Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Satyr » 11-09-2017 07:56

Jazz schreef:Verdediging nog steeds de achilleshiel?! Lachwekkend verslag. Gewoon een meer dan puike verdediging voor een subtopper...


Qua breedte natuurlijk wel een achilleshiel
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Jazz » 11-09-2017 08:01

Satyr schreef:Qua breedte natuurlijk wel een achilleshiel


We hebben Naess, Schmidt, Amofa en Drkusic (okee, die laatste 2 zijn nog niet zo ervaren, maar Kik was dat ook niet).

Voor elke positie vervanging. Het liefste zou ik nog een ervaren verdediger achter de hand hebben, maar wie wil bij Heerenveen op de bank zitten??
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Kaz_SCH » 11-09-2017 15:37

VI heeft toch gewoon gelijk? Ze schrijven een behoorlijk positief artikel eigenlijk, maar benoemen ook dat het in de breedte vrij mager is in geval van blessures. Volgens mij schrijven ze echt niks raars/negatiefs.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Silver » 11-09-2017 18:22

Kaz_SCH schreef:VI heeft toch gewoon gelijk? Ze schrijven een behoorlijk positief artikel eigenlijk, maar benoemen ook dat het in de breedte vrij mager is in geval van blessures. Volgens mij schrijven ze echt niks raars/negatiefs.

Het stuk ook even doorgelezen en ik kan er ook niet zoveel raars aan ontdekken. We zijn achterin kwetsbaar bij blessures/schorsingen, dat hadden we hier ook al geconstateerd. Voor de (fanatieke) Heerenveenvolgers staat er niets nieuws in, maar voor mensen die het allemaal niet zo nauw volgen is dit denk ik een goede samenvatting van de afgelopen transferperiode.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Mackan68 » 12-09-2017 11:26

We mogen er vanuit gaan dat niet iedereen op hetzelfde moment geblesseerd en/of geschorst is. Vorig seizoen was dat toch wel een dingetje met Stijn, Joost en Jerry. Met Doke achter de hand als rechtsback is het echt niet zo slecht. Sommigen vinden het kennelijk prettig om hem alle kwaliteiten te ontnemen. Het is geen topper, maar een degelijke speler zonder poespas. En een speler die altijd voorop gaat in de strijd en nooit zal jammeren. Verder is er met Naess een speler gehaald die je volgens mij redelijk probleemloos op iedere defensieve positie wel neer kunt zetten. Hoe hij zondag in de wedstrijd kwam toen er toch wat meer druk van PSV was. Hij heeft op mij voetballend en ook qua rust aan de bal een prima indruk gemaakt.
Verder hebben ze op de valreep nog Golla proberen te halen, wat dan kennelijk door persoonlijke wensen of door NEC uiteindelijk niet door is gegaan.

De basis is in ieder geval goed. Hahn/Hansen voor Mulder is absoluut een grote plus. Wouters is een goede stand-in gebleken die er staat als dat nodig is. Zal als hij meer speeltijd zou hebben gekregen ook alleen maar beter zijn geworden. Woudenberg voor Bijker is een vooruitgang. Pierie lijkt niets minder dan Joost. HØegh lijkt Jerry probleemloos te hebben vervangen en over Denzel ten opzichte van Marzo hoeven we het ook niet te hebben denk ik. En in de breedte zijn we er vooral kwalitatief heel behoorlijk op vooruit zijn gegaan met Mihajlovic voor Larsson/Zeneli, Rojas voor Slagveer, Naes voor Schaars/Schmidt/Huizing/Cavlan/Faes. Van kwantiteit is afscheid genomen en hiervoor is kwaliteit bij de selectie gehaald.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor pes5 » 12-09-2017 17:16

En daarnaast moeten jonge jongens als Vlap het maar gewoon laten zien als ze de kans krijgen. Of ook iemand als Drkusic of Amofa. Gooi ze maar voor de leeuwen als het moet.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Mackan68 » 12-09-2017 21:11

pes5 schreef:En daarnaast moeten jonge jongens als Vlap het maar gewoon laten zien als ze de kans krijgen. Of ook iemand als Drkusic of Amofa. Gooi ze maar voor de leeuwen als het moet.

Drkusic zou als hij een hele grote ontwikkeling door zou maken misschien door kunnen stromen, maar speelt nu gewoon nog in O19. Voor Vlap en van Amersfoort is het dit seizoen ook een kwestie van aan- of afhaken. Vlap loopt na dit seizoen uit contract. Hij zal na zijn debuut vorig jaar dit seizoen meer speeltijd moeten maken. Anders zie ik hem niet verlengen begin volgend jaar. Ook van Amersfoort gooit op dit moment geen hoge ogen bij de beloftes. Waar hij vorig seizoen aan de start onderdeel was van een prima middenveld zakt hij nu zelfs bij de beloftes steeds verder weg. Hij heeft dan nog wel een contract tot '19 maar als er voor hem ook niet meer speeltijd in zit dan zal hij denk ik ook wel weer open staan voor een verhuurperiode. Wellicht zelfs een transfer voor niet al te veel geld. Op dit moment kan ik me niet voorstellen dat de club daar een heel groot probleem van zou maken. Vorig seizoen kakte alles in elkaar toen hij door zijn blinde darmontsteking weg viel, maar door een andere invulling lijkt dat probleem opgelost te zijn en is hij niet onmisbaar. Op eredivisie ontbreekt het hem aan scorend vermogen. En ook zijn assists zijn niet van een overtuigend aantal. Hij lijkt in ieder geval voor de basis net als Doke een net niet speler. Dat er onder supporters zijn naam nog genoemd is als eventuele opvolger bij een vertrek van Veerman is in mijn ogen ronduit belachelijk en op niets gebaseerd. In ieder geval niet op geweldige statistieken of wedstrijdverslagen bij het 1e elftal of de beloftes.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 10-12-2017 09:35

Wat we nu nodig hebben is een Linksback en een fysiek sterke buitenspeler.
Verder mag Streppel wel wat harder trainen, want fysiek komen we tekort, vooral op het einde van de wedstrijden gaat het nu structureel fout.
Overigens een andere trainer mag er ook komen. Doe maar Erwin Koeman.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 24-12-2017 11:58

-Edit-

Een spits hebben we ook nodig.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor tha boelie » 06-01-2018 14:07

Opvallend dat we al een lange poos geen spelers uit Scandinavië hebben gehaald. De regio waar we vroeger groot van zijn geworden. Zijn we daar nog wel actief met de scouting, weet iemand dat? Je ziet nu met spelers als Mihajlovic en Rojas dat ze hier maar moeilijk kunnen aarden (of gewoonweg niet goed genoeg). Het is natuurlijk ook zo dat er nu veel meer clubs aan het scouten zijn in Scandinavië. Dus kan ook zo zijn dat ze nog steeds wel actief zijn maar naast de juiste spelers grijpen.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor du longhi » 06-01-2018 15:19

Ik vind dat Hamstra het best goed doet. Met Dumfries, Hoegh en Hahn zijn prima spelers binnen gehaald.
Ook van Woudenberg dacht ik aan het begin van het seizoen ook dikke prima. Dat die jongen nu stil staat kon Hamstra ook niet voorzien.

Het is gewoon te broos. Zeneli valt weg en het hele team valt 3 niveau's omlaag. We hebbeb vorig seizoen de eerste competitiehelft gezien dat er kwaliteit genoeg is. Ook aan het begin van dit seizoen leek het erop dat ze een goed seizoen gingen draaien.

Ik heb meer mijn vraagtekens bij de fysieke gesteldheid van de spelers. Als je ziet hoe vaak wij in de 2e helft nog een voorsprong uit handen hebben gegeven? Als je soms zo dominant bent de eerste 30 a 35 minuten dan moet je daar de 2e helft overheen walsen. Maar wij gaan achter uit lopen en er sluipt enorme angst in de ploeg.

De zweep erover op de trainingen. Zorg ervoor dat je fysiek ook de betere bent. Hier worden wij nog te vaak op afgetroeft. Ik blijf erbij dat je met Schaars, Yuki en Odegaard een van de beste middenvelden van Nederland hebt. Kwalitaief zit het wel goed. Fysiek en mentaal daar ontbreekt het aan. Laten we daar volgend seizoen een trainer op selecteren.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 12-01-2018 12:35

https://m.youtube.com/watch?v=GXw0Kh50Z7k

Een onbewerkt filmpje met alle goals van Henry in zijn Arsenal tijd. Deze man had alles: lengte, snelheid, techniek, explosiviteit, een hard en haarscherp schot en ga zo nog maar even door. Dít is een spits.

Nu snap ik dat het huidige Heerenveen niet te vergelijken is met het Arsenal van rond de eeuwwisseling. Maar ik vind dat we te snel tevreden zijn. Reza heeft GEEN van bovenstaande kwaliteiten, en Veerman is simpelweg te lang. Had hij 1,85 geweest, was het een zeer gevaarlijke spits geweest. Vooral Reza doet me zeer aan de ogen. Je kan nog zo goed verdedigen en rondtikken maar als je een waardeloze spits hebt maakt het allemaal niet uit. We ronmelen al een paar jaar aan met deze Heerenveen-onwaardige spitsen en we vinden het allemaal maar prima. Het is voor een club als Heerenveen van groot belang dat we een jonge spits hebben die er ballen in schiet en met winst verkocht kan worden. Er moet wat gebeuren. Desnoods Hornkamp maar in de basis. Dit kan zo niet langer.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Wizard » 12-01-2018 13:09

Eerlijk gezegd snap ik weinig van je post. Je plaatst een filmpje van Thierry Henry en maakt de vergelijking naar een spits van sc Heerenveen... De tijd van de grote spitsen bij sc Heerenveen was een prachtige tijd; het wordt alleen niet meer zoals dat toen was...
Een spits die zichzelf heeft bewezen en vervolgens voor veel geld losweken is een heel ander spel dan een goede spits scouten die haalbaar is voor sc Heerenveen. Dan moet je denken aan hele jonge jongens of jongens die nog niet zijn ontdekt door de massa aan andere clubs. En pas dan begint ons spel... M.a.w. een echt goede spits vinden in de huidige tijd waar de lijnen zo kort en dun zijn door het internet en social media is een hele andere uitdaging dan 20 jaar terug.
En dat Veerman een betere spits zou zijn geweest wanneer hij 1,85m zou zijn? Die vat ik totaal niet. Juist Veerman heeft het geluk dat hij erg lang is waardoor hij sterker (zwaarder) is en in principe meer kopduels zou moeten winnen en de bal beter kan afschermen/vast kan houden als aanspeelpunt. Omdat de beste man nog niet heel lang spits is t.o.v. andere spitsen moet hij beter leren hoe hij z'n lichaam in z'n voordeel kan gebruiken en hoe hij tactischer moet staan als spits.
Zelf vind ik Reza een prima spits die eigenlijk bijna alle facetten van het spits zijn beheerst. Alleen het belangrijkste komt er dit seizoen niet uit: doelpunten maken. We zijn verwend geraakt met de grote spitsen die voor onze club hebben gespeeld. Maar de kans dat we weer een soortgelijke spits krijgen wordt steeds kleiner. Reza past in mijn ogen nog steeds het beste in ons huidige spelsysteem, maar Veerman heeft erg veel potentie mits hij z'n lichaam beter weet te gebruiken en tactisch stappen maakt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Goran Popov » 12-01-2018 15:07

Wizard schreef:Eerlijk gezegd snap ik weinig van je post.

Ik heb dit wat gehaast geschreven (en lichtelijk gefrusteerd na de wedstrijd van gister te hebben bekeken), mijn excuses. Dit is hoe ik het zie, je hoeft het er niet mee eens te zijn.

Wizard schreef:Je plaatst een filmpje van Thierry Henry en maakt de vergelijking naar een spits van sc Heerenveen.

Ik citeer mezelf even:
Goran Popov schreef:Nu snap ik dat het huidige Heerenveen niet te vergelijken is met het Arsenal van rond de eeuwwisseling. Maar ik vind dat we te snel tevreden zijn.
Ik had ook filmpjes van oud Heerenveen-spitsen kunnen neerzetten. Het gaat erom dat onze huidige spitsen gewoon beide veel te veel beperkingen hebben. We hoeven geen Henry's en Messi's, maar zeg nou eerlijk: dit is toch Heerenveen-onwaardig?

Dat het transferspelletje anders wordt ben ik met je eens. Naarmate de jaren vorderen zal het inderdaad lastiger worden om aan die 'verwenperiode' te tippen. Echter, in een niet zo ver verleden hebben wij ook nog zeer degelijke spitsen gehad (Dost, Finnbogason, Uth). Ook toen was er al internet en social media. We smijten wel met miljoenen voor 13-in-het-dozijn vleugelaanvallers (en laten kanjers als Namli gratis gaan) maar er kan niet een fatsoenlijke spits aangetrokken worden? Ik vond het al onbegrijpelijk dat er met deze 2 spitsen aan het seizoen begonnen werd. Als het doel aanvallend en attractief voetbal is, zul je uit een ander vaatje moeten gaan tappen. Meer toelichting na de volgende quote:

Wizard schreef:Zelf vind ik Reza een prima spits die eigenlijk bijna alle facetten van het spits zijn beheerst. Alleen het belangrijkste komt er dit seizoen niet uit: doelpunten maken.

Hier verschillen we qua mening. Ik draai het liever om: Het belangrijkste kwam er alleen vorig seizoen uit: doelpunten maken. Reza heeft voor Heerenveen-standaarden een zeer matige carrière gehad en mag uberhaupt van geluk spreken dat hij het Heerenveen-shirt aanheeft. Voor Heerenveen heeft hij het gros van zijn doelpunten bij Cambuur (JL) en Sint Truiden (o.a. Tweede Divisie) gemaakt. Ondanks dat hij vorig seizoen veel doelpunten heeft gescoord, viel het me op hoe slecht zijn schiettechniek is en wat hij tekort komt qua snelheid, lengte en kracht. Misschien klinkt dat raar bij iemand die er 20 ingeschoten heeft, maar mijn onderbuikgevoel zei gewoon dat hij hier nooit meer bij in de buurt zou komen. En daarin lijk ik helaas gelijk te krijgen. Hij is goed in positie kiezen en scoort een voldoende voor zijn combinatiespel, maar daar houdt het in mijn ogen wel op. Nu hij week in week uit faalde vond ik het erg lang duren voordat Veerman of iemand anders een fatsoenlijke kans werd gegeven. Niet alleen presteerde hij niet, hij vertegenwoordigd amper verkoopwaarde en staat ontwikkeling van andere spelers in de weg. Maar dat moet ik Streppel aanrekenen, en niet Reza. Ik hekel voornamelijk het vreemde transfer- en (door)wisselbeleid op aanvallend gebied, Reza kan er niet zoveel aan doen dat hij in mijn ogen niet goed genoeg voor Heerenveen is.

Wizard schreef:En dat Veerman een betere spits zou zijn geweest wanneer hij 1,85m zou zijn? Die vat ik totaal niet.

We zullen dat natuurlijk nooit weten (dus misschien een vrij nutteloze discussie), maar het is een feit dat Veerman veel doelgerichter en een betere afwerker is dan Reza. Ook is het een feit dat, gemiddeld gezien, je vanaf een bepaalde lengte gaat inleveren op handelingssnelheid, wendbaarheid en balgevoel. Natuurlijk zijn er uitzondering als Ibrahimovic en Berbatov, maar over het algemeen heb je daarin een 'normale distributie'. Hierdoor denk ik dat, als Veerman een gangbaardere lengte had (1,85 als voorbeeld genomen), hij een zeer gevaarlijke spits was geweest (meer snelheid, wendbaarheid, techniek). Dat hij geluk heeft zo lang te zijn vind ik een beetje overdreven, hij is niet erg sterk in de lucht in mijn ogen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van Veerman, maar het was wel erg naief van Heerenveen om te denken dat Reza en Henk er weer even 30 maken.

Mijn boek komt overigens dit voorjaar uit :D.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Baas » 12-01-2018 16:06

Ik ben het in grote lijnen wel met Goran Popov eens.
Dat hij vergelijkt met Arsenal heeft geen zin, maar dat we op moment totaal niet verwend worden is wel een feit.
Dost, Uth, Finnbogasson, dat zijn spitsen van een vrij recent verleden en we moeten het nu doen met Veerman en Reza.
Heerenveen staat er om bekend om altijd in de aanval pareltjes te hebben en ze dik door te verkopen.
Helaas ik dat de laatste paar seizoenen niet meer het geval.

Reza vind ik zwaar tekort komen voor het Heerenveen niveau. Die jongen is verschrikkelijk traag en mist veel kwaliteit.
Dat hij vorig seizoen zoveel gescoord heeft, is in mijn ogen een incident. Het zal een sympathieke vent zijn, maar ik ben blij als hij weg is.
Veerman is wat mij betreft de ideale stormram. De tegenstander wordt bang of paniekerig als hij er in de slotfase bijkomt.
Ik vind echter dat het totaal geen basismateriaal is. Daarbij denk ik dat Henk zich moet schikken in z'n rol als invaller.
Hij weet zelf ook heus dat hij kwaliteiten mist en mag blij zijn met een plekje als pinch-hitter bij Heerenveen.

Wanneer de club nu een goede spits haalt, denk ik dat we freewheelend naar de zomer kunnen.
Play-offs winnen we niet en degraderen gebeurd ook niet. De nieuwe spits kan hier wennen en we kunnen na de zomer met een nieuwe trainer verder bouwen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Mackan68 » 12-01-2018 17:30

Ik snap er ook niets van dat Jizz niet speeltijd heeft mogen maken in de spits met de 'grote jongens' gister. Op feanonline las ik dat hij zichzelf min of meer vergelijkt met Huntelaar. Als type speler, los van kwaliteit of niveau. In de zin van 'vaak op de goede plaats staan om te kunnen scoren'. Dit seizoen in al zijn gespeelde wedstrijden (7) 6 goals gemaakt in 575 minuten. Juist in zo'n wedstrijd als gister waar het om niets gaat had je zo'n jongen aan het werk moeten willen zien. Zeker wanneer je weet dat we lastig of heel lastig tot scoren komen.
Even ter vergelijking, Reza 18 wedstrijden en 1179 minuten, 3 goals. Henk 21 wedstrijden, 1021 minuten, 8 goals. Het zijn maar cijfers, maar toch.

Maar Streppel weet nu al niet meer of hij in de basis door moet gaan met Henk of dat Reza toch maar weer basisspeler moet worden. Dat vind ik op z'n zachtst gezegd vreemd. In de voorbereiding had Veerman in het veld al een goede klik met zowel Johnsen en Vlap. En laat laatstgenoemde nou basisspeler zijn. Dan twijfel je toch niet meer? Of het moet echt om vriendjespolitiek gaan. En ja, als je om de één eigenlijk helemaal niet heen wilt en de vrede bij de ander ook wat wilt bewaren dan valt je 3e optie helemaal buiten de boot. En dan laat je hem tijdens het winterse trainingskamp als rechtsback of rechtshalf spelen bij de beloftes. :? Omdat ook daar de eerste 2 spitsen hun minuten moesten maken. Ik vind keuzes die er gemaakt worden eigenlijk niet te rijmen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Heerenveen rules » 12-01-2018 18:23

Het is gewoon doodzonde dat het huidige bestuur niet voortborduurt op de visie van het verleden. Jonge talentvolle spitsen halen en die doorverkopen. Reza en Veerman komen beide enorm tekort en zullen nul winst opleveren. En we scoren daardoor veel te weinig. Het zou goed zijn om Reza te verkopen en er een goede spits wordt gehaald.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 12-01-2018 18:32

Nou hier vergis je je lelijk Rules.
Veerman gaat een meer dan uitstekende 2e seizoenshelft doormaken en zal ettelijke miljoenen opleveren.
Vreemd dat je dat niet ziet.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Thinkman » 12-01-2018 20:02

BK2007 schreef:Nou hier vergis je je lelijk Rules.
Veerman gaat een meer dan uitstekende 2e seizoenshelft doormaken en zal ettelijke miljoenen opleveren.
Vreemd dat je dat niet ziet.


Ik denk dat je gelijk hebt. Die gaat he-le-maal los komende tijd. Let maar op!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Heerenveen rules » 12-01-2018 20:58

BK2007 schreef:Nou hier vergis je je lelijk Rules.
Veerman gaat een meer dan uitstekende 2e seizoenshelft doormaken en zal ettelijke miljoenen opleveren.
Vreemd dat je dat niet ziet.


Wat een loze kreten. Nergens op gebasseerd. Lekker opportunistisch.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Sjoerdbokje » 12-01-2018 23:32

BK2007 schreef:Nou hier vergis je je lelijk Rules.
Veerman gaat een meer dan uitstekende 2e seizoenshelft doormaken en zal ettelijke miljoenen opleveren.
Vreemd dat je dat niet ziet.

Afbeelding
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Avatar gebruiker
Sjoerdbokje
Selectiespeler
 
Berichten: 480
Geregistreerd op: 17-02-2010 10:26

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-01-2018 10:01

BK ziet liever van Amersfoort dan Odegaard dus hij zou zo serieus kunnen zijn....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 13-01-2018 10:45

Natuurlijk moet Pelle spelen met Yuki en Schaars als controleurs erachter.
Zeneli is weer fit dus die als linksbuiten, dan Veerman in de spits en Vlap als rechtsbuiten.
Tenzij Hamstra nog een goede rechtsbuiten haalt natuurlijk.
Want dan wordt of Vlap of Pelle op de 10.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-01-2018 11:05

Ik denk dat Zidane Pelle maar moet halen ipv Odegaard....Heeft veel meer kwaliteiten.

Man, het is toch niet te filmen dat een beperkte draver liever gezien wordt dan een technicus die geweldig kan voetballen. Dan ben je echt geen liefhebber. We hebben nu echt een verschrikkelijk middenveld met 3 kleurloze spelers. Dan boedoel ik voetballend naar voren.

Vlap rechtsbuiten slaat ook nergens op. Hij is opgeleid als middenvelder.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Marça » 13-01-2018 11:53

Heerenveen rules schreef:Ik denk dat Zidane Pelle maar moet halen ipv Odegaard....Heeft veel meer kwaliteiten.

Man, het is toch niet te filmen dat een beperkte draver liever gezien wordt dan een technicus die geweldig kan voetballen. Dan ben je echt geen liefhebber. We hebben nu echt een verschrikkelijk middenveld met 3 kleurloze spelers. Dan boedoel ik voetballend naar voren.

Vlap rechtsbuiten slaat ook nergens op. Hij is opgeleid als middenvelder.


BK2007 noemt Vlap natuurlijk omdat Ødegaard nog geblesseerd is, zoals hij ook Zeneli weer noemt omdat die weer fit is.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor BK2007 » 13-01-2018 12:23

Waarom zou ik Odegaard noemen, dat is toch ook geen rechtsbuiten maar een middenvelder :wink:

Nee even serieus. Odegaard moet eerst maar eens zich bewijzen op en lager niveau, aangezien het ons alleen maar punten heeft gekost sinds hij meedoet.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Mackan68 » 13-01-2018 16:19

BK2007 schreef:Waarom zou ik Odegaard noemen, dat is toch ook geen rechtsbuiten maar een middenvelder :wink:

Nee even serieus. Odegaard moet eerst maar eens zich bewijzen op en lager niveau, aangezien het ons alleen maar punten heeft gekost sinds hij meedoet.

Met Pelle hebben we alleen maar gewonnen wil je zeggen..... Nu maar weer even serieus BK. Verliezen alleen afschuiven op Martin slaat natuurlijk als een k#t op een slagroomtaart.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor Ebiede » 13-01-2018 22:38

Vermeer een half jaar huren, kan een optie zijn lijkt me.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor fuotbalgek » 14-01-2018 00:23

Het is een zure conclusie, maar herhaaldelijke schouderblessures bij keeper worden over het algemeen alleen maar frequenter. Ik hoop dat Warmer middels een ingreep deze neerwaartse spiraal kan stoppen, want hij is een serieus getalenteerde keeper. Mocht hij goed kunnen herstellen zie ik geen noodzaak een andere keeper te halen met Steen achter de hand, mocht Hahn nu afgeschreven worden is het zinvol Kortsmit op te pikken. Prima doelman voor de komende jaren. Als de transfersom een probleem wordt, dan wellicht Nordfeldt nog eens polsen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Transferbeleid (algemeen)

Berichtdoor gwgwgw » 14-01-2018 14:27

We mogen ook inmiddels ook wel concluderen dat de vorige transferwindow geen gelukkige was. Het is misschien nog te vroeg om deze aankopen definitief af te schrijven, maar je begint toch onderhand aan flinke miskopen te denken, zeker aangezien we toch nog aardig wat knaken hebben neergelegd voor deze spelers.

Hahn is natuurlijk pure pech. De rest heeft eigenlijk 0,0 zicht op een vaste basisplek. Woudenberg zal nu na de komst van Bulthuis inmiddels 3e keus zijn en Naess mag af en toe een paar minuten meedoen. Nu Zeneli en Odegaard weer fit zijn kunnen Rojas en Mihajlovic helemaal fluiten naar een basisplek, zeker gezien ze het bij hun afwezigheid het nog niet eens konden worden.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten