Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor pes5 » 11-01-2018 08:06

Eisenga wordt betaald om beslissingen te nemen. Bloemers wilde meer maatwerk in de sponsorpakketten, maar Eisenga wilde daar niet aan. Geen hoge kortingen, want dan kan krijg devaluatie van je merk. Of dat de juiste koers is, valt nog niet te zeggen, maar het is wél zijn taak om dan een beslissing te nemen. Mocht volgend jaar blijken dat dit niet de goede keuze was, dan is hij verantwoordelijk, maar het is nu veel te vroeg om te roepen dat dit een slechte beslissing is.

Dat hij en Bloemers elkaar niet mogen is onzin. Dat ze een verschil in visie hebben, klopt wel.

Dat de LC eigen aannames doet, omdat ze geen verhaal krijgen van Eisenga en Bloemers zelf, is zeer kwalijk.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 11-01-2018 10:00

pes5 Over het eerste gedeelte, prima. Dat is ontzettend knullig, maar kan toch niet gegooid worden op het feit dat Kamminga niet wist wat haar takenpakket was? Je geeft hier zelf ook aan dat de LC hier fout zit met deze berichtgeving.


ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar wat in de lc staat klopt voor bijna 99 %

Zij is overgehaald om de functie van Bloemers over te nemen, tevens was ze de 2e persoon die hiervoor benaderd was, eerder al iemand van Groen Leven. Dit was tevens een goede relatie van Bloemers.

Wat ook bijzonder is als je bij je hoofdsponsor iemand benaderd om bij je te komen werken.....

Wel wist ze dat ze deel ging uitmaken van het management. Ze is raar gezegd gewoon ingepalmd, overgehaald.

en wat hij nu doet op twitter, is gewoon een kat in het nauw... hij heeft een behoorlijk groot ego en een plaat voor z'n kop.
ook deze manager heeft moeite om mensen in hun waarde te laten, evenals Veenstra. Riemer kon dit wel.

En de relatie Bloemers Eisinga is veel slechter dan jij nu aangeeft, Bloemers is behoorlijk beschadigd door Eisinga, dat gaat veel verder dan een zakelijk verschil van inzicht
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kaz_SCH » 11-01-2018 10:20

Het maakt blijkbaar niet uit wie de baas is op commerciële zaken, na verloop van tijd begint het personeel te muiten. Keer op keer. Misschien tijd om daar de bezem eens door te halen, het klinkt zo vastgeroest allemaal.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 11-01-2018 12:44

pes5 schreef:Eisenga wordt betaald om beslissingen te nemen. Bloemers wilde meer maatwerk in de sponsorpakketten, maar Eisenga wilde daar niet aan. Geen hoge kortingen, want dan kan krijg devaluatie van je merk. Of dat de juiste koers is, valt nog niet te zeggen, maar het is wél zijn taak om dan een beslissing te nemen. Mocht volgend jaar blijken dat dit niet de goede keuze was, dan is hij verantwoordelijk, maar het is nu veel te vroeg om te roepen dat dit een slechte beslissing is.

Dat hij en Bloemers elkaar niet mogen is onzin. Dat ze een verschil in visie hebben, klopt wel.

Dat de LC eigen aannames doet, omdat ze geen verhaal krijgen van Eisenga en Bloemers zelf, is zeer kwalijk.


Als dit alles is, dan is er dus weinig aan de hand feitelijk.
Ik denk dat Eijsenga gelijk heeft in de kwestie van "maatwerk" hoge kortingen moet je niet geven om hetzelfde als sponsor te krijgen voor je pakket. Dan geeft toch alleen weer scheve verhoudingen bij sponsoren die wel het volle pond betalen. Of niet ?
Verder heb ik ook gelezen dat Bloemers eigenlijk niet zo veel meer zin had om zoveel en ver te reizen en is het ook erg opvallend dat hij zo snel weer een andere baan had. Alsof het al helemaal voorbereid was. Misschien dreef Bloemers het allemaal wat op de spits.
De LC moet je eigenlijk niet lezen als het over onze club gaat. Het is altijd negatief en dat kan ook niet anders voor zo'n Cambuur krant.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Irevino » 11-01-2018 14:24

Kaz_SCH schreef:Het maakt blijkbaar niet uit wie de baas is op commerciële zaken, na verloop van tijd begint het personeel te muiten. Keer op keer. Misschien tijd om daar de bezem eens door te halen, het klinkt zo vastgeroest allemaal.


Hier sluit ik mij helemaal op aan! We zitten nu constant te redeneren dat de leidinggevende van deze afdeling het verkeerd doet. Maar misschien staat deze afdeling helemaal niet achter veranderingen. (ik zal ook even wat aannames erin gooien, gebeurt hier al genoeg :lol: )

Verder vind ik het sterk wat Eisenga doet, hij heeft een bepaalde visie en dat strookt misschien niet met die van Bloemers. Dan kan je er beter mee stoppen. Iedereen heeft er een mening over, maar dit soort situaties gebeuren ook bij de grote ondernemingen uit elk dorpje. Maar wij hebben natuurlijk een bepaalde binding met de club dat we alles willen weten, maar alles weten maakt niet gelukkig.

Nog even over dat waardeloze stukje van Omrop Fryslan. Mensen ik ben een klootzak want 2 mensen hebben dat gezegd. 50 mensen vinden mij wel aardig, maar omdat die andere twee zeggen dat ik een klootzak ben, dan ben ik dat ook. Dit is gewoon letterlijk de journalistiek die Roelof de Vries levert aan Omrop Fryslan.

Ik denk dat mensen die op dit forum reageren werken bij bedrijven waar nooit aan de hand is, want het is toch zo gek dat Bloemers wordt ontslagen. Jongens even met de realiteit meegaan.
Irevino
Nieuw talent
 
Berichten: 118
Geregistreerd op: 03-06-2015 21:53

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor 12eMan » 11-01-2018 14:59

TORCIDA:

Met alle respect maar persoonlijk vind ik jou véél te ver gaan met je insinuaties, zogenaamd afkomstig van een goede bron.

Je noemt je bron niet(logisch) maar geeft wel heel veel prijs met voornamelijk cliffhangers. Zeker deze laatste zin "Bloemers is behoorlijk beschadigd door Eisinga, dat gaat veel verder dan een zakelijk verschil van inzicht", is zonder bronvermelding te idioot voor woorden. Waar zinspeel je op? Heeft Bloemers in het broekje van mevrouw Eisinga gegraaid? Inderdaad, net zo belachelijk als jou opmerking....!!

Vooropgesteld, je kan best gelijk hebben, maar dan nog, je gaat te ver! Ik ben er 100% van overtuigd dat dergelijke teksten hier, en ook op FO, gretig aftrek vinden gezien het huidige sfeertje wat er momenteel hangt onder de internetsupporters, maar het is onnodig opruiend(als je weigert je bron te vermelden). Houd deze info voor jezelf, zo zal jouw bron het ook bedoeld hebben....

Ik weet zeker dat er meegelezen wordt op dit forum. Jouw bron is vast ook erg blij met de lekkage van al deze informatie aangezien het niet lang zal duren voordat het "gaatje in de organisatie" ontdekt wordt. Of ben jij je eigen bron?
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-01-2018 18:22

Zou de club nu echt de tweede seizoenshelft ingaan met 2 spitsen die het niveau niet hebben?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 11-01-2018 18:54

Irevino schreef:
Ik denk dat mensen die op dit forum reageren werken bij bedrijven waar nooit aan de hand is, want het is toch zo gek dat Bloemers wordt ontslagen. Jongens even met de realiteit meegaan.

Bloemers is niet ontslagen. Zijn contract werd niet verlengd. Een en ander lijkt in een stroomversnelling te zijn gekomen door het benaderen van 2 opvolgers, waarvan er 1 een goede band heeft met Bloemers. Eisenga twitterde gister overigens dat dit niet waar is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 11-01-2018 22:29

12e man, enerzijds zeg je dat ik insinueer anderzijds snap je dat ik m’n bron niet prijs geeft.
Dan kom je met n kul opmerking over in het broekje gegraaid. Ik weet niet wat je wilt toevoegen
maar je slaat de plank nu wel mis. Je spreekt jezelf daarnaast n paar tegen.

Waarom zou de waarheid niet gezegd mogen worden. Daarnaast heeft de Lc en OF een vrij goed veld geschetst
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 11-01-2018 22:30

Bloemers heeft de eer aan zich zelf gehouden en heeft de functie aanpassing niet geaccepteerd
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Superfries1994 » 11-01-2018 22:39

Mackan68 schreef:Bloemers is niet ontslagen. Zijn contract werd niet verlengd. Een en ander lijkt in een stroomversnelling te zijn gekomen door het benaderen van 2 opvolgers, waarvan er 1 een goede band heeft met Bloemers. Eisenga twitterde gister overigens dat dit niet waar is.

Bij zijn komst medio 2016 werd gemeld dat Bloemers een contract had tot de zomer van 2017. Daarna is er volgens mij niets gemeld over zijn contract. Sowieso is het vrij vreemd om een contract halverwege het jaar af te laten lopen, lijkt me?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 12-01-2018 03:24

Superfries1994 schreef:Bij zijn komst medio 2016 werd gemeld dat Bloemers een contract had tot de zomer van 2017. Daarna is er volgens mij niets gemeld over zijn contract. Sowieso is het vrij vreemd om een contract halverwege het jaar af te laten lopen, lijkt me?

Wat Torcida zegt. Hij is opgestapt omdat er met zijn functie gerotzooid werd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor 12eMan » 12-01-2018 08:56

TORCIDA schreef:12e man, enerzijds zeg je dat ik insinueer anderzijds snap je dat ik m’n bron niet prijs geeft.
Dan kom je met n kul opmerking over in het broekje gegraaid. Ik weet niet wat je wilt toevoegen
maar je slaat de plank nu wel mis. Je spreekt jezelf daarnaast n paar tegen.

Waarom zou de waarheid niet gezegd mogen worden. Daarnaast heeft de Lc en OF een vrij goed veld geschetst


TORCIDA:

Snap je zelf nog wat je intikt?

Ja, je bent aan het insinueren. Met een hoop bombarie talloze tipjes van de sluier oplichten zonder concreet te worden. Bronnen vermelden? Nee dat kan natuurlijk niet maar we blijven gewoon de boel opstoken met een waardeloze opmerking over een conflict dat verder gaat dan het zakelijke aspect. Mijn reactie daarop is net zo idioot, dat geef ik ook aan, en was ter vergelijking. Jij insinueert zaken(met zogenaamde bronnen) zonder echt concreet te worden terwijl jij "schijnbaar" overal van op de hoogte bent. Dat gaat er hier lekker in want klagen en zeiken is een 2e natuur van vele supporters geworden. Geeft dat een kick of zo? Voel je je belangrijk?

Natuurlijk mag de waarheid gezegd worden, maar door de betrokkenen zelf. En als jij vindt dat jij dat moet doen, dan òf het hele verhaal, òf niks. Dit is tè makkelijk. Het beeld wat LC en OF schetst is prima en ogetwijfeld een van de vele mogelijke versies. Dit klakkeloos voor waarheid aannemen is een tikkeltje naïef, vindt je niet?

Fijn weekend!!
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 12-01-2018 09:46

12e man dan geloof je het toch niet? Moet jij weten. En als het verhaal je niet aanstaat lees je het niet.
Dat ik hier iets neer zet over het reilen en zeilen van dit moment moet ik toch zelf weten. Wie zegt jou dat mijn bron
Het erg vind dat ik hier iets over schrijf. Wat weet jij daar nu van?

Hoezo mag je hier niks vermelden zonder een bron te vermelden ? Maak jij dat uit? Mogen we alleen maar positief nieuws melden? Daarnaast insinueer ik niets, hetgeen ik hier schreef wordt op meerdere plekken bevestigd. Dat de Lc het heeft over
Veenstra 2.0 hoor je mij niet zeggen, maar dat de gang van zaken omtrent Bloemers en Kamminga niet deugd is een feit
en is echt een grote fout van Luuc. Daarnaast klaag ik hier niet over. Op dit moment ben jij de enige nu hier die loopt te klagen en zeiken

En inderdaad 12e man ik geil er enorm op als jij niet met dit soort berichten om kunt gaan dan voel ik mij super belangrijk, geeft een enorme kick , Wie ben jij dan wel niet ?

En hetgeen ik schetste stond hier al voordat de Lc en of OF berichtte (stoer he!) ik heb ook nergens geschreven dat mijn bron de Lc zou zijn, wel dat zij goed geïnformeerd zijn.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Baas » 12-01-2018 09:52

Ik denk dat TORCIDA wel aardig in de buurt van de waarheid zit 12e man.
Uiteraard mag je dat geloven of niet.
Misschien is het een idee om zelf eens te gaan graven en proberen achter de waarheid te komen.
Kun je daarna hier ook melden of je er naast zat met je opmerking 'klakkeloos overnemen' ;)
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor 12eMan » 12-01-2018 11:37

Baas schreef:Ik denk dat TORCIDA wel aardig in de buurt van de waarheid zit 12e man.
Uiteraard mag je dat geloven of niet.
Misschien is het een idee om zelf eens te gaan graven en proberen achter de waarheid te komen.
Kun je daarna hier ook melden of je er naast zat met je opmerking 'klakkeloos overnemen' ;)


Gaat mij niet om "aardig in de buurt" te zitten Baas. Waar dan wel om? Lees het nog eens na.

Succes!
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Thinkman » 12-01-2018 11:47

Ik ben het eens met 12e man en zijn argumenten. En waarschijnlijk velen met mij. Ja dat is een aanname inderdaad ;)
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 12-01-2018 22:15

Leg s uit 12e man waar gaat het dan om, zul jij even bepalen wat ik of een ander hier wel of niet neer mogen zetten? Omdat jij een andere mening hebt of het opruiend is? Uit alles krijg ik het gevoel dat je me gelooft en dat je feitelijk baalt dat het opnieuw weer onrustig is en dat je het liever niet had gelezen. Kom dan hier niet op het forum, de kans dat je dit hier zult lezen is aannemelijk. Daarnaast geef je zelf aan dat dit voer is voor internetsupporters, wat doe jij hier dan?

En dat belerende toontje " lees maar terug " "succes" je vind jezelf wel heel wat of niet?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 13-01-2018 12:26

pes5 schreef:Eisenga wordt betaald om beslissingen te nemen. Bloemers wilde meer maatwerk in de sponsorpakketten, maar Eisenga wilde daar niet aan. Geen hoge kortingen, want dan kan krijg devaluatie van je merk. Of dat de juiste koers is, valt nog niet te zeggen, maar het is wél zijn taak om dan een beslissing te nemen. Mocht volgend jaar blijken dat dit niet de goede keuze was, dan is hij verantwoordelijk, maar het is nu veel te vroeg om te roepen dat dit een slechte beslissing is.

Dat hij en Bloemers elkaar niet mogen is onzin. Dat ze een verschil in visie hebben, klopt wel.

Dat de LC eigen aannames doet, omdat ze geen verhaal krijgen van Eisenga en Bloemers zelf, is zeer kwalijk.


Pes5 legt het toch uit ? Laat je toch niet gek maken door media die er weer een negatieve draai aan proberen te geven.
Het is een stormin een glas water als je het mij vraagt. Laat Eisenga nu maar zijn best doen op het vinden van goede mensen.
Hij hoeft dat natuurlijk niet alleen te doen. :wink:

Noem maar eens wat namen voor commercieel directeur :D
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor 12eMan » 15-01-2018 09:53

TORCIDA schreef:Leg s uit 12e man waar gaat het dan om, zul jij even bepalen wat ik of een ander hier wel of niet neer mogen zetten? Omdat jij een andere mening hebt of het opruiend is? Uit alles krijg ik het gevoel dat je me gelooft en dat je feitelijk baalt dat het opnieuw weer onrustig is en dat je het liever niet had gelezen. Kom dan hier niet op het forum, de kans dat je dit hier zult lezen is aannemelijk. Daarnaast geef je zelf aan dat dit voer is voor internetsupporters, wat doe jij hier dan?

En dat belerende toontje " lees maar terug " "succes" je vind jezelf wel heel wat of niet?


TORCIDA:

Kerel toch, waarom zo opgefokt? Ik zal je nog een keer mijn punt duidelijk maken.

Natuurlijk bepaal jij wat je schrijft. En ik bepaal of ik dat wil lezen en geef tevens mijn mening als ik dat wil. Want daar is het forum voor. Dus als ik dan vind dat jij er iets te veel spectakel van maakt door van alles te insinueren zonder concreet te worden(en dus allerlei speculaties in de hand werkt) met uiteraard een zéér betrouwbare bron, dan vind ik dat je te ver gaat(jij probeert Eisinga persoonlijk te beschadigen door te stellen dat het conflict met Bloemers verder gaat dan het zakelijke maar benoemd niet wat er dan wel is). En als het die goede bron van jou niet uit zou maken(optie die jij aan reikt), noem dan ook man en paard, èn vertel het hele verhaal, of helemaal niet......

Trouwens, waarom zou ik jou niet geloven? Dat is helemaal het punt niet. Sterker nog, het zou heel goed kunnen en ja, is het erg dat ik dan baal van die nieuwe onrust? Daar balen we neem ik aan toch allemaal van?

Even iets uit de wereld helpen trouwens: Met internetsupporters bedoel ik niks negatiefs. Ik ben het ook en bedoel dit enkel als een supportersgroep die met elkaar communiceert via internet, en waarvan ongetwijfeld velen ook het ALS bezoeken. Niks meer en niks minder.

Mijn toon is niet belerend bedoeld TORCIDA. Bovendien was die post niet aan jou gericht. Ik ga ervan uit dat ik met jou een inhoudelijke discussie kan voeren op een fatsoenlijke manier. En dat laatste begint stilaan uit de hand lopen helaas.
Ik heb het gevoel dat onze denkwijze wel eens dichterbij elkaar zou kunnen liggen dan jij denkt, alleen verschillen we erg van mening over wat je kunt delen met een ander en wat niet. Laten we het daar maar bij houden.
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 15-01-2018 12:50

Hou eens op hiermee.
Doe dit via een PB of zo.

Is er nog nieuws mbt "directie & raad van commissarissen" ?
Hoe moet het nu verder met de nieuwe Commercieel Directeur, is er wat nieuws ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-01-2018 16:56

Goede teksten van Hamstra over de jeugdopleiding en Skoatterwald. Zou mooi zijn als ze zo snel mogelijk kunnen beginnen met de nieuwe faciliteiten.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 17-01-2018 17:07

https://www.feanonline.nl/nieuws/bestuu ... im-positie

Luuc Eisenga heeft dus Robert vd Werf gepolst voor een interim periode. Vraag me af of dit voor de positie van Eisenga zelf een goede beslissing is. Want zoals er in het artikel staat met een mooie spreuk, zijn Eisenga en vd Werf niet de beste vrienden en zou het tussen hun best eens kunnen botsen. Dit zou voor Eisenga niet handig zijn want vd Werf heeft een groot netwerk binnen Heerenveen. Misschien een beetje vaag hoe ik het vertel maar het is een gevoel dat dit wel eens goed mis kan lopen.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Thinkman » 17-01-2018 18:19

GeraldSibon35 schreef:https://www.feanonline.nl/nieuws/bestuur-beleid/146960/eisenga-polst-oude-bekende-sc-heerenveen-voor-interim-positie

Luuc Eisenga heeft dus Robert vd Werf gepolst voor een interim periode. Vraag me af of dit voor de positie van Eisenga zelf een goede beslissing is. Want zoals er in het artikel staat met een mooie spreuk, zijn Eisenga en vd Werf niet de beste vrienden en zou het tussen hun best eens kunnen botsen. Dit zou voor Eisenga niet handig zijn want vd Werf heeft een groot netwerk binnen Heerenveen. Misschien een beetje vaag hoe ik het vertel maar het is een gevoel dat dit wel eens goed mis kan lopen.


Toen Bloemers vertrok werd geroepen dat dit juist kwam omdat hij en Eisenga geen vrienden waren, door bovenstaande suggestie wordt dat een stuk minder realistisch als argument.
Volgens mij hoeven mensen in een bedrijf niet beste vrienden te zijn en mag het ook best schuren daardoor worden resultaten behaald. Als je maar goed en professioneel kunt samenwerken en besluiten uiteindelijk accepteert.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 17-01-2018 19:41

Thinkman schreef:
Toen Bloemers vertrok werd geroepen dat dit juist kwam omdat hij en Eisenga geen vrienden waren, door bovenstaande suggestie wordt dat een stuk minder realistisch als argument.
Volgens mij hoeven mensen in een bedrijf niet beste vrienden te zijn en mag het ook best schuren daardoor worden resultaten behaald. Als je maar goed en professioneel kunt samenwerken en besluiten uiteindelijk accepteert.

Volgens mij hadden ze verschillende ideeën over het commerciële gedeelte. Dat wel of niet door 1 deur kunnen is volgens mij nogal opgeblazen. Goede collega's hoeven niet persé goede vrienden te zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor pes5 » 17-01-2018 22:06

Eisenga en Bloemers hebben geen persoonlijke vete.

Bloemers was maandag ook gewoon aanwezig en zal ook gewoon de wedstrijden van Heerenveen blijven bezoeken.

De pers gaat verhalen ophangen, omdat de beleidsbepalers in Heerenveen keurig de discussies intern houdt, zoals het hoort.

Daarom is het ook schandalig als iemand als iemand van Koopmans dit soort teksten aan iemand van VI overhandigt. Ten eerste weet hij niet hoe het zit en tweede discussieer je binnenskamers en niet via de media.

Dit is zeer schadelijk voor de club en als ik dan ook een sensatiekop van Feanonline zie over een correct stukje commentaar van Sytze Bouwer, dan stelt me dat ernstig teleur.

Oh ja, het lijkt erop dat Torcida een journalist als bron heeft. Iemand met losse puzzelstukjes, maar niet in staat om ze juist te leggen.

Eisenga heeft absoluut niet stiekem iemand van GroenLeven benaderd voor een positie binnen Heerenveen. Hij heeft hier wel met GroenLeven over gesproken, maar de LC en OF is daar dus mee aan de haal gegaan. Schandalige journalistiek en nog schandaliger dat Torcida daar zo achteraanloopt en hier herrie komt schoppen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 18-01-2018 00:15

Pes5 dacht dat jij niet hield van aannames. Maar mijn bron
is geen journalist. Mijn informatie komt van veel dichter op het vuur dan jij kunt vermoeden.
Het is verder prima dat de discussie binnenskamers wordt gehouden. Alleen hiermee kun je je ook te makkelijk
verschuilen. Eisinga en Bloemers kunnen niet meer samenwerken. Dat gaat verder dan een inzichts verschil.
Want zelfs als ze het daar over eens worden zal Henk niet eerder terugkomen dan dat Eisinga vertrekt.
Bloemers heeft een spreekverbod opgelegd gekregen, ALS dit klopt dan wordt t nog gekker. Dan ben je toch echt de controle kwijt.

En ik kom hier geen herrie schoppen ik vertelde hier wat er aan de hand was, is. Jammer dat jij dit zo noemt. Kan geen leugens
ontdekken in wat ik bv op voorhand al zei. Zelfs voor de pers het een en ander meldde en nee dat is geen borstklopperij.
Ook de aanstelling van mevr Kamminga stelde ik direct ten twijfel. Daarom verbaasde mij ook niets dat dit gebeurde
maar weet je wat ik al eerder zei, dan geloof je mij niet. Moet hij weten. Jij praat nu alsof hij de wijsheid hebt.
Wat is jouw bron?? Luuc zelf? De nieuwjaars bijeenkomst ? Met Luuc gesproken? Maar prima is jouw visie of mening. Helaas is er weer onrust en die is door de club zelf veroorzaakt en niet door mij of een journalist.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Thinkman » 18-01-2018 07:19

Er is alleen ‘onrust’ bij bepaalde media en sommige personen. Bij de club en de overgrote meerderheid van supporters valt dat enorm mee is mijn indruk. Logisch ook, er is feitelijk niet zoveel aan de hand. Zaterdag Vitesse pakken, dat is voor de meesten veel belangrijker!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor pes5 » 18-01-2018 08:15

TORCIDA schreef:Pes5 dacht dat jij niet hield van aannames. Maar mijn bron
is geen journalist. Mijn informatie komt van veel dichter op het vuur dan jij kunt vermoeden.
Het is verder prima dat de discussie binnenskamers wordt gehouden. Alleen hiermee kun je je ook te makkelijk
verschuilen. Eisinga en Bloemers kunnen niet meer samenwerken. Dat gaat verder dan een inzichts verschil.
Want zelfs als ze het daar over eens worden zal Henk niet eerder terugkomen dan dat Eisinga vertrekt.
Bloemers heeft een spreekverbod opgelegd gekregen, ALS dit klopt dan wordt t nog gekker. Dan ben je toch echt de controle kwijt.

En ik kom hier geen herrie schoppen ik vertelde hier wat er aan de hand was, is. Jammer dat jij dit zo noemt. Kan geen leugens
ontdekken in wat ik bv op voorhand al zei. Zelfs voor de pers het een en ander meldde en nee dat is geen borstklopperij.
Ook de aanstelling van mevr Kamminga stelde ik direct ten twijfel. Daarom verbaasde mij ook niets dat dit gebeurde
maar weet je wat ik al eerder zei, dan geloof je mij niet. Moet hij weten. Jij praat nu alsof hij de wijsheid hebt.
Wat is jouw bron?? Luuc zelf? De nieuwjaars bijeenkomst ? Met Luuc gesproken? Maar prima is jouw visie of mening. Helaas is er weer onrust en die is door de club zelf veroorzaakt en niet door mij of een journalist.


Twee belangrijke verschillen tussen de waarheid en jouw versie:

Jij meldde dat Eisenga achter de rug van GroenLeven om iemand van hen had benaderd. Niet waar!
Jij meldde dat het klopt wat er in de krant stond over Kamminga. Klopt ook niet.

Sommige feiten van jou kloppen, maar de weg ernaartoe is niet juist. En dat is precies wat LC en OF heeft gedaan.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 18-01-2018 10:21

Jij meldde dat Eisenga achter de rug van GroenLeven om iemand van hen had benaderd. Niet waar!
Jij meldde dat het klopt wat er in de krant stond over Kamminga. Klopt ook niet.


ik ga er geen welles nietes spelletje van maken, maar bewijs jij dan maar dat het anders is als het zo goed schijn te weten

Beide feiten die jij noemt als onjuist, zijn wel degelijk waar, degene die benaderd is is wel degelijk eerst gepolst
het verhaal over kamminga dat zij eerst voor een totaal andere functie kwam solliciteren is 100 procent waar, in het gesprek zijn ze over gestapt naar een andere functie die luuc haar zag doen. Heb dit overigens al toegelicht. het stuk waarvan ik aangaf dat de lc goed geïnformeerd was is ook zo. dat klopte voor 99 procent zoals ik toen aangaf

Verder ik ga geen welles nietes spelletje spelen. zoals ik als aangaf. Geloof wat je geloven wil, het enige wat ik kan zeggen is dat ik mij voor 1000 procent niet laten informeren door journalisten. En ik snap het ook wel, dit is wat je nu net niet hoopt dat gebeurd met je club, en dan hoor je liever wat anders.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten