Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

pyter schreef:Op de Insta-story van Matthias Stingl is een post van 'm te zien waarop hij op 't vliegveld zit. Bestemming? Amsterdam.
Die jongen maakt het wel spannend!
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Haha wou het ook posten, op Snapchat hetzelfde. Ik verwacht eigenlijk wel dat hij komt!
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 715
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

En dan ook nog in het klein onderaan een voetbal erbij. Tis niet voor een vakantie dus, laat maar komen.
.-
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Verblijft momenteel in Utrecht, Ten Hag een lijntje uitgegooid?
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2495
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

tha boelie schreef:Verblijft momenteel in Utrecht, Ten Hag een lijntje uitgegooid?
Utrecht? Ai. Iets met "achter het net vissen"...
Heerenveen fan in Leiden
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Dat zijn we de laatste jaren wel gewend toch. Hoop dat ze nog bezig zijn met die Deen.
Proudman
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 30-08-2012 19:08

Bericht door Proudman »

Hoenderloo ligt niet ver van Utrecht af. Dus het is wat te voorbarig om nu al te zeggen dat ie naar Utrecht gaat. Terwijl die al goed bezet zijn met Troupee en Van der Maarel.
zijlijner
Jeugdspeler
Berichten: 44
Lid geworden op: 01-06-2013 19:40

Bericht door zijlijner »

Denk dat 't 'm niet gaat worden. Als hij al bij ons zou komen was er wel een persconferentie aangekondigd of de mededelinge gedaan dat er een medische check was ter afronding. Helaas. Moeten toch een beetje groot net halen
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Daar is ie weer... "achter het net visser", straks nog we hebben zitten slapen en weer te laat.. dan is het trio compleet.

Heeft de club ooit kenbaar gemaakt interesse in hem te hebben?
Spijt heb je morgen maar!
SCHtid
Nieuw talent
Berichten: 74
Lid geworden op: 31-07-2015 18:44

Bericht door SCHtid »

Maar het is ook geen toeval lijkt mij dat deze jongen zomaar sc Heerenveen gaat volgen op instagram. Waarom zou een jongen van Bayern München zomaar sc Heerenveen gaan volgen?
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2495
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

SCHtid schreef:Maar het is ook geen toeval lijkt mij dat deze jongen zomaar sc Heerenveen gaat volgen op instagram. Waarom zou een jongen van Bayern München zomaar sc Heerenveen gaan volgen?
Omdat hij ook andere clubs is gaan liken. Kan een geweldige trollactie zijn, we praten nu wel over hem...
Heerenveen fan in Leiden
robfriend1
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 26-05-2009 19:32

Bericht door robfriend1 »

Geruchten gaan nu dat die is gekeurd in Utrecht en in de loop van de dag naar Hoenderloo vertrekt.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Zou Woudenberg niet een adequate oplossing zijn voor RB ?
Lijkt zo op te halen bij Feijenoord. Straks gaat hij naar PEC of Sparta.
Samen maken we de club sterk.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Die jongen speelt zijn hele leven linksback en dan moeten wij hem als rechtsback gaan halen?
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2495
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

rust schreef:Die jongen speelt zijn hele leven linksback en dan moeten wij hem als rechtsback gaan halen?
Nee voor LB hebben we nog een gaatje vrij...
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Excuses ik bedoel LB.
Kom op Hamstra laat weer eens wat zien.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Als die Stingl al medische gekeurd zou zijn, dan zou hij ook al gepresenteerd zijn bij Utrecht of Vitesse.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Bij Stingl schijnt het om opleidingsvergoeding te gaan,aangezien hij transfervrij vertrekt bij Bayern. Interessant voor de linksback is wellicht de ervaren en transfervrije Goran Popov. Brengt fysiek en mentaliteit, een heel ander slag dan bepaalde spelers uit de huidige selectie.
Laatst gewijzigd door fuotbalgek op 17-07-2017 01:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Haha Goran Popov! Dat zou fijn zijn (denk ik).
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2495
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

fuotbalgek schreef:Bij Stingl schijnt het om opleidingsvergoeding te gaan,aangezien hij transfervrij vertrekt bij Bayern. Interessant voor de linksback is wellicht de ervaren en transfervrije Goran Popov. Brengt fysiek en mentaliteit, een heel ander slag dan bepaalde spelers uit de huidige selectie.
Wat zou zijn opleidingsvergoeding zijn? Paar tonnetjes?
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Mocht St Juste naar Feijenoord vertekken kunnen ze Woudenberg mooi in de deal betrekken.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Precies ja. En Bilal? Of vloek ik nu in de kerl? :mrgreen:
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2495
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Heerenveen rules schreef:Precies ja. En Bilal? Of vloek ik nu in de kerl? :mrgreen:
Denk dat veel mensen hem niet meer in ons shirt willen hebben, nadat hij als een diva moest en zou vertrekken uit Heerenveen.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Heerenveen rules schreef:Precies ja. En Bilal? Of vloek ik nu in de kerl? :mrgreen:
In de tussentijd hebben we alweer een andere trainer en td, maar ik denk dat er genoeg mensen in de club overgebleven zijn om Hamstra te adviseren dit niet te doen.. :wink:
yatsemata
Nieuw talent
Berichten: 104
Lid geworden op: 09-05-2007 16:01
Locatie: Maastricht

Bericht door yatsemata »

Sjoerdbokje schreef:Als die Stingl al medische gekeurd zou zijn, dan zou hij ook al gepresenteerd zijn bij Utrecht of Vitesse.
Vitesse was op dat moment op trainingskamp in Oostenrijk en keurt wel vaker spelers die pas later gepresenteerd worden. Zo is Ali ook al gekeurd en in Arnhem maar nog niet gepresenteerd. Al verbaasd dit me ook een beetje. Zou Heerenveen ook een presentatie uitstellen voor na een trainingskamp?
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Inmiddels heeft Stingl het vliegtuig weer genomen en heeft hij Heerenveen weer ontvolgd op Instagram. Lijkt me niet dat hij dan nog naar Heerenveen komt.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

St Juste is vlakbij een transfer naar Feyenoord. Volgens het AD gaat hij morgen zelfs al mee op trainingskamp naar Oostenrijk.
Met Hoegh heeft de club al een vervanger maar het lijkt me wel dat daarachter nog een goede speler nodig is. Volgens mij was het zelfs de bedoeling dat er minimaal drie basiswaardige CV's bij de club zouden spelen. Ben wel benieuwd wie er dan nog meer wordt gehaald. Achteraf is het behoorlijk jammer dat Dumic al naar Utrecht is vertrokken.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2495
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

tha boelie schreef:Inmiddels heeft Stingl het vliegtuig weer genomen en heeft hij Heerenveen weer ontvolgd op Instagram. Lijkt me niet dat hij dan nog naar Heerenveen komt.
Dan toch stukgelopen op de opleidingsvergoeding?!
Heerenveen fan in Leiden
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Of het salaris is te gortig, of er was helemaal geen belangstelling! Het blijft gissen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

du longhi schreef:Of het salaris is te gortig, of er was helemaal geen belangstelling! Het blijft gissen.
En kennelijk was Heerenveen dan ook niet de enige club die géén interesse had in deze Speler. Ook Utrecht en Vitesse niet. Wellicht dat er bij de medische check-up op Papendal iets aan het licht gekomen is waar de club geen risico mee wil lopen?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Plaats reactie