Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 02-08-2018 18:31

pes5 schreef:Ja joh. Laten we 6 miljoen betalen voor Damm.

Totaal niet realistisch.

Volgens mij bedoelt Hakansson een Mexicaan met een 2e (EU) nationaliteit en niet perse Damm.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 04-08-2018 20:34

Hamstra en wielerfanaat Eisenga falen wel opzichtig, eigenlijk al een jaar. Kijk even naar het schandelijke optreden richting Bloemers en het niet ontslaan van Streppel. Verder ontbreekt het de heren aan een effectief beleid om meer supporters en sponsoren aan te trekken. JOR kan hier weinig aan doen.

Exit Hamstra en Eisenga wat mij betreft.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Surhuisterveen » 04-08-2018 20:37

Nog voor het seizoen begonnen is rammelt het al aan alle kanten.
Hamstra is er in geslaagd om het slechtste Heerenveen ooit samen te stellen. Over het gebrek aan transparantie maar te zwijgen. Geen uitstraling, niks.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-08-2018 22:23

Zijn er ook nog positivisten die denken dat we met dit materiaal bij de eerste 8 eindigen ?
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor zweed1 » 04-08-2018 22:47

Feanfan 1 schreef:Zijn er ook nog positivisten die denken dat we met dit materiaal bij de eerste 8 eindigen ?


Dat lijkt mij een retorische vraag! Sommigen denken dat er nog een scoutingsapparaat is, maar helaas dat heeft Heerenveen niet meer.

Alles gaat traag zowel aankopen als verkopen (nu weer dat gedoe met Veerman). Kun je wel zeggen dat je dan goedkoper binnenhaalt of duurder verkoopt maar echt in de papieren loopt dat niet.

Alle besluitvorming gaat zoooo traaaaag daardoor zitten wij nu met een halfbakken slecht samengestelde selectie met 8 dezelfde soort middenvelders, geen rechtsbuiten en een zwak centrum.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Demster » 05-08-2018 00:04

Het meest pijnlijke vind ik nog wel het gebrek aan ambitie van de directie. Heb de hele tijd het gevoel dat ze wel denken dat het goed komt en ook wel tevreden zijn met een 14e plek. Of ze zijn nog steeds heel naïef en denken dat er play-offs inzit met die krakkemikkige zooitje.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor xander » 06-08-2018 07:20

Tsja elke week hoop je op betere berichten maar het blijft stil rondom de club, seizoen 2018/2019 kunnen we als verloren beschouwen laten we als fans er maar vol achterstaan. Hopen op een goed jubileum seizoen straks.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Wizard » 06-08-2018 09:45

zweed1 schreef:Alles gaat traag zowel aankopen als verkopen (nu weer dat gedoe met Veerman). Kun je wel zeggen dat je dan goedkoper binnenhaalt of duurder verkoopt maar echt in de papieren loopt dat niet.

Alle besluitvorming gaat zoooo traaaaag daardoor zitten wij nu met een halfbakken slecht samengestelde selectie met 8 dezelfde soort middenvelders, geen rechtsbuiten en een zwak centrum.


Het proces is allesbehalve traag. Een vervanger voor Dumfries was er snel en een vervanger voor Reza ook. Frederiksen is doorgeschoven om Odegaard te vervangen. Wat dat betreft heeft de directie zeer snel gehandeld, wat andere seizoenen wel anders is geweest.
Het grote euvel is dat de directie had verwacht dat met het behoud van deze selectie en vervanging van de vertrokken spelers er een prima selectie stond. Ze hebben simpelweg onderschat hoezeer dit elftal hing op Schaars en Odegaard.
In mijn ogen gaat het dan ook niet om de snelheid van de besluitvorming. Het gaat meer om het feit dat de directie de draagkracht van de vertrokken spelers fors heeft onderschat. Dat zullen ze nu dan ook inzien na de afgelopen 2 flaters van wedstrijden en rap 1-2 versterkingen halen; tenminste dat verwacht ik.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Wizard » 10-08-2018 09:45

Luuc Eisenga hoopt dat de club toch nog een paar seizoenskaarten verkoopt, maar hij durft dit niet met zekerheid te zeggen. Volgens hem is het grootste probleem dat de speeltijden verschrikkelijk zijn. ''Vier duels in het nieuwe seizoen vallen in verschillende vakanties'', zegt de directeur tegenover de Leeuwarder Courant.
Eisenga is wel realistisch en hij weet dat het niet alleen met de speeltijden te maken heeft. Het voetbal was onder Jurgen Streppel vaak niet goed en daardoor wachten mensen eerst nog even af, wat er onder Jan Olde Riekerink verandert. ''We moeten hard werken om de mensen weer aan ons te binden. Het publiek vermaken zit in het DNA van onze club. We hebben een nieuwe trainer die dat helemaal begrijpt.''

Dan heb je een behoorlijk bord voor je kop, Eisenga. Het is goed dat je het probleem benoemt, maar het grootste probleem is echt niet de speeltijden. Het probleem is dat de mensen zeer teleurgesteld zijn door het onthutsend saaie en zwakke voetbal onder Streppel. Mensen hebben weer vertrouwen nodig dat het goed komt en dat ze weer vermaakt worden. Het is goed dat de directie vertrouwen in JOR heeft, maar ze zullen dat ook aan het publiek moeten laten zien. Namelijk vooraf door versterkingen te halen; deze zijn tot nu toe minimaal geweest.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 10-08-2018 10:00

Nou, nou Wizard.
Er is hier ook erg geklaagd over de speeltijden. Door meerderen hier gezegd niet te verlengen omdat er te weinig wedstrijden zijn op de zaterdag avond en ook nog eens verspreid over de zondag. Juist dan wanneer er zelf gevoetbald moet worden.

Overigens is er een tendens die landelijk is. Het eredivisie voetbal wordt steeds minder leuk om naar te kijken. De kwaliteit neemt overal af.

De KNVB schiet zichzelf in de voet met de veranderingen van de afgelopen jaren, met daarbij de invloed van Fox.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-08-2018 10:02

Ik moet hier FeanOnline toch ook even op de vingers tikken. In het originele artikel op LC.nl (http://www.lc.nl/sport/SC-Heerenveen-mi ... 41910.html) vertelt Eisenga een veel genuanceerder verhaal, zonder termen als 'verschrikkelijke speeltijden' etc.

Waardeloze actie van FeanOnline, stemmingmakerij
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Jazz » 10-08-2018 10:52

Kaz_SCH schreef:Ik moet hier FeanOnline toch ook even op de vingers tikken. In het originele artikel op LC.nl (http://www.lc.nl/sport/SC-Heerenveen-mi ... 41910.html) vertelt Eisenga een veel genuanceerder verhaal, zonder termen als 'verschrikkelijke speeltijden' etc.

Waardeloze actie van FeanOnline, stemmingmakerij


Slappe copy-paste website met zo nu en dan interessante stukken. Vaak maken ze van 1 interview 8 artikelen om meer kliks te behalen. Kwaliteit daalt achteruit, zowel de stukken als de comments/discussesies op de website.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-08-2018 11:10

Jazz schreef:
Slappe copy-paste website met zo nu en dan interessante stukken. Vaak maken ze van 1 interview 8 artikelen om meer kliks te behalen. Kwaliteit daalt achteruit, zowel de stukken als de comments/discussesies op de website.


Dat was al zo, en is ook redelijk irritant maar nog wel begrijpelijk. Zij zijn afhankelijk van de advertenties en doen het vrijwillig, alle lof daarvoor. Maar als je, en zo lijkt het, moedwillig de hele tendens van een artikel zo aanpast omdat je weet dat je er dan lekker veel (boze) reacties op krijgt is echt heel erg slecht van ze.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Wizard » 10-08-2018 11:18

Kaz_SCH schreef:Ik moet hier FeanOnline toch ook even op de vingers tikken. In het originele artikel op LC.nl (http://www.lc.nl/sport/SC-Heerenveen-mi ... 41910.html) vertelt Eisenga een veel genuanceerder verhaal, zonder termen als 'verschrikkelijke speeltijden' etc.

Goed dat je dit even aanhaalt! Dank je daarvoor. Ik wist niet dat het artikel in de lc een hele andere strekking had.
Ik vond het al zeer vreemd dat je als directeur de belangrijkste reden wegmoffelt onder het mom van ongewenste speeltijden. Uiteraard zijn de speeltijden nou niet perfect, maar zijn dit andere seizoenen ook wel eens zo geweest. Dit kan dan ook nooit de voornaamste reden zijn voor een significante daling van het aantal sk.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Marça » 10-08-2018 11:53

Goed punt van Kaz_SCH inderdaad. Ik weet niet waarom de desbetreffende redacteur het zo heeft geschreven maar ik heb het even aangepast. Overigens staat het in de titel niet zo omschreven, maar die ene zin doet erop lijken dat Eisenga het op de aanvangstijden schuift en dat is zeker niet het geval.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor pes5 » 10-08-2018 12:57

Overigens kunnen we van alles roepen over vroegere tijden, maar in onze toptijd hadden we een begroting van bijna 30 miljoen. Nu doen we het met iets meer dan de helft. 18 miljoen. Dat is significant minder.

Dat betekent dus dat je heel creatief moet zijn en elk dubbeltje om moet draaien en via eigen jeugd en goedkope talenten moet concurreren met clubs van investeerders. Niet altijd fair van ons als supporters om dan wel even een 5e of 6e plek te verwachten.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor GMV » 10-08-2018 13:07

Die begroting is ook niet altijd 30 miljoen geweest.... Ook toen was het volle bak, leul voetbal. Vooral door goeie scouting. Dat laatste lijkt al 10 jaar op zijn gat te liggen. Op een enkeling na is er de laatste amper nog een goed gescoutte speler doorgekomen en verkocht. Het is vooral daar dat de slag verloren is de afgelopen 10 jaar.
GMV
Selectiespeler
 
Berichten: 317
Geregistreerd op: 29-10-2006 12:10
Woonplaats: Joure

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Vrieskist » 10-08-2018 13:22

Ik denk dat de scouting ook moeilijker is geworden, de Nederlandse competitie is zo interessant niet meer, we spelen niet meer Europees en de clubs die wel Europees spelen stellen ook niets voor, zelfs niet in de EL. De leuke talenten gaan liever ergens anders voetballen voor meer geld en belangstelling.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor pes5 » 10-08-2018 13:43

Daar heb je zeker een punt Vrieskist. De vijver is inmiddels omringd door veel meer vissers.

En dat we geen pareltjes meer hebben doorverkocht is ook niet waar.

Dumfries is uitstekend gehandeld en ook bij jongens als Larsson en eigen jongens als St Juste en Van Aken heeft men dat gewoon goed gedaan en winst gemaakt. Daarnaast Finnbogason en Uth. Hoe kun je nu zeggen dat er vanaf 2008 amper meer gescoute spelers zijn doorverkocht? 10 jaar... Dan heb je het dus over nog voor de bekerfinale. Ik kan zo een hele rits noemen.

Ik hoop dat spelers als Ziyech en Namli nog een transfer gaan maken, zodat we daar nog een leuke bonus van krijgen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor JelleLawnmower » 10-08-2018 13:52

Kaz_SCH schreef:Dat was al zo, en is ook redelijk irritant maar nog wel begrijpelijk. Zij zijn afhankelijk van de advertenties en doen het vrijwillig, alle lof daarvoor. Maar als je, en zo lijkt het, moedwillig de hele tendens van een artikel zo aanpast omdat je weet dat je er dan lekker veel (boze) reacties op krijgt is echt heel erg slecht van ze.

Feanonline is geen fansite, het is een van de tientallen identieke websites van een bedrijfje genaamd BN Media die naïve vrijwilligers(paar eurocent per artikel of helemaal niks noem ik vrijwillig) voor zich laat werken en veel geld verdient met die copypaste clickbait artikels en agressieve advertenties en tracking cookies.

Hier een lijst met een paar sites van BN Media, waaronder een van DKV.

https://www.ajaxfanatics.nl/
https://www.feyenoordpings.nl/
https://www.utrechtfans.nl/
https://www.nacfans.nl/page/disclaimer
https://www.vrouwenvoetbalnieuws.nl/
https://www.voetbalverslaafd.nl/
https://www.cambuurfront.nl/
https://www.feanonline.nl/
JelleLawnmower
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 02-04-2017 15:38

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Jazz » 10-08-2018 14:36

JelleLawnmower schreef:Feanonline is geen fansite, het is een van de tientallen identieke websites van een bedrijfje genaamd BN Media die naïve vrijwilligers(paar eurocent per artikel of helemaal niks noem ik vrijwillig) voor zich laat werken en veel geld verdient met die copypaste clickbait artikels en agressieve advertenties en tracking cookies.

Hier een lijst met een paar sites van BN Media, waaronder een van DKV.

https://www.ajaxfanatics.nl/
https://www.feyenoordpings.nl/
https://www.utrechtfans.nl/
https://www.nacfans.nl/page/disclaimer
https://www.vrouwenvoetbalnieuws.nl/
https://www.voetbalverslaafd.nl/
https://www.cambuurfront.nl/
https://www.feanonline.nl/


Zijn allemaal klonen van elkaar, zelfde lay-out. Jammer.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Wizard » 10-08-2018 14:36

GMV schreef:Die begroting is ook niet altijd 30 miljoen geweest.... Ook toen was het volle bak, leul voetbal. Vooral door goeie scouting. Dat laatste lijkt al 10 jaar op zijn gat te liggen. Op een enkeling na is er de laatste amper nog een goed gescoutte speler doorgekomen en verkocht. Het is vooral daar dat de slag verloren is de afgelopen 10 jaar.

Dat klopt helemaal. Maar vergeet niet dat al die verdiende miljoenen er redelijk rap uit zijn gegaan doordat er teveel waardeloze spelers zijn gehaald, te grote selecties, enorme salariskosten en hoge organisatiekosten door wanbeleid. Met name de jaren daarna hebben we flink moeten saneren. De jaren na de sanering (en vlak ervoor) draaiden we opeens jaarlijks operationeel verlies, waardoor we met minder geld dezelfde soort type spelers moesten halen. Dezelfde soort type spelers waren opeens een stuk duurder geworden doordat er meer clubs in dezelfde vijver zijn gaan vissen (o.a. door kortere lijnen, internet, data-analyse, etc.). Na de sanering moesten we eigenlijk weer vanaf scratch beginnen met een jaarlijks operationeel verlies. Dat er nu weer een harde kern aan sk-houders komt en een groeiend aantal sponsoren is echt van wezenlijk belang voor de club om de aansluiting met de subtop weer te krijgen. Namelijk, om te groeien door puur te teren op het handelshuis van spelers is een lastige. Vooral omdat het jaarlijks verlies in % van de omzet fors is.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor GMV » 10-08-2018 18:32

Het gaat mij niet om die verdiende miljoenen uit transfers. Het mag duidelijk zijn dat er destijds ronduit verkeerde keuzes gemaakt zijn en de gevolgen daarvan moeten we kennelijk nog steeds dragen. Echter, met een begroting van destijds, die ook vaak rond de 18 miljoen lag, hadden we in ieder geval nog een scouting om op terug te vallen.

Heerenveen moet zichzelf qua scouting en training en voetbalfilosofie echt opnieuw gaan uitvinden en weer de witte raaf worden die AZ nog wel is.

Overigens hebben we nog altijd de 7e begroting van Nederland. Dan mag je qua vermaak en kwaliteit wel iets meer verwachten dan we de afgelopen jaren voorgeschoteld hebben gekregen. Interessant trouwens is de situatie in Groningen. Een begroting van 16 miljoen, maar met een verlies van 3 miljoen. Daar zijn de problemen nog veel groter.

Afbeelding
GMV
Selectiespeler
 
Berichten: 317
Geregistreerd op: 29-10-2006 12:10
Woonplaats: Joure

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 10-08-2018 18:44

Is er ook iets dergelijks van de eerste divisie ?
Met name hoe FC Twente zich nu verhoudt tot andere clubs.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Ebiede » 14-08-2018 22:13

Ik vind het minachtend naar de supporters toe dat er niet wordt gecommuniceerd. De standaardnieuwsbrief iedere vrijdag is geen comminuren. De directie blinkt uit in zwijgen..

Een kleine drie weken geleden wordt dit gemeld:
In commandowagen Hamstra/Eisenga op de terugweg vanuit Bruchsal stiltes afgewisseld met een vloek: teleurgesteld! #nietlullenmaarvlammen #werkaandewinkel


Het werk aan de winkel, ik merk er niets van... Hoe, wat en waar??

Niemand weet of er nog gezocht wordt naar spelers of niet... als je niks meer zoekt geef ons hier dan duidelijkheid over.
De club vervreemd meer en meer van de fans.. Geen wonder dat de kaartverkoop afneemt. Het lijkt verdorie wel of willen ze geen contact met de achterban.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor pes5 » 15-08-2018 00:05

Volgens mij riep Riemer ook nooit iets over eventuele aankopen.

Er gaat bij Heerenveen zowel inkomend als uitgaand echt nog iets gebeuren op transfergebied.

Ik laat me graag verrassen. Na de 31e maken we de balans op en is er ruimte voor kritiek of complimenten. Ik vind het nu nog wat voorbarig.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-08-2018 04:43

Ze hadden gemeld toch dat het salarisplafond bereikt was ? Een dag later kwam Bednarek nog, maar verwacht geen aankopen meer, tenzij er nog iemand weggaat. En die kans is wel weer aanwezig met oa Naess
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Wizard » 15-08-2018 07:26

Ebiede schreef:Niemand weet of er nog gezocht wordt naar spelers of niet... als je niks meer zoekt geef ons hier dan duidelijkheid over.
De club vervreemd meer en meer van de fans.. Geen wonder dat de kaartverkoop afneemt. Het lijkt verdorie wel of willen ze geen contact met de achterban.

Waarom zou de club in vredesnaam aan de supporters moeten vertellen wat ze nog zoeken? De selectie is qua bezetting rond. Wanneer je bijv. 1 linksback in je selectie hebt, is het vrij logisch dat je als club communiceert dat je nog een linksback zoekt. Maar wanneer alle posities in principe dubbel zijn bezet, is verdere communicatie onnodig. Mochten zich er nog buitenkansen voordoen of er staan een aantal uitgaande transfers op de nominatie, is het vrij logisch dat de club achter de schermen naar vervangers zoekt. Ik zou het juist belachelijk vinden wanneer de club dat soort zaken zou communiceren richting haar fans. Historisch is het ook altijd zo geweest dat de club opeens uit het niets weer met een verrassende transfer kwam. Hopelijk kunnen ze dit wederom doen met de terugkeer van Odegaard!
En over de hashtags na de zeperd tegen Hoffenheim vind ik het juist keurig dat Eisenga daar iets over twittert. Hij laat zien dat hij er ook mee zit. Naar mijn mening was elk woord extra overbodig. Ik was zelf bij deze oefenwedstrijd en zat er flink doorheen. 'Een afgang, wat betekent dat er flink werk aan de winkel is'. Ze stoppen het niet onder tafelkleed, maar benoemen het.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kaz_SCH » 15-08-2018 08:20

Jullie hebben beide gelijk, in feite hebben de supporters helemaal geen recht op dit soort bedrijfsgevoelige informatie. Het zou de onderhandelingspositie van de club alleen maar kunnen schaden.

Aan de andere kant moet je niet te pas en te onpas te koop lopen met met goedkoop scorende woorden als klantenbinding, publiek trekken, transparant, één met heerenveen, de relatie met de fans in het stadion verbeteren etc. als je helemaal niet van plan bent daar echt iets aan te doen.

Communiceren dat je er omwille van de onderhandelingspositie niet teveel over kan zeggen, maar dat er nog druk gekeken wordt voor versterkingen, maar dat er eerst een aantal moeten vertrekken is óók communiceren.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Ebiede » 15-08-2018 08:28

Precies, je hoeft geen namen te noemen. Maar Eisinga is hoofd communicatie er zijn kanalen genoeg om nieuws ter verspreiden. Het is van belang dat er over de club gepraat wordt. Voorheen was de club talk-of-the town, in mijn omgeving hoor je niemand over de club.

Dat #eenmetheerenveen gedoe is een holle frase.. Het is zoals Kaz_sch zegt inderdaad maar wat roepen maar als club zijnde er eigenlijk niet achterstaan.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten