Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor FeanFan88 » 17-05-2018 13:06

Nee, niet per se! En uiteraard is het een ieder zijn eigen keus om wel/niet te verlengen. Ik heb dit niet laten afhangen van de trainer, maar van de club. Ik wil deze club gewoon niet missen. Misschien ben ik wel te positief, maar liever het glas halfvol dan...
Forza Heerenveen!
Avatar gebruiker
FeanFan88
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 28-03-2018 18:20

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor camataru » 18-05-2018 08:07

nog niet verlengd. en ook nog steeds niet het gevoel of idee dat te moeten doen.
Na 24 jaar vaste klant seizoenkaart houder.
Ben ik ik voor het eerst in twijfel.

mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt in de club.
en dat sc Heerenveen niet meer mijn sc Heerenveen is .
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 18-05-2018 10:22

Ach, weet je de bal is rond.
Elk seizoen is weer anders.
Bestuurders zijn passanten, komen en gaan.
Trainers blijven niet, worden ontslagen of worden weer vervangen.
Spelers zijn er maar een of een paar jaar.
Wat blijft is de club en zijn supporters.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor DSCH » 18-05-2018 15:20

AllardP schreef:Helemaal eens Ebiede! De club lijkt te denken dat het aanschaffen van een seizoenkaart een economische afweging is, maar die is in mijn ogen 90% emotioneel. Je moet mensen het gevoel geven dat er iets bijzonders staat te gebeuren in het stadion, dat je echt niet mag missen. Resultaten, spektakel, jeugd die doorbreekt... Helaas is Eisenga te schijterig om ambitie uit te spreken, laat staan om een deel van de gigantische bankrekening te gebruiken om de club opnieuw op de kaart te zetten.

Elk jaar verliezen we weer een beetje glans; die vicieuze cirkel moeten we echt doorbreken.


Maar wat verwachten jullie dan dat onder zo'n mail staat? Gegarandeerd spektakel, veel jeugd die doorbreekt die we voor miljoenen gaan verkopen, elke wedstrijd minimaal 3 goals, we trekken een topspeler aan? Dat kunnen ze gewoon niet beloven, de benoemde dingen wel, ze zeggen gewoon hoe het is en weten zeker dat ze dat waar kunnen maken.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor badfrisianboy » 18-05-2018 15:35

Iemand enig idee hoeveel seizoenkaarten er al zijn verkocht? Heeft de club hier al mededelingen over gedaan?
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 18-05-2018 15:55

FeanFan88 schreef:Nee, niet per se! En uiteraard is het een ieder zijn eigen keus om wel/niet te verlengen. Ik heb dit niet laten afhangen van de trainer, maar van de club. Ik wil deze club gewoon niet missen. Misschien ben ik wel te positief, maar liever het glas halfvol dan...

Ik wil de club eigenlijk ook niet missen, maar het rukvoetbal van Streppel wél! Je kon je nooit echt voorbereiden op mooi voetbal, over mijn lijkmentaliteit van trainer én spelers, goed resultaat, aan zekerheid grenzende overwinningen en/of verliespartijen, regelmarig goede wissels die de tegenvallende wedstrijden om konden gooien, juiste spelers op juiste posities. Ik wil weer ongeveer in kunnen schatten tegen welke tegenstanders het normaal gesproken winst zou moeten zijn en tegen wie het lastig zal worden. Nu was het tegen zowat iedereen lastig. En ik weet dat je wel eens een misser kunt hebben en dat maakt niet uit. Wat wel uitmaakt is hoe je als team en coach die uitglijder begaat of overkomt. Geluk dwing je af, maar pech in zekere zin ook.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor AllardP » 18-05-2018 20:26

DSCH schreef:Maar wat verwachten jullie dan dat onder zo'n mail staat? Gegarandeerd spektakel, veel jeugd die doorbreekt die we voor miljoenen gaan verkopen, elke wedstrijd minimaal 3 goals, we trekken een topspeler aan? Dat kunnen ze gewoon niet beloven, de benoemde dingen wel, ze zeggen gewoon hoe het is en weten zeker dat ze dat waar kunnen maken.


Doe je nou met opzet dom? Natuurlijk kan de club niets garanderen, maar je kunt wel een ambitieuze doelstelling uitspreken (bv. top zes en minstens kwartfinale beker) en investeringen in de selectie beloven. Ik, en velen met mij, heb mij de afgelopen twee jaar doodgeërgerd aan de tevredenheid bij de club, de technische staf en de spelers over de magere resultaten en dito spel. We glijden elk jaar verder af richting de grijze middenmoot; de laatste keer Europees voetbal is alweer zes jaar geleden! De club lijkt dat prima te vinden, en jij blijkbaar ook, maar ik zeer zeker niet.

Overigens vind ik dat filmpje van FeanFan88 een mooi voorbeeld van hoe het ook kan. Maar dan mis ik nog steeds de ambitie die past bij een subtopper.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor DSCH » 19-05-2018 13:35

AllardP schreef: Doe je nou met opzet dom? Natuurlijk kan de club niets garanderen, maar je kunt wel een ambitieuze doelstelling uitspreken (bv. top zes en minstens kwartfinale beker) en investeringen in de selectie beloven. Ik, en velen met mij, heb mij de afgelopen twee jaar doodgeërgerd aan de tevredenheid bij de club, de technische staf en de spelers over de magere resultaten en dito spel. We glijden elk jaar verder af richting de grijze middenmoot; de laatste keer Europees voetbal is alweer zes jaar geleden! De club lijkt dat prima te vinden, en jij blijkbaar ook, maar ik zeer zeker niet.

Overigens vind ik dat filmpje van FeanFan88 een mooi voorbeeld van hoe het ook kan. Maar dan mis ik nog steeds de ambitie die past bij een subtopper.


Laat ik voorop stellen dat het van mij ook zeker wel wat ambitieuzer mag, ik las dat Buijs van Groningen al riep dat ze gaan voor het winnen van de play-offs. Dat zie ik bij ons helaas niet zo snel gebeuren, al is mijn eerste indruk van Olde Riekerink wel goed.

Waar het mij echter om ging is dat je zulke dingen niet moet gaan garanderen bij het aanschaffen van een seizoenkaart. Als je daarmee gaat adverteren gaan mensen er vanuit dat ze het krijgen. Het stond toch bij de voordelen van een seizoenkaart? Daar werd namelijk naar gerefereerd. Je kunt je ambities op andere manieren tonen, wat van mij dus ook wel wat vaker mag. Geef het aan in persconferenties, interviews en inderdaad laat filmpjes zien. Maar ga het niet beloven onder een advertentie van een seizoenkaart.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Beetle » 23-05-2018 16:22

In het dagblad van het Noorden staat een artikel over hoe de prijs ontwikkeling is van een seizoenskaart bij promovendus FC Emmen. Ze vergelijken daar de prijs van de goedkoopste kaarten van de eredivisie. En sc Heerenveen is daarbij erg gunstig t.o.v. de andere clubs.

FC Emmen wil vast en zeker op allerlei gebieden scoren, als het volgend seizoen voor het eerst in de eredivisie speelt.

De kans dat het in het rechter rijtje debuteert is niettemin groter dan een plek in het linker rijtje - het goede nieuws is dat dat voorlopig óók geldt voor de prijzen van seizoenkaarten.

De duurste kaart bij Emmen, die voor de Oost-tribune, kost 240 euro, dat is precies 100 euro meer dan het afgelopen seizoen in de Jupiler League. De goedkoopste seizoenskaart is 200 euro, dat is ietsje minder dan bij FC Groningen en een tientje meer dan bij die andere noordelijke club, Heerenveen. Daarmee nestelt Emmen zich op de elfde plek van de eredivisie.

Overigens hebben de fans zich niets aangetrokken van de prijzen: inmiddels zijn alle 4500 seizoenskaarten over de - al dan niet virtuele - toonbank gegaan. Vorig seizoen werden er duizend kaarten aan de man gebracht.

Afbeelding


Het gemiddelde van deze prijzen is €206,-
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 23-05-2018 19:11

Volgens mij zijn de prijzen voor de seizoenkaarten bij ons al drie jaar ongewijzigd, dat is ook zeker een compliment richting de club.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor GMV » 24-05-2018 07:53

Je kunt ook moeilijk gaan verhogen als je er steeds minder verkoopt natuurlijk.
GMV
Selectiespeler
 
Berichten: 317
Geregistreerd op: 29-10-2006 12:10
Woonplaats: Joure

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor AllardP » 24-05-2018 15:18

Precies, GMV.

Volgens VI is het toeschouwersaantal bij ons het meest gedaald van alle eredivisieclubs, met uitzondering van het gedegradeerde Roda. Dat verdient bepaald geen compliment (echt Marça, hoe kom je erop?) en bevestigt wat ik al een paar jaar op het forum roep: het bestuur moet ingrijpen om te voorkomen dat onze mooie club elk jaar verder afglijdt. Het geval van Twente toont aan hoe snel het kan gaan.

Stap 1: zorg voor een eerste elftal dat op zijn minst de strijd kan aangaan om een plek in de top-vijf. De tijd van elk jaar Europees is voorbij, maar eens in de drie jaar is toch niet onrealistisch? De laatste keer is alweer zes jaar geleden.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BakCristian » 24-05-2018 15:24

Ik blijf erbij dat ze meer moeten organiseren voor de mensen die in het stadion komen. Het moet een meerwaarde zijn om erbij te zijn.
Daarbij moeten ze mensen belonen als ze komen. Kortingen weggeven als ze alle thuiswedstrijden hebben bezocht. Of een kans op een VIP arrangement o.i.d..

Op feanonline kaartte iemand dit stadion aan: https://hardrockstadium.com/seating-experiences/

Dat is meegaan met de tijd (al weet ik ook dat dit stadion over the top is en niet bij ons past).
Dit soort dingen moet je echter wel overwegen en de juiste dingen eruit pikken en kijken wat er bij onze nuchtere Friese stijl past. De jeugd wordt in deze tijd door andere dingen geprikkeld dan 20 jaar geleden.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 24-05-2018 15:59

AllardP schreef:Precies, GMV.

Volgens VI is het toeschouwersaantal bij ons het meest gedaald van alle eredivisieclubs, met uitzondering van het gedegradeerde Roda. Dat verdient bepaald geen compliment (echt Marça, hoe kom je erop?) en bevestigt wat ik al een paar jaar op het forum roep: het bestuur moet ingrijpen om te voorkomen dat onze mooie club elk jaar verder afglijdt. Het geval van Twente toont aan hoe snel het kan gaan.

Stap 1: zorg voor een eerste elftal dat op zijn minst de strijd kan aangaan om een plek in de top-vijf. De tijd van elk jaar Europees is voorbij, maar eens in de drie jaar is toch niet onrealistisch? De laatste keer is alweer zes jaar geleden.


Euhh, ik heb het over de prijzen van seizoenskaarten, niet over het dalende aantal toeschouwers... :!:
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 24-05-2018 16:29

Marça schreef:
Euhh, ik heb het over de prijzen van seizoenskaarten, niet over het dalende aantal toeschouwers... :!:

En toch heeft het allemaal wel wat met elkaar te maken. Zeer wisselvallige seizoenen, mindere prestaties, tegenvallende spelers, dubieuze beslissingen van de trainer, minder spektakel gekoppeld aan goed resultaat, minder belangstelling om wedstrijden te bezoeken, eerder de voorkeur aan iets anders geven dan aan een avondje of middagje ergernis in Heerenveen. Meer twijfel over wel of niet verlengen (de meesten willen wel, maar wachten af hoe de club handelt) Als je dan ook nog eens de seizoenkaart zou verhogen met pak hem beet 10% dan is het een makkelijke optelsom om tot de conclusie te komen dat er meer mensen in plaats van twijfelen over weer een seizoenkaart de beslissing nemen van maar eens een jaartje, of langer, niet.
Een beetje vraag en aanbod verhaal. Ten tijde van de wachtlijst kon je zonder problemen je prijs iets verhogen. Dat zou nu niet meer zomaar gepruimd worden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Beetle » 24-05-2018 22:50

AllardP schreef:Precies, GMV.

Volgens VI is het toeschouwersaantal bij ons het meest gedaald van alle eredivisieclubs, met uitzondering van het gedegradeerde Roda. Dat verdient bepaald geen compliment (echt Marça, hoe kom je erop?) en bevestigt wat ik al een paar jaar op het forum roep: het bestuur moet ingrijpen om te voorkomen dat onze mooie club elk jaar verder afglijdt. Het geval van Twente toont aan hoe snel het kan gaan.


de degradatie van Twente gaf wel een mooie boost via TV gelden. Ik hoop maar dat dit niet wordt misbruikt voor dempen van financiële putten.

Ik hoop dat de nieuwe trainer het team weer volgens het oude recept kan laten spelen. Felle counters die ook afgerond worden.
Toe De Haan en Verbeek het nog samen deden.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor AllardP » 25-05-2018 00:56

Marça schreef:[Euhh, ik heb het over de prijzen van seizoenskaarten, niet over het dalende aantal toeschouwers... :!:


Die twee hebben met elkaar te maken: de club is gewoon niet in de positie om prijzen te verhogen en verdient daarom geen compliment daarvoor.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 25-05-2018 07:34

AllardP schreef:Die twee hebben met elkaar te maken: de club is gewoon niet in de positie om prijzen te verhogen en verdient daarom geen compliment daarvoor.


Je kunt natuurlijk ook alles vanuit een negatief en superkritisch oogpunt bekijken, ik pas daarvoor. De club kan genoeg redenen aandragen waarom de prijzen omhoog zouden moeten gaan, maar doet dat bewust niet. Dat is gewoon prima.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor badfrisianboy » 27-05-2018 10:00

Is er al een tussenstand bekend gemaakt van het aantal verkochte seizoenkaarten? Ik kan natuurlijk een bericht hebben gemist, maar de angstvallige stilte doet het ergste vermoeden. In mijn mailbox is het daarentegen een stuk drukker qua informatievoorziening. Inmiddels heb ik volgens mij al een vierde mail ontvangen van de club dat ik mijn seizoenkaart nog altijd niet heb verlengd.

Jaren terug kon ik mij niet voorstellen dat ik mijn seizoenkaart niet zou verlengen. Ik was elke wedstrijd in het stadion te vinden en kende het wedstrijdprogramma van het hele seizoen uit mijn hoofd. De hele week keek ik al uit naar het weekend en de volgende wedstrijd van mijn club.

Dat gevoel is eigenlijk verdwenen en vooralsnog heb ik nog totaal geen enkele zin in het nieuwe seizoen. Het aantrekken van Olde Riekerink heeft de twijfel een seizoenkaart te nemen alleen maar vergroot. Ondertussen is er nog geen nieuwe speler gepresenteerd en merk ik bij mezelf steeds minder binding met de club.

Of het de leeftijd is, of het jarenlange bestuurlijke wanbeleid bij de club, of de in mijn ogen matige communicatie vanuit de club naar haar achterban, of het drama voetbal onder twee jaar Streppel, of het steeds slechtere niveau van de eredivisie, het gedrag van voetballers die na één goede wedstrijd menen al klaar te zijn voor de volgende stap, of gewoon de verzadiging na 35 jaar sc Heerenveen......feit is dat ik totaal nog niet het gevoel heb om mijn seizoenkaart te willen gaan verlengen.

Als iemand als ik, die zoveel jaren zo fanatiek is geweest, dit gevoel al heeft dan vrees ik dat dit bij duizenden anderen net zo het geval zal zijn. Best een trieste constatering. Daarbij helpt het niet dat de familieleden om mij heen één voor één hun seizoenkaarten opzeggen of al hebben opgezegd.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 27-05-2018 11:06

Bij mij precies hetzelfde, er mist een bepaalde prikkel momenteel rondom de club. Nooit gedacht dat ik zo lang zou wachten met verlengen.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 27-05-2018 11:19

Ik denk eerlijk gezegd dat jullie een beetje te verwend zijn.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor badfrisianboy » 27-05-2018 11:57

BK2007 schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat jullie een beetje te verwend zijn.


Wellicht speelt het deels mee. Net zoals de overige mogelijke redenen kan dit bij mij onbewust ook meespelen.

Een reden, die ik nog niet eens gemeld heb is het feit dat alles in het voetbal draait om geld en als negatief gevolg daarvan de supporters maar op elk onmogelijk tijdstip mogen opdraven om naar het stadion te komen. Als je als supporter niet meer serieus genomen wordt en in mijn optiek de belangen van supporters geschaad worden moet de club, in mijn geval sc Heerenveen, haar supporters wel iets bieden om te blijven. En daar slaagt de club in mijn optiek niet meer in.

Ik heb de tijden meegemaakt waarbij we jarenlang onderin de eerste divisie speelden voor soms niet eens tweeduizend toeschouwers. En winnen of verliezen heeft bij mij nooit veel verschil gemaakt zolang het elftal gestreden heeft en zolang de club maar een visie heeft. Beide aspecten zie ik niet genoeg terug.

Maar elke supporter heeft zo zijn of haar eigen afwegingen om wel of niet te verlengen. En bij elke supporter zijn die ten allen tijde legitiem.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 28-05-2018 16:45

BK2007 schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat jullie een beetje te verwend zijn.

Over wat voor periode van 'verwennerij' heb je het dan? Het kan onmogelijk over een vrij kort verleden zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor AllardP » 29-05-2018 15:37

Marça schreef: De club kan genoeg redenen aandragen waarom de prijzen omhoog zouden moeten gaan, maar doet dat bewust niet. Dat is gewoon prima.


Noem er eens eentje dan? Er is zo veel vraag naar kaarten dat we best iets meer kunnen vragen? Het omgekeerde is het geval.

OT: Dat argument van 'verwende' supporters vind ik absolute flauwe kul. Forumbezoekers zijn hardcore fans - waarom zou je anders in je vrije tijd hier reaguren? - en het gebrek aan betrokkenheid bij deze groep is een heel slecht teken. Ik ben ervan overtuigd dat dit komt doordat de club niet meer nastreeft, maar slechts overleeft. We spelen onze potjes en het resultaat doet er nauwelijks toe: we komen tekort voor de subtop en zijn te groot om te degraderen. Maar dat laatste kan snel veranderen, zo heeft Twente ons geleerd...

Als we vervolgens ook nog eens zaaddodend voetbal spelen en de trainer zegt dat we niet moeten zeuren, dan haken zelfs de trouwste fans af. Wat dat betreft ben ik blij dat JOR als prioriteit heeft om de band met de fans te herstellen. Al zijn mooie woorden daarvoor natuurlijk niet genoeg.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 29-05-2018 16:04

AllardP schreef:Noem er eens eentje dan?


Wel eens van 'inflatie' gehoord? :wink:
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BakCristian » 30-05-2018 12:20

Weegt de inflatie op tegen de attractiewaarde? Steeds meer mensen kunnen het thuis ook ontvangen en vinden dat ook wel prima. Deze kijken 75% van de wedstrijden thuis en de voor hun interessante wedstrijden pikken ze eruit.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
BakCristian
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 14-05-2008 22:35
Woonplaats: Eksmoardersyl

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 31-05-2018 16:23

Fc Twente heeft er al 15000 verkocht
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Heerenveen rules » 31-05-2018 17:33

Ja joh? Zo, netjes voor JL!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 31-05-2018 17:38

Er moet bij ons ook wel iets spectaculairs gebeuren om snel meer kaarten te verkopen.
Gelukkig is het niet degradatie.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Heerenveen rules » 31-05-2018 22:18

Camataru terughalen!!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten