Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Volgens teletekst waren er gister maar 18.300 toeschouwers. Erg weinig, waarmee direct pijnlijk de neergang van het aantal seizoenkaarthouders zichtbaar wordt. Hopelijk na de vakanties nog wat meer mensen in de hut, want dit was een wat troosteloos aanzicht!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Viel mij gisteren nog reuze mee. Net als vorig jaar bij de eerste thuiswedstrijd zijn veel seizoenskaarthouders nog op vakantie. Het noorden ligt nog aan de costa's. Sterker nog, ik vind dat we na de rampzalige 2e seizoenshelft nog behoorlijk veel seizoenskaarten verkocht hebben. Een paar honderd er bij nog en we zitten weer op 14000. Slinger halverwege december er nog een leuke actie tegenaan (halve seizoenskaarten) en het verschil met vorig jaar is weer kleiner.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Selectie bekend. Nog een beldronde of andere actie?
Pas 1 thuiswedstrijd gehad, dus lijkt me nog mooie kans om wat mensen over de streep te trekken.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Zeker met de duels tegen PSV, Ajax, Vitesse en AZ voor de deur.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Maandag gelijk belronde doen. Nu van de flow profiteren en verkopen die kaarten. Straks Ajax thuis en dan AZ en Vitesse. Daar moet je als club nu op inspelen.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Nog genoeg lege plekken gezien.
Alle ballen op Henkie!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

xander schreef:Nog genoeg lege plekken gezien.
Teveel inderdaad. Tijdens de eerste speelronde tegen Heracles vond ik het aantal lege plaatsen meevallen (vakantieperiode/ tegenstander). Gisteren veel lege plaatsen, ruim 4000 over het hele stadion. Jammer want de club hanteert een positieve spelwijze en investeert weer echt in kwaliteit op het veld. Er zijn weer duidelijke patronen zichtbaar. Sterke voorzitter (een verbinder) een een TD die weet waarmee hij en de club bezig is (er lekken ook geen transfers meer uit). Bestuurlijk straalt het naar de buitenwacht rust uit. Ik weet niet of het intern ook zo is....? Dat er niet meer rollebollend over straat gegaan wordt is in ieder geval een grote plus!

Het zal hoofdzakelijk te maken hebben met de bizar slechte 2e helft van het seizoen. Wellicht spelen demografische effecten ook een rol. Het publiek is relatief oud t.o.v. andere bvo's. Het zou mooi zijn als we weer structureel voor 23 a 14 duizend supporters zouden spelen. Dik 22 duizend vielen me gisteren tegen. Zeg het maar, wat hieraan te doen?
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Je moet altijd eerst naar jezelf kijken. Als je dan toch naar anderen gaat kijken.

Groningen 15000
AZ 12.500
Utrecht 19.000

Over Vitesse nog maar te zwijgen...... :roll:
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Makkum8 schreef:Je moet altijd eerst naar jezelf kijken. Als je dan toch naar anderen gaat kijken.

Groningen 15000
AZ 12.500
Utrecht 19.000

Over Vitesse nog maar te zwijgen...... :roll:
Vitesse heeft de laatste jaren meer dan AZ,Vitesse heeft de naam dat ze weinig supporters hebben,terwijl AZ dat ook nog meer successen heeft gehad nog minder hebben........
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Makkum8 schreef:
Teveel inderdaad........ Zeg het maar, wat hieraan te doen?
Ik denk dat het spelen op zaterdagavond of zondagmiddag een belangrijke oorzaak is. En zolang de club niet meer voor de zaterdagavondwedstrijden pleit, of de gemeente dat tegenhoudt zul je duidelijk verschillen waarnemen.

Tegen Heracles bijvoorbeeld, speelden we vorig seizoen op zondagmiddag 23 oktober om 16.45 uur. Toen kwamen er 21.300 toeschouwers. Dit seizoen speelden we op zaterdagavond om 20.45 uur en kwamen er 18.300 toeschouwers. Het verschil in deze wedstrijd is enorm (3000) doordat de wedstrijd in de vakantie viel. Dit lijkt me dan ook geen realistisch vergelijk.

Tegen PSV Speelden we vorig seizoen op zaterdag om 19:45 uur voor 23.650 toeschouwers.
Dit seizoen op zondagmiddag 12.30 uur voor 22.345 toeschouwers. Een verschil van 1305. Je raakt dan automatisch een behoorlijk aantal kwijt door het amateurvoetbal. Anderzijds zullen er op de zondagmiddagen misschien weer meer jongere kinderen met heit en mem mee mogen.

De komende thuiswedstrijd tegen Ajax kun je waarschijnlijk een realistische vergelijking maken, aangezien we deze wedstrijden zowel vorig seizoen als dit seizoen op hetzelfde tijdstip spelen. Zondagmiddag om 14.30 uur.

Ik zal deze gegevens over dit en vorig seizoen eens in kaart brengen. Dan kun je aan het eind van de rit ook nog eens kijken wat de slechte 2e seizoenshelft vorig seizoen heeft gedaan met de toeschouwersaantallen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Gezien de vinger in de pap van FOX, is er een maximum van 9 wedstrijden op de favoriete dag. Ik ga hier niet weer een discussie voeren, maar Heerenveenfans mogen echt niet klagen dit seizoen. 1x zondag om 12:30 (tegen PSV dus) en op 29 oktober is de laatste pot om 16:45 voor Heerenveen. Echt, er is altijd wel reden voor geklaag, maar soms moet men ook even ophouden.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

De meeste lege plekken zitten in verhouding nog op de hoofdtribune. Werk aan de winkel voor Eisenga en Bloemers dus.

Daarnaast heeft de dramatische tweede seizoenshelft de club enorm parten gespeeld. Dit is alleen om te keren door aantrekkelijk voetbal te bieden en resultaten te halen. Daarnaast kun je zelf natuurlijk ook meehelpen door vrienden en bekenden mee te nemen en enthousiast te krijgen.

Voor Ajax en PSV was een mooie combideal en ik hoop dat ze straks ook weer de tientjesacties gaan hanteren. Vorig jaar tegen Twente en Vitesse heb ik toen toch per duel 8 extra kaarten aan de man gebracht.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

De club moet er alles aan doen om het stadion op 1 oktober tegen Ajax VOL te krijgen!
Miereneukert!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

paparazzi schreef:De club moet er alles aan doen om het stadion op 1 oktober tegen Ajax VOL te krijgen!
Zal zeker gebeuren! Vol met Ajax successupporters...
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Zoveel succes hebben ze tot nu toe anders nog niet dit seizoen :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Gaan we nog in actie komen om meer wedstrijden op zaterdag kwart voor acht 'af te dwingen'.
Dit kan zo toch niet langer..
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

En hoeveel invloed denk jij dat de club daar precies op heeft?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Mocht nog iemand belang hebben bij een seizoenskaart voor de rest van het seizoen stuur even een pm 70e vak NN.
Alle ballen op Henkie!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Pas op Xander. Je wordt zo een nepsupporter genoemd hoor. :wink: Of ga je nu ook 34x voor de buis?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Xander, ik heb interesse. Ik kan helaas nooit komen, maar straks komt 'ie bij een figuur als HR terecht, iemand die onze club tot een keus degradeert.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Laat je toch niet zo gek maken door zo'n aandachtshoer.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Volgens mij heeft de club deze winterstop straks 0 halve seizoenskaartem verkocht. Helemaal niemand die belang heeft bij mijn seizoenskaart de rest van her seizoen voor een vriendenprijsje.

Zorgelijke ontwikkeling.

Mocht nog iemand belang hebben bij een seizoenskaart voor de rest van dit seizoen (9wedstrijden) voor een schappelijk prijsje -> pm
Alle ballen op Henkie!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Stop eens met dat trieste gedoe van het aanbieden van je seizoenkaart. Als je daadwerkelijk interesse had in wat de club aan halve seizoenskaarten kan wegzetten zou je je eigen niet hier wegzetten. Op zo'n manier laat je jezelf wel ontzettend kennen.

Het eventueel verkopen van extra kaarten zal vooral gepaard gaan met de eventuele transfers. Hamstra had een potje, we gaan het zien.
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4914
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Gek, het aanbieden van mijn seizoenskaart heeft niks met prestaties of aankopen te maken. Ben komend jaar niet in Nederland vandaar ik mijn kaart aanbied.
Alle ballen op Henkie!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Sta jij ff voor paal fuotbalgek.....
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Alsnog, iemand die dus een kaart wil kopen voor een half jaar, daar heeft de club veel meer aan om een nieuwe halve te verkopen dan de reeds geïncasseerde door te verkopen. Dat is het hele punt. Los van jouw redenen. Waarbij mijn reactie gevoed werd door jouw sarcastische toontje over hoeveel halve seizoenskaarten er verkocht worden...
Laatst gewijzigd door fuotbalgek op 30-12-2017 00:29, 2 keer totaal gewijzigd.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Heerenveen rules schreef:Sta jij ff voor paal fuotbalgek.....
Nou dat valt wel mee, daar ben jij beter in.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dus Xander, jij moet meer aan de club denken. :mrgreen: De club denkt ook zo geweldig aan de supporters. Laat Streppel lekker zitten!
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Iemand trouwens enig idee wanneer we weer kunnen verlengen? Voorgaande jaren kon het in april al toch?
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

FeanYme schreef:Iemand trouwens enig idee wanneer we weer kunnen verlengen? Voorgaande jaren kon het in april al toch?
Ik meende dat ik net op de site zag dat dat vanaf 5 mei kan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Plaats reactie