Henk Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Henk Veerman

Berichtdoor BK2007 » 24-07-2018 17:21

Is er al witte rook rondom Henk Veerman ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Henk Veerman

Berichtdoor GeraldSibon35 » 25-07-2018 05:14

zweed1 schreef:Als er een club 4 of 5 ton op tafel legt laten gaan. Maakt niet uit of het Utrecht is. Ander idee is om een ruildeal te maken.

Bij Emmen lopen geen intersssante spelers, die kunnen niet betalen en niet ruilen dat wordt dus niets.

In een ruildeal kunnen wij wel zaken doen met Excelsior en nog beter met ADO. Bijvoorbeeld Bakker, Falkenburg en Becker zijn interssant om te ruilen (al dan niet met enige bijbetaling).


Thijmen Goppel zou ik proberen in de deal te betrekken. Talentvolle rechtsbuiten met snelheid en een goede voorzet.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Henk Veerman

Berichtdoor nickstok » 27-07-2018 08:41

Volgens de Telegraaf wordt Johnsen komend weekend bij AZ gepresenteerd. Hij komt over van ADO voor €2 miljoen. Denk dat ADO in dat geval snel werk gaat maken van Veerman, zeker gezien hun andere spits (Zhang) de komende maand niet inzetbaar is wegens een tournooi in Indonesië.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Henk Veerman

Berichtdoor nickstok » 28-07-2018 08:43

zweed1 schreef:Henk Veerman vertrekt, Tino Kadewere van Djurgaden mogelijke vervanger. Jonge spits international van Zimbabwe.


Kadewere gaat naar het Franse La Havre. Hij heeft gisteren afscheid genomen van zijn oude club.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Jazz » 29-07-2018 08:55

nickstok schreef: Kadewere gaat naar het Franse La Havre. Hij heeft gisteren afscheid genomen van zijn oude club.


Voor 2 miljoen, ik denk niet dat we dat zouden betalen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Henk Veerman

Berichtdoor BK2007 » 29-07-2018 09:32

2 miljoen zijn wel bedragen die we uitgeven. Mihailovic kostten meen ik ook zoveel.
Alleen kan de scouting er wel een vinden ? Moet niet eerst Zeneli verkocht worden ?
Om met AllardP te spreken, er wel geld maar men blijft er liever op zitten, "want het salarishuis is vol" of dat slim is ?

Je grijpt wel naast allerlei mogelijke spelers en de voorbereiding is daardoor niet ideaal.


Maar goed kijk eens naar AZ. Verliezen met 2-0 in Europa, zitten met een mislukte Fred Friday (die hier ook genoemd is) en kopen zo'n Johnson van ADO. Net of dat zo'n wonderspits is. Al met al is AZ hier nu ook niet als mooi voorbeeld meer van toepassing.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Henk Veerman

Berichtdoor BK2007 » 30-07-2018 06:48

Voor de zekerheid wellicht Veerman behouden ?
Bijlevert nooit zoveel op en een goede vervanger vind je ook niet zomaar.

Wellicht valt Lammers ook niet mee en kun je het eens proberen je elftal om Veerman heen te bouwen zoals met Sibon destijds.
Denk er ook aan dat Veerman heel populair is trouwens.

Ik ben benieuwd naar de komende dagen of hij wel verkocht wordt.

Ik zou het niet doen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Wizard » 30-07-2018 07:47

BK2007 schreef:Voor de zekerheid wellicht Veerman behouden ?Denk er ook aan dat Veerman heel populair is trouwens.
Wellicht valt Lammers ook niet mee en kun je het eens proberen je elftal om Veerman heen te bouwen zoals met Sibon destijds.

Veerman alleen laten gaan wanneer zijn vervanger een versterking t.o.v Henk blijkt te zijn. De Veerman discussie is al zo vaak gevoerd hier. Een compleet elftal rondom een matige Eredivisiespits bouwen is kapitaalvernietiging. Daarnaast in deze fase niet passend qua tijd.
Lammers is duidelijk gepositioneerd naar buiten (en intern) als eerste spits.
Henk verkopen voor 5 ton en een talentvolle spits ophalen ter vervanging die er volgend jaar 100% staat.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Henk Veerman

Berichtdoor BK2007 » 30-07-2018 08:05

Waar ga jij voor 5 ton een betere spits weghalen dan Veerman ?

Of ga jij miljoenen uitgeven Wizard.

Even off topic. Sol moet 5 miljoen kosten en mogelijk onderweg naar Sevilla.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Wizard » 30-07-2018 08:09

BK2007 schreef:Waar ga jij voor 5 ton een betere spits weghalen dan Veerman ?
Of ga jij miljoenen uitgeven Wizard.

Waarom voor 5 ton BK2007?
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Royce_SCH » 31-07-2018 08:53

Vreeman vertrekt naar ADO! Één van de laatste spelers waarvan het publiek het nog een beetje warm kreeg, vertrekt dus ook. Naar mijn weten heeft Veerman nooit het vetrouwen van de trainers gekregen. Uiteindelijk had hij echt wel van waarde kunnen zijn, want er gebeurde regelmatig wat als hij inviel. Was het alleen al op de tribune.

Het is Veerman van harte gegund dat hij succes gaat krijgen bij ADO en wat mij betreft ramt hij dit seizoen 20 ballen tegen de touwen om ze hier te laten zien wat hij kan als hij vertrouwen krijgt.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Hakansson » 31-07-2018 09:13

Kansen genoeg gehad in de basis . En elke keer als hij in basis stond nooit het ongelijk van trainers bewezen.

Leuke kerel verder , maar gewogen en te licht bevonden.

Wel benieuwd wat de club nu gaat doen met het gat in het salarishuis word er een nieuwe spits gehaald we hebben 2 jonges achter de hand . Of word er ergens anders een versterking gehaald
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Henk Veerman

Berichtdoor BK2007 » 31-07-2018 10:04

Ik vraag me af of ADO wel kan voldoen aan de salariseisen van Henk.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Feanfan 1 » 31-07-2018 11:22

Jammer dat hij vertrekt. Zag hem met Lammers een mooi spitsenkoppel die garant zouden staan voor 35 goals
Hoop dat hij bij ADO topscorer van de Eredivisie wordt
Wij eisen teveel van een spits. Maar hij wordt afgerekend op goals en ben wel benieuwd wat zijn gemiddelde per minuut als basisspeler is
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Henk Veerman

Berichtdoor pes5 » 31-07-2018 14:45

Foppe wilde serieus met hem aan de slag gaan na de trainingen. Na 15 minuten zat Henk echter alweer in de auto naar Volendam, terwijl de beperkte Te Vrede doorging met afronden totdat hij een ons woog. Foppe koos voor Te Vrede daarna, ook al vond hij dat Veerman meer potentie had.

Dat vertelde mij eigenlijk al het verhaal Veerman.
Zit misschien meer in, maar wil zichzelf niet pijnigen om er alles uit te halen. Dat zie je ook terug in zijn manier van spelen. Soms prachtige dingen laten zien, maar meestal gewoon niet goed genoeg.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Joucke » 31-07-2018 15:30

Gevalletje extrinsieke motivatie bij Veerman denk ik.

Als je intrinsiek gemotiveerd bent, doe je iets omdat je het graag wilt, niet omdat je van buiten af wordt gemotiveerd dit te doen. Bij extrinsieke motivatie doe je iets omdat dit van een ander moet of omdat er een andere externe prikkel is die je drijft.

Ik kan me nog een interview met Henk herinneren dat hij het allemaal voor zijn overleden vriend deed. Dat is een duidelijke externe motivatie.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Mackan68 » 31-07-2018 16:38

pes5 schreef:Foppe wilde serieus met hem aan de slag gaan na de trainingen. Na 15 minuten zat Henk echter alweer in de auto naar Volendam, terwijl de beperkte Te Vrede doorging met afronden totdat hij een ons woog. Foppe koos voor Te Vrede daarna, ook al vond hij dat Veerman meer potentie had.

Dat vertelde mij eigenlijk al het verhaal Veerman.
Zit misschien meer in, maar wil zichzelf niet pijnigen om er alles uit te halen. Dat zie je ook terug in zijn manier van spelen. Soms prachtige dingen laten zien, maar meestal gewoon niet goed genoeg.

Ik kan dit verhaal bevestigen. Ik heb na een training ooit Te Vrede naar het stadion gebracht. Na wat extra afwerken op goal en volgens mij nog een of ander interview waren alle spelers verder al vertrokken. Iets wat ik toen al wat vreemd vond. Ik neem aan dat hij ook met iemand anders mee gereden was naar Skoatterwâld. Dan is het toch een gevalletje samen uit en samen thuis zou je zeggen. Niet dus. Redt je kont maar. Alsof 30 minuten extra doorgaan een straf is. Het verschil tussen voetballen als droombaan, of voetballen als broodvoetballer.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Baas » 01-08-2018 07:49

Ondertussen een aardige soap aan het worden met Veerman.
Nu gaat Henk Timmer ook nog wat roepen in de media.. die man kan beter z'n mond houden.
Er zit nu 2 ton verschil tussen vraag en aanbod.
Bij een vraagprijs van een paar miljoen is 2 ton niet veel.
Bij de vraagprijs van 6,5 ton is 2 ton gewoon erg veel!
Pootje stijf houden, Ado heeft net 2Mln binnen via de Johnson transfer.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Arjan2 » 01-08-2018 15:08

Baas schreef:Ondertussen een aardige soap aan het worden met Veerman.
Nu gaat Henk Timmer ook nog wat roepen in de media.. die man kan beter z'n mond houden.
Er zit nu 2 ton verschil tussen vraag en aanbod.
Bij een vraagprijs van een paar miljoen is 2 ton niet veel.
Bij de vraagprijs van 6,5 ton is 2 ton gewoon erg veel!
Pootje stijf houden, Ado heeft net 2Mln binnen via de Johnson transfer.

Kunnen we Henk verkopen en Robert Muhren halen. Ook een Volendammer die nooit moeilijk doet en als pinchhitter
altijd z'n doelpunten maakt. Die moet misschien 2 ton kosten (huurprijs) Was bij AZ als invaller altijd van waarde en maakte vorig jaar bij Sparta 9 doelpunten ( in 25 wedstrijden) en dat is best veel voor een club die weinig scoorde en gedegradeerd is
Arjan2
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 01-08-2018 15:02

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Crash » 01-08-2018 15:33

Ik zou het leuk vinden wanneer de club weer eens een versterking halen in plaats van selectieopvulling. Gebeurt veel te weinig in mijn opinie. Daar waar AZ met Janssen en Jahankabakhs het toch wat beter voorelkaar heeft dan wij de laatste jaren. (Dumfries uitgezonderd wellicht - maar in de huidige selectie zie ik niemand nog doorstoten naar de Nederlandse top, laat staan naar een (sub)topper in Europa)
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Henk Veerman

Berichtdoor GeraldSibon35 » 02-08-2018 05:46

St.Pauli zou zich ook gemeld hebben voor Henk, lijkt me een mooie stap voor hem.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Wizard » 02-08-2018 08:02

Crash schreef:Ik zou het leuk vinden wanneer de club weer eens een versterking halen in plaats van selectieopvulling. Gebeurt veel te weinig in mijn opinie.

Ik hoop nog altijd op een enorme versterking op één van de vleugelposities. Daarnaast zou het wenselijk zijn om Yuki en/of Thorsby te verkopen en vervolgens in hun plaats een behoorlijke versterking (+ een talent te halen).
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Jazz » 02-08-2018 08:05

Crash schreef:Ik zou het leuk vinden wanneer de club weer eens een versterking halen in plaats van selectieopvulling. Gebeurt veel te weinig in mijn opinie. Daar waar AZ met Janssen en Jahankabakhs het toch wat beter voorelkaar heeft dan wij de laatste jaren. (Dumfries uitgezonderd wellicht - maar in de huidige selectie zie ik niemand nog doorstoten naar de Nederlandse top, laat staan naar een (sub)topper in Europa)


Pierie?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Henk Veerman

Berichtdoor BK2007 » 02-08-2018 08:36

St Pauli is een mooie club voor Henk. Bijkomend voordeel is dat hij niet tegen ons kan scoren iig volgend seizoen.

Zijn salaris zal daar ook flink hoger zijn dan bij pak em beet ADO.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Ebiede » 02-08-2018 08:46

Crash schreef:Ik zou het leuk vinden wanneer de club weer eens een versterking halen in plaats van selectieopvulling. Gebeurt veel te weinig in mijn opinie. Daar waar AZ met Janssen en Jahankabakhs het toch wat beter voorelkaar heeft dan wij de laatste jaren. (Dumfries uitgezonderd wellicht - maar in de huidige selectie zie ik niemand nog doorstoten naar de Nederlandse top, laat staan naar een (sub)topper in Europa)


Pieri, frederiksen, van der heide... loopt genoeg.. gras bij de buren is niet altijd groener.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Henk Veerman

Berichtdoor BK2007 » 02-08-2018 09:07

Ebiede schreef:Pieri, frederiksen, van der heide... loopt genoeg.. gras bij de buren is niet altijd groener.


Hier noem je 3 spelers die 18 jaar en jonger zijn.

Typerend om deze te noemen terwijl het natuurlijk om de basisspelers gaat in het 1e elftal. Die mogen wel meer kwaliteit hebben als je het mij vraagt. Aub ook wat ouder dan 18, als het even kan.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Crash » 02-08-2018 18:18

Ebiede schreef:Pieri, frederiksen, van der heide... loopt genoeg.. gras bij de buren is niet altijd groener.


Mwoahh, gazonnetje van AZ ligt er anders prima bij hoor. In tegenstelling tot bij veel andere buren, waaronder wijzelf, in deze achterstandwijk die zich de Eredivisie mag noemen.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Feanfan 1 » 02-08-2018 21:06

Gazonnetje van AZ ligt er inderdaad prima bij. Maar door de zuinigheid en getreuzel hebben ze te lang gewacht met Johnsen. Daardoor speelt nu Friday twee in de spits en vliegen ze uit Europa. Niet dat Johnsen een garantie was, maar Friday heeft aangetoond niet goed genoeg te zijn, zelfs niveau Sparta was al met moeilijk genoeg

Hoop voor Veerman dat hij zelf een goede keuze maakt. Sankt Pauli is een prachtclub in een mooie competitie. Niet het makkelijkste publiek en als je hun clublogo ziet, dan weet je ook wel waarom ( I love it )
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Henk Veerman

Berichtdoor spettervanpetter » 03-08-2018 11:39

Crash schreef:Ik zou het leuk vinden wanneer de club weer eens een versterking halen in plaats van selectieopvulling. Gebeurt veel te weinig in mijn opinie. Daar waar AZ met Janssen en Jahankabakhs het toch wat beter voorelkaar heeft dan wij de laatste jaren. (Dumfries uitgezonderd wellicht - maar in de huidige selectie zie ik niemand nog doorstoten naar de Nederlandse top, laat staan naar een (sub)topper in Europa)


Ik zie anders Sam Lammers volgend jaar zomaar eens bij PSV spelen :wink:
spettervanpetter
Bankzitter
 
Berichten: 40
Geregistreerd op: 12-06-2015 10:58

Re: Henk Veerman

Berichtdoor Jelmer1981 » 03-08-2018 11:43

Het gazonnetje van AZ moeten we ook nog maar afwachten. Kan die spits van ADO nog zo'n seizoen draaien? Kan Rotariu in de buurt komen van de prestaties van Jahanbaks? Volgens mij gaan ze er op het eerste gezicht ook flink op achteruit.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron