Lucas Woudenberg

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Lucas Woudenberg

Bericht door Kaz_SCH »

Tekent voor 2 seizoenen, met een optie voor nog 1 jaar.

Lucas, Welkom!
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Welkom Lucas!

Hamstra, je bent geweldig bezig. Waren Hamstra en Eisinga maar veel eerder in het bestuur gekomen 8)
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Dit is een gewenste versterking. Inderdaad, Hamstra is goed bezig.

Ben benieuwd wat er nog meer bijkomt.
Samen maken we de club sterk.
Silver

Bericht door Silver »

Gewoon (wederom) een goede aankoop van Hamstra, die goed bezig is. En dit allemaal nog voordat de eerste competitiewedstrijd is gespeeld, complimenten!
Sterke linksback met loopvermogen en die aanvallend z'n steentje bij kan dragen. Bovendien mooie leeftijd waardoor er absoluut nog groeipotentie inzit, maar ook al aardig wat Eredivisie ervaring achter z'n naam en komt uit een goede jeugdopleiding.

Aan de ene kant jammer dat Pierie nu z'n plaats kwijt is maar die zal als back-up achter van Aken ongetwijfeld z'n minuten gaan maken. Mocht Cavlan nog vertrekken zou ik er best vrede mee hebben als ze Amofa als back-up achter Woudenberg gebruiken. Liever een jongen uit de eigen jeugd dan dat er geld uitgegeven moet worden voor een aankoop.
Kiekerjan
Invaller
Berichten: 355
Lid geworden op: 26-02-2009 11:16

Bericht door Kiekerjan »

Welkom Lucas, mooi dat de club niet een keer kilometers achterstand heeft voor de competitie. En ben nu zeer benieuwd naar onze renners (Woudenberg en Dumfries) van de ploeg.
Silver schreef: Aan de ene kant jammer dat Pierie nu z'n plaats kwijt is maar die zal als back-up achter van Aken ongetwijfeld z'n minuten gaan maken. Mocht Cavlan nog vertrekken zou ik er best vrede mee hebben als ze Amofa als back-up achter Woudenberg gebruiken. Liever een jongen uit de eigen jeugd dan dat er geld uitgegeven moet worden voor een aankoop.
Off-Topic:
Ik reken sowieso op dat van Aken niet een heel seizoen speelt aangezien die jongen behoorlijk blessure gevoelig is. Dus Pierie krijgt meer dan genoeg kansen. Het word eens tijd dat Joost zijn mannetje staat en gewoon goed seizoen speelt. Hij heeft zich nog niet helemaal bewezen afgelopen seizoenen vindt ik.
Cyclia
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 21-09-2011 17:36
Locatie: Steenwijk

Bericht door Cyclia »

Aardige lengte, 23 jaar, aardige ervaring en (voorzover ik hem ken) een goede mentaliteit. Nu het een koop is geworden ben ik stukken enthousiaster. Prima keuze.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Twee hardwerkende backs met veel loopvermogen, zo mag ik het zien!
Miereneukert!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zeer tevreden mee. We hebben nu weer een aardige Nederlandse achterhoede met backs met loopvermogen. Dit leek mij de juiste versterking op links. Nu zijn we wel compleet als Odegaard op 10 komt. Zo niet, dan moet er nog een 10 bij.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Prima aankoop. De achterhoede ziet er zo goed uit. Krijg steeds meer zin in het nieuwe seizoen!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De ene Lucas gaat, de andere Lucas komt en we aan er ook nog op vooruit.
Denk dat we nu wel een stabiele achterhoede hebben als iedereen fit is en blijft. Geen ervaren dertiger(s), maar hoop ervaring genoeg om niet meer zoveel goals te incasseren. Ook met Dumfries is er wat lengte bij gekomen. Maar iedereen moet wel fit blijven
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Wat me gisteren opviel is dat hij in de aanname niet altijd even gepolijst is. Technisch vind ik hem vrij ondermaats.

Ook ging hij bij de penalty (de 2-2) ook verre van vrijuit. Het was een verkeerde keuze om daar in te willen grijpen.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Goeie conditie! Maar wat is deze jongen op dit moment slecht aan de bal en kan krijgt de bal niet lekker voor de goal. Hij komt wel regelmatig in de positie om voor te geven door zijn loopvermogen.
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Zag ook zaterdag nog genoeg verbeterpunten, zo verloor hij veel duels van zijn directe tegenstander en zat hij er ook te vaak niet kort genoeg op. Verdedigend vond ik Bijker tot dusver beter, hij moet zich in aanvallend opzicht wel van zijn voorganger kunnen onderscheiden.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Hij had het heel erg lastig met Kuwas, maar veel beter dan Kuwas ga je ze niet vaak tegenkomen in de Eredivisie. Ongelofelijk dat die nog bij Heracles speelt. Snel, sterk, een actie + goed schot..
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Robert schreef:Zag ook zaterdag nog genoeg verbeterpunten, zo verloor hij veel duels van zijn directe tegenstander en zat hij er ook te vaak niet kort genoeg op. Verdedigend vond ik Bijker tot dusver beter, hij moet zich in aanvallend opzicht wel van zijn voorganger kunnen onderscheiden.
Eens. Wat me vooral opviel was zijn domme en vooral paniekerige manier van uitverdedigen.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Kan mij tot nu toe niet echt overtuigen, terwijl ik hem vorig jaar altijd wel overtuigend vond spelen. Misschien moet hij nog even wennen of mist een leider naast zich?
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Rick schreef:Kan mij tot nu toe niet echt overtuigen, terwijl ik hem vorig jaar altijd wel overtuigend vond spelen. Misschien moet hij nog even wennen of mist een leider naast zich?
Ik denk eerder dat Dumfries en Pierie zo goed zijn, dat hij wat minder lijkt. Maar hij doet vrijwel niks fout. Het is alleen geen spektakel.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Rick schreef:Kan mij tot nu toe niet echt overtuigen, terwijl ik hem vorig jaar altijd wel overtuigend vond spelen. Misschien moet hij nog even wennen of mist een leider naast zich?
Oogt inderdaad nog wat onwennig en kiest niet altijd de goede oplossing. Pakt ook weer dom geel. Maar heb wel vertrouwen dat de oude vorm snel terugkomt.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ook deze wedstrijd ballen vaak blind naar voren (en z.s.m. inleveren bij een ploegmaat). Dit is nog niet de Lucas die ik me kan herinneren van Nec.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ik vind hem vooral erg houterig.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Maar hij maakt amper verdedigende fouten. Is Becker gevaarlijk geweest? Hij is wel degelijk en betrouwbaar.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Heerenveen rules schreef:Maar hij maakt amper verdedigende fouten. Is Becker gevaarlijk geweest? Hij is wel degelijk en betrouwbaar.
Verdedigend maakt hij niet veel fouten inderdaad. Maar aan de bal is het één en al onrust.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Weinig verdedigende fouten wellicht, maar al wel twee keer geel. Zonder serieuze back-up gaat dat je opbreken, bij vertrek van Aken sta je dan met Schmidt of Amofa aan de start..
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Het begon zo goed, maar de laatste weken is het drama. Onrustig, veel fouten aan de bal. Balletjes breed, vele gele kaarten. Ik ben dan ook niet tevreden over hem. Geef anders Doke de kans nu, Lucas is TOTAAL uit vorm.
Heerenveen fan in Leiden
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Jazz schreef:Het begon zo goed, maar de laatste weken is het drama. Onrustig, veel fouten aan de bal. Balletjes breed, vele gele kaarten. Ik ben dan ook niet tevreden over hem. Geef anders Doke de kans nu, Lucas is TOTAAL uit vorm.

"Haha, een verándering alleen omdat iemand totaal niet prestéért?! Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt!"
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Op de tribune met deze gozer!! Wij als forumleden waren bijna allemaal enthousiast met zijn komst, maar hij bakt er 10 wedstrijden helemaal niks van. Jammer voor hem, maar gewogen en te licht bevonden
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Klaar mee. Lucas out.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Man man man - wat is er toch loos met Lucas.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Trevorp schreef:Man man man - wat is er toch loos met Lucas.
Denk je dat je blij bent dat de ene Lucas (Bijker) weg is, komt er een andere Lucas die nóg slechter is
Maar denk dat dit ook de laatste wedstrijd was voorlopig in de basis
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Toch nooit gedacht dat de andere Lucas veel beter was. Hoe kan deze jongen ooit de opleiding van Feyenoord doorlopen hebben?
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 25-10-2017 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie