Reza Ghoochannejhad

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Knipecity » 20-09-2017 22:20

Joucke schreef:Volgende pot maar weer met Reza, en dan Henk het laatste kwartier. Die bakte er vandaag niet veel van...

Alsof Reza dat wel doet de laatste tijd. Lood om oud ijzer. Wel assist Veerman
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Joucke » 21-09-2017 00:02

Knipecity schreef:Alsof Reza dat wel doet de laatste tijd. Lood om oud ijzer. Wel assist Veerman

Die had Reza afgelopen week ook. Henk mist gewoon het sleuren dat Reza wel doet...
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Crash » 21-09-2017 10:43

Het is inmiddels toch al lang duidelijk dat je altijd moet beginnen met Reza? Veerman is niet compleet genoeg en presteert nooit een hele wedstrijd lang goed. Hij maakt wél het verschil met zijn invalbeurten.

Dat er nog om Veerman wordt geroepen is omdat we de laatste decennia verwent zijn geweest met topspitsen. Dat is Reza niet en hij staat op de nominatie om als eerste door geselecteerd te worden als het om basisspelers gaat. Al is het alleen maar omdat de spitspositie in het verleden heeft duidelijk gemaakt dat je daar het snelst 'winst' maakt bij doorverkoop. (even vanuit de commerciële gedachte gedacht)
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Mackan68 » 21-09-2017 12:23

Joucke schreef:Volgende pot maar weer met Reza, en dan Henk het laatste kwartier. Die bakte er vandaag niet veel van...

Hij had pech met zijn stiftbal op de lat. Was die er in gegaan dan was hij een wereldspits geweest. De scheidslijn is zo superdun. Reza jaagt meer dan Henk. Henk staat, blijft staan en wint duels, waar Reza vaak gaat liggen. Het is eigenlijk géén vergelijk. Henk heeft een assist na 1 volle wedstrijd. Er waren wedstrijden waarin Reza in die zin geen belang heeft gehad voor het team.
Ik ben ook voor Reza als basis spits, maar om Henk af te gaan serveren gaat veel te ver. En dat is wat er nu weer gebeurt. Henk mag wat mij betreft nog steeds meer speeltijd krijgen. Wellicht zelfs een hele 2e helft als Reza er niets van bakt in de 1e. Het gevoel van superioriteit wat betreft zijn status van onbesproken 1e spits doet Reza op dit moment absoluut geen goed. Hij mag of moet meer concurrentie krijgen. Dat zal hem alleen maar scherper maken. Zoniet, dan is hij achteraf misschien toch niet zo'n klasse spits zoals sommigen hem nu al omschrijven.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor paparazzi » 23-09-2017 22:38

Wat verschrikkelijk jammer dat deze man in de spits loopt in -dit- team. Anders ging je gewoon voor het kampioenschap. Met alle respect maar Reza is echt grijze middenmoot.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Frisian Viking » 23-09-2017 22:52

Niet goed genoeg. Maar treurig genoeg een betere oplossing dan Veerman op dit moment.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Ebiede » 24-09-2017 07:13

Die Australiër kan aardig voetballen, ik verwacht eigenlijk nog wel dat hij voor de winterstop zijn debuut maakt.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Frisian Viking » 24-09-2017 09:52

Ebiede schreef:Die Australiër kan aardig voetballen, ik verwacht eigenlijk nog wel dat hij voor de winterstop zijn debuut maakt.

Of Van Amersfoort eens in de punt?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor paparazzi » 24-09-2017 12:26

Van Amersfoort is te traag in zijn handelen.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Rick » 24-09-2017 15:46

Dat zowel Reza als Veerman geen top spitsen zijn, is wel duidelijk. Wat dat betreft zijn wij natuurlijk ook altijd verwend geweest. Met Allback, van Nistelrooy, Tomasson, Alves, Huntelaar, Samaras, Dost, Finnbogason en Uth hadden wij geweldenaars met echte specialiteiten. Dat heeft Reza niet en dat heeft Veerman ook niet. Reza heeft echter wel ervaring, is overal redelijk in en scoorde vorig seizoen 19 keer. Dan kunnen wij wel de hele tijd blijven roepen om Veerman, maar elke keer als die speelt zie ik weinig verbetering in zijn slechte punten. Heeft nog veel balverlies en vaak ook nog op plekken waar het echt niet kan. Het is aan Veerman om van zijn mindere punten ook een 5 of 6 te maken, dan speelt hij Reza gewoon uit de basis. Hij is namelijk, sterker, heeft lengte en is sneller.

En vragen om van Amersfoort... tsja, je gelooft zelf toch niet dat wij daarmee er op vooruit gaan?
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 25-09-2017 11:12

Tegen de statische verdediging komen er genoeg kansen voor onze beweeglijke aanvallers. Reza is slim genoeg om de gaten in te duiken en zal ook tegen Ajax zijn kansen krijgen. Laten we hopen dat hij uit z'n dip komt.
Voor mij is Reza onomstreden, heeft hij wat pech met de scheidsrechters en moet hij iets scherper voor de goal zijn; die goals komen echt vanzelf.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-10-2017 19:00

Was weer briljant. Streppel heeft het echt goed gezien...Heeft geen bal vastgehouden.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor pes5 » 29-10-2017 19:29

Dit kan echt niet.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-10-2017 19:34

Ik zou als ik Veerman was, mijn contract inleveren.
Het is schandalig dat Reza mag spelen. Doet werkelijk alles fout. En onze trainer kan hem niet bijbrengen waar een spits moet staan en hoe hij moet lopen. Maar dat kun je ook niet verwachten van een trainer die zelf nooit hoog heeft gevoetbald. En Reza heeft ook geen idee.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 31-10-2017 08:44

Heerenveen rules schreef:Ik zou als ik Veerman was, mijn contract inleveren.

Veerman mag z'n veters niet eens strikken op dit moment. Onze spits krijgt echt bizar weinig bruikbare ballen.
Odegaard die het behoorlijk kwijt is op het moment en teveel op zoek is naar z'n goal, Rojas die als stijf rechtsbenige vleugel op de linksbuiten staat en ook geen potten breekt, en Thorsby die vooral veel strijd levert en hoge ballen vasthoudt, maar geen '10' met vernuftige doorsteekpassjes is.
We kunnen wel schelden op Reza, maar Streppel zet de poppetjes op de verkeerde plek neer. Achteraf is het een koe in de kont kijken, maar je vraagt je af waarom onze trainer zolang vasthoudt aan z'n concept.
Wellicht es Van Amersfoort in de spits zetten?
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Kaz_SCH » 31-10-2017 10:04

Reza is geen topspits, Veerman al helemaal niet. Reza heeft afgelopen weekend volgens mij geen één fatsoenlijke bal gehad, zelfs amper een kutbal gehad. Veerman gaat z'n eigen kansen ook niet creeëren hoor..
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Baas » 31-10-2017 11:00

Wanneer gaat de window open? 1 januari?
Als er een club zo gek is om een bod te doen, dan gelijk verkopen.
Veerman houden als pinch-hitter, is ook niet goed genoeg voor de basis.
En dan aub een nieuwe spits kopen!
Man man man, die Reza is drama op moment.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 31-10-2017 11:05

Baas schreef:Wanneer gaat de window open? 1 januari?
Als er een club zo gek is om een bod te doen, dan gelijk verkopen.
Veerman houden als pinch-hitter, is ook niet goed genoeg voor de basis.
En dan aub een nieuwe spits kopen!
Man man man, die Reza is drama op moment.

Kan je het misschien ook beargumenteren ipv losse kreten hier te plaatsen?
En waarom zou je Veerman nog willen houden als reserve? Die gaat daar echt geen genoegen meenemen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Baas » 31-10-2017 11:19

Ja hoor, onze spits heeft 10 wedstrijden gespeeld.
Daarin heeft hij 2x gescoord en 1 assist gegeven (Bron: VI.nl).
Als ik de wedstrijden zie zegt ook zijn spel mij veel.
Hij ligt veel te vaak op de grond, heeft geen snelheid en geen lengte.
Als spits is het handig om 1 van deze aspecten wel te beheersen.
Ik ben van mening dat zijn moyenne van afgelopen seizoen een incident was en dat de 1e spits van Heerenveen van veel hogere kwaliteit moet zijn.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 31-10-2017 13:16

Baas schreef:Ja hoor, onze spits heeft 10 wedstrijden gespeeld.
Daarin heeft hij 2x gescoord en 1 assist gegeven (Bron: VI.nl)..

Als je toch statistieken erbij pakt, waarom trek je ze dan niet door naar vorig seizoen? Statistieken van alleen dit seizoen zeggen me niet zoveel. Of, wellicht moet je het breder trekken en de vraag stellen waarom Reza vorig seizoen wel zo vaak scoorde en dit seizoen veel minder. Een incident kan het niet zijn aangezien zijn doelpunten over een langere periode zijn gemaakt.
Persoonlijk denk ik dat het veel meer ligt aan het spel en zijn teamgenoten. Met Larsson had hij een zeer verrassende buitenspeler naast zich die zowel Reza kon bedienen als zelf kon scoren (uit een actie). Daarnaast had je met Odegaard op de 10 veel meer dreiging door het midden dan nu met Thorsby.
Dit seizoen had Reza in de eerste 4 wedstrijden zijn vizier niet op scherp staan, maar was er geen paniek omdat we punten pakten. Nu verliezen we, en ook al krijgt de beste man geen kansen, hij wordt afgerekend op doelpunten: Onterecht.

Verder ben ik nog wel benieuwd naar je pleidooi voor het aanblijven van Veerman.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Baas » 31-10-2017 14:36

In mijn post zeg ik ook dat Reza waardeloos is op moment.
Vorig seizoen scoorde hij echt veel en ik ben het met je eens dat dat uiteraard ook ligt aan medespelers.
Feit is dat die medespelers er nu niet zijn en dat hij er nu weinig van bakt.
Zoals ik eerder al meldde is hij traag, niet groot of héél sterk en ik denk dat we met een betere spits echt hogere ogen gaan gooien.
Daarbij is Reza op een leeftijd dat je er niet veel meer voor gaat vangen bij verkoop.
Tevens wordt hij alleen maar ouder en sneller zal hij dan ook niet worden.
Aangezien de spitspositie een positie is waar je ook flink op kan verdienen, heb ik de hoop dat er in de winter echt een betere en jongere spits wordt gehaald. Daar gaan we in kwaliteit op vooruit en kun je later wat aan verdienen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Baas » 31-10-2017 14:38

En voor wat betreft Veerman:
Die jongen maakt als invaller altijd wat los, al is het alleen de paniek in de defensie bij de tegenstander.
Henk heeft geniale momenten, maar het lijkt erop dat hij het niet op kan brengen om keihard te werken.
Het is niet mijn eerste spits, maar hij kan een breekijzer zijn.
Daarbij denk ik dat er weinig spitsen zijn van vergelijkbaar niveau van Veerman die hier 2e spits willen zijn.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor pes5 » 18-11-2017 19:18

Weg, weg, weg!!!

Nieuwe spits halen in januari! Om te janken dit.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wolliepoly » 18-11-2017 21:00

Heeft Real M. niet een spits die ze willen laten wennen aan Martin Ø?
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor zijlijner » 19-11-2017 09:30

als spits momenteel dramatisch. 100% kansen niet benutten en slechte passing. Wordt tijd tijd om deze te vervangen. 2 doelpunten in 12 wedstrijden. een beetje spits haalt op zijn minst een score van 5 of 6.
zijlijner
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 01-06-2013 18:40

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 20-11-2017 09:06

Ik ben het hier dus absoluut niet mee eens. Hij mist dan wel twee 100% kansen en vergeet een medespeler te laten scoren, maar speelt behoudens deze missers een geweldige wedstrijd. Sterk aan de bal, uitstekend in de combinatie en speelt met zijn looplijnen de tegenstander helemaal open waardoor er ruimte ontstaat voor de steekpass, maar ook voor z'n medespelers. Waar Reza de afgelopen wedstrijden veel statischer bewoog, zie ik hem de laatste wedstrijden veel meer de ruimtes opzoeken om voor zichzelf maar vooral voor medespelers ruimte te creëren.
Waar hij vorig seizoen echt een goaltjesdief was, speelt hij nu zeer nadrukkelijk in dienst van anderen. En dat scoren komt echt vanzelf wel weer. Hopelijk tegen PEC!
Voor de club zelf is het uiteraard handig en verstandig om z.s.m. op zoek te gaan naar een nieuwe talentvolle spits aangezien zowel Reza als Henk geen toppers in wording zijn met een potentieel hoge transferwaarde.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor AllardP » 20-11-2017 20:17

Reza heeft tegen Twente precies negen passes gegeven, waarvan geen enkele 'key pass'. Ik snap dan ook niet waar je op baseert dat hij uitstekend in de combinatie was. Wel was hij heel sterk in zijn loopacties, wat natuurlijk heel prettig is voor een jongen als Ödegaard. Sowieso moet het team daar meer gebruik van maken; Reza is veel meer een Finnbogason dan een Uth en daar moet je je op instellen.

Natuurlijk moet hij de ballen er dan wel in schieten: drie reuzenkansen missen is gewoon niet goed genoeg. Twee goals in twaalf wedstrijden evenmin.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Heerenveen rules » 20-11-2017 21:53

Reza kan het niveau niet meer aan. Het wordt met de week pijnlijker. Hij voegt al niets toe, maar als hij ook al onmisbare kansen gaat missen. Tijd voor een goede spits.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Flying Tilster » 20-11-2017 22:11

Wizard schreef:Ik ben het hier dus absoluut niet mee eens. Hij mist dan wel twee 100% kansen en vergeet een medespeler te laten scoren, maar speelt behoudens deze missers een geweldige wedstrijd. Sterk aan de bal, uitstekend in de combinatie en speelt met zijn looplijnen de tegenstander helemaal open waardoor er ruimte ontstaat voor de steekpass, maar ook voor z'n medespelers


En ik ben het hier dan weer niet mee eens. Behoudens zijn gemiste kansen speelde hij voor de rest ook echt dramatisch. Had het gevoel dat we met 10 man op het veld stonden. Waar hij normaliter in het samenspel en de communicatie redelijk goed is, was dat in deze wedstrijd niet zo.. een "simpele" pass over 3 meter kwam al niet eens aan. Zit overduidelijk in een enorme dip momenteel.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Reza Ghoochannejhad

Berichtdoor Wizard » 21-11-2017 08:33

Wellicht is uitstekend in de combinatie wat teveel van het goede, maar juist de laatste wedstrijden vind ik hem sterker aan de bal. Met zijn looplijnen trekt hij behoorlijke ruimtes voor z'n medespelers en hemzelf waardoor kansen ontstaan. En juist dat laatste ontbrak er behoorlijk aan en was ook precies wat dit team miste: kansen creëren. Ik ben er dan ook van overtuigd dat die goals vanzelf komen. Wel ben ik het er helemaal mee eens dat het frustrerend is (voor zowel hem als de supporters) dat hij zoveel kansen mist, en dat dat beeld blijft hangen/overheersen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten

cron