Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 24-07-2017 21:13

Arjan de Boer (OF) bevestigd het ook op Twitter
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 24-07-2017 21:17

Satyr schreef:Arjan de Boer (OF) bevestigd het ook op Twitter


Arjan de Boer is een Pannekoek!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 24-07-2017 21:26

Dumfries zit momenteel nog in Oostenrijk toch? Dan lijkt het me sterk dat hij morgen al getest én gepresenteerd wordt. Tenzij hij vanavond al is teruggevlogen, maar als dat eerste bericht klopt is het ook pas eerder op de avond rondgekomen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 24-07-2017 21:36

Ik heb begrepen dat hij donderdag gepresenteerd wordt. Dan kan hij gelijk weer mee naar Oostenrijk. Haha.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 24-07-2017 22:30

zeer tevreden met deze ophanden zijnde transfer. Wederom een bewijs dat men kiest voor kwaliteit, in plaats van kwantiteit. Duurt soms wat langer, maar dit is een transfer die het wachten waard is. Jong, Nederlands, jong oranje, veel potentieel, op het lijstje bij heel wat meer clubs. Benieuwd naar de ontwikkeling die Dumfries hier gaat maken. Is soms wat onstuimig nog maar genoeg potentieel!
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Sjoerdbokje » 26-07-2017 22:18

Tjerkstramedia meldt dat Xandro Schenk niet in beeld bij Heerenveen. Maar als de meeste geruchten van Tjerkstra nou nergens op slaan.....??
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Avatar gebruiker
Sjoerdbokje
Selectiespeler
 
Berichten: 480
Geregistreerd op: 17-02-2010 10:26

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor jorro » 26-07-2017 22:42

Prima toch? Ik ben totaal niet onder de indruk van Schenk. Die zit niet voor niets al jaren bij de Eagles. Mooi verder kijken en als Cavlan niet meer vertrekt gewoon voor Pierie kiezen als basisspeler en dan geen lb meer halen.
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 26-07-2017 23:55

Voor de breedte en de ervaring - en de fans - lijkt het mij dan nog een goede optie om Popov voor een jaartje vast te leggen. Pierie is tevens back-up van de vaak geblesseerde Van Aken en Cavlan blijft middelmaat. Goran kan hier een stukje mentaliteit en ervaring brengen, en zal zijn minuten wel pakken.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 28-07-2017 01:34

AllardP schreef:
Ben je soms familie van de beste man? En dan dat neerbuigende toontje tegen mensen die wel een eigen mening hebben... Ik kan me vorig jaar nog herinneren toen we alle kaarten op Peters hadden gezet. En toen die transfer uiteindelijk mislukte, kwam Hamstra op het laatste moment met Facey op de proppen. En later met Faes. Verder hebben degenen onder ons zonder oogkleppen gezien dat de selectie lang niet dubbel bezet was, wat ons zuur heeft opgebroken. Dus sorry als ik niet meteen meega in je blinde adoratie voor onze beleidsbepalers.

We liggen momenteel ver, ver achter op schema. En dat was niet nodig geweest gezien het geld dat we in kas hebben en de enorme ruimte in het salarishuis (zie het mooie tabelletje van Cyclia in 'transferbeleid'). Nu wordt het gebrek aan actie uitgelegd als streven naar kwaliteit.... Laat me niet lachen. We hebben het hier over dezelfde mensen die het contract van Schmidt hebben verlengd.


Beste Allard, nee ik ben geen familie. En come again, wat wil je zeggen over mijn comment. Gewacht op een uitgaande transfer voor een transferbudget en direct goed gehandeld. Dit laat niets meer zien dan dat menig supporter zich door emotie laat leiden. Dat is immer de strekking geweest van mijn argument. Hamstra laat wederom zien de versterkingen te halen die gewenst zijn, na voltreffers te hebben gemaakt in de vorige transferperiode.

Teveel supporters hebben zich door emotie laden leiden tot kritiek waar deze transferperiode wederom zeer goed beleid wordt gevoerd door het huidige bestuur. Vooral een compliment dat men in de breedte gewoon afscheid neemt van middelmaat, beter 20 goede spelers dan 27 stuks waarvan maar 13 bruikbaar zijn.

Nog even over dat toontje. Dit is een reactie op de - naar ik verneem voor meerdere forummers frustrerende - negatieve zienswijze en kort door de bocht concluderende beperkte constateringen van enige leden hier. Hamstra toont daadwerkelijk aan een beter transferbeleid te voeren dan voorgangers, maar men blijft maar zeuren. Glas half leeg mentaliteit die je kunt afspiegelen aan de huidige samenleving, aan huidig stemgedrag, zeer vermoeiend en niet geremd door denkvermogen. Ja daar ageer ik tegen, want zo slecht gaat het nog niet bij ons cluppie. Ik vermoed dat we best een mooi seizoen tegemoet gaan.

Oh en het verlengen van Schmidt. Dat is puur een financiële keuze voor de breedte. Dat zie je aan het feit dat Dumfries wordt gehaald voor de basis. De realiteit is gewoon dat een Marzo hier niet op de bank gaat zitten. Dan maar een jongen van de club, logische keuze. Hoe beperkt hij ook is.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor zijlijner » 28-07-2017 06:22

fuotbalgek schreef:Teveel supporters hebben zich door emotie laden leiden tot kritiek waar deze transferperiode wederom zeer goed beleid wordt gevoerd door het huidige bestuur. Vooral een compliment dat men in de breedte gewoon afscheid neemt van middelmaat, beter 20 goede spelers dan 27 stuks waarvan maar 13 bruikbaar zijn.


Tsja voetbal is nu eenmaal emotie - die soms hoog op kan laaien - en met 13000 kaarthouders zullen er ook evenveel meningen zijn. Ben op zich wel blij dat er eens in de paar jaar een goede opschoning plaatsvindt. Het kaf van het koren. Zie voor het komende jaar weer veel perspectief met al onze nieuwe spelers en aankomende jeugd.
zijlijner
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 01-06-2013 18:40

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 29-08-2017 13:14

Het AD geeft aan dat Heerenveen Leeuwin wil hebben als vervanger voor van Aken. Wat mij betreft prima back-up voor Hoegh en/of Pierie.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor E. Kloosterman » 29-08-2017 13:28

Jelmer1981 schreef:Het AD geeft aan dat Heerenveen Leeuwin wil hebben als vervanger voor van Aken. Wat mij betreft prima back-up voor Hoegh en/of Pierie.


Zou het wel toejuichen. Ervaring, sterk in de duels, Nederlands, dus waarschijnlijk weinig aanpassingstijd nodig, echte verdediger. Prima concurrent / back - up voor Pierie en Hoegh. Ervan uitgaande dat je meer voor van Aken vangt dan dat je voor hem betaald lijkt het mij een goede zet.
E. Kloosterman
Nieuw talent
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 13-09-2009 11:11

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-08-2017 13:34

Leeuwin speelt basis Utrecht. Wat moet je hier dan? En die komt niet als stand in. En ik hoop op de basis voor Pieri.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Silver » 29-08-2017 13:44

Zou opzich aparte move zijn, hij is inderdaad basisspeler bij Utrecht (tegen Groningen dan niet) en ik sla Utrecht momenteel echt wel hoger aan dan ons. Zou ie bij ons dan zoveel meer kunnen verdienen? Streppel heeft aangegeven dat het kwestie van tijd was voordat Pierie van Aken eruit zou spelen, dus die lijkt me nu dan basisspeler. Zal niet klagen als je ervaren 29-jarige verdediger achter de hand hebt op de bank, maar snap de transfer van Leeuwin's kant niet echt.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 29-08-2017 14:01

Jelmer1981 schreef:Het AD geeft aan dat Heerenveen Leeuwin wil hebben als vervanger voor van Aken. Wat mij betreft prima back-up voor Hoegh en/of Pierie.


Ik mag hopen dat dit niet waar is. Totaal niet goed met ruimte in zijn rug. Heb extra op hem gelet tegen Zenit.

Utrecht zal wel van hem afwillen, omdat Dumic bijna weer fit is.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Inferno182 » 29-08-2017 14:06

pes5 schreef:Ik mag hopen dat dit niet waar is. Totaal niet goed met ruimte in zijn rug. Heb extra op hem gelet tegen Zenit.

Utrecht zal wel van hem afwillen, omdat Dumic bijna weer fit is.


Eh, heb je nou een zonnesteek opgelopen pes5 vandaag? Leeuwin is een absolute steunpilaar bij Utrecht en is ervaren genoeg. Daarnaast ook nog gevaarlijk met de kop bij corners. Leeuwin hoort wat mij betreft bij de betere centrale verdedigers van Nederland.

Als Hamstra dit voor elkaar weet te krijgen dan is hij echt een held! Sorry dat ik misschien wat overdrijf, maar dan ga je er gewoon op vooruit met de verkoop van V. Aken en de komst van Leeuwin. Zou het alleen van de kant van Leeuwin niet echt snappen, maar goed dat interesseert mij verder weinig.

Iedereen roept nu gelijk hosanna over Pirie, maar wat hebben we tot nu toe nou van hem gezien? Breng hem gewoon rustig. Ja, het is een zeer groot talent, maar hij is nog niet echt getest. Ado is geen graadmeter wat mij betreft. Sowieso mag hij eerst wel een paar maanden het krachthonk in, lijkt me geen overbodige luxe.
Inferno182
Nieuw talent
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 02-08-2011 10:29

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 29-08-2017 14:10

Nee hoor. Verre van. Let maar op mijn woorden. Waarom zou Utrecht anders willen praten? Leeuwin komt op de bank zodra Dumic helemaal fit is. Ik heb het idee dat jij hem vooral af en toe ziet scoren in Studio Sport op zondagavond, maar ik vraag me af of je hele duels van Utrecht ziet.

Leeuwin is een lomperik die veel domme overtredingen maakt en af en toe een doelpunt meepikt vanwege zijn lengte. Positioneel beperkt, niet al te snel en niet wendbaar. Daarnaast opbouwend ook beperkt. Tikkie terug en tikkie breed. Dat lompe gedrag kostte Utrecht donderdag ook nog bijna een penalty, als de scheids had opgelet.

Leeuwin kwam vorig jaar redeljjk tot zijn recht met 3 cv's, maar in ons systeem gaat hij genadeloos door de mand vallen en ik vind hem niet completair aan Høegh.
Laatst bijgewerkt door pes5 op 29-08-2017 14:13, in het totaal 2 keer bewerkt
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-08-2017 14:12

Pes heeft geheel gelijk hoor. Tegen Zenit was hij erg zwak. Stond vaak verkeerd en reageerde erg wijfelend. Hoeft van mij niet te komen. Dat geneuzel op de fysiek van Pieri. Er wordt alleen gekeken wat zijn beperkingen zijn. Maar hij groeit alleen door te spelen. Maar de fans zijn te schijterig vanwege zijn leeftijd.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Inferno182 » 29-08-2017 14:13

pes5 schreef:Nee hoor. Verre van. Let maar op mijn woorden. Waarom zou Utrecht anders willen praten? Leeuwin komt op de bank zodra Dumic helemaal fit is.

Leeuwin is een lomperik die veel domme overtredingen maakt en af en toe een doelpunt meepikt vanwege zijn lengte. Positioneel beperkt, niet al te snel en niet wendbaar. Daarnaast opbouwend ook beperkt. Tikkie terug en tikkie breed. Dat lompe gedrag kostte Utrecht donderdag ook nog bijna een penalty, als de scheids had opgelet.

Leeuwin kwam vorig jaar redeljjk tot zijn recht met 3 cv's, maar in ons systeem gaat hij genadeloos door de mand vallen en ik vind hem niet completair aan Høegh.


Oke, nou dan houden we het erop dat we een totaal verschillende kijk op deze speler hebben.
Inferno182
Nieuw talent
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 02-08-2011 10:29

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 29-08-2017 14:16

Oke, nou dan houden we het erop dat we een totaal verschillende kijk op deze speler hebben.


Dat kan en daar is ook niets mis mee.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor paparazzi » 29-08-2017 14:17

pes5 schreef:Leeuwin kwam vorig jaar redeljjk tot zijn recht met 3 cv's, maar in ons systeem gaat hij genadeloos door de mand vallen en ik vind hem niet completair aan Høegh.


Mee eens. Al heb ik ook mijn lichte twijfels bij Hoegh.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Zweed1.0 » 29-08-2017 15:33

Leeuwin kan wat mij betreft maar met 29 jaar al wel redelijk op leeftijd. Betekent dat er geen sprake is van restwaarde.

Dus veel betalen vind ik niet verstandig, ik heb liever een speler tussen 23-26 jaar, weellicht wat meer betalen maar heeft dan ook waarde bij verkoop.

Letschert zou een goede zijn, staat in Italie niet in de basis.
Zweed1.0
Bankzitter
 
Berichten: 33
Geregistreerd op: 20-07-2017 15:32

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 29-08-2017 16:03

Ik ben ook totaal geen fan van Leeuwin (niet vanwege DKV-afkomst) .
Zoals Zenit kan je door de mand vallen, daar is de directe tegenstander gewoon beter, maar de wedstrijd daarvoor tegen Lech Poznan pakt hij op een ontiegelijke manier een rode kaart en kost het je bijna de wedstrijd.
Pluspunten: ervaring en Nederlands
Minpunten: Net wat Pes zegt, een lomperik die veel domme overtredingen maakt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 29-08-2017 17:42

Toch opmerkelijk dat de meesten zo tegen de komst van Leeuwin zijn. Naar mijn mening is Leeuwin namelijk geen achteruitgang t.o.v. Van Aken of Peters. Bij Cambuur was Leeuwin toch de rots in de branding. Kanttekening is uiteraard het feit dat Cambuur erg defensief speelde en Leeuwin vooral sterk moest zijn in de mandekking (weinig ruimte achter zich), en dat was/is hij. Pes5 heeft dan ook een punt waarin hij stelt dat Leeuwin niet sterk is met ruimte in de rug (het is tenslotte meer een mandekker dan een zonedekker). De keerzijde is dat Van Aken ook geen echte zonedekker is en ook kwetsbaar was in de ruimte. OK, hij is traag en af en toe wat onbehouwen, maar hij is sterk in de mandekking en bij hoge ballen/ dode spelmomenten.
Ik denk niet dat dit een slechte zet zou zijn (mits er niet > 1 mio voor hem wordt betaald). Leeuwin heeft ervaring en is een killer achterin. Laat Hoegh, Pieri en Leeuwin het maar uitvechten. Leeuwin is een concurrent voor de basisplaatsen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Rick » 29-08-2017 17:59

Heerenveen rules schreef:Pes heeft geheel gelijk hoor. Tegen Zenit was hij erg zwak. Stond vaak verkeerd en reageerde erg wijfelend. Hoeft van mij niet te komen. Dat geneuzel op de fysiek van Pieri. Er wordt alleen gekeken wat zijn beperkingen zijn. Maar hij groeit alleen door te spelen. Maar de fans zijn te schijterig vanwege zijn leeftijd.


Maak je nou niet zo druk om Pieri, die komt er wel. Hoegh en Leeuwin zijn beiden geen grote talenten en vertegenwoordigen ook geen miljoenen. Ze hebben alleen beide ervaring, zijn waarschijnlijk stabieler en hebben fysiek. Prima verdedigers voor NL competitie.

Maar ga alsjeblieft niet de prestaties van leeuwin tegen Zenit als graadmeter gebruiken. Ons hele elftal was dan waarschijnlijk door de mand gevallen. Wil je trouwens alleen met Pieri en Hoegh de competitie spelen? Daar moet toch gewoon wat bij!!

Helemaal eens Wizard. Prima verdediger met een paar zwaktes, maar is 'redelijk' complementair aan Pieri en Hoegh. Een betere keus ook dan een Peters..
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor tha boelie » 30-08-2017 06:33

Er wordt tussen de 4 en 5 ton betaald voor Leeuwin mocht het doorgaan.

Bron: AD & LC
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 30-08-2017 06:44

Dat zou wel een mooie som zijn.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 30-08-2017 07:00

Er moet zeker wat bij ja. Maar wat mij betreft iemand die in de nadagen van zijn carriere is beland en achter Hoegh en Pieri op de bank wil zitten. Ik vind dat Pieri moet spelen.

4 ton voor Leeuwin. Wat een koopje! En dan zitten mensen hier te mekkeren dat 2 en 4,5 miljoen voor van Aken en Larssson weinig is. Tijd voor realisme. Ons bestuur heeft qua verkoopbedragen top gehandeld.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Voorstopper » 30-08-2017 08:20

Voor dat geld is Leeuwin een prima aanvulling. Of hij de concurrentiestrijd nou wel of niet wint van Pierie, je hebt in ieder geval een ervaren speler in de selectie die je direct in kunt passen. En om nou een seizoenlang te teren op een 17-jarige is ook vragen om blessureleed.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 30-08-2017 08:23

Leeuwin heeft bij Utrecht ook wel op 6 gespeeld. Hij zal wel als CV gehaald worden en back-up van Schaars
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten