Sam Larsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Satyr » 09-08-2017 06:56

Ja, vooral niet meer opstellen. Laat 'm maar verplicht op de tribune met Henkie Veerman kaarten.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Marça » 09-08-2017 10:30

De fansite van Celta waar ik zo nu en dan contact mee heb denkt niet dat Volkan Sen een serieuze optie is en eveneens die speler van Porto niet - zou iets te maken hebben met zijn vorige club.

Het is de laatste tijd erg rustig als het gaat om concrete geruchten (met transferbedragen genoemd of van goede bron), ik hoop wel dat beide clubs in elk geval nog in gesprek zijn en dat een deal niet lang meer op zich laat wachten.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Rick » 10-08-2017 14:28

Heerenveen rules schreef:Heb jij nu echt het idee dat ik niet weet hoe de markt in elkaar steekt? :wink: Ik vind hem nog geen miljoen waard, maar Celta wel...Maar geen 8 en de kans is nu dat hij niet wegkomt
Terwijl er 7 geboden is. Ongelooflijk beleid vind ik het. Waarom het risico nemen van een miljoen terwijl je 7 krijgt. Voor zo'n luilak.


Beetje genuanceerder naar de zaken kijken! Larsson is gewoon de beste speler, hij denkt alleen dat hij het niveau is ontgroeid, maar heeft nog niet eens een heel seizoen de pannen van het dak gespeeld. Is veel te snel tevreden en heeft nare maniertjes.Hij is - selectief - lui en je ziet hem dan ook in veel wedstrijden amper werken. Bovendien tegen de topclubs zie je hem 90 minuten niet. Het is wel echte je meeste creatieve man, die misschien wel betrokken is bij meer dan 20 goals. Is ook echt niet minder dan de buitensplers van de huidige topclubs. Ik vind zijn houding nu dan ook waardeloo en snijd zichzelf daarme behoorlijk in de vingers. Maar snap de club heel goed. Marktconform is hij wellicht 6 miljoen waard, maar met al die giga bedragen en meerdere clubs die geinteresseerd zijn kan je proberen er meer uit te halen. Normaal gesproken werd er vaak geklaagt als de technisch directeur voor te lage bedragen toch maar overstag gingen en nu houd iemand voet bij stuk en js het ook niet goed. Er zijn bovendien nog drie weken.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-08-2017 15:12

Hoezo genuanceerder? Klets niet. Waarom loopt hij hier nu nog? Omdat clubs hem veel te duur vinden blijkbaar. Hij is het niet waard. En ik vind hem totaal niet de beste speler. Dan had hij talent aan metaliteit gekoppeld. Hij heeft nu alleen tale t waar hij niets mee doet. Daarom loopt hij hier nog. Als hij 4 miljoen zou kosten, dan was hij wellicht al lang weg.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Satyr » 10-08-2017 16:36

Heerenveen heeft het geld van Larsson iig niet nodig, aldus VI. Die 4 miljoen kan dan in december gevraagd worden en misschien nog wel meer als er een optie tot verlenging is van het contract.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Zweed1.0 » 10-08-2017 16:57

Satyr schreef:Heerenveen heeft het geld van Larsson iig niet nodig, aldus VI. Die 4 miljoen kan dan in december gevraagd worden en misschien nog wel meer als er een optie tot verlenging is van het contract.


Wat een domme kletskoek, natuurlijk heeft Heerenveen het geld dringend nodig. Slimme handelswijze is nodig. Wat mij betreft snel met een oplossing komen ik vind 6/7 miljoen prima bedrag voor Larsson.

Kan 1 miljoen naar zijn oude club. 4 miljoen in de begrotingsgsten en kunnen wij nog 1 of 2 back up' s halen. Centraal achterin en verdedigende middenvelder.
Zweed1.0
Bankzitter
 
Berichten: 33
Geregistreerd op: 20-07-2017 15:32

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Satyr » 10-08-2017 17:13

Het geld voor Larsson is bonus. We hoeven niet de door HR zo graag gewilde fooi te pakken. Tuurlijk is 4 miljoen mooi, maar dat krijg je in december ook wel. Nu hoeft/moet het niet. Poot stijf houden, we zijn al vaak genoeg genaaid.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Crash » 10-08-2017 17:18

Zweed1.0 schreef:Wat een domme kletskoek, natuurlijk heeft Heerenveen het geld dringend nodig. Slimme handelswijze is nodig. Wat mij betreft snel met een oplossing komen ik vind 6/7 miljoen prima bedrag voor Larsson.

Kan 1 miljoen naar zijn oude club. 4 miljoen in de begrotingsgsten en kunnen wij nog 1 of 2 back up' s halen. Centraal achterin en verdedigende middenvelder.


Eens met de versterkingen op de door jouw genoemde posities. Echter is het nog maar de vraag of er nog wel zoveel ruimte is in het salarishuis van de club. De Serv en Nieuw Zeelander verdienen ook een aardige som natuurlijk. En wat te denken van Höegh, die zal bij Basel ook aardig verdient hebben en geen forse stappen terug hebben willen doen. Dumfries en Woudenberg verdienen hier vast ook meer dan prima.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sam Larsson

Berichtdoor AllardP » 10-08-2017 18:57

Zweed1.0 schreef:Wat een domme kletskoek, natuurlijk heeft Heerenveen het geld dringend nodig. Slimme handelswijze is nodig. Wat mij betreft snel met een oplossing komen ik vind 6/7 miljoen prima bedrag voor Larsson.

Kan 1 miljoen naar zijn oude club. 4 miljoen in de begrotingsgsten en kunnen wij nog 1 of 2 back up' s halen. Centraal achterin en verdedigende middenvelder.


Wat ik pas domme kletskoek noem, is dingen roepen zonder enige onderbouwing. Ik heb hier op het forum al talloze keren gewezen op het meest recente jaarverslag. Hierin is te zien dat we een eigen vermogen hebben van 21,5 miljoen en een werkkapitaal van 7,7 miljoen, waaronder een kasvoorraad van 6,0 miljoen. Met de transfers die we al hebben gedaan verwacht ik dat we over het afgelopen jaar ongeveer quitte spelen of een kleine winst maken. Waarvoor hebben we dan dringend geld nodig? Als we dan ook nog cashen voor Larsson, is er werkelijk geen enkele financiële reden om de hand op de knip te houden.

Wat het salarishuis van Crash betreft: dat is een keuze. De afgelopen jaren heeft de club zich in mijn ogen te veel gericht op het reduceren van salariskosten, wat ons sportieve en uiteindelijk financiële (tv-gelden, sponsoren, toeschouwers) schade heeft opgeleverd.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Crash » 10-08-2017 19:30

Ik snap je punt AllardP. Er zijn ook veel contractspelers verdwenen, wat zou duiden op ruimte. Echter vind ik het lastig hierin een inschatting te kunnen doen. Potentiële versterkingen die er meteen staan zullen niet de goedkoopsten zijn qua saliering, tenslotte.

Met name met de tv-gelden valt wat terug te verdienen, maar het is sport, geen wetenschap. Het blijft een gok. En verantwoord gokken is misschien niet meer besteed aan een club die al jarenlang een begroting dient te sluiten met de verkoop van de beste spelers.

Je zegt dat de club genoeg spek op de botten heeft inmiddels. Ik denk dat de beleidsbepalers daar nú nog iets voorzichtiger over denken. We weten allemaal hoe het is afgelopen ten tijde van Hoekstra en Kuiper. Twee vakbekwame mensen, die tóch hun hand overspeelden bij inkomende transfers, zéker wanneer het om salaris ging, vergeven aan dure onbekwame buitenlandse spelers.

Neemt niet weg dat ik het ook wel prettig zou vinden wanneer de club ietsje meer ambitie durft te tonen. Feit is echter wel dat er na de eerste ronde eruit te worden geknikkerd door een nietszeggende Slowaakse club ook geen geld oplevert. We stellen als goede subtopper in Europa niets meer voor. Dus voor de centen hoef je wat dát betreft niet meer te investeren.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sam Larsson

Berichtdoor fuotbalgek » 10-08-2017 19:49

Er is gewoon een fijne balans tussen ambiteus, realistisch en over-ambitieus budgetteren en de gevolgen daarvan. Is het allemaal te schraal dan zak je verder weg, investeer je te veel neem je veel risico met mogelijk zeer schadelijke afloop. Een paar salarissen er bij staan niet één jaar op de loonlijst, maar vaak voor 3 of 4. Met het afromen van het aantal selectiespelers en de herfinanciering zou er meer ruimte zijn, tegelijkertijd daalt het aantal seizoenkaarthouders en de inkomsten uit tv-gelden. Daarnaast zijn alle aankopen wel gehaald als directe versterking en zullen deze allemaal prima verdienen zoals Crash terecht aangeeft. Natuurlijk zijn er maar een aantal die er momenteel het beste kijk op hebben, en dat zijn diegenen die de beslissingen nemen. Voor ons is het lastig precies in te schatten hoeveel ruimte er precies is. Wie zegt dat we niet nog steeds een operationeel tekort hebben en inboeten op onze reserves Allard?

Wellicht is er nog wat mogelijk als Larsson vertrekt. Maar moeten we back-ups voor CV en CVM als zodanig belangrijk zien dat we één van de meest creërende spelers van de Eredivisie voor een habbekrats weg moeten doen? We kunnen het financieel aan om te wachten op een goede prijs, en in dat licht is dit ook alleen maar een mooi stukje media-tactiek van Hamstra. Larsson vertrekt nog wel, is het niet nu dan komende winter. Maar op onze voorwaarden, niet op die van de kopende club.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Otsje P » 10-08-2017 20:51

We hebben de meest nodige versterkingen/aankopen al binnen. In die zin is het geld voor Sam dus niet direct nodig om de selectie nog direct te versterken. Daardoor kan Heerenveen blijven pogen om het onderste uit de kan te halen. Het gebeurd natuurlijk heel erg vaak dat zulke transfers pas in het laatst alsnog rondkomen. Er is dus nog geen enkele reden tot paniek.

Het verschil tussen 6 en 7,5 miljoen is natuurlijk gigantisch. Als je het hier zo opschrijft is het een peulenschil, maar als het om echte centen gaat dan is het logisch dat je niet zo maar akkoord gaat met een semi-fooi. Heerenveen heeft er geen enkel belang bij om met Sam te blijven zitten. De vervangers zijn al binnen en in een volgende transferperiode is hij minder waard. Heerenveen wil hem nu verkopen en de hoofdprijs beuren. Sam en Gerry hebben dus hetzelfde doel: Een vertrek.

Komt wel goed, geen reden tot paniek. En zeker geen reden om nu met 6 miljoen akkoord te gaan terwijl je over 2,5 weken 7,5 kunt beuren zodra er teams in paniek raken omdat ze nog een versterking willen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Sam Larsson

Berichtdoor paparazzi » 11-08-2017 15:26

Volledig eens met Otsje P. Ik denk ook dat deze soap uiteindelijk zo ongeveer zal gaan aflopen.

'Persona non grata Larsson ontbreekt tijdens seizoensopening Heerenveen'
Vrijdag 11 augustus 2017 om 16:37
De positie van Sam Larsson bij sc Heerenveen wordt niet bepaald gemakkelijker op. Omrop Fryslan meldt dat de Zweedse buitenspeler vrijdag niet deelneemt aan de groepstraining en ook zondag ontbreekt in de wedstrijdselectie van de Friezen.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 12-08-2017 16:05

Ik hoop echt dat de club de belachelijke vraagprijs laat zakken. Want wie gaat nu 8 miljoen betalen voor hem?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Wolliepoly » 12-08-2017 17:46

Ik hoop dat aan de prijs vastgehouden wordt (hoogstens 500k lager) dan maar een minder bedrag, ik denk dat dit een goed statement van de club kan zijn tegen over spelers die denken door dwars te liggen beloond te worden.

Daarintegen ALS er een x bedrag afgesproken is met Larsson en de zijnen en heerenveen ZOU zich niet aan de afspraak houden is dat wel ernstig.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Thinkman » 12-08-2017 19:09

Wolliepoly schreef:Ik hoop dat aan de prijs vastgehouden wordt (hoogstens 500k lager) dan maar een minder bedrag, ik denk dat dit een goed statement van de club kan zijn tegen over spelers die denken door dwars te liggen beloond te worden.

Daarintegen ALS er een x bedrag afgesproken is met Larsson en de zijnen en heerenveen ZOU zich niet aan de afspraak houden is dat wel ernstig.



Die 8 miljoen komt uit de napraat-media, nooit genoemd of bevestigd door de club.
Tweede punt heeft Hamstra al met klem ontkent; dit soort afspraken maakt de club nooit.

Tenzij in een contract afgesproken maar dan is er natuurlijk ook nooit een discussie maar sprake van een gelimiteerde transfersom. Dit regel je altijd in een contract. Alleen Larsson regelt dat kennelijk liever via chantage. Chanteurs moet je keihard aanpakken. Echt ontiegelijk hard.
Toegeven schept een precendent; als het "werkt" bij de één, mag het ook bij de volgende contractbreuk-pleger.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Frisian Viking » 12-08-2017 23:48

Heerenveen rules schreef:Ik hoop echt dat de club de belachelijke vraagprijs laat zakken. Want wie gaat nu 8 miljoen betalen voor hem?

Schei uit. De club moet lekker hoog in de boom gaan zitten. Wij zijn de baas. En anders gaat die prima donna maar lekker op de bank zitten.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-08-2017 07:14

Doe normaal man......Echt goed idee! Slim. Wij geen Euro's en een ontevreden speler. Echt een win-win situatie.

Alsof het er om gaat wie de baas is. Het gaat om prijs/kwaliteitverhouding. En mocht 8 miljoen kloppen dan is dat veel te hoog.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Satyr » 13-08-2017 08:05

Heerenveen rules schreef:Doe normaal man......Echt goed idee! Slim. Wij geen Euro's en een ontevreden speler. Echt een win-win situatie


Je doet weer aan korte termijn visie.

Als je Larsson zijn zin geeft, is passant 2 de volgende en daarna gaan passant 3, passant 4 en passant 5 een vertrek afdwingen door spelletjes en afpersing.

We hebben het geluk dat we de Larsson centen niet direct nodig hebben, dan kun je meespelen. En er komt eind augustus echt wel een deal, want Larsson zal toch echt weg willen.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-08-2017 08:29

Ach ja. Zo kinderlijk kun je het ook bekijken. Dat het er om gaat wie zijn zin krijgt.... En dat in de grote mensen wereld.

Ze vragen gewoon veel te veel. Anders was hij allang weg.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Satyr » 13-08-2017 08:53

Heerenveen rules schreef:Ach ja. Zo kinderlijk kun je het ook bekijken. Dat het er om gaat wie zijn zin krijgt.... En dat in de grote mensen wereld.

Ze vragen gewoon veel te veel. Anders was hij allang weg.


Nee, het gaat er om dat je een signaal afgeeft aan de rest van je selectie.

Heerenveen heeft een 'kostprijs' van Larsson (aankoop, salaris, % naar vorige club) en blijkbaar is 8 miljoen dan het minimum bedrag. Prima toch? En dan kun je wel zeggen: Pak die 7 ipv 8, maar dat is even een korting van 12,5%. Betaal jij het verschil even?

Als jij je tv op Martkplaats zet en je wil 500, dan zet je 'm toch ook voor 600 erop? Dan zak je naar 500 en klaar. Da's de ideale situatie. Maar wat als iemand 12,5% onder jouw 500 (437) gaat zitten, accepteer je het dan zomaar? Of wil je dan gewoon je 500?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-08-2017 09:03

Prima toch? En dat meen je serieus? Jij gaat als koper ook 10.000 Euro betalen voor een auto wat 6000 waard is? En vervolgens wordt die auto niet verkocht omdat er geen gek is die teveel gaat betalen. Denk je werkelijk dat PSV, Ajax of Feyenoord zo gek zijn dat te betalen? Als hij goedkoper was dan was hij hier al niet meer. Dan hadden wij miljoenen in kas en hadden we kunnen versterken. Ja, echt prima gehandeld.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Satyr » 13-08-2017 09:28

Heerenveen rules schreef:Prima toch? En dat meen je serieus? Jij gaat als koper ook 10.000 Euro betalen voor een auto wat 6000 waard is? En vervolgens wordt die auto niet verkocht omdat er geen gek is die teveel gaat betalen. Denk je werkelijk dat PSV, Ajax of Feyenoord zo gek zijn dat te betalen? Als hij goedkoper was dan was hij hier al niet meer. Dan hadden wij miljoenen in kas en hadden we kunnen versterken. Ja, echt prima gehandeld.


De kosten voor de auto zijn meer dan 6000, dus je vraagprijs moet hoger zijn om winst te maken. Dat snap je toch wel?

Heerenveen kan, zal en mag Larsson niet verkopen voor een lager bedrag dan (ik noem even) 8 miljoen. Omdat er anders verlies geleden wordt. Dan kun je niet zomaar even 7 miljoen accepteren, omdat dat ook veel geld is.

Maar goed, jij vindt dat Heerenveen miljoenen moet weggooien, zodat Larsson maar weg is. Of denk je nog steeds dat 4 miljoen Heerenveen iets oplevert?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Feanfan 1 » 13-08-2017 10:04

Door deze situatie denk ik dat Larsson vanzelf 4 miljoen waard wordt.
Hij is een speler die dwars kan liggen, heeft een trainingsachterstand en helemaal geen wedstrijdritme. Er is geen club die op dit moment 7-8 wil betalen. Ik denk dat Celta de Vigo best een acceptabel bod heeft uitgebracht en daar hadden beide clubs uit moeten komen. Ene kant terecht dat Heerenveen vasthoudt aan de prijs, maar aan de andere kant en realistisch gezien is hij geen 7-8 miljoen waard
Ik betwijfel het of Larsson nog wel een club vindt, terwijl we de 4-5 miljoen (percentage Goteborg enz) heel goed kunnen gebruiken

En ik snap dat je de speler zijn zin moet laten geven, maar het heeft ook een keerzijde. Er zijn nu ook spelers die twijfelen om naar Heerenveen toe te gaan omdat ze straks weten dat je er nooit meer wegkomt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-08-2017 10:56

Satyr schreef:
De kosten voor de auto zijn meer dan 6000, dus je vraagprijs moet hoger zijn om winst te maken. Dat snap je toch wel?


Dus jij wilt winst maken op een auto die niet functioneer met het risico dat je met hem blijft zitten. Verstandig van je. Met als gevolg dat de koper een kwalitatief betere koopt die het wel waard is. En jij niets hebt. Jij wilt winst maken op Larsson? Hoe naief!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor sonnema » 13-08-2017 11:32

Valt me wel op dat de weiger/ chantage tactiek dit jaar populair is onder spelers, wellicht ingegeven door hun makelaars.( Larsson, van Dijk(?) ,Dembele).

De reactie van de clubs is op dit moment hoofdzakelijk het verwijderen uit de selectie.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Thinkman » 13-08-2017 11:44

Heerenveen rules schreef:Doe normaal man......Echt goed idee! Slim. Wij geen Euro's en een ontevreden speler. Echt een win-win situatie.

Alsof het er om gaat wie de baas is. Het gaat om prijs/kwaliteitverhouding. En mocht 8 miljoen kloppen dan is dat veel te hoog.


Bas Dost hadden ze ook maar voor een habbekrats naar 020 moeten laten gaan, Alves naar AZ etc.. liever een tevreden contractbreukpleger dan een goede en gezonde bedrijfsvoering!?

"Je geld of je leven". Ik jou geld jij je leven. Ook een win-win situatie toch? :lol:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Sam Larsson

Berichtdoor BK2007 » 13-08-2017 12:03

Veerman probeerde ook nog een paar weken terug.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Thinkman » 13-08-2017 12:17

BK2007 schreef:Veerman probeerde ook nog een paar weken terug.


Die is nu koest lijkt t:
Consequent zijn is opvoedkundig het beste voor deze selectieve "contractspelers".

Had nu ook bij Utrecht waarschijnlijk mogen banken. En wij hadden dan geen pinchhitter meer..
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Mackan68 » 13-08-2017 12:37

Feanfan 1 schreef:
En ik snap dat je de speler zijn zin moet laten geven, maar het heeft ook een keerzijde. Er zijn nu ook spelers die twijfelen om naar Heerenveen toe te gaan omdat ze straks weten dat je er nooit meer wegkomt

Dat kun je allemaal vastleggen in contracten. Maar velen zullen daar niet aan doen omdat hun verdiensten bij de club ook lager uit zullen vallen. Wat je op het moment pakken kunt telt en wat later komt zien we wel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten