Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 19-07-2018 17:49

Ook Pelle van Amersfoort geeft nu aan weg te willen. Hij wil meer aan spelen toe komen, gezien zijn leeftijd.

De club wil wel meewerken aan een aanstaand vertrek.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Mackan68 » 19-07-2018 19:05

Wizard schreef:Ik verwacht dat zowel Veerman als een middenvelder vertrekken. Verder is er een grote kans dat Zeneli alsnog vertrekt. Dat je niet de hoofdprijs voor hem kan vragen, moge duidelijk zijn gezien zijn vorm in het afgelopen seizoen
Uiteraard kan je een speler ook verkopen met een lagere opbrengstwaarde en dat je vervolgens een fiks doorverkooppercentage vraagt. Wat dat betreft blijft dat ook het spel tussen koper en verkoper m.b.t. een speler met een contract voor 1 jaar.

De gok van een laag transferbedrag gecombineerd met een hoger doorverkooppercentage kun je eens nemen met een absoluut toptalent waarvan je meer dan 50% zeker weet dat die het na de volgende stap goed gaat doen. Met de kennis die wij over het algemeen hebben met spelers die dachten klaar te zijn voor die stap lijkt me het echter geen wijs besluit. Dan verpats je je speler voor een paar centen en zie je even later géén aanvulling omdat de speler vervolgens transfervrij bij die volgende club vertrekt. Of voor een nog lager bedrag dan waarvoor de club hem heeft laten gaan. Gezien die lage transfersom is die kans natuurlijk levensgroot.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 20-07-2018 07:40

Mackan68 schreef:De gok van een laag transferbedrag gecombineerd met een hoger doorverkooppercentage kun je eens nemen met een absoluut toptalent waarvan je meer dan 50% zeker weet dat die het na de volgende stap goed gaat doen.

Ik zeg ook niet dat je dat moet doen; ik denk dat het vrij logisch is dat je dat eerder doet bij een jonge en/of talentvolle speler dan bij een wat oudere speler. Het punt is dat je een speler met een contract van 1 jaar graag wil verkopen. Vooral wanneer diegene niet het niveau heeft, wat je als club voor ogen hebt. Echter, wanneer er weinig animo is of de potentiële kopers bieden een fiks lager bedrag dan je in gedachten had, kan je hem nog een jaar houden aan z'n contract of voor een lager bedrag met een relatief hoog doorverkooppercentage verkopen. Zoals je kunt lezen wil Heerenveen rond de 700k voor hem, maar zijn de biedingen rond de 400k. Dan kan je gaan werken met bonussen, inruil van een talent of een hoger doorverkooppercentage om het gat te compenseren. Want, een waardeverlies van ca. 500k (vorige zomer 1 mio t.o.v. 500k nu) lijkt me te groot.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Mackan68 » 20-07-2018 08:32

Wizard schreef:Ik zeg ook niet dat je dat moet doen; ik denk dat het vrij logisch is dat je dat eerder doet bij een jonge en/of talentvolle speler dan bij een wat oudere speler. Het punt is dat je een speler met een contract van 1 jaar graag wil verkopen. Vooral wanneer diegene niet het niveau heeft, wat je als club voor ogen hebt. Echter, wanneer er weinig animo is of de potentiële kopers bieden een fiks lager bedrag dan je in gedachten had, kan je hem nog een jaar houden aan z'n contract of voor een lager bedrag met een relatief hoog doorverkooppercentage verkopen. Zoals je kunt lezen wil Heerenveen rond de 700k voor hem, maar zijn de biedingen rond de 400k. Dan kan je gaan werken met bonussen, inruil van een talent of een hoger doorverkooppercentage om het gat te compenseren. Want, een waardeverlies van ca. 500k (vorige zomer 1 mio t.o.v. 500k nu) lijkt me te groot.

De vraagprijs zou vorig jaar tussen de 7 en 8½ ton gelegen hebben. Dan vind ik een vraagprijs van 4 of 5 ton nu met een jaar minder contract prima. Ik ben benieuwd of er nog een doorverkooppercentage bedongen wordt, maar ik verwacht het eigenlijk niet. Misschien een terugkoopclausule :wink:

Eigenlijk ben ik meer benieuwd naar wat er zal gaan gebeuren met Zeneli en Kobayashi. Dat zijn toch wel spelers waar de club aanzienlijke bedragen voor zal willen ontvangen. Als je ziet dat een Larsson al voor redelijk minder dan verwacht verkocht werd zie ik voor Zeneli en zeker Yuki geen enorme bedragen neergelegd worden. Een groot nadeel aan een behoorlijk grijs seizoen draaien.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 20-07-2018 11:12

Mackan68 schreef:De vraagprijs zou vorig jaar tussen de 7 en 8½ ton gelegen hebben.
Eigenlijk ben ik meer benieuwd naar wat er zal gaan gebeuren met Zeneli en Kobayashi. Als je ziet dat een Larsson al voor redelijk minder dan verwacht verkocht werd zie ik voor Zeneli en zeker Yuki geen enorme bedragen neergelegd worden.

De nieuwssites roepen inderdaad 700-850k, maar destijds gingen er verhalen rond dat de club 1 mio voor Henk vroeg. Volgens mij had zelfs Utrecht al een bod van 750k uitgebracht. Tenminste, dat heb ik me laten vertellen. Volgens mij is het toen vooral spaak gelopen op 'bonussen' (Henk zou dan een specifiek aantal wedstrijden moeten spelen, zodat een extra vergoeding aan Heerenveen betaald moest worden om het gat te compenseren).
Ik verwacht ook niet dat er spectaculaire bedragen worden ontvangen voor dit soort jongens. Zeneli zal rond de 3 mio opbrengen en voor een Yuki of Thorsby verwacht ik ook zeker niet een hoger bedrag dan 2,5 mio.
Schmidt zal weinig opbrengen en Van Amersfoort zal voor een paar ton vertrekken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 20-07-2018 11:53

Hoe staat het eigenlijk met de testspeler Robin Schouten ? Nu Doke blijkbaar naar een andere club mag, wordt Schouten dan zijn opvolger ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Marça » 23-07-2018 11:29

Schouten speelde afgelopen weekend alweer mee bij Jong Ajax. Tussen de regels door liet Hamstra in de mediaook al weten dat ze hem afgetest hebben.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Smitte » 04-08-2018 18:57

Dus we lijken het seizoen in te gaan met Doke als rechtsback, een middenveld met Thorsby/Kobayashi/Vlap en vleugelspelers waar heel erg weinig rendement in zit..

Ik maak me ernstig zorgen, hoop dat ik het mis heb.. De bankzitters zijn nog veel minder. Er moet echt nog wat gebeuren.
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 04-08-2018 19:04

De verdediging en opbouw vanaf het middenveld klopt gewoon niet.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Smitte » 04-08-2018 19:17

We hebben maar drie spelers die (gedeeltelijk) hebben bewezen een meerwaarde in de Eredivisie te zijn.

Hahn, Hoegh en bij vlagen Zeneli. Dit is echt zorgwekkend.
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 04-08-2018 20:27

Ik vond Hoegh ook erg zwak spelen.

Mihailovic, Zeneli, Vlap, Kongolo. Dit waren de enigen van voldoende niveau.

Lammers valt me ook niet op, Stelt me teleur.

Maar Schmidt, Bulthuis oh, oh. sc Heerenveen onwaardig.

Ook Pierie kan zoveel beter.

Maar Yuki, Thorsby. Dat kan niet. Tegen PEC maar definitief passeren.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Knipecity » 05-08-2018 16:27

Smitte schreef:We hebben maar drie spelers die (gedeeltelijk) hebben bewezen een meerwaarde in de Eredivisie te zijn.

Hahn, Hoegh en bij vlagen Zeneli. Dit is echt zorgwekkend.

Ik merk dat dit team me totaal niet aanspreekt. Geen 1 speler die mijn hart sneller doet kloppen. Zoals vorig jaar een Ødegaard. We hebben veel te weinig creativiteit in de ploeg. De 3 buitenspelers zijn van matig niveau en ons middenveld is een en al middelmaat. Ik ben bang dat Heerenveen op deze manier binnen 3 jaar afdaalt naar de eerstedivisie.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Smitte » 05-08-2018 16:45

Knipecity schreef:Ik merk dat dit team me totaal niet aanspreekt. Geen 1 speler die mijn hart sneller doet kloppen. Zoals vorig jaar een Ødegaard. We hebben veel te weinig creativiteit in de ploeg. De 3 buitenspelers zijn van matig niveau en ons middenveld is een en al middelmaat. Ik ben bang dat Heerenveen op deze manier binnen 3 jaar afdaalt naar de eerstedivisie.


Precies hetzelfde. Volgend jaar voor het eerst na 18 seizoenen geen seizoenkaart meer. De binding met de club (en vooral de spelers) is bijna helemaal verdwenen. Totaal geen ambitie, heb sterk het gevoel dat de directie zomaar iets doet en er geen gedachte achter zit.

Ik hoop dat het tij snel zal keren..
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 06-08-2018 08:27

Smitte schreef:Ik hoop dat het tij snel zal keren..

Ik verwacht dat de directie snel met 1-2 versterkingen komt. Ook zij zullen hebben gezien dat dit elftal als los zand aan elkaar hangt.

Hahn: Maakt een erg onzekere indruk. Ik heb overigens voldoende vertrouwen in hem dat het wel goed komt.

Verdediging: Alleen Hoegh is subtopwaardig. Pierie zakt net als eind vorig seizoen hard door het ijs, maar blijft een zeer talentvolle verdediger. Jongens als Bulthuis, Woudenberg, Floranus en Schmidt zijn op dit moment zeker geen subtop waardig. Van deze jongens heeft Floranus nog de leeftijd en potentie om er wat van te maken.

Middenveld: Net zoals vorig seizoen zijn er teveel middenvelders die ondermaats en hetzelfde zijn. Alleen jongens als Schaars en Vlap hebben de kwaliteiten voor een subtopper. Kongolo moet zich nog bewijzen en datzelfde geldt feitelijk voor Bruijn. Thorsby en Yuki zakken deze voorbereiding volledig door het ijs. Juist deze jongens zouden gezien hun ervaring het team op sleeptouw moeten nemen, maar verzaken.

Aanval: Alleen Zeneli, die mag vertrekken, en Lammers zijn subtopwaardig. Met Lammers hebben we eindelijk weer een spits die eigenlijk alle facetten van de spitspositie in een 4-3-3 beheerst. Mihajlovic lijkt zijn draai steeds meer te vinden, maar is er nog niet en Rojas overtuigt nog niet. Zeneli probeert zich in de kijker te spelen en is te veel bezig met zichzelf.

Kortom, de backs overtuigen niet en het middenveld is kwalitatief en qua bezetting zeer ondermaats. Ik denk dat de club zo snel mogelijk afscheid moet nemen van of Thorsby of Yuki en rap een vervanger moet halen die subtopwaardig is.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 06-08-2018 09:12

Er gaan zeker nog spelers vertrekken en komen.

Overigens bij andere clubs kunnen ze ook moeilijk spelers verkopen. Kijk naar Ajax waar Zijech nog steeds rondhangt.
Of bij PEC waar Namli ook nog steeds is. Namli zou ook even voor miljoenen verkocht gaan worden...

Ik denk dat misschien die Hugo Vetlesen nog zal komen. Maar een extra back of versterking voor de defensie ook.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 06-08-2018 10:08

Er moet gewoon een aanvallende middenvelder gekocht worden. Punt. Een type Maher, Ziyech, etc. Het middenveld is nu gatenkaas, er is geen cohesie.

We hebben teveel middenmaat middenvelder die teveel hetzelfde doen. Nergens blinken ze uit.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 06-08-2018 10:31

Jazz schreef:Er moet gewoon een aanvallende middenvelder gekocht worden. Punt. Een type Maher, Ziyech, etc. Het middenveld is nu gatenkaas, er is geen cohesie.

Dit dus niet. We hebben genoeg aanvallende middenvelders. We hebben overduidelijk een '8' nodig, een box-to-box speler met inzicht die de linies verbindt. De huidige '8'en zijn hiertoe niet in staat danwel onvoldoende toe in staat.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 06-08-2018 10:58

Bakker van ADO ?

Overigens noemde Kongolo zich in een interview ook als iemand die box-to-box kan spelen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 06-08-2018 11:00

Wizard schreef:Dit dus niet. We hebben genoeg aanvallende middenvelders. We hebben overduidelijk een '8' nodig, een box-to-box speler met inzicht die de linies verbindt. De huidige '8'en zijn hiertoe niet in staat danwel onvoldoende toe in staat.


Wie hebben wij als aanvallender middenvelder? Ga niet zeggen dat Vlap of Van Amersfoort er eentje zijn...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 06-08-2018 11:41

Jazz schreef:Wie hebben wij als aanvallender middenvelder? Ga niet zeggen dat Vlap of Van Amersfoort er eentje zijn...

Vlap doet het prima als '10'. Hij is technisch, behendig en ziet het spelletje. Bovendien lijkt hij het goed te doen in combinatie met Lammers. Het punt is dat de aanvoer naar deze twee te belabberd is en dat beide vaak de bal moeten 'ophalen'.
Achter Vlap komt Frederiksen, die ik dit seizoen ook wel genoeg minuten zie maken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Baas » 07-08-2018 08:58

Je hebt juist wel creativiteit nodig!
Het zijn nu allemaal eenheidsworsten, saaie voetballers..
Lammers die de bal gaat halen vanuit het middenveld, dat zegt genoeg.
Man man man, 1 controleur, 1 loper en 1 echt creatieve man.
Kongolo schijnt de loper te zijn. Controleur is Schaars, maar die is nog niet fit.
Vlap moet de creativiteit brengen, maar helaas die gaat de kar niet trekken voor ons.
Voorin Zeneli lozen, Kuwas halen. Mihalovic kan dit seizoen wel eens doorbreken.
Rojas is dan het alternatief op de vleugel.
Achterin mag er nog wel wat bij, want doelpunten krijgen we teveel tegen.
Als er niets meer gebeurd qua ingaande transfers, dan wordt het een heel heel heel erg lastig seizoen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor HUNTELAAR » 07-08-2018 17:37

Waar zijn de forumleden met wat inside information? Kunnen we dan echt niks meer verwachten?
Eisenga had het over vlammen?!
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 07-08-2018 18:17

HUNTELAAR schreef:Waar zijn de forumleden met wat inside information? Kunnen we dan echt niks meer verwachten?
Eisenga had het over vlammen?!


Mogen ze niet delen, anders krijgen ze een stadioverbod :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor TORCIDA » 07-08-2018 23:15

Of er is geen nieuws.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Baas » 08-08-2018 07:50

TORCIDA schreef:Of er is geen nieuws.

Op dit moment horen we inderdaad niet veel.
Ik mag hopen dat het stilte voor de storm is. Je hebt nu toch nog minimaal 2 versterkingen nodig.
Voor de wedstrijd tegen PEC vul ik eerst maar een 1tje in op het totoformulier.
Potver, als je dat stadion toch vol wil hebben, dan moet je ook wat ambitie tonen als bestuur!
Met deze grijze middelmaat wordt het weer een lang en heel saai seizoen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 08-08-2018 08:30

Het is pas 8 augustus. Dus nog zo'n 3 weken voor einde transferwindow op 31 augustus.

Ik houdt nog rekening met verschillende mutaties. Verder denk ik dat Hamstra heus wel opties heeft om te versterken.
Misschien zijn er al afspraken gemaakt en zitten er een paar "te wachten" op definitieve overgang naar ons.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Ebiede » 08-08-2018 08:36

Engeland zit dit weekend op slot. Daar zit het meeste geld. Als die bal niet begint te rollen deze dagen, gebeurt er niet zo heel veel meer ben ik bang.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 08-08-2018 08:41

Ebiede schreef:Engeland zit dit weekend op slot. Daar zit het meeste geld. Als die bal niet begint te rollen deze dagen, gebeurt er niet zo heel veel meer ben ik bang.

Daar ben ik ook bang voor. Clubs als Genu en Fiorentina die interesse in Zeneli toonden gaan de bodemprijs voor Zeneli bieden, wanneer er in hun team niemand wordt verkocht (of de concurrentie moet zich fors versterken).
Veerman zal nog wel vertrekken. Naar het schijnt gaan de clubs er wel uitkomen.
Tevens verwacht ik nog steeds dat er uit het rijtje Woudenberg, Yuki en Thorsby nog wel 1-2 spelers vertrekken.
Wat dat betreft zal Hansma zijn lijstjes klaar hebben. Voor Veerman zal sowieso een vleugel of een middenvelder komen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Hakansson » 09-08-2018 13:47

Benieuwd hoe lang het duurt voordat wij er zelf nu iets bij krijgen, nu henk weg is
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Rick » 09-08-2018 14:25

Hakansson schreef:Benieuwd hoe lang het duurt voordat wij er zelf nu iets bij krijgen, nu henk weg is


Hoop dat de club in ziet dat het dit jaar echt moet gebeuren. De supporters verwachten gewoon meer en mijn inziens terecht. Een Zwolle laat de laatste jaren met beperkte middelen ook zien dat er gepresteerd kan worden. Het is echter ook steeds lastiger om goede spelers uit Zweden en Denemarken te halen. De topclubs daar die hebben meer te besteden en wij spelen al jaren geen Europees voetbal meer. Je kan die lijn echter alleen doorbreken door sportief weer 'constant' te gaan presteren. De thuiswedstrijden winnen is daarin ook van belang. Iets wat onder Streppel echt amper gebeurde. Ook in deze selectie mis ik wederom kwaliteit en mentaliteit. De spelers zijn veel te snel tevreden.

Ook al moeten Lammers en Hornkamp het nog laten zien, de prioriteit ligt echt bij het middenveld en verdediging. Met van Rhijn zouden wij al een stuk stabieler zijn en is de druk op een Floranus veel minder groot om direct te presteren. Op het middenveld heb je in ieder geval nog een speler met kwaliteit nodig als Schöne. Maar ook met Siem de Jong, Maher of Sinkgraven ga je er al op vooruit. Maar ook bij hen zijn er mitsen en maren. Siem en Sinkgraven zijn blessuregevoelig en Maher heeft nooit aangetoond over mentaliteit te beschikken.

Tot slot zou een extra vleugelaanvaller met diepgang, snelheid en scorend vermogen echt gewenst zijn. De vraag is of je de portemonnee moet trekken voor een Kuwas of anders Semedo. De kans is dan groot dat Rojas/Mihijlovic wederom een seizoen voornamelijk bankspeler zijn en niet echt een kans krijgen. Echter, ben je met een Kuwas bijna gegarandeerd van doelpunten, veel assists en beleving. Dat weegt voor mij een stuk zwaarder en zou die dan ook voor max 3.5 proberen te halen. De goedkopere opties zijn Aissaidi en Okita.

De club moet dan wel nog afscheid nemen van een aantal spelers om dit mogelijk te maken en daar gaat het vermoedelijk mis. Zowel Kobayashi, van Amersfoort, Thorsby en Smidt zijn moeilijk te verkopen. Alleen Zeneli zie ik dit jaar nog vertrekken.

Kortom met nog drie gerichte aankopen kan je echt meestrijden met de subtop. Ideaal zou zijn: van Rhijn, Schöne en Kuwas/Semedo. Maar ook met van Rhijn, Maher en Aissaidi/Okita ben ik tevreden. Persoonlijk denk ik ook dat het de moeite waard is om dit jaar de investeringen te maken, nog zo'n jaar en het geld in kas raakt sowieso wel op door de terugloop van sponsoren en supporters. Bovendien wordt je ingehaald door andere clubs en blijf je naast de kwaliteitsspelers grijpen.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten