Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Mackan68 » 29-06-2018 03:09

Superfries1994 schreef:Prachtige wedstrijd toch? Ik denk dat onze jongens het ook zonder mijn support wel kunnen tegen de Drachtsters!

Keuzes....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Wizard » 29-06-2018 07:17

Mackan68 schreef:Keuzes....

Exact! Ik ga liever naar mijn eigen clubje bekijken dan een wedstrijd Fra-Arg. Reuze benieuwd hoe de versterkingen het doen, maar vooral de jongens die doorstromen vanuit de A's.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Mackan68 » 29-06-2018 14:15

Wizard schreef:Exact! Ik ga liever naar mijn eigen clubje bekijken dan een wedstrijd Fra-Arg. Reuze benieuwd hoe de versterkingen het doen, maar vooral de jongens die doorstromen vanuit de A's.

Ik ook. Ik had al behoorlijk de smoor in dat ik niet in Balk aanwezig kon zijn. Pezen in de provincie, leuk man!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Mackan68 » 03-07-2018 21:02

Na een tegenvallende wedstrijd zaterdag tegen de Drachtster boys vanavond gelukkig weer een doelpuntrijke pot gezien. Met ondanks een paar zeer fraaie reddingen van de Stienzer keepers een mooie 0-12 overwinning. Vooral de 2e helft vond ik de gretigheid opvallen wat ook tot uiting kwam in de scoringsdrift. 4 Goals voor de rust, de rest na de thee.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-07-2018 21:13

Blijft natuurlijk tegen amateurs, maar mijn hoogte- en dieptepunten

Veerman alleen 1e helft: hoe we hem kennen. Soms weergaloos, maar de overige 80% balverlies
Yuki alleen 1e helft: Veel aan de bal, maar alle ballen die naar voren moesten waren te hard of werden ingeleverd
Bruijn alleen 2e helft: Beste speler samen met Mihajlovic die ook 2e helft speelde. Bruijn met een prachtige goal (de 0-8) en kan best zijn dat hij meer een "10"is dan een "6".
Iredale, Hornkamp speelden inderdaad gretig en daar zit wel toekomst in. Frederiksen kon me ook wel bekoren
Blijft natuurlijk tegen amateurs en binnenkort zal de basiself langzaam wel duidelijk worden

De verdediging en keepers zijn niet getest, Lammers heeft niet gespeeld en vond opvallend veel supporters. Althans gevoelsmatig meer dan gemiddeld. Maar nu kwam er ook een echte club in regio DKV :mrgreen:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor heerenveenown » 03-07-2018 21:16

Vlap speelde ook erg goed!
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Wizard » 04-07-2018 07:06

Bedankt voor de korte impressies. Helaas moest ik deze wedstrijd aan me voorbij laten gaan.
Zijn er nog meer leden hier die deze wedstrijd hebben bijgewoond en een korte samenvatting kunnen geven?
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor GeraldSibon35 » 04-07-2018 08:06

Ik ben gister ook even wezen kijken in Stiens. Het verschil was enorm groot maar dat was natuurlijk wel te verwachten. Ondanks het niveauverschil was Heerenveen slordig in de eerste helft en ging er redelijk veel mis. Foute keuzes maken in de passing en veel matige voorzetten. Centraal viel Vanja Drkusic mij positief op. Die jongen is echt verschrikkelijk sterk en heeft ook nog behoorlijke snelheid. Heeft pech dat er veel concurrentie is centraal achterin. Van de backs ging er de hele wedstrijd weinig dreiging uit. Ze kwamen af en toe wel op maar als ze hem dan voorin hadden wisten ze niet hoe snel ze hem weer terug moesten spelen. Yuki en Morten vertraagde het spel vaak door terug te tikken of door te lang te lopen met de bal. Op het moment dat ze tempo hielden werd het meteen gevaarlijk. Het talent Emil Frederiksen beviel me wel. Steeds in beweging en altijd vooruit kijkend naar de oplossing. Alleen is het afwachten of hij het fysiek al aankan. Voorin waren Rojas en Zeneli wel dreigend maar mislukte er ook genoeg. Veerman begon erg matig maar herstelde zich daarna nog een beetje met een knappe goal. Het was jammer dat Lammers geen speelminuten maakte, Hornkamp speelde de tweede helft ook niet erg sterk. In de tweede helft vielen Nicolai Naess en Jordy Bruijn mij vooral op. Beide voetballend enorm sterk, vooral voor Naess is dit opvallend en beide ontzettend gretig. Bruijn overigens wel beter vanaf de 10 positie. Ook Vlap speelde best aardig en had een paar mooie acties. Van Amersfoort was onzichtbaar. Nemanja Mihajlovic speelde ook een prima wedstrijd. Maar soms probeert hij vanuit stilstand zijn mannetje te passeren waar weinig gevaar uit komt. Terwijl als hij met volle snelheid op de man afkomt het veel gevaarlijker wordt. En hij moet trainen op voorzetten met links. Dan kan hij zowel binnendoor als buitenom, is veel moeilijker te verdedigen als back. Al met al leuk om even een kijkje te nemen en voor dat het in DKV dorp was, was het enorm druk.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Surhuisterveen » 04-07-2018 08:19

Benieuwd welke verrassing(en) we tov vorig seizoen gaan zien in de basisopstelling tijdens de eerste competitiewedstrijd.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-07-2018 08:33

Viel me wel op dat alle corners korte corners waren. En zoals heel vaak komt daar niks uit.
Tegenwoordig zijn dode spelsituaties zo effecient, dus slinger die bal voor de goal. Via de afvallende bal kan je altijd nog op goal schieten
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor GeraldSibon35 » 04-07-2018 08:40

Feanfan 1 schreef:Viel me wel op dat alle corners korte corners waren. En zoals heel vaak komt daar niks uit.
Tegenwoordig zijn dode spelsituaties zo effecient, dus slinger die bal voor de goal. Via de afvallende bal kan je altijd nog op goal schieten


Denk dat dit afgesproken is voor de wedstrijd tegen dit niveau. Je krijgt zoveel corners in zo'n wedstrijd dan kun je beter gewoon blijven voetballen.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Elvs » 04-07-2018 11:12

Ah fijn. Een beetje leven in dit topic. Ik woon zelf in Utrecht dus de wedstrijden zelf bezoeken zit er niet echt in, mooi om zo een beetje mee te krijgen wat jullie indrukken van de spelers zijn.
Ik wilde iets zinnigs zeggen maar dat lukte niet.
Elvs
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 22-02-2013 17:24
Woonplaats: Utrecht

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Mackan68 » 04-07-2018 16:14

GeraldSibon35 schreef:
Denk dat dit afgesproken is voor de wedstrijd tegen dit niveau. Je krijgt zoveel corners in zo'n wedstrijd dan kun je beter gewoon blijven voetballen.

Ik vind dat geen logische verklaring. Al na 3 minuten voetballen tegen Stiens zag je dat je ruim tijd had om voetballend tot kansen en goals te komen. Ik zou juist zeggen dat er de afgelopen seizoenen véél te weinig uit corners en vrije trappen gescoord wordt en dat men daarom daar aan gaat werken. Ik wil compleet ander voetbal zien. Geen herhaling van Streppel tactieken. Die doorgaans op niets uitdraaiende korte, lage corners met 2 man vallen daar wat mijn betreft wel onder. Met Veerman, Thorsby, Drkusic, Bulthuis en Woudenberg had je zeker in de 1e helft voldoende lengte om hoge corners tot goals te kunnen promoveren. Nu bleef het maar bij een súterige 4 goals en een aantal gemiste kansen. Ik ben enorm blij dat de jonge jongens en wissels van vorig seizoen zich én gretiger én doelgerichter toonden. Als ze zich zo kunnen blijven laten gelden dan is er er echt wat leuks uit deze selectie te halen. Alles zal staan of vallen met het krijgen van eerlijke kansen of het negeren van bepaalde spelers. Als je dit nu zo ziet dan begin je pas goed te beseffen waar Streppel totaal de mist is ingegaan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Thinkman » 04-07-2018 17:04

Ook in de gemeente Leeuwarden is Heerenveen gewoon een populaire club, gezien de massale belangstelling gister in Stiens.
Op de 1e training van de lokale bodemloze subsidieclub daar kwam nog geen 150 man af, hier bijna 2000 betalende!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Mackan68 » 04-07-2018 17:30

Voor degenen die vorige seizoenen genoten hebben van weg gevallen trainingen. Vandaag is de ochtendtraining ook geschrapt.
Zal met de bommelding te maken hebben gehad denk ik.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Wizard » 05-07-2018 07:14

Mackan68 schreef:Zal met de bommelding te maken hebben gehad denk ik.

Klopt. Alle activiteiten in en rondom het stadion waren geschrapt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Otsje P » 05-07-2018 11:31

Mackan68 schreef:Voor degenen die vorige seizoenen genoten hebben van weg gevallen trainingen. Vandaag is de ochtendtraining ook geschrapt.
Zal met de bommelding te maken hebben gehad denk ik.


Wizard schreef:Klopt. Alle activiteiten in en rondom het stadion waren geschrapt.


Onjuist Wizard. Dinsdagavond stond al op de site dat de training niet door ging. Vorige week werd er ook al 1 gecanceld. Deze week was het de ochtendtraining na een wedstrijd en vorige week was het de middagtraining op de dag dat ze 's avonds een wedstrijd hadden, na 's ochtends ook al getraind te hebben.

Op zich logisch dat die trainingen niet door gaan ivm de wedstrijden, maar men kan wel wat verder vooruit denken. Beide keren was ik van plan om heen te gaan en puur bij toeval kwam ik er beide keren net op tijd achter dat de boel niet doorging.

Morgen maar een nieuwe poging wagen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor edaluz » 05-07-2018 11:58

Otsje P schreef:insdagavond stond al op de site dat de training niet door ging.


Volgens Eisinga wisten ze dinsdagavond al van de bommelding, toen is het stadion 'op slot' gegaan. Dus denk dat dit wel degelijk de reden is van het niet doorgaan van de training.
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 02-01-2008 19:49
Woonplaats: de hoofdstad

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Mackan68 » 05-07-2018 15:24

Otsje P schreef:
Onjuist Wizard. Dinsdagavond stond al op de site dat de training niet door ging. Vorige week werd er ook al 1 gecanceld. Deze week was het de ochtendtraining na een wedstrijd en vorige week was het de middagtraining op de dag dat ze 's avonds een wedstrijd hadden, na 's ochtends ook al getraind te hebben.

Op zich logisch dat die trainingen niet door gaan ivm de wedstrijden, maar men kan wel wat verder vooruit denken. Beide keren was ik van plan om heen te gaan en puur bij toeval kwam ik er beide keren net op tijd achter dat de boel niet doorging.

Morgen maar een nieuwe poging wagen.

Het 's middags niet trainen voor een oefenwedstrijd 's avonds terwijl er in de morgen wel getraind snap ik nog, aangezien dat op wedstrijddagen ook niet gebeurt. Een dag na een wedstrijde de 'uitlooptraining' schrappen vind ik dan weer wel opvallend. Maar dat had dus met het vals alarm te maken. Zal normaal gesproken niet gebeuren neem ik aan. Of JOR moet er de zelfde theorieën op nahouden als Streppel, maar dat weiger ik pertinent te geloven. :wink:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Wizard » 06-07-2018 07:07

edaluz schreef:Volgens Eisinga wisten ze dinsdagavond al van de bommelding, toen is het stadion 'op slot' gegaan. Dus denk dat dit wel degelijk de reden is van het niet doorgaan van de training.

Exact. Dinsdag was er al de eerste melding.

@Otsje P Het annuleren van de training van woensdag had naar ik vermoed met de bommelding te maken aangezien deze al eerder bekend was. Ik ben het overigens wel met je eens dat het niet professioneel is om herhaaldelijk op het laatste moment trainingen te schrappen danwel op het laatste moment openbaar maken dat deze geannuleerd zijn. Hoewel ze nu aan de laatste annulering weinig konden doen. Eigenlijk vind ik dat de provincie ons nu financieel tegemoet moet komen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Marça » 06-07-2018 14:34

Ben vanochtend weer eens bij de training wezen kijken in Langezwaag. Naast dat het opvallend was dat Robin Schouten van Jong Ajax meetrainde, viel het me ook op dat er al met een soort van basisteam werd getraind. Het ging om een kantel-oefening voor de verdedigers maar de selectie was duidelijk opgesplitst in een team A en team B.

Op basis daarvan lijkt de opstelling vooralsnog: Hahn, Schouten (Floranus), Hoegh, Bulthuis, Pierie; Thorsby, Vlap, Kobayashi; Zeneli, Lammers, Mihajlovic. De verdediging lijkt me duidelijk (Schouten wordt getest) en op het middenveld Kobayashi en Thorsby als blok voor de verdediging en Vlap in een relatief vrije rol op 10.

Mihajlovic viel me al positief op tegen Drachtster Boys en lijkt op een basisplek af te stevenen. Daardoor verhuist Zeneli wel naar de rechterkant, wat betekent dat Rojas voorlopig er naast staat. Op basis van de wedstrijd tegen Drachtster Boys lijkt me dat ook terecht. Hij mag dan behoorlijk effectief zijn geweest in de slotfase van het seizoen, echt overtuigen doet hij niet.

Uiteraard zitten we nog maar in week drie van de voorbereiding en kan er nog veel gebeuren qua transfers. Toch leek me het bovenstaande wel interessant om hier even te delen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor GeraldSibon35 » 06-07-2018 14:51

Marça schreef:Ben vanochtend weer eens bij de training wezen kijken in Langezwaag. Naast dat het opvallend was dat Robin Schouten van Jong Ajax meetrainde, viel het me ook op dat er al met een soort van basisteam werd getraind. Het ging om een kantel-oefening voor de verdedigers maar de selectie was duidelijk opgesplitst in een team A en team B.

Op basis daarvan lijkt de opstelling vooralsnog: Hahn, Schouten (Floranus), Hoegh, Bulthuis, Pierie; Thorsby, Vlap, Kobayashi; Zeneli, Lammers, Mihajlovic. De verdediging lijkt me duidelijk (Schouten wordt getest) en op het middenveld Kobayashi en Thorsby als blok voor de verdediging en Vlap in een relatief vrije rol op 10.

Mihajlovic viel me al positief op tegen Drachtster Boys en lijkt op een basisplek af te stevenen. Daardoor verhuist Zeneli wel naar de rechterkant, wat betekent dat Rojas voorlopig er naast staat. Op basis van de wedstrijd tegen Drachtster Boys lijkt me dat ook terecht. Hij mag dan behoorlijk effectief zijn geweest in de slotfase van het seizoen, echt overtuigen doet hij niet.

Uiteraard zitten we nog maar in week drie van de voorbereiding en kan er nog veel gebeuren qua transfers. Toch leek me het bovenstaande wel interessant om hier even te delen.


Nog een jaar naar het controlerende duo Thorsby en Kobayashi kijken heb ik weinig zin in eigenlijk. Zie daar liever Jordy Bruijn en Nicolai Naess. Twee jongens die wel vooruit durven te voetballen en niet alleen maar tikkie terug doen.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Wizard » 06-07-2018 15:09

Marça schreef:Ben vanochtend weer eens bij de training wezen kijken in Langezwaag. Naast dat het opvallend was dat Robin Schouten van Jong Ajax meetrainde, viel het me ook op dat er al met een soort van basisteam werd getraind. Het ging om een kantel-oefening voor de verdedigers maar de selectie was duidelijk opgesplitst in een team A en team B.

Bedankt voor de update. Zeer verrassend dat Robin meetrainde. Deze jongen is twee jaar geleden door Ajax overgenomen van AZ en heeft volgens mij ook Jong Oranje ervaring. Ik denk dat het positief is dat hij meetraint aangezien deze jongen een aantal jaren geleden (en dan praat ik over 3-4 jaar terug) als een talentje bij AZ werd gezien.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Mackan68 » 06-07-2018 16:57

Marça schreef:
Mihajlovic viel me al positief op tegen Drachtster Boys en lijkt op een basisplek af te stevenen.

Opvallend. Nemanja speelde namelijk die wedstrijd helemaal niet.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Marça » 08-07-2018 08:47

Mackan68 schreef:Opvallend. Nemanja speelde namelijk die wedstrijd helemaal niet.

Ah, slordig! Hij zat inderdaad op de tribune bij die wedstrijd. Het is denk ik dan de algemene indruk die ik heb gekregen na de eerste oefenwedstrijden en de twee trainingen die ik afgelopen week heb bezocht.
Laatst bijgewerkt door Marça op 08-07-2018 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Satyr » 08-07-2018 10:17

Iemand gisteren bij de oefenpot geweest?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Mackan68 » 08-07-2018 12:17

Marça schreef:
Ah, slordig! Hij zat inderdaad op de tribune bij die wedstrijd. Het is denk ik dan de algemene indruk die ik heb gekregen na de eerste oefenwedstrijden en de twee trainingen die ik afgelopen week heb bezocht.
Dat ben ik zeker met je eens. Wat mij betreft begint hij het seizoen vanaf de linkerkant. Rojas lijkt op dit moment ook al beter in zijn vel te zitten dan Arber dus die zou ik mooi op rechts in de basis zetten. (Gebaseerd op de test met Zeneli vanaf rechts in de 1e helft gisteravond die ik niet heel geweldig vond) Arber had overigens wel een grote rol bij de goal van Vlap. Aan de andere kant had Rojas een goal in de 2e helft.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Mackan68 » 08-07-2018 12:44

Satyr schreef:Iemand gisteren bij de oefenpot geweest?

Jazeker. Als we mogen concluderen dat oefenwedstrijden begonnen worden met een beoogde basis voor komend seizoen dan ben ik niet meteen in jubelstemming. Die zag er gister namelijk als volgt uit:

Hahn
Schouten, Hoegh, Bulthuis, Pierie,
Thorsby, Vlap, Kobayashi,
Zeneli, Lammers, Mihajlovic

Dus nog steeds met het koppel Thorsby en Kobayashi wat wat mij betreft teveel van het zelfde is. Ik zie liever Kobayashi vervangen worden door Bruijn. Nu kan het zo zijn dat Yuki zo veel mogelijk moet spelen om hem enigzins in de etalage te plaatsen. Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat we die kwijt gaan raken. Net zo min als dat Arber zal gaan vertrekken in deze transferperiode.

Wat mij betreft zou de basis zo mogen zijn op basis van wat ik tijdens wedstrijden en trainingen heb gezien:

Hahn,
Floranus/Schmidt, Hoegh, Bulthuis, Pierie,
Vlap, Naess, Bruijn,
Rojas, Lammers, Mihajlovic

Frederiksen is een van de grootste talenten die er aan zit te komen. Tegen de amateurs deed hij het dan ook zeer verdienstelijk, maar gister tegen een iets serieuzere tegenstander zag je hem toch ineens een stuk minder in de wedstrijd. Daardoor zal Vlap het op dit moment winnen voor wat betreft de meest aanvallende plek op het middenveld. Verder zal Zeneli vol aan de bak moeten. Volgens mij zijn de cijfers qua goals en assists van zowel Nemanja als Marco gewoonweg beter. De acties van Zeneli zijn aardig, maar uiteindelijk gaat het om goals en assists en niet om de gefrustreerde reactie als er weer eens een actie mislukt. Dat zie ik alleen bij Arber en net als vorig jaar erger ik me daar een beetje aan. Laat eenvoudigweg je voeten spreken i.p.v dat misbaar op het veld.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Kaz_SCH » 09-07-2018 08:49

Denk dat je er niet ver naast zit, en in dat geval mag er echt nog wel wat bij.. En het is nog even afwachten hoe sterk en wanneer Schaars weer terug is. Als die fit is, speelt hij altijd.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2018-2019

Berichtdoor Wizard » 09-07-2018 11:53

Mackan68 schreef:Dus nog steeds met het koppel Thorsby en Kobayashi wat wat mij betreft teveel van het zelfde is. Ik zie liever Kobayashi vervangen worden door Bruijn. Nu kan het zo zijn dat Yuki zo veel mogelijk moet spelen om hem enigzins in de etalage te plaatsen. Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat we die kwijt gaan raken. Net zo min als dat Arber zal gaan vertrekken in deze transferperiode.

Ik vind het een moeilijke kwestie. Kobayashi is veel sterker in het combinatiespel, kortere werk en de passing. Daarnaast heeft hij een prima schot (onder Streppel mocht hij nauwelijks schieten rond de 16). Thorsby is de loper en heeft de duel- en kopkracht. Tevens kan je Thorsby door de lucht aanspelen. Toch verwacht ik nog wel dat minimaal één van beide verkocht wordt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten