''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor GeraldSibon35 » 26-10-2017 09:56

Veel mensen roepen om een vertrek van Streppel (waaronder ikzelf) maar ik ben wel benieuwd wie jullie dan graag voor de groep zouden zien. Een paar namen van mijn kant die misschien in beeld komen/een optie zouden kunnen zijn:

Gert Jan Verbeek: natuurlijk zal Gert Jan weer in beeld komen maar vraag me af of hij niet al zijn woord heeft gegeven aan FC Twente. Tevens is het nog maar de vraag hoe goed de trainer Gert Jan Verbeek nog is. Ging bij bijna alle clubs voortijdig weg.

Michel Preud'homme: heeft bewezen een goede trainer te zijn. Laatste club was Club Brugge, daar stopte hij in mei van dit jaar omdat hij even rust wilde. Alleen de vraag is of hij binnen het budget past.

Alfred Schreuder: al weer een tijdje uit beeld na zijn periode bij FC Twente. Zat toen in een roerige tijd bij Twente maar liet Twente aan het begin van zijn periode daar leuke voetbal spelen. Is op dit moment assistent bij Hoffenheim maar mocht hij ergens hoofdtrainer kunnen worden zal hij dat wel overwegen denk ik.

Mitchell van der Gaag: Nuchtere kerel met een realistische kijk op voetbal. Doet het naar behoren bij Excelsior maar heeft wel aangegeven dat hij een stapje hogerop zou ambiëren. Is ook wel iemand die zijn spelers aan kan pakken.

Verder zullen er wel weer namen als Pastoor, Been en Jan de Jonge voorbij komen maar dat is altijd zo.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor rust » 26-10-2017 10:30

Pastoor die overal faalt en trillend voor de camera staat? Die zal heus niet genoemd worden. Zenuwpeesje die zijn spanning verbergt onder gekke oneliners? Past toch totaal niet bij Hveen. Taktisch nog slechter dan Streppel. Hij is ook technisch directeur bij Sparta, dus hij heeft zichzelf opgezadeld met kutspelers hahahahah. Preud Homme en vd Gaag lijken mij wel goeie opties!
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 26-10-2017 13:22

Verbeek is te laat, maar of we daar rouwig om moeten zijn. Heeft overal commentaar op, maar wordt overal ontslagen. Ik verlang naar een trainer die niet naief vasthoudt aan zijn aanvallende insteek, die passie eist, flexibel kan denken en handelen en tactisch sterk is ( alles wat Streppel niet heeft). Van der Gaag lijkt mij een goede, van Marwijk ook wel.Erwin Koeman staat bij mij op 1.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor CJF » 26-10-2017 14:27

Persoonlijk ben ik ook wel gecharmeerd van Van der Gaag en ik zou daarnaast een balletje opgooien bij Fred Rutten.

Een volledige outside of the box optie zou Ole Gunnar Solksjaer zijn. Solksjaer doet het erg goed in Noorwegen bij Molde en gezien onze binding met Scandinavie lijkt hij mij ook een geschikte optie.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor rust » 26-10-2017 14:54

Allemaal prachtige namen! Ben benieuwd wie het wordt! Ervanuitgaande dat Streppel gewoon wordt ontslagen ;)
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Snake » 26-10-2017 22:33

Koeman en van Marwijk zijn imo niet realistisch helaas, denk idd eerder aan een vd Gaag of bv Maurice Steijn? Doet het al jaren erg goed bij VVV...
Snake
Selectiespeler
 
Berichten: 186
Geregistreerd op: 02-02-2010 22:58

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 27-10-2017 07:53

Snake schreef:Koeman en van Marwijk zijn imo niet realistisch helaas, denk idd eerder aan een vd Gaag of bv Maurice Steijn? Doet het al jaren erg goed bij VVV...

Steijn doet het wel aardig, maar is een beetje een blaaskaak/mannetje.. vind hem niet bij Heerenveen passen.
V/d Gaag doet het aardig bij Excelsior, maar wat mij betreft halen ze een trainer met wat meer ervaring.
Verbeek is voor mij topkandidaat, er is nog steeds geen witte rook uit Enschede, dus de gesprekken daar verlopen niet vlekkeloos (denk ik dan).
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Mackan68 » 27-10-2017 23:59

Baas schreef:Steijn doet het wel aardig, maar is een beetje een blaaskaak/mannetje.. vind hem niet bij Heerenveen passen.
V/d Gaag doet het aardig bij Excelsior, maar wat mij betreft halen ze een trainer met wat meer ervaring.
Verbeek is voor mij topkandidaat, er is nog steeds geen witte rook uit Enschede, dus de gesprekken daar verlopen niet vlekkeloos (denk ik dan).

Met het definitieve vertrek van Hake is de komst van Verbeek ineens een stuk dichterbij. Wordt dit weekend waarschijnlijk zelfs nog rond gemaakt. Kwestie van punjes op de i en de sponsoren mobiliseren om dit ongeveer een miljoen kostende grapje te financieren. Van der Gaag doet het al geruime tijd uitstekend bij Excelsior. Het kleine veld en het kunstgras kan ook niet langer meer als reden opgegeven worden van hun succes, want ze zijn buiten hun eigen Woudestein de best presterende ploeg op dit moment. En om te zeggen dat er daar nou allemaal van die technisch hoogbegaafde voetballers in het veld staan. Het is in ieder geval al een paar seizoenen een naar behoren presterende eenheid.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor rust » 28-10-2017 16:04

Mackan68 schreef:Met het definitieve vertrek van Hake is de komst van Verbeek ineens een stuk dichterbij. Wordt dit weekend waarschijnlijk zelfs nog rond gemaakt. Kwestie van punjes op de i en de sponsoren mobiliseren om dit ongeveer een miljoen kostende grapje te financieren. Van der Gaag doet het al geruime tijd uitstekend bij Excelsior. Het kleine veld en het kunstgras kan ook niet langer meer als reden opgegeven worden van hun succes, want ze zijn buiten hun eigen Woudestein de best presterende ploeg op dit moment. En om te zeggen dat er daar nou allemaal van die technisch hoogbegaafde voetballers in het veld staan. Het is in ieder geval al een paar seizoenen een naar behoren presterende eenheid.


Ja ongelooflijk, nu al 2 seizoenen. En wat een verademing is deze man voor de camera. Geen zenuwpeesje zoals Pastoor. Geen cynische verongelijkt houdinkje zoals Streppel. Van der Gaag is altijd rustig en reëel. Snel halen!!
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor BK2007 » 06-11-2017 21:05

Dick Advocaat is binnenkort ook weer beschikbaar.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Wizard » 07-11-2017 09:20

CJF schreef:Persoonlijk ben ik ook wel gecharmeerd van Van der Gaag en ik zou daarnaast een balletje opgooien bij Fred Rutten.

Een volledige outside of the box optie zou Ole Gunnar Solksjaer zijn. Solksjaer doet het erg goed in Noorwegen bij Molde en gezien onze binding met Scandinavie lijkt hij mij ook een geschikte optie.


Goede voorstellen naar mijn mening. Alle 3 namen zou ik toejuichen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Rick » 14-11-2017 00:01

Van der Gaag heeft hetzelfde manco als Streppel denk ik. Maken spelers niet aantoonbaar beter, altijd 4-3-3 en zijn vrij snel tevreden. Excelsior doet het goed hoor, maar de selectie is ook mooi in balans. Een Mattheij, Karami, Faik, Koolwijk en Bruins kunnen hier ook gewoon in aanmerking komen voor een basis plaats. En met snel tevreden bedoel ik dat het voorkomen van degradatie al prima is. Hetzelfde heeft Steppel met het bereiken van de play offs. Of je dan Europees haalt dat zou wel leik zijn.. maar is geen must. Persoonlijk wil ik een trainer die van koor knaapjes kerels maakt en de absolute wil bij brengt om te winnen.

Of dat dan een Rutten is die een fantastische trainer schijnt te zijn en spelers aantoonbaar beter heeft gemaakt met een schat aan ervaring en kennis. Of een winnaar als Ruud van Nistelrooy die wellicht in samenwerking met Foppe de kans krijgt om als hoofdtrainer hier te beginnen. Ook een man als Lijnders waar mensen bij Liverpool enorm over te spreken zijn, zie ik wel zitten.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor fuotbalgek » 15-11-2017 10:48

Mocht Streppel vertrekken dan zie ik wel wat in Patrick Kluivert. Heeft daar waar hij trainer is geweest goede dingen gedaan en daarbij veel ervaring in het internationale topvoetbal. Denk dat hij ook best bij een Nederlandse club aan de slag wil.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Thinkman » 15-11-2017 21:34

fuotbalgek schreef:Mocht Streppel vertrekken dan zie ik wel wat in Patrick Kluivert. Heeft daar waar hij trainer is geweest goede dingen gedaan en daarbij veel ervaring in het internationale topvoetbal. Denk dat hij ook best bij een Nederlandse club aan de slag wil.


Ja leuk een smetteloos cv, zeker geen gokverslaafde verkrachter of iemand die een ander van het leven heeft beroofd..

Hij heeft toch geen tattoos?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Satyr » 15-11-2017 22:10

Sowieso, hij heeft alleen in de top gewerkt/gespeeld. Die weet toch niet hoe dat bij een club als Heerenveen gaat.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Wizard » 16-11-2017 08:49

Satyr schreef:Sowieso, hij heeft alleen in de top gewerkt/gespeeld. Die weet toch niet hoe dat bij een club als Heerenveen gaat.

Hij heeft toch ook bij Twente en AZ gewerkt/in de keuken gekeken?
Als trainer/coach schijnt Kluivert het uitstekend te doen. De vraag is of je als club aan zo'n persoon (met een behoorlijk grote sticker) wilt binden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Marça » 16-11-2017 08:57

Inmiddels alweer een paar jaar geleden zag ik Kluivert als trainer in actie bij Jong Twente. Ik vond het een verademing. In plaats van een zenuwachtige schreeuwer aan de lijn (zoals vele trainers) riep hij spelers bij zich en sprak hem aan de zijlijn toe op een duidelijke maar rustige manier. Hij heeft uiteraard een stempel en gezien zijn gokverleden lijkt me het niet dat de club zo snel met hem in zee zal gaan.

Een naam die hier nog niet is genoemd is (misschien ook met een reden) Jon Dahl Tomasson (41). Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat voor coach dat hij is - maar hij heeft natuurlijk de naam en het verleden bij ons. Het ging bij Excelsior op een gegeven moment zo goed dat hij door Roda werd gehaald. Nu kun je bij de ene club (Excelsior) alleen maar winnen en bij de ander (Roda) alleen maar verliezen, dus of dat nou zo'n goede keus is geweest... Hoe dan ook, sinds 2016 is hij assistent-trainer bij Denemarken - wellicht een optie na het WK?

Wat mij betreft hoeft Streppel trouwens niet zo nodig weg, ik denk dat hij qua type trainer nog steeds de juiste man is voor deze groep. Het is daarentegen wel zorgwekkend dat we dit jaar zo weinig punten hebben gepakt - er valt zeker meer uit deze ploeg te halen!
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 16-11-2017 09:04

JD Tomasson.. mooie naam, dat zeker.
Weet alleen niet hoe hij als trainer is.
Zou hier qua persoonlijkheid wel passen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor CS1984 » 16-11-2017 16:36

Tomasson samen met Van Nistelrooij zou een mooie combi zijn!
CS1984
Bankzitter
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 12-10-2015 16:03

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor igo » 16-11-2017 21:00

Ik zie graag Henk de Jong en Dwight Lodeweges als duo komen. Prima trainers met een verleden bij de club. Henk dan op de voorgrond met Dwight als assistent.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Ebiede » 16-11-2017 22:07

Henk de Jong.. Dan ben ik weg, kan veel hebben. Maar Henk de Jong Bah!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Wizard » 17-11-2017 09:02

igo schreef:Ik zie graag Henk de Jong en Dwight Lodeweges als duo komen. Prima trainers met een verleden bij de club. Henk dan op de voorgrond met Dwight als assistent.

Aub geen Henk de Jong!!

De opties voor mij:

1) Maurice Steijn
2) Rutten
3) Van der Gaag

Buitenlandse opties:
1) Solskjaer (hoewel ik me sterk afvraag of hij zou willen)
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 17-11-2017 09:16

Henk de Jong? Alsjeblieft zeg.
Als ik een clown leuk vind, ga ik wel naar het circus.

Steijn vind ik een beetje een mannetje..
Rutten schijnt tactisch heel sterk te zijn, lijkt me een goede optie.
VD Gaag doet het gewoon prima bij Excelsior.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Harmiej » 17-11-2017 12:31

Meest voor de hand liggende optie is Tieme Klompe
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Baas » 17-11-2017 14:45

Harmiej schreef:Meest voor de hand liggende optie is Tieme Klompe

Want? Wat heeft die gepresteerd?
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Harmiej » 17-11-2017 20:54

Baas schreef:Want? Wat heeft die gepresteerd?


Wat is volgens jou dan een vereiste? Een trainer in de eredivisie die zijn clubje net heeft weten te behoeden voor degradatie? (steijn, vd gaag) . Ook niet echt waar je op zit te wachten volgensmij. Kijk naar Streppel.

Want? Er werd over Klompe al jaren gesproken dat hij best een goede trainer zou kunnen worden. Afgelopen jaar afscheid genomen van Heerenveen om trainer te worden bij bijv. een Jupiler league club. Deze kans is echter niet voorbij gekomen. Denk niet dat Klompe het minder zou doen dan een Streppel of vd Gaag. Hoofdverantwoordelijk is hij nog niet geweest, dus er zal zeker nog wat te leren zijn voor hem. De staf en spelersgroep kennen hem, hij kent Heerenveen. Ook heeft hij jarenlang voor Heerenveen gespeeld en ook past zijn karakter hier wel denk ik. Vanwege deze redenen is hij dus de meest voor de hand liggende optie.

En bovendien.. Waarom meteen de vraag wat hij heeft gepresteerd? Wat heeft Guardiola gepresteerd voordat hij bij Barcelona op de bank kwam?
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Wolliepoly » 18-11-2017 21:05

Als je Tomassen noemt Kun je ook Allbeck noemen, jaren assistent bij de Zweedse nat. Ploeg en een fanatieke baas.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Frisk1968 » 20-11-2017 14:43

Erik ten Hag. Hij is de ideale trainer voor Heerenveen.
It ain't over till the fat lady sings the blues!
Avatar gebruiker
Frisk1968
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 30-09-2007 00:01
Woonplaats: Drachten

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor Heerenveen rules » 20-11-2017 18:38

Ja, die gaat vast van Utrecht naar ons.....Laten we het even realistisch houden.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: ''Eventuele opvolger Jurgen Streppel''

Berichtdoor BK2007 » 20-11-2017 21:29

Langeler kan ook nog.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Volgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten