Jan Olde Riekerink

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor AllardP » 21-06-2018 15:53

Heeft iemand misschien het VI-interview beschikbaar voor een Fries om ùtens? Na die tirade van Derksen wel benieuwd wat daar nu in staat...
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Kaz_SCH » 21-06-2018 16:19

AllardP schreef:Heeft iemand misschien het VI-interview beschikbaar voor een Fries om ùtens? Na die tirade van Derksen wel benieuwd wat daar nu in staat...


Heb het artikel op papier gelezen. Derksen is ontzettend vooringenomen en legt alles ook op die manier uit. Ik lees vooral een trainer die zelfverzekerd is, een duidelijk idee heeft van wat hij wil, die de jeugd de kans wil geven. Derksen zou JOR nog uitmaken voor uitslover als hij een medicijn tegen AIDS uitvond.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Superfries1994 » 23-06-2018 22:02

Kaz_SCH schreef:Heb het artikel op papier gelezen. Derksen is ontzettend vooringenomen en legt alles ook op die manier uit. Ik lees vooral een trainer die zelfverzekerd is, een duidelijk idee heeft van wat hij wil, die de jeugd de kans wil geven. Derksen zou JOR nog uitmaken voor uitslover als hij een medicijn tegen AIDS uitvond.

Lijkt het heel erg op, aan de manier waarop hij zijn betoog begon, kun je ook wel zien dat ze het van te voren erover hebben gehad om even over Olde Riekerink te praten. Het was ook niet een raar interview, een normaal en goed interview vond ik eigenlijk. Dit soort artikelen kom je elke keer wel tegen in de VI namelijk.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor tha boelie » 28-06-2018 10:22

Ik zie dat "contractspelers sc Heerenveen" al een tijdje geen update gehad heeft, lijkt me toch wel handig om weer eens te doen.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 28-06-2018 11:18

tha boelie schreef:Ik zie dat "contractspelers sc Heerenveen" al een tijdje geen update gehad heeft, lijkt me toch wel handig om weer eens te doen.

Be our guest. Met z'n allen maken we dit forum mooier.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 29-06-2018 16:26

Ik neem Derksen eigenlijk serieuzer als het om politiek gaat dan over voetbal. In het voetbal heeft Derksen teveel contacten in het 'Ol boys netwerk om écht onafhankelijk en consequent te zijn.

Los daarvan denk ik dat JOR hier niet gaat slagen. Wie onder van Basten al klaagde dat er vaak achter gesloten deuren getraind werd, of ontoegankelijk was voor fans, kan bij JOR zijn lol op. Hij zal namelijk willen 'profesionaliseren', en een 'topsportklimaat' neerzetten. Hij zal bij H'veen willen werken zoals hij dat bij Ajax en Galatasaray gewend was. JOR zal meteen moeten presteren om draagvlak te houden.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 29-06-2018 17:11

sinjoor schreef: JOR zal meteen moeten presteren om draagvlak te houden.


??

Leg eens uit wat je hiermee bedoelt. Draagvlak bij wie, spelers of zo. Of bij ons ?

Streppel bleef maar zitten weet je nog.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor FeanfanSpursfan » 29-06-2018 23:40

sinjoor schreef:Los daarvan denk ik dat JOR hier niet gaat slagen. Wie onder van Basten al klaagde dat er vaak achter gesloten deuren getraind werd, of ontoegankelijk was voor fans, kan bij JOR zijn lol op. Hij zal namelijk willen 'profesionaliseren', en een 'topsportklimaat' neerzetten. Hij zal bij H'veen willen werken zoals hij dat bij Ajax en Galatasaray gewend was. JOR zal meteen moeten presteren om draagvlak te houden.

Hij heeft anders aangegeven dat hij chemie wil creëren tussen het elftal en het publiek (https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/jan ... publiek/10). Heeft tot nu toe ook nog niks laten blijken van meer besloten trainingen, kinderen mochten eerste training zelfs meedoen. Ik vind daarom je uitspraken nogal voorbarig.
FeanfanSpursfan
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 06-03-2016 15:42

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 30-06-2018 22:50

FeanfanSpursfan schreef:Hij heeft anders aangegeven dat hij chemie wil creëren tussen het elftal en het publiek (https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/jan ... publiek/10). Heeft tot nu toe ook nog niks laten blijken van meer besloten trainingen, kinderen mochten eerste training zelfs meedoen. Ik vind daarom je uitspraken nogal voorbarig.


Wellicht ben ik ook voorbarig, maar het is mijn verwachting. En wat scherpe stellingen houdt het forum in ieder geval levend.

Na Verbeek hebben we Sollied, Jan de Jonge, Jans, Van Basten, Lodeweges, De Haan en Streppel voorbij zien komen en volgens de fans heeft niemand van hen de verwachtingen waar kunnen maken. Tekenend is dat de 2 jaar onder Van Basten nog het beste waren.
Als je inmiddels een jaartje of 25 meeloopt ga je vanzelf een patroon herkennen. Ik heb hier nog NOOIT een nieuwe trainer binnen zien komen die niet de gebruikelijke open deuren intrapte over publiek vermaken en chemie tussen elftal en publiek creëren. Lodeweges gebruikte bij zijn presentatie dezelfde teksten en liet bij de 1e training ook kids meedoen. Streppel precies eender. De intenties zijn allemaal hetzelfde. De vraag is of het eruit komt.

JOR zal meteen moeten presteren om draagkracht & geloofwaardigheid te behouden. Hij kan niet bogen op een grote naam of een indrukwekkende CV. Daarnaast mist hij charisma en is het geen innemende persoonlijkheid. Dat laatste lijkt futiel, maar is het niet. Iemand als Henkie de Jong is een trainer met wie supporters zich kunnen identificeren. Hij is daar ook slim in, want hij weet precies wat supporters na een slechte wedstrijd WEL of NIET willen horen. JOR vindt trainer zijn echt een vak. Hij zal na een slechte wedstrijd niet de boerenslimheid hebben om te zeggen dat het KLOTE was, maar het hebben over veldbezetting, controle houden en andere punten die vanuit zijn oogpunt als trainer belangrijk zijn, maar supporters juist niet willen horen. Ga maar na waarover bij Streppel zo'n ergernis bestond: zijn wedstrijd analyses

Daarnaast is JOR als trainer besmet met het Ajax dna, en ziet hij zich als geestverwant van Louis van Gaal en Co Adriaaanse. Dat kan een voordeel zijn, maar er zitten ook nadelen aan. Bij Ajax denkt men toch dat het voetbal in Amsterdam is uitgevonden, en hun manier van werken heilig is. De meeste trainers uit de Ajax school moeten eerst 1 of meerdere keren floppen om in te zien dat elke club een eigen aanpak vergt.
Je kunt er vergif op innemen dat JOR bij H'veen een topsportklimaat wil creëren. Klinkt goed, maar gaat in de praktijk vooral ten koste van de gemoedelijke clubcultuur.

En los van JOR had ik graag gezien dat H'veen eens zou leren van AZ. In Alkmaar is het beleid niet gericht op het succesvolle verleden, maar op de realiteit. Er is zoveel verandert in de afgelopen 20 jaar! Ik heb het vaker gezegd, maar H'veen bekijkt haar verleden door een te roze bril. H'veen had halverwege de jaren '90 nog niet de status van subtopper, maar die van een frisse nieuwkomer, zonder al teveel verwachtingen. H'veen had destijds de gunfactor. H'veen profiteerde commercieel gezien van het ontbreken van Cambuur op het hoogste niveau, waardoor het grote sponsoren uit Leeuwarden aan zich kon binden. Daarnaast had het met het destijds gloednieuwe, moderne ALS stadion een voorsprong op de concurrentie, dat nog in verouderde stadions speelde. Met het groeien van de inkomsten (H'veen zat qua begroting in de subtop), groeide ook de verwachtingen. Er werd Europees voetbal verwacht. Het behalen van CL is een absoluut hoogtepunt, maar blijkt voor vele kleinere clubs ook een vergiftigd geschenk. Het kon daarna eigenlijk alleen nog maar minder worden, terwijl bij supporters het verwachtingspatroon steeds hoger werd. We zijn het door die roze bril vergeten, maar Foppe de Haan heeft zich de jaren na het behalen vd CL ook regelmatig beklaagd over de hoge verwachtingen. Overigens speelde H'veen de laatste 4 jaar onder Foppe ook veel zakelijker dan in de beginjaren, iets dat we nu nog weleens willen vergeten.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 01-07-2018 11:43

Lang verhaal Sinjoor. Met een gitzwarte bril op. Dat wel. :?

Je kan net zo stuk schrijven met een blauw witte bril op hoor. :lol:
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor AllardP » 01-07-2018 14:32

BK, ik blijf op dit forum komen tot jij een keer een inhoudelijke bijdrage levert. Kan nog jaren duren, maar ik heb het ervoor over!

Het ontbreekt Heerenveen aan een plan voor de toekomst, zoals onder andere AZ dat wel heeft. Daar heeft SInjoor helemaal gelijk in. Vroeger liepen we voorop in innovatie, zowel qua scouting als trainingsmethoden. In Soccernomics (2009) worden we nog uitgebreid geroemd als koploper in Europa. Helaas zijn we die leidende positie al een tijdje kwijt en ontbreekt het de huidige leiding aan ideeen om die terug te pakken.

Dit is dubbel jammer omdat de jeugdopleiding momenteel veel beter draait dan in onze succesjaren. Maar omdat we het momenteel afleggen op training en scouting blijven de prestaties achter.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 01-07-2018 18:20

AllardP schreef:Het ontbreekt Heerenveen aan een plan voor de toekomst, zoals onder andere AZ dat wel heeft. Daar heeft SInjoor helemaal gelijk in. Vroeger liepen we voorop in innovatie, zowel qua scouting als trainingsmethoden. In Soccernomics (2009) worden we nog uitgebreid geroemd als koploper in Europa. Helaas zijn we die leidende positie al een tijdje kwijt en ontbreekt het de huidige leiding aan ideeen om die terug te pakken.



Dit is toch niet zo ? Wij zijn met eigen middelen een nieuw trainingscomplex aan het plannen. Die komt er gewoon.
Dan heb je de achterstand op dat vlak met AZ en bijv. Vitesse weer bijgehaald. Om leidend te worden in de eredivisie of zelfs Europa lijkt me wel een heel lastige opgave, maar bijhalen en ons best daarvoor doen gebeurt straks weer.
De club heeft heus wel een toekomstvisie hoor. Beetje vreemde opvatting van je.

AllardP schreef:Dit is dubbel jammer omdat de jeugdopleiding momenteel veel beter draait dan in onze succesjaren. Maar omdat we het momenteel afleggen op training en scouting blijven de prestaties achter.


Onze jeugdpleiding en wat die aan spelers oplevert is inderdaad fantastisch. Onze scouting is overigens niet morsdood of zo.
Dumfries is een spectaculair succes eigenlijk. Mihailovic kan dit ook zo maar worden komend seizoen.
Ik vind het allemaal veel te negatief wat je stelt.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 02-07-2018 11:11

sinjoor schreef: We zijn het door die roze bril vergeten, maar Foppe de Haan heeft zich de jaren na het behalen vd CL ook regelmatig beklaagd over de hoge verwachtingen. Overigens speelde H'veen de laatste 4 jaar onder Foppe ook veel zakelijker dan in de beginjaren, iets dat we nu nog weleens willen vergeten.

Ik dacht dat eruit jouw mond nooit iets positiefs kwam over Foppe. Bekeerd of het licht gezien? ;)
Overigens ben ik het absoluut met je eens dat de verwachtingen veel te hoog liggen hier. Ook op dit forum heb ik al menige discussie gevoerd dat we nu achter lopen op clubs als AZ, Vitesse en Utrecht. En, ADO is op dit moment een geduchte concurrent aangezien ze qua salarissen niet voor ons onder doen. Het is spijtig dat er in bepaalde jaren zoveel geld is verspild door op elke positie 3 basisspelers te hebben en een eerste selectie waarmee je 3-4 elftallen kon vullen. Door de bestuurlijke en economische crisisjaren hebben we zuinig moeten opereren. Het is nu zaak om de trainingsfaciliteiten te renoveren aangezien daar op de lange termijn (jeugd met een hoger niveau) nog veel winst valt te halen.
Zelf vind ik je post m.b.t. JOR veel te voorbarig. Je baseert je nu puur op zijn arbeidsverleden. Juist deze man is bij uitstek geschikt om met zijn ervaring bij Ajax, Galatasaray en in China onze club te helpen een goed trainingscomplex incl. jeugdfaciliteiten neer te zetten. Hoe hij het gaat doen op de korte termijn als trainer is afwachten, maar op de lange termijn is dit mijns inziens een strategisch slimme zet geweest.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor AllardP » 02-07-2018 15:51

BK2007 schreef:De club heeft heus wel een toekomstvisie hoor. Beetje vreemde opvatting van je.


'Heus wel'? Is dat je argument? Waarom hoor ik de club hier dan nooit over? Als je een visie hebt, moet je die uitdragen. Probeer fans en sponsoren weer in beweging te krijgen. In plaats daarvan hoor ik alleen maar dat de gouden tijden voorbij zijn en dat wij daarmee vrede moeten hebben. Dat noem ik geen visie.

Om eens iets positiefs te zeggen: goed dat JOR kritisch was op de wedstrijd tegen Drachtster Boys. Het is maar iets kleins, maar ik zie hier wel een verandering ten opzichte van Streppel, die iedere mindere prestatie wegredeneerde. Onze jongens moeten meer van zichzelf durven vragen. Ik ben die gelaten instelling meer dan zat.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 02-07-2018 17:56

@AllardP

Alsjeblieft, het beleidsplan:
https://www.sc-heerenveen.nl/mediadepot ... eidsplan(2).pdf
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Ebiede » 02-07-2018 20:07

BK2007 schreef:@AllardP

Alsjeblieft, het beleidsplan:
https://www.sc-heerenveen.nl/mediadepot ... eidsplan(2).pdf



Pagina niet gevonden
De pagina die u probeert te benaderen kan helaas niet worden gevonden.
Probeert u het later nog eens!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 02-07-2018 20:38

https://www.sc-heerenveen.nl/club/organisatie/beleid


Deze link doet het wel. Klik op samenvatting.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 02-07-2018 21:45

Wat zegt een beleidsplan als de club in 10 jaar tijd niet alleen 4x van RvC, 5x van directie, 9x van trainer en 5x van technisch directeur/manager is verandert, maar ook het bestuursmodel heeft aangepast van een klassieke vorm (rvc dat de directie op afstand controleert), naar een one tier board en weer terug naar het klassieke model?
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Mackan68 » 03-07-2018 03:02

sinjoor schreef:Wat zegt een beleidsplan als de club in 10 jaar tijd niet alleen 4x van RvC, 5x van directie, 9x van trainer en 5x van technisch directeur/manager is verandert, maar ook het bestuursmodel heeft aangepast van een klassieke vorm (rvc dat de directie op afstand controleert), naar een one tier board en weer terug naar het klassieke model?

5 Technisch directeurs/managers: Hamstra, Vonk, Hansma. Welke mis ik? Voor Hansma had de club die namelijk niet...
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 03-07-2018 07:11

sinjoor schreef:Wat zegt een beleidsplan als de club in 10 jaar tijd niet alleen 4x van RvC, 5x van directie, 9x van trainer en 5x van technisch directeur/manager is verandert, maar ook het bestuursmodel heeft aangepast van een klassieke vorm (rvc dat de directie op afstand controleert), naar een one tier board en weer terug naar het klassieke model?

Dat je verkeerd beleid hebt gevoerd? Enfin, dat hebben ze ook duidelijk naar buiten gecommuniceerd. Ik raad je aan het meest recente beleidsplan te lezen (zie link van BK2007). Mijns inziens is er met/sinds de komst van Eisenga en Hamstra de goede weg ingeslagen. De club zal haar kop weer boven het maaiveld moeten uitsteken. Een innovatief trainingscentrum is stap 1.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Baas » 03-07-2018 09:15

Leuk voor JOR trouwens.. Heeft nu Jansen & Janssen als assistenten.
Hopelijk gaan ze het beter doen dan de 2 naamgenoten uit het bekende stripverhaal :lol:
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor AllardP » 09-07-2018 21:58

Dank voor de link BK! Maar qua visie word ik niet heel veel wijzer. Ik zie vooral veel beleidstaal en wat losse doelstellingen, zonder dat het concreet wordt. Een mooi voorbeeld is het trainingscomplex; dit is het enige dat ik kan vinden:

De huidige accommodatie voldoet niet meer aan de eisen van topsport in Nederland. Daarom moeten we met een gefundeerd plan komen tot Skoatterwâld 2.0 en aandacht hebben voor verbetering van de faciliteiten in het stadion.

Mocht er nog meer info zijn, die ik over het hoofd heb gezien, let me know. Vooralsnog lijkt het er niet op dat ze heel ver zijn.

Trouwens, ook zwak dat het beleidsplan een ding niet benoemt: de sterk verminderde prestaties in de afgelopen jaren. Toeschouwers blijven niet weg omdat het rommelt in de bestuurskamer, maar omdat er in het stadion weinig te genieten valt. Ook helemaal niets over het financiële beleid, alleen dat het 'gezond' moet zijn. Wat dat ook moge betekenen. Er staat dan wel weer in dat de trainer 4-3-3 moet spelen... Tja, het is maar waar je op wilt managen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 10-07-2018 07:45

Klopt dat er nog helemaal niets bekend is over Abenello. Of skoatterswald 2.0.
Daar mag men onderhand wel eens wat over communiceren.

Er wordt echter toch wel nu gewerkt aan een faciliteit in het stadion: de feanshop.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Joucke » 10-07-2018 14:52

BK2007 schreef:Klopt dat er nog helemaal niets bekend is over Abenello. Of skoatterswald 2.0.
Daar mag men onderhand wel eens wat over communiceren.

Er wordt echter toch wel nu gewerkt aan een faciliteit in het stadion: de feanshop.

Wat heeft dit in vredesnaam nog met onze trainer te maken?
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor BK2007 » 10-07-2018 16:50

niks klopt, excuus hiervoor.

We zouden eens kunnen speculeren over zijn spelopvatting gebaseerd op de eerste oefenwedstrijden ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Wizard » 23-07-2018 08:01

Ik ben blij dat hij open en eerlijk communiceert over hetgeen hij vindt en ziet van de ploeg. Dit is echt een verheerlijking t.o.v. Streppel die alles goedpraatte en telkens zei dat ze op de goede weg waren. JOR geeft o.a. duidelijk aan dat het tempo omhoog moet en daarnaast ook dat het tactische niveau van de spelers omhoog moet. Tot nu toe is het qua communicatie in ieder geval al een forse stap vooruit.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Mackan68 » 23-07-2018 10:56

Wizard schreef:Ik ben blij dat hij open en eerlijk communiceert over hetgeen hij vindt en ziet van de ploeg. Dit is echt een verheerlijking t.o.v. Streppel die alles goedpraatte en telkens zei dat ze op de goede weg waren. JOR geeft o.a. duidelijk aan dat het tempo omhoog moet en daarnaast ook dat het tactische niveau van de spelers omhoog moet. Tot nu toe is het qua communicatie in ieder geval al een forse stap vooruit.


Een leuke quote van Jan over de wedstrijd van zaterdag: ,,Het tempo was te laag. Dat het warm was, is geen excuus. Er is er altijd eentje op het veld die niet zweet en dat is de bal.” Ofwel: die wordt van snel rondspelen nooit moe, hoe de omstandigheden ook zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor AllardP » 23-07-2018 15:14

Helemaal eens! Streppel was na elke wedstrijd dik tevreden - zelfs een 0-1 thuisnederlaag tegen Excelsior - en die gelatenheid sloeg over op de spelersgroep. Heel prettig dat we nu een trainer hebben die meer van de jongens vraagt. Ik las ook al in een interview dat hij de doelstelling van het bestuur (playoffs halen) als minimum beschouwt en dat hij deze wil winnen.

Voor de rest blijft het natuurlijk afwachten, maar deze nieuwe ambitie is alvast een flinke plus. Ga zo door!
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor sinjoor » 28-07-2018 18:28

AllardP schreef:Helemaal eens! Streppel was na elke wedstrijd dik tevreden - zelfs een 0-1 thuisnederlaag tegen Excelsior - en die gelatenheid sloeg over op de spelersgroep. Heel prettig dat we nu een trainer hebben die meer van de jongens vraagt. Ik las ook al in een interview dat hij de doelstelling van het bestuur (playoffs halen) als minimum beschouwt en dat hij deze wil winnen.

Voor de rest blijft het natuurlijk afwachten, maar deze nieuwe ambitie is alvast een flinke plus. Ga zo door!


Jongens, jullie lopen toch ook lang genoeg mee om te weten dat de ware aard van een trainer pas zichtbaar wordt als het om 't echie gaat en er druk op de ketel komt. Elke trainer heeft in de voorbereiding mooie teksten, maar daar blijft in de praktijk vaak teleurstellend weinig van over. Als het goede spel straks uitblijft zal JOR zijn ploeg ook tegen beter weten in verdedigen.
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: Jan Olde Riekerink

Berichtdoor Feanfan 1 » 28-07-2018 18:42

Kan hij vast beginnen, want met Zwolle, Vitesse en Feyenoord beginnen we met 0 uit 3. Daar kan JOR niet veel aan doen, want met deze selectie valt gewoon weinig eer te behalen.
Zelfs Streppel zei het al dat er niet meer in zat dan de 8e positie vorig jaar. Zonder Schaars is het maar een middelmatig elftal en het is te hopen dat Lammers zijn belofte waar maakt. Als hij niet scoort eindigen we echt op plek 12-14.
Maar ik zal wel weer te negatief zijn, maar ik hoop dat sommigen het licht gaan zien hier. We hebben sowieso een scorende 10 nodig. Dat is prioriteit nummer 1 !! Als je niet de 0 kan houden, moet je ervoor zorgen dat je meer goals maakt. Hebben we ook nog vermaak :roll:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten