Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Trevorp » 25-04-2018 16:15

FeanYme schreef:Iemand trouwens enig idee wanneer we weer kunnen verlengen? Voorgaande jaren kon het in april al toch?


Vorig jaar kon dat vanaf 18 april inderdaad. Denk dat ze het even over de mei-vakantie heen tillen?
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor FeanYme » 25-04-2018 16:46

Mackan68 schreef:Ik meende dat ik net op de site zag dat dat vanaf 5 mei kan.


Oke dank! Ik vond het al vreemd dat het zo laat was.
HEERENVEEN
Avatar gebruiker
FeanYme
Selectiespeler
 
Berichten: 315
Geregistreerd op: 02-04-2014 08:48
Woonplaats: Wolvega

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor CrazyArgos » 25-04-2018 19:26

Eerst maar bekend maken wie de nieuwe trainer wordt, dan verlengen.
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor igo » 06-05-2018 11:46

We kunnen weer verlengen: www.ikverleng.nl

Leuk gedaan op deze manier trouwens.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wolliepoly » 06-05-2018 14:49

Nu nog ikverlengnietomdat.nl
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Joucke » 06-05-2018 15:26

Eerst maar eens een trainer presenteren en de selectie voor volgend seizoen op niveau brengen, anders koop ik niks...
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor CrazyArgos » 06-05-2018 20:43

Joucke schreef:Eerst maar eens een trainer presenteren en de selectie voor volgend seizoen op niveau brengen, anders koop ik niks...

Precies
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor edaluz » 07-05-2018 09:21

Nu er 1,3 miljoen aan extra tv-gelden zeker is gesteld kan de club nu de kans pakken om veel twijfelende seizoenkaarthouders binnenboord te houden. Heel simpel, door snel een aansprekende coach en aantal nieuwe spelers te strikken.

Het financiële risico a.g.v. afgehaakte seizoenkaarthouders is hierdoor praktisch volledig afgedekt.

Dus, tijd voor visie en daadkracht!
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 02-01-2008 19:49
Woonplaats: de hoofdstad

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor tha boelie » 07-05-2018 10:57

Afgelopen seizoen totaal niet aan klantenbinding gedaan. Eigenlijk alleen tegen PSV een spectaculaire wedstrijd gezien. Ben bang dat er weer een groot aantal seizoenkaarthouders hun kaart gaan opzeggen. Het is te hopen dat er snel een nieuwe trainer met naam gepresenteerd wordt. Daarnaast ook zo snel mogelijk een nieuwe spits aantrekken.

17 wedstrijden
6x winst,
5x gelijk
6x verlies

Doelpunten
3x 0
7x 1
7x 2

21 doelpunten in 17 wedstrijden, veel te weinig.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 07-05-2018 11:55

Tsja, als dit de manier van denken is ?
Van te voren weet je immers nooit hoe een seizoen eruit gaat zien.
Verleng dus maar gewoon.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Heerenveen rules » 07-05-2018 14:00

Ik verleng niks totdat de club iets van ambitie laat zien. Als ze met Steijn komen aanzetten em Veerman eerste spits maken, dan wordt het niet gemakkelijk om te gaan.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 07-05-2018 15:47

Maar goed een “grote” spits met “naam en faam” halen we toch niet. Is ook nooit ons beleid geweest.
Dat wordt weer een totaal onbekende Roemeen, bij wijze van spreken.

Op het vlak van trainers zal het afwachten worden.
Een grote naam zou kunnen, maar die kans is klein.
F de Boer, Bosz of Stam azen op een grotere club. Maar goed wie weet.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 07-05-2018 18:42

BK2007 schreef:Maar goed een “grote” spits met “naam en faam” halen we toch niet. Is ook nooit ons beleid geweest.
Dat wordt weer een totaal onbekende Roemeen, bij wijze van spreken.

Op het vlak van trainers zal het afwachten worden.
Een grote naam zou kunnen, maar die kans is klein.
F de Boer, Bosz of Stam azen op een grotere club. Maar goed wie weet.

De Boer en Stam schijnen zich daar over uitgesproken te hebben. Van Bosz is mij dat niet bekend. Heb je hier bronvermelding bij?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 07-05-2018 19:13

Joucke schreef:Eerst maar eens een trainer presenteren en de selectie voor volgend seizoen op niveau brengen, anders koop ik niks...


Je bent toch supporter van Heerenveen,toch niet van de trainer die er toevalig zit.Snap ook niet dat mensen afhaken onder de mom van:de champions league is van een veel hoger niveau....je kan toch ook gewoon in het weekend naar het ALS en doordeweek genieten van het hoger niveau van de champions league. Niet alleen het niveau van Heerenveen gaat achteruit ook die van de concurrentie we eindigen immers nog altijd in het linkerrijtje...maar bij die ploegen heerst er niet zoveel negativiteit als hier.wat is dat een ergenis,voor elke wedstrijd wordt er geroepen dat we er dik ingaan,de play-offs hoeven we niet in want daar zijn we volstrekt kansloos.enz.enz.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Joucke » 07-05-2018 20:54

Oh, krijgen we het "echte" vs "nep" supporter debat weer. Ik ben fan van Heerenveen, maar kan het via tv net zo goed of zelfs beter volgen. Ik heb geen behoefte aan 17x afreizen naar een stadion waar die "echte" fans vervolgens 90 minuten zitten zeuren en zeiken en fluiten omdat de coach er weer niks van bakt.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hilbi » 08-05-2018 07:36

Gisteren weer verlengd!
Avatar gebruiker
hilbi
Selectiespeler
 
Berichten: 453
Geregistreerd op: 15-06-2009 16:00

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Trevorp » 08-05-2018 08:30

Joucke schreef:Oh, krijgen we het "echte" vs "nep" supporter debat weer. Ik ben fan van Heerenveen, maar kan het via tv net zo goed of zelfs beter volgen. Ik heb geen behoefte aan 17x afreizen naar een stadion waar die "echte" fans vervolgens 90 minuten zitten zeuren en zeiken en fluiten omdat de coach er weer niks van bakt.


Dan ben je wél een echte fan, maar geen (actieve) supporter. En daar is niks mis mee. Zelf vind ik juist die emotie in het stadion (of überhaupt ergens langs de lijn) heerlijk, genieten. Die beleving ontbreekt natuurlijk thuis, hoewel je het daar inderdaad in principe beter kunt volgen. Datzelfde geldt natuurlijk ook als je naar een concert o.i.d. gaat. Dan ga je voor de beleving van het geheel, omdat je er bij wilt zijn, het meemaken. Niet omdat je dan beter kunt volgen.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-05-2018 10:11

Moet ik hard om lachen, om de mensen die komen als echte supporters te bestempelen en de wegblijvers als nepfans. Veel supporters dier er zondag waren, vertrokken direct na het laatste fluitsignaal. Niet even wachten en de vertrekkende spelers even bedanken. Zijn dat dan ook nepsupporters? Nooit achter de ploeg staan op Oost en Zuid. Zwijgend en emotieloos naar je clubje kijken, is dat echte fan zijn? Iedereen moet zelf bepalen hoe hij het beleeft, zonder weg te worden gezet als nepsupporter of echte fan. Ik ben het voetbal van de laatste jaren helemaal zat, heb weinig plezier meer in de gang naar het stadion op deze manier. En met mij velen. Als je dan twijfelt om te verlengen ben je een nepsupporter? Dan heb je geen idee wat je roept.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 08-05-2018 20:47

Als de wedstrijden een ergernis worden in plaats van vermaak..... De 'we vinden alles goed, zo lang we onze biertjes maar krijgen (om mee te gooien bij de schaarse goals)' supporters blijven sowieso wel. De wat oudere fanatieke supporters die het gepruts zo langzamerhand niet meer aan kunnen zien haken op een gegeven moment af. Maar neem van mij aan dat dat niet is omdat ze dat na 25, 30 of misschien nog wel langer graag willen!! Oordeel niet te snel over iemands beweegredenen om wel of niet te verlengen. Ik zou met het huidige voetbal écht geen 200 km per thuiswedstrijd gaan reizen om iedere keer teleurgesteld weer naar huis te worden gestuurd. En hoe slecht het voetbal bij andere clubs is doet niet terzake. Dat hoef ik gelukkig ook niet nog eens aan te gluren. Wedstrijden van onze club zijn bij tijd en wijle erg genoeg. Met als dieptepunt NAC uit en 80!! minuten tegen Feyenoord. En dan blijkt in 10 schamele minuten dat het allemaal wél kan. Zoiets heeft weinig met topsport te maken. Maar alles met het ontbreken van mentaliteit en de wil om te winnen en daarvoor alles te geven. Minimaal de helft van je 11-tal moet dat hebben. Met slechts 2 of 3 ga je het alsnog niet redden. Ook ik wacht af. Niets dwingt mij om snel te verlengen. Ruimte zat, tijd zat. De club is aan zet. Nieuwe trainer, nieuwe spelers of verlengen met bepaalde spelers. Oh ja, en al vrij snel al weer de wedstrijden in de voorbereiding. Ik ben bijzonder benieuwd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Surhuisterveen » 09-05-2018 12:13

Amen HR en Mackan. Geen enkele haast.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor camataru » 09-05-2018 17:14

mijn wil om te verlengen is er niet. na de winterstop ook geen enkele keer geweest.
Ik heb helemaal geen zin in dit gezapige gebeuren wat er op de mat te zien is.

Noem me geen nep supporter of wat, ik was er al bij in het ouwe stadion. Oost onoverdekt, bij sneeuw, regen, hagel en zonneschijn.
Heb alle stadions in Nederland gezien, ook de afgebroken en vergane glorie.

Maar ik vraag me af waarom ik me zelf ook nog langer pijnig. De club is mijn club niet meer.
Het voetbal is verschrikkelijk
Ben nu 41 en vanaf mijn 14'de kaart houder.
Maar ik denk dat ik het opgeef, de lol is er af.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 09-05-2018 17:43

We zullen straks wel zien hoe de kaartverkoop gaat...
De meesten verlengen maar vorig jaar was de trend al niet goed. Als dit doorzet ?
De directie mag zich wel achter de oren krabben om dit tij te keren.
Het begin mag gemaakt worden met een goede trainer in elk geval.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 16-05-2018 16:14

Dat is toch marketing van lik mn%$#@.
[img]De voordelen van een seizoenkaart:

- Een seizoenkaart geeft je toegang tot alle 17 thuiswedstrijden van sc Heerenveen in de Eredivisie.
- Bij deze wedstrijden heb je een vaste stoel in het Abe Lenstra stadion.
- Je hebt als seizoenkaarthouder voorrang om extra kaarten voor de topwedstrijden bij te kopen.
- Je scoort met je seizoenkaart korting bij diverse sponsoren.
- Je krijgt 10% korting op alle producten in de Feansjop (bedrukking, boeken en aanbiedingen uitgezonderd).
- Je ontvangt als eerste informatie over aantrekkelijke acties en aanbiedingen van onze zakelijke partners.[/img]


Dit trekt de mensen over de streep! Helemaal niets over ambities, spektakel in thuis wedstrijden etc..
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor AllardP » 16-05-2018 16:21

Helemaal eens Ebiede! De club lijkt te denken dat het aanschaffen van een seizoenkaart een economische afweging is, maar die is in mijn ogen 90% emotioneel. Je moet mensen het gevoel geven dat er iets bijzonders staat te gebeuren in het stadion, dat je echt niet mag missen. Resultaten, spektakel, jeugd die doorbreekt... Helaas is Eisenga te schijterig om ambitie uit te spreken, laat staan om een deel van de gigantische bankrekening te gebruiken om de club opnieuw op de kaart te zetten.

Elk jaar verliezen we weer een beetje glans; die vicieuze cirkel moeten we echt doorbreken.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 16-05-2018 16:57

@AllardP & @Ebiede

Stuur anders een twitter bericht naar Eisenga, hij reageert vaak op vragen. Kan hij de boodschap gelijk doorsturen naar de commerciele afdeling.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Joucke » 16-05-2018 18:10

Jazz schreef:@AllardP & @Ebiede

Stuur anders een twitter bericht naar Eisenga, hij reageert vaak op vragen. Kan hij de boodschap gelijk doorsturen naar de commerciele afdeling.

Mijn ervaring is dat Eisenga vaak reageert op positieve tweets, en de negatieve negeert...
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor AllardP » 16-05-2018 18:22

Ik zit niet op twitter, maar zou het heel goed vinden als iemand anders Eisenga zou aanspreken!
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 16-05-2018 19:52

Luuc Eisinga alias jonhy the selfciker... vindt zich zelf geweldig en dult geen tegenspraak of kritiek!

Het enige wat hij wil van de fans is alles accepterende ja-knikkers op de tribune.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor FeanFan88 » 17-05-2018 12:28

Ik vind eigenlijk dat de club wel degelijk op de emotie inspeelt. Deze video gaf mij iig kippevel! https://youtu.be/e4u-INKdkcE :stan: Ik heb alvast verlengd en alle vertrouwen in het nieuwe seizoen. Nieuwe trainer, nieuwe kansen!
Forza Heerenveen!
Avatar gebruiker
FeanFan88
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 28-03-2018 18:20

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Baas » 17-05-2018 12:49

FeanFan88 schreef:Ik vind eigenlijk dat de club wel degelijk op de emotie inspeelt. Deze video gaf mij iig kippevel! https://youtu.be/e4u-INKdkcE :stan: Ik heb alvast verlengd en alle vertrouwen in het nieuwe seizoen. Nieuwe trainer, nieuwe kansen!


Is nieuw per sé goed?
Ik ben ook van mening dat het niet veel slechter kon dan Streppel, maar..
Dat wil niet zeggen dat een nieuwe trainer (waarschijnlijk JOR) het beter gaat doen.
Ik moet het allemaal nog zien, uiteraard krijgt hij het voordeel van de twijfel, maar deze trainer is voor mij nog geen reden om de kaart te verlengen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten