Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 04-07-2018 16:05

Wizard schreef:Verder is het jammer dat zoveel supporters elkaar napraten en denken dat de Lammers-constructie geen gunstige is en daarmee uit onwetendheid roepen dat de club niet meer is zoals 't was. 'We' hebben over alles een oordeel en kijken niet meer verder dan onze neus lang is.

Dit is vooral een gevolg van weinig transparantie zoals GAR ook schrijft in zijn column op FO. Waarom niet gewoon zeggen dat de club een koopoptie heeft, mocht dat zo zijn. Of dat ze financieel meedelen bij een verkoop van Sam. Ik noem maar iets. Er is nu niets gecommuniceerd. 0,0. En daar knappen supporters na het geouwehoer met Veenstra en het daarop volgende bestuur op af. Met openheid bereik je mee dan met mensen onwetend proberen te houden. Het komt toch een keer uit. En als het dan alsnog een waardeloze deal blijkt te zijn ga je weer een aantal supporters kwijt raken. Daar kun je de klok op gelijk zetten. Het hoeven geen uitgeplozen details tot op Aldi kleingeld te zijn maar iets meer duidelijkheid willen veel supporters graag. Hoe je het ook wendt of keert, een spits huren is gewoon niet des Heerenveens. Wat voor smeuig verhaal je er ook wel of niet van wilt maken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 04-07-2018 16:59

Ik maak me niet druk om de constructie die ze gekozen hebben met Lammers, hoef ik ook niet per sé te weten.

Je moet kijken naar de grote lijnen; wat voor elftal staat er begin competitie, wat is de intentie, stijl van spelen. En daarnaast wat is de waardevermeerdering van je spelers door de seizoenen heen. Waarbij dit tot uiting komt in goed voetbal, doelpunten en uiteindelijk mooie transfers. De club doet (terecht) nooit uitspraken over transferbedragen, ook niet over hoe constructies precies in elkaar zitten. Als Lammers de juiste spits voor nu blijkt te zijn dan is het een topaankoop. Of tophuur.
Nu al een heel wat betere keuze dan de aankoop van Dalgaard, onze Deense topscorer.. :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 05-07-2018 07:39

Mackan68 schreef:Dit is vooral een gevolg van weinig transparantie zoals GAR ook schrijft in zijn column op FO. Waarom niet gewoon zeggen dat de club een koopoptie heeft, mocht dat zo zijn. .

Naar mijn mening hoeft de club helemaal niet transparantie te geven inzake de voorwaarden. Bij een internationaal bedrijf weten ook niet alle medewerkers wat er in elk verkoopcontract staat (qua voorwaarden); laat staan de supporters bij sc Heerenveen. En de column van GAR vind ik één grote naïeve, impulsieve en emotionele ellende dat vanuit de vriend GAR aan Sibon is geschreven. Een oliedom stuk waar hij al z'n Heerenveenkrediet te grabbel gooit. Sibon was een geweldige speler, maar geen geweldige trainer en was communicatief een hork. GAR belicht nu slechts één kant van het verhaal, namelijk de emotionele wat natuurlijk oliedom is.
En wat betreft de huurconstructie is Hamstra toch duidelijk geweest? Namelijk dat er geen sprake is van platte huur. M.a.w. er geldt een doorverkooppercentage bij een verkoop. Hij hoeft mijns inziens niet te vertellen hoe hoog dit percentage is danwel wat de extra voorwaarden zijn. Naar mijn mening ben je als club dan transparant naar je achterban. Ik vind dat dit juist Hamstra/de club siert aangezien ze toelichting geven bij deze constructie aangezien deze afwijkt van het beleid.
En natuurlijk hoeven we niet blind spelers te kopen en te verkopen wanneer er blijkbaar geen goede alternatieven zijn. Indien de technische staf ervan overtuigd is dat Lammers huren incl. doorverkooppercentage verstandiger is dan een kwalitatief mindere speler kopen, dan moeten we de club daar later op beoordelen en niet vooraf. Ik vind het - en OK dat is een mening - oliedom om vooraf de club te veroordelen inzake de huurconstructie van Lammers, omdat dit niet strookt met hetgeen waarmee de club groot is geworden. Laten we eerst afwachten hoe dit uitpakt. Mocht deze jongen echt een meerwaarde zijn: De spelers om hem heen ontwikkelen zich sneller, de sportieve resultaten worden beter en de supporters gaan weer enthousiast naar het stadion,spreekt iedereen van een geweldige deal. Dit is toch ook waar het uiteindelijk om draait? Ik verwacht dan ook dat dit de achterliggende gedachte is geweest om toch deze constructie aan te gaan.
Laten we met z'n allen eerst afwachten, dan oordelen. Tot nu toe zijn de 'kenners' positief over Lammers.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 05-07-2018 15:16

Wizard schreef:En wat betreft de huurconstructie is Hamstra toch duidelijk geweest? Namelijk dat er geen sprake is van platte huur. M.a.w. er geldt een doorverkooppercentage bij een verkoop. Hij hoeft mijns inziens niet te vertellen hoe hoog dit percentage is danwel wat de extra voorwaarden zijn.


Van de clubsite:
Directeur Luuc Eisenga tijdens de presentatie: "Mensen vragen of huren niet tegen de filosofie van sc Heerenveen is. Het antwoord is ja. Als het een platte huur geweest was, hadden we hier niet gezeten. We zijn een club die opleidt en spelers helpt de volgende stap in hun carriere te maken. Meestal doen we dat niet via een platte huurconstructie, maar we hebben nu een overeenkomst gevonden waardoor de afwegingen zo zijn dat Sam hier is."


Hierin wordt alleen gerept over een niet platte huur. Maar wat de opties betreft verder niets. 'Met andere woorden een doorverkooppercentage' is een suggestie. Net zoals ik stel dat er mogelijk voor ons een eerste koopoptie is bedongen mocht PSV er na deze verhuurperiode toch niet helemaal zeker van zijn dat Lammers het beoogde niveau van PSV aan kan, maar dat van ons wel. Ik schreef al dat het niet tot in de fijnste details kenbaar gemaakt hoeft te worden, maar enige richting, dus zonder bedragen of percentages, had aan dit verhaal wel gegeven kunnen worden. Zeker als je weet dat je weer eens achter de feiten aan loopt voor wat betreft het verlengen of verkopen van seizoenkaarten. Tenminste, daar ga ik voor het gemak maar vanuit. Anders was het hier en daar wel een goed nieuws show geweest net als andere jaren. Maar ook vanuit die hoek is het doodstil.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 06-07-2018 10:19

Mackan68 schreef:"Directeur Luuc Eisenga tijdens de presentatie op de clubsite....." Hierin wordt alleen gerept over een niet platte huur. Maar wat de opties betreft verder niets.

Volgens mij heeft Hamstra in de Q&A gezegd (correct me if I am wrong) dat er sprake is van een doorverkooppercentage. Indien dat is gezegd, hebben ze naar mijn mening voldoende open kaart gespeeld. Hebben ze dat niet, dan neem ik m'n woorden terug en ben ik het met je eens dat er wat dat betreft meer transparantie had kunnen zijn.
Aan de andere kant is de club duidelijk richting haar supporters geweest door te vermelden dat er geen sprake is van een platte huurconstructie en dat er door afwegingen afgeweken is van de filosofie/beleid van de club. Hoe transparant moet je als club zijn? Zijn er misschien bepaalde voorwaarden afgesproken waarvan het niet handig is dat deze ook openbaar worden gemaakt voor andere clubs? Ik kan me niet voorstellen dat de club geheimzinnig/intransparant doet, wanneer dit niet nodig is.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 06-07-2018 15:42

Wizard schreef:Volgens mij heeft Hamstra in de Q&A gezegd (correct me if I am wrong) dat er sprake is van een doorverkooppercentage. Indien dat is gezegd, hebben ze naar mijn mening voldoende open kaart gespeeld. Hebben ze dat niet, dan neem ik m'n woorden terug en ben ik het met je eens dat er wat dat betreft meer transparantie had kunnen zijn.

Ik heb net de Q&A even terug gekeken. De naam van Lammers is nog niet eens genoemd dus laat staan voorwaarden van de huurdeal. Verhalen dat het om een doorverkooppercentage zou gaan komen uit het geruchtencircuit. Evenals verhalen dat de waarde van zijn aanwezigheid gezien moet worden in mogelijk goede prestaties van het team en daardoorhet in waarde stijgen van andere spelers. Dat kun je nooit in concrete cijfers beoordelen. Een mogelijk doorverkooppercentage is dat wel, mocht daar sprake van zijn. Zonder precies te weten wat er afgesproken is, is het later ook lastig om te beoordelen of dit werkelijk zo'n topdeal is.
Dit is vanuit een kritisch oogpunt bekeken, niet omdat ik negatief ben over de kwaliteiten van Lammers. Daar ken ik hem niet goed genoeg voor en ik laat me daardoor graag leiden door verhalen die over hem de ronde gaan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 06-07-2018 17:00

Mackan68 schreef:Evenals verhalen dat de waarde van zijn aanwezigheid gezien moet worden in mogelijk goede prestaties van het team en daardoorhet in waarde stijgen van andere spelers. Dat kun je nooit in concrete cijfers beoordelen. Een mogelijk doorverkooppercentage is dat wel, mocht daar sprake van zijn. Zonder precies te weten wat er afgesproken is, is het later ook lastig om te beoordelen of dit werkelijk zo'n topdeal is.

Als we komend seizoen een topseizoen draaien en iedereen met een beetje voetbalverstand ziet dat Lammers andere spelers beter laat spelen, zullen we tevreden zijn. Hiervoor hoef je niet bijster veel voetbalverstand te hebben. Dit is tevens meetbaar aangezien de waarde van andere spelers zal stijgen en de interesse in spelers zal toenemen. Echter dit is niet meetbaar voor de fans, maar wel voor de club. Wat wel meetbaar voor de supporter is, is dat de sportieve prestaties beter moeten worden en dat het plezier van de fans in het spel weer toeneemt. Enfin, niet alles hoeft direct meetbaar te zijn; indirect is dat voor mij als fan en liefhebber ook prima.
Verder is er weinig anders te bedenken bij 'geen platte huur'. Een doorverkooppercentage lijkt het meest voor de hand. Een eerste recht op koop is alleen mogelijk bij een vooraf bepaalde prijs wat het al lastig maakt. Voor de rest kan ik weinig anders bedenken wat interessant zou zijn voor de club.
Wanneer wij een sportief prima seizoen draaien en de spelers om Lammers heen presteren beter (en de waarde stijgt), is dat wat mij betreft de belangrijkste factor. Dat we incidenteel afwijken van de filosofie en het team en de spelers presteren daardoor beter is dat wat mij betreft een prima reden. Uiteindelijk is dat de belangrijkste afrekenfactor: Sportief succes en de gemiddelde waarde van je spelers stijgt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 09-07-2018 14:43

Als je je kaart verlengt, heb je de optie niet, maar als je vanuit een Clubcard nu een Seizoenkaart neemt is er in het keuzemenu ineens een optie voor 25% korting. Ik heb de club om opheldering gevraagd, maar vooralsnog geen reactie. Ik wil best 190 euro voor mijn kaart betalen, maar het was mij niet bekend dat nieuwe kaarthouders 25% korting krijgen. Je kunt dus beter elk jaar opzeggen, en dan een nieuwe kaart nemen als er een actie is. Erg raar, en erg krom richting de mensen die al langer een kaart hebben.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 09-07-2018 15:22

Kaz_SCH schreef:Als je je kaart verlengt, heb je de optie niet, maar als je vanuit een Clubcard nu een Seizoenkaart neemt is er in het keuzemenu ineens een optie voor 25% korting. Ik heb de club om opheldering gevraagd, maar vooralsnog geen reactie. Ik wil best 190 euro voor mijn kaart betalen, maar het was mij niet bekend dat nieuwe kaarthouders 25% korting krijgen. Je kunt dus beter elk jaar opzeggen, en dan een nieuwe kaart nemen als er een actie is. Erg raar, en erg krom richting de mensen die al langer een kaart hebben.

Dan weet je denk ik meteen de stand van zaken voor wat betreft het aantal verkochte seizoenkaarten ook. Dit soort acties zijn helemaal niet nodig wanneer de club eens wat doortastender en vlotter te werk gaat. Waarom moet het bijvoorbeeld langer duren voor de 2e keeper er is? Die zou er bij de 1e training al staan. Willen ze Hansen weer vastleggen, maar vrezen ze dat dit mensen er van zal weerhouden te verlengen?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 09-07-2018 15:39

Ik denk dat het bijna een fout moet zijn. Bloemers moest vertrekken omdat hij dit soort acties met sponsorplaatsen wilde doen, Eisenga is daar als Directeur voor gaan liggen. Dan is het niet te rijmen dat je nu 25% korting krijgt op een Seizoenskaart. Als de club wil dat mensen vroeg verlengen, of überhaupt gaan verlengen moet je loyaliteit belonen. Nu is het interessanter om een afwachtende houding aan te nemen, en te kijken wat voor aanbieding er op je pad komt. Echt heel erg stom als dit een bewuste campagne is (waar dan trouwens ook nog eens helemaal geen reclame voor gemaakt is).
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 10-07-2018 07:49

Alleen mooi voetbal en sportief succes trekt supporters aan.
Vandaar dat we wel eens flink minder toeschouwers kunnen hebben dit seizoen. Het is aan de club om dit tij te keren en weer entertainment kan bieden.
Laten we maar hopen dat JOR dat kan in tegenstelling tot Streppel. Maar Hamstra moet JOR natuurlijk wel de juiste spelers geven.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 10-07-2018 07:55

Kaz_SCH schreef:ls de club wil dat mensen vroeg verlengen, of überhaupt gaan verlengen moet je loyaliteit belonen. Nu is het interessanter om een afwachtende houding aan te nemen, en te kijken wat voor aanbieding er op je pad komt.

Precies dit dus. Waarom bied je de sk-houders niet een 10% korting aan wanneer ze voor een bepaalde datum verlengen?
Blijkbaar gaan ze er vanuit dat de trouwe aanhang toch wel verlengt en ze dus met een kortingsactie ca. 200k mislopen. Aan de andere kant mag je die trouwheid ook wel belonen/waarderen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor FeanFan88 » 10-07-2018 08:30

Heb de club op Facebook een bericht gestuurd om te vragen hoe dit zit. Ik vind namelijk dat je dan trouwe supporters dient te belonen. Ze vertelden mij dat het om een systeemfout ging en dat het geen actie voor nieuwe seizoenkaarthouders was. Als het goed is, dan is de fout inmiddels verholpen.
Forza Heerenveen!
Avatar gebruiker
FeanFan88
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 28-03-2018 18:20

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-07-2018 08:39

Ik heb hetzelfde gedaan, en kreeg gisteravond ook die reactie. Het is een foutje. Wel een raar foutje, want (en ik heb de screenshots), iemand van het webbeheer heeft echt de optie '25% korting' toegevoegd in het drop-down menu, dat is geen 'bug'. Dat is echt menselijk handelen. Zou me niks verbazen als het een soort verborgen optie had moeten zijn voor relaties, of gezinsleden van personeelsleden of weet ik veel wat.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor badfrisianboy » 12-07-2018 10:11

Is er iemand met Facebook die sc Heerenveen in zijn/haar contacten heeft staan? In het verleden (toen ik nog wel Facebook had) heb ik via Facebook wel eens vragen gesteld aan sc Heerenveen. Wellicht dat iemand daar kan vragen hoeveel seizoenkaarten er inmiddels zijn verkocht.

Zijn alle personen, die hun seizoenkaart nog niet hebben verlengd, inmiddels telefonisch benaderd? Als ik zo de plaatsen op internet bekijk (als ik een nieuwe seizoenkaart zou willen kopen) dan zijn nog niet alle plaatsen vrijgegeven.

Als ik tijd heb plaats ik binnenkort een lijst met verkochte plaatsen en het verschil met vorig seizoen.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 12-07-2018 10:56

Heb gisteren bij de club nog even navraag gedaan over het aantal verkochte seizoenkaarten, maar nog geen reactie gekregen. Je gaat bijna denken dat het aantal dramatisch laag is of iets dergelijks, want voorheen werd bij iedere duizend wel een update gedaan. Nu is laatste tussenstand 10.000 van begin juni.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kevin1990 » 12-07-2018 13:09

Nieuwe tussenstand aantal verkochte seizoenkaarten zojuist op twitter: 11051.
Kevin1990
Bankzitter
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: 13-09-2012 19:01

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 12-07-2018 14:08

Kevin1990 schreef:Nieuwe tussenstand aantal verkochte seizoenkaarten zojuist op twitter: 11051.

Met de 12.800 op 10 juli vorig jaar is dit een zorgwekkende situatie. Temeer omdat je vanuit de club hierover niets hoort.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 12-07-2018 14:14

Ze begonnen vorig jaar toch 2 weken eerder met het verlengen van seizoenskaarten? Dan kan je het beste vergelijken met vorig jaar eind juni.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 12-07-2018 15:58

Jazz schreef:Ze begonnen vorig jaar toch 2 weken eerder met het verlengen van seizoenskaarten? Dan kan je het beste vergelijken met vorig jaar eind juni.

Ik denk dat dat voor de 'vaste' verlengers niet veel uitmaakt. Misschien dat het wachten op het vakantiegeld voor een aantal nog enige invloed heeft, maar vervolgens blijven we met 2 weken verschil wel een kleine 2000 kaarten achter. Die haal je zonder spectaculaire transfers, die niet echt in de lijn der verwachting liggen, niet zomaar even in.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 12-07-2018 16:01

Zonder om alleen naar de club (en hun communicatie hierover) te wijzen, is er ook iets dat wij als (fanatieke) fans kunnen doen om de seizoenkaartverkoop te stimuleren? Een social media-campagne bijvoorbeeld, waarbij iedereen die zijn seizoenkaart verlengd heeft een update met een voor hem/haar kenmerkende (wedstrijd)foto plaatst bijvoorbeeld?

De #eenmetheerenveen-campagne wordt online vrijwel alleen door de club in leven gehouden. Hier kunnen wij als fans ook zeker aan bijdragen. Passiviteit van de fans draagt zeker niet bij om de campagne te doen slagen.

Met FeanOnline ben ik ook meer dan bereid om hier aan bij te dragen, zodat we niet alleen de mensen op dit forum bereiken. Iemand anders hier ideeën over?
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor badfrisianboy » 12-07-2018 17:54

2016 - 2017:
18 - 05 - 2016 5.000
23 - 05 - 2016 6.500
25 - 05 - 2016 7.500
27 - 05 - 2016 8.500
30 - 05 - 2016 10.000
31 - 05 - 2016 11.000
14 - 06 - 2016 13.000
27 - 07 - 2016 14.500
01 - 09 - 2016 15.000

2017 - 2018:
31 - 05 - 2017 10.000
03 - 06 - 2017 11.000
15 - 06 - 2017 12.000
28 - 06 - 2017 12.500
10 - 07 - 2017 12.800
21 - 07 - 2017 13.000
01 - 09 - 2017 13.500

2018 - 2019:
08 - 06 - 2018 10.002
12 - 07 - 2018 11.051

Dramatische cijfers.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 12-07-2018 18:07

Marça schreef:Zonder om alleen naar de club (en hun communicatie hierover) te wijzen, is er ook iets dat wij als (fanatieke) fans kunnen doen om de seizoenkaartverkoop te stimuleren? Een social media-campagne bijvoorbeeld, waarbij iedereen die zijn seizoenkaart verlengd heeft een update met een voor hem/haar kenmerkende (wedstrijd)foto plaatst bijvoorbeeld?

De #eenmetheerenveen-campagne wordt online vrijwel alleen door de club in leven gehouden. Hier kunnen wij als fans ook zeker aan bijdragen. Passiviteit van de fans draagt zeker niet bij om de campagne te doen slagen.

Met FeanOnline ben ik ook meer dan bereid om hier aan bij te dragen, zodat we niet alleen de mensen op dit forum bereiken. Iemand anders hier ideeën over?


Ben het hiermee eens.
Tijd voor de fans om (online) te laten zien dat je de club steunt.

De koop een seizoenkaart challenge.
Tag een bekende, hij moet of een seizoenkaart kopen (aantonen in filmpje).. of online het Fries volkslied zingen.
Begin bij een aantal prominenten, en dan moet het balletje gaan rollen.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 12-07-2018 18:16

HUNTELAAR schreef:
Ben het hiermee eens.
Tijd voor de fans om (online) te laten zien dat je de club steunt.

De koop een seizoenkaart challenge.
Tag een bekende, hij moet of een seizoenkaart kopen (aantonen in filmpje).. of online het Fries volkslied zingen.
Begin bij een aantal prominenten, en dan moet het balletje gaan rollen.

Leuk bedacht, maar daar gaat natuurlijk geen kop aan mee doen :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 16-07-2018 15:42

Door omstandigheden seizoenskaart NN te huur voor komend seizoen. Ook voor tot de winterstop is bespreekbaar.

160 euro, pm bij Interesse.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 16-07-2018 19:00

xander schreef:Door omstandigheden seizoenskaart NN te huur voor komend seizoen. Ook voor tot de winterstop is bespreekbaar.

160 euro, pm bij Interesse.


Je kan hem ook gewoon aan een vriend/ bekende/familielid meegeven bij wedstrijden dat je niet kunt.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 17-07-2018 09:58

De club leeft voor geen meter.. Hier op het forum niet, in de pers niet, in de kroeg niet en op straat niet. Tenminste dat is mijn beleving. Nieuws is er niet. Allen filmpjes dat JOR een liedje zingt, Zenelli te water wordt gegooid en dat er een springkussen op de opendag aanwezig is.

Ze zullen er veel meer aan moeten doen om de club weer "sexy" te maken.

Ik geloof na twee jaar ook niet dat Eisinga de juiste man is om de kar te trekken. Als het moeilijk of kritisch wordt hoor je hem niet. Alleen een beetje schijtlollig op Twitter aanwezig.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 17-07-2018 11:58

Zo is het maar net Ebiede. Ik woon dan aan de andere kant van de wereld en dan sta je diep in de nacht op voor een potje allende ik ben er maar mee gestopt, nog nooit was het gevoel voor de club zo enorm laag als op dit moment. Heb dan maar weer mijn seizoenskaart verlengd uit nog het laatste beetje clubliefde. Maar dat die clubliefde tot zo'n enorm laag punt kon komen heb ik nooit gedacht maar get gaat me nog steeds aan het hart anders had ik het forum niet meer gelezen.

Probleem is de club is helemaal onherkenbaar, de oude bekend gezichten zijn vrijwel allemaal de laan uit gestuurd op een verkeerde manier door de nieuwkomers. Iemand die 3 jaar terug bij de club gespeeld heeft en nu terug komt kent helemaal niemand meer.

Maar om weer andere mensen aan het roer te zetten pffff man man man wat zijn we ver afgegleden. De club moet wat meer ambities tonen.

Waar blijven de aankopen, waarom kiezen spelers niet meer voor onze club? Elke dag de bovenstaande berichten om te janken als Ebiede zegt.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 17-07-2018 13:20

Ik herken wat jullie zeggen.
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het aantal verbindende mensen binnen de club. Binnen de club zelf gaat het steeds beter. Helaas ontbreekt het aan mensen die de verbinding vanuit de club kunnen maken met de achterban. De florerende jaren van de club waarin erg veel vrijwilligers actief waren blijft verleden. Het zou fijn zijn wanneer de club weer vrijwilligers zoekt/vraagt die die rollen overnemen. Daarnaast doet de club in mijn ogen te weinig op het gebied van social media. Meer verbinding zoeken met de supporters via social media zou al een enorme stap zijn.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Silver » 17-07-2018 16:25

Wizard schreef:Daarnaast doet de club in mijn ogen te weinig op het gebied van social media. Meer verbinding zoeken met de supporters via social media zou al een enorme stap zijn.

Het is ook reactief i.p.v. actief. Las ergens een klacht dat er weinig werd vermeld over het agelopen trainingskamp en prompt de volgende dag foto's, filmpje en verslagje. Vooral in deze tijden waar terecht wordt opgemerkt dat de club niet echt leeft en seizoenskaartenverkoop achter blijft moet je juist inzetten op dit soort mediums en misschien mensen voor inhuren die dit full time kunnen doen.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten