Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 15-07-2018 23:32

Demster schreef:Het zou me niks verbazen als ze bij Rienstra uitkomen. Heeft prima gepresteerd op het niveau van Willem II, PEC en Heracles maar niet echt gered bij AZ. Op het niveau daartussenin zou die denk ik wel meekunnen.

Als ik op twitter lees dat onze club met Utrecht en PEC gesproken heeft met van den Berg, maar dat die wat te hoge salariseisen heeft dan vrees ik echt dat Hamstra op zoek is naar andere 'kwaliteiten'. Dubieuze kwaliteiten, dat wel. :roll:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 16-07-2018 08:53

Mackan68 schreef:Als ik op twitter lees dat onze club met Utrecht en PEC gesproken heeft met van den Berg, maar dat die wat te hoge salariseisen heeft dan vrees ik echt dat Hamstra op zoek is naar andere 'kwaliteiten'. Dubieuze kwaliteiten, dat wel.

Vind je dat echt? Had hier een basisplek en heeft er nu twee jaar ervaring bij. Gezien z'n leeftijd van 31 is hij er dan alleen maar op vooruit gegaan t.o.v. 2-3 jaar terug. Ik denk dat een type V/d Berg juist een ideale '8' zou kunnen zijn in dit elftal.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 16-07-2018 11:41

Wizard schreef:Vind je dat echt? Had hier een basisplek en heeft er nu twee jaar ervaring bij. Gezien z'n leeftijd van 31 is hij er dan alleen maar op vooruit gegaan t.o.v. 2-3 jaar terug. Ik denk dat een type V/d Berg juist een ideale '8' zou kunnen zijn in dit elftal.

Ja, dat vind ik echt ja. Wanneer je na zijn vorige periode deze onnozele kaartenpakker binnenhaalt die als eerste de kop laat hangen als het even tegen zit spoor je serieus niet. Zeker niet als je daar ook nog bovengemiddeld voor gaat betalen. Hou alsjeblieft op zeg!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 16-07-2018 12:01

Mackan68 schreef:
Ja, dat vind ik echt ja. Wanneer je na zijn vorige periode deze onnozele kaartenpakker binnenhaalt die als eerste de kop laat hangen als het even tegen zit spoor je serieus niet. Zeker niet als je daar ook nog bovengemiddeld voor gaat betalen. Hou alsjeblieft op zeg!

Dan verschillen onze meningen. Ik verwacht juist dat deze jongen wel wat heeft opgestoken in het buitenland (en wat slimmer is geworden). Een bak vol ervaring, stukje ontwikkeling en coaching. Daarnaast kent hij het klappen van de zweep en is hij met z'n ervaring een verrijking voor dit jeugdige elftal. Vooral wanneer Thorsby vertrekt, kan je wel iemand met pit gebruiken in dit team. En qua niveau moet hij zeker meekunnen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 16-07-2018 13:32

Wizard schreef:Dan verschillen onze meningen. Ik verwacht juist dat deze jongen wel wat heeft opgestoken in het buitenland (en wat slimmer is geworden). Een bak vol ervaring, stukje ontwikkeling en coaching. Daarnaast kent hij het klappen van de zweep en is hij met z'n ervaring een verrijking voor dit jeugdige elftal. Vooral wanneer Thorsby vertrekt, kan je wel iemand met pit gebruiken in dit team. En qua niveau moet hij zeker meekunnen.

Het is zeker iemand met pit. In een elftal wat goed draait kan hij voetballend ook zeker wel leuke dingen laten zien.
Maar dan over zijn grootste tekortkoming, slimmigheid en in te veel gevallen zelfbeheersing richting de arbitrage:
Eredivisie: 115 wedstrijden 27 gele kaarten. Dat is een kaart per 4,25 wedstrijden. In het Championship 61 wedstrijden 17 gele kaarten. Dat is een kaart per 3,5 wedstrijden. Of hij slimmer is geworden? Iets met een vos, haren en streken denk ik. Qua slimmigheid is het in in alle gevallen aantoonbaar niet beter geworden. Als je daarnaast zijn topic nog eens doorleest zie je dat hij bij Reading al na 2 of 3 weken competitie zijn eerste rode kaart pakte. Dan doe je niet echt je best om je in Nederland opgebouwde slechte reputatie ergens anders positief leven in te blazen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 16-07-2018 14:01

Vd Berg kreeg nogal vaak ten onrechte gele of rode kaarten.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 16-07-2018 14:55

Mackan68 schreef:Het is zeker iemand met pit. In een elftal wat goed draait kan hij voetballend ook zeker wel leuke dingen laten zien.
Maar dan over zijn grootste tekortkoming, slimmigheid en in te veel gevallen zelfbeheersing richting de arbitrage.

Het is inderdaad een erg grote tekortkoming en vormt daarmee een risico. Die mening deel ik absoluut met je. Dat zouden dus in de Eredivisie ook minimaal 9 gele kaarten betreffen wat inderdaad teveel is. Aan de andere kant hoort het bij z'n spel en zal het hem moeilijk af te leren zijn. Iemand als Schaars of Hoegh kan hem daarin wellicht wat bijsturen.
Daarentegen: Vergeet niet dat hij transfervrij is, veel ervaring heeft opgedaan en qua niveau zeker van toegevoegde waarde zou zijn. Persoonlijk denk ik dat dit elftal wel een speler met pit kan gebruiken.
Het is de vraag of hij geremd kan worden door wat behoudender en/of slimmer te spelen. Indien dat mogelijk is, lijkt hij mij zeker van toegevoegde waarde.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Marça » 16-07-2018 14:58

Joey is niet transfervrij trouwens. Maar ook dan nog zou ik hem niet terughalen. Zeker vergeleken met Schaars zorgt hij denk ik eerder voor verwarring dan dat hij aansturend van waarde is. Gezien het type spelers dat Hamstra zoekt lijkt het me ook sterk dat hij met Joey heeft gesproken.

Hij is nu 32 jaar, dus die gaat zijn (oude) streken echt niet meer afleren. Zijn vechtmentaliteit is ook zijn kracht trouwens, anders had hij het niet zover geschopt. Ik denk niet dat dit momenteel ontbreekt in onze selectie. Met Bulthuis hebben we al zo iemand in huis.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Wizard » 16-07-2018 15:08

Marça schreef:Joey is niet transfervrij trouwens.... Met Bulthuis hebben we al zo iemand in huis.

Ik dacht dat hij transfervrij was. My fault. Lees nu inderdaad dat hij vorig jaar zijn contract met een jaar heeft verlengd tot medio 2019.
Verder bleek Joey in de tijd dat hij hier speelde van toegevoegde waarde te zijn als aansturende factor in het team, maar dat terzijde. Niet voor niks is hij een poos (reserve-)aanvoerder geweest vanwege zijn rol in de groep. Met zijn ervaring erbij en een duidelijk beleid dat Schaars de aanvoerder is, zou ik dat niet als risico zien.
Verder kan ik me wel vinden in jullie mening dat V/d Berg zijn streken waarschijnlijk nog niet is afgeleerd en dat je daarmee een behoorlijk risico loopt. Echter ben ik van mening dat hij op dit moment meer zou toevoegen dan een Thorsby. In dat kader zou hij in mijn ogen van toegevoegde waarde kunnen zijn. Enfin, een transfersom en een topsalaris vind ik teveel voor Joey.
Buiten kijf staat trouwens dat ik zelf liever een getalenteerde jongen zie komen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Ebiede » 29-07-2018 11:08

Ik zou graag zien dat we ni Joey Veerman van Volendam halen, vorig jaar iets minder maar blijft een talent.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor igo » 29-07-2018 12:24

Ebiede schreef:Ik zou graag zien dat we ni Joey Veerman van Volendam halen, vorig jaar iets minder maar blijft een talent.


Helemaal met je eens! Goede voetballer.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 29-07-2018 21:09

Ja vooruit, meteen doen. Nóg een middenvelder erbij. Laat ze eerst maar eens opruiming houden in die linie. En de aanval versterken met scorend vermogen. Goals willen de supporters zien!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-07-2018 21:23

Mackan68 schreef:Ja vooruit, meteen doen. Nóg een middenvelder erbij. Laat ze eerst maar eens opruiming houden in die linie. En de aanval versterken met scorend vermogen. Goals willen de supporters zien!

En een middenvelder die 12-15 goals kan maken, maar inderdaad ook wat middenvelders verkopen (sowieso Yuki en Pelle)
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 29-07-2018 21:35

Scorend vermogen vanaf het middenveld... Alleen Vlap zie ik dat doen.
Dus wat mij betreft snel nog handelen want over 2 weken moeten we alweer tegen PEC.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Peter » 29-07-2018 22:12

Een leider dat is wat er nodig is. Naast Schaars is er blijkbaar niemand die het voortouw neemt en in het veld ervoor zorgt dat iedereen zijn taken uitvoert. Volgens mij is dat veel belangrijker. Ze hebben als vervanger voor Schaars blijkbaar Kongolo gehaald, maar dat is dus geen leider. Iemand waar het elftal vertrouwen in heeft en die een elftal over een doodpunt kan helpen dat is vele malen belangrijker. Daarom moet een Veerman ook niet vertrekken, dat is nou net iemand waar een elftal zich aan kan optrekken. Ik zeg niet dat hij goed kan voetballen, ook niet dat hij een leider is zoals Schaars, maar wel iemand die een elftal over een doodpunt kan helpen. Dus geen vertrek van Veerman en wel een leider halen. Dat hoeft dan nog niet eens een bovengemiddelde speler te zijn. Zo iemand als Adil Auassar, Ryan Koolwijk of Lasse Schone. Er zal zelfs wel een betere of meer betaalbare optie denkbaar zijn. In ieder geval iemand die zijn mond open doet en iedereen op zijn plek neerzet en voorgaat in de strijd. Iemand die ook bij een 6-1 achterstand iedereen nog verrot schelt en verteld hoe het wel moet.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor BK2007 » 30-07-2018 18:37

Thomas Necid wordt genoemd bij Ado en Fc Utrecht als mogelijke spits. Misschien ook een optie als Veerman vertrekt.
Necid heeft in elk geval de nodige ervaring.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor BK2007 » 02-08-2018 09:44

Afbeelding

Hiermee kunnen we de competitie gewoon mee in.

Wel eens met Wizard dat er met namen op het middenveld iets bij moet komen omdat Schaars wellicht niet op een goed niveau terug komt. Maar wie weet houdt hij zich gewoon goed.

Ik laat Thorsby en Yuki maar weg want dat vind ik wel mooi geweest.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Baas » 02-08-2018 12:49

Deze 11 zou wellicht nog kunnen BK, maar wat daar achter zit is toch wel van bedenkelijk niveau.
Schaars is overigens nog lang niet fit, dus er komt een andere naam bij op het middenveld.
Ik denk dat er véél te weinig creativiteit is op het middenveld.
Tevens zou ik graag een topper op de vleugel zien.
Rojas en Mihalovic hebben nou ook nog niet bepaald laten zien dat het pareltjes zijn.
Uiteraard weet ik dat Streppel ze die kans ook haast niet heeft gegeven, maar daar zal dan ook wel weer een reden voor zijn.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 02-08-2018 18:26

Baas schreef:Uiteraard weet ik dat Streppel ze die kans ook haast niet heeft gegeven, maar daar zal dan ook wel weer een reden voor zijn.

Ja, de reden is dat hij een ontzettende arrogante schijtbak was. Arrogant door niet van niet presterende spelers af te willen stappen. En spookbenauwd dat hij supporter gelijk zou moeten geven over voorkeur voor bepaalde spelers. Daar hebben ze overigens allemaal wel een handje van. Als je die spelers structureel gewoon geen eerlijke kans geeft kunnen supporters nooit met onderbouwde meningen naar je toe stappen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 03-08-2018 21:29

Baas schreef:Deze 11 zou wellicht nog kunnen BK, maar wat daar achter zit is toch wel van bedenkelijk niveau.
Schaars is overigens nog lang niet fit, dus er komt een andere naam bij op het middenveld.
Ik denk dat er véél te weinig creativiteit is op het middenveld.
Tevens zou ik graag een topper op de vleugel zien.
Rojas en Mihalovic hebben nou ook nog niet bepaald laten zien dat het pareltjes zijn.
Uiteraard weet ik dat Streppel ze die kans ook haast niet heeft gegeven, maar daar zal dan ook wel weer een reden voor zijn.


Eens. Middenveld is zeker niet creatief genoeg en aanvallend vind ik Rojas en Mihajlovic grote twijfelgevallen. Daar komt bij dat ik me afvraag of Floranus er wel klaar voor is. Ik heb dus sterke twijfels bij dit team. Teveel onzekere factoren en veel te weinig scorend vermogen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-08-2018 21:42

En helemaal als we met een middenveld Kongolo - Yuki - Thorsby spelen :? :?
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor hhage » 03-08-2018 22:00

BK2007 schreef:Afbeelding

Hiermee kunnen we de competitie gewoon mee in.

Wel eens met Wizard dat er met namen op het middenveld iets bij moet komen omdat Schaars wellicht niet op een goed niveau terug komt. Maar wie weet houdt hij zich gewoon goed.

Ik laat Thorsby en Yuki maar weg want dat vind ik wel mooi geweest.


Met dit elftal haal je gewoon play-offs
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-08-2018 22:05

Met een kreupelende Schaars ?
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor davp » 03-08-2018 23:23

Play-offs richting KKD ja
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-08-2018 09:46

davp schreef:Play-offs richting KKD ja

Dat eerder inderdaad. Het is echt een middelmatig elftal. Weinig scorend vermogen, geen creativiteit, geen individuele kwaliteit. Er zit heel weinig in en heb medelijden met JOR dat hij met zo'n elftal moet werken. Als hij met het middenveld Kongolo - Yuki - Thorsby het seizoen in gaat, dan valt JOR wel wat te verwijten. Dat kan echt niet. Vlap hoort er sowieso in en dat zegt genoeg over het Heerenveen-niveau
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-08-2018 21:21

Ons middenveld kan echt niet.Waarom die Kongolo gehaald is snap ik echt totaal niet. We hebben intussen 8 middenvelders en alleen Vlap en Thorsby zijn Heerenveenwaardig (en Schaars natuurlijk) Denk dat Naess ook wel op 6 kan.

Maar verkoop aub een stuk of 3 middenvelders en haal om mijn part Rienstra en/of een Bel Hassani. Die hebben bewezen het niveau aan te kunnen, beter dan de huidige grijze muizen. Met alleen jeugd en talent red je het niet. En de kans is heel reëel dat we 0 uit 3 hebben. Met de negatieve spiraal gaan we met de huidige selectie Twente, Roda en Sparta achterna
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 05-08-2018 00:15

Met de huidige kennis van zaken deze opstelling maar eens proberen?
Over de basisspelers: Uitgaande van de prestaties de afgelopen wedstrijden i.c.m status van contracten. Spelers met doorlopende contracten krijgen wat mij betreft de voorkeur boven die met aflopende contracten. Tenzij die aantoonbaar beter zijn.
Van Zeneli, Thorsby en Kobayashi lopen de contracten volgende zomer sowieso af. Onbesproken zijn ze alle 3 alles behalve. Laat het a.u.b niet een politiek financieel plaatje worden om ze 'zogenaamd' in de etalage te houden. Het is 2 seizoenen niet gelukt om ze zeer gewild en vlot verkoopbaar te maken en er zijn geen overduidelijke tekenen dat dat in het komende seizoen wel gaat lukken. In het meest slechte geval zou het je financieel én sportief te veel kosten. Voor Thorsby is eventueel een uitzondering te maken gezien zijn fysiek en loopvermogen wat we in een aantal wedstrijden ongetwijfeld goed zullen kunnen gebruiken, plus het feit dat hij zich als enige vorig seizoen wél doorontwikkeld heeft. Eventueel wél bij willen tekenen kunnen zijn kansen nog eens vergroten.
Heerenveen basis 18-19.JPG


Over de opstelling: Liever een degelijk slot op de deur met een 6 en 2 middenvelders ervoor die sneller de bal naar voren durven/kunnen spelen dan met een 10 en een aanval die vanuit de 2 andere middenvelders veel te traag ingespeeld wordt.
Pierie weer centraal omdat je nu zijn opbouwende kwaliteiten mist. Kan vanaf LCV ook prima een crosspass naar de RV verzorgen. Verder heeft Bulthuis het opbouwend vaak niet en is hij te traag. Laat hem lekker de rechtsbuiten van de tegenstanders tegen of over de boarding spelen. Ik denk dat daar meer zijn 'kwaliteiten' liggen.

Aangezien we bijna uit iedere tegenaanval een goal om de oren krijgen (75-80%) lijkt het mij prioriteit om de verdediging voor elkaar te krijgen. Als dat eenmaal aan de orde is dan kun je misschien eens wat anders proberen. Vanuit de huidige situatie doorgaan lijkt mij een vorm van kamikaze. Als je zelf lastig tot scoren komt moet je simpelweg de kans vergroten dat je achterin de 0 houdt.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Mackan68 » 05-08-2018 01:02

Feanfan 1 schreef:Ons middenveld kan echt niet.Waarom die Kongolo gehaald is snap ik echt totaal niet. We hebben intussen 8 middenvelders en alleen Vlap en Thorsby zijn Heerenveenwaardig (en Schaars natuurlijk) Denk dat Naess ook wel op 6 kan.

Maar verkoop aub een stuk of 3 middenvelders en haal om mijn part Rienstra en/of een Bel Hassani.

Je hebt sneller middelmaat binnen dan dat je er weer vanaf komt. Iedereen liep maar te verkondigen dat we nog wel de nodige spelers kwijt zouden raken. Maar het tegendeel blijkt voorlopig waar en ik zie er nog steeds niet zomaar even verandering in komen. We gaan door de club ingecalculeerde miljoenen mislopen met vooral Zeneli en Kobayashi. Ik denk dat die met z'n 2en toch wel voor rond de 8 miljoen zijn ingeschat. Volgende zomer lopen ze voor nop het stadion uit. Toedeledoki!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor zweed1 » 05-08-2018 11:24

Het grootste probleem ligt op het middenveld, daar is wel veel kwantiteit maar nauwelijks kwaliteit. Compleet geen balans alles breed of achteruit.

Daar moet gewoon wat gebeuren dan eventueel maar 9 middenvelders.

Rienstra en Bel Hassani worden genoemd niet realistisch.

Ik zou wat meer op tafel gooien en Reuven Niemeyer proberen over te nemen. Dat is een middenvelder met power en goals. Gaat ons ook weer meer opleveren bij doorverkoop.

Dat soort jongens hebben wij nodig. Of Bakker van ADO (in deal met Veerman betrekken), dat is ook een hopenloos gemodder met Henk.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 06-08-2018 09:12

Mackan68 schreef:Met de huidige kennis van zaken deze opstelling maar eens proberen?
Over de basisspelers

Misschien goed om ook zo'n opstelling te maken van de reservespelers en beide opstellingen naast elkaar te zetten. Wat dat betreft is het visueel meteen duidelijk hoe we ervoor staan.
Je zou eigenlijk een eerste elftal verwachten die compleet sutopwaardig is met daarin een paar spelers die niet zouden misstaan bij de top3. Daarnaast een reserve-elftal dat bestaat uit eredivisiewaardige spelers aangevuld met talenten die regelmatig speelminuten in het eerste kunnen maken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten