel middenvelders:
Schaars, Yuki, Thorsby, Rienstra, Pelle, Vlap, Kongolo, Bruijn, Frederiksen, Naess (kan cvm spelen).
Ik verwacht dat er 1 of 2 van de middenvelders nog gaan vertrekken.

Aanvallend is het niet heel breed en een vleugelspeler erbij zou niet gek zijn (hoop nog steeds op Kuwas :) )
Daarbij staat Zeneli nog in de belangstelling van een paar Italiaanse clubs.

Hamstra is nog lang niet klaar volgens mij :D
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Mackan68 » 15-08-2018 16:26

Baas schreef:Er gaat nog wel het nodige gebeuren verwacht ik.

Achterin staat het allemaal niet even lekker. Naess lijkt weg te gaan en het is te hopen dat ook Doke onze club verlaat.

Heerenveen heeft de onderhandelingen met Stabaek stop gezet. Naess moet verder op zoek naar een andere club.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Thinkman » 15-08-2018 20:43

Mackan68 schreef:Heerenveen heeft de onderhandelingen met Stabaek stop gezet. Naess moet verder op zoek naar een andere club.


Jaemmer. Vond Naess typisch een speler voor Stabaek, al weet ik niet waerom..

Misschien Aek Athene?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 16-08-2018 08:11

Thinkman schreef:Jaemmer. Vond Naess typisch een speler voor Stabaek, al weet ik niet waerom..

Misschien Aek Athene?


Zal me niks verbazen dat Stabaek met een in Heerenveens ogen "lachwekkend" bod op de proppen is gekomen. Via de media hebbben we al eerder vernomen dat Heerenveen een stuk moeilijker is geworden qua onderhandelen. Zie verkoop Larsson, Dumfries, Veerman etc.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 16-08-2018 08:23

Jazz schreef:Via de media hebbben we al eerder vernomen dat Heerenveen een stuk moeilijker is geworden qua onderhandelen. Zie verkoop Larsson, Dumfries, Veerman etc.

Het is wat de media ons laat doen geloven. Ik verwacht niet dat Heerenveen moeilijker is geworden qua onderhandelen. Bijvoorbeeld: Voor Larsson is relatief weinig geld ontvangen, terwijl bijv. St. Juste voor een reële prijs is verkocht. Daarnaast is Dumfries al vrij vroeg in het seizoen vertrokken, zodat je dan ook prima je poot wat langer stijf kunt houden (met het oog op andere geïnteresseerde clubs).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jelmer1981 » 16-08-2018 10:37

Wat betreft Odegaard lijkt het er op dat hij meerdere opties tegen elkaar aan het afwegen is. Ik zou me kunnen voorstellen dat hij zich niet in de championship gaat laten kapotschoppen, en dus twijfelt tussen Heerenveen en Vitesse. Ik kan me ook goed voorstellen dat hij even af wil wachten wat Vitesse vanavond tegen Basel doet. Hopelijk is de keuze voor "het bekende" simpel, wanneer Vitesse geen Europa League speelt dit seizoen.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Baas » 16-08-2018 12:18

Ödegaard is gewoon een middenvelder met veel kwaliteit, het is een genot om naar te kijken.
Echter, ik ben bang dat het middenveld bij ons wel vol is en als we hem binnenhalen, dat hij op de vleugel gaat spelen.
Vorig seizoen hebben we gezien dat dit niet goed werkt. Gelukkig hadden we Dumfries die er vaak overheen kwam, maar die hebben we dus nu niet meer.
Ik heb liever dat ze een vleugelspeler kopen, zodat we met echte vleugels gaan spelen en niet met aanvallende middenvelders op die positie.
Op dit moment zijn er maar 3 echte vleugelspelers: Zeneli, Rojas en Mihaijlovic.
Ik denk dat die bezetting erg dun is en daarbij hebben 2 van de 3 zich nog totaal niet bewezen.
Mijn hoop is dan ook dat Hamstra vol inzet op deze positie en wat mij betreft goed investeert.
Ik heb Kuwas nu al te vaak genoemd, maar als je die voor 3 - 3,5 mln kan halen, is dat de investering denk ik wel waard.
Die gast is nog jong, daar kom je voor naar het stadion en hij kan over een jaar of 2-3 nog goed verkocht worden (mits hij zich normaal ontwikkelt)
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor tha boelie » 16-08-2018 12:23

Kuwas zou fantastisch zijn, die is nu 25 jaar. Als hij hier 2 seizoenen speelt is hij nog steeds maar 27 jaar en zou je nog wel een leuk geld bedrag voor hem kunnen krijgen. Wellicht zou je Woudenberg en/of Van Amersfoort in de deal kunnen betrekken. Kuwas heeft aangegeven dat hij Heerenveen wel als een stap hogerop ziet.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 16-08-2018 12:53

Waarom komen jullie steeds met Kuwas op de proppen? Heerenveen gaat never nooit 3 tot 3.5 miljoen betalen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Baas » 16-08-2018 13:35

Jazz schreef:Waarom komen jullie steeds met Kuwas op de proppen? Heerenveen gaat never nooit 3 tot 3.5 miljoen betalen.

Omdat het een goede voetballer is die bij een club speelt die lager aangeschreven staat dan onze SCH en de top 3 hem niet haalt! Waarom zouden we daarin niet willen investeren? Die Rienstra betalen we toch ook een miljoen voor als we de berichten mogen geloven..
Er zijn op dit moment zeer weinig creatieve spelers. We komen nu naar het stadion voor Thorsby ''want die werkt altijd zo hard''.
Ik wil mooie acties zien, doelpunten, assists. Deze man werd door Blind gelinkt aan Oranje, maar speelt nog bij Heracles. Ik zie het als een kans, beetje ambitie tonen is niet verkeerd. Vooralsnog doen we het met huurspelers en (met alle respect) afdankers van onze concurrenten.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Mackan68 » 16-08-2018 21:59

Baas schreef:Omdat het een goede voetballer is die bij een club speelt die lager aangeschreven staat dan onze SCH en de top 3 hem niet haalt! Waarom zouden we daarin niet willen investeren? Die Rienstra betalen we toch ook een miljoen voor als we de berichten mogen geloven..
Er zijn op dit moment zeer weinig creatieve spelers. We komen nu naar het stadion voor Thorsby ''want die werkt altijd zo hard''.
Ik wil mooie acties zien, doelpunten, assists. Deze man werd door Blind gelinkt aan Oranje, maar speelt nog bij Heracles. Ik zie het als een kans, beetje ambitie tonen is niet verkeerd. Vooralsnog doen we het met huurspelers en (met alle respect) afdankers van onze concurrenten.

Ik kom voor Vlap, Mihajlovic, Zeneli, Rojas, Lammers, Pierie. En boven al, voor het team! Beetje typisch om alleen Thorsby te noemen als speler waarvoor supporters naar het stadion zouden komen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Baas » 17-08-2018 08:12

Ik bedoel daarmee te zeggen dat we creativiteit missen.
En hij was de man die 2x scoorde tegen zwolle.
Ik zeg heus niet dat ik niet voor de anderen kom, maar Thorsby is wel een beetje de verpersoonlijking van ons team:
Hard werken, graag willen, maar eigenlijk niet goed genoeg kunnen voetballen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 21-08-2018 09:05

Ik kan het fout hebben, maar volgens mij hebben we sinds Miralem Sulejmani geen énkele linksbenige vleugelaanvaller meer gehad die een basisplaats had. Odegaard reken ik niet als vleugelaanvaller, en ook Wildschut was niet zeker van een basisplaats. In meer dan 10 jaar. Ik vind dit toch wel erg vreemd.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor tha boelie » 21-08-2018 10:43

Marco Pappa :D
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Knipecity » 21-08-2018 22:48

Baas schreef:Ik bedoel daarmee te zeggen dat we creativiteit missen.
En hij was de man die 2x scoorde tegen zwolle.
Ik zeg heus niet dat ik niet voor de anderen kom, maar Thorsby is wel een beetje de verpersoonlijking van ons team:
Hard werken, graag willen, maar eigenlijk niet goed genoeg kunnen voetballen.

We hebben 0 spelers momenteel voor wie ik graag kom. Ødegaard had er weer 1 kunnen zijn, maar de de rest spreekt mij allemaal niet of nauwelijks aan. Ik houd van technisch vaardige spelers die mooie dingen laten zien. En natuurlijk kan ik een mooie sliding van thorsby ook wel eens waarderen, maar om nou voor de Thorsby’s. van deze wereld naar een stadion te gaan...
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Baas » 22-08-2018 09:18

Dat zeg ik toch ook.. een speler a la kuwas is wel zo'n speler
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor pes5 » 22-08-2018 10:53

Kuwas zijn vraagprijs is 3.7 mln.

Koekoek!
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Satyr » 22-08-2018 10:56

pes5 schreef:Kuwas zijn vraagprijs is 3.7 mln.

Koekoek!


En Leeds lijkt zijn nieuwe club te worden.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Fryskeboy22 » 27-08-2018 08:18

Schmidt weg - nieuwe rechtsback, al vind ik Floranus ook geen sterke aankoop.
Kobayashi weg - nieuwe talentvolle middenvelder die als back-up voor Rienstra dient nu Schaars niet beschikbaar is
Van Amersfoort weg - nieuwe spits het liefst een flinke kwaliteit injectie, Lammers valt me zwaar tegen tot dusver
Nieuwe rechtsbuiten en nieuwe Linksback.

Bruijn vind ik een sterke speler, creatief, snel en technisch denk dat die op 10 wel tot zijn recht komt, en zie ik meer heil in da Vlap vind hem net als Thorsby toch te kort komen in de kleine ruimtes


Mijn ideale opstelling voor nu, met tussen haakjes back-ups

Hahn(bednarek)

Naess(nieuwe) - Hoegh(Naess) - Pierie(Bulthuis) - Woudenberg(Nieuwe)

Rienstra(Schaars) ---Bruijn(Vlap) ----Kongolo(Thorsby)

Rojas(Nieuwe) ----Nieuwe spits(Lammers)----Zeneli(Mihajlovic)
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 27-08-2018 12:58

Het is in deze resterende dagen cruciaal om middelmaat te slijten, en gericht kwaliteit in te kopen. 5 spelers vertrekken, 2-3 terughalen die daadwerkelijk iets kunnen. Desnoods tegen een iets lagere prijs dan je in je hoofd had. Deze selectie zo houden is veel duurder aan het eind van de rit. Snelheid, scorend vermogen, een actie hebben we nodig. Ik zou niet weten wie dat zouden moeten zijn, maar ik laat me graag verrassen.

Om (tijdelijk) te vertrekken nomineer ik in ieder geval Van Amersfoort, Schmidt, Yuki en Hornkamp. En als je er een goede prijs voor kan krijgen ook Zeneli.

We hebben dan nog minimaal nodig: Een 2e spits, een minder voorspelbare buitenspeler, een verdediger met snelheid.

Als Kuwas niet haalbaar is moet Gerry misschien toch nog eens een kopje koffie drinken met Assaidi..
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jelmer1981 » 27-08-2018 13:11

5 uit en 2 in lijkt me totaal onrealistich. Yuki geeft aan niet met een transfer bezig te zijn, dus die zal blijven. Zeneli geeft aan te balen dat het niet gelukt is om weg te komen en wil graag naar Italie, dus die zal blijven. Hornkamp zal wel verhuurd gaan worden, maar als er geen nieuwe spits komt (en dat verwacht ik niet) dan zal Pelle moeten blijven. Op andere posities (verdediging/vleugelspeler) verwacht ik helemaal niets.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jelmer1981 » 27-08-2018 13:14

Helaas hebben we geen ruimte in het salarishuis, maar anders zou ik Hamstra aanraden om een poging te doen om Necid voor de neus van Ado weg te kapen. Hij maakt dan zelf met Lammers maar uit wie de eerste spits gaat worden. (of misschien is 4-4-2 een optie)
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor pes5 » 27-08-2018 13:23

Assaidi zou ik zeker toejuichen. Haal dat ventje hierheen. Publieksspeler en kan een doelpunt maken.
Verder heb je zeker nog een verdediger met snelheid nodif en een spits.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Marça » 27-08-2018 13:51

Assaidi is wat blessuregevoelig de laatste jaren maar kan samen/afwisselend met Mihajlovic mooi de linkerflank bespelen. Is inderdaad een publiekslieveling en brengt wat ervaring mee in de voorhoede. Ik hoop dat Hamstra er al mee bezig is, het zou zijn positie t.o.v. ook wat verbeteren denk ik (al mag dat op zich natuurlijk geen reden zijn).

Klein probleempje is natuurlijk wel dat hij momenteel hersteld van een knieoperatie, dus een goede medische check is wellicht niet uit te voeren...
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 27-08-2018 13:59

Jelmer1981 schreef:5 uit en 2 in lijkt me totaal onrealistich. Yuki geeft aan niet met een transfer bezig te zijn, dus die zal blijven. Zeneli geeft aan te balen dat het niet gelukt is om weg te komen en wil graag naar Italie, dus die zal blijven. Hornkamp zal wel verhuurd gaan worden, maar als er geen nieuwe spits komt (en dat verwacht ik niet) dan zal Pelle moeten blijven. Op andere posities (verdediging/vleugelspeler) verwacht ik helemaal niets.


Ben het met je eens dat mijn verhaal niet realistisch is, maar ik denk wel dat dit is wat had moeten gebeuren de afgelopen maanden. De selectie is niet in balans. Veel te veel middenvelders en middelmaat, voorin is geen concurrentie en achterin missen we het soort speler dat nodig is om met veel druk naar voren te spelen.

Afgelopen zondag tegen Feyenoord was dat pijnlijk duidelijk. De voorhoede wil wel druk zetten, maar doet dat net niet overtuigend genoeg. Dat is ook heel lastig als je het niet met z'n allen doet. Toch proberen ze het wel, en staan daardoor heel hoog. Bulthuis en Hoegh durven niet zo hoog te staan waardoor het hele elftal uit elkaar getrokken wordt. Gevolg: Ons middenveld verzuipt, Berghuis en van Persie laten zich lekker tussen de linies zakken, ruimte zat, en kunnen vrijuit voetballen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten