''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor tha boelie » 26-01-2018 09:15

Denk dat het wel handig is dat er zo langzamerhand meer duidelijk komt. De eerste spelers met een aflopend contract van andere clubs moeten al weer een keuze maken. Dan is het wel handig om te weten wie de trainer is. Zie Mustafa Saymak, schijnt bij ons in de belangstelling te staan, z'on speler wil wel graag weten welke trainer er voor de groep staat. Dus Hamstra, maak bekend dat Streppel zijn contract niet verlengd wordt en ga op zoek naar een nieuwe trainer.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Mackan68 » 26-01-2018 16:51

Als ze Saymak binnen willen halen én willen verlengen met Streppel dan is het niet te hopen dat Mustapha informatie in gaat winnen bij Namli. Maar die kans is levensgroot aanwezig. Maar ach, hij loopt over een paar maanden uit contract en kan kiezen uit de beste optie. En dan moet je gewoon reëel zijn en beseffen dat onze club dat niet (meer) is. Zowel financieel als sportief.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Mackan68 » 26-01-2018 17:41

Andries Bakker net in Hjoed over wel verlengen met Streppel of niet: Je ziet het bij Groningen en WillemII waar na 2 jaar de trainers niet doorgaan. De kans lijkt me behoorlijk groot dat Streppel aan het eind van het seizoen vertrekt. Eisenga: We zijn een tegendraadse club. Laten we dat vooral zo houden en niet zo worden als heel veel andere clubs. Dat belooft weinig goeds...
Uiteraard laat ik me graag verrassen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Crash » 27-01-2018 21:17

Ach, Eisenga hoopt natuurlijk dat zijn werknemer het goed gaat doen de komende maanden en dat een besluit dan wel weer eens positiever kan uitvallen dan wanneer er nu een besluit zou moeten worden genomen. Ik vind het wel begrijpelijk. Naïef, dat wel, maar toch ook wel, vanuit Eisenga’s rol niet raar. Een interim tot aan het einde van het seizoen brengt je ook niets, tenslotte.

Ik verwacht zelf overigens geen wederopstanding van dit Heerenveen. Steppel wordt niet serieus genomen door de spelersgroep, welke zelf op belangrijke posities ook nog eens laakt aan kwaliteit. Aan het eind van het seizoen moeten alle partijen alsnog tot de conclusie komen dat twee jaar Streppel Heerenveen weinig goeds heeft gedaan. Dan volgt alsnog het te verwachtten afscheid.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-01-2018 22:04

De groep neemt Streppel niet serieus? Hoe kom je aan die info?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Peter » 27-01-2018 22:54

Ach je roept hier wat en er zijn genoeg die papegaaien. Dan wordt het vanzelf een dingetje en heb je je moment weer gehad.
Dat heb ik hier de afgelopen jaren wel meer zien gebeuren. Flauwekul en grote onzin. Als iemand iets roept moet die ook maar aantonen met controleerbare informatie dat wat er wordt gezegd ook de waarheid is. Zolang dat niet gebeurd is dat simpelweg onzin en is men alleen maar uit op eigen roem.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor abrikozenkoning » 28-01-2018 11:14

Kees Jansma beweerde zojuist bij de tafel van Kees dat Peter Hyballa al gesproken heeft met Groningen. Hyballa ontkende dat (logischerwijs), maar aan zijn gezicht te zien klopte het wat Kees vertelde. Ik ben persoonlijk wel fan van Hyballa en ik vind dat hij veel zinnigs te vertellen heeft bij (voornamelijk) Studio Voetbal. Tactisch zit het bij hem goed in elkaar en hij is ook een goede motivator. Het probleem met hem is alleen dat hij weinig ervaring heeft op het hoogste niveau. Met een zeer matig Nec ging het niet goed en daarvoor heeft hij voornamelijk jeugdelftallen getraind in Duitsland. Desondanks toch een gok die mij interessant lijkt.
abrikozenkoning
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 04-01-2015 20:54

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 28-01-2018 12:07

Van mij mag Hyballa naar Groningen gaan, denk dat ik snel klaar zou zijn met zo'n trainer of zoals jij het noemt motivator. De prestaties spreken ook niet echt in zijn voordeel. Daarnaast is het gewoon mijn type niet en hou ik op zo'n belangrijke positie niet zo van een gok.
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Fladian » 03-02-2018 13:03

Veel forumleden vragen om Sunday Oliseh als nieuwe trainer, maar de laatste tijd verschijnen negatieve geruchten over hem (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=322299). Natuurlijk zal dat het lot zijn van succes, maar waar rook is, is vuur zeggen ze wel eens.

Ik ben wel benieuwd hoe anderen hier tegen aan kijken.
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor tha boelie » 04-02-2018 12:59

Jaap Stam wordt waarschijnlijk ontslagen bij Reading, lijkt mij een prima opvolger.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-02-2018 13:58

tha boelie schreef:Jaap Stam wordt waarschijnlijk ontslagen bij Reading, lijkt mij een prima opvolger.

Mij niet. Jaap Stam is echt iemand die dan voor de korte termijn is. Zijn hart ligt in Engeland (Premier League), dus als hij hier trainer is en na 3 maanden komt er een plekje vrij in Engeland dan is hij weg. Dan kunnen we halverwege het seizoen op zoek naar een nieuwe
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 06-02-2018 09:28

Ik heb gisteren de uitzending van NOS studio voetbal even terug gekeken.
Peter Hyballa was hier (opnieuw) te gast samen met Ron Jans.
Ik mag graag naar deze man luisteren, hij zegt nuttige dingen en onderbouwd het goed.
Tevens heeft hij psychologie gestudeerd, iets wat m.i. een ontzettend groot pluspunt is als trainer.
Hyballa voetbalt graag vooruit, is voorstander van 4-3-3 en tevens houdt hij van hard werken.
Wat mij betreft past hij erg goed bij Heerenveen en ik zou hem graag als nieuwe trainer zien komend seizoen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor fuotbalgek » 06-02-2018 11:29

Baas schreef:Ik heb gisteren de uitzending van NOS studio voetbal even terug gekeken.
Peter Hyballa was hier (opnieuw) te gast samen met Ron Jans.
Ik mag graag naar deze man luisteren, hij zegt nuttige dingen en onderbouwd het goed.
Tevens heeft hij psychologie gestudeerd, iets wat m.i. een ontzettend groot pluspunt is als trainer.
Hyballa voetbalt graag vooruit, is voorstander van 4-3-3 en tevens houdt hij van hard werken.
Wat mij betreft past hij erg goed bij Heerenveen en ik zou hem graag als nieuwe trainer zien komend seizoen.


Ben het met je eens dat hij sterk overkwam. De prestaties van NEC onder zijn leiding staan daar als minpunt tegenover. Denk dat vooral belangrijk is een trainer te zoeken die andere accenten kan leggen dan Streppel, om de groep weer een volgende stap te laten maken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Wizard » 06-02-2018 13:16

Baas schreef:Peter Hyballa was hier (opnieuw) te gast samen met Ron Jans.
Tevens heeft hij psychologie gestudeerd, iets wat m.i. een ontzettend groot pluspunt is als trainer.

Waarom is een studie psychologie handig voor een voetbaltrainer?
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Otsje P » 06-02-2018 13:46

Wizard schreef:Waarom is een studie psychologie handig voor een voetbaltrainer?


Omdat het mentale aspect in het voetbal bijna net zo belangrijk is als het fysieke en technische deel. Als je dus een goed inzicht hebt in denkprocessen, mentale conditie enzovoorts, dan kun je daar als trainer je voordeel mee doen. We zijn niet allemaal gelijk en verschillende spelers zul je op verschillende manieren moeten stimuleren/behandelen om het beste uit zichzelf te halen.

De Veerman situatie van nu is een goed voorbeeld van hoe het niet moet, naar mijn idee.

fuotbalgek schreef:De prestaties van NEC onder zijn leiding staan daar als minpunt tegenover.


Want met die groep was meer mogelijk? In eerste instantie heeft hij ze volgens mij boven hun kunnen laten presteren, er zat gewoon niet meer in. Volgens mij is het team na zijn ontslag ook gewoon gedegradeerd.

Of is Gert Jan Verbeek nu ook ineens een slechte trainer, of Dick Advocaat? Als het materiaal gewoon echt slecht is, dan kan zelfs de beste trainer het helaas niet altijd vlot trekken.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 06-02-2018 13:47

Omdat ik denk dat het voorgekauwde tactische stukje uit de boekjes door iedere trainer wel op het bord getekend kan worden.
Ik vind dat het mentale aspect een heel belangrijke is, al wordt dit vaak onderschat.
Neem een voorbeeld aan Foppe.. Hij was geen grote voetballer volgens mij, maar weet toch wel hoe hij een ploeg moet coachen en gaf daarbij veel aandacht aan het psychologische aspect..
Je moet in de koppies van spelers kunnen kijken of in ieder geval proberen zo goed mogelijk aan te voelen hoe ze mentaal zijn.
Elf namen op papier zetten en een 'tactiek' daarbij verzinnen kan iedere Hans Worst.
Nogmaals: Mentaliteit is een heel belangrijk punt en iemand die psychologie gestudeerd heeft, heeft daarin een pluspunt m.i.
Daarbij lijkt Hyballa me een slimme man, die weet wat hij zegt en doet. Recht door zee, dus eerlijk en zeggen wat je denkt.
Er wordt wel eens gezegd ''voetballers zijn domme jongens'' (ja, ik weet dat er uitzonderingen zijn!). Daarom vraag ik mij ook wel eens af wat je als club moet willen: een oud-voetballer als trainer of iemand die het spelletje wel snapt, maar vooral erg pienter is.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor davp » 06-02-2018 14:51

Baas schreef:(...) Elf namen op papier zetten en een 'tactiek' daarbij verzinnen kan iedere Hans Worst. (...)


Was dat maar zo. Streppel heeft al moeite met het opstellen van de juiste spelers; opstellen van het juiste poppetje op de juiste plaats lukt nog minder; en als de tegenstander het net even anders doet heeft hij helemaal geen benul meer van 'tactiek'.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 06-02-2018 15:11

Ik zeg ook niet dat iedere Hans Worst de juiste 11 op papier zet :lol:
Nee, gekheid, ik wil met deze opmerking alleen benadrukken hoe belangrijk het mentale aspect is.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-02-2018 18:46

Hyballa? Die dorpsidioot?Aub niet. Dat is gewoon haast ziekelijk hoe die tekeer gaat. Dat past hier niet.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor BK2007 » 06-02-2018 21:42

Doe maar Fraser.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor zijlijner » 07-02-2018 03:38

Erwin Koeman is ook beschikbaar. Heeft ondertussen ook de nodige ervaring opgedaan
zijlijner
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 01-06-2013 18:40

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 07-02-2018 08:57

Heerenveen rules schreef:Hyballa? Die dorpsidioot?Aub niet. Dat is gewoon haast ziekelijk hoe die tekeer gaat. Dat past hier niet.


Ach man, dat valt best wel wat mee.
Die man is gepassioneerd, iets waar is Streppel niet op kan betrappen.
Daarbij vind ik het wel mooi om te zien dat een trainer een keer uit z'n plaat gaat.
Van Gaal deed ook wel eens gek, maar ook een toptrainer.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 07-02-2018 11:26

Man, die Hyballa staat 90 minuten als een gek langs de lijn. Dat is wat anders dan het wel eens gek doen van van Gaal.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor CrazyArgos » 07-02-2018 11:33

Heerenveen rules schreef:Man, die Hyballa staat 90 minuten als een gek langs de lijn. Dat is wat anders dan het wel eens gek doen van van Gaal.


Ik heb liever een man die 90 minuten langs de lijn staat te schreeuwen, dan iemand die dat dag en nacht doet via dit forum!
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor rust » 08-02-2018 12:26

Hyballa heeft wel de gunfactor. Maar alleen nog niet echt resultaten geboekt en vrij weinig ervaring. Zou kunnen werken met een ervaren man naast zich.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-02-2018 16:19

Fraser! Als je kijkt met hoeveel passie ze vandaag weer spelen. En dan zie je de avond ervoor Hoegh, Yuki, Schaars en co. over het veld hobbelen....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Thinkman » 11-02-2018 17:36

@CrazyArgos; prachtige opmerking hierboven :lol:


Hyballa en Fraser lijken me geschikte trainers. Streppel ook, als ie de rest van het seizoen alles wint.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor BK2007 » 14-02-2018 18:39

Stegeman ook beschikbaar.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-02-2018 19:20

Van middelmaat naar middelmaat. Niet aan beginnen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor AllardP » 15-02-2018 00:27

Hoezo is Stegeman middelmaat en Fraser niet? Stegeman heeft keurig naar de middelen van Heracles gepresteerd. In zijn eerste seizoen wist hij Heracles in de eredivisie te houden na een dramatisch begin van zeven nederlagen en twee jaar terug haalde hij zelfs Europees. Fraser heeft het aardig gedaan bij ADO en Vitesse, maar zeker niet uitzonderlijk. Vorig jaar won ie met Vitesse dan wel de beker, maar dit jaar vlogen ze eruit tegen een zootje amateurs (en de Europese campagne was een drama). Gezien de begroting staat Vitesse nu drie plaatsen te laag.

Wat mij betreft halen we een talentvolle trainer uit het buitenland. Of een Nederlander met buitenlandervaring. Ik ben helemaal klaar met figuren die wanhopig vasthouden aan de Hollandse school, die al jaren geen succes meer oplevert.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast