Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Otsje P » 18-07-2018 11:36

Silver schreef:Het is ook reactief i.p.v. actief. Las ergens een klacht dat er weinig werd vermeld over het agelopen trainingskamp en prompt de volgende dag foto's, filmpje en verslagje. Vooral in deze tijden waar terecht wordt opgemerkt dat de club niet echt leeft en seizoenskaartenverkoop achter blijft moet je juist inzetten op dit soort mediums en misschien mensen voor inhuren die dit full time kunnen doen.


Op de PR en media afdeling is volgens mij enorm gesneden na de financiële piek. Geen samenvattingen met commentaar meer. Geen leuke gemonteerde clips uit wedstrijden, geen trainingskamp filmpjes (zelfs geen foto's). Volgens mij is het gebrek aan PR momenteel wel een belemmerende factor.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 18-07-2018 11:55

Otsje P schreef:Op de PR en media afdeling is volgens mij enorm gesneden na de financiële piek. Geen samenvattingen met commentaar meer. Geen leuke gemonteerde clips uit wedstrijden, geen trainingskamp filmpjes (zelfs geen foto's). Volgens mij is het gebrek aan PR momenteel wel een belemmerende factor.


Ik zeg al jaren hetzelfde, de club loopt qua PR en online media erg achter. Wat Otsje zegt klopt helemaal, weinig content wordt gedeeld met de achterban. Weinig filmpjes, weinig samenvattingen, bijna geen informatie en content over de trainingskamp. Het leeft niet op de PR afdeling, er is geen passie.

Dit is echt ongelooflijk zonde, de club loopt jaren achter. Ze moeten meer doen met Youtube, Instagram, Snapchat etc. Hoe wil je anders de jeugd bereiken?! We zitten niet meer in de jaren 90... Huur anders een online media agency die content maakt voor de club als er niemand binnen de club is die tijd heeft. Investeer!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 19-07-2018 10:56

Marça schreef:Zonder om alleen naar de club (en hun communicatie hierover) te wijzen, is er ook iets dat wij als (fanatieke) fans kunnen doen om de seizoenkaartverkoop te stimuleren? Een social media-campagne bijvoorbeeld, waarbij iedereen die zijn seizoenkaart verlengd heeft een update met een voor hem/haar kenmerkende (wedstrijd)foto plaatst bijvoorbeeld?

De #eenmetheerenveen-campagne wordt online vrijwel alleen door de club in leven gehouden. Hier kunnen wij als fans ook zeker aan bijdragen. Passiviteit van de fans draagt zeker niet bij om de campagne te doen slagen.

Met FeanOnline ben ik ook meer dan bereid om hier aan bij te dragen, zodat we niet alleen de mensen op dit forum bereiken. Iemand anders hier ideeën over?


Nog maar een idee dan..

Alle huidige seizoenkaarthouders uitdagen een seizoenkaart te verkopen.

'verkoop' je er 1: ontvang een wedstrijdbal
'verkoop' je er 3: ontvang een wedstrijdshirt naar keuze

Daarnaast op site een telling bij gaan houden, verkoop jij de meeste seizoenkaarten?
Beleef aan de hand van Luuc Eisenga een wedstrijd als VIP! (voorbeeld)

Actie is gewenst! Het stadion moet voller.. Ik besef dat je dit eenmalig kan doen, maar ons 100 jarig jubileum komt er aan, dat moet voor volle tribunes!
Met zijn allen de terugloop stoppen!
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 19-07-2018 11:32

Jazz schreef:
Ik zeg al jaren hetzelfde, de club loopt qua PR en online media erg achter. Wat Otsje zegt klopt helemaal, weinig content wordt gedeeld met de achterban. Weinig filmpjes, weinig samenvattingen, bijna geen informatie en content over de trainingskamp. Het leeft niet op de PR afdeling, er is geen passie.

Dit is echt ongelooflijk zonde, de club loopt jaren achter. Ze moeten meer doen met Youtube, Instagram, Snapchat etc. Hoe wil je anders de jeugd bereiken?! We zitten niet meer in de jaren 90... Huur anders een online media agency die content maakt voor de club als er niemand binnen de club is die tijd heeft. Investeer!

Je kunt je sowieso terecht afvragen of ze het intern allemaal op orde hebben. En dan niet eens alleen de PR. Ook de administratie kun je je vraagtekens bij zetten. Vorig jaar gewoon mijn seizoenkaart in het STA-vak gehad. Net als dit jaar laat verlengd, maar toch. Daarnaast rond de 10 uitwedstrijden bezocht.

Maar dan wel vervolgens afgelopen vrijdag een mail met 'We hebben je gemist vorig seizoen'. Op dezelfde dag een uitleg hoe het allemaal gaat met een seizoenkaart, dat de goedkoopste kaart 190 euro is, hoe goedkoop dat per thuiswedstrijd is en de vraag wanneer ik deel uit ga maken van 'de familie'. En dat als seizoenkaarthouder van langer dan 25 jaar.
Vervolgens, als je daar een screenshot van plaatst op twitter een dag later een excuusmail voor deze mails.

En dan word er gesproken over volle tribunes, een met Heerenveen en weet ik veel wat voor loze kreten nog meer. De familieclub die z'n kinderen niet meer kent. Ik vind dat eerlijk gezegd tenenkrommend. Je kunt als supporters nog zo veel willen. Als de wil, het inzicht of de kwaliteiten er binnen de club niet zijn dan houdt het gewoon een keer op.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 19-07-2018 12:16

Marça schreef:Zonder om alleen naar de club (en hun communicatie hierover) te wijzen, is er ook iets dat wij als (fanatieke) fans kunnen doen om de seizoenkaartverkoop te stimuleren? Een social media-campagne bijvoorbeeld, waarbij iedereen die zijn seizoenkaart verlengd heeft een update met een voor hem/haar kenmerkende (wedstrijd)foto plaatst bijvoorbeeld?

De #eenmetheerenveen-campagne wordt online vrijwel alleen door de club in leven gehouden. Hier kunnen wij als fans ook zeker aan bijdragen. Passiviteit van de fans draagt zeker niet bij om de campagne te doen slagen.

Met FeanOnline ben ik ook meer dan bereid om hier aan bij te dragen, zodat we niet alleen de mensen op dit forum bereiken. Iemand anders hier ideeën over?


Nog maar een idee dan..

Alle huidige seizoenkaarthouders uitdagen een seizoenkaart te verkopen.

'verkoop' je er 1: ontvang een wedstrijdbal
'verkoop' je er 3: ontvang een wedstrijdshirt naar keuze

Daarnaast op site een telling bij gaan houden, verkoop jij de meeste seizoenkaarten?
Beleef aan de hand van Luuc Eisenga een wedstrijd als VIP! (voorbeeld)

Actie is gewenst! Het stadion moet voller.. Ik besef dat je dit eenmalig kan doen, maar ons 100 jarig jubileum komt er aan, dat moet voor volle tribunes!
Met zijn allen de terugloop stoppen![/quote]

idee om club voor te leggen of niet?
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 20-07-2018 17:53

En daar is de seizoenkaartactie al. Geen wedstrijdbal. Geen wedstrijdshirt, maar een lunch met de selectie of zelfs mee op trainingskamp.

Een hartstikke leuke actie, maar zoals aan ieder verhaal zit ook aan dit verhaal 2 kanten. Er moest nu sowieso iets ondernomen worden aangezien er een achterstand is in het aantal verkochte seizoenkaarten t.o.v vorig seizoen. Maar dit geeft supporters voor volgende zomer ook weer een reden niet te vroeg te verlengen (zie de reactie van het meisje).
Dit zou je mogelijk kunnen voorkomen door een actie op poten te zetten voor de vroege verlengers. Per 100 verlengde kaarten iets verloten bijvoorbeeld. Een bal of shirt met handtekeningen, meet & greet met een favoriete speler, lunch, training, vipkaart voor de laatste oefenwedstrijd in het ALS. Om maar een paar voorbeelden te noemen. Als je zou inzetten op 20-duizend seizoenkaarten, kost je dat eens 200x een x bedrag. En dat kun je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Mogelijkheden te over lijkt me om iets te organiseren.

Uiteindelijk zijn goede prestaties en leuk voetbal natuurlijk de makkelijkste manier om mensen weer bij de club te laten betrekken. Laten we hopen dat acties straks helemaal niet nodig zien, of slechts voor de fun en voor extra. Voetbal kan zichzelf het beste verkopen!
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor FeanFan88 » 20-07-2018 18:19

Zoals ik het lees is het niet voor verlengers, maar voor bestaande seizoenkaarthouders die nieuwe mensen aanbrengen. Mooi actie van de club. Benieuwd wie er morgen tijdens de Feandei gaat proberen om niet-seizoenkaarthouders te overtuigen. :mrgreen:
Forza Heerenveen!
Avatar gebruiker
FeanFan88
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 28-03-2018 18:20

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 20-07-2018 18:30

Voor degenen die eraan twijfelden, ze lezen bij de club hier echt wel mee. Dus als je goede ideëen hebt, deel ze dan!
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 21-07-2018 12:20

Jongens kom op, met deze actie moeten we toch wat doen?

Hoe mooi zou het zijn om met aantal bussen supporters op trainingskamp te gaan.
Ik weet dat de gemiddelde Heerenveen supporter terughoudend is, maar dat moeten we maar keer opzij zetten.
Mijn idee? Op de dag van laatste oefenwedstrijd tegen Levante met grote groep supporters langs de deuren om seizoenkaarten te verkopen. In zo veel mogelijk dorpen en steden. Kan uiteraard ook via soort callcenter?
Dit vraagt ondersteuning van Feanfan, Nieuw noord en feanonline. Laten we door 1 vrije middag voor de club op te offeren deze actie uniek maken! Aankondigen, aankondigen, aankondigen (hebben supportersgroepen mogelijk budget voor) en dan op 4 augustus de straat op!
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 22-07-2018 21:06

Animo weer ouderwets groot.
Met zijn allen lekker afgeven op de club dit seizoen, daar zijn we goed in.
Het is onze club, maar bereidheid om kleine offer te brengen is er niet (zelf niet als je er wat voor terug krijgt).

Het afkraken dat het stadion leger en leger raakt, wint het van kans om bij te dragen aan vollere tribunes te zorgen.
Het is tekenend, en desastreus (hoe over vijf jaar?)
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Feanfan 1 » 22-07-2018 21:28

We moeten niet in problemen denken, maar in oplossingen.
Het schijnt dat de club altijd een belronde doet voor degene die nog niet verlengd hebben. Maar vragen ze dan ook waarom er niet verlengd wordt, zo ja, wat zijn dan de antwoorden. Want op die antwoorden moet je een oplossing bedenken

Zijn het bijv. de aanvangstijden? Iedereen heeft het liefste op zaterdags om 19:45, maar dat kan qua tv-rechten niet altijd. Hebben ze dan als alternatief liever 18:30 of 20:45 ? Zorg dan in ieder geval dat je zoveel wedstrijden op dat gewenste tijdstip plant.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor robfriend1 » 22-07-2018 23:17

HUNTELAAR schreef:Jongens kom op, met deze actie moeten we toch wat doen?

Hoe mooi zou het zijn om met aantal bussen supporters op trainingskamp te gaan.
Ik weet dat de gemiddelde Heerenveen supporter terughoudend is, maar dat moeten we maar keer opzij zetten.
Mijn idee? Op de dag van laatste oefenwedstrijd tegen Levante met grote groep supporters langs de deuren om seizoenkaarten te verkopen. In zo veel mogelijk dorpen en steden. Kan uiteraard ook via soort callcenter?
Dit vraagt ondersteuning van Feanfan, Nieuw noord en feanonline. Laten we door 1 vrije middag voor de club op te offeren deze actie uniek maken! Aankondigen, aankondigen, aankondigen (hebben supportersgroepen mogelijk budget voor) en dan op 4 augustus de straat op!


Ik ben het hier volkomen mee eens! Met niks doen komt bet stadion niet vol, laten we de club helpen!
Hoe sfeervoller het stadion hoe beter toch? Toen met de feanrevolutie hebben we het toch ook met elkaar voor elkaar gekregen?
Laten we dat kunstje nu flikken met het stadion.
robfriend1
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 26-05-2009 18:32

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 23-07-2018 09:52

Bij de feanruvolutie hebben we onder andere gevraagd naar openheid richting de achterban. De directie communiceert net zo matig naar de achterban als in de tijd van Veenstra. De fans zijn niet anders dan noodzakelijk kwaad, volgens de directie. Klapvee dat niet moet zeuren en alles moet slikken.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 23-07-2018 10:45

Ebiede schreef:De directie communiceert net zo matig naar de achterban als in de tijd van Veenstra. De fans zijn niet anders dan noodzakelijk kwaad, volgens de directie. Klapvee dat niet moet zeuren en alles moet slikken.

Dat ben ik absoluut niet met je eens. Een goed voorbeeld is de Q&A die pas sinds deze directie intrede heeft gedaan. Verder hebben we een hele negatieve achterban die, sinds de bestuurlijke onrust, nieuwkomers weinig kans geeft en op elke slak zout legt. Goed voorbeeld is de komst van Lammers, waarbij de directie door veel fans werd beschimpt vanwege de huurconstructie. Daarentegen werd Rotariu met een bijna soortgelijke constructie door de AZ fans met gejuich ontvangen.
Uiteraard kan deze directie zeker duidelijker en transparanter communiceren richting haar achterban en komen acties vaak net wat te laat. Feit blijft dat we als fans wel wat meer achter onze club en directie mogen gaan staan. Ook ik was allesbehalve content met Streppel. Echter met de komst van JOR, en de huidige versterkingen (o.a. de komst van Kongolo) heeft deze directie tijdig gehandeld met versterkingen. Dat is afgelopen jaren wel eens heel anders geweest.
Het is nu zaak om het sc Heerenveen gevoel weer terug te krijgen. Dat krijgen we niet door fouten van de directie telkens te herhalen en er opnieuw in te wrijven. We moeten verder, verder als club, verder als fans.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 23-07-2018 14:52

Op de feandei kreeg je een foldertje met alle wedstrijd van dit seizoen,had aan de achterkant een aanmeldformulier voor een seizoenkaart gedrukt,dat kun je ook bij meer flyers doen bijv de opstellingen bij oefenwedstrijden die je krijgt ook een strookje met een aanmeldformulier voor een seizoenkaart waarbij je het geld terugkrijgt van de bezochte oefenwedstrijd.ook kun je amateurpartners erbij betrekken bij die clubs ook reclame maken voor seizoekaarten,of een aanbieding voor de leden van die clubs,de club die de meeste nieuwe seizoenkaarthouders aanmeldt een prijs geven,bijv een wedstrijd tegen Heerenveen of een seizoen lang een sky-box tot hun beschikking,er is vast wel 1tje leeg die ze kunnen weggeven een seizoen lang
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor AllardP » 23-07-2018 15:58

Wizard schreef: Goed voorbeeld is de komst van Lammers, waarbij de directie door veel fans werd beschimpt vanwege de huurconstructie. Daarentegen werd Rotariu met een bijna soortgelijke constructie door de AZ fans met gejuich ontvangen..


Zie je echt niet het verschil tussen gewone huur en huur met optie tot koop? Ik leg het nog een keer uit:

- Huur van Lammers: alle eventuele meerwaarde is voor PSV, waarbij wij mogelijk deels profiteren (weten we niet) als PSV uiteindelijk doorverkoopt.
- Huur van Rotariu: alle eventuele meerwaarde voor AZ, waarbij AZ bovendien de speler een jaar 'op zicht' krijgt voordat een investering nodig is. Als AZ uiteindelijk doorverkoopt, kan de club natuurlijk ook een doorverkooppercentage bedingen bovenop de transfersom.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 23-07-2018 16:19

AllardP schreef:
Zie je echt niet het verschil tussen gewone huur en huur met optie tot koop?

Appels met peren die je vergelijkt. Zie je echt niet het verschil tussen een jonge talentvolle speler en een jongen die afgedankt is bij zijn eigen club? PSV ziet in Lammers een toekomstige spits voor het eerste elftal en Rotariu is afgeschreven door Club.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 23-07-2018 17:52

@wizard je mag de Q&A een vorm van communiceren vinden.. ik vind het vooral geleuter voor de bühne. De kritische vragen worden genegeerd en de open deuren worden alleen maar ingetrapt. De parallel met Veenstra is dat het sponsoraantal en de kaartverkoop met een sneltrein vaart terugloopt. Hier wordt niet over gecommniceerd, net zo min als over abenello, doelstelling, het ontslag van bloemers, het aannemen van een blonde jonge vrouw en het vertrek binnen 6 dagenetc.

Eisinga laat alleen van zich horen bij goed nieuws, mijn inziens terecht dat het gros van de fans dit niet slikt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor jelgrins » 23-07-2018 18:08

Waar ik moeite mee heb zijn de zich supporter noemende lieden, die vrijblijvend op dit forum azijn blijven pissen. Als er door een supportersvereniging een Petear wordt georganiseerd, hebben ze moed niet en komen niet opdagen. Sneu volk dat zich hier buiten de orde jengelt.
jelgrins
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 28-12-2007 17:24

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor AllardP » 23-07-2018 18:30

Wizard schreef:Appels met peren die je vergelijkt. Zie je echt niet het verschil tussen een jonge talentvolle speler en een jongen die afgedankt is bij zijn eigen club? PSV ziet in Lammers een toekomstige spits voor het eerste elftal en Rotariu is afgeschreven door Club.


Eerst had je het over een 'soortgelijke constructie', nu ineens over de kwaliteiten van de spelers. Geef nou gewoon toe dat je onzin hebt verkocht. Trouwens, Rotariu heeft op het hoogste niveau een stuk meer laten zien dan Lammers.

jelgrins schreef:Waar ik moeite mee heb zijn de zich supporter noemende lieden, die vrijblijvend op dit forum azijn blijven pissen. Als er door een supportersvereniging een Petear wordt georganiseerd, hebben ze moed niet en komen niet opdagen. Sneu volk dat zich hier buiten de orde jengelt


Dus kritisch volgen is 'azijn pissen'? Ga jij maar lekker het juichaapje uithangen; ik gebruik liever mijn hersens. Met 23 jaar seizoenkaart heb ik bovendien wel het recht verworven om een mening te hebben over het beleid van de club.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor jelgrins » 23-07-2018 18:45

Beste Allard, ik reageerde niet op jouw bericht. Ik lees ze iedere keer met belangstelling. Je doet je best om jouw mening te onderbouwen, in tegenstelling tot anderen, die m.i. voortdurend in de jengelstand blijven hangen.
jelgrins
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 28-12-2007 17:24

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 23-07-2018 19:43

Dan zul je mij bedoelen.. sorry dat ik me dan supporter noem na 35 jaar seizoenskaart.. een “nieuw” forumlid die mij de les even meent te moeten lezen..pfff
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor zweed1 » 23-07-2018 21:04

Ebiede schreef:Dan zul je mij bedoelen.. sorry dat ik me dan supporter noem na 35 jaar seizoenskaart.. een “nieuw” forumlid die mij de les even meent te moeten lezen..pfff


Ik heb 40 jaar een seizoenskaart is totaal niet relevant. Toch goed dat er nieuwe mensen op het forum komen. Laat iedereen in zijn waarde en jaag niet iedereen weg. Het is de laatste tijd toch al een matig gesteld met het aantal bijdragen op dit forum.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 23-07-2018 21:52

Even samenvattend, we blijven ook nu weer steken in heen en weer verwijten.
Nog een laatste voorstel om de actie tot een succes te kunnen maken:

Nieuw noord, feanfan en feanonline verenigen en gaan middels challenche, crowdfunding of weet ik hoe je het noemt op zoek naar seizoenkaarthouders. Maar niet voor ons zelf: doel van de actie is om 250 kinderen die het hard nodig hebben + 1 ouder mee te laten gaan op trainingskamp. Denk hierbij aan kika, of andere vreselijke kinderziekten. Dat zouden inderdaad heel veel seizoenkaarten zijn, maar nog belangrijker een onvergetelijk weekend voor zij die het verdienen.
Nu we toch met jaartallen strooien, zo heb ik Heerenveen 20 jaar geleden leren kennen: als warme familie club, laten we zien dat het er nog is!

Aanvullingen of betere uitwerking hoor ik graag.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 24-07-2018 07:45

zweed1 schreef:
Ik heb 40 jaar een seizoenskaart is totaal niet relevant. Toch goed dat er nieuwe mensen op het forum komen. Laat iedereen in zijn waarde en jaag niet iedereen weg. Het is de laatste tijd toch al een matig gesteld met het aantal bijdragen op dit forum.



Hij begint er zelf mee met z’n quote over zich zelf supporter noemende forumleden. Inderdaad @zweed1 iedereen in z’n waarde laten. Dat geld ook voor nieuwkomers.. van harte welkom natuurlijk.

@huntelaar we kunnen de club prima helpen ben ik met je eens, echter ik zie en hoor ze niet.. de club leeft voor geen meter en dat verbaast me niets met het struisvogel beleid dat ze voeren.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 24-07-2018 08:53

AllardP schreef:Eerst had je het over een 'soortgelijke constructie', nu ineens over de kwaliteiten van de spelers. Trouwens, Rotariu heeft op het hoogste niveau een stuk meer laten zien dan Lammers.

Lees nog es goed, beste Allard, het is een soortgelijke constructie maar de status van de spelers bij hun club is totaal anders. De ene club (PSV) ziet het nog compleet zitten in Lammers. Daarentegen ziet Club het totaal niet zitten in Rotariu. Wat is daar moeilijk aan? Wat Rotariu heeft laten zien heeft er niks , en dan ook niks mee te maken.

Het gaat erom hoe de verkopende club een eigen speler ziet. Tenzij er een megabod komt. Dat ik de kwaliteiten van de spelers aanhaal, is om je te laten zien hoe de verkopende clubs naar de status van hun speler kijken. Ik had gehoopt dat je dat begreep.

Enfin. Graag weer terug on topic.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 24-07-2018 09:02

Ebiede schreef:Eisinga laat alleen van zich horen bij goed nieuws, mijn inziens terecht dat het gros van de fans dit niet slikt.

Ik vraag me af of de communicatie van Eisenga hier debet aan is. Ik denk vooral dat de fans het verschrikkelijk matige spel onder Streppel helemaal zat zijn. Tenminste, dat zijn de geluiden die ik overal om me heen hoor. Of ben jij de achterloze tikkies breed en terug tussen Pierie en Hoegh of op het middenveld vergeten? Na 2 seizoenen gebrei zijn de meeste fans het zat.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Joucke » 24-07-2018 19:59

Ebiede schreef:Dan zul je mij bedoelen.. sorry dat ik me dan supporter noem na 35 jaar seizoenskaart.. een “nieuw” forumlid die mij de les even meent te moeten lezen..pfff

Ebiede, weet je dat je met een klik op iemands naam voorbij de post count kunt kijken? Jelgrins komt hier al sinds 2007...
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 25-07-2018 09:06

Ik zie het, prima.. maar het gaat erom dat hij de kritische fans wegzet als nepsupporters. Vind ik raar. Hij noemt het jengelen, blijkbaar is het benoemen van pijnpunten in zijn optiek jengelen. Juist door het te benoemen toon ik, naar mijn idee, aan hart voor de club te hebben. Het is gevaarlijk als club zijnde je alleen maar te omringen met ja-knikkers.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 25-07-2018 13:02

Elkaar de tent uit vechten heeft in ieder geval geen enkele zin. Men lijkt soms te vergeten dat we hier allemaal zitten vanwege die grote liefde die we voor de club hebben. Het met elkaar oneens zijn is prima, maar als iedereen nou even zou onthouden dat we voor dezelfde club zijn. :stan:
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten