Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Wizard » 11-01-2018 12:43

JelleLawnmower schreef:
...

Ik heb je al privé een bericht gestuurd, maar ben dit soort opruiende en onsmakelijke taal op ons mooie forum een beetje zat aan het worden.
Voor de laatste keer: We gaan op dit forum niet teksten plaatsen die aanstalten tot opruiend gedrag geven richting de privésfeer van medewerkers van sc Heerenveen. We hebben een directie die onze club leidt en die over het wel/niet functioneren van personeel gaat. Wanneer je het daar niet mee eens, kan je protesteren in en rondom het stadion. Je kunt in het stadion spandoeken ophangen of teksten scanderen. Je kunt ook met z'n allen de spelers of de coach na afloop van de wedstrijd opwachten bij het verlaten van het stadion om je ongenoegen kenbaar te maken met woorden.
Daarbij vind ik dit soort acties walgelijk. laf en eerloos. Je laat iemands gezin, met name vrouw en kinderen er buiten.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor JelleLawnmower » 11-01-2018 20:19

On topic reactie staat onder aan na het reageren op wizard
@wizard je haalt alleen maar mijn reactie's weg omdat je het niet eens bent net zoals met het uitfluiten van woudenberg ,in dit wedstrijd topic ( LINK
en LINK )vliegen de verwensingen door de lucht en je haalt alleen mijn reactie weg omdat je mensen zoals ik geen fan vind blijkbaar zie hieronder jou citaat
link
Ik vind het te bespottelijk dat er 'fans' zijn die eigen spelers uitfluiten. Je mag jezelf nooit fan noemen als je daaraan meedoet. Nog bespottelijker dan de foute wissels van Streppel

Jij vind de volgende reactie van oldtimer daar kennelijk hardstikke normaal link
Jammer Jelle, kennelijk hoor je dan ook bij de debielen. Uitfluiten van eigen spelers is in alle gevallen fout. Maar waarschijnlijk ben je nog jong genoeg om dat te leren. Sterkte!
hierop reageer ik met een scheldwoord want na dat ik eerder al de mods heb opgeroepen iets tegen al dit gescheld te doen en geen actie ondernomen zie worden ga ik er van uit dat dit kennelijk mag. niet dus. niet als je jellelawnmower heet. alle anderen mogen mij kennelijk van jou voor idi**t kl**tzak en puisterige puber enz. uit schelden.

Eerder in dit topic wist jij zelf mijn woorden te kunnen verdraaien naar iets wat ik nooit bedoelde en noem je me gewoon een dkver!
Als ik de reacties hier zo lees, lijkt het wel alsof er een Cambuurinvasie van supporters onder de Heerenveensupporters is opgetreden.
"We begrijpen het wel wanneer iemand van de club op een negatieve manier de weg wordt versperd" en "we begrijpen het wel als iemand van de club thuis wordt opgewacht/opgezocht door supporters" ?????


Ik kan natuurlijk nu niet voor de duizendte keer reageren waarom het niet intimiderend is want de post waarin ik dat gisteren beargumenteerde en nog geen goed tegen argument voor terug heb gekregen verwijder je gewoon met als slap excuus dat het opruiend is (was het niet kon het oon niet zijn want niemand hier op dit forum op mijna weet het adres) dus lees dit topic nog maar even terug en dit keer wel goed lezen.

En haha over mijn schrijfstiijl praten en zeggen dat je daar klachten over binnen krijgt in PB dat was vast je goede vriend oldtimer AKA "jelle je bent een deb**l" ?

Je staat niet echt boven de partijen? misschien is het tijd om het moderator stokje over te dragen naar iemand die dat wel is?

En nu over Jurgen streppel:
jammer dat ik niet bij de paintball middag was had ik paintbals op streppel en reze kunnen schieten :-D
heb ook wedstrijd gezien tegen anderlecht streppel kan dit niet meer aan de praat krijgen.
JelleLawnmower
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 02-04-2017 15:38

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor AllardP » 11-01-2018 20:38

@Jelle. Je wilt iemand thuis opzoeken om hem over te halen ontslag te nemen. Schoolvoorbeeld van intimidatie; daar is echt geen geweld of bedreiging voor nodig. Is het je niet opgevallen dat helemaal niemand het hier met je eens is? Dat zou toch reden moeten zijn om nog eens goed na te denken.

Medeforumers voor rotte vis uitmaken is niet netjes, maar oproepen tot intimidatie is van een heel andere orde. Groot gelijk (en hoog tijd) dat Wizard hiertegen optreedt.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor JelleLawnmower » 11-01-2018 20:46

AllardP schreef:@Jelle. Je wilt iemand thuis opzoeken om hem over te halen ontslag te nemen. Schoolvoorbeeld van intimidatie; daar is echt geen geweld of bedreiging voor nodig. Is het je niet opgevallen dat helemaal niemand het hier met je eens is? Dat zou toch reden moeten zijn om nog eens goed na te denken.

Medeforumers voor rotte vis uitmaken is niet netjes, maar oproepen tot intimidatie is van een heel andere orde. Groot gelijk (en hoog tijd) dat Wizard hiertegen optreedt.

Mijn standpunt is nu bekend en ga niet meer over indiscussie ook omdat ik weet dat er macht misbruik plaats vind hier zie voorbeelden vorige post in dit topic. ik zou hem als ik jou was kopieren naar word als je hem nog eens wilt lezen want hij kan zo maar weg zijn straks. dat je zegt dat niemand het hier me eens is prima want ik weet dat dit forum niet bepaald representatief is voor het 9fanatieke) Heerenveen publiek.
En was het maar rotte vis. Dit is vele malen erger ik ken persoonlijk mensen die een gehandicapt kind hebben en die zouden dus helemaal niet op dit forum kunnen komen als zij zulke dingen lezen.
En zoals jij het zegt klinkt het heel erg wat ik zei maar zo is het niet. Een jeugdvriend van Streppel kwam met het idee.

Zie jij het trouwens nog in Streppel zitten? weet niet echt wat je mening over hem is.
JelleLawnmower
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 02-04-2017 15:38

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 11-01-2018 21:55

Straks is Zeneli weer terug voor de 2e seizoenshelft en komt er na Bulthuis nog meer versterking.
Zelfs met Streppel als trainer kan het gewoon weer helemaal goed komen.
Ik ben niet zo pessimistisch.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor TORCIDA » 11-01-2018 22:19

Je kunt het met Jelle eens zijn of niet maar de manier waarop men daar zijn afkeer op uit
is ook beneden pijl. Hij wordt gewoon uitgescholden. Daarnaast heeft hij direct aangegeven het te snappen
maar het niet zelf te zullen doen. Dan nog kun je het er niet mee eens zijn. Maar ook dan kunnen de meesten er niet
zonder kracht of scheldwoorden op reageren. En dan zijn de mods hier wel erg schijnheilig, want dat wordt wel getolereerd.
Dan meet je met 2 maten! En een mening goed of fout moet je op een forum kunnen uiten.
Als de mods hier niet mee om kunnen gaan of met 2 maten meten dan wordt het tijd om te stoppen
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Jazz » 11-01-2018 22:32

BK2007 schreef:Straks is Zeneli weer terug voor de 2e seizoenshelft en komt er na Bulthuis nog meer versterking.
Zelfs met Streppel als trainer kan het gewoon weer helemaal goed komen.
Ik ben niet zo pessimistisch.


Meer versterking? Waar baseer je dit op en op welke plek gaat deze nieuwe versterking spelen? Ik zie echt geen nieuwe basisspits in ons shirt verschijnen...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Superfries1994 » 11-01-2018 22:36

TORCIDA schreef:Je kunt het met Jelle eens zijn of niet maar de manier waarop men daar zijn afkeer op uit
is ook beneden pijl. Hij wordt gewoon uitgescholden. Daarnaast heeft hij direct aangegeven het te snappen
maar het niet zelf te zullen doen. Dan nog kun je het er niet mee eens zijn. Maar ook dan kunnen de meesten er niet
zonder kracht of scheldwoorden op reageren. En dan zijn de mods hier wel erg schijnheilig, want dat wordt wel getolereerd.
Dan meet je met 2 maten! En een mening goed of fout moet je op een forum kunnen uiten.
Als de mods hier niet mee om kunnen gaan of met 2 maten meten dan wordt het tijd om te stoppen

Je kunt het helemaal niet met Jelle eens zijn. Jelle zou het prima vinden dat Streppel thuis even wordt opgezocht, dat is simpelweg bedreiging en uiteraard strafbaar. Als je dat wel een goede gang van zaken vindt, dan is er echt wat mis. En zoals AllardP al zegt, het oproepen tot intimidatie is van een heel andere orde dan de krachttermen die hier soms rondvliegen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor TORCIDA » 12-01-2018 10:05

Als je vind dat iemand de plank volledig misslaat met zijn mening
is het voor sommigen hier heel moeilijk om niet persoonlijk te worden
Deze groep voelt zich dan volledig in het recht om inderdaad ook in pb’s te schelden
met ziektes en weet ik niet wat. De gutmensch zelf. De mods zullen dan objectiever
te werk moeten gaan. Maar jij ziet dat dus ook niet en vindt het acceptabel.
Uitschelden of verwenden kan ook intimiderend zijn
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 12-01-2018 11:09

On Topic please!!
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor JelleLawnmower » 12-01-2018 21:07

Okay Ruud mag je nou wel of niet elkaar uitschelden? en als de mods zeggen dat het niet mag maar het wel op grootte schaal toestaan dan levert het verwarring op. Het word echt tijd dat de moderators eindelijk eens iets doen aan de onbeschofte reacties en het costante op de man spelen wanneer mensen het niet met elkaar eens zijn, maar het lijkt dat enkele mods te veel vriendjes hebben die ze niet willen benadelen.

En iedereen lees mijn reacties nog maar eens terug want ik heb nooit opgeroepen om Streppel te intimideren wel heb ik besroken wat er in een Whatsapp groep speelt zonder ook maar iemand van dit forum uit te nodigen enzevoort.
OOK heb ik vertelt dat ik samen met vrienden met streppel heb gesproken zoals Wizard ook prima vind ik had niet met Streppel kunnen spreken als ik hem gewoon weg liet lopen omdat Streppel geen zin had (we hadden meer dan een uur op de parkeerlaats gewacht!) toen is er snel iemand in de richting gesprongen waar in Streppel wou lopen en hebben we gewoon met hem gepraat en zelfs nog met hem op de foto gegaan (toen was de slechte reeks nog niets zo ver als hij nu is :roll:)

ONTOPIC
Streppel in Youtube filmpje voor dat ertegen anderlecht werd gespeeldt https://www.youtube.com/watch?v=tkGMTz_qPTw
JelleLawnmower
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 02-04-2017 15:38

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 12-01-2018 21:59

TORCIDA schreef:Als je vind dat iemand de plank volledig misslaat met zijn mening
is het voor sommigen hier heel moeilijk om niet persoonlijk te worden
Deze groep voelt zich dan volledig in het recht om inderdaad ook in pb’s te schelden
met ziektes en weet ik niet wat. De gutmensch zelf. De mods zullen dan objectiever
te werk moeten gaan. Maar jij ziet dat dus ook niet en vindt het acceptabel.
Uitschelden of verwenden kan ook intimiderend zijn


Zegt wie? Wat was ik ook alweer? Een schijnheilige dwaas...Dus bovenstaand stuk is moeilijk te plaatsen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor AllardP » 13-01-2018 18:30

JelleLawnmower schreef:En iedereen lees mijn reacties nog maar eens terug want ik heb nooit opgeroepen om Streppel te intimideren wel heb ik besroken wat er in een Whatsapp groep speelt zonder ook maar iemand van dit forum uit te nodigen enzevoort.


Je begon met een berichtje dat het adres van Streppel was gepost in je Whatsappgroep, met een vette smiley ernaast. Die gebruiken mensen toch als ze iets leuk vinden? Vervolgens heb je gezegd dat mensen maar eens op bezoek moesten gaan bij Streppel omdat Hamstra hem niet ontslaat en hij nooit uit zichzelf zou opstappen. Dan hou je ook nog hele verhalen dat een vriendelijk huisbezoekje niet gelijk staat aan een bedreiging en meer dan dat gelul. Jij wilt het blijkbaar niet snappen, maar dat is domweg intimidatie.

Scheldpartijen op het forum vind ik iets heel anders. Daar heeft de club namelijk geen last van, maar alleen de betrokkenen. Neemt niet weg dat ik vind dat de mods daar ook wel een duidelijke grens mogen trekken.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor TORCIDA » 14-01-2018 18:40

rules of je verwijderd alles als moderator of niet, maar niet alleen hetgeen want niet past in je eigen straatje.

daarnaast, ik scheld niemand uit met ziektes en dergelijke en stuur ook geen pb's met dat soort strekkingen.

en inderdaad noemde ik jou zo, maar iemand een dwaas noemen is wel van een hele andere strekking dan bv ziektes toewensen, of bv bloedhond, hé wie zij dat ook alweer?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-01-2018 19:10

Waar heb mij om gaat Torcida is dat je je mensen aanspreekt op schelden en persoonlijk worden. Maar dat je het soms zelf ook doet. De pot verwijt de ketel. Dat staat los van het feit dat ik soms ook doorsla in wat ik roep na weer een nederlaag..
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Baas » 19-01-2018 11:14

Omroep Fryslan heeft een interview met onze trainer in de aanloop naar de wedstrijd tegen Vitesse.
Ik krijg echt de rillingen als ik naar deze man kijk... Hij ontwijkt iedere vraag, is niet duidelijk, durft niks te zeggen, echt totaal niet interessant. Geeft dan geen interview.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Silver » 19-01-2018 13:08

Baas schreef:Omroep Fryslan heeft een interview met onze trainer in de aanloop naar de wedstrijd tegen Vitesse.
Ik krijg echt de rillingen als ik naar deze man kijk... Hij ontwijkt iedere vraag, is niet duidelijk, durft niks te zeggen, echt totaal niet interessant. Geeft dan geen interview.

Waar, maar dit gevoel heb ik eigenlijk bij zo'n 99% van interviews met spelers, trainers, TD's etc. Het zijn toch vaak dezelfde repeterende riedeltjes, gehersenspoeld door mediatraining & een perschef die je in je nek hijgt. Het is de moeite van het kijken niet meer waard en anders zie je de nietszeggende koppen (de zogenoemde 'highlights' uit de interviews) op de knip&plak sites wel voorbijkomen en dan weet je ook wel genoeg.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor rust » 19-01-2018 17:03

Baas schreef:Omroep Fryslan heeft een interview met onze trainer in de aanloop naar de wedstrijd tegen Vitesse.
Ik krijg echt de rillingen als ik naar deze man kijk... Hij ontwijkt iedere vraag, is niet duidelijk, durft niks te zeggen, echt totaal niet interessant. Geeft dan geen interview.


Helemaal mee eens. Ook die desintresse van hem. Dat verongelijkte. Nietszeggend. Misschien zijn wij wel teveel verwend hoor met Foppe en Gert-Jan, maar dit is echt het andere uiterste.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Heerenveen rules » 19-01-2018 18:15

Schrijnend. Een nietszeggende persoonlijkheid. Zo snap ik helemaal dat we zo voetballen.....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor AllardP » 19-01-2018 22:08

Ik ben ook geen fan van Streppel, maar dit is spijkers op laag water zoeken. Typisch interview van een trainer die de tegenstander niet wijzer wil maken dan die is. Heb ik geen problemen mee.

Veel erger vind ik het commentaar na afloop van weer een nederlaag; niet alleen van Streppel, maar ook van onze aanvoerder. Altijd zo gelaten en relativerend. Als de direct betrokkenen zich al niet eens druk maken om winst of verlies, waarom de fans dan wel?
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Silver » 20-01-2018 20:29

AllardP schreef:Ik ben ook geen fan van Streppel, maar dit is spijkers op laag water zoeken. Typisch interview van een trainer die de tegenstander niet wijzer wil maken dan die is. Heb ik geen problemen mee.
?

Heb je gelijk in, dit kun je inderdaad zeggen over de voorbeschouwingen van alle trainers. Enige interessante in zo'n voorbeschouwing is de opstelling (die ze vaak toch niet geven om begrijpelijke redenen) en de fitheid/inzetbaarheid van spelers. De rest is meestal allemaal clichématig gebrabbel over de sterkte van de tegenstander, inzet, scherpte etc.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor fuotbalgek » 20-01-2018 21:20

Hoe verzin je het om met van Amersfoort achter Veerman te gaan spelen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor fuotbalgek » 20-01-2018 21:23

fuotbalgek schreef:Hoe verzin je het om met van Amersfoort achter Veerman te gaan spelen.


Had ik eerder moeten zeggen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Janneman » 23-01-2018 12:04

Ik dacht dat ze een goed trainingskamp hadden gehad? Ik zie dan ook werkelijk geen enkele verbetering in het spel, angsthazentactiek en een trainer die wel weer + punten zag. Vitesse speelde redelijk maar had Heerenveen iets meer de aanval gezocht dan nu dan had het een andere wedstrijd geworden dan dit gezapig potje. Streppel, your next!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Baas » 23-01-2018 13:06

Bij Helmond Sport komt de plek op de trainersstoel vrij.
Misschien kunnen we Jurgen daarheen sturen? :lol:
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor tha boelie » 23-01-2018 22:09

Vandaag had de selectie ook weer vrij af, ik snap er helemaal niks van.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor rust » 24-01-2018 00:30

Zo klaar met deze man... Hij past hier gewoon niet.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 24-01-2018 08:21

Daarbij is de coach ook het uithangbord van de club.
Een aspect dat onderschat wordt want wie vertegenwoordigd de club dan naar buiten ?
Eisenga zie je niet.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Baas » 24-01-2018 09:12

tha boelie schreef:Vandaag had de selectie ook weer vrij af, ik snap er helemaal niks van.

Je moet ze wel belonen voor het punt, het goede spel en de strijdlust van afgelopen zaterdag natuurlijk :roll:
Daarbij is het ook helemaal niet verontrustend dat Schaars na de wedstrijd aangeeft dat nog niet iedereen conditioneel in orde is...
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor g11 » 24-01-2018 17:41

Ook de KNVB helpt mee om ons voortijdig van deze trainer te verlossen en stelt de meest dramatische scheidrechter op. Jammer voor Kik maar er hoeft maar een speler van Sparta te vragen om een kaart en de held met de fluit zal hem de gele of rode kaart laten zien.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten

cron